Erik Remnert

Erik Remnert

Erik Remnert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Erik Remnert har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Erik Remnert har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Remnert har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 11 Läs vad Erik Remnert

• 2021-06-02
    Jag fick snabbt förtroende för Erik då han tydligt kommunicerade hur vi bäst skulle hitta rätt köpare för vår lägenhet.
    Han var lyhörd för våra behov och vägledde tryggt under hela processen. Hans marknadskännedom och gedigna erfarenhet bidrog till en lugn försäljning som överträffade alla våra förväntningar.
    Erik är trevlig och lätt att ha att göra med och jag kommer att anlita honom igen vid eventuell ny bostadsaffär.
    Jag ger honom mina allra bästa rekommendationer.
    Stort tack för din fina reco och för ett superbra samarbete Erik Remnert
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-05-26
    Han är mycket trevlig. Ankaskira på jobbet och ta ansvar.
    Tack snälla ni för den trevliga recon. Vi kommer skicka mer information om allt som rör flytten längre fram och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fina hus., Erik Remnert
    2021-03-29
    Erik är lugn, trevlig och kunnig. Han är hjälpsam och var mycket mån om att vi som köpare skulle känna oss informerade och trygga. Bara gott att säga om Erik!
    Tack för din fina reco Anton. Hoppas er försäljning går bra nu. Erik Remnert
  • Daniel D
    • Hägersten
    2021-02-09
    Erik hjälpte oss att sälja vårt hus i Älvsjö och det gick väldigt smidigt. Vi fick stöd under hela processen från början till slut på ett föredömligt sätt. Erik är kompetent och ställde alltid upp och svarade snabbt och guidade oss när vi hade frågor i denna för oss stora affär. Vi kan varmt rekommendera Erik.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Bandhagen
    2021-02-03
    Vi sålde ett hus med hjälp av Erik, vi fick snabb kontakt och ett tydligt förslag på hur process och tidplan kunde se ut.
    Lätt att få kontakta med, Erik hade stor tillgänglighet alla veckans dagar.
    Fick stöd till en snabb och smärtfri affär.
    Erik levererar mer än väl upp till våra förväntningar.
    • Bandhagen
    2021-02-01
    Erik har hjälpt oss med försäljning av villa i Örby efter vår fars bortgång.
    Erik hjälpt oss genom hela processen med stort engagemang och kunskap och varit lyhörd för våra önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Erik till alla som behöver hhjälp av mäklare.

Christer Pettersson
    Tack för ditt fina omdöme Christer. Erik Remnert
    2020-10-28
    Mycket bra att ha att göra med i alla avseenden👍💪😊
    2020-10-27
    Vi har sålt vår villa i Älvsjö.
    Vi har haft Erik Remnert som mäklare o är mycket nöjda.
    Erik kändes redan från början erfaren o kunnig både i sin yrkesroll men också kring området vi sålde i.
    Jag skulle varmt rekommendera Erik som mäklare till andra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Skärholmen
    2020-08-14
    Han var jätte duktig och hjälpsam.
  • Lisa M
    2020-05-09
    Bra bemötande och var noga med att delge all information om objektet.