Jessica Skogman

Jessica Skogman

Jessica Skogman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Jessica Skogman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Jessica Skogman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Skogman har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag sätter alltid kvalité framför kvantitet och med det sagt så är jag inte den mäklare som säljer flest bostäder i mitt område, men jag har då tid att verkligen pyssla om mina säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv tillsammans med min familj där långpromenader, vandring och odling tillhör favoriterna. 2021 förverkligade jag och sambon en dröm och byggde ett litet fritidshus på Muskö. Och när tid finns besöker jag gärna släktgården i Härjedalen.

220 omdömen om Jessica Skogman

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägersten

Superproffsig och kommunikativ, allt gick snabbt och smidigt!

Svar från Jessica Skogman

Stort tack John för ett fin omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Haci Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Skärholmen

Tydlig, Hjälpsam och otroligt förstående.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Haci för ditt fina omdöme! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Hälsningar Jessica S

Catharina N
Liljeholmen

Jag köpte en lägenhet som Jessica var ansvarig mäklare för. Hon var trevlig, tillmötesgående och kunnig. Jessica tog sig tid att titta igenom årsredovisningen tillsammans med mig för att reda ut några frågetecken jag hade, vilket jag uppskattade mycket och gjorde att jag kände mig bekväm att inleda budgivning. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation utan att överdriva och går tålmodigt igenom alla steg på vägen till försäljning. Skulle definitivt anlita henne om jag själv ska sälja i framtiden.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett fint omdöme, roligt att höra att du som köpare känner dig nöjd med min hjälp! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Frida S
Gröndal

Jag är mycket nöjd med Jessica som är noggrann, kunnig och tillgänglig.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Frida för ett fint omdöme, det var ett fint samarbete oss emellan! Hälsningar Jessica S

Peter S
Gröndal

Toppen på alla sätt och vis!+++++

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett fint omdömen och grattis till köpet av din nya lägenhet! Hälsningar Jessica S

Daniel N
Aspudden/Örnsberg

Bra hjälp vid försäljningen av vår bostadsrätt.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ert fina omdöme! Kul att ni känner er nöjda med min hjälp! Vi ses på tillträdet lite längre fram i år! Hälsningar Jessica S

Erik A
Midsommarkransen

Köpt med hjälp av Jessika. Toppen!

Svar från Jessica Skogman

Tack för ett fint omdöme Erik! Och grattis till köpet av en jättefin lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Sofia S
Gröndal

Jag kände direkt ett förtroende för Jessica och tycker hon har hanterar min försäljning över förväntan. Hon har tagit hand om allt och väglett mig genom processen på ett föredömligt sätt.

Svar från Jessica Skogman

Tusen tack för ditt omdöme Sofia! Kul att du känner dig nöjd med både slutresultatet och min hjälp! God fortsättning på det nya året och vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Viktoria B
Midsommarkransen

Jessica är engagerad på ett oerhört fint sätt som gör att det är lätt att ha förtroende för henne.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett jättefint omdöme! Känns roligt att höra att ni känner er nöjda! Och stort grattis till en jättefin lägenhet! Önskar er en god fortsättning och gott nytt 2024. Hälsningar Jessica S

Tommy J
Västertorp

Vi kom i kontakt med Jessica Skogman i egenskap av köpare av den lägenhet som hennes klient sålde. Så vi kan bara tala i egenskap av det. Men den kontakt vi haft med Jessica har känts fantastisk bra. Trevlig, snabb och tydlig i kommunikationen. Seriös, lösningsorienterad och tydlig. Vi upplever också att hon mött oss på ett sätt där ambitionen varit att skapa så bra förutsättningar som möjligt, både för oss som köpare och för säljaren.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för era fina ord! Det värmer alltid lite extra när ni som köpare känner sig nöjda, ni har ju inte fått vara med och välja mig som mäklare. Grattis till köpet av en riktigt fin lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S