Jessica Skogman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Jessica Skogman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 115 omdömen sedan 2016-11-09. Jessica Skogman har haft 39 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar lugnt, noggrant och strukturerat. Som mäklare tycker jag att det är viktigt att inte ta några genvägar och skarva några hörn, utan se till att försäljningsprocessen går rätt till och att alla parter känner sig delaktiga och informerade. Jag brukar fokusera på god kommunikation och att lugnt och försiktigt driva processen framåt åt önskat håll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag jobbar på Södermalm, Hammarby Sjöstad och Gamla Stan och har mycket god lokalkännedom i detta område! Jag bor sedan 10 år på Södermalm och förutom att jag trivs mycket bra så gör det mig även mycket tillgänglig vid varje försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv. Löpning, vandring, skidåkning och segling tillhör favoriterna! Släktgården i Härjedalen besöks ofta!

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 115 Läs vad Jessica Skogman

• Vi behövde sälja vår tvåa i Årsta och efter att en tidigare mäklare inte lyckades sälja den, lyckades Jessica sälja den på 2 veckor vid en förhandsvisning. Jessica var tydlig, strukturerad och professionell vilket gav resultat! Vi fick det pris vi behövde.
    Hans L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-08-28
    • 55.0 m²
    2020-08-28
    Stort tack Hans och Lina för ert fina omdöme!! Det gör mig så glad att vi kunde hjälpa er att landa i en försäljning så fort och att ni kände er trygga under tiden! Nu kan ni pusta ut och se fram emot flytt och er nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Vi får snabbt en lägenhet som är perfekt för oss och snabbt flytta in
    Biao J köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-08-22
    • 55.0 m²
    2020-08-22
    Thank you so much for your nice words! We are truly happy that we could help you to find a new apartment that fulfilled your criteria so well. Best regards Jessica Skogman

Visa svar
  • Jag valde mellan flera mäklarföretag när jag skulle sälja min bostadsrätt och fastnade för Jessica som med en säljande och samtidigt ödmjuk stil var den perfekta mäklaren att överlämna en affär som denna till. Lägenheten såldes inom mycket kort tid och jag är otroligt nöjd. Jessica är ett superproffs.
    Katrin A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-08-21
    • 64.0 m²
    2020-08-21
    Tusen tack Katrin för dina fina ord! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag blir väldigt glad att höra att du känner dig nöjd! Ha nu en fin avslutning på sommaren och så håller vi kontakten framöver! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Jessica gjorde ett riktigt toppenjobb- tack!
    2020-08-12
    Stort tack Martina för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med min hjälp! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Kände oss trygga under hela försäljningsprocessen. Erfaren, proffsig och alltid tillgänglig. Jättesmidigt och över förväntan.
    2020-08-12
    Stort tack Christian och Evelina för ert fina omdöme! Känns roligt att ni kände er trygga under försäljningens gång! Det blev en rolig sommarförsäljning med riktigt välbesökta visningar! Hoppas ni kommer trivas minst lika bra i ert nya boende. Hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Köpt en lägenhet. Jessica är proffsig, lyhörd och hjälpsam! Tillgänglig och lätt att kommunicera med. Mycket nöjd med bemötandet och hela köpeprocessen. Tack Jessica!
    Maria M köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-08-02
    • 75.0 m²
    2020-08-02
    Stort tack Maria för ditt fina omdöme! Blir verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp när du köpte nytt! Grattis igen till en jättefin lägenhet!! Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Mycket fint bemötande av Jessica, trevlig och hjälpsam. ToppenMäklare!
    Sara W köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2020-07-18
    • 56.0 m²
    2020-07-18
    Stort tack Sara för dina fina ord! Vad glad jag blir att höra att du känner att du fick bra hjälp vid ditt köp! Stort grattis till köpet av en jättefin lägenhet! Hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Vi har sålt en lägenhet i Årsta med Jessica som mäklare. Jessica överträffade våra förväntningar när det gäller arbetet med försäljning och marknadsföring av lägenheten. Hon har gedigen kännedom om den lokala marknadens utbud och efterfrågan och arbetade systematiskt med marknadsföring av objektet parallellt i flera kanaler. På så sätt fångade hon direkt relevanta kunder som verkligen var intresserade av lägenheten. Därigenom gick försäljningen snabbt och till ett bra marknadspris.
    2020-07-15
    Tusen tack Monica och Caroline för ert fina omdöme! Det gör mig jätteglad att höra att ni är nöjda med min hjälp som mäklare men också med slutpriset! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Tack för ett fint samarbete där jag verkligen kände att ni gick på min rådgivning och gjorde det möjligt för mig att jobba på med försäljningen helt fritt! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Professionell och tillmötesgående!
    Hanna M köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • 73.0 m²
    2020-07-10
    Tack Hanna för din rekommendation! Det bar roligt att få hjälpa er med köpet av er nästa bostad! Vi ses på tillträdet! Ha en fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman

Visa svar
  • Sålde min 2;a i Årsta. Jag tyckte Jessica var väldigt trevlig, duktig, strategisk och proffesionell. Jag är väldigt nöjd med hela processen där Jessica var engagerad hela vägen och kom med bra råd när man behövde det!
    Jessica M sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • 42.7 m²
    2020-07-10
    Tusen tack Jessica för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd och tyckte att du fick bra rådgivning! Vi ses på tillträdet lite längre fram. Ha en skön sommar så längre! Hälsningar Jessica Skogman

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte