Läs vad 115 Läs vad Jessica Skogman

• 2020-08-28
    Vi behövde sälja vår tvåa i Årsta och efter att en tidigare mäklare inte lyckades sälja den, lyckades Jessica sälja den på 2 veckor vid en förhandsvisning. Jessica var tydlig, strukturerad och professionell vilket gav resultat! Vi fick det pris vi behövde.
    Hans L
    • 55.0 m²
    • Årsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Stort tack Hans och Lina för ert fina omdöme!! Det gör mig så glad att vi kunde hjälpa er att landa i en försäljning så fort och att ni kände er trygga under tiden! Nu kan ni pusta ut och se fram emot flytt och er nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman

• 2020-08-22
    Vi får snabbt en lägenhet som är perfekt för oss och snabbt flytta in
    Biao J
    • 55.0 m²
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Thank you so much for your nice words! We are truly happy that we could help you to find a new apartment that fulfilled your criteria so well. Best regards Jessica Skogman

• 2020-08-21
    Jag valde mellan flera mäklarföretag när jag skulle sälja min bostadsrätt och fastnade för Jessica som med en säljande och samtidigt ödmjuk stil var den perfekta mäklaren att överlämna en affär som denna till. Lägenheten såldes inom mycket kort tid och jag är otroligt nöjd.
    Jessica är ett superproffs.
    Katrin A
    • 64.0 m²
    • Årsta
    Tusen tack Katrin för dina fina ord! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag blir väldigt glad att höra att du känner dig nöjd! Ha nu en fin avslutning på sommaren och så håller vi kontakten framöver! Bästa hälsningar Jessica Skogman

• 2020-08-12
    Jessica gjorde ett riktigt toppenjobb- tack!
    Stort tack Martina för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med min hjälp! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman

• 2020-08-12
    Kände oss trygga under hela försäljningsprocessen. Erfaren, proffsig och alltid tillgänglig. Jättesmidigt och över förväntan.
    Stort tack Christian och Evelina för ert fina omdöme! Känns roligt att ni kände er trygga under försäljningens gång! Det blev en rolig sommarförsäljning med riktigt välbesökta visningar! Hoppas ni kommer trivas minst lika bra i ert nya boende. Hälsningar Jessica Skogman

• 2020-08-02
    Köpt en lägenhet.
    Jessica är proffsig, lyhörd och hjälpsam!
    Tillgänglig och lätt att kommunicera med.
    Mycket nöjd med bemötandet och hela köpeprocessen.
    Tack Jessica!
    Maria M
    • 75.0 m²
    • Årsta
    Stort tack Maria för ditt fina omdöme! Blir verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp när du köpte nytt! Grattis igen till en jättefin lägenhet!! Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman

• 2020-07-18
    Mycket fint bemötande av Jessica, trevlig och hjälpsam. ToppenMäklare!
    Sara W
    • 56.0 m²
    • Årsta
    Stort tack Sara för dina fina ord! Vad glad jag blir att höra att du känner att du fick bra hjälp vid ditt köp! Stort grattis till köpet av en jättefin lägenhet! Hälsningar Jessica Skogman

• 2020-07-15
    Vi har sålt en lägenhet i Årsta med Jessica som mäklare. Jessica överträffade våra förväntningar när det gäller arbetet med försäljning och marknadsföring av lägenheten. Hon har gedigen kännedom om den lokala marknadens utbud och efterfrågan och arbetade systematiskt med marknadsföring av objektet parallellt i flera kanaler. På så sätt fångade hon direkt relevanta kunder som verkligen var intresserade av lägenheten. Därigenom gick försäljningen snabbt och till ett bra marknadspris.
    Tusen tack Monica och Caroline för ert fina omdöme! Det gör mig jätteglad att höra att ni är nöjda med min hjälp som mäklare men också med slutpriset! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Tack för ett fint samarbete där jag verkligen kände att ni gick på min rådgivning och gjorde det möjligt för mig att jobba på med försäljningen helt fritt! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman

• 2020-07-10
    Professionell och tillmötesgående!
    Hanna M
    • 73.0 m²
    • Årsta
    Tack Hanna för din rekommendation! Det bar roligt att få hjälpa er med köpet av er nästa bostad! Vi ses på tillträdet! Ha en fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman

• 2020-07-10
    Sålde min 2;a i Årsta. Jag tyckte Jessica var väldigt trevlig, duktig, strategisk och proffesionell. Jag är väldigt nöjd med hela processen där Jessica var engagerad hela vägen och kom med bra råd när man behövde det!
    Jessica M
    • 42.7 m²
    • Årsta
    Tusen tack Jessica för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd och tyckte att du fick bra rådgivning! Vi ses på tillträdet lite längre fram. Ha en skön sommar så längre! Hälsningar Jessica Skogman