Jessica Skogman

Jessica Skogman

Jessica Skogman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Jessica Skogman har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Jessica Skogman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Skogman har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag sätter alltid kvalité framför kvantitet och med det sagt så är jag inte den mäklare som säljer flest bostäder i mitt område, men jag har då tid att verkligen pyssla om mina säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv tillsammans med min familj där långpromenader, vandring och odling tillhör favoriterna. 2021 förverkligade jag och sambon en dröm och byggde ett litet fritidshus på Muskö. Och när tid finns besöker jag gärna släktgården i Härjedalen.

225 omdömen om Jessica Skogman

Hannes Gustaf K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägersten

Hjälpsam, professionell och effektiv

Svar från Jessica Skogman

Tusen tack för ett fint omdöme! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Hälsningar Jessica S

Kristian W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Liljeholmen

Mycket kompetent och behjälplig. Kan varmt rekommendera henne och mäklarbyrån.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Kristian för ditt fina omdöme! Det var roligt att hjälpa er med försäljningen! Hälsningar Jessica S

Johan I
Midsommarkransen/Telefonplan

Jessica var transparent och tydlig genom hela budgivningen och efteråt. Hon fick oss att känna oss trygga i vårt första bostadsköp.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Johan för ditt omdöme och fina ord! Det glädjer mig att ni kände er nöjda med min hjälp. Grattis till köpet av er första lägenhet! Hälsningar Jessica S

Elvira K
Midsommarkransen/Telefonplan

Min upplevelse av Jessica var att hon var mycket trevlig och professionell i sitt bemötande mot oss som köpare.

Svar från Jessica Skogman

Tusen tack Elvira för ett fint omdöme! Grattis till köpet av er nya lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Johan M
Liljeholmen

Grymt bra! Tydlig och tillmötesgående.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Johan för ett fint omdöme! Kul att ni känner er nöjda! Vi hörs framåt. Hälsningar Jessica S

John H
Hägersten

Superproffsig och kommunikativ, allt gick snabbt och smidigt!

Svar från Jessica Skogman

Stort tack John för ett fin omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Haci Ö
Skärholmen

Tydlig, Hjälpsam och otroligt förstående.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Haci för ditt fina omdöme! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Hälsningar Jessica S

Catharina N
Liljeholmen

Jag köpte en lägenhet som Jessica var ansvarig mäklare för. Hon var trevlig, tillmötesgående och kunnig. Jessica tog sig tid att titta igenom årsredovisningen tillsammans med mig för att reda ut några frågetecken jag hade, vilket jag uppskattade mycket och gjorde att jag kände mig bekväm att inleda budgivning. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation utan att överdriva och går tålmodigt igenom alla steg på vägen till försäljning. Skulle definitivt anlita henne om jag själv ska sälja i framtiden.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett fint omdöme, roligt att höra att du som köpare känner dig nöjd med min hjälp! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Frida S
Gröndal

Jag är mycket nöjd med Jessica som är noggrann, kunnig och tillgänglig.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Frida för ett fint omdöme, det var ett fint samarbete oss emellan! Hälsningar Jessica S

Peter S
Gröndal

Toppen på alla sätt och vis!+++++

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett fint omdömen och grattis till köpet av din nya lägenhet! Hälsningar Jessica S