Läs vad 65 Läs vad Joanna Tuvesson

• 2020-03-27
    Vi har sålt vår bostadsrätt (4:a) under en tid då bostadsmarknadens försäljning gjorde en tvärnit pga viruspandemin. Förväntningarna om slutpriset var därför högre än vi fick. Mäklaren bemötte oss professionellt och vänligt under hela processen.
    Birgitta L
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • Årsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • 2020-03-26
    sålt bostadsrätt
    Mycket professionellt och mjukt bemötande
    Pg Coronaviruset försvann alla spekulanter utom en
    Vi är glada att affären gick att genomföra som planerat!
    Per N
    • 4:a
    • 89.0 m²
  • 2020-03-17
    Vi köpte en tvåa i Årsta, där Joanna Tuvesson var hjälpsam under hela processen. Hon var trevlig, ärlig och kunde ge svar på de frågor vi hade. Vi fick uppfattningen att hon verkligen hade kollat upp lägenheten som såldes.

Även under den snabba tiden mellan budgivning och kontraktsskrivning var hon lyhörd och hjälpsam.

Vi skulle absolut rekommendera Joanna Tuvesson.
    Sebastian G
    • 55.0 m²
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
  • 2020-03-14
    Vi är så nöjda med Joannas insats när vi sålde en lägenhet. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Inger B
    • 2.5:a
    • 62.0 m²
  • 2020-03-12
    Rak och tydlig kommunikation. Mkt professionell och upplevdes ödmjuk mot mig som säljare.
    Joachim Ö
    • 51.0 m²
  • 2020-03-02
    Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet i Årsta med hjälp av Joanna! Vi har känt oss trygga, eftersom Joanna hela tiden varit lugn och trott på vår försäljning och sett potentialen. Vi har fått svar på alla våra otaliga frågor och snabb återkoppling under hela processen. Joanna är verkligen grymt duktig på att kommunicera och hålla en uppdaterad! Hon är också noggrann och har känsla för detaljer. Vi är oerhört nöjda och rekommenderar varmt att anlita Joanna.
    Mahmoud K
    • 55.0 m²
  • 2020-01-19
    Jag har sålt min 2:a i Brf. Mejeriet, Årsta.
    Trots en lite trög marknad har Joanna jobbat oförtrutet. Hon har alltid, med samma goda humör, ställt upp med visningar och fullständiga rapporter till mig som säljare.

Har absolut inget negativt att säga - tvärt om: Joanna är tjejen som ställer upp - hon har verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade inför denna fsg.
    Irene H
    • 42.0 m²
    • Årsta
    Stort tack för rekommendationen och samarbetet! Vi håller kontakten :) Mvh Joanna

• 2020-01-17
    Professionell och alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Åse J
    • 42.0 m²
    • Årsta
    Stort tack Åse. Vi håller kontakten och välkommen tillbaka till Stockholm! MVH Joanna

• 2019-11-19
    Köpte lägenhet genom Joanna och är väldigt nöjd främst med bemötandet genom hela processen. Kände mig aldrig stressad och fick snabbt svar på alla frågor jag hade!
    Elin W
    • 42.7 m²
    • Årsta
    Grattis till köpet och tack för fint betyg Elin! Jag är säker på att du kommer trivas jättebra i den fina lägenheten på Eklångsvägen. Ha en fin vecka, tveka inte att höra av dig ifall de skulle uppstå några frågor. /J

• 2019-10-04
    Väldigt bra bemötande av Joanna! Snabb och tydlig kommunikation. Vi är nöjda :)
    Jenny B
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Årsta
    Tack för rekommendationen! Jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i nya bostaden. Vi ses och hörs :-)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte