Marcus Hallgren

Marcus Hallgren

Marcus Hallgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Marcus Hallgren har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Marcus Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Hallgren har haft 3 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 35 Läs vad Marcus Hallgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Farsta
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    • Bandhagen - Högdalen
    2022-04-27 Verifierad kund
    Marcus var väldigt hjälpsam och bemötande vid försäljning av vår lägenhet.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi blev alltid bra bemötta av Marcus och han fanns alltid tillgänglig när vi sökte honom. Vi upplevde hela processen som tydlig, enkel och transparent
    5/5
    2021-10-07 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillräcklig information, kunde ett helhetsåtagande och leverera i tid över förväntan.
    2021-06-04 Verifierad kund
    Lila bra och proffsigt som förra gången (och gångerna)!

Eftersom det är
    Ennhyresrätt som numombildas är det viktigt för föreningen och alla medlemmar att allt är transparent och marknadsmässigt!

Marcus har skött det grymt bra!!/’Håkan
    2021-05-07 Verifierad kund
    Marcus Hallgren har visat ett stort intresse från början tills min fina118kvm bostadsrättslägenhet såldes den21-05-06.Jag kommer att varmt rekommendera Marcus.Han är en mycket kunnig mäklare.Tack för en snabb försäljning. Mvh Ulla Steen
    2021-05-05 Verifierad kund
    När jag sålde min lägenhet valde jag Marcus som mäklare efter att ha kollat runt en del, hans trovärdighet och lugna känsla kändes som helt rätt mäklare för mig. För första gången också en mäklare som jag känner att jag verkligen litar på!
    Marcus sitter på mycket kunskap, vilket gör att affären känns lugn, smidig och trygg. Kommer rekommendera Marcus till vänner, familj och även själv välja honom igen.
    En försäljning som jag innan hade en jobbig känsla inför, blev mycket bra och jag känner att jag kan lämna min älskade lägenhet på ett bra sätt. Rekommenderar Marcus alla dagar i veckan, tack Marcus för ditt arbete & för ditt engagemang under försäljningen!
    2021-04-02 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare! , ärlig, rak, lösningsorienterad och framförallt väldigt trevlig!
    2021-03-20 Verifierad kund
    Sålde lägenhet i Stockholm via Marcus, grym upplevelse från första mötet till kontraktskrivning
    2021-03-18 Verifierad kund
    Vi har köpt en mindre lägenhet genom Marcus.
    Jag upplever att Marcus har en professionell attityd och är mycket service-minded. Snabb med att återkoppla och följa upp saker.
    Jag känner förtroende för Marcus och skulle gärna engagera honom om jag behöver mäklarhjälp.