Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Åmål Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Torggatan 14, 662 31 Åmål — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åmål!

Vi mäklare här på kontoret i Åmål vet var köpare och säljare finns och vad de vill ha. Vi kan vår sak och har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer, från värdering till slutaffär. När du anlitar oss får du mäklare som tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor och har all den erfarenhet som krävs för att guida dig till drömboendet. Dessutom känner vi såklart till Åmål som område mycket väl.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina bostadsmöjligheter!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åmål

• 2019-04-20

Yvonne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    sålt en bostadsrätt på 2 rum &kök väldig trevlig mäklare är mycket nöjd Läs mer
  • Annelie B

2019-04-07

Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Ett personligt trevligt bemötande med proffsig mäklare
    Allt klaffade till 100% , både mötet och affärsuppgörelsen med säljare samt Mats Sjöbergs proffsighet i det hela . Bara +++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-03-30

Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt ett fritidshus i Åmål.
    Mycket bra bemött.
    Återkopplar mycket snabbt.
    Bryr sig om både köpare och säljare.
    Mycket nöjda Läs mer
  • 2019-03-14

Lennart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Utgångspriset var för lågt satt. I övrigt var hela köpprocessen väldigt bra från mäklarens sida.. Läs mer
  • 2019-03-11

Vidar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Salg av hytte i Åmål
    Megler gjorde en utmerket jobb selv om det tok tid før man endelig fikk rette budet. Tett oppfølging og jevnlig kontakt på mail.
    Er fornøyd med megler og prossess Läs mer
  • 2019-02-26

Maj Britt G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Säljer ett fritidshus. Jag har blivit väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-02-18

Gun-Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vid försäljningen av mitt radhus fick jag så fin hjälp från
    allra första början. Jättefina fotografier i presentationen och
    hela tiden feedback under resans gång. Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-02-14

Birgit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Solgt en bostadsrett. Ble veldig bra bemøtt. Veldig hyggelige folk Mats og resten av gjengen på kontoret i Åmål. De holdt meg underettet hele tiden , da jeg bor i Oslo, og ikke kunne følge med på nært hold. Veldig fornøyd. Läs mer
  • Johanna E

2019-02-07

Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Super trevliga och hjälpsamma, snabba Läs mer
  • 2019-01-25

Gunnel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt lägenhet och sålt villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lugnt och bra, och på ett tydligt, enkelt sätt förklarat förusättningar, regler, lagar mm. Mycket tillmötesgående. Vi har haft bra kontakt, och bra bemötande hela vägen. Så vi är nycket nöjda kunder hittills, och troligtvis är vi lika nöjda när vår villaförsäljning är helt klar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans A

2019-01-22

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt å sålt fastigheter i Åmål, en fastighet på gamla örnäsgatan och ett ödeshus på Fryxellsgatan.
    Ö
    Mycket bra bemötande, saklig ock korrekt.
    Bra förväntningar,stämde bra med vad som utlovades.
    Bra trygg husköp å försäljning, kan rekommendera Mats Sjöberg
    Svensk fastighetsförmedling Åmål. Läs mer
  • 2019-01-17

Ingela A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionell, trevlig, kunnig, ärlig, tillgänglig.
    Kan inte bli bättre! Läs mer
  • Eldina S

2019-01-05

Eldina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt fint och professionellt bemötande, en väldigt kunnig och kompetent mäklare. Väldigt tillmötesgående med tanke på att jag var bosatt i en annan stad än den där bostadsrätten var i. Gjorde mycket för att underlätta för mig som säljare. Läs mer
  • 2018-12-19

Eivor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en bostadsrätt ,så nöjd med allt hos er Läs mer
  • 2018-12-07

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket noggrann och seriös med återkommande feedback. Läs mer
  • 2018-12-06

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har köpt en mindre skogs- och lantbruksfastighet.

Etablerade mäklare har hanterat affären gentemot säljare på ett sätt som skulle betyda fingertoppskänsla. Värderingen och utgångpriset tillsammans med utfallet skiljer sig väsentligt. Mäklaren hanterade dock en gränslös budgivning med drygt en handfull budgivare professionellt.

Med hänsyn till just volymen bud så hade jag kunnat tänka mig någon form av deadline, räknat i timmar, från senaste bud till att övriga måste agera. Det hade snabbat upp processen och faktiskt vara litet bättrr för budgivarna vill jag tro. Dessutom hade det underlättat för mäklare att söka och fråga passiv budgivare om läget.

Sammanfattningsvis så är det etablerad mäklare och utöver ovanstående säkert agerande vilket ger trygghet med svar på de frågor som vi hade. Läs mer
  • 2018-11-16

Pia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har reserverat ett hus,och kände att mäklaren jobbade både för mej och säljaren så allt skulle bli så bra som möjligt.Fick svar på mina frågor med ett sakligt o trevligt bemötande.Rekomenderar varmt! Läs mer
  • Linda H

2018-11-02

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionella, trevliga,
    kunniga och förtroendeingivande. Läs mer
    Linda H gillar detta
  • 2018-10-30

Max A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt min lgh och valde att ta hjälp av Mats för att jag ville ha förstaklassig hjälp och de fick jag! Snabb hjälp och alltid svar på mina frågor! Väldigt nöjd med hhälpen jag fick ☺️👌🏼 Kan stark rekommendera Mats till andra! Läs mer
  • 2018-10-25

Anna-Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionellt, vänligt och bra.
    Kunnig och förtroendeingivsnde. Läs mer
  • 2018-10-23

Marie-Louise L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en enplansvilla med källare.

Blivit bemött mycket bra av mäklaren. Mycket lyhörd, trevlig och fått återkoppling och information hela tiden.

Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men tyckte att allt gick lätt och smidigt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Dick K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket trevlig och sakkunnig var mäklaren och förklarade på ett förstående sätt på mina frågor och funderingar. Och kontaktade mig ofta och undrade hur vi tänker och funderingar om budgivningen.. Köpte ett 2 vån hus i ett populärt område på östra åsen som vi fastnade för.

Mycket nöjda över hjälpen med att hitta rätt hus och köpet av vårt hus. Läs mer
  • 2018-10-02

Victoria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och fick förklarat vad som gällde vid husköpet på ett väldigt tydligt och lättförståeligt sätt. Toppen! Läs mer
  • 2018-10-01

Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostad , det tog 2,5 månader från start till avslut vilket är bra , med tanke på att objektet riktade sig till en mindre kundkrets , sammanfattning är jag helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-30

Leif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    proffsig,positiv,pålitlig och hjälpsam
    utmärkt fotograf.

köpt en lägenhet på gång att sälja ett hus. Läs mer
  • 2018-09-27

Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Solgte en 4 roms leilighet i 2 plan på 110 M2.
    Han var serviceinnstilt og tok seg god tid til å informere oss om prosessen. Selvom vi ikke var helt forberedt på fotografering osv. organiserte han oppstilling av møbler osv. profesjonelt og rutinert.
    Megleren levde absolutt opp til våre forventninger.
    Synes at prosessen har gått etter forventningene vi hadde. Ikke minst har megleren vært fleksibel og hensynsfull i forhold til vårt tidsskjema.
    Opplevelsen har vært god og ivaretagende. Läs mer
  • 2018-09-06

Henrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har sålt ett hus på landet.
    Fick det sålt snabbt och det blev bra köpare.
    Trevlig o lätt personal att ha att göra med.
    Jag är nöjd med hur uppdraget har genomförts Läs mer
  • 2018-08-29

Kennet A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket kunnigt och proffsigt bemötande till både säljare och köpare, fantastiskt duktiga mäklare kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-29

Irene F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Proffsigt och vänligt bemötande, proffsig försäljning Läs mer
  • 2018-08-10

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Trevligt bemötande. Affären gick fortare än jag tänkt mig! Jag hoppas dom nya ägarna blir nöjda. Läs mer
  • 2018-08-05

Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde 11/2 plans villa. Blev väl bemött av mäklaren. Det var en bra husförsäljning. Läs mer
  • 2018-07-23

Nils S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi fick mycket bra bemötande när vi sålde vårt hus. Allt gick proffsigt till och vi är mycket nöjda med vår försäljning. Alla på förmedlingen har varit hjälpsamma. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-07-11

Tobias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Snabb och smidig affär. Mäklaren gick igenom allt på ett bra och förståligt sätt. Läs mer
  • 2018-07-10

Frida K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt fryxellsgatan , är supernöjda över en snabb och smidig affär Läs mer
  • 2018-06-27

Salam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag köpte ett hus, det var underbart upplevelse. Mäklaren var väldigt hjälpsam och tydligt, har mycket tålamod och svarade på alla mina frågor.
    Det var mycket bekvämt situation. Läs mer
  • Yvonne R

2018-06-15

Yvonne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag har köpt en tomt,
    blev mycket väl bemött
    all fungerade utan problem. Läs mer
  • 2018-06-14

Annette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har köpt ett hus och har blivit väldigt bra bemötta. Vi fick en jättebra genomgång och fick svar på alla våra frågor. Mats är en mycket kompetent mäklare som vi rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-06-13

Ulla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Känner mej nöjd med försäljningen av mitt hus Läs mer
  • Jörn A

2018-06-09

Jörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en villa

Mkt vänliga och professionella

Försäljningen gick över förväntan

Vi kan verkligen rekommendera denna mäklare !! Mycket snabbt och smidigt , och proffsigt bemötande ! Mycket nöjda ! Läs mer
  • 2018-05-26

Marit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats Sjöberg sålde vårt hus på .6 dagar till ett mycket högre pris än förväntat😎 Läs mer
  • 2018-05-26

Håkan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Trevligt bemötande och snabb insats mred fotografering etc. Läs mer
  • 2018-05-19

Tshibangu Mbamvu B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi köpte en lägenhet på två rum och kök. Vi blev bemötta av företaget bra. Läs mer
  • 2018-05-19

Lasse O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket nöjd med all service och uppföljning kring mitt köp av en lägenhet i Åmål. Proffsigt och personligt med genuint engagemang. Tack! Läs mer
  • 2018-05-09

Petra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Önskar att alla större beslut/affärer kunde lotsas med hjälp av människor som Mats på Svensk Fastighetsförmedling i Åmål. Klar och tydlig information. Serviceminded. Personligt och trevligt bemötande, men ändå på ett proffesionellt sätt. U.A med andra ord! Läs mer
  • 2018-05-09

Öystein S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Flott service av Mats og hans ansatte. Alltid veldig blide og hyggelige. Läs mer
  • Bo P

2018-05-01

Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har köpt en bostadsrätt i Åmål nu.
    Bodde för 5 år sedan i Åmål men flyttade till Turkiet. Hemlängtan blev för stor, kollade Hemnet, fick se en intressant bostadsrätt. Som tur var så låg denna bostadsrätt hos Svensk Fastighetsförmedling Mats Sjöberg.
    Fick kontakt med kontoret som informerade att Mats var på kurs denna dag. Men senare samma dag så hörde Mats av sig.
    Efter fyra dagar som innefattar en helg så blev allt klart. ( Muntligt) Sitter här i värmen i Turkiet nu o. väntar på att åka hem till Åmål.
    När man gör en bostadsaffär, som är en stor sak i ens liv, så vill man att frågor o. budgivning löper på. Mäklare Mats har verkligen skött detta på ett ypperligt sätt. Han har varit engagerad t.o.m på kvällar o. helger.
    Jag tror att jag har anlitat Mats 7-8 ggr under årens lopp. Man blir alltid välbemött. Saker o. ting löper på. Man får besked.
    Bo 62 år Turkiet Läs mer
  • 2018-04-03

Veronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats var super hjälpsam, professionell, kunnig, väl bemötande och effektiv. Jag skulle rekommendera honom varmt, och anlita honom igen i framtiden. Läs mer
  • Roger A

2018-03-20

Roger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Kunnig, professionell, lugn och harmonisk. Bra kunskap inom allt. Läs mer
  • Anita S

2018-03-06

Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vänligt korrekt proffsigt,samt snabbt jobbat till ett bra resultat. Läs mer
  • 2018-03-05

Jan Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Snabb och bra affär , fanns alltid till hands Läs mer

Torggatan 14, 662 31 Åmål