Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Åmål Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Torggatan 14, 662 31 Åmål — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åmål!

Vi mäklare här på kontoret i Åmål vet var köpare och säljare finns och vad de vill ha. Vi kan vår sak och har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer, från värdering till slutaffär. När du anlitar oss får du mäklare som tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor och har all den erfarenhet som krävs för att guida dig till drömboendet. Dessutom känner vi såklart till Åmål som område mycket väl.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina bostadsmöjligheter!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åmål

• Charlotte W
    Charlotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Trevliga och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Emil R
    Emil R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    De bästa och mest erfarna mäklarna i Åmål! Bra bemötande och kundvänlighet. Läs mer
  • Siv B
    Siv B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag känner mig väldigt väl bemött. Tryggt och kunnigt! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket komplett och välanpassat alltihopa. Säljaren utländsk och en bra mix av engelska och svenska. Klart och bra. Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Trevlig och hjälpsam på ett bra sätt. Skönt att få gå runt själva och titta i lugn och ro samtidigt som det finns någon där om man har frågor. Läs mer
  • Steinar M
    Steinar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vennlig, informative och profesjonel Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Väldigt bra bemötande. Mari är väldigt trevlig, trovärdig och tillmötesgående. Alltid glad och rättfram och jag är väldigt nöjd. Kul att få ha henne som mäklare! Läs mer
  • Ove K
    Ove K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Från första kontakten till försäljning är vi mycket nöjda med mäklarens arbete.
    Vi fick bra information om hela processen vid försäljning av vårt hus.Han gav oss goda råd och tips inför visning. Höll oss uppdaterade vid budgivningen.
    Hade svar på både våra och köparens frågor när vi skrev kontrakt och vid överlämnandet. Mycket bra! Läs mer
    2016-09-14 Mats S svarar Ove K
    Hej Ove roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen, vi träffade era köpare förra veckan och dom trivs fint i huset. Hoppas du och Maria har det bra i Jönköping. Mvh Mats Sjöberg SFF Åmål

Torggatan 14, 662 31 Åmål