Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Åmål Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Torggatan 14, 662 31 Åmål — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åmål!

Vi mäklare här på kontoret i Åmål vet var köpare och säljare finns och vad de vill ha. Vi kan vår sak och har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer, från värdering till slutaffär. När du anlitar oss får du mäklare som tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor och har all den erfarenhet som krävs för att guida dig till drömboendet. Dessutom känner vi såklart till Åmål som område mycket väl.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina bostadsmöjligheter!

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åmål

• 2019-09-11

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt lägenhet Malmgatan 8 i Åmål.
    Mats har varit mycket snabb och behjälplig.
    Lägenheten såld före visning.
    Mycket proffesionellt. Läs mer
  • 2019-09-06

Per Åke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Positiv första kontakt. Professionellt hanterade vid försäljning av hus. Mycket bra bildmaterial. Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-09-03

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Både köpt och nu sålt med samma mäklare, helnöjd Läs mer
  • Arne S

2019-08-28

Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött. Gav sig tid och var tydlig.Lugnt bemötande. Svarade alltid och snabbt på sms, mail osv. Vi hade förväntningar på att nå upp till utgångsbudet, vilket inte riktigt lyckades.
    Antagligen låg inte försäljningen "rätt" i tiden. Antagligen låg inte försäljningen "rätt" i tiden. Litet intresse för 2:or just nu? Läs mer
  • 2019-08-26

Anna-Carin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sommarstuga. Trevligt bemötande kunnig och noggrann.
    Upplevde att mäklaren levde upp till mina förväntningar, inget att anmärka på.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-25

Nina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en bostadsrätt i Åmål. Mäklaren var superproffsig, effektiv, kunnig, svarade på alla mejlar och dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-08-16

PER-ERIC A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Helt suveränt, rekommenderas
    Hus, sålt på ca 2,5 vecka
    Mats med personal helt suveräna :-) Läs mer
  • Jenni-lie V

2019-08-13

Jenni-lie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har sålt en villa , vår mäklare har bemött oss bra fått känsla av förtroende av att vår bostad skulle bli såld vilket ger oss känsla av trygghet till vår mäklare . Varit lyhörd av våra önskar ang vår bostad och kommit med förslag och idéer tillsammans är nöjd med svensk fastighetsförmedling i Åmål och vår mäklare mats Sjöberg . Läs mer
  • 2019-08-12

Brit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har kjøpt Nässkogsvägen 11 i Åmål og er veldig fornøyd med Mats sin håndtering av salget. Han er lugn, strukturert, svært kunnskapsrik og har lang erfaring hvilket gjør at man blir trygg for at alle forhold av salget skal gå rett for seg. Han har også et godt smil og er vennlig - det liker vi!.

Vi skal selge vår fritidseiendom i løpet av 19/20 i Låbyn, Mo, og vil gjerne at Mats skal få det oppdraget.

Takk for et meget godt møte med Svensk fastighetsformedling.

Mvh Brit Helle & Henning Jensen Läs mer
  • 2019-08-09

Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket bra bemötande. Tydliga och klara svar på frågor ja hade. Läs mer
  • Jonas A

2019-08-08

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Underbart bemötande, och snabb och smidig affär vid köpet av min fastighet. Läs mer
  • 2019-07-18

Wilhelm B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats var professionell i sitt bemötande och visningen var bra. Vi fick god information och affären hanterades smidigt. Läs mer
  • 2019-07-16

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    köpt lägenhet. sålt radhus
    mycket proffsigt utfört arbete.
    mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-07-14

Edin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Upplevelsen var bra. Läs mer
  • Christina S

2019-07-12

Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Är mycket nöjd med hur försäljningen av mitt fritidshus sköttes.
    Proffesionellt bemötande, engagerad , och förtroendeingivande.
    Om jag ska sälja i framtiden kommer jag att välja
    samma mäklare.
    Stina Läs mer

Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Excellent assistance with Sell & Buy properties in Sweden, coming from a UK base. (Differences in systems and legal aspects) Well guided through these issues to enable a seamless (but interesting) Bidding process. Successful outcome with prompt responses and advice.
    The Amal Team made everything smooth regarding the purchase of our Villa .

Very friendly and attentive,
    Bernt L Läs mer

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt villa köpt lägenhet,sålt lägenhet allt inom 10 månader.

Helt mästerligt skött. Läs mer

Kim M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpte villa och sålde bostadsrätt allt gick riktigt smidigt och bra, inte mycket man behövde tänka på, all information man behövde var tydlig och lätt att förstå.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-24

Dalsland Outdoors AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Enkel kommunikation, bra och snabb service. Toppen. Läs mer
  • 2019-05-23

Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna var att få sålt lägenheten inom rimlig tid och till ett acceptabelt pris, vilket skedde. Läs mer
  • Trude B

2019-05-21

Trude B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    I løpet av de siste årene har vi kjøpt og solgt hus i Åmål ved fire anledninger, hver gang med assistanse av Svensk Fastighetsförmedling og Mats Sjöberg.
    Vi har hver gang fått den best tenkelige mottakelse, assistanse og behandling... profesjonellt, respektfullt og pesonlig..
    Dette har skapt en fantastisk tillit og trygghet.
    Bedre kan det ikke bli !!!
    Vi anbefaler Svensk Fastighetsförmedling ved Mats Sjöberg og hans medhjelpere på det varmeste.
    Mvh Trude Berg og Egil Haftun Läs mer
  • 2019-05-20

Dan Levi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sjøberg bisto med salg av bolig. Meglerkontoret utførte dette meget godt, rask respons, og profesjonell oppfølgning.
    Sjøbergs fremstår begge som effektive, seriøse og profesjonelle i hele prosessen med salget. Fra bestilling av oppdrag til annonse var ute gikk det under en uke.
    Kontoret kan anbefales til alle som skal avhende eiendom i Åmål og omegn.

Dan Levi Berg - Nilsen
    Vestengveien Eiendomsutvikling AS Läs mer
  • Sara O

2019-05-19

Sara O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    köper villa
    har varit professionellt bemött genom hela affären Läs mer
  • 2019-05-19

Birgitta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt en bostadsrätt. Bemötandet har varit bra och det har känts professionellt.vi fick rimliga förväntningar på marknaden, pris och hur snabbt det kunde tänkas gå. Mäklaren hade mycket god kunskap om den lokala marknaden. Läs mer
  • 2019-05-16

Tryggve L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har köpt en 3:a på Centralgatan. Mats visade oss lägenheten som var väldigt fin. Mats visade en mycket proffsigt inriktning. Har ikväll varit och fotat vår lägenhet på ett mycket trevligt sätt. Med mycket fina bilder. Läs mer
  • 2019-05-11

Angela P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag har köpt en lägenhet och frågade under visningen om mäklaren ville sälja mitt radhus vilket han gärna ville.
    Mäklaren hade ett vänligt bemötande och kom med förslag på ev. förbättringar/ förändringar som man ev. kunde göra med både lägenhet (efter köp) och radhus
    (innan försäljning)
    Känner stort förtroende för min mäklare. Läs mer
  • 2019-05-10

Per Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Snabbt å enkelt proffsigt skött Läs mer
  • 2019-04-20

Yvonne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    sålt en bostadsrätt på 2 rum &kök väldig trevlig mäklare är mycket nöjd Läs mer
  • Annelie B

2019-04-07

Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Ett personligt trevligt bemötande med proffsig mäklare
    Allt klaffade till 100% , både mötet och affärsuppgörelsen med säljare samt Mats Sjöbergs proffsighet i det hela . Bara +++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-03-30

Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt ett fritidshus i Åmål.
    Mycket bra bemött.
    Återkopplar mycket snabbt.
    Bryr sig om både köpare och säljare.
    Mycket nöjda Läs mer
  • 2019-03-14

Lennart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Utgångspriset var för lågt satt. I övrigt var hela köpprocessen väldigt bra från mäklarens sida.. Läs mer
  • 2019-03-11

Vidar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Salg av hytte i Åmål
    Megler gjorde en utmerket jobb selv om det tok tid før man endelig fikk rette budet. Tett oppfølging og jevnlig kontakt på mail.
    Er fornøyd med megler og prossess Läs mer
  • 2019-02-26

Maj Britt G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Säljer ett fritidshus. Jag har blivit väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-02-18

Gun-Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vid försäljningen av mitt radhus fick jag så fin hjälp från
    allra första början. Jättefina fotografier i presentationen och
    hela tiden feedback under resans gång. Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-02-14

Birgit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Solgt en bostadsrett. Ble veldig bra bemøtt. Veldig hyggelige folk Mats og resten av gjengen på kontoret i Åmål. De holdt meg underettet hele tiden , da jeg bor i Oslo, og ikke kunne følge med på nært hold. Veldig fornøyd. Läs mer
  • Johanna E

2019-02-07

Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Super trevliga och hjälpsamma, snabba Läs mer
  • 2019-01-25

Gunnel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt lägenhet och sålt villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lugnt och bra, och på ett tydligt, enkelt sätt förklarat förusättningar, regler, lagar mm. Mycket tillmötesgående. Vi har haft bra kontakt, och bra bemötande hela vägen. Så vi är nycket nöjda kunder hittills, och troligtvis är vi lika nöjda när vår villaförsäljning är helt klar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans A

2019-01-22

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt å sålt fastigheter i Åmål, en fastighet på gamla örnäsgatan och ett ödeshus på Fryxellsgatan.
    Ö
    Mycket bra bemötande, saklig ock korrekt.
    Bra förväntningar,stämde bra med vad som utlovades.
    Bra trygg husköp å försäljning, kan rekommendera Mats Sjöberg
    Svensk fastighetsförmedling Åmål. Läs mer
  • 2019-01-17

Ingela A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionell, trevlig, kunnig, ärlig, tillgänglig.
    Kan inte bli bättre! Läs mer
  • Eldina S

2019-01-05

Eldina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt fint och professionellt bemötande, en väldigt kunnig och kompetent mäklare. Väldigt tillmötesgående med tanke på att jag var bosatt i en annan stad än den där bostadsrätten var i. Gjorde mycket för att underlätta för mig som säljare. Läs mer
  • 2018-12-19

Eivor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en bostadsrätt ,så nöjd med allt hos er Läs mer
  • 2018-12-07

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket noggrann och seriös med återkommande feedback. Läs mer
  • 2018-12-06

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har köpt en mindre skogs- och lantbruksfastighet.

Etablerade mäklare har hanterat affären gentemot säljare på ett sätt som skulle betyda fingertoppskänsla. Värderingen och utgångpriset tillsammans med utfallet skiljer sig väsentligt. Mäklaren hanterade dock en gränslös budgivning med drygt en handfull budgivare professionellt.

Med hänsyn till just volymen bud så hade jag kunnat tänka mig någon form av deadline, räknat i timmar, från senaste bud till att övriga måste agera. Det hade snabbat upp processen och faktiskt vara litet bättrr för budgivarna vill jag tro. Dessutom hade det underlättat för mäklare att söka och fråga passiv budgivare om läget.

Sammanfattningsvis så är det etablerad mäklare och utöver ovanstående säkert agerande vilket ger trygghet med svar på de frågor som vi hade. Läs mer
  • 2018-11-16

Pia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har reserverat ett hus,och kände att mäklaren jobbade både för mej och säljaren så allt skulle bli så bra som möjligt.Fick svar på mina frågor med ett sakligt o trevligt bemötande.Rekomenderar varmt! Läs mer
  • Linda H

2018-11-02

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionella, trevliga,
    kunniga och förtroendeingivande. Läs mer
    Linda H gillar detta
  • 2018-10-30

Max A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt min lgh och valde att ta hjälp av Mats för att jag ville ha förstaklassig hjälp och de fick jag! Snabb hjälp och alltid svar på mina frågor! Väldigt nöjd med hhälpen jag fick ☺️👌🏼 Kan stark rekommendera Mats till andra! Läs mer
  • 2018-10-25

Anna-Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Professionellt, vänligt och bra.
    Kunnig och förtroendeingivsnde. Läs mer
  • 2018-10-23

Marie-Louise L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en enplansvilla med källare.

Blivit bemött mycket bra av mäklaren. Mycket lyhörd, trevlig och fått återkoppling och information hela tiden.

Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men tyckte att allt gick lätt och smidigt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Dick K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket trevlig och sakkunnig var mäklaren och förklarade på ett förstående sätt på mina frågor och funderingar. Och kontaktade mig ofta och undrade hur vi tänker och funderingar om budgivningen.. Köpte ett 2 vån hus i ett populärt område på östra åsen som vi fastnade för.

Mycket nöjda över hjälpen med att hitta rätt hus och köpet av vårt hus. Läs mer
  • 2018-10-02

Victoria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och fick förklarat vad som gällde vid husköpet på ett väldigt tydligt och lättförståeligt sätt. Toppen! Läs mer

Torggatan 14, 662 31 Åmål