Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Svensk Fastighetsförmedling Åmål

• BadgeSixYears
Ring 0532-144 40 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åmål! Vi mäklare här på kontoret i Åmål vet var köpare och säljare finns och vad de vill ha. Vi kan vår sak och har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer, från värdering till slutaffär. När du anlitar oss får du mäklare som tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor...

303 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Lennart J
Centralt

Kristoffer var mycket trevlig och bra. Vi hade många frågor och funderingar inledningsvis som var lätta att bolla med Kristoffer. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt. Så tacksam för all hjälp med visningar och försäljningen av huset.

Elisabet A
Fengersfors

Mäklaren Kristoffer har ett professionellt och väldigt trevligt bemötande och lyssnade på mina både önskemål och krav samtidigt som jag fick tips och råd. Mina förväntningar blev uppfyllda och jag är väldigt nöjd med affären. Jag rekommenderar mäklarfirman och mäklaren Kristoffer när det gäller både försäljning och köp av fastigheter.

Elving A
Väster

Bra service och fint bemötande. Dock allt för optimistisk bedömning av marknadsläget för försäljning

Gert E

# trevligt # stora, som förväntat # proffsigt

Henry D
Herrängen

Professionell hantering av försäljningen - god råd, trygg hantering och flexibel för den specifika försäljningen.

Niklas K
Centralt

Mina förväntningar var höga på svensk fastighetsförmedling Åmål men de lyckades med råge att överträffa mina förväntningar.

Sofia K
Centralt

Väldigt trevligt bemötande och service inriktade och kunniga

Gunnar K
Fröskog

Vänliga, intresserade och kunniga.

Göran K
Fröskog

Jag upplever att man lagt ner ett stort engagemang i den här affären. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Det känns att man ansträngt sig för att affären ska bli så bra som möjligt för oss trots att det uppstått problem som inte kunde förutses längs vägen. Känner oss väldigt trygga i det här nu även om affären ännu inte är helt klar.

Jesper C
Norra Viken

Mats Sjöberg levererar alltid mer än vad som förväntas! Hans fingertoppskänsla gällande bostadsmarknaden i åmål & omnejd är det få som besitter! Lyckligt nog vet ja att Oavsett om de gäller försäljning eller köp, då ja både sålt & köpt ett antal fastigheter med hjälp av han!

Jan K
Vikenborg

Proffsig och mycket kunnig personal

Angela P
Centralt

Har anlitat mäklaren tidigare och är väldigt nöjd med bemötandet, kunskapen och mina förväntningar på att sälja objektet uppnåddes. Tack än en gång för trevligt samarbete.

Kenneth L
Centralt

Trevligt snabbt och proffsigt bemötande

Dan T
Centralt

Har, av olika anledningar, haft två mäklare i uppdraget att sälja bostaden. Detta utgjorde dock inget problem alls utan hela hanteringen har skötts exemplariskt från första kontakten till kontraktskrivningen. Professionella och kunniga mäklare som är en trygghet för både säljare som köpare.

Erling S
Väster

Snabbt, Trevligt,Fackmannamässigt. Över förväntan. Bra beskrivning och fina foton över objektet, engagerande visningar, snabbt resultat

Urban J
Centralt

Allt har fungerat mycket bra. Bra bemötande och fått all hjälp vi behövde för att fullfölja köpet av fastigheten.

Matti B
Bocklarud

Vi fick ett bra bemötande av vår mäklare både på kontor och över telefon. Vi har fått svar på de frågor som har kommit upp under tiden och vi känner oss trygga med att köpa hus genom Svensk Fast. Åmål

Gun N
Söder

Jättebra service! Alla på kontoret var tillmötesgående, hjälpsamma och professionella. Frida gjorde ett toppen jobb, henne rekommenderar jag varmt - för ett tryggt bostadsköp!

Lars I
Sundstorp

Fungerat mkt bra. Kommunikation varit snabb och informativ. Tycker han gjort det bäst trotts rådande läge på marknaden.

Erling K
Söder

Veldig fornøyd, vi fikk god hjelp til alt vi ikke visste vi måtte ha hjelp til også. De er godt kjent i området jeg solgte og bistod godt.

Jan G
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Väster

Jag har blivit bemött bra.Vi visste sen förut att Mats är en omtyckt och bra mäklare.Han har skött det hela som man förväntat sig av en mäklare som kan sin sak.

Göran M
Söder

Bra, visar hänsyn för både säljaren och köparens intressen.

Christer Ö
Söder

Jättebra!!!!! Han går det att prata med på ett bra sätt, vi kan rekommendera honom till alla som tänker köpa eller sälja (som vi har gjort)

Kjell M
Väster

Kristoffer är totalt professionell i sitt jobb, ändå mänsklig och intresserad av kundens åsikter. Vårt hjärtliga tack för hjälpen med att finna en ny ägare till vårt hem sedan 23 år. Varmt rekommenderad från oss. + en kram😉

Hege Synnøve J
Svanskog

Hyggelig og ryddig megler som fulgte godt opp

Hanna T
Kristineberg

Trevlig, kunnig , bra bemötande , hjälpsam ! Vi är väldigt nöjda !

Pernille J
Södra Skarbol

Vi är mycket nöjda med Frida. Hon besvarade alla våra frågor snabbt och kompetent och var dessutom mycket vänlig och hjälpsam.

Michael W
Åmål

Mycket bra och kompetenta , och lätta att ha att göra med 😊

Tor L
Väster

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare

Ulrika O
Fengersfors

En bra trevlig och duktig mäklare. Fick förtroende för honom. Bra information kontinuerligt. Är nöjd och har inget negativt alls att säga.

Kjell P

Allt fungerade jättebra ńnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Ing-Marie E
Sålde sin stuga med hjälp av
Åmål

Det hela sköttes som jag förväntade mig. Allt gick smidigt och bra . Mvh Ingmarie

Pertti R
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Lerum

Kunnig, ansvarstagande, serviceinriktad.

Lars-Göran J
Sålde sin stuga med hjälp av
Ånimskog

Ett väl sammansvetsat gäng där Mats Sjöberg framstår som en synnerligen kompetent, driven och med glimten i ögat inkännande mäklare.

Sissel Elisabeth B
Centralt

Meget god service. Høflig og blid. Får hjelp til det jeg trenger.

Christer G
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centralt

mycket bra, tydlig, kunnig och kundvänlig.

Tommy P
Fröskog

Bra bemötande, kunnig, trevlig och ett lysande resultat.

Niklas S
Centralt

Proffsigt snabbt trevligt och bra kommunikation , med andra ord kan inte bli bättre !!!

Mark D
Edsleskog

Good communication, fast understanding, friendly and kept his word

Fanny B
Väster

Har blivit jättebra bemötta från mäklaren under hela processen! Varit tillmötesgående och tillgänglig utan några problem. Kan varmt rekommendera!

Niklas S
Väster

snabba proffsiga trevliga , helt enkelt ett strålande bemötande samt lätta att nå vid ev frågor. Med andra ord totalt sett mycket bra rakt igenom .

Dan E
Centralt

Duktig pöjk den där Mats och hans adept Frida skötte sig ua.

Olle I
Åmål

Trevligt bemötande och professionellt handhavande.

Per Helge W
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centralt

Frida Jansson -den megler som tok hånd om meg- er en positiv og hyggelig person. Både på visning, under bud- prosessen, og kontraktskriving innga hun tillit, det er faktisk den viktigste egenskap for en selger. At man kan sitt produkt og tilhørende prosedyrer; er en selvfølge- og Frida gjorde det! En hyggelig erfaring!

Ervin F
Ånimskog

Wir sind begeistert von dem Service rund um den Hauskauf. Keine Frage blieb unbeantwortet. Für uns, die wir kein Schwedisch sprechen, wurde alles transparent organisiert.

Teija K
Tösse

Inga problem. Trevliga och bemötesgående.

Björn S
Centralt

Mycket bra! Gott stöd vid såväl köp som försäljning. Erfaren, kommunikativ och lösningsorienterad. Bra service och mycket gott bemötande. Rekommenderas!

Rune H

...............................

Eva S
Centralt

Kunnig o erfaren mäklare. Kan rekommenderas.

Ulla L
Centralt

Allt sköttes proffsigt och snabb hjälp. Trevlig annonsering och visning av lägenheten