Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

• BadgeTwoYears
Ring 0431-150 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm! Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering...

117 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Florus V
Köpte sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Vi upplevde kontakten och förhandlingarna med Kenneth Christoffersson som mycket bra! Han svarar snabbt på meddelanden och tar sig tid att svara på alla frågor ordentligt vid telefonkontakt! Viljan att tänka med eller att skicka kontraktet till vårt hemland var också mycket trevlig. För oss var det en mycket positiv upplevelse.

Christina S
Sålde sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Trevlig, tillgänglig, ärlig, ställer upp.

Lars-Johan S
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Långaryd

Han var gohällig! Att va gohällig är bra nog!

Ammi S
Långaryd

Mycket trevlig, öppen och hade tid för oss. Han gjorde ett mycket bra jobb. Det kom betydligt fler än vi trodde på visningen av vårt hus/vår stuga. Och köparna verkar vara toppen också:)

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Örkelljunga

Ett famtastiskt engagemang och effektivitet. Mycket trevligt bemötande och ger ett intryck av stort kunnande och erfarenhet.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack Anders för värmande ord! Har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen.

Per S
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Båstad

Professionell, vänlig och serviceminded.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet och alla trevliga samtal Per. Uppskattar er snabba hantering och ert härliga engagemang. Grattis till er nya bostad i Båstad och ha en riktigt fin vår!

Mats E
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Båstad

Viktor är positiv, ambitiös, och seriös Vi vill verkligen rekommendera honom som mäklare till trygghet både för köpare och säljare

Svar från Viktor Forsberg

Tack för de fina omdömet Mats! Trots rådande marknad och flera visningar så visade ni ett stort förtroende för mig och mitt arbetssätt. Är ytterst tacksam för att jag fick möjligheten att sälja er bostad. Håller tummarna för att våra vägar korsas på nytt. Vem vet Båstad kanske lockar igen på sikt? Ha en fantastisk vår!

Maria E
Båstad

Engagerad, påläst och sympatisk Viktor är en fantastisk mäklare som vi rekommenderar

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Mia! Det har varit en händelserik resa från start och jag är evigt tacksam för förtroendet att få sälja er bostad. Ha en fortsatt trevlig semester så ses vi i april!

Emil F
Ängelholm

Mycket trevlig att ha och göra med!

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Emil! Grattis till er nya bostad och varmt välkomna till Ängelholm.

Ingrid K
Ängelholm

Viktor är en kunnig och engagerad mäklare, vi kände oss lugna och trygga med honom. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Ingrid och Ingemar, det har varit ett nöje att få hjälpa er! Hoppas ni landar väl i den nya bostaden och ha en trevlig semester!

Pamela S
Sålde sitt hus med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Åstorp

Vi har bara allt gott att säga om Adnan. Han var både trevlig artig och professionell i sitt arbete. Han lyckades med det som inte den föregående mäklarfirman lyckades med, nämligen att sälja vårt hus i dessa svåra tider. Vi har inte upplevt att någon annan mäklare varit så engagerad som Adnan varit, han har verkligen varit behjälplig i allt vi varit i behov av. Med vänliga hälsningar Pamela och Paul Sandström.

Jenny A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängelholm

Mycket trevlig och god service.

Christina O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adnan Selmanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängelholm

Var in på kontoret då jag letade ny mäklare. Pratade med Adnan om problemet jag haft att få lägenheten såld. Fick ett gott intryck av Adnan och han sålde lägenheten på två veckor. Han gav ett gott intryck och var väldigt trevlig. 🌟🌟🌟🌟🌟

Louise S
Ängelholm

Påläst, trevlig och hjälpsam. Gör sitt bästa utifrån de förutsättningar som ges.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Louise och stort grattis till din nya bostad på drömadressen!

Fredrik G
Köpte sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kvidinge

Han var trevlig och kunnig inom området

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för trevligt omdöme kul med nöjda kunder

Ulla Margareta D
Kvidinge

Absolut bäst på alla sätt och vis. Lugn förtroendeingivande, saklig, påläst. Kunde inte önska mig någon bättre. Så tacksam.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen, kul med nöjda kunder.

Lars B
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Torup

Kenneth är mycket trevlig och ställer verkligen upp för sina spekulanter. Högsta betyg för hans bemötande.

Jan-Erik K
Torup

Mycket bra bemötande, saklig och kunnig. Gav oss tålmodigt svar på alla frågor vi hade om försäljningen. Levde upp till alla förväntningar vi kunde ha.

Pernilla J
Ängelholm

Engagemanget va ypperlig.t Inte stressad av sviktande marknad utan lät tiden ha sin gång för en lyckad försäljning. Rekommenderas.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet och förtroendet att sälja er bostad Pernilla! Nu siktar vi på att hitta en ny oas med utrymme för både hästar, Eddie och nya projekt för Peo. Ha en fin höst och vinter!

Jane M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängavången

Mycket bra mäklare. Trevlig och hjälpsam när jag köpte min bostadsrätt. Väldigt lätt att kontakta via telefon, ringer alltid upp för att hjälpa till med att besvara mina frågor.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Jane och grattis till er nya bostad! Varmt välkomna till Ängelholm.

Paul S
Åstorp

Adnan har verkligen levt till våra förväntningar och mer därtill. Vi vet att det har varit en svår uppgift, men han klarade av det. Han har också varit lätt att kommunicera med villket är viktigt i ett sådant här ärende, så ett stort tack till dig Adnan för ett kanon arbete. Med vänliga hälsningar Paul och Pamela Sandström.

Kerstin J
Ängelholm

Bättre mäklare finns inte. Viktor var kunnig, kunde förhandla, var alltid tillgänglig och positiv. Han skötte uppdraget, och även lite annat, på ett föredömligt sätt.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Kerstin det har varit en fröjd att få sälja din fantastiska bostad. Lycka till i framtiden och behöver du diverse assistans på sikt så finns jag ett samtal bort!

Emelie D
Ängelholm

Bra och påläst mäklare som företrädde både oss som köpare och säljaren på ett bra och objektiv sätt.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Emelie och grattis till er nya bostad. Välkomna till kusten och sagolika Ängelholm!

Åsa K
Skrev om Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Bästa servicen. Bästa omtanken med fokus både på säljare och köpare.

Viktor F gillar detta
Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Åsa. Under processen har du lärt mig mycket om orten och jag fortsätter hålla hoppet uppe för springa på en av de dolda skatterna. Lycka till med nästa boende och hoppas även Jimmy trivs i sin nya bostad!

Sebastian L
Ängelholm Stad

Adnan har bemött oss professionellt och förtroendegivande under hela affärens gång, en mycket lyhörd och engagerad mäklare. Han har visat på hög kunnighet angående bostadsrätten samt hur vi skulle gå tillväga för att fullborda köpet smidigt. Adnan har alltid varit behjälplig med att besvara de frågor vi har haft. Det har även varit oerhört lätt att få kontakt med honom vilket är mycket positivt! Adnan är en mäklare jag kan varmt rekommendera till alla som vill köpa en bostad!

Tommie B
Hyllinge

En mäklare med talets gåva. Rak på sak, och ett underbart bemötande. Vill man ha en mäklare som man känner tillit och trygghet med och som tar sitt uppdrag på största allvar så är det Viktor man ska ha. Bättre mäklare finns inte, och då har vi träffat väldigt många under våra två år som vi letat hus.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för det fina omdömet Tommie det värmer verkligen! Det är nästan lite vemodigt att processen är över men det har varit en händelserik resa. Men trots allt har ni varit ytterst flexibla och anpassat er mellan både karate-träningar och simskola. Stort tack för den här resan och lycka till med ert nya drömboende!

Siv S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Villan

Bra bemötande! Bra återkoppling

Anita B
Hyllinge

Jag är så tacksam över att vi fick turen att ha Viktor som mäklare. Driven, kunnig, tillgänglig och brinner för sitt jobb. Han fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen. Jag har träffat många mäklare genom vår hus letande och kan verkligen säga att ingen är som Viktor! En bättre mäklare får man leta efter helt enkelt. Så grattis till den som får ha Viktor som mäklare! Tack för allt!

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för det fantastiska omdömet Anita! Uppskattar enormt att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Ni har varit otroliga lagspelare under processen och underlättat mitt arbete vid flera tillfällen så tillsammans skapade vi ett bra resultat. Lycka till med nästa bostad och varmt välkomna upp till andra sidan åsen!

Fredrik N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Ängavången

Allt gick väldigt enkelt och smidigt, inga konstigheter! Kan varmt relommenderas

Svar från Viktor Forsberg

Tack för förtroendet Fredrik och grattis till husköpet! Uppskattar enormt att jag fick hjälpa till med både köp och försäljning av nuvarande bostad.

Gunvor E
Kinnared

Trevligt bemötande. Kunnig. Allt till belåtenhet. Bra.

Camilla M
Kinnared

Bra återkoppling, tillgänglig, trevlig och tar sig tid till köparen.

Lidia Estera N
Ängelholm Stad

Mycket bra mäklare, glad, trevlig och noggrann. Bra bemötande, flexibel, professionell och förtroendeingivande.

Jurirat K
Unnaryd

Kenneth ist ein sehr guter Makler. Er ist hilfsbereit, pünktlich und haben allen Fragen beantwortet. Vor allem das er deutsch spricht das ist schon mal sehr hilfreich :)

Jörgen L
Ängelholm

Väldigt hjälpsam och lösningsorienterad. Bra på att hålla kontakt och informera.

Anne-Christine R
Laholm

Vänlig, kunnig och hjälpsam. En väldigt behaglig mäklare.

Susanne S
Ängelholm

Jag rekommenderar VARMT Viktor ! Viktor får högsta betyg i hela sitt arbete som mäklare . Vi hade ett fantastiskt samarbete ifrån början till slut med hela hus försäljningen . Som säljare för första gången har det varit en otroligt spännande resa .

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för det fina omdömet Susanne. Jag kommer aldrig till att glömma vår händelserika resa och hoppas verkligen att våra vägar korsas på nytt. Ha nu en riktigt trevlig sommar!

Per S
Ängelholm

Bra bemötande, mycket responsiv och engagerad. Överlag en positiv upplevelse och jag kan helt klart rekommendera Viktor vidare.

Svar från Viktor Forsberg

Grattis till er nya bostad Per och stort tack för omdömet. Hoppas ni får en riktigt trevlig sommar i Havsbaden!

Marianne N

Kunnig, förtroendefull och inkännande

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Marianne och stort tack för förtroendet från dig och dina syskon att få äran att sälja sandstugan. Ha en underbar sommar!

Henrik H
Ängelholm

Har fungerat utmärkt med Viktor som mäklare. Han har hållt oss säljare upodaterade hela tiden och vi har känt oss trygga i processen.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Henrik, det har varit en sann ära att få förmedla er underbara sandstuga. Ha en fantastisk sommar!

Klas H
Ängelholm

Hej! Viktor har hjälpt oss (jag och mina syskon) att sälja huset på ett fantastiskt sätt i dessa osäkra ekonomiska tider. Han har varit mycket aktiv och engagerad under hela processen och jag upplever att han har gillat utmaningen att vara både oss och köparen till lags. Hans positiva utstrålning och goda kunskaper har gjort att jag känt mig trygg under hela försälningsperioden. Klas Hjortsjö

Svar från Viktor Forsberg

Tack Klas för ett väldigt fint omdöme, det värmer att läsa att du är så nöjd. Det har varit en händelserik period sedan vi fick kontakt från första gången. Men så mycket vi hunnit med, allt från räfsa löv tillsammans till bullkalas utav rang! Jag är väldigt tacksam för dig och dina syskons förtroende att ge mig uppgiften att sälja ert kära familjehus. Stort tack för den här tiden och jag håller tummarna för att våra vägar korsas igen. Ha en riktigt fin sommar!

Ingrid H
Ängelholm

Han bemötte mig och mina syskon på ett förtroendegivande sätt. Vi förväntade oss att han skulle genomföra försäljninen på ett engagerat sätt vilket han också gjorde. Priset blev dick inte det han förutspått. Sammanfattningsvis får vi ändå vara nöjda.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Ingrid. Ni har visat en stor dos förståelse sedan vi inledde vår kontakt för snart ett år sedan vilket jag är väldigt tacksam för. Det har varit en fröjd att få höra alla historier du delat med dig av gällande husets resa och er släkts historia om sandstugan.

Jim G
Båstad

Engagerad och hårt arbetande genom hela processen. Alltid tillgänglig, tillmötesgående och trevlig i sin kommunikation.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Jim. Lycka till med drömhuset i Malmö och glöm inte att där finns ett par mjukglassar som väntar på er i Limhamn. Ha en fin sommar!

Elin G
Båstad

Väldigt gott bemötande och tillgänglighet. Lösningsorienterad. Ibland kanske lite slarvig med fakta/uppgifter om fastigheten.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Elin, tar med mig feedbacken till nästa uppdrag. Stort grattis till ert första husköp och lycka till med förädlingsprocessen!

Tom Krister P
Sålde sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Hjärnarp

Vi har på alla sätt varit nöjda med Bo Qvarnerups arbete, Poffsigt bemötande av oss som säljare och av de kunder vi känner till. Hans goda kunskaper om lantbruk kändes bra och rätt vid denna försäljning. Bo har också varit noggrann med all information till oss, vilket har känts bra o tryggt. Han har också på ett bra sätt förklarat de delar i försäljningen vi hade frågor runt. Vi har lärt oss mycket och känt stor trygghet hela vägen. En fastighetsmäklare att rekommendera .

Kristina S
Hyltebruk

Mycket noggrann o proffsig med en härligt humoristisk sida.

Riitta K
Ängelholm

Viktor fick uppdraget att sälja vårt hus när bostadsmarknaden nästan stannat av på grund av högst osäkert ekonomiskt läge med stigande räntor och med hot om högre räntor och stigande inflation. Viktor navigerade denna affär med stort engagemang, idérikedom och positivitet. Med sin kunnighet och trygghet lyckades han hela tiden ingjuta positiv energi i oss och uppdraget. Sammanfattningsvis har Viktors arbete överträffat våra förväntningar och vi ger honom de varmaste rekommendationer!

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Riitta! Din ord värmer och för mig som fastighetsmäklare finns det inget bättre än nöjda säljare och köpare. Ni har varit otroligt mottagliga och väldigt ödmjuka under hela processen vilket verkligen förenklat mitt arbete. Tacksam för våra samtal och har lärt mig mycket för framtiden genom era spetskompetenser. Stort lycka till med nästa paradis och ha en fantastisk sommar!

Henry Michael L
Ängelholm

Viktor har varit väldigt positiv, uppmuntrande och uthållig i en svår period för att sälja hus. Han har visat en extrem anpassningsförmåga och smidighet när det gäller relationen till både säljare och köpare. Viktor har verkligen gjort det där "lilla extra" som gör att vi varmt kan rekommendera honom.

Svar från Viktor Forsberg

Tack för det fina omdömet Michael! Ni har underlättat mitt arbete enormt genom er förståelse och ert förtroende för mig som mäklare. Jag är tacksam för våra trevliga pratstunder och har lärt mig mycket under resan. Sista gången jag nämner det. Men glöm inte Peps Persson med låten Oboy funkar alltid för ett glatt humör!

Mosh M
Båstad

Det var jätte bra upplevelse med Viktor i hela processen

Svar från Viktor Forsberg

Tack för omdömet Mosh och stort grattis till er nya bostad!

Kristen W
Båstad

Good experience with Viktor throughout the whole process.

Svar från Viktor Forsberg

Thank you for the review Kristen and congratulations to your new home! Im here to help when you are ready to buy a cat for Liam, best regards!

Hava H
Båstad

Viktor har varit närvarande och engagerad hela vägen vilket gjorde att försäljningen gick väldigt smidigt. Dessutom väldigt transparent under hela processen! Skulle absolut rekommendera Viktor.

Svar från Viktor Forsberg

Stort tack för omdömet Hava! Det har vi en trevlig process där jag även fått lyxen och hänga med Santos innan och efter visningarna. Vår öppna dialog från dag ett la även grunden till vårt slutresultat, stort tack för gott samarbete.