Alla kategorier Mäklare Västmanland Arboga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arboga!

Här på bobutiken i Arboga hittar du ett kunnigt gäng mäklare som har sålt villor, radhus och bostadsrätter sedan en lång tid tillbaka. Vi vet mycket väl vad både köpare och säljare vill ha!

Vi tillhör en kedja med stor erfarenhet och därför kan du som kund få hjälp med hela bostadsköpet, från värdering till köp eller försäljning. Våra mäklare kan både området och branschen i detalj och hjälper dig alltid så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Letar du efter en mäklare med koll på läget? Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• Sofia
    Sofia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kan varmt rekommendera Ida, Ann och Sanna på Svensk fastighetsförmedling! Trevlig bemötande, engagerade och serviceminded när jag köpte min lägenhet. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia
    Tack så mycket Sofia för det fina omdömet! Vi hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Ha det gott! / Ida, Ann och Sanna
  • Anitha Ö
    Anitha Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt litet fritidshus på arrenderad tomt.
    Mycket trevligt bemötande från Joakim Soininen.
    Kändes kunnig och stabil. Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mer än nöjda. Proffsigt och trevligt bemötande under hela affären. Tack Ida. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif E
    Tack så mycket Leif och Monica för era värmande ord och för ett trevligt samarbete! Så kul att ni är nöjda. Vi hörs av framöver! Ha det gott! / Ida Asp
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kortfattat: allt till största belåtenhet!! Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna var professionell och trevlig. Hon fanns också tillgänglig för kontakt när det behövdes. Försäljningen av vår bostadsrätt gick enligt våra önskemål och ledde till en snabb affär. Sammantaget är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per S
    Tack för det fina omdömet! Det har varit så trevligt att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende /Sanna Soininen
  • Astrid Lilian W
    Astrid Lilian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna och Paulina har utgjort ett mycket bra par och dom hjälpte oss att sälja mors lägenhet. Vi hade tankar på att sköta det själva, men med facit i hand är det helt suveränt att ha en mäklare som hjälper till med alla detaljer.
    Ni gjorde ett kanonjobb åt oss! Läs mer
  • Bruno P
    Bruno P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Toppenbra!!! Allt har fungerat utmärkt, vi blever bemötta på bästa sätt. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag vill varmt rekommendera Sanna Soininen till alla, hon är en helt fantastisk och underbar mäklare.
    Så trevlig och hjälpsam med allt, och tar hand om allt, perfekt i alla sätt.

Jag är så tacksam till henne. Hon är en pärla! Tack för allting Sanna! Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin S
    Tack snälla Martin, det värmer att höra att du är nöjd. Det är viktigt för mig! Jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya fina hus! /Sanna Soininen
  • Fia W
    Fia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi hittade äntligen vårat lantställe och Joakim fanns där för alla våra frågor och funderingar. Åkte dit extra och han mötte alltid upp med ett leende på läpparna men inte det minsta påstridig eller påklistrat. En äkta good-guy som ingav trygghet! Läs mer
    2018-06-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fia W
    Så roligt att ni funnit ert lantställe, tack för de fina orden! /Joakim Soininen
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidshuset
    Vi har blivit omhändertagen av Sanna Soininen på ett föredömligt sätt till hundra procent vilket vi också förväntade oss.
    Vi känner oss jättenöjda. Läs mer
    2018-06-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingegerd L
    Det värmer att höra, så roligt att hjälpa er med försäljningen. Tack för det fina omdömet! /Sanna Soininen
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande av serviceminded mäklare. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva E
    Tack Eva, trevligt att samarbeta med dig och hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus! /Sanna Soininen
  • Robert F
    Robert F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Väldigt trevlig och välbemötande mäklare. Enkel att ha att göra med, bra på alla sätt! Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert F
    Tack Robert för det fina omdömet! /Sanna Soininen
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt vårt hus å sanna va toppen! Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny N
    Tack för det fina omdömet Jenny! /Sanna Soininen
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Det hela har gått bra. Trevlig mäklare Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Väldigt bra bemötande. Allt har gått smidigt från början till slut. Vare sig det rört sig om små eller stora frågor så har de besvarats och tagits om hand. Joakim är en pärla! Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag vill varmt rekommendera Ida Asp, som är en helt fantastiskt duktig mäklare. Hon hjälper och tar hand om allt, för svar på alla frågor man har. Jag hölls uppdaterad under hela processen.

Tack för all hjälp!

//Elisabeth Söderberg Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth S
    Hjärtligt tack Elisabeth för dina värmande och fina ord! Hoppas ni trivs i er fina nya lägenhet! Ha det gott! / Ida Asp
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim är proffsig och målinriktad, med kunden i fokus. Läs mer
  • Jamshid A
    Jamshid A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ida är bästa mäklare. Efter flera mäklaren som ja träffad i andra lägenheten ! Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jamshid A
    Tack Jamshid för det fina omdömet! Hoppas ni haft en fin sommar och att ni trivs i er lägenhet! / Ida Asp
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har sålt min lägenhet i Arboga. Jag har blivit mycket väl bemött !
    Jag har haft stor hjälp av Ida Asp. Hon hade svar på alla mina frågor. Proffsig och trevlig !
    Tack från en nöjd kund ! 🌿🌺🌿
    Gunilla Wingårdh Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla W
    Tack så mycket Gunilla för det fina omdömet! Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din lägenhet!
    Hoppas du haft en härlig första sommar i ditt nya radhus! Ha det gott! / Ida Asp
  • Mirja E
    Mirja E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag kan varmt rekommendera Joakim Soininen som mäklare då jag upplevde honom som mycket professionell, kunnig och engagerad, vilket gjorde att försäljningen gick snabbt, smidigt och kändes trygg.

Stort tack Mirja Edin Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Tack till Paulina Sjölin som hjälpte oss med både husköp och husförsäljning på bara ett par veckor! Vi är otroligt nöjda med all hjälp, service och snabba svar. Paulina är professionell och en trygg mäklare. Rekommenderar henne starkt :-) Läs mer
  • Katri Helena P
    Katri Helena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    ALLT till belåtenhet
    Var från början något tveksam till upplägget men litade ändå på att en mäklare borde veta vad som gäller. Mycket trevligt bemötande utan att vara överdrivet säljande. Hela tiden hålls man uppdaterad. Jättebra! Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna gjorde ett bra jobb när vi köpte nytt hus. Bra på att återkoppla, snabb i vändningarna o väldigt trevlig. Fick det hela att gå enkelt och naturligt.
    Tydlig och bra genomgång i samband med köp. Hur bra som helst. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    * Trevlig
    * Professionell
    * Svarade snabbt på mail och när vi hade funderingar Läs mer
  • Liselotte Ö
    Liselotte Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim bemötte mig väldigt personligt, tryggt och proffisionellt. Han är väldigt naturlig och inger förtroende. Delade med sig av information på ett lätt sätt. Känner mig väldigt nöjd! Behöver jag hjälp i framtiden vet jag var jag skall gå.
    Mvh Lotta Örtenmark Läs mer
  • Christian L
    Christian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim gav ett lugnt, professionellt och kunnigt intryck genom hela processen, från första funderingarna till skrivet kontrakt. Han har även varit lyhörd och förstående vilket har bidragit till en enkel och rak kommunikation. Vi kan varmt rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling Arboga. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Proffsigt, med stor servicegrad och snabb återkoppling Läs mer
  • Ann C
    Ann C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi valde mäklaren pga närhet då det gällde ett privat fastighetsköp som vi behövde hjälp med papperen till samt att vi även tidigare gjort fastighetsköp på liknande sätt med samma mäklare. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt, lugnt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Marie F
    Marie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Bemötandet var vänligt o jag kände mig viktig som kund. Mäklaren ville gärna att man fråga om det var nåt man undrade över. Tycker att mäklaren motsvarade min förväntningar, att han visade sig intresserad av mig som kund. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket bra. Mest av kontakten var via emalj och telefon aftersom jag var i utlandet. Fick mycket hjälp och jag var mycket nöjd. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket bra bemötande. Väldigt trevlig upplevelse. Läs mer
  • Irene B
    Irene B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket trevligt, proffsigt bemötande. Hon kan sitt jobb! Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett snabbt och bra bemötande rakt igenom vår försäljning Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket trevlig och hjälpsam. Driftig och aktiv i säljandet. Något optimistisk marknadssyn till att börja med. Tog hand om alla frågor som kom upp. Krånglade inte till det. Mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    I helhet så var bemötandet och genomförandet av affären jättebra! Det var lite detaljer om boendet som vi inte fick klarhet i dock, men det händer ju ibland. Rekommenderar Svenska Fastighetsförmedling Arboga till säljare och köpare. Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är mycket nöjda!
    Det var vårat första köp och det kändes väldigt bekvämt, vi blev bra bemötta och vi fick alla frågor besvarade. Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket professionella. Snabb och smidig försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Enbart positivt; trevligt och professionellt bemötande samt bra tillgänglighet och tydlig information. Läs mer
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket positiv, bra bemötande och alltid trevliga. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Roland och Ann tog till sig vår fastighetsaffär på ett tryggt och proffsigt sätt!! Från punkt a till punkt ö Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vänligt och professionellt. Långt över vad jag förväntat mig. Läs mer
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Väldigt trevliga, jag rekommenderar med det varmaste Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jättebra! Joakim är lyhörd, trevlig och är så bra att ha att göra med. Tack! Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mäklaren var tillgänglig och proffsig!
    MEN vi hade uppskattat om vi hade fått info om att det visserligen finns en busshållplats precis utanför fastigheten men sedan sju år tillbaks trafikeras inte linjen...
    Vi nöjde oss med info att det fanns busshållplats.
    Och ja, det gör det ju. Men ingen buss... Läs mer
  • Per Håkan E
    Per Håkan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Bra bemötande, men bra service och hjälpsamhet. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mäklaren hade ett trevligt och engagerat bemötande. Kunnig och hade svar på det mesta. Tålmodig med alla frågor. Lätt att få kontakt med. Noggrann. Jag känner ett förtroende i den fortsatta processen Läs mer
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande och svarade villigt på mina frågor. Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Lätt ointresse, för liten affär.

Fick inte någon av de mäklare vi hoppats på.

Missnöjd. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Proffessionell och kunnig känner jag att Paulina är. Det har varit enkelt och smidigt att ha med mäklarfirman att göra. Engagerad och insatt är hon också.
    Rekommenderar verkligen Svensk fastighets förmedling Arboga.
    / Susanne Malmkvist. Läs mer

Nygatan 40, 732 30 Arboga