Alla kategorier Mäklare Västmanland Arboga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arboga!

Här på bobutiken i Arboga hittar du ett kunnigt gäng mäklare som har sålt villor, radhus och bostadsrätter sedan en lång tid tillbaka. Vi vet mycket väl vad både köpare och säljare vill ha!

Vi tillhör en kedja med stor erfarenhet och därför kan du som kund få hjälp med hela bostadsköpet, från värdering till köp eller försäljning. Våra mäklare kan både området och branschen i detalj och hjälper dig alltid så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Letar du efter en mäklare med koll på läget? Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 131 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• Gabriela B

2019-02-17

Gabriela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt och sålt mitt bostadsrätt med samma mäklare och det har varit utmärkt service, det lilla extra! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-02-15

Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är jätte nöjda med försäljningen av våra båda fastigheter. Paulina är en klippa som hjälper till & fixar allt som behövs.
    Kanon tjej & vi är jätte nöjda. Hon ställer upp i alla väder & alla tider på dygnet. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-08

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt lgh
    Seriöst och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-07

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej!

Allt var helt kanon bra.
    Heja Färjestad Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter W
    Tack Peter! Nu satsar vi på en lika bra sommarstugeförsäljning. /Paulina
  • 2019-02-06

Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt ett fritidshus.
    Bemötande och planeringen med visningen var bra.
    Kontakten och besvarande av frågor fungerade.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Summan att allt fungerade bra. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent E
    Tak för dina ord Kent! Hoppas ni kommer trivas bra med er sjötomt. /Paulina
  • 2019-01-14

Klara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Underbart bemött av mäklaren, kände sig otroligt trygg, stråla ut ett varme som gjorde en bekväm! Kändes som att man blev väldigt prioriterad!!! Otroligt bra och inte missnöjd någonstans. 10/10 Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara J
    Tack Klara för det fina omdömet, det värmer att höra. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten! /Sanna Soininen
  • Billy N

2019-01-07

Billy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Grymt bra och hjälpsam mäklare.
    Tack för all hjälp sanna känns jätte bra😁
    Lägenheten kmr bli grym Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Billy N
    Tack för de fina orden Billy, lägenheten kommer att bli så fin och jag hoppas att du ska trivas som fisken i vattnet! /Sanna Soininen
  • Lotta N

2019-01-03

Lotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt 2 hus och sålt ett via er och varit lika nöjd varje gång! Lyhörda och hjälpsamma och inget krångel. Ni är toppen! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta N
    Vad roligt att höra Lotta! Tack! Får väl se om vi får göra fler affärer tillsammans framöver :) /Paulina
  • Mikael F

2018-12-18

Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har sålt vår fina 2:a. Alltid blivit mycket bra bemött av Joakim som fick sälja vår lägenhet. Vi hade en väldig tidspress att sälja då vi redan köpt en annan bostad med villkoret att vår nuvarande bostad skulle bli såld inom en månads tid. Vi hoppades därför på att kunna få vår lägenhet såld inom denna väldigt korta tidsperiod. Joakim gav oss realistiska förväntningar utifrån läget på bostadsmarknaden men resultatet blev över förväntan. Allting gick jättesnabbt vilket var en stor lättnad för oss som redan köpt nytt, vi fick också ett bättre pris än vad vi räknat med så vi är supernöjda.
    Vi skulle verkligen rekommendera Joakim som mäklare, han är väldigt engagerad, trevlig och håller en uppdaterad om hur allting går. Han lyckades få vår lägenhet såld med god marginal😊 För oss innebär Joakims fantastiska arbete med försäljningen av vår lägenhet att vi faktiskt kan flytta till vårt hus. Köpet av huset hade nämligen hävts om vi inte hade lyckats sälja lägenheten inom angiven tid. Så tusen tack för det! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael F
    Tusen tack för det fina omdömet, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Nu kan ni fokusera på det nyinköpta huset! :) /Joakim Soininen
  • Susanne B

2018-12-13

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Engagerad, proffsig, lätt att få kontakt med..
    Hur bra som helst på alla sätt! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne B
    Tack Susanne för det fina omdömet! /Joakim Soininen
  • 2018-11-30

Göran Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna sålde vårt radhus. Hon skötte uppdraget exemplarisk. Vi är mycket nöjda med bemötande, rådgivning och den expert hjälp vi fick. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran Gunnar H
    Tack för ett gott samarbete och förtroendet att förmedla ert radhus! /Sanna Soininen
  • 2018-11-30

Pia Elisabeth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt ett hus på landet utanför Arboga. Vår mäklare Joakim Soininen på Svensk fastighetsförmedling skötte allt otroligt proffsigt från början till slut. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia Elisabeth W
    Stort tack för det fina omdömet! /Joakim Soininen
  • 2018-11-29

Terje J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt hus till ett pris jag var nöjd med, mäklaren hade lagom tät kontakt under processen.... Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Terje J
    Tack för omdömet Terje! /Joakim Soininen
  • 2018-11-27

Sofie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har sålt en bostadsrätt och är väldigt nöjda med vårt bemötande vi fick av mäklaren.
    Mäklaren gav trygghet vid våran försäljning.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofie N
    Tack Sofie för era fina ord. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nästa boende. /Paulina
  • 2018-11-20

Roland J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    raka tydliga besked återkommande information om hur försäljningen fortskred mycket bra bemötande allt som utlovats har uppfyllts kul att jobba med proffs jag är helnöjd Läs mer
    2018-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland J
    Tack för de fina orden och förtroendet att förmedla ert fina hus! /Joakim Soininen
  • 2018-11-13

Rytis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Its ewerhyting very cool!!! Thank you!! Läs mer
  • John Å

2018-11-03

John Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde vårt hus och allt gick bra. Kan inte bedöma hur mäklaren. skötte sitt arbete. Men det var skönt att slippa ifrån det arbete som mäklaren gjorde och det kändes tryggt att ha en expert med i processen. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar John Å
    Tack för ett gott samarbete John! Och för förtroendet att sälja din gård. //Paulina
  • 2018-10-09

Juan Carlos H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi hade fundera ganska länge att sälja huset och när vi bestämde att göra detta vi kontaktade er och från första mötet kände oss trygga och tog hand om hela försäljning på bästa sätt!!!!! Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Juan Carlos H
    Tack för era fina ord och tack för förtroendet att sälja ert hus. /Paulina Sjölin
  • 2018-10-04

Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi köpte en fristående villa via Sanna. Vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fått under köpprocessen. Det är synd att vi inte ska köpa eller sälja något mer via Sanna inom den närmsta tiden! Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Tack för det fina omdömet Per! Jag hoppas att ni ska trivas ert nya hus /Sanna Soininen
  • 2018-10-03

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Har sålt en villa med hjälp av en engagerad, trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2018-10-01

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt en bostadsrätt. Jag blev väldigt bra bemött på en proffionellt sätt under avslappnade former. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Tack för ett bra samarbete! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. /Paulina Sjölin
  • 2018-09-28

Marianne F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt en liten gård Fellingsbro. Vi är båda elöverkänsliga och fick därför komma en hel timme före alla som var intresserade och det var väldigt värdefullt. Vi har haft kontakt med 2 mäklare båda jättetrevliga.

Vi var väldigt nöjda med allt. Foldern vi fick med oss efter att vi skrivit på kontraktet var jättefint. Roligt att se alla buden.

Med vänliga hälsningar Marianne och Tommy Friborg Läs mer
    2018-10-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne F
    Tack så mycket Marianne och Tommy för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas på den fina gården!
    / Ida Asp & Joakim Soininen
  • 2018-09-21

Stina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är supernöjda med Paulinas insats då vårt hus såldes. Det var en snabb & proffsig affär, vi kan starkt rekommendera denna mäklare/mäklarfirma! / Stina & Jonny, Arboga Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stina E
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. /Paulina Sjölin
  • 2018-09-21

Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett enormt väl omhändertagna. Så glada att hus visning och kontraktskrivande har varit det bästa. Bästa köpet❤ Läs mer
  • 2018-09-20

Alexandra M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har fått hjälp att införskaffa en bostadsrätt. Sanna är en mycket trevlig mäklare med positiv attityd hjälpsam och professionell. En mäklare jag gärna använder mig av i framtiden om behov skulle uppstå. Läs mer
  • 2018-09-13

Mats E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Köpt en bostadsrätt Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats E
    Tack för dina ord Mats! och tack för förtroendet att sälja ert hus också. /Paulina Sjölin
  • 2018-08-09

Sofia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kan varmt rekommendera Ida, Ann och Sanna på Svensk fastighetsförmedling! Trevlig bemötande, engagerade och serviceminded när jag köpte min lägenhet. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia
    Tack så mycket Sofia för det fina omdömet! Vi hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Ha det gott! / Ida, Ann och Sanna
  • 2018-08-08

Anitha Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt litet fritidshus på arrenderad tomt.
    Mycket trevligt bemötande från Joakim Soininen.
    Kändes kunnig och stabil. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anitha Ö
    Tack för det fina omdömet, hoppas ni kommer att trivas! /Joakim Soininen
  • Leif E

2018-08-05

Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mer än nöjda. Proffsigt och trevligt bemötande under hela affären. Tack Ida. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif E
    Tack så mycket Leif och Monica för era värmande ord och för ett trevligt samarbete! Så kul att ni är nöjda. Vi hörs av framöver! Ha det gott! / Ida Asp
  • Torbjörn S

2018-07-18

Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kortfattat: allt till största belåtenhet!! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn S
    Det har varit ett trevligt samarbete, roligt att få hjälpa till med både sälj- och köpprocessen /Sanna Soininen
  • Per S

2018-07-09

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna var professionell och trevlig. Hon fanns också tillgänglig för kontakt när det behövdes. Försäljningen av vår bostadsrätt gick enligt våra önskemål och ledde till en snabb affär. Sammantaget är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per S
    Tack för det fina omdömet! Det har varit så trevligt att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende /Sanna Soininen
  • 2018-06-20

Astrid Lilian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna och Paulina har utgjort ett mycket bra par och dom hjälpte oss att sälja mors lägenhet. Vi hade tankar på att sköta det själva, men med facit i hand är det helt suveränt att ha en mäklare som hjälper till med alla detaljer.
    Ni gjorde ett kanonjobb åt oss! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Astrid Lilian W
    Värmer att höra att ni är nöjda! /Sanna Soininen och Paulina Sjölin
  • 2018-06-18

Bruno P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Toppenbra!!! Allt har fungerat utmärkt, vi blever bemötta på bästa sätt. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bruno P
    Tack för era fina ord och ett gott samarbete. /Paulina
  • 2018-06-16

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag vill varmt rekommendera Sanna Soininen till alla, hon är en helt fantastisk och underbar mäklare.
    Så trevlig och hjälpsam med allt, och tar hand om allt, perfekt i alla sätt.

Jag är så tacksam till henne. Hon är en pärla! Tack för allting Sanna! Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin S
    Tack snälla Martin, det värmer att höra att du är nöjd. Det är viktigt för mig! Jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya fina hus! /Sanna Soininen
  • Fia W

2018-06-05

Fia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi hittade äntligen vårat lantställe och Joakim fanns där för alla våra frågor och funderingar. Åkte dit extra och han mötte alltid upp med ett leende på läpparna men inte det minsta påstridig eller påklistrat. En äkta good-guy som ingav trygghet! Läs mer
    2018-06-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fia W
    Så roligt att ni funnit ert lantställe, tack för de fina orden! /Joakim Soininen
  • Ingegerd L

2018-06-04

Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidshuset
    Vi har blivit omhändertagen av Sanna Soininen på ett föredömligt sätt till hundra procent vilket vi också förväntade oss.
    Vi känner oss jättenöjda. Läs mer
    2018-06-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingegerd L
    Det värmer att höra, så roligt att hjälpa er med försäljningen. Tack för det fina omdömet! /Sanna Soininen
  • 2018-05-14

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande av serviceminded mäklare. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva E
    Tack Eva, trevligt att samarbeta med dig och hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus! /Sanna Soininen
  • Robert F

2018-03-26

Robert F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Väldigt trevlig och välbemötande mäklare. Enkel att ha att göra med, bra på alla sätt! Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert F
    Tack Robert för det fina omdömet! /Sanna Soininen
  • 2018-03-14

Jenny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt vårt hus å sanna va toppen! Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny N
    Tack för det fina omdömet Jenny! /Sanna Soininen
  • 2018-03-08

Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Det hela har gått bra. Trevlig mäklare Läs mer
  • 2018-03-03

Hanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Väldigt bra bemötande. Allt har gått smidigt från början till slut. Vare sig det rört sig om små eller stora frågor så har de besvarats och tagits om hand. Joakim är en pärla! Läs mer
  • 2018-03-02

Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag vill varmt rekommendera Ida Asp, som är en helt fantastiskt duktig mäklare. Hon hjälper och tar hand om allt, för svar på alla frågor man har. Jag hölls uppdaterad under hela processen.

Tack för all hjälp!

//Elisabeth Söderberg Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth S
    Hjärtligt tack Elisabeth för dina värmande och fina ord! Hoppas ni trivs i er fina nya lägenhet! Ha det gott! / Ida Asp
  • Rikard M

2018-01-30

Rikard M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim är proffsig och målinriktad, med kunden i fokus. Läs mer
  • 2018-01-28

Jamshid A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ida är bästa mäklare. Efter flera mäklaren som ja träffad i andra lägenheten ! Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jamshid A
    Tack Jamshid för det fina omdömet! Hoppas ni haft en fin sommar och att ni trivs i er lägenhet! / Ida Asp
  • Gunilla W

2018-01-27

Gunilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har sålt min lägenhet i Arboga. Jag har blivit mycket väl bemött !
    Jag har haft stor hjälp av Ida Asp. Hon hade svar på alla mina frågor. Proffsig och trevlig !
    Tack från en nöjd kund ! 🌿🌺🌿
    Gunilla Wingårdh Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla W
    Tack så mycket Gunilla för det fina omdömet! Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din lägenhet!
    Hoppas du haft en härlig första sommar i ditt nya radhus! Ha det gott! / Ida Asp
  • 2018-01-24

Mirja E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag kan varmt rekommendera Joakim Soininen som mäklare då jag upplevde honom som mycket professionell, kunnig och engagerad, vilket gjorde att försäljningen gick snabbt, smidigt och kändes trygg.

Stort tack Mirja Edin Läs mer
  • 2018-01-23

Malin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Tack till Paulina Sjölin som hjälpte oss med både husköp och husförsäljning på bara ett par veckor! Vi är otroligt nöjda med all hjälp, service och snabba svar. Paulina är professionell och en trygg mäklare. Rekommenderar henne starkt :-) Läs mer
  • 2018-01-18

Katri Helena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    ALLT till belåtenhet
    Var från början något tveksam till upplägget men litade ändå på att en mäklare borde veta vad som gäller. Mycket trevligt bemötande utan att vara överdrivet säljande. Hela tiden hålls man uppdaterad. Jättebra! Läs mer
  • 2017-12-25

Mathias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna gjorde ett bra jobb när vi köpte nytt hus. Bra på att återkoppla, snabb i vändningarna o väldigt trevlig. Fick det hela att gå enkelt och naturligt.
    Tydlig och bra genomgång i samband med köp. Hur bra som helst. Läs mer
  • 2017-12-21

Cecilia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    * Trevlig
    * Professionell
    * Svarade snabbt på mail och när vi hade funderingar Läs mer

Nygatan 40, 732 30 Arboga