Alla kategorier Mäklare Västmanland Arboga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Kapellgatan 11, 732 23 Arboga — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mäklare Sanna Soininens bemötande har varit mycket bra, från första stund. Vårt samarbete började med en muntlig värdering där jag tycker vi fick bra kontakt och jag tyckte att Sanna verkade seriöst intresserad och såg bostadens försäljningspotential. Jag/vi har haft många frågor/funderingar under processens gång, och de har vi fått besvarade/hanterade. Under själva visnings-/försäljningsskedet visade Sanna stor entusiasm och engagemang, vilket i och för sig är normalt och väntat, men på ett lugnt, professionellt och värdigt sätt. Som ovana säljare, kändes detta skede intensivt och nervöst, och då var Sanna ett lugnt och bra stöd.

En förbättringsaspekt kan dock vara att avsätta mer lite mer tid för avstämning efter respektive visning. Det känns viktigt att ha en lite grundligare avstämning, än vad som fanns tid till.

Vi är sammantaget mycket nöjda med mäklarens arbete/leverans och kan verkligen rekommendera henne.
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mkt väl bemötande och förmedlingen levde helt upp till de mål vi tillsammans satte upp för försäljningen i ett tidigt skede.
    Helnöjd !
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Det var ett bra bemötande, som jag förväntade mig det. Ett väl utfört uppdrag.
  • Leila D
    Leila D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Från början till slut har Joakim tryggt tagit hand om vår försäljning och alltid har han kunnat svara på våra frågor . Kan varmt rekommenda Joakim och Svensk fastighetsförmedling.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Fick ett trevligt bemötande och information om försäljningen, bra värdering och en snabb och smidig försäljnnng
    Hela husförsäljningen har känts trygg och fått bra information.
    Kan verkligen rekommenderas
  • Sarah Amira C
    Sarah Amira C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Helnöjd! Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling starkt! Tack! +++++++++++
  • Britt-Marie J
    Britt-Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej!
    Här finns kompetensen, Roland och hans team är otroligt förtroendeingivande och härligt personliga utan krusiduller. Vi kände oss mer än nöjda med försäljningen av vår torpstuga. Nu ser vi framemot hjälpen vid deklarationstid.

Hälsningar
    Britt-Marie
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är mycket nöjda med allt med försäljning av huset.
  • Kent M
    Kent M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket bra bemötande!! Över förväntan faktiskt.
  • Björn v
    Björn v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett snabbt och effektivt förfarande vid vår försäljning av vårt radhus
  • Ken G
    Ken G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är mycket nöjda med Paulina! Väldigt tydlig information från början till slut! Vi kände förtroende direkt och kände oss trygga att hon skulle göra sitt bästa!
  • Anneli P
    Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag är supernöjd med Paulina Sjölin och resten av personalen på Svensk Fastighetsförmedling i Arboga.
    Jag har fått hjälp och stöd med allt som gäller köp och försäljning av fastigheter.
    Jag vill varmt rekommendera svensk Fastighetsförmedling till andra.
  • Lars E
    Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Det har gått bra som man kan förvänta sig med en välkänd fastighetsmäklare.

Kapellgatan 11, 732 23 Arboga