Alla kategorier Mäklare Västmanland Arboga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arboga!

Här på bobutiken i Arboga hittar du ett kunnigt gäng mäklare som har sålt villor, radhus och bostadsrätter sedan en lång tid tillbaka. Vi vet mycket väl vad både köpare och säljare vill ha!

Vi tillhör en kedja med stor erfarenhet och därför kan du som kund få hjälp med hela bostadsköpet, från värdering till köp eller försäljning. Våra mäklare kan både området och branschen i detalj och hjälper dig alltid så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Letar du efter en mäklare med koll på läget? Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 150 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• 2019-08-12

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidsfastighet
    Jag är mycket nöjd med bemötandet.
    Mäklaren gjorde allt för att affären skulle gå i lås Läs mer
  • 2019-08-11

Kerstin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde fritidshus
    Även när vår ordinarie mäklare hade semester löpte att utan anmärkning
    Bra återkoppling hela tiden och försöker göra det bästa för alla parter
    Trevligt o fint bemötande Läs mer
  • 2019-07-14

Ann Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Granliden Arboga

Super proffsigt

Tack för hjälpen Läs mer
  • Per Erik Magnus F

2019-07-12

Per Erik Magnus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Använde Joakim Soininen när det var dags att sälja huset. Hade tidigare erfarenhet av honom när jag var med och budade på ett annat hus och kände mig då som potentiell köpare extremt nöjd med hans agerande så när jag själv skulle sälja ville jag använda honom.
    Jag uppskattar hans ärlighet och flexibilitet. Han återkopplar snabbt och det känns verkligen som att man kan ringa honom när som helst om några frågor eller funderingar dyker upp.

Han inger det förtroende jag vill ha av en mäklare både som köpare och säljare. Läs mer
    2019-07-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Erik Magnus F
    Tusen tack för det fina omdömet Magnus, det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete! /Joakim Soininen
  • 2019-06-25

Irene Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidhuset Racksätter 2:25 Arboga.
    Ett mycket vänligt bemötande av mäklaren. Tidigare positiv erfarenhet från samma mäklare. Den här gången fick jag dock ligga på för att det skulle bli ytterligare visning av huset samt annonsering i lokaltidning. Objektet fanns ej heller uppsatt på samtliga kontor i KAK vilket jag anser var en miss. Läs mer
  • 2019-06-25

Jarmo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har både köpt och ska sälja. Jag är jättenöjd med Joakim. Han hållit oss infomerade genom hela äffären. Läs mer
  • 2019-06-24

Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi köpte en gård ute på landet, Mäklaren var snabb med svar och fixade allt utmärkt. Det blev en väldigt snabb affär, så blev mycket att ordna med fort men allting sköttes över förväntningarna, så bra! Vi är så nöjda! Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline K
    Så roligt att höra, tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra på gården /Sanna Soininen
  • 2019-06-24

Ingalill P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim har utfört försäljningen ödmjukt och professionellt av vårt hem sedan 25 år. Han har funnits till hands för att besvara och bemöta de mest underliga och svåra frågor som vi haft under resans gång. Med finess och fingertoppskänsla har han banat väg för oss i en djungel vi förmodligen inte skulle tagit oss igenom utan hans stöd. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingalill P
    Stort tack för det fina omdömet Ingalill, ett gott samarbete! /Joakim Soininen
  • 2019-06-20

Amelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Tack Paulina,
    Snabb o smidig försäljning av min lägenhet i Arboga. Läs mer
  • 2019-06-06

Conny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej mina syskon och jag har sålt ett gammalt torp i Lunger
    Och blivit väl bemött av Svensk Fastighetsförmedling
    det gick snabbt och smidigt på alla sätt

vi är mycket nöjda Med vänlig hälsning Conny Läs mer
  • 2019-05-21

Ingemar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Har sålt fritidshus i Hälarna utanför Arboga.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningarna var professionella visningar och bra genomgångar av överlåtelseavtalet. Genomfört på ett bra sätt.
    Kan rekommendera Sv Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • 2019-05-20

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde ett fritidshus på Hästnäs utanför Arboga. Fastighetsmäklaren Paulina känner området väl, och hade lätt att hitta spekulanter på huset. Vänligt, kunnigt och engagerat bemötande hela tiden. Huset blev sålt snabbt, och vi är nöjda med priset. Läs mer
  • 2019-05-19

Ramon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt ett fritidshus , mäklaren tog de mycket lungt o fint o lyssna , hon va mycket trevlig , vi var mycket nöjda Läs mer
  • 2019-04-29

Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna sålde min bostadsrätt hon är kunnig, mycket positiv och vänlig. Läs mer
  • 2019-04-08

Åke B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Enkelt och Bekvämt När jag sålde min bostad Läs mer
  • KATARINA L

2019-04-06

KATARINA L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Under tiden vi letat hus har vi träffat dom flesta mäklarna på svensk fastighetsförmedling i Arboga och alltid fått ett bra bemötande och snabba svar på alla våra frågor.
    Kan varmt rekommendera dom allihop!

Nu har vi äntligen hittat vårt hus med hjälp av Sanna. Stort stort tack för hjälpen och tipset! Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar KATARINA L
    Tack för det fina omdömet, så roligt att kunna hjälpa till och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset! /Sanna Soininen
  • 2019-03-14

Claes-Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket kunnig att känna in vårt akuta behov av bostad hjälpte oss att köpa fastigheten på Gneisvägen i Arboga. Mycket bra mäklare som på ett kunnigt och erfaret sätt hjälpte oss så vi slapp åla hem de 35 milen tomhänta. Ett varmt tack till alla berörda Läs mer
  • 2019-03-07

Päivi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Min dotter och hennes sambo fick överta min bostadsrätten till ett förmånligt pris. Vi behövde endast hjälp med att upprätta kontrakten och min mäklare har varit till stor hjälp och alltid med ett väldigt trevligt, professionellt och varmt bemötande. Det har känts tryggt och allt har gått så smidigt och över mina förväntningar. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Päivi N
    Stort tack för de fina orden Päivi, det var ett nöje att hjälpa er med med affären! /Joakim Soininen
  • 2019-02-24

Catharina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Proffsig. Ordning och reda. Han var mäklare även då jag köpte denna bostad, kände förtroende för honom och beslöt anlita honom även vid försäljningen. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina J
    Tack för ditt förtroende Catharina, det var trevligt att hjälpa dig med försäljningen! /Joakim Soininen
  • Gabriela B

2019-02-17

Gabriela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt och sålt mitt bostadsrätt med samma mäklare och det har varit utmärkt service, det lilla extra! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriela B
    Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete Gabriela! /Sanna Soininen
  • 2019-02-15

Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är jätte nöjda med försäljningen av våra båda fastigheter. Paulina är en klippa som hjälper till & fixar allt som behövs.
    Kanon tjej & vi är jätte nöjda. Hon ställer upp i alla väder & alla tider på dygnet. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma N
    Stort tack Emma & Niklas för era fina ord! En glädje att hjälpa er mot ert nya boende. /Paulina
  • 2019-02-08

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt lgh
    Seriöst och trevligt bemötande Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas S
    Tack för omdömet Andreas! /Joakim Soininen
  • 2019-02-07

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej!

Allt var helt kanon bra.
    Heja Färjestad Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter W
    Tack Peter! Nu satsar vi på en lika bra sommarstugeförsäljning. /Paulina
  • 2019-02-06

Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt ett fritidshus.
    Bemötande och planeringen med visningen var bra.
    Kontakten och besvarande av frågor fungerade.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Summan att allt fungerade bra. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent E
    Tak för dina ord Kent! Hoppas ni kommer trivas bra med er sjötomt. /Paulina
  • 2019-01-14

Klara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Underbart bemött av mäklaren, kände sig otroligt trygg, stråla ut ett varme som gjorde en bekväm! Kändes som att man blev väldigt prioriterad!!! Otroligt bra och inte missnöjd någonstans. 10/10 Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara J
    Tack Klara för det fina omdömet, det värmer att höra. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten! /Sanna Soininen
  • Billy N

2019-01-07

Billy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Grymt bra och hjälpsam mäklare.
    Tack för all hjälp sanna känns jätte bra😁
    Lägenheten kmr bli grym Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Billy N
    Tack för de fina orden Billy, lägenheten kommer att bli så fin och jag hoppas att du ska trivas som fisken i vattnet! /Sanna Soininen
  • Lotta N

2019-01-03

Lotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt 2 hus och sålt ett via er och varit lika nöjd varje gång! Lyhörda och hjälpsamma och inget krångel. Ni är toppen! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta N
    Vad roligt att höra Lotta! Tack! Får väl se om vi får göra fler affärer tillsammans framöver :) /Paulina
  • Mikael F

2018-12-18

Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har sålt vår fina 2:a. Alltid blivit mycket bra bemött av Joakim som fick sälja vår lägenhet. Vi hade en väldig tidspress att sälja då vi redan köpt en annan bostad med villkoret att vår nuvarande bostad skulle bli såld inom en månads tid. Vi hoppades därför på att kunna få vår lägenhet såld inom denna väldigt korta tidsperiod. Joakim gav oss realistiska förväntningar utifrån läget på bostadsmarknaden men resultatet blev över förväntan. Allting gick jättesnabbt vilket var en stor lättnad för oss som redan köpt nytt, vi fick också ett bättre pris än vad vi räknat med så vi är supernöjda.
    Vi skulle verkligen rekommendera Joakim som mäklare, han är väldigt engagerad, trevlig och håller en uppdaterad om hur allting går. Han lyckades få vår lägenhet såld med god marginal😊 För oss innebär Joakims fantastiska arbete med försäljningen av vår lägenhet att vi faktiskt kan flytta till vårt hus. Köpet av huset hade nämligen hävts om vi inte hade lyckats sälja lägenheten inom angiven tid. Så tusen tack för det! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael F
    Tusen tack för det fina omdömet, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Nu kan ni fokusera på det nyinköpta huset! :) /Joakim Soininen
  • Susanne B

2018-12-13

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Engagerad, proffsig, lätt att få kontakt med..
    Hur bra som helst på alla sätt! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne B
    Tack Susanne för det fina omdömet! /Joakim Soininen
  • 2018-11-30

Göran Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna sålde vårt radhus. Hon skötte uppdraget exemplarisk. Vi är mycket nöjda med bemötande, rådgivning och den expert hjälp vi fick. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran Gunnar H
    Tack för ett gott samarbete och förtroendet att förmedla ert radhus! /Sanna Soininen
  • 2018-11-30

Pia Elisabeth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt ett hus på landet utanför Arboga. Vår mäklare Joakim Soininen på Svensk fastighetsförmedling skötte allt otroligt proffsigt från början till slut. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia Elisabeth W
    Stort tack för det fina omdömet! /Joakim Soininen
  • 2018-11-29

Terje J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt hus till ett pris jag var nöjd med, mäklaren hade lagom tät kontakt under processen.... Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Terje J
    Tack för omdömet Terje! /Joakim Soininen
  • 2018-11-27

Sofie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har sålt en bostadsrätt och är väldigt nöjda med vårt bemötande vi fick av mäklaren.
    Mäklaren gav trygghet vid våran försäljning.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofie N
    Tack Sofie för era fina ord. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nästa boende. /Paulina
  • 2018-11-20

Roland J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    raka tydliga besked återkommande information om hur försäljningen fortskred mycket bra bemötande allt som utlovats har uppfyllts kul att jobba med proffs jag är helnöjd Läs mer
    2018-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland J
    Tack för de fina orden och förtroendet att förmedla ert fina hus! /Joakim Soininen
  • 2018-11-13

Rytis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Its ewerhyting very cool!!! Thank you!! Läs mer
  • John Å

2018-11-03

John Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde vårt hus och allt gick bra. Kan inte bedöma hur mäklaren. skötte sitt arbete. Men det var skönt att slippa ifrån det arbete som mäklaren gjorde och det kändes tryggt att ha en expert med i processen. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar John Å
    Tack för ett gott samarbete John! Och för förtroendet att sälja din gård. //Paulina
  • 2018-10-09

Juan Carlos H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi hade fundera ganska länge att sälja huset och när vi bestämde att göra detta vi kontaktade er och från första mötet kände oss trygga och tog hand om hela försäljning på bästa sätt!!!!! Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Juan Carlos H
    Tack för era fina ord och tack för förtroendet att sälja ert hus. /Paulina Sjölin
  • 2018-10-04

Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi köpte en fristående villa via Sanna. Vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fått under köpprocessen. Det är synd att vi inte ska köpa eller sälja något mer via Sanna inom den närmsta tiden! Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per H
    Tack för det fina omdömet Per! Jag hoppas att ni ska trivas ert nya hus /Sanna Soininen
  • 2018-10-03

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Har sålt en villa med hjälp av en engagerad, trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2018-10-01

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt en bostadsrätt. Jag blev väldigt bra bemött på en proffionellt sätt under avslappnade former. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Tack för ett bra samarbete! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende. /Paulina Sjölin
  • 2018-09-28

Marianne F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt en liten gård Fellingsbro. Vi är båda elöverkänsliga och fick därför komma en hel timme före alla som var intresserade och det var väldigt värdefullt. Vi har haft kontakt med 2 mäklare båda jättetrevliga.

Vi var väldigt nöjda med allt. Foldern vi fick med oss efter att vi skrivit på kontraktet var jättefint. Roligt att se alla buden.

Med vänliga hälsningar Marianne och Tommy Friborg Läs mer
    2018-10-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne F
    Tack så mycket Marianne och Tommy för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas på den fina gården!
    / Ida Asp & Joakim Soininen
  • 2018-09-21

Stina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är supernöjda med Paulinas insats då vårt hus såldes. Det var en snabb & proffsig affär, vi kan starkt rekommendera denna mäklare/mäklarfirma! / Stina & Jonny, Arboga Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stina E
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. /Paulina Sjölin
  • 2018-09-21

Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett enormt väl omhändertagna. Så glada att hus visning och kontraktskrivande har varit det bästa. Bästa köpet❤ Läs mer
  • 2018-09-20

Alexandra M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har fått hjälp att införskaffa en bostadsrätt. Sanna är en mycket trevlig mäklare med positiv attityd hjälpsam och professionell. En mäklare jag gärna använder mig av i framtiden om behov skulle uppstå. Läs mer
  • 2018-09-13

Mats E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Köpt en bostadsrätt Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats E
    Tack för dina ord Mats! och tack för förtroendet att sälja ert hus också. /Paulina Sjölin
  • 2018-08-09

Sofia skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kan varmt rekommendera Ida, Ann och Sanna på Svensk fastighetsförmedling! Trevlig bemötande, engagerade och serviceminded när jag köpte min lägenhet. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia
    Tack så mycket Sofia för det fina omdömet! Vi hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Ha det gott! / Ida, Ann och Sanna
  • 2018-08-08

Anitha Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt litet fritidshus på arrenderad tomt.
    Mycket trevligt bemötande från Joakim Soininen.
    Kändes kunnig och stabil. Läs mer
    2018-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anitha Ö
    Tack för det fina omdömet, hoppas ni kommer att trivas! /Joakim Soininen
  • Leif E

2018-08-05

Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mer än nöjda. Proffsigt och trevligt bemötande under hela affären. Tack Ida. Läs mer
    2018-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif E
    Tack så mycket Leif och Monica för era värmande ord och för ett trevligt samarbete! Så kul att ni är nöjda. Vi hörs av framöver! Ha det gott! / Ida Asp
  • Torbjörn S

2018-07-18

Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Kortfattat: allt till största belåtenhet!! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn S
    Det har varit ett trevligt samarbete, roligt att få hjälpa till med både sälj- och köpprocessen /Sanna Soininen
  • Per S

2018-07-09

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna var professionell och trevlig. Hon fanns också tillgänglig för kontakt när det behövdes. Försäljningen av vår bostadsrätt gick enligt våra önskemål och ledde till en snabb affär. Sammantaget är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per S
    Tack för det fina omdömet! Det har varit så trevligt att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende /Sanna Soininen

Nygatan 40, 732 30 Arboga