Alla kategorier Mäklare Västmanland Arboga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Arboga!

Visste du att Arboga är en stad som funnits sedan 1200-talet? Det är något vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på. Vi har sålt villor och bostadsrätter i Arboga i Västmanland sedan långt tillbaka och eftersom vi tillhör en kedja med stor erfarenhet i branschen kan du som kund få hjälp med hela bostadsköpet, från värdering till köp eller försäljning.

Våra mäklare i Arboga kan området och branschen i detalj och hjälper dig alltid så att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 58 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande och svarade villigt på mina frågor.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Lätt ointresse, för liten affär.

Fick inte någon av de mäklare vi hoppats på.

Missnöjd.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Proffessionell och kunnig känner jag att Paulina är. Det har varit enkelt och smidigt att ha med mäklarfirman att göra. Engagerad och insatt är hon också.
    Rekommenderar verkligen Svensk fastighets förmedling Arboga.
    / Susanne Malmkvist.
  • Armi M
    Armi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt, professionellt och varmt bemötande! Pålitlig. Rekommenderas!!!
  • Roland Gunnar G
    Roland Gunnar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi fick jättebra bemötande och det var lätt att komma i kontakt med mäklaren om vi hade några frågor! Helnöjda med honom!
  • Josefine M
    Josefine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket tillmötesgående och proffsigt. Skulle jag bo kvar i Arboga skulle jag absolut använda dom igen!
  • Marita S
    Marita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande av kunnig personal.
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket nöjd med bemötandet och mäklarens jobb.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi fick ett fint bemötande och en god förståelse för våra krav och förutsättningar. Vi använde samma mäklare vid försäljning som vid köp och tyckte att allting gick otroligt smidigt.
  • Långa R
    Långa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Lever inte upp till min förväntan bara skit
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Bra och proffsigt bemötande, bra kommunikation med mäklaren.
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim är väldigt trevlig och förtroendeingivande. Han månar om att ge god återkoppling genom hela processen och vi har känt oss trygga igenom hela vår försäljning.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevlig och informerade om det jag ville veta.
  • Nils-erik J
    Nils-erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett gott bemötande och man får ett professionellt intryck.
    Dock är det tveksamt om jag kommer att anlita svensk fastighetsförmedling någon mer gång. Detta p.g.a. Ert samarbete med Anticimex. Anticimex har gjort ett fruktansvärt dåligt utfört jobb till ockerpriser vid de senaste tre tillfällen som jag anlitat er.
  • Vilhelm N
    Vilhelm N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
  • Tanja A
    Tanja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hjälpsamma,informativa,noggranna helt klart de bästa mäklarna.
  • Carina N
    Carina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Snabb, effektiv, smidig och trevlig
  • Sten-erik S
    Sten-erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi blev väldigt bra bemötta och mäklaren levde upp till över förväntan.
    Vi kommer gärna att rekommendera fastighetsbyrån och mäklaren till våra vänner och bekanta.
  • Lars-göran R
    Lars-göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett personligt men samtidigt professionellt bemötande skapade en atmosfär av tillit och trygghet där också de praktiska delarna var väl förberedda.
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket bra och kunniga , trevligt bemötande samt en hög tillgänglighet
  • Arne T
    Arne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående.
  • Anna-klara S
    Anna-klara S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    jag är nöjd. Bra att det var varudeklarerat och väl beskrivet. Eftersom jag var den enda som bjöd kunde kanske mäklaren stöttat mig något så det gick lite fortare. I efterhand tror jag att jag kunde fått det lite billigare. Men å andra sidan tänker jag att säljaren är glad.
  • Claes Peter A
    Claes Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Lever väl upp emot förväntningarna.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevlig och gav bra information hela vägen. Bättre hade de nog inte kunnat gått.
  • Britta Ö
    Britta Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Roland och hans medhjälpare har mer än väl uppfyllt vår förväntan.
    Bemötandet har varit mycket positivt. Vi (min fru och jag) har känt oss trygga och alla arrangemang har skötts föredömligt.
    Det gäller visning av objektet och tips kring detta samt avslutet av affären. Hjälpen kring deklarationen var utmärkt.

Vårt betyg är UTMÄRKT
    PS Alla cirklar nedan råkade bli ifyllda när jag ville se vad cirklarna stod för!!! DS
  • Max L
    Max L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande och det hela gick väldigt smidigt.
  • Carina L
    Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Stort sett bra. Fick byta mäklare när den första blev sjuk. Tyckte dock att han skötte sig bra fast jag hellre hade haft kvar den första.
    Nöjd med hjälpen jag/vi fick.
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ej tillfredsställd när vi flyttades in i vår läg så var en del borta som hyllor o lampor i köket o detta stod inte i mäklarens papper utan vi köpte med det som fanns när vi skrev kontrakt
  • Kristin F
    Kristin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett mycket bra bemötande. Kände stort förtroende för mäklaren och upplevde att det fanns kunskap och erfarenhet. Jag fick hjälp med alla frågor och hjälp under försäljningen.
  • Erik S
    Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    vi fick ett positivt intryck av mäklaren. fast lite slarvigt tycker vi det var att man uppgav att det fanns bussförbindelse strax utanför huset. sanningen är att det visserligen fortfarande finns en busshållplats - som dock inte trafikerats av någon linjebuss sedan 2010!
  • Vesa M
    Vesa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket trevligt bemötande, otroligt engagerade.
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Detta var min första bostadsaffär via en mäklare så jag har egentligen inget annat att jämföra med, men jag tycker att jag har fått svar på mina frågor och ett gott bemötande från Sv Fastighetsförmedling i Arboga.
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi fick ett proffsigt bemötande av all personal.
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Tillgänglig och proffsig. Allt fungerade klockrent.
  • Ronnie N
    Ronnie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett trevligt bemötande från den glada personalen. Lade ner mycket tid på spekulanterna med många visningar anpassade efter deras önskemål.
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Bemötandet var jättebra fram till det var dags att skriva kontrakt, då vi inte fick ut någon information om när detta skulle ske. Vi försökte kontakta ansvarig mäklare flera gånger vi telefon, och om jag minns rätt, även via mail. Vi fick ingen kontakt med honom trots att han varit tillgänglig fram till dess. Därför blev vi stressade och till sist fick vi lov att maila direkt till kontoret och fråga om när kontraktet skulle skrivas. Vi fick till svar ett datum och tid, som tur var, och att vi skulle få hem denna information per brev samma vecka som vi mailade. Inget brev kom dock. Så slutskedet av husköpet sköttes inte alls snyggt, vilket kändes väldigt tråkigt då bemötandet varit väldigt bra fram till dess. Hade vi inte tillslut mailat och frågat om datum, hade vi aldrig fått veta detta.
  • Catherine F
    Catherine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket kompetent personal och bemötande.
  • Ann-charlotte W
    Ann-charlotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Trevligt bemötande!!
    Proffsig, glad, bra kontakt mm
    Så nöjd!!!!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Allt fungerade jättebra! Från första kontakt till försäljningen!
  • Liselotte R
    Liselotte R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket proffsigt utfört och bra återkoppling under säljprocessen!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett väldigt gott bemötande! Trevlig och hjälpsam och tillmötesgående.
  • Mehdi A
    Mehdi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi hade Joakim och allt gick mycket smidigt. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Roland och Ann Sjölin är proffsiga, vänliga och tillmötesgående och jag skulle absolut välja dem igen.
    Arboga är en liten stad och genom åren har vi lärt känna varandra lite grand, vilket också underlättar kommunikationen.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Som kund kände jag mig trygg med henne och skulle gärna anlita henne igen. Hon höll vad hon lovade.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi kände oss väl omhändertagna och trygga och blev fint ledda genom hela processen, från första besöket till överlämnandet av nycklarna till nya ägarna.
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mäklare Sanna Soininens bemötande har varit mycket bra, från första stund. Vårt samarbete började med en muntlig värdering där jag tycker vi fick bra kontakt och jag tyckte att Sanna verkade seriöst intresserad och såg bostadens försäljningspotential. Jag/vi har haft många frågor/funderingar under processens gång, och de har vi fått besvarade/hanterade. Under själva visnings-/försäljningsskedet visade Sanna stor entusiasm och engagemang, vilket i och för sig är normalt och väntat, men på ett lugnt, professionellt och värdigt sätt. Som ovana säljare, kändes detta skede intensivt och nervöst, och då var Sanna ett lugnt och bra stöd.

En förbättringsaspekt kan dock vara att avsätta mer lite mer tid för avstämning efter respektive visning. Det känns viktigt att ha en lite grundligare avstämning, än vad som fanns tid till.

Vi är sammantaget mycket nöjda med mäklarens arbete/leverans och kan verkligen rekommendera henne.
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mkt väl bemötande och förmedlingen levde helt upp till de mål vi tillsammans satte upp för försäljningen i ett tidigt skede.
    Helnöjd !
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Det var ett bra bemötande, som jag förväntade mig det. Ett väl utfört uppdrag.
  • Leila D
    Leila D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Från början till slut har Joakim tryggt tagit hand om vår försäljning och alltid har han kunnat svara på våra frågor . Kan varmt rekommenda Joakim och Svensk fastighetsförmedling.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Fick ett trevligt bemötande och information om försäljningen, bra värdering och en snabb och smidig försäljnnng
    Hela husförsäljningen har känts trygg och fått bra information.
    Kan verkligen rekommenderas

Nygatan 40, 732 30 Arboga