Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• BadgeSevenYears
Ring 0589-160 70 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arboga! Här på bobutiken i Arboga hittar du ett kunnigt gäng mäklare som har sålt villor, radhus och bostadsrätter sedan en lång tid tillbaka. Vi vet mycket väl vad både köpare och säljare vill ha! Vi tillhör en kedja med stor erfarenhet och därför kan du som kund få hjälp med hela...

315 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Hanna P
Prästgärdet

Nöjda på alla tänkbara vis! Trevligt och hjälpsamt bemötande, och är väldigt tacksamma för all hjälp med vårat allra första husköp

Fredrik I
Centralt

Professionellt och god kommunikation genom hela försäljningen, rekommenderas varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Tack för det fina omdömet Fredrik, lycka till i din fortsatta bostadskarriär. / Ann-Sofie Zetterdahl

Centralt

På ett utmärkt sätt. Hon gjorde vad hon kunde. Men finns det inga kunder så hamnar man i stilla stående läge. Får man ett bud så lirkar man med den kunden så att man kom i mål till ett hyfsat pris. Mycke lirka och övertygade tills kunden sa ja. Det är en talang som alla inte har. Så tack till er som jobbade med min försäljning av Herrgårdsgatan 29 A.

Theo M
Centralt

Allt gick oerhört smidigt, lätta att prata med och få tag på.

Ekbacken

De förstod min situation och var med mig hela vägen till avslut. Mina förväntningar var att sälja huset så fort som möjligt. De jobbade hårt för att hitta en ny köpare och de lyckades. Jag hade uttrycket "ja här är det drag under galorsern".Jag är mycket nöjd av deras prestation. Tack till er alla som jobbade med ärendet på Svensk Fastighetsförmedling.

Daniel A
Björkudden

Engagerad och positiv. Flexibel att ordna en visning utifrån våra behov på kort varsel.

Gerd A
Björkudden

Vi fick bra kontakt, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Tillmötesgående med tid för visning och cenerellt mycket professionel och kompentent i sin yrkesroll

Björn M
Arboga

Mycket begränsad omfattning -köpare utpekad -förslag till köpekontrakt mm

Karin P
Sjöbodviken

Vårt första husköp i Sverige, därför fattas jämförelse, men upplevelsen av affären var verkligen positiv. Professionellt, vänligt och hjälpsamt bemötande. Mäklaren vet tydligen om sitt jobb och var målinriktad men även alltid hjälpvillig. Kontakten gick snabbt och utan problem. Vick fick hur mycket tid som helst att inspektera huset det tillfället vi var på plats och alltid snabbt svar på våra frågor.

Peter L
Sjöbodviken

Trevlig ambitiös mäklare som levererade över förväntan

Carina B
Säbylund

Proffsiga och väldigt serviceminded

Thory O
Ekbacken

Mycket trevligt & proffsigt bemötande Känner stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling Arboga Mvh Thory Olausson

Ekbacken

Hon hade ett professionellt sätt. Hon var påläst svarade på alla mina frågor. Jag la ett bud, det här är helt rätt för mig. Att hon skulle ha tid för mig och det gjorde hon till fullo. Hon uppförde sig professionellt genom hela processen. Jag är mycket nöjd med köpet. Och Svensk Fastighetsförmedling i Arboga.

Anette G
Åbrinken

Joakim mäklade på högsta nivå med omtanke till både säljare och köpare. Toppklass genom hela processen där vi fick löpande information och kände oss trygga. Resultatet blev en snabb och smidig affär där alla var nöjda.

Stort tack för det fina omdömet Anette! / Joakim Soininen

Michael A
Åbrinken

Otroligt nöjd och tacksam för ett hjälpsamt, smidigt & proffsigt bemötande.

Stort tack för förtroendet Michael! / Joakim Soininen

Jan S
Södra Skogen

Vårt första bostadsköp och det kändes otroligt tryggt med mäklaren Paulina. Ser fram emot att flytta in och leva livet i vårt hus

Per Arne O
Södra Skogen

Mäklaren har skött sig väldigt bra vi har inget att klaga på

Sofia T
Stenlöpet

Blev mycket bra bemött av mäklaren som även hjälpte oss i kontakt med Ordna bolån. Allt var seriöst och vi fick den hjälp vi behövde för att kunna genomföra köpet. Vi är oerhört tacksamma.

Annelill L
Norrby

Trevligt å proffsigt bemötande! Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar om snabb försäljning till ett bra pris, (bättre än jag vågade hoppas på!). Sammanfattningsvis känner jag mig väldigt nöjd med alla kontakter med mäklaren och hela försäljningsprocessen, inkl trevligt å proffsigt utfört jobb av fotografen. 5p på en 5-gradig skala till Svensk Fastighetsförmedling Arboga/AnneLill Ludwigsson.👍

Thomas C
Nybyholm

Enkel och bra kommunikation. Trevligt bemötande.

Magdalena T
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Arboga
Frösshammar

Det var först svårt att få kontakt med mäklare jag kunde kontakta gällande intresse av en stuga men när jag väl fått en kontakt var hon fantastisk! Noggrann, tillmötesgående, kunnig, gav fin service och stöd samt ansvarsfull. Toppen-mäklare verkligen!

Peter B
Norr

Professionell mäklare som inger förtroende. Försäljningen blev till vår belåtenhet tack vare mäklarens arbete. Snabb och smidig affär.

Ulf S
Centralt

Mycket bra bemött av Mäklaren Paulina.jag hade inga förväntningar utan Mäklaren skötte alla hennes åtagen mycket bra.Det gick smärtfritt att sälja bostaden tack vare Paulina.Bra utfört arbete vid försäljningen.

Leif S
Centralt

Mycket bra vill ha en bra dialog

Stig A
Brattberget

Trevligt och proffsigt bemötande. Ordning och reda genom hela processen. Trots dåligt marknadsläge fick vi huset sålt, dock med ett lägre pris än vi siktade på. Givet marknadsförutsättningarna så är vi ändå nöjda med försäljningen, trots det lägre priset.

Sören A
Brattberget

Professionellt bemötande. Bra kontakter med eventuella kunder. Vi var mycket nöjda med mäklaren.

Kenneth A
Brattberget

Första mötet präglades av lugn och saklig information om processen. Som säljare vill man naturligtvis ha en så smidig och problemfri affär som möjligt. Mäklaren informerade oss hela tiden om visningar och intresset från dessa. Allt har rullat på bra tack vare en mycket lyhörd mäklare. Känns bra att anlita en "lokal" mäklare med mycket kännedom om orten.

Lars J
Centralt

Det var väldigt bra möten med mäklaren, hon var trevlig och social. Försäljningen gick relativt snabbt och enkelt. Nu väntar jag bara på slutdatum och överlämnade av bostaden, betalning mm. //Lars Johnsson

Kristina P
Prästgärdet

Enkelt, tydligt och effektivt. Bra och kontinuerlig återkoppling.

Aslaug H
Centralt

Trevliga mötande ,en duktig och vänlig mäklare . Vi är veldig nöjda .

Christina H
Centralt

Bra bemötande. Kunnig och trevlig mäklare.

Anders G
Stenlöpet

Det var min syster som hade kontakt m mäklaren

Magnus F
Jädersby

Har tidigare inte sålt något via mäklare så har inget att jämföra med. Men detta tycker jag kändes seriöst, tryggt och bra. Så jag är helt nöjd med arbetet, upplägget och kontakterna som varit under arbetets gång.

Therese B
Sjukhusgärdet

Blev bemött på ett trevligt sätt. Jag hade inga förväntningar alls.

Karin Ö
Norr

Trevligt bemötande och utmärkt återkoppling.

Sahle Geresus G
Norr

Alla mäklarens är Trevliga och Hjälpsamma. Jag har varit med nästan alla och de är lika trevliga. De skickar alla information som man behöver och de ger tips.

Nils Ö
Norr

Paulina svarade på samtliga frågor och hanterade affären professionellt

Elisabeth N
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Arboga
Måla

Blev väldigt bra bemött 👍Förväntningarna blev som det skulle..Upplevelsen av försäljningen var toppen och Mäklaren var kanon 👍 Blir högsta betyg .Mvh Elisabeth Nygren.

Marko L
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Arboga
Måla

vänligt bemötande, och levde upp till alla förväntningar. Köpet gick smidigt och med genomgång av avtal osv... Mycket professionellt.

Pär E
Hasta

Otroligt professionell skött från första kontakt till kontraktsskrivning tog det bara drygt två veckor. 👏👏👏

Ewy J
Götlunda

Vänligt Bemötande Proffsig och innehållsrik Information! Upplevde till förväntningarna Snabbt Enkelt och Smärtfritt

Linda S
Medåker

Mycket gott bemötande, snabbt och bra jobbat och med löpande uppdateringar.

Linus W
Medåker

Väldigt hjälp samma. Man känner säg säker vid köp

Maud J
Götlunda

Trevlig och saklig. Våra förväntningar var att huset skulle bli sålt och det gick väldigt fort, Snabbt och enkelt. Tack! Tror det blev en bra affär för oss alla.

Anette J
Götlunda

bemötande, uppfyllande av förväntningar och upplevelse var bra

Peter V
Höjen

Jag tycker att det stöd jag har fått har varit sakligt och professionellt

Agne W
Centralt

Allt har fungerat helt perfekt! Mäklaren har gjort allt jag förväntade mig och mycket mer! Regelbundna kontakter, uppföljning och infirmation - allt har varit toppen!

Mikael E
Centralt

Mycket trevlig och kompetent personal! Jag hade bestämt mig för att anlita Svensk Fastighetsförmedling redan innan, då jag hade mycket goda erfarenheter sedan tidigare. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och försäljningen gick över förväntan. Jag lämnar mina bästa rekommendationer till den som funderar på att anlita Svensk Fastighetsförmedling i Arboga.

Kamilla G
Brattberget

Bemötande och försäljningen sköttes snabbt och smidigt. Och dom är som alltid väldigt trevliga och hjälpsamma.

Anneli Marjatta A
Centralt

Jag skulle inte köpa, bara titta Men jag kunde inte motstå 😄 Tack Joakim Soininen 👍😍