Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 189 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Max B
    Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt 2 rum i Årsta. Fick ett bra intryck av mäklaren samt svar på de frågor jag ville ha svar på. Hade bra kunskap om bostaden samt bra kännedom om bostadsrättsföreningen. Läs mer
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är lugn och stabil, lätt att få svar från och leder en tryggt vidare i nästa steg i bostadsaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • sven D
    sven D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly genomförde försäljningen av min gamla mors lägenhet på ett föredömligt sätt - hon var påläst, driven, höll oss löpande informerade och hade erfarenhet och integritet att säga ifrån när hon tyckte att något av våra förslag inte skulle gynna försäljningen. Och hon gav sig inte. Därför såldes också lägenheten till ett bra pris i en osäker marknad. Kort och gott har min mor och jag haft en mycket positiv upplevelse av att sälja via Kimberly! Läs mer
    2018-06-15 Kimberly P svarar sven D
    Vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Härligt att ni är så nöjda! Vi hörs snart igen. Ha en skön sommar så länge!
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde lägenhet med Sara som mäklare våren 2018. Hon gjorde ett mycket bra jobb inför och vid försäljningen. Sara är trevlig, lugn och professionell och vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-06-11 Sara K svarar Joanna H
    Stort tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er under både köp- och sälj processen.
  • Brian B
    Brian B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa was my contact with SFF for both the purchase and eventual reselling of my apartment in Arsta, Stockholm. She completed both transactions with the utmost professionalism, courtesy and skill. The sale of my apartment was as smooth as any business transaction I have ever experienced. Only one week passed between the advert going online, to viewings to auction to sale! Incredible! All of that while I lived in the UK. I am highly recommending Lisa for any real estate transactions and wish her and everyone at SFF the very best in the future! Läs mer
  • Els-marie M
    Els-marie M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min lägenhet.
    Trevlig, kunnig, förtroendeingivande.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-05-24 Sara K svarar Els-marie M
    Tack för förtroendet! Lycka till med nya lägenheten.
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde vår lägenhet på 56,5 kvm i Årsta. Sara var väldigt kunnig och påläst om allt och vi fick därför ett stort förtroende för henne direkt. Hon var väldigt tydlig och pedagogisk när hon berättade om hela processen om vad som ingår mm. Vi kände att vi skulle få bra hjälp av henne i alla steg. Hon var också väldigt trevlig. Sara levde upp till alla våra förväntningar. Vi är supernöjda med hennes jobb och kan varmt rekommendera henne som mäklare. / Lisa Läs mer
    2018-05-23 Sara K svarar Lisa Ö
    Hej Lisa!
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerade säljare som ni och en fantastisk lägenhet. Stort lycka till i huset!
  • Aydin Ö
    Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • Torkel H
    Torkel H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande och professionell hantering Läs mer
    2018-05-23 Sara K svarar Torkel H
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme och att ni tog er tid att svara.
  • Toksoy E
    Toksoy E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi valde att gå vidare med Kimberly för att sälja vår lägenhet, bland de mäklare vi träffade så var det hon som gav bäst intryck av alla.
    Kimberly är trevlig, ambitiös och genuin.
    Hon var alltid anträffbar och tillmötesgående.
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-21 Kimberly P svarar Toksoy E
    Hej Engin! Tack för rekommendationen. Vi håller kontakten!
  • Björn K
    Björn K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Inte bara lyckades hon ge oss ett bra försäljningspris hon också hade en väldigt bra kommunikation med oss hela tiden som fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2018-05-15 Kimberly P svarar Björn K
    Tack för fina ord Björn! Och tack för presenten. Vi har redan använt den hemma. Mycket god! :-)
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara framstod vid första mötet som effektiv, saklig och seriös. Hon har drivit annonsering, visning och försäljning av min lägenhet med den äran. Dessutom är jag imponerad av hela företaget Svensk fastighetsförmedling. Jag är mycket nöjd med att fått t.o.m. litet mer än jag förväntade mig av försäljningen. Läs mer
    2018-05-14 Sara K svarar Marie-Louise H
    Stort tack Marie-Louise för ett trevligt bemötande och förtroendet att få hjälpa till att sälja din lägenhet.
  • Tetiana P
    Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.
  • Ben C
    Ben C skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    After a poor choice of realtor who only wasted our time and made us lose faith in ever being able to sell, Lisa came highly recommended and did not disappoint. In just a couple of weeks she had turned it all around and restored our confidence! Pleasant, positive and professional, Lisa guided us prior, throughout, and even after the process with expert advice. If you’re selling in Årsta look no further, there is no better realtor than Lisa! Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt lägenhet med hjälp av Lisa två gånger under mina år i Årsta och varit lika nöjd båda gångerna! Lisa är kunnig, pålitlig, lätt att ha att göra med och väldigt tillgänglig. Läs mer
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är nöjd med valet att anlita Joanna. Bra kommunikation, alltid snabba svar och skötte processen på ett förtroendegivande sätt. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Mattias F
    Tack för din rekommendation, det värmer.
  • Lina K
    Lina K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket positiv erfarenhet. Sara ger ett proffsigt och säkert intryck som baseras på hennes långa erfarenhet från försäljningar i Årsta. Mycket tillmötesgående och lyhörd för önskemål och frågor. Det gör att jag litat på hennes bedömning vad gäller både process, timing och prisläge. Rekommenderar dig därför att anlita Sara (eller att köpa via henne). Läs mer
    2018-04-27 Sara K svarar Lina K
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att du känt dig uppdaterade under försäljningsgången. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Sara
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt tillmötesgående. I en lite svårare marknad föreslog hon nya kreativa sätt för att maxa slutpriset. Hon har även hjälpt till med saker efter försäljningen vilket i mina ögon är bästa kvittot på en tillmötesgående och engagerad mäklare. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kontaktade olika mäklarfirmor inför min försäljning av lägenheten i Årsta och fastnade direkt för Lisa som kändes kunnig,trygg och lugn samt har en stor portion humor. Mycket gott bemötande och bra personkännedom. Hon förstod mitt mål med försäljningen och när det sen ändrades till att bli lite mer brådskande att sälja för min del så la hon tryggt in en högre växel och fick till ett avslut som jag var väldigt nöjd med. Lisa har en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Min kontakt med Lisa (som säljare) var främst via email samt telefon då jag inte hade en möjlighet att vara personligen i Stockholm. Kommunikationen fungerade mycket bra och jag hade ingen känsla av oro. Mitt intryck av Lisa en lugn och glad person med mycket bra erfarenhet inom sitt yrke. Hon lyssnade och gav värdefull information genom hela mäklarprocessen. Jag kan verkligen rekommendera Lisa för en trygg affär. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill tacka Joanna för ett enormt engagemang med vår försäljning av lägenheten. Det enda vi ångrar är att vi inte kontaktade Joanna från första början när vi skulle börja med vår försäljning. Du slår toppmäklarna med service/försäljningshastighet i världsklass.

Stort tack Joanna!

/Martin & Linda Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Martin S
    Stort tack för en fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Martin E
    Martin E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Årsta i mars 2018. Vi är väldigt nöjda med Saras insats -Försäljningen gick bra i en skakig marknad, och säljprocessen gick väldigt smidigt tack vare Saras lugn och erfarenhet och en god kommunikation. Det märks att Sara sålt många lägenheter i området och hennes erfarenheter kom mycket väl till pass i rådande marknad. Gott bemötande vilket vi iofs tar för självklart. Sara får våra varmaste rekommendationer och vi skulle inte tveka att anlita Sara igen! Läs mer
    2018-04-27 Sara K svarar Martin E
    Tack för er fina rekommendation Martin och Anna! Härligt att ni känner er nöjda och vill rekommendera mig vidare! Skönt att ni känt er lugna/trygga under processen trots den turbulent marknaden som rådde. Lycka till med ert nya boende. Mvh Sara
  • Marie S
    Marie S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är mycket professionell & trevlig. Jag kan varmt rekommendera henne & skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2018-04-19 Kimberly P svarar Marie S
    Tack fin rekommendation! :-) Vi håller kontakten!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gav, och ger, ett professionellt intryck och var alltid glad och trevlig. Kan starkt rekommendera henne för framtida sälj! Läs mer
    2018-04-05 Kimberly P svarar Mikael S
    Vad glad jag blir! Tack för massa massa fina ord :-) Hoppas ni har kommit i ordning och att vi ses snart igen!
  • Jörgen V
    Jörgen V skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Joanna. Alltid glad och trevlig. Snabba svar och bra avslut på affären gör att vi är väldigt nöjda med Joanna som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Jörgen V
    Stort tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint betyg!
  • Sanna V
    Sanna V skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna tog sig an vår lägenhet på Bolmensvägen 12
    en 2a på 46 kvadrat.
    Hon bemötte oss fantastiskt och sålde vår pärla innan visning då hon hade kontakter från tidigare försäljning på Bolmensvägen.

Återkopplade hela tiden med information och var väldigt glad och tillmötesgående.

gjorde det lilla extra hela tiden som fick oss att prata positivt om henne ett flertal gånger.

Kanon bra jobbat av henne, över förväntan på alla plan Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Sanna V
    Tack för fin rekommendation! Bra samarbete leder till bra resultat! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende. MVH Joanna
  • Nils W
    Nils W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är jättenöjda med Kimberlys jobb vid vår försäljning. Allt flöt på snabbt och bra, och hon gjorde det där lilla extra, som att lösa akuta problem, och att ställa upp på lite udda tider. Vi som säljare är mycket nöjda, och det tror vi att även köparna är. Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Nils W
    Tack för fin rekommendation! Bra samarbete leder till bra resultat! :-)
  • Daniel
    Daniel skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lisa Lindberg. Järnkoll på allt
    och jag upplevde min köpprocess som ytterst smidig. Känns väldigt trygg i sin roll, och inger förtroende. Väldigt bra att ha och göra med, helt enkelt! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Personligt bemötande och samtidigt väldigt professionell. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Tar sig tid trots ett späckat schema. Kan inte annat än att rekommendera starkt!
    Magnus Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Magnus R
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Stor kram!
  • Erik N
    Erik N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är väldigt glad att jag valde Kimberly som mäklare för försäljningen av min lägenhet och kan bara ge henne den bästa av rekommendationer. Professionell, tydlig, ärlig, energisk och lång erfarenhet av bostadsmarknaden och Årsta. I en ostadig marknad var hon driven att prestera att det högsta möjliga slutpriset - inte det snabbaste avslutet. Läs mer
    2018-03-29 Kimberly P svarar Erik N
    Tack för fina ord Erik! Jag är precis lika nöjd med er. Tack för gott samarbete! :-)
  • Ulrike G
    Ulrike G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna Tuvesson var väldig professionell, vänligt, tillmötesgående och pålitligt. Det är en fröjd att ha med en sådant mäklare att göra.
    Tack för ett bra samarbete!! Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Ulrike G
    Stort tack. Det är även en fröjd att ha att göra med så trevliga kunder som er :) Och jag är säker på att era döttrar kommer att trivas fantastiskt bra på Siljansvägen. MVH Joanna
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är både proffsig och trevlig. Hon ser till både kundens o köparens bästa och anstränger sig sitt yttersta för att få till en så bra upplevelse som möjligt för båda parter. Vi är mycket nöjda med henne, processen och resultatet. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Emilia H
    Tack så hemskt mycket för värmande ord. Det var ett nöje att hjälpa er att sälja en av Årstas finaste lägenheter! Kram Joanna
  • Marc G
    Marc G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är mycket nöjda med valet att låta Joanna hjälpa oss med försäljningen av vår lägenhet. Joanna är mycket professionell, hjälpsam och har god lokalkännedom. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Marc G
    Stort tack för er fina rekommendation!
  • Emma H
    Emma H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är verkligen proffsig i alla lägen. Vi är mycket nöjda med Joanna och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Skulle vi sälja igen i framtiden hade det inte funnits någon tvekan om att vi hade anlitat Joanna igen. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Emma H
    Nöjet har varit på min sida. Det glädjer mig att ni är så nöjda! Kram Joanna
  • Ellinor G
    Ellinor G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har hittills i processen visat sig vara väldigt professionell, rakt och tydlig. Allt en köpare behöver. Utmärkt jobb! Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Ellinor G
    Stort tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. MVH Joanna
  • Jonas Q
    Jonas Q skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning, från start till målgång. Vi kan varmt rekommendera Sara. Läs mer
    2018-04-11 Sara K svarar Jonas Q
    Stort tack för ert förtroende. Lycka till med nya boendet!
  • Greger C
    Greger C skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tillgänglig och informativ och vi har fått ett trevligt bemötande. Bra uppdateringarvav aktuell status. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Greger C
    Stort tack för förtroendet att sälja er bostad! Vi ses i området. /Joanna
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fullkomligt nöjd med hela processen Läs mer
    2018-03-08 Sara K svarar Torbjörn E
    Stort tack för förtroendet Torbjörn.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Jimmy har gjort ett mycket bra jobb. Han är kunnig, proffsig och erfaren. Han gör ett gott intryck, både på den som säljer och den som köper. Min sambo och jag har upplevt honom i båda roller. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack för fin Reco
    Jag är så glad att jag fått hjälpa er till ert fina boende.
  • Annie S
    Annie S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Annie S
    Tack för fint betyg Annie, det värmer!
  • Josef T
    Josef T skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket glad och trevligt bemötande. Positiv och drivande. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Josef T
    Tack för er rekommendation, vi ses säkert i området framöver!
  • Brf Hallaren B
    Brf Hallaren B skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lyhörd, kunnig, erfaren

Tycker att Julius är en mycket bra mäklare som ger bra och tydlig information om vad som är på väg att hända och vad som händer.

Vi är mycket nöjd med Julius! Läs mer
    2018-02-28 Julius L svarar Brf Hallaren B
    Tack för de fina orden! En ren ära att ha fått ert förtroende sedan 2009.
    /Julius
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som både jag och min sambo fick ett mycket gott intryck av vid vårt första möte.
    En mäklare som jobbar hårt och som inte ger sig för ens alla är nöjda.
    Kan absolut rekommendera Kimberly till vänner och bekanta Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Rickard K
    Stort tack för väl valda ord. Det värmer! Vi hörs vidare!
  • Magaly B
    Magaly B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag är väldigt nöjd. JR har visat stor proffessionalitet och engagemang. Alltid hjälpsam och trevlig. Ärlig och hela tiden hållit mig väl informerad om affären. Det har tagit lite tid och han har haft tålamod och kommit med goda råd och uppmuntran. Jag skulle stark rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Jimmy R svarar Magaly B
    Tack så mycket. Varit ett nöje att få hjälpa dig
  • Helena R
    Helena R skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    En professionell o lågmäld mäklare, som utförde sitt arbete på ett kompetent o lagom engagerat sätt. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa är proffsig, lugn, trevlig och tillgänglig. Hon har mycket bra koll på marknaden i Årsta och ger informerade råd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lovisa  N
    Lovisa N skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa är professionell, ger snabb återkoppling och är väldigt trevlig och serviceminded. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättebra intryck och är nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Cecilia
    Tack Cecilia! :-) Vi hörs vidare!

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta