Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Ann-Sophie B
    Ann-Sophie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn sålde vår lägenhet och var mycket professionell och tillgänglig under processen. Hon kom med många goda råd vad gällde presentationen av lägenheten inför försäljningen. Rekommenderas varmt!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte och sålde med hjälp av Kimberly pändel lehn vi rekommenderar henne starkt. mycket proffsig och alltid kontaktbar! Mycket trevligt bemötande!
    2017-04-24 Julius L svarar Niklas H
    Stort tack för fina ord Niklas! :-)
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Sara Kristensson, en väldigt sympatisk människa som vi haft i minnet sedan vi hade kontakt flera år tidigare i samband med en lägenhetsvärdering.
    Sara är lugn och proffessionell och man får intrycket av en erfaren och trygg mäklare som har koll på läget och som alltid finns där för frågor och också själv återkopplar om det behövs.
    Toppen-nöjda!
  • Rafal S
    Rafal S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med Kimberly Pändel Lehn. Rekommenderar henne starkt! Mycket kunnig, alltid tillgänglig, behjälplig och professionell.
  • Pia J
    Pia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är som kund mycket böjd med Svensk Fastighetsförmedling i samband med försäljning av min bostadsrätt.
  • Rauno H
    Rauno H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar Kimberly på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta .Som förstagångssäljare så gick allt bra när det är mycket att tänka på . Hälsar Rauno o Rune
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Lisa Lindberg (fd Ydeskog) och är mycket nöjda! Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Lätt att nå och tydlig i kommunikationen. Det har varit en trygghet att ha henne i både köp och försäljning. Vi har stort förtroende för henne och för Svensk Fastighetsförmedling Årsta.
  • Benyamin L
    Benyamin L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta genom Svensk Fastighetsförmedling. Under hela processen från visning till budgivning och slutligen inflytt har vi känt ett enormt professionellt stöd och förtroende för fastighetsförmedling samt mäklaren Lisa Lindberg fd Ydeskog. Vi har hittat hem och flyttar inte igen på överskådlig tid men jag skulle varmt rekommendera både mäklaren och förmedlingen till alla andra som vill hitta hem!
  • Sara H
    Sara H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Kimberly Pändel Lehn för att sälja vår bostadsrätt i Årsta.
    Som person är Kimberly väldigt trevlig, positiv person med ett otroligt driv. Det som mest var positivt var att vi som säljare kände oss trygga pga hennes erfarenhet, engagemang, ärlighet samt återkoppling. En otroligt bra mäklare som vi ska anlita för vår nästkommande bostadsförsäljning.
  • Frida H
    Frida H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara Kristensen är otroligt proffsig. Hon var en klippa, både när jag köpte samt sålde min lägenhet. Det kändes så tryggt och bra med Sara och jag rekommenderar henne varmt.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Sara Kristensen. Hon är kunnig och engagerad och vägledde mig under hela processen på ett mycket professionellt sätt. Kan varmt rekommendera henne
  • Anna S
    Anna S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn, en otroligt professionell mäklare, men det jag uppskattade mest var hennes genuina engagemang i försäljningen och i mig som nervös säljare. Hon återkopplar hela tiden och finns där under hela processen. Aldrig svår att nå! En fin mäklare och människa som jag kontaktar igen nästa gång jag ska flytta!
  • Jennie  K
    Jennie K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi hade Kimberly som mäklare och vi är mycket nöjda. Hon sålde vår lägenhet innan visning till ett mkt bra pris och det var alltid smidigt att ha kontakt med henne och hon var snabb på att återkoppla. Tack vare hennes gedigna kundkrets i Årsta kunde vi göra affären precis på det sätt vi ville med en trygg mäklare.
  • Ruzbeh
    Ruzbeh skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Kimberly Pändel Lehn för försäljning av lägenhet. Kimberly sålde lägenheten till ett oväntat högt pris och på ett otroligt professionellt sätt. Hon var alltid enkel att kontakta och återkopplade väldigt snabbt. Kimberly höll mig ständigt uppdaterad om spekulanter som hörde av sig. Hon är lyhörd och väldigt enkel att samarbeta med och är väl insatt i marknaden och håller vad hon lovar.
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling (Kimberly Pändel Lehn) för försäljning av min bostad och blev mycket nöjd då lägenheten såldes för rekordpris innan visning! Jag skulle verkligen vilja rekommendera Kimberly då hon är lätt att samarbeta med, håller vad hon lovar och gör lyckade bostadsaffärer!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med Kimberley Pändel Lehn som hjälpte mig sälja en lägenhet i Årsta!
  • Anders D
    Anders D skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej jättebra och proffsigt bemötande. Vi sålde i en svår period marknadsmässigt, men Lisa lyckades skapa lugn kring försäljningen och var envis och metodisk.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sara Kristensen och varit supernöjd båda gånger! Kunnig, trevlig, snabb i kontakten och hon har en bra balans mellan professionell och personlig.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär.
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Emma D
    Emma D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på.
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med min mäklare!
    Hela affären kändes väldigt trygg, och hon var lätt att nå och svarade snabbt på alla frågor.
    Som förstagångssäljare var allt nytt, men fick god hjälp och goda råd.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Moses E
    Moses E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen
  • Björn G
    Björn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra, lugnt och sakligt. För min del kändes anknytningen till området som ett extra plus.
  • Gina B
    Gina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig och lätt att nå. Svarar snabbt på både sms och mail.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mäklaren uppfyllde våra högt ställda förväntningar när det gällde bemötande, hantering som ekonomiskt utfall.
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra support genom hela säljprocessen.
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionellt bemötande och mycket smidig försäljning. Skulle välja samma mäklare igen!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Ydeskog är en klippa som mäklare. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hennes lugn som person kan få den mest stressade att lugna ner sig och släppa kontrollen. Hon är mån om att göra ett sådant bra jobb att du ska kunna rekommendera Lisa efter en avslutad affär. Och det gör jag, jag rekommenderar henne varmt!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Erfaren, vettig och lugn. I det stora hela mycket nöjd.
    Konkurrens mellan flera liknande lägenheter inom samma förening och via samma måklarfirma skapade en tveksamhet kring om jag hade prio 1. Väntade in två försäljningar innan min lägenhet kom ut.
    Lite slarv med innehåll i annons, kopierat tidigare annons. Fick ligga ute med en månads avgift pga att miss i uppdatering av datum för överlåtelse.

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta