Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Lotta L
    Lotta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär.
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Emma D
    Emma D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på.
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med min mäklare!
    Hela affären kändes väldigt trygg, och hon var lätt att nå och svarade snabbt på alla frågor.
    Som förstagångssäljare var allt nytt, men fick god hjälp och goda råd.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Moses E
    Moses E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen
  • Björn G
    Björn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra, lugnt och sakligt. För min del kändes anknytningen till området som ett extra plus.
  • Gina B
    Gina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig och lätt att nå. Svarar snabbt på både sms och mail.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mäklaren uppfyllde våra högt ställda förväntningar när det gällde bemötande, hantering som ekonomiskt utfall.
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra support genom hela säljprocessen.
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionellt bemötande och mycket smidig försäljning. Skulle välja samma mäklare igen!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Ydeskog är en klippa som mäklare. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hennes lugn som person kan få den mest stressade att lugna ner sig och släppa kontrollen. Hon är mån om att göra ett sådant bra jobb att du ska kunna rekommendera Lisa efter en avslutad affär. Och det gör jag, jag rekommenderar henne varmt!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Erfaren, vettig och lugn. I det stora hela mycket nöjd.
    Konkurrens mellan flera liknande lägenheter inom samma förening och via samma måklarfirma skapade en tveksamhet kring om jag hade prio 1. Väntade in två försäljningar innan min lägenhet kom ut.
    Lite slarv med innehåll i annons, kopierat tidigare annons. Fick ligga ute med en månads avgift pga att miss i uppdatering av datum för överlåtelse.

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta