Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 208 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Jan-Erik K
    Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H
    Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • Ruth Kate L
    Ruth Kate L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly och är supernöjd. Hennes varma, personliga bemötande och professionella sätt har haft en lugnande effekt på mig under processen. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Kathe Läs mer
    2018-09-17 Kimberly P svarar Ruth Kate L
    Tack för fina ord Kathe! Vi håller kontakten :-)
  • Alim P
    Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Lena Renée Bertilsdotter T
    Lena Renée Bertilsdotter T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    När Pändel Lehn får möjlighet att sälja lägenheter där hon helt själv får bestämma strategin, så skapar hon magi!

Henrik Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Henrik F
    Kan du ringa min sambo och säga samma sak? Skämt och sido, stort tack Henrik! Vi ses snart igen!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är mycket förtroendeingivande och kompetent! Hon sålde vår lgh till ett bra pris trots en försiktig marknad. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Johanna W
    Tack själv Johanna för ert trevliga bemötande och förtroendet att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Positivt, gav snabb återkoppling Läs mer
    2018-09-10 Joanna T svarar Johanna K
    Tack Johanna, och välkommen tillbaka till Siljansvägen! Vi ses!
  • Robin S
    Robin S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gjorde ett strålande arbete som min mäklare.
    Uppdraget gjordes såklart svårare av det faktum att jag inte kunde vara i Stockholm under försäljningen, detta var inga problem för Kimberly som hjälpte till att göra lägenheten fin och koordinera allt å mina vägnar.

Kan varmt rekomendera Kimberly ifall du behöver en personlig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Robin S
    Hjärtligt tack för din rekommendation! Vi ses snart! :-)
    Kimberly P gillar detta
  • Inger L
    Inger L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn saklig o erfaren.
    Lägenhet i Årsta såld på förhandsvisning.
    Blev bättre än förväntat. Mindre jobb för både Kimberley
    och mig. Läs mer
    2018-08-29 Kimberly P svarar Inger L
    Gott samarbete leder till goda resultat. Tack för att du stylat lägenheten så fint :-) Vi håller kontakten.
  • Christin V
    Christin V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har ett stort engagemang i sitt arbete och får en alltid att känna sig trygg i sin försäljning. Mycket kunnig och professionell, men behåller verkligen sin mänsklighet genom hela uppdraget!
    Jag rekommenderar Jimmy högt och kommer definitivt vända mig till honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
    Tusen tack! :) Läs mer
    2018-08-24 Jimmy R svarar Christin V
    Tack för dina fina ord. Det är jag som tackar för att jag fick sälja din fina lägenhet. Lycka till med allt
  • Christofer L
    Christofer L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde ett kedjehus i haninge via svensk fast haninge och Jimmy . Hög kvalitet rakt igenom hela affären . Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-23 Jimmy R svarar Christofer L
    Tack Christofer
    Väldigt kul att få hjälpa er till bra betalt och att ni kan flytta dit ni önskar. Lycka till
  • Erica S
    Erica S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är ett superproffs som jag varmt kan rekommendera - han har stenkoll på allt, är trevlig, snabb och effektiv. Han sålde min lägenhet i Årsta till ett toppenpris och jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-08-22 Jimmy R svarar Erica S
    En ära att få sälja Årstas snyggaste lägenhet. Jag som tackar
  • Anna
    Anna skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sökte en erfaren, lugn och professionell mäklare med social kompetens och stark integritet. Allt detta fann vi i Sara Kristensen. Försäljningen blev succé därefter. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Anna
    Tusen tack! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att vi kunde genomföra en så smidig affär!
  • Björn R
    Björn R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Efter att ha träffat ett flertal mäklare valde jag Kimberly till att sälja min 1a i Årsta då hon gav ett trevligt och professionellt intryck och kunde erbjuda en bra helhetslösning.
    Hela affären löpte väldigt smidigt och avslutades till ett bra pris. Jag kan därför starkt rekommendera Kimberly till andra som söker en mäklare! Läs mer
    2018-08-20 Kimberly P svarar Björn R
    Tack för fin rekommendation Björn!
  • Ida-Marie J
    Ida-Marie J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi träffade på Sara när vi själva letade lägenhet. Som mäklare har hon ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Därför var valet enkelt när vi vald mäklare för att själva sälja vår tvåa i Årsta. Vi kan varmt rekommendera Sara till att sköta er bostadsaffär. Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Ida-Marie J
    Tack för ert fina omdöme! Jag är glad för att jag fick hjälpa till och önskar er all lycka till i er nya stad.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde vår trea i Årsta och valde Svensk Fastighetsförmedling. Vi kom in på kontoret på vinst eller förlust, utan att ha ringt eller mailat först och fick tala med Kimberly som omedelbart gav ett mycket bra intryck. Vi skulle åka bort dagen därpå men det var inga problem, vil höll kontakten under semestern och en vecka efter hemkomst var den såld.
    Våra förväntningar både vad gäller mäklare och slutpris överträffades och vi är mycket nöjda att ha haft Kimberly som vår mäklare, mycket skicklig, lugn, öppen, och professionell. Vi rekommenderar varmt henne och skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
    2018-08-13 Kimberly P svarar Mattias W
    Tack för fina ord OCH tack för ert fina engagemang kring städning och styling. Det uppskattar jag väldigt mycket. Det är extra roligt att visa så fina lägenheter som er.
  • Martin B
    Martin B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en villa och har blivit väl omhändertagen av Jimmy under hela processen. Han infriade våra förväntningar och har ansträngt sig för att ge oss de bästa möjligheterna. Läs mer
    2018-08-09 Jimmy R svarar Martin B
    Tack för din fina rekommendation. Ett nöje att få sälja ert fina hus
  • Robert B
    Robert B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har både sålt vårt nya boende till oss och han fick förtroendet att sälja vårt gamla.
    Jimmy är ytterst noggrann och lämnar inget åt slumpen.
    Han är rak och är väldigt noga med att påtala eventuella brister.
    Båda affärerna har löpt smidigt.
    Vi kan med värme rekommendera Honom.
    Robert och Maud Berglund Läs mer
    2018-07-21 Jimmy R svarar Robert B
    Tak för er fina rekommendation. Väldigt kul att få hjälpa er att komma till er drömbostad.
    Ta hand om familjen
  • Max B
    Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt 2 rum i Årsta. Fick ett bra intryck av mäklaren samt svar på de frågor jag ville ha svar på. Hade bra kunskap om bostaden samt bra kännedom om bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är lugn och stabil, lätt att få svar från och leder en tryggt vidare i nästa steg i bostadsaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • sven D
    sven D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly genomförde försäljningen av min gamla mors lägenhet på ett föredömligt sätt - hon var påläst, driven, höll oss löpande informerade och hade erfarenhet och integritet att säga ifrån när hon tyckte att något av våra förslag inte skulle gynna försäljningen. Och hon gav sig inte. Därför såldes också lägenheten till ett bra pris i en osäker marknad. Kort och gott har min mor och jag haft en mycket positiv upplevelse av att sälja via Kimberly! Läs mer
    2018-06-15 Kimberly P svarar sven D
    Vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Härligt att ni är så nöjda! Vi hörs snart igen. Ha en skön sommar så länge!
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde lägenhet med Sara som mäklare våren 2018. Hon gjorde ett mycket bra jobb inför och vid försäljningen. Sara är trevlig, lugn och professionell och vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-06-11 Sara K svarar Joanna H
    Stort tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er under både köp- och sälj processen.
  • Brian B
    Brian B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa was my contact with SFF for both the purchase and eventual reselling of my apartment in Arsta, Stockholm. She completed both transactions with the utmost professionalism, courtesy and skill. The sale of my apartment was as smooth as any business transaction I have ever experienced. Only one week passed between the advert going online, to viewings to auction to sale! Incredible! All of that while I lived in the UK. I am highly recommending Lisa for any real estate transactions and wish her and everyone at SFF the very best in the future! Läs mer
  • Els-marie M
    Els-marie M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min lägenhet.
    Trevlig, kunnig, förtroendeingivande.
    Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-05-24 Sara K svarar Els-marie M
    Tack för förtroendet! Lycka till med nya lägenheten.
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde vår lägenhet på 56,5 kvm i Årsta. Sara var väldigt kunnig och påläst om allt och vi fick därför ett stort förtroende för henne direkt. Hon var väldigt tydlig och pedagogisk när hon berättade om hela processen om vad som ingår mm. Vi kände att vi skulle få bra hjälp av henne i alla steg. Hon var också väldigt trevlig. Sara levde upp till alla våra förväntningar. Vi är supernöjda med hennes jobb och kan varmt rekommendera henne som mäklare. / Lisa Läs mer
    2018-05-23 Sara K svarar Lisa Ö
    Hej Lisa!
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerade säljare som ni och en fantastisk lägenhet. Stort lycka till i huset!
  • Aydin Ö
    Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • Torkel H
    Torkel H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande och professionell hantering Läs mer
    2018-05-23 Sara K svarar Torkel H
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme och att ni tog er tid att svara.
  • Toksoy E
    Toksoy E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi valde att gå vidare med Kimberly för att sälja vår lägenhet, bland de mäklare vi träffade så var det hon som gav bäst intryck av alla.
    Kimberly är trevlig, ambitiös och genuin.
    Hon var alltid anträffbar och tillmötesgående.
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-21 Kimberly P svarar Toksoy E
    Hej Engin! Tack för rekommendationen. Vi håller kontakten!
  • Björn K
    Björn K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Inte bara lyckades hon ge oss ett bra försäljningspris hon också hade en väldigt bra kommunikation med oss hela tiden som fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2018-05-15 Kimberly P svarar Björn K
    Tack för fina ord Björn! Och tack för presenten. Vi har redan använt den hemma. Mycket god! :-)
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara framstod vid första mötet som effektiv, saklig och seriös. Hon har drivit annonsering, visning och försäljning av min lägenhet med den äran. Dessutom är jag imponerad av hela företaget Svensk fastighetsförmedling. Jag är mycket nöjd med att fått t.o.m. litet mer än jag förväntade mig av försäljningen. Läs mer
    2018-05-14 Sara K svarar Marie-Louise H
    Stort tack Marie-Louise för ett trevligt bemötande och förtroendet att få hjälpa till att sälja din lägenhet.
  • Tetiana P
    Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.
  • Ben C
    Ben C skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    After a poor choice of realtor who only wasted our time and made us lose faith in ever being able to sell, Lisa came highly recommended and did not disappoint. In just a couple of weeks she had turned it all around and restored our confidence! Pleasant, positive and professional, Lisa guided us prior, throughout, and even after the process with expert advice. If you’re selling in Årsta look no further, there is no better realtor than Lisa! Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt lägenhet med hjälp av Lisa två gånger under mina år i Årsta och varit lika nöjd båda gångerna! Lisa är kunnig, pålitlig, lätt att ha att göra med och väldigt tillgänglig. Läs mer
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är nöjd med valet att anlita Joanna. Bra kommunikation, alltid snabba svar och skötte processen på ett förtroendegivande sätt. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Mattias F
    Tack för din rekommendation, det värmer.
  • Lina K
    Lina K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket positiv erfarenhet. Sara ger ett proffsigt och säkert intryck som baseras på hennes långa erfarenhet från försäljningar i Årsta. Mycket tillmötesgående och lyhörd för önskemål och frågor. Det gör att jag litat på hennes bedömning vad gäller både process, timing och prisläge. Rekommenderar dig därför att anlita Sara (eller att köpa via henne). Läs mer
    2018-04-27 Sara K svarar Lina K
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att du känt dig uppdaterade under försäljningsgången. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Sara
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt tillmötesgående. I en lite svårare marknad föreslog hon nya kreativa sätt för att maxa slutpriset. Hon har även hjälpt till med saker efter försäljningen vilket i mina ögon är bästa kvittot på en tillmötesgående och engagerad mäklare. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kontaktade olika mäklarfirmor inför min försäljning av lägenheten i Årsta och fastnade direkt för Lisa som kändes kunnig,trygg och lugn samt har en stor portion humor. Mycket gott bemötande och bra personkännedom. Hon förstod mitt mål med försäljningen och när det sen ändrades till att bli lite mer brådskande att sälja för min del så la hon tryggt in en högre växel och fick till ett avslut som jag var väldigt nöjd med. Lisa har en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Min kontakt med Lisa (som säljare) var främst via email samt telefon då jag inte hade en möjlighet att vara personligen i Stockholm. Kommunikationen fungerade mycket bra och jag hade ingen känsla av oro. Mitt intryck av Lisa en lugn och glad person med mycket bra erfarenhet inom sitt yrke. Hon lyssnade och gav värdefull information genom hela mäklarprocessen. Jag kan verkligen rekommendera Lisa för en trygg affär. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill tacka Joanna för ett enormt engagemang med vår försäljning av lägenheten. Det enda vi ångrar är att vi inte kontaktade Joanna från första början när vi skulle börja med vår försäljning. Du slår toppmäklarna med service/försäljningshastighet i världsklass.

Stort tack Joanna!

/Martin & Linda Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Martin S
    Stort tack för en fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Martin E
    Martin E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Årsta i mars 2018. Vi är väldigt nöjda med Saras insats -Försäljningen gick bra i en skakig marknad, och säljprocessen gick väldigt smidigt tack vare Saras lugn och erfarenhet och en god kommunikation. Det märks att Sara sålt många lägenheter i området och hennes erfarenheter kom mycket väl till pass i rådande marknad. Gott bemötande vilket vi iofs tar för självklart. Sara får våra varmaste rekommendationer och vi skulle inte tveka att anlita Sara igen! Läs mer
    2018-04-27 Sara K svarar Martin E
    Tack för er fina rekommendation Martin och Anna! Härligt att ni känner er nöjda och vill rekommendera mig vidare! Skönt att ni känt er lugna/trygga under processen trots den turbulent marknaden som rådde. Lycka till med ert nya boende. Mvh Sara
  • Marie S
    Marie S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är mycket professionell & trevlig. Jag kan varmt rekommendera henne & skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2018-04-19 Kimberly P svarar Marie S
    Tack fin rekommendation! :-) Vi håller kontakten!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gav, och ger, ett professionellt intryck och var alltid glad och trevlig. Kan starkt rekommendera henne för framtida sälj! Läs mer
    2018-04-05 Kimberly P svarar Mikael S
    Vad glad jag blir! Tack för massa massa fina ord :-) Hoppas ni har kommit i ordning och att vi ses snart igen!
  • Jörgen V
    Jörgen V skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Joanna. Alltid glad och trevlig. Snabba svar och bra avslut på affären gör att vi är väldigt nöjda med Joanna som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Jörgen V
    Stort tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint betyg!
  • Sanna V
    Sanna V skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna tog sig an vår lägenhet på Bolmensvägen 12
    en 2a på 46 kvadrat.
    Hon bemötte oss fantastiskt och sålde vår pärla innan visning då hon hade kontakter från tidigare försäljning på Bolmensvägen.

Återkopplade hela tiden med information och var väldigt glad och tillmötesgående.

gjorde det lilla extra hela tiden som fick oss att prata positivt om henne ett flertal gånger.

Kanon bra jobbat av henne, över förväntan på alla plan Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Sanna V
    Tack för fin rekommendation! Bra samarbete leder till bra resultat! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende. MVH Joanna
  • Nils W
    Nils W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är jättenöjda med Kimberlys jobb vid vår försäljning. Allt flöt på snabbt och bra, och hon gjorde det där lilla extra, som att lösa akuta problem, och att ställa upp på lite udda tider. Vi som säljare är mycket nöjda, och det tror vi att även köparna är. Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Nils W
    Tack för fin rekommendation! Bra samarbete leder till bra resultat! :-)
  • Daniel
    Daniel skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lisa Lindberg. Järnkoll på allt
    och jag upplevde min köpprocess som ytterst smidig. Känns väldigt trygg i sin roll, och inger förtroende. Väldigt bra att ha och göra med, helt enkelt! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Personligt bemötande och samtidigt väldigt professionell. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Tar sig tid trots ett späckat schema. Kan inte annat än att rekommendera starkt!
    Magnus Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Magnus R
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Stor kram!

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta