Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 232 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Emma S skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fått jättefin hjälp hela vägen och är mer än nöjd med försäljningen av min lägenhet Läs mer
  • Jason C
    Jason C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Välding trevlig bemötande och superproffsigt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-12 Kimberly P svarar Jason C
    Vad glad jag blir att ni är supernöjda. Det är jag med! :-) Vi hörs framöver!
  • Victor L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt i Årsta. mycket trevligt och professionellt bemötande från mäklare, både under visning och budgivning. Läs mer
  • Daniel E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev väldigt bra bemötta och uppdaterade hur försäljningen fortgick hela tiden.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-11-02 Jimmy R svarar Daniel E
    Väldigt kul och trevligt att få hjälpa er. Det va väldigt spännande där ett tag.
    Lycka till med allt
  • Maria A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Blivit väl bemött som köpare. Läs mer
  • Ellinor D skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara gav oss ett trevligt och professionellt bemötande, engagemang, lugn, snabb återkoppling, stor kompetens och erfarenhet när vi sålde vår lägenhet i Årsta. Läs mer
  • Andreas E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte bostadsrätt. Affären fungerade bra, tydligt och trevligt. Läs mer
  • Saeed E
    Saeed E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde en 1,5:a på Bolmensvägen i Årsta med hjälp av Kimberly. Hon var väl förberedd, proffsig och socialt skicklig redan vid "pitch-mötet", utan att vara för "säljig". Jag och min sambo var överens om valet av mäklare efter att ha träffat 2 andra mäklare.

Kimberly var sedan professionell och levererade genom hela försäljningsprocessen. Hon var tillgänglig, agerade transparent och var generellt enkel att ha och göra med.

Sammanfattningsvis var/är jag väldigt nöjd med hennes (och mäklarfirmans) tjänst och insats. Hela försäljningsprocessen från start till mål var över min förväntan. Läs mer
    2018-10-24 Kimberly P svarar Saeed E
    Stort tack för fin referens och gott samarbete! Vi håller kontakten!
  • Angelica skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Skulle sälja min etta i Årsta och hade hört gott om Lisa. Lägenheten vart snabbt såld och Lisa gjorde ett toppenbra jobb, jag var nöjd med allt från början till slut. Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Absolut bäst!
    Trevlig, proffsig och personlig.
    Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Carl W
    Tack, vad glad jag blir över att läsa er rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa er genom hela försäljningen.
  • Lisa L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsigt handhavande och bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Jag kan starkt rekommendera Kimberly Pändel Lehn när du behöver en mäklare i Årsta! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Lisa L
    Blir både glad och tacksam att du upplevt processen positivt från båda håll. Det är jättekul att läsa.
  • Sofia J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt och bemöttes professionellt av mäklaren från att jag var på visning tills dess att vi skrev kontrakt. Mäklaren ingav förtroende och hade trevligt bemötande, jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Sofia J
    Tack för dina ord, jag blir glad att du upplevt processen så och grattis igen till din fina lägenhet.
  • Birgitta E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt bostadsrätt
    Kimberly har ett mycket öppet och trevligt bemötande
    Jag känner mig mycket nöjd över hela situationen Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Birgitta E
    Tack för fin referens, det gör mitt jobb extra givande. Vi håller kontakten!
  • Patrik J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Oroligt nöjd med försäljningen! Proffsigt! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Patrik J
    Jättekul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag tackar för förtroendet jag fick att få sälja er fina lägenhet.
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • Tove M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Effektiv, kunnig, trygg och trevlig för alla inblandade. Kan inte annat än att varmt rekommendera Sara Kristensen till den som står i begrepp att köpa eller sälja bostad i Årsta. Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Tove M
    Tack Tove för din fina rekommendation, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • Lotta V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Andra gången jag använder Kimberly och jag är mycket nöjd. Proffsigt bemötade och stor kunskap om Årsta. Läs mer
    2018-10-14 Kimberly P svarar Lotta V
    Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er igen :-)
  • Joakim H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köp av bostad i Årsta. Bra bemöt av mäklaren och framförallt väldigt behjälplig med banken. Stor rekommendation! Läs mer
    2018-10-12 Sara K svarar Joakim H
    Jättekul att ni är nöjda, snart får ni tillträde till er nya fina lägenhet. Vi hörs!
  • Carola L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa.
    Hade en tvåa på bottenvåningen utan balkong. Dock ett bra läge i Årsta.
    Lisa har under processens gång alltid bemött mig på ett bra sätt, via mobil telefon antingen sms eller samtal.
    Förväntningarna var ett högre pris på lägenheten men Lisa gjorde sitt bästa för att dra ihop folk till återkommande visningar. Så hon fick jobba hårt.
    Nöjd för sättet jag blivit bemött på, hon tog verkligen hand om mig som kund. Hon verkar vara fin som människa, ett gott yttre såväl som inre. Läs mer
  • Liselott O skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet i Årsta. Mäklaren bemötte oss mycket professionellt, trevligt och lättsamt. Tog sig tid att svara på våra frågor kring lägenheten. Hade bra kontakt under hela köpet. Levfe mer än väl upp till de krav vi hade. Allt gick mycket smidigt. Läs mer
  • Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • Anna B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Joanna. Hon var lyhörd och förstående, gav bra råd och gjorde allt för att underlätta för mig. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare! Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Anna B
    Tusen tack Anna, jag är glad att jag kunde hitta bästa lösningen för dig! tack för ett fint samarbete. Lycka till i nya boendet.
  • Kristoffer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt rak och tydlig. Ett äkta proffs och härlig personlighet. Läs mer
  • Merja H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min lägenhet i maj 2018 efter att ha köpt en ny lägenhet. Joanna var professional, lugn och trevlig från första början. Jag ville sälja lägenheten innan sommaren och allt gick väldigt smidigt till. Joannas utvärdering på min lägenhet stämde exakt. Jag kan rekommendera henne, jag var jättenöjd hur försäljning gick och skulle anlita henne igen om jag behövde en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Merja H
    Tack för fina ord och ett bra samarbete Merja! Det var roligt att hjälpa dig med försäljningen och följa ditt köp, tveka inte att höra av dig i framtida när det är dags igen eller om jag kan va behjälplig med något. Vi ses säkert i området!
  • Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H
    Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • Ruth Kate L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly och är supernöjd. Hennes varma, personliga bemötande och professionella sätt har haft en lugnande effekt på mig under processen. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Kathe Läs mer
    2018-09-17 Kimberly P svarar Ruth Kate L
    Tack för fina ord Kathe! Vi håller kontakten :-)
  • Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Lena Renée Bertilsdotter T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • Henrik F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    När Pändel Lehn får möjlighet att sälja lägenheter där hon helt själv får bestämma strategin, så skapar hon magi!

Henrik Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Henrik F
    Kan du ringa min sambo och säga samma sak? Skämt och sido, stort tack Henrik! Vi ses snart igen!
  • Johanna W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är mycket förtroendeingivande och kompetent! Hon sålde vår lgh till ett bra pris trots en försiktig marknad. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Johanna W
    Tack själv Johanna för ert trevliga bemötande och förtroendet att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Johanna K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Positivt, gav snabb återkoppling Läs mer
    2018-09-10 Joanna T svarar Johanna K
    Tack Johanna, och välkommen tillbaka till Siljansvägen! Vi ses!
  • Robin S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gjorde ett strålande arbete som min mäklare.
    Uppdraget gjordes såklart svårare av det faktum att jag inte kunde vara i Stockholm under försäljningen, detta var inga problem för Kimberly som hjälpte till att göra lägenheten fin och koordinera allt å mina vägnar.

Kan varmt rekomendera Kimberly ifall du behöver en personlig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Robin S
    Hjärtligt tack för din rekommendation! Vi ses snart! :-)
    Kimberly P gillar detta
  • Inger L
    Inger L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn saklig o erfaren.
    Lägenhet i Årsta såld på förhandsvisning.
    Blev bättre än förväntat. Mindre jobb för både Kimberley
    och mig. Läs mer
    2018-08-29 Kimberly P svarar Inger L
    Gott samarbete leder till goda resultat. Tack för att du stylat lägenheten så fint :-) Vi håller kontakten.
  • Christin V
    Christin V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har ett stort engagemang i sitt arbete och får en alltid att känna sig trygg i sin försäljning. Mycket kunnig och professionell, men behåller verkligen sin mänsklighet genom hela uppdraget!
    Jag rekommenderar Jimmy högt och kommer definitivt vända mig till honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
    Tusen tack! :) Läs mer
    2018-08-24 Jimmy R svarar Christin V
    Tack för dina fina ord. Det är jag som tackar för att jag fick sälja din fina lägenhet. Lycka till med allt
  • Christofer L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde ett kedjehus i haninge via svensk fast haninge och Jimmy . Hög kvalitet rakt igenom hela affären . Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-23 Jimmy R svarar Christofer L
    Tack Christofer
    Väldigt kul att få hjälpa er till bra betalt och att ni kan flytta dit ni önskar. Lycka till
  • Erica S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är ett superproffs som jag varmt kan rekommendera - han har stenkoll på allt, är trevlig, snabb och effektiv. Han sålde min lägenhet i Årsta till ett toppenpris och jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-08-22 Jimmy R svarar Erica S
    En ära att få sälja Årstas snyggaste lägenhet. Jag som tackar
  • Anna skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sökte en erfaren, lugn och professionell mäklare med social kompetens och stark integritet. Allt detta fann vi i Sara Kristensen. Försäljningen blev succé därefter. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Anna
    Tusen tack! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att vi kunde genomföra en så smidig affär!
  • Björn R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Efter att ha träffat ett flertal mäklare valde jag Kimberly till att sälja min 1a i Årsta då hon gav ett trevligt och professionellt intryck och kunde erbjuda en bra helhetslösning.
    Hela affären löpte väldigt smidigt och avslutades till ett bra pris. Jag kan därför starkt rekommendera Kimberly till andra som söker en mäklare! Läs mer
    2018-08-20 Kimberly P svarar Björn R
    Tack för fin rekommendation Björn!
  • Ida-Marie J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi träffade på Sara när vi själva letade lägenhet. Som mäklare har hon ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Därför var valet enkelt när vi vald mäklare för att själva sälja vår tvåa i Årsta. Vi kan varmt rekommendera Sara till att sköta er bostadsaffär. Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Ida-Marie J
    Tack för ert fina omdöme! Jag är glad för att jag fick hjälpa till och önskar er all lycka till i er nya stad.
  • Mattias W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde vår trea i Årsta och valde Svensk Fastighetsförmedling. Vi kom in på kontoret på vinst eller förlust, utan att ha ringt eller mailat först och fick tala med Kimberly som omedelbart gav ett mycket bra intryck. Vi skulle åka bort dagen därpå men det var inga problem, vil höll kontakten under semestern och en vecka efter hemkomst var den såld.
    Våra förväntningar både vad gäller mäklare och slutpris överträffades och vi är mycket nöjda att ha haft Kimberly som vår mäklare, mycket skicklig, lugn, öppen, och professionell. Vi rekommenderar varmt henne och skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
    2018-08-13 Kimberly P svarar Mattias W
    Tack för fina ord OCH tack för ert fina engagemang kring städning och styling. Det uppskattar jag väldigt mycket. Det är extra roligt att visa så fina lägenheter som er.
  • Martin B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en villa och har blivit väl omhändertagen av Jimmy under hela processen. Han infriade våra förväntningar och har ansträngt sig för att ge oss de bästa möjligheterna. Läs mer
    2018-08-09 Jimmy R svarar Martin B
    Tack för din fina rekommendation. Ett nöje att få sälja ert fina hus
  • Robert B
    Robert B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har både sålt vårt nya boende till oss och han fick förtroendet att sälja vårt gamla.
    Jimmy är ytterst noggrann och lämnar inget åt slumpen.
    Han är rak och är väldigt noga med att påtala eventuella brister.
    Båda affärerna har löpt smidigt.
    Vi kan med värme rekommendera Honom.
    Robert och Maud Berglund Läs mer
    2018-07-21 Jimmy R svarar Robert B
    Tak för er fina rekommendation. Väldigt kul att få hjälpa er att komma till er drömbostad.
    Ta hand om familjen
  • Max B
    Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • Daniel A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt 2 rum i Årsta. Fick ett bra intryck av mäklaren samt svar på de frågor jag ville ha svar på. Hade bra kunskap om bostaden samt bra kännedom om bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Christofer B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är lugn och stabil, lätt att få svar från och leder en tryggt vidare i nästa steg i bostadsaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • sven D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly genomförde försäljningen av min gamla mors lägenhet på ett föredömligt sätt - hon var påläst, driven, höll oss löpande informerade och hade erfarenhet och integritet att säga ifrån när hon tyckte att något av våra förslag inte skulle gynna försäljningen. Och hon gav sig inte. Därför såldes också lägenheten till ett bra pris i en osäker marknad. Kort och gott har min mor och jag haft en mycket positiv upplevelse av att sälja via Kimberly! Läs mer
    2018-06-15 Kimberly P svarar sven D
    Vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Härligt att ni är så nöjda! Vi hörs snart igen. Ha en skön sommar så länge!
  • Joanna H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde lägenhet med Sara som mäklare våren 2018. Hon gjorde ett mycket bra jobb inför och vid försäljningen. Sara är trevlig, lugn och professionell och vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-06-11 Sara K svarar Joanna H
    Stort tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er under både köp- och sälj processen.
  • Brian B
    Brian B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa was my contact with SFF for both the purchase and eventual reselling of my apartment in Arsta, Stockholm. She completed both transactions with the utmost professionalism, courtesy and skill. The sale of my apartment was as smooth as any business transaction I have ever experienced. Only one week passed between the advert going online, to viewings to auction to sale! Incredible! All of that while I lived in the UK. I am highly recommending Lisa for any real estate transactions and wish her and everyone at SFF the very best in the future! Läs mer

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta