Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 282 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Przemek K

2019-04-19

Przemek K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jimmy Rossetti👍
    Jag är mycket nöjd! Absolut rekommenderar!!! Läs mer
  • 2019-04-18

Pontus L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en villa innan visning. Försäljningen gick snabbt och affärsmässigt till.
    Mäklaren var mycket trevlig och inläst på affären vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag skulle rekommendera er varmt till vänner och bekanta! Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Pontus L
    Väldigt kul att få hjälpa er med en väldigt smidig affär. Tack för era fina ord
  • 2019-04-10

Linnea N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag både köpte och sålde min bostad av Kimberly. Har i varje kontakt känt mig proffsigt bemött. Kimberly ger ett tryggt, varmt och personligt bemötande. Dessutom är hon grym på det hon gör! Kommer kontakta Kimberly nästa gång jag ska sälja min bostad. Läs mer
    2019-04-11 Kimberly P svarar Linnea N
    Åh vad glad jag blir av din fina rekommendation :-)
  • Stephanie B

2019-04-09

Stephanie B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly var mycket trevlig och lätt att jobba med. Supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2019-04-10 Kimberly P svarar Stephanie B
    Tack snälla Stephanie! Vad glad jag blir att du är nöjd.
  • Stina V

2019-04-09

Stina V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en lägenhet.. upplevde att jag fick bra service från första stund och att hon var lyhörd för våra önskningar i processen. Läs mer
    2019-04-10 Kimberly P svarar Stina V
    Hej Stina! Tack för fin rekommendation, det uppskattar jag.
  • 2019-04-02

Olle C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt med Kimberly, men hon hjälpte oss också med köpet. Kunnig och tillmötesgående från första mötet. Om vi kan sälja med Kimberly igen, kommer vi göra det! Läs mer
    2019-04-07 Kimberly P svarar Olle C
    Många många tack för fin rekommendation! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet :-)
  • 2019-03-27

Cornelia O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt nöjd med henne!!! Koll på läget, noggrann och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-03-28 Kimberly P svarar Cornelia O
    Det var ett nöje att få hjälpa er :-) Nu ska vi se till att hitta något åt er också!
  • 2019-03-25

Maria E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde vår lägenhet i Årsta med hjälp av Kimberly. Kimberly hade full koll på läget från första stund. Väldigt kunnig och proffsig. Svarade på alla frågor, snabb respons. Vi litade helt på hennes tips och rekommendationer och är nöjda med en lyckad försäljning! Läs mer
    2019-03-26 Kimberly P svarar Maria E
    Tack Maria och Tim! Det glädjer mig att ni är lika nöjda som jag med försäljningen, det är huvudsaken för mig.
  • JOANNA MARIA N

2019-03-24

JOANNA MARIA N skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt engagerad och energisk mäklare! Vi är väldigt nöjda med att vi fick hans hjälp med försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-23

Sara L skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-22

Erol S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet igår och är mycket nöjd med Jimmy på svensk fastighetsförmedling 🌼alltid lika trevlig när man pratar med han och han gjorde ett bra jobb 🥊 Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Erol S
    Den som kämpar vinner. Lycka till med allt
  • 2019-03-20

Annelie F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi har under hela processen känt oss trygga och väl informerade. Jimmy är proffsig, lugn och tydlig.
    Rekommenderas varmt!
    /Annelie o Olle Läs mer
    2019-03-20 Jimmy R svarar Annelie F
    Tack så mycket för era fina ord. Kul att få sälja ett så fint hus och att arbeta med er. Lycka till med ert nya liv
  • 2019-03-18

CHRISTIAN S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara känns trygg, kunnig och proffsig. Hon guidade mig bra genom försäljningen som gick väldigt snabbt och smidigt trots en trög marknad. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-16

Esko K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Utmärkt bemötande med erfarenhet och kunnande. Läs mer
  • Ellinor H

2019-03-12

Ellinor H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet till min mamma då hon skänkt sin villa till mig & min man. Kimberly har givit oss juridiska tips, varit supertrevlig och väldigt proffsig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-03-13 Kimberly P svarar Ellinor H
    Stort tack Ellinor! Jag uppskattar att du tagit tid tid att skriva några rader. Kram på dig!
  • Johan M

2019-03-12

Johan M skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde en 2:a i Årsta med Kimberly. Hon va proffsig och levererade precis som väntat.

Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-03-12 Kimberly P svarar Johan M
    Vad härligt att ni är supernöjda. Det var min målsättning :-) Vi håller kontakten!
  • 2019-03-10

Larsson K skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Andra gången som Julius säljer vår lägenhet och vi är lika nöjda denna gång. Han är väldigt trevlig, erfaren och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Larsson K
    Tack för förtroendet även denna gång och för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i Karlstad. Annars är det bara att ringa:)
    Julius L gillar detta
  • 2019-03-08

Zara Z skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Engagerad, personlig, närvarande och kompetent! Läs mer
    2019-03-11 Kimberly P svarar Zara Z
    Vad glad jag blir att du tycker det. Ha nu en härlig resa med jobbet :-)
  • Erika J

2019-03-08

Erika J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Jimmy. Han är otroligt effektiv, kunnig, professionell och lyhörd för mina önskemål. Min förväntning var att få rätt pris för min bostadsrätt och Jimmy överträffade detta med en snabb affär. Allt som allt en mycket positiv upplevelse, jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-03-08 Jimmy R svarar Erika J
    Tack så mycket Erika. Väldigt trevligt och kul att få jobba med er. Snart får ni flytta in i ert nya hem.
  • 2019-03-02

Nadja T skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly hjälpte mig sälja min 2a i Årsta. Hon var grymt proffsig genom hela processen och jag uppskattade extra mycket att jag fick löpande uppdateringar och hennes tankar kring visningarna, intresset och generella förväntningar. Jag är verkligen jättenöjd och rekommenderar Kimberly varmt! Läs mer
    2019-03-04 Kimberly P svarar Nadja T
    Vilken fin rekommendation! Vi ses snart igen :-)
  • 2019-02-27

Matilda N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Supernöjd från början till slut! Förtroendeingivande och professionell med ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Jimmy. Läs mer
    2019-02-27 Jimmy R svarar Matilda N
    Väldigt kul att få sälja Haninges finaste lägenhet och leverera mycket bra betalt. Tack Matilda
  • 2019-02-21

Adam T skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hon förklarade alla moment väl. Fick ett seriöst intryck av henne samt mäklarföreningen hon representerar.

Skadade inte heller att hon var trevlig samt rolig :) Läs mer
    2019-02-22 Kimberly P svarar Adam T
    Tack för dina fina ord. Härligt att ni fick er några skratt i allvarets ögonblick också :-)
  • 2019-02-17

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt lägenhet
    Mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-02-07

Per E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte mig sälja lägenheten i Vendelsö.Trevligt och kunnigt bemötande hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-08 Jimmy R svarar Per E
    Kul att få hjälpa dig Per. Lycka till med ditt nya liv
  • 2019-01-28

Britt-Marie B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    I dessa skakiga tider sålde jag en lägenhet i Årsta med hjälp av Sara Kristensen. Hon tog mig genom processen steg för steg på ett mycket lugnt och tryggt sätt, även när det var lite trögt fanns det alltid en plan B.
    Mitt varmaste tack för hjälpen
    Britt-Marie Läs mer
    2019-02-11 Sara K svarar Britt-Marie B
    Tack för din fina rekommendation och stort tack för förtroendet.
  • 2019-01-27

Mikael H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en tvåa på 56 kvadratmeter. Proffsigt bemött av mäklaren som hade löpande uppdateringar och var väldigt informativ. Läs mer
    2019-01-27 Kimberly P svarar Mikael H
    Vad glad jag blir av att läsa din rekommendation. Det var ett rent nöje att hjälpa till vid försäljningen. Vi hörs och ses!😊

Jan E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Klok, balanserad, intelligent, effektiv och serviceinriktad. Läs mer
    2019-02-11 Sara K svarar Jan E
    Jättekul att få hjälpa er med försäljningen och tack för dom fina orden!

Maria E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionell, tillmötesgående och serviceinriktad är bara några få ord som beskriver Sara när hon sålde vår 4 i Årsta.
    Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare och skulle garanterat välja henne igen!
    Mia Läs mer
    2019-02-11 Sara K svarar Maria E
    Tack Mia för ert förtroendet, det har varit ett nöje att få hjälpa er!

Stefan E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Vår första uppfattning om Jimmy var att han var väldigt proffsig och kunnig. Så när vi tog beslutet att sälja bostaden så var det ingen tvekan att det var han vi skulle anlita.
    Vi hade höga förväntningar på vår försäljning. Jimmy levererade tycker vi. Vi har sålt och skaffat ny bostad och är jättenöjda. Läs mer
    2019-01-25 Jimmy R svarar Stefan E
    Väldigt kul att få hjälpa er till ert nya och fina boende. All lycka till er
  • William F

2019-01-22

William F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Grymt bra mäklare. Ordnade så att vi fick vad vi ville för vår lägenhet trots rådande marknad. Läs mer
    2019-01-22 Kimberly P svarar William F
    Stort tack William! Vad glad jag blir :-)
  • 2019-01-20

Therese S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Förtroendegivande, professionell, trevlig och bra leverans! Läs mer
    2019-01-21 Kimberly P svarar Therese S
    Tack för rekommendationen! Extra härligt att du är lika nöjd som jag :-)
  • 2019-01-19

Olle F skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har sålt en 3:a i Årsta under en osäker marknad.
    Sara har alltid varit lätt att nå över tel. eller på kontoret .
    Vi är nöjda med hennes insats trots att vi fick sänka priset rejält.
    Kan varmt rekommenderas om du söker en bra mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Sara K svarar Olle F
    Tack för er fin rekommendation och att ni känner er nöjda, jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten!
  • 2019-01-15

Susann N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sent omsider. Jag vill varmt rekommendera Kimberly vid försäljning av din bostad. Hon utgjorde min förlängda arm, bosatt som jag är utomlands, och var till mycket stor hjälp med stort som smått och även saker som andra mäklare sannolikt inte skulle bistå med. Därtill seriös, kunnig, kompetent, professionell, lugn och inte ’pushig’. Jag upplevde det som att hon verkligen var mån om att få till ett så bra resultat som möjligt, att en nöjd kund är bättre än snabba cash. Läs mer
  • 2019-01-14

Bengt Sture Gustav B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt tomt i Kolartorp Haninge där mäklaren Jimmy Rossetti var mäklare och gjorde sitt jobb bra.Skulle gärna ha velat ha lite mer för tomten än vad jag fick. Läs mer
    2019-01-14 Jimmy R svarar Bengt Sture Gustav B
    Väldigt trevligt att få arbeta med er. Hade marknaden varit på topp så hade vi säkert kunna få en liten slant till. Lycka till med allt
  • Tomas B

2019-01-12

Tomas B skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren partisk till säljarens fördel. Säljaren behövde inte ens flyttstäda. När vi klagade på det så betalade mäklaren säljarens städfirma. Men vi som köpare kunde flytta in först 3 dagar senare pga smutsig och äcklig lägenhet inklusive förråd som krävde 6 timmars extra städning för att bli ren. Oseriöst intryck överlag av denne mäklare och hans assistent Joakim. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Tomas B
    Hej Tomas.
    Tråkigt att ni upplevde situationen på detta sättet. Säljaren hade ju flyttstädat via företag med garanti som dom godkänt.
    Hoppas ni känner er bekvämare nu när vi på Svensk Fastighetsförmedling bekostade ytterligare en städning för att ni skulle bli nöjda.
  • Karin R

2019-01-11

Karin R skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Julius och har stort föetroende för honom som mäklare. Han är full av energi och visar ett stort engagemang. Har också tålmodigt svarat på alla mina tusen frågor. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Karin R
    Tack Karin för de fina orden och för förtroendet även denna gång. Bara att hojta till om det dyker upp fler frågor:)
  • 2019-01-07

Gurgen Y skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte rådhus, mäklaren var super profesional
    Jag är jätte nöjd
    Tack Läs mer
    2019-01-07 Jimmy R svarar Gurgen Y
    Ett sant nöje. lycka till med renoveringarna
  • Helena W

2018-12-27

Helena W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en 2:a i Årsta
    Mycket trevlig och engagerad, mycket bra med återkoppling om vad som hände efter visningarna.
    Hade inga direkta förväntningar men upplevde att Mäklaren levde mycket väl upp till dem och fick mig att få högre förväntningar än jag hade och lyckades genomföra dem.
    Mycket trevligt att fått ha med er att göra tydliga och vänliga i bemötande och väldigt tillgängliga. Läs mer
    2019-01-03 Kimberly P svarar Helena W
    Tack för fin rekommendation Helena! Det var en fin bekantskap och extra kul att du är nöjd.
  • 2018-12-23

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en bostad av Joakim. Bra bemötande men jag fick jaga honom mycket. Tycker att det var dåligt med återkoppling. Jag är själv glad att jag valt Bo Sthlm som sålde min lägenhet. Läs mer
  • Ann C

2018-12-17

Ann C skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara Kristensen har nu hjäpt mig att sälja min lägenhet på Årstavägen. Detta är den tredje bostadsrätten hon förmedlat för mig och det säger sig själv att jag varje gång varit nöjd. Proffsigt bemötande och Sara tar sig alltid tid för köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-19 Sara K svarar Ann C
    Tack för en fantastisk fin rekommendation, och för ditt stora förtroende!
  • 2018-12-15

Elin T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Otroligt proffsig, trevlig och lugn. Så nöjda! Läs mer
    2018-12-19 Sara K svarar Elin T
    Tack Elin, härligt att höra att ni är nöjda jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2018-12-10

Suzanne D skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig, naturlig och förtroendeingivande. Hon tog omedelbart reda på de uppgifter hon inte direkt kunde svara på. Hon skötte budgivningen föredömligt och återkopplade hela tiden. Hon var sakkunnig och noggtann vid kontraktskrivningen. Det kändes tryggt och trevligt under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Suzanne D
    Tack snälla Suzanne för fin rekommendation, det var roligt att följa ditt bostadsköp! Jag är övertygad om att du kommer trivas i bostaden och på Sköntorpsvägen.Välkommen till Årsta :) /Joanna
  • 2018-12-03

Ronny H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack så mycket för en snabb och effektiv försäljning av min mammas dödsbo. Tack vare deras specialtjänst där tidigare spekulanter på liknande objekt har förtur, kunde lägenheten säljas redan innan ordinarie visning.

Vår mäklare Kimberly skötte hela affären utan krångel. Jag tog hem 5 mäklare från olika firmor innan jag bestämde mig för henne. Jag valde henne eftersom hon hade ett mycket trevligt bemötande och kunde området bra. P.g.a. att jag numer bor i Uppsala hade jag svårt komma dit vid vissa tillfällen men hon fixade dessa formaliteter med finess. Läs mer
  • 2018-11-23

Margaretha B skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har sålt en bostadsrätt och det har varit många som tittat på den.
    Priset blev ok eftersom det inte blev någon stor budgivning. Men mäklaren var flera gånger och visade för det dök upp nya intresserade i omgångar. Han la ner ett stort engagemang för att få den såld till ett bra pris. Han höll kontakt hela tiden med mej så vi var på samma våglängd. Jag känner mig nöjd med allt. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Margaretha B
    Tack Margaretha för de fina orden. Hoppas kunna hjälpa till med ert letande av fastighet i Roslagen nu.
    Allt gott.
  • Jasmin B

2018-11-22

Jasmin B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är varm, kunnig och professionell. Hon kan verkligen marknaden i Årsta. Läs mer
    2018-11-27 Sara K svarar Jasmin B
    Tack för din fina rekommendation Jasmin!
  • 2018-11-20

Rose-Marie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har varit en bra mäklare både när jag ville köpa och sälja. Han är hängiven sitt arbete och gör allting för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Vad är bättre än en win-win deal. Läs mer
    2018-11-20 Jimmy R svarar Rose-Marie H
    Tack så mycket Rose- Marie. Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus och nya liv
  • Lena Carina K

2018-11-18

Lena Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jimmy. Han bemötte oss med lugn och stabilitet. Delade med sig av sin kunskap. Vi känner oss mycket nöjda med hans arbete under försäljningen och den återkoppling han gav oss under hela processen. Läs mer
    2018-11-19 Jimmy R svarar Lena Carina K
    Tack så mycket Lena. Väldigt kul att få sälja ert fina drömhus. Lycka till med allt
  • 2018-11-18

Klas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande , bra information samt försäljning när tänkt pris
    Driven att försöka sälja objektet Läs mer
    2018-11-18 Jimmy R svarar Klas L
    Väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert fins hus. Lycka till med allt
  • Göran C

2018-11-17

Göran C skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Gissningen på slutpriset nådde nästan fram. Ingen överraskning från ett seriöst företag Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Göran C
    Tack Göran! Hoppas ni kommer trivas i Gävle nu. Annars är det bara att ring:)
  • 2018-11-16

Elisabeth Hjördis G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna Tuvesson har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är lugn och trygg och har ett mycket trevligt bemötande. Vi har blivit informerade om förloppet kontinuerligt. Vi har känt oss mycket trygga. Vi kan varmt rekommendera Joanna vid försäljning av bostad Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Elisabeth Hjördis G
    Det var ett nöje att hjälpa dig och Björn med försäljningen på Slätbaksvägen! Tack för dina fina ord och ett fint samarbete Elisabeth. Tveka inte att höra av dig/ er om jag kan vara behjälplig i framtiden. /Joanna

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta