Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Kerstin M
    Kerstin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Sara Kristensen. Hon är kunnig och engagerad och vägledde mig under hela processen på ett mycket professionellt sätt. Kan varmt rekommendera henne
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn, en otroligt professionell mäklare, men det jag uppskattade mest var hennes genuina engagemang i försäljningen och i mig som nervös säljare. Hon återkopplar hela tiden och finns där under hela processen. Aldrig svår att nå! En fin mäklare och människa som jag kontaktar igen nästa gång jag ska flytta!
  • Jennie  K
    Jennie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi hade Kimberly som mäklare och vi är mycket nöjda. Hon sålde vår lägenhet innan visning till ett mkt bra pris och det var alltid smidigt att ha kontakt med henne och hon var snabb på att återkoppla. Tack vare hennes gedigna kundkrets i Årsta kunde vi göra affären precis på det sätt vi ville med en trygg mäklare.
  • Ruzbeh
    Ruzbeh skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Kimberly Pändel Lehn för försäljning av lägenhet. Kimberly sålde lägenheten till ett oväntat högt pris och på ett otroligt professionellt sätt. Hon var alltid enkel att kontakta och återkopplade väldigt snabbt. Kimberly höll mig ständigt uppdaterad om spekulanter som hörde av sig. Hon är lyhörd och väldigt enkel att samarbeta med och är väl insatt i marknaden och håller vad hon lovar.
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling (Kimberly Pändel Lehn) för försäljning av min bostad och blev mycket nöjd då lägenheten såldes för rekordpris innan visning! Jag skulle verkligen vilja rekommendera Kimberly då hon är lätt att samarbeta med, håller vad hon lovar och gör lyckade bostadsaffärer!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med Kimberley Pändel Lehn som hjälpte mig sälja en lägenhet i Årsta!
  • Anders D
    Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej jättebra och proffsigt bemötande. Vi sålde i en svår period marknadsmässigt, men Lisa lyckades skapa lugn kring försäljningen och var envis och metodisk.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sara Kristensen och varit supernöjd båda gånger! Kunnig, trevlig, snabb i kontakten och hon har en bra balans mellan professionell och personlig.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär.
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Emma D
    Emma D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på.
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med min mäklare!
    Hela affären kändes väldigt trygg, och hon var lätt att nå och svarade snabbt på alla frågor.
    Som förstagångssäljare var allt nytt, men fick god hjälp och goda råd.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Moses E
    Moses E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen
  • Björn G
    Björn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra, lugnt och sakligt. För min del kändes anknytningen till området som ett extra plus.
  • Gina B
    Gina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig och lätt att nå. Svarar snabbt på både sms och mail.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mäklaren uppfyllde våra högt ställda förväntningar när det gällde bemötande, hantering som ekonomiskt utfall.
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra support genom hela säljprocessen.
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionellt bemötande och mycket smidig försäljning. Skulle välja samma mäklare igen!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Ydeskog är en klippa som mäklare. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hennes lugn som person kan få den mest stressade att lugna ner sig och släppa kontrollen. Hon är mån om att göra ett sådant bra jobb att du ska kunna rekommendera Lisa efter en avslutad affär. Och det gör jag, jag rekommenderar henne varmt!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Erfaren, vettig och lugn. I det stora hela mycket nöjd.
    Konkurrens mellan flera liknande lägenheter inom samma förening och via samma måklarfirma skapade en tveksamhet kring om jag hade prio 1. Väntade in två försäljningar innan min lägenhet kom ut.
    Lite slarv med innehåll i annons, kopierat tidigare annons. Fick ligga ute med en månads avgift pga att miss i uppdatering av datum för överlåtelse.

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta