Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Anton B
    Anton B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig, trevlig och vänligt bemötande. Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa är den trevligaste mäklare jag och min man någonsin träffat! Dessutom är hon proffsig, hjälpsam, lugn och stöttande. Det sistnämnda var särskilt uppskattat då vi köpte först (av Lisa) - dyrt - och sedan fick svårt att sälja vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Emmy Linnea Ulrika K
    Emmy Linnea Ulrika K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Snabbt, enkelt och smidigt. Bra kommunikation. Läs mer
  • Ida E
    Ida E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Duktig och professionell mäklare som är bra på att hitta spekulanter och med många kontakter. Vi hade en smidig lägenhetsförsäljning trots svajigt på bostadsmarknaden. Läs mer
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt genom Jimmy och är så nöjd. Väldigt proffsig och extremt bra på återkoppling. Skulle definitivt välja honom om igen.
    Annelie Läs mer
    2018-01-16 Jimmy R svarar Annelie H
    Tack så mycket Annelie. Du är värd det bästa
  • Jonas Q
    Jonas Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Sara kristensen vid vår lägenhetsförsäljning. Hon var mycket förtroendeingivande och proffsig genom hela processen. Vi kan starkt rekommendera Sara. Läs mer
  • Julia K
    Julia K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna var ett väldigt bra stöd för mig som köpare genom hela processen. Pålitlig och hjälpsam! Läs mer
    2018-01-10 Joanna T svarar Julia K
    Tack Julia och grattis igen till ditt nya boende. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra. Vi ses säkert i området framöver :-)
  • Birgitta S
    N Nu-lägesinformativ
    N Noggrann
    A Ambitiös Läs mer
    2018-01-10 Joanna T svarar Birgitta S
    Stort tack för förtroendet och den fina kontakten vi fick under er försäljning! Kram J
  • Theresia L
    Theresia L skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tydlig, lätt att få kontakt med, trevlig. Läs mer
  • JM L
    JM L skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionell, alltid tillgänglig och engagerad. Kändes som en trygg affär trots en lite ostadig marknad. Läs mer
    2018-01-10 Joanna T svarar JM L
    Stort tack för förtroendet Jenny. Vi ses säkert i området framöver :-) Kram J
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy har vida överträffat mina förväntningar. Han har gett oss trygghet i den här processen genom sitt personliga, engagerade och kompetenta bemötande. Läs mer
    2017-12-13 Jimmy R svarar Rickard R
    Tack så mycket. Kul och spännande att få arbeta med er. Hälsa familjen och god jul
  • Carina J
    Carina J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Min lägenhet gick ut till försäljning precis när marknaden fick pyspunka. Kimberly la ner oerhört mycket jobb med flera visningar och åtskilliga samtal med spekulanter. Det var tack vare hennes imponerande tålamod som jag fick vad jag ville för den. Läs mer
    2017-12-13 Kimberly P svarar Carina J
    Tack för fina ord Carina! Så härligt att höra att du är nöjd. Nu slipper du mina samtal på ett tag ;-)
  • Ronja B
    Ronja B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna var tillgänglig under hela processen och stödde oss med bland annat kontakter till banken. I samband med kontraktsskrivningen tog hon god tid på att förklara allt som vi skrev under. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande, ambitiös och engagerad. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Snabb återkoppling och svar på frågor.
    Vi rekommenderar Kimberly varmt! Läs mer
    2017-12-12 Kimberly P svarar Jenny M
    Tack Jenny! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Stor kram
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och sålt vår bostad via Lisa Lindberg fd Ydeskog. Hon är proffsig och mycket lätt att ha att göra med. Hon svarar snabbt på frågor och vi har känt oss trygga i båda fallen, både som köpare och säljare. Hon månar om att alla parter ska känna sig nöjda med affären. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Levde helt klart upp till förväntan. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-12 Sara K svarar Maria E
    Vad roligt att du är nöjd Maria, tack för dina snälla ord.
  • Stina H
    Stina H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna var fantastisk på alla vis. Jättetrevlig, saklig och förklarade allting bra. Hon hörde alltid av sig och var lätt att få tag i. Svarade på alla mina frågor och fick min lägenhet såld.
    Allting toppen! Läs mer
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna var för mig en stor trygghet genom hela processen med försäljningen av min bostad .Joanna höll mig lnformerad under hela tiden om allt som hände,varje gång jag kontaktade Joanna och hon var upptagen så hörde hon alltid av sig och besvarade alla mina frågor på ett för mig förståligt sätt.Jag är väldigt glad att jag hade turen att få Joanna till min mäklare. Med Vänlig Hälsnlng Solveig Thille. Läs mer
    2017-11-20 Joanna T svarar Solveig T
    Tack för dina fina ord Solveig. Det var ett nöje för mig att arbeta för dig och jag kommer gärna och hälsar på dig i din nya bostad. Kram J
  • Anna T
    Anna T skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna var proffsig, trevlig och serviceminded genom hela affären, och det kändes tryggt att köpa bostaden genom henne. Läs mer
    2017-11-20 Joanna T svarar Anna T
    Tack Anna, det var roligt att hjälpa dig i ditt bostadsköp efter att ha träffat dig på många visningar. Stort lycka till i bostaden och jag är övertygad om att du kommer att trivas i området. Vi ses! :) /J
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kunnig, väldigt trevlig och professionell, det är Sara Kristensen. Kan varmt rekommendera henne vid din bostadsaffär! Läs mer
    2017-12-12 Sara K svarar Lena L
    Tack för dina värmande ord, lycka till i ert nya boende!
  • Helena A
    Helena A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionell, tillmötesgående, service-inriktad och anträffbar Läs mer
    2017-11-17 Joanna T svarar Helena A
    Tack Helena och Mikael för förtroendet! Stort lycka till med huset! /J
  • Lena W
    Lena W skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Så tacksam för mycket snabb och smidig service! Det är tredje gången vi/jag vänder oss till Svenskfast och är nöjda med kontakten. Dessutom mycket professionellt och trevligt bemötande av mäklare Joanna Tuvesson. Läs mer
    2017-11-16 Joanna T svarar Lena W
    Tack Lena. Det var så lite så, stort lycka till i det nya boende! /J
  • Zeljko K
    Zeljko K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk bra.Jag fått allt hjälp som jag behövde. Läs mer
    2017-11-08 Jimmy R svarar Zeljko K
    Kul att du är nöjd. Bara säga till om du behöver mer hjälp
  • Ann-Christin L
    Ann-Christin L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig, engagerad, kunnig, vänlig och väldigt trevlig.
    Jimmy kämpade hårt vid vår försäljning och gav regelbunden feedback efter varje visning och under själva budgivningen. Vi rekommenderar Jimmy storligen! Läs mer
    2017-11-10 Jimmy R svarar Ann-Christin L
    Vilka fina ord. Ett stort nöje att arbeta med er. Lycka till i ert nya boende
  • May P
    May P skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag ger 5 st guldstjärnor till Sara Kristenson hon är en proffsig och trevlig person.rekomenderas till 100 procent. Läs mer
    2017-12-12 Sara K svarar May P
    Tack snälla May, vi ses nästa år på en fika.
  • Johan S
    Johan S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt duktig och metodisk. Sköter uppföljningen på ett klanderfritt sätt och levererade bra slutpris trots den något svajiga marknaden. Varma rekommendationer. Läs mer
    2017-10-16 Kimberly P svarar Johan S
    Samarbete är A och O såå.. TACK själv, nöjet på min sida!
  • Louise L
    Louise L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara Kristensen är en mäklare med både stor kunskap, gott omdöme och bred erfarenhet. Hon är även handlingskraftig, glad och behaglig på ett sätt som gör både säljare och köpare väldigt trygga. Hon sålde i mitt fall en bostadsrätt för ett dödsbo och jag kunde lugnt överlämna ansvaret för förmedlingen till henne. Jag rekommenderar henne mycket varmt! Läs mer
  • Johanna  E
    Johanna E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har fått mycket god hjälp av mäklare Sara Kristensen, såväl i form av ett trevligt bemötande, mycket god tillgänglighet och effektivitet samt ett mer än tillfredsställande slutresultat. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-10-16 Sara K svarar Johanna E
    Tack snälla Johanna, härligt att ni känner er nöjda.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig, kunnig och väldigt hjälpsam mäklare med enorm kunskap om Årsta. Läs mer
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy är en trevlig och glad mäklare. Han är alltid tillgänglig och svarar på dina frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med hans bemötande. Läs mer
    2017-10-09 Jimmy R svarar Ellinor L
    Tack så mycket.
    Hoppas att du ska trivas i din superfina lägenhet
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna Tuvesson var både professionell och vänlig. En utmärkt mäklarhjälp. Läs mer
    2017-11-08 Joanna T svarar Fredrik P
    Tack Fredrik för värmande ord! Lycka till i nya boendet! /J
  • Olle E
    Olle E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna ger ett lugnt och säkert intryck samtidigt som hon är väldigt effektiv.
    Under försäljningen var att hon alltid lätt att nå via telefon eller mail, mycket uppskattat när man har tusen frågor och allting händer fort.
    Bra jobbat! Läs mer
    2017-11-08 Joanna T svarar Olle E
    Tack Olle, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra på Stora Essingen! /J
  • Emma B
    Emma B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig, professionell och hjälpsam. Läs mer
    2017-10-02 Jimmy R svarar Emma B
    Tack så mycket Emma. Hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet
  • Linda S
    Linda S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fick en bra känsla av Kimberly redan första mötet. Kändes kompetent och förtroendeingivande. Hon hade bra koll på marknaden och på vad folk sökte så hon sålde vår lgh via förhandsvisning. Hann inte ens fota den. Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2017-09-27 Kimberly P svarar Linda S
    Tack för fina ord Linda! Det glädjer mig att ni är så nöjda.
  • Martin
    Martin skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog är det självklara valet om du ska sälja din bostad i Årsta.

Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Lisa och hon sköter allt fantastiskt professionellt. Hon förmedlar en trygghet till dig som känns otroligt viktig vid bostadsaffärer. Genom sitt stora kundregister hjälper hon dig hitta köpare som kanske inte letar aktivt ute på nätet, men som har visat intresse för liknande objekt tidigare. Lisa går alltid att nå och hjälper till med alla frågor, stora som små som man har under försäljningen och även långt efter ifall man kommer på något som man behöver hjälp med. Att hon även är fantastiskt trevlig och kul att prata med gör ju bara livet lite roligare.

Jag kan varmt rekommendera Lisa som mäklare till din/er bostadsförsäljning! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ska du/ni sälja din/er lägenhet i Årsta rekommenderar jag Lisa Lindberg fd Ydeskog varenda dag i veckan!!!

När jag skulle sälja min lägenhet på Eklångsvägen hörde jag efter med några mäklare och det slutade med att jag insisterade på att testa Hemverket trots att Lisa vid vårt första möte sade att "det inte kommer att fungera". Sagt och gjort, försäljningen med Hemverket fungerade inte alls. Professionell som Lisa är höll hon igen på skadeglädjen och nöjde sig med att säga "vad var det jag sa" när jag flera veckor efter vår första kontakt undrade om hon fortfarande var intresserad av att sälja min lägenhet. Hon tog på sig uppdraget och det måste ha varit tack vare hennes gedigna kundregister och goda rykte som Lisa bara på ett par dagar hade sålt lägenheten, till ett mycket bra pris dessutom. Nu vet jag att en fastighetsmäklare inte är detsamma som en trollkarl men just i fallet med min lägenhet så upplevde jag det nästan så.

Att Lisa dessutom är lugn, trevlig och lätt att ha att göra med gör att jag inte skulle tveka en sekund på vem jag skulle ringa om det var dags för försäljning i Årsta. Läs mer
  • Bo-Anders K
    Bo-Anders K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack Sara Kristensen. Med din sociala kompetens och härligt positiva personlighet fick du min gamla mammas totala förtroende inför försäljningen. Efter 20 år i sin älskade lägenhet tvingade ålderskrämpor henne till sist att flytta.Hennes vånda och ångest inför detta var fullständig. Utan dig hade det tveklöst blivit mycket svårare.Att både hon och jag mest befunnit oss på Åland ,dit hon flyttat och där jag bor, gjorde ju även att du fått ta hand om en hel del som vi annars skulle skött .Du har varit en klippa . En mer professionell mäklare har både mor och jag svårt att tänka oss. Att det ekonomiska resultatet av försäljningen dessutom blev en bra bit över förväntan känns ju heller inte fel.
    Tycker Verdandi och Bo-Anders Kuhlman Läs mer
    2017-09-22 Sara K svarar Bo-Anders K
    Tack snälla för era fina ord, roligt att ni känner er nöjda. Hälsa Verdandi och lycka till på Åland!
    Bo-Anders K gillar detta
  • Anna B
    Anna B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag och min man sålde vår lägenhet i Årsta nu i våras och eftersom vi bor utomlands hade vi lite annorlunda krav på hjälp och stöd inför försäljningen. Vi befann oss i Sverige endast ett par dagar för att rensa ur lägenheten och den mäklare vi ville anlita skulle sedan behöva agera som kontaktperson mellan oss och andra personer/företag som vi skulle behöva anlita, som t ex home staging, tömning & bortförsel av resterande möbler/saker samt städning. Vi träffade tre olika mäklare från olika mäklarfirmor under våra 4 dagar i Stockholm, och bestämde oss snabbt för att Lisas gedigna erfarenhet, lugna personlighet, kontaktnät och framförallt positiva inställning till vår lite annorlunda lägenhet (en ovanlig planlösning) och situation var det rätta för oss. Ett val vi verkligen inte ångrade. Lisa gjorde ett helt fantastiskt jobb. Hennes nära samarbete med Home staging företaget gjorde under med vår lägenhet, och hon skötte all kontakt med de andra firmorna som tömde och städade lägenheten. Vi hördes mest via e-post eftersom vi bor i en tidszon som ligger 9 timmar efter Sverige och kontakten fungerade väldigt bra trots detta. Att sälja en bostadsrätt från en annan kontinent är inte det enklaste, men med Lisas hjälp och råd gick det otroligt bra och vi kände oss trygga genom hela processen.Hon koordinerade allt och vi kände hela tiden att hon gjorde sitt yttersta samt lite till för att hitta rätt köpare och att få alla pusselbitar att falla på plats. Dessutom var hon mycket flexibel och hittade lösningar på sådant vi behövde lite extra hjälp och stöd med. Lisa är en sådan mäklare som inte väjer för sådant som kan te sig lite mer komplicerat, utan istället ser det som en utmaning på ett positivt vis. Och hon gör alltid det där lilla extra.
    Vi är otroligt nöjda, och att vi i slutänden kunde sälja till ett pris som vida översteg våra högsta förväntningar var en extra bonus. Vi rekommenderar verkligen Lisa!! Läs mer
    2017-09-26 Lisa L svarar Anna B
    Vad fina ni är! Tack snälla för det fantastiska betyget! Jag gillar ju att få hjälpa till på alla plan och det fick jag verkligen möjlighet till med er. Det var så roligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ert nya kapitel i livet blir fantastiskt! Stort tack återigen, hoppas att ni får en fantastisk höst! //Lisa
  • Karim S
    Karim S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker Kimberly är en otroligt kompetent och kunnig mäklare. Är väl insatt i sitt arbete och området där hon arbetar. Hon är alltid tillgänglig när det behovs och alltid återkoppla om man har frågor och funderingar. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-09-18 Kimberly P svarar Karim S
    Vad glad jag blir av din fina referens! Tack!
  • Max D
    Max D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vänligt samt professionellt bemötande. Hade om något önskat mer tydlighet kring detaljer. Läs mer
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande. Trevlig. Verkar alltid att ha tid för en. Läs mer
  • Marie-Louise Ö
    Marie-Louise Ö skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mycket kompetent, duktig mäklare. Hon är trevlig och lättsam att ha att göra med. När det var något jag undrade över eller ville komma i kontakt med henne på annat sätt så fanns hon alltid där.

Hon lyckades sälja lägenheten till ett jättebra pris.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2017-09-13 Kimberly P svarar Marie-Louise Ö
    Tack snälla för fina ord! Vi hörs vidare!
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick Kimberly rekommenderad och är väldigt nöjda. Hon var trevlig, proffsig och vi litade på henne. Det märktes tydligt att hon kan området väl. Läs mer
    2017-09-13 Kimberly P svarar Josefine E
    Vad fint att höra att ni är nöjda. Jag är minst lika nöjd med er ;-) Kram
  • Carlotta P
    Carlotta P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kunnig, intresserad och serviceinriktad! Är mycket nöjd med Jimmy som mäklare, både vid köp och försäljning! Läs mer
    2017-09-12 Jimmy R svarar Carlotta P
    Tack så mycket Charlotta. Njut av er nya utsikt och lycka till
  • Hanne H
    Hanne H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog träffade jag första gången när jag behövde hjälp med att värdera min lägenhet. 2 år senare hjälpte hon mig med försäljningen.
    Jag är supernöjd med Lisa och hon är en profisionell, lugn och trygg mäklare. Jag är en person som har lite kontrollbehov och detta hanterade Lisa jättebra! Undrade jag något så fick jag svar direkt och kände jag mig orolig eller stressed så lugnade hon mig. Läs mer
    2017-09-26 Lisa L svarar Hanne H
    Vilka fina ord Hanne! Tack snälla för ett trevligt samarbete, jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende! Stort tack för denna gång, jag hoppas att vi får möjligheten att samarbeta igen :) ha en fortsatt fin höst!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly var både trevlig, proffsig, hjälpsam och kompetent. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet. Hon lyckades till och med få den såld innan visning. Läs mer
    2017-09-11 Kimberly P svarar Fredrik P
    Snälla ni! Tack så mycket, vi hörs vidare :-)
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker att jag fick ett mycket professionellt bemötande av Lisa. Lisa är väldig kunnig och mån om att du ska känna dig trygg med din bostadsaffär. Det känns tryggt att veta att hon finns kvar, även när bostadsaffären är klar. Hon tänker långsiktigt och vill att jag som kund får all den hjälp och service som finns att få. Jag rekommenderar därför Lisa till dig som vill göra en bra bostadsaffär. Tack Lisa :) Läs mer
    2017-09-11 Lisa L svarar Amanda A
    Tack snälla Amanda för fina ord, jag vill verkligen att tryggheten ska finnas i en bostadsaffär! Hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten :) Vi hörs snart igen, det är bara att säga till när du behöver min hjälp. Ha en fortsatt fin höst! Återigen tack!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy gav oss ett bra bemötande och gjorde ett engagerat och professionellt arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Mattias S
    Tack så mycket. Lycka till i ert husletande och hälsa familjen
  • Therese L
    Therese L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy är väldigt bra på att återkoppla. Förutom att han är väldigt trygg är han trevlig och inte alls rädd att göra det lilla extra. Jag skulle definitivt rekommendera Jimmy till både någon som vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Therese L
    Tack så väldigt mycket. Jag hoppas att du kommer att trivas i Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta