Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Martin
    Martin skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog är det självklara valet om du ska sälja din bostad i Årsta.

Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Lisa och hon sköter allt fantastiskt professionellt. Hon förmedlar en trygghet till dig som känns otroligt viktig vid bostadsaffärer. Genom sitt stora kundregister hjälper hon dig hitta köpare som kanske inte letar aktivt ute på nätet, men som har visat intresse för liknande objekt tidigare. Lisa går alltid att nå och hjälper till med alla frågor, stora som små som man har under försäljningen och även långt efter ifall man kommer på något som man behöver hjälp med. Att hon även är fantastiskt trevlig och kul att prata med gör ju bara livet lite roligare.

Jag kan varmt rekommendera Lisa som mäklare till din/er bostadsförsäljning!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ska du/ni sälja din/er lägenhet i Årsta rekommenderar jag Lisa Lindberg fd Ydeskog varenda dag i veckan!!!

När jag skulle sälja min lägenhet på Eklångsvägen hörde jag efter med några mäklare och det slutade med att jag insisterade på att testa Hemverket trots att Lisa vid vårt första möte sade att "det inte kommer att fungera". Sagt och gjort, försäljningen med Hemverket fungerade inte alls. Professionell som Lisa är höll hon igen på skadeglädjen och nöjde sig med att säga "vad var det jag sa" när jag flera veckor efter vår första kontakt undrade om hon fortfarande var intresserad av att sälja min lägenhet. Hon tog på sig uppdraget och det måste ha varit tack vare hennes gedigna kundregister och goda rykte som Lisa bara på ett par dagar hade sålt lägenheten, till ett mycket bra pris dessutom. Nu vet jag att en fastighetsmäklare inte är detsamma som en trollkarl men just i fallet med min lägenhet så upplevde jag det nästan så.

Att Lisa dessutom är lugn, trevlig och lätt att ha att göra med gör att jag inte skulle tveka en sekund på vem jag skulle ringa om det var dags för försäljning i Årsta.
  • Bo-Anders K
    Bo-Anders K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack Sara Kristensen. Med din sociala kompetens och härligt positiva personlighet fick du min gamla mammas totala förtroende inför försäljningen. Efter 20 år i sin älskade lägenhet tvingade ålderskrämpor henne till sist att flytta.Hennes vånda och ångest inför detta var fullständig. Utan dig hade det tveklöst blivit mycket svårare.Att både hon och jag mest befunnit oss på Åland ,dit hon flyttat och där jag bor, gjorde ju även att du fått ta hand om en hel del som vi annars skulle skött .Du har varit en klippa . En mer professionell mäklare har både mor och jag svårt att tänka oss. Att det ekonomiska resultatet av försäljningen dessutom blev en bra bit över förväntan känns ju heller inte fel.
    Tycker Verdandi och Bo-Anders Kuhlman
    2017-09-22 Sara K svarar Bo-Anders K
    Tack snälla för era fina ord, roligt att ni känner er nöjda. Hälsa Verdandi och lycka till på Åland!
  • Anna B
    Anna B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag och min man sålde vår lägenhet i Årsta nu i våras och eftersom vi bor utomlands hade vi lite annorlunda krav på hjälp och stöd inför försäljningen. Vi befann oss i Sverige endast ett par dagar för att rensa ur lägenheten och den mäklare vi ville anlita skulle sedan behöva agera som kontaktperson mellan oss och andra personer/företag som vi skulle behöva anlita, som t ex home staging, tömning & bortförsel av resterande möbler/saker samt städning. Vi träffade tre olika mäklare från olika mäklarfirmor under våra 4 dagar i Stockholm, och bestämde oss snabbt för att Lisas gedigna erfarenhet, lugna personlighet, kontaktnät och framförallt positiva inställning till vår lite annorlunda lägenhet (en ovanlig planlösning) och situation var det rätta för oss. Ett val vi verkligen inte ångrade. Lisa gjorde ett helt fantastiskt jobb. Hennes nära samarbete med Home staging företaget gjorde under med vår lägenhet, och hon skötte all kontakt med de andra firmorna som tömde och städade lägenheten. Vi hördes mest via e-post eftersom vi bor i en tidszon som ligger 9 timmar efter Sverige och kontakten fungerade väldigt bra trots detta. Att sälja en bostadsrätt från en annan kontinent är inte det enklaste, men med Lisas hjälp och råd gick det otroligt bra och vi kände oss trygga genom hela processen.Hon koordinerade allt och vi kände hela tiden att hon gjorde sitt yttersta samt lite till för att hitta rätt köpare och att få alla pusselbitar att falla på plats. Dessutom var hon mycket flexibel och hittade lösningar på sådant vi behövde lite extra hjälp och stöd med. Lisa är en sådan mäklare som inte väjer för sådant som kan te sig lite mer komplicerat, utan istället ser det som en utmaning på ett positivt vis. Och hon gör alltid det där lilla extra.
    Vi är otroligt nöjda, och att vi i slutänden kunde sälja till ett pris som vida översteg våra högsta förväntningar var en extra bonus. Vi rekommenderar verkligen Lisa!!
  • Karim S
    Karim S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker Kimberly är en otroligt kompetent och kunnig mäklare. Är väl insatt i sitt arbete och området där hon arbetar. Hon är alltid tillgänglig när det behovs och alltid återkoppla om man har frågor och funderingar. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare.
    2017-09-18 Kimberly P svarar Karim S
    Vad glad jag blir av din fina referens! Tack!
  • Max D
    Max D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vänligt samt professionellt bemötande. Hade om något önskat mer tydlighet kring detaljer.
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande. Trevlig. Verkar alltid att ha tid för en.
  • Marie-Louise Ö
    Marie-Louise Ö skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mycket kompetent, duktig mäklare. Hon är trevlig och lättsam att ha att göra med. När det var något jag undrade över eller ville komma i kontakt med henne på annat sätt så fanns hon alltid där.

Hon lyckades sälja lägenheten till ett jättebra pris.
    Jag är mer än nöjd!
    2017-09-13 Kimberly P svarar Marie-Louise Ö
    Tack snälla för fina ord! Vi hörs vidare!
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick Kimberly rekommenderad och är väldigt nöjda. Hon var trevlig, proffsig och vi litade på henne. Det märktes tydligt att hon kan området väl.
    2017-09-13 Kimberly P svarar Josefine E
    Vad fint att höra att ni är nöjda. Jag är minst lika nöjd med er ;-) Kram
  • Carlotta P
    Carlotta P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kunnig, intresserad och serviceinriktad! Är mycket nöjd med Jimmy som mäklare, både vid köp och försäljning!
    2017-09-12 Jimmy R svarar Carlotta P
    Tack så mycket Charlotta. Njut av er nya utsikt och lycka till
  • Hanne H
    Hanne H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog träffade jag första gången när jag behövde hjälp med att värdera min lägenhet. 2 år senare hjälpte hon mig med försäljningen.
    Jag är supernöjd med Lisa och hon är en profisionell, lugn och trygg mäklare. Jag är en person som har lite kontrollbehov och detta hanterade Lisa jättebra! Undrade jag något så fick jag svar direkt och kände jag mig orolig eller stressed så lugnade hon mig.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly var både trevlig, proffsig, hjälpsam och kompetent. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet. Hon lyckades till och med få den såld innan visning.
    2017-09-11 Kimberly P svarar Fredrik P
    Snälla ni! Tack så mycket, vi hörs vidare :-)
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker att jag fick ett mycket professionellt bemötande av Lisa. Lisa är väldig kunnig och mån om att du ska känna dig trygg med din bostadsaffär. Det känns tryggt att veta att hon finns kvar, även när bostadsaffären är klar. Hon tänker långsiktigt och vill att jag som kund får all den hjälp och service som finns att få. Jag rekommenderar därför Lisa till dig som vill göra en bra bostadsaffär. Tack Lisa :)
    2017-09-11 Lisa L svarar Amanda A
    Tack snälla Amanda för fina ord, jag vill verkligen att tryggheten ska finnas i en bostadsaffär! Hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten :) Vi hörs snart igen, det är bara att säga till när du behöver min hjälp. Ha en fortsatt fin höst! Återigen tack!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy gav oss ett bra bemötande och gjorde ett engagerat och professionellt arbete. Rekommenderas!
    2017-09-11 Jimmy R svarar Mattias S
    Tack så mycket. Lycka till i ert husletande och hälsa familjen
  • Therese L
    Therese L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy är väldigt bra på att återkoppla. Förutom att han är väldigt trygg är han trevlig och inte alls rädd att göra det lilla extra. Jag skulle definitivt rekommendera Jimmy till både någon som vill sälja eller köpa en bostad.
    2017-09-11 Jimmy R svarar Therese L
    Tack så väldigt mycket. Jag hoppas att du kommer att trivas i Årsta
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jimmy får högsta betyg av mig, han är professionell och påläst, återkom alltid snabbt med svar på frågor och bemödade sig hela tiden om att man skulle känna sig trygg med fakta och processen med budgivning etc.
    2017-09-11 Jimmy R svarar Cecilia W
    Tack så mycket Cecilia. Njut av din fantastiska utsikt i din fina lägenhet, det är du värd.
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är mkt nöjda med den hjälp vi fått att sälja vår bostad. Jimmy kändes engagerad och välorganiserad och hade många bra små tips och rekommendationer som hjälp på vägen.
    Visst är det viktigt att man känner sig nöjd med det ekonomiska resultatet men för oss var det även viktigt med bra kommunikation och att vi kände oss trygga med mäklaren från början till slut.
    2017-09-08 Jimmy R svarar Tobias W
    Vilka fina ord. Lycka till och krama om familjen
  • Lena B
    Lena B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket engagerad och kompetent
    2017-09-08 Jimmy R svarar Lena B
    Tack så mycket. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Närvarande, trevlig, serviceinriktad.
    2017-09-07 Jimmy R svarar Sandra E
    Tack så mycket. Det var ett nöje att arbeta med er.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag köpte en lägenhet nyligen och kom då i kontakt med Jimmy som var säljarens mäklare. Under hela köpprocessen så fanns Jimmy där och svarande på alla frågor och funderingar jag hade. Allt skedde snabbt och effektivt.

Ur mitt perspektiv så gjorde Jimmy ett mycket bra jobb som underlättade processen för mig enormt mycket.
    2017-09-07 Jimmy R svarar Fredrik J
    Tack så mycket Fredrik. Hoppas att du ska trivas i din fina lägenhet i Årsta.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ett helt fantastiskt arbete!
    Sådant driv och engagemang är få som besitter.
    Kimberly såg till att vi nådde ett mycket bra slutpris och med sin kompetens ledde hon oss tryggt i hamn från start till mål.
    Stort tack för ett mycket fint arbete!

Tomas & Maria
    2017-09-06 Kimberly P svarar Tomas A
    MEN vad glad jag blir. Kram på er
  • Lina T
    Lina T skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kilmberly gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet och hon höll oss i handen genom hela processen. Hon är trygg, snabb, tydlig, proffsig, och trevlig! Rekommenderas varmt!
    2017-09-06 Kimberly P svarar Lina T
    Tack Lina och Max! Vad härligt att höra att ni är så nöjda. Vi hörs vidare!
  • Philippa D
    Philippa D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Är supernöjd med Kimberly och det jobbet hon gjorde vid försäljningen av min lägenhet. Tillgänglig, väldigt vettig att resonera med och levererade ett riktigt bra slutpris. Rekommenderas varmt!
    2017-09-03 Kimberly P svarar Philippa D
    Tack för fina ord! :-) Det glädjer mig att du är så nöjd.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn och trygg mäklare som man kan lite på. Jag är super nöjd och kan varmt rekommendera Kimberly.
    2017-08-31 Kimberly P svarar Jenny N
    Tack snälla Jenny! :-) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! Kram
  • Victor A
    Victor A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna kom för att värdera min bostad i april 2017 och hennes noggrannhet, tydliga kommunikation och varma bemötande gjorde att hon även fick förtroende att sälja min bostadsrätt i Årsta. Försäljningen var mycket lyckad och Joanna gav tydlig information, hanterade förväntningarna och gav bra råd och stöd genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera att anlita henne som mäklare!
  • Melina
    Melina skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi valde Kimberly till försäljningen av vår lägenhet. Det fanns alltid en god kommunikation mellan oss och jag fick alltid snabbt svar på mina frågor. Jag känner att vi fick bra med information och vägledning från start till avklarad försäljning. Kimberly är väldigt professionell och haft god kännedom om både området/bostadsförening. Vi är mycket nöjda med Kimberly och kan varmt ge henne våra rekommendationer.
    2017-08-30 Kimberly P svarar Melina
    Nöjet har varit på min sida. Det glädjer mig att ni är så nöjda. Vi hörs vidare! :-)
  • Christine  K
    Christine K skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har haft kontakt med Lisa Lindberg fd Ydeskog som både köpare och säljare och skulle definitivt anlita henne igen om det blev aktuellt med ytterligare försäljning! Som köpare upplevde jag mig väldigt bekväm på visningen. Hon fanns tillgänglig för att svara på de frågor jag hade, utan att jag kände att hon trängde sig på. Som säljare kände jag mig trygg och hela tiden uppdaterad på vad som hände. Hon höll en hög tillgänglighet både i mail och telefon under hela processen. Lisa återkopplade snabbt vad som hände på visningarna och höll mig uppdaterad under budgivningen. Jag kan absolut ge Lisa mina allra bästa rekommendationer!
    2017-09-11 Lisa L svarar Christine K
    Tack snälla Christine för din Reco och dina fina ord! Jag hoppas att våra vägar korsas igen så vi får ytterligare en anledning att samarbeta! Hoppas du får en härlig höst, vi ses på tillträdet igen! Mvh Lisa
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hon var vänlig och öppen. Lyssnade på våra förväntningar. Alla steg i försäljningen förklarade hon tydligt och bra. Allt gick väldigt smidigt.
    Kanske att hon har ett mildare sätt än vad man förväntar sig av en mäklare, men det behöver inte vara något negativt.
    2017-08-30 Joanna T svarar Camilla E
    Tack för förtroendet av försäljningen av er mors bostad! /Joanna
  • Moa H
    Moa H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly, till full belåtenhet. Mycket proffsigt skött båda gångerna. Min upplevelse är att Kimberly inte bara är trevlig - hon är även en av de mest pålitliga jag stött på i branschen.
    2017-08-30 Kimberly P svarar Moa H
    Tack för fina ord Moa! Jag hoppas vi springer på varandra framöver!
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är mycket trevlig och kompetent
    Skötte försäljningen på ett bra och skickligt sätt.
    2017-08-30 Joanna T svarar Birgitta E
    Hej Birgitta, tack för fina ord! /Joanna
  • Sofi J
    Sofi J skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår första lägenhet via Joanna Tuvesson och kände med en gång att vi hade förtroende för henne. Joanna var rak och tydlig i sin kommunikation under hela processen, vilket vi uppskattade oerhört mycket eftersom vi hade lite dåliga erfarenheter i kontakten med andra mäklare. Hon såg även till att ta reda på den information vi frågade efter utan tvekan och vi fick snabba och tydliga svar. Vi kan varmt rekommendera Joanna och tackar för ett professionellt och mycket vänligt bemötande!
    2017-09-04 Joanna T svarar Sofi J
    Tack Sofi för er rekommendation och välkommen till Årsta/ Stockholm. Jag strävar alltid efter nöjda säljare och köpare och är glad att ni uppskattade min service och mitt mål om att ge er den bästa upplevelsen vid ert köp. Jag hoppas att vi ses i området framöver :) /Joanna
  • Sara A
    Sara A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket nöjda, jag rekommenderar henne varmt. Otroligt snabb och proffsig men också pedagogisk.
    2017-08-30 Kimberly P svarar Sara A
    Vad roligt att höra att ni är mycket nöjda. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet lika bra som ni trivdes i gamla :-)
  • Alica S
    Alica S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionell och trevlig, kändes tryggt att sälja vår lägenhet med Joannas hjälp.
  • Emanuel F
    Emanuel F skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra service, trevlig och väl förberedd. Fick bra hjälp med information kring bostaden och processen. Kändes som att man var i trygga händer.
    2017-08-09 Joanna T svarar Emanuel F
    Tack för fint betyg Emanuel, jag hoppas att du kommer trivas i nya bostaden! /Joanna
  • Inger E
    Inger E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi blev mycket och seriöst bemötta. Bra hjälp med stylingen före visningen. Fotografering och presentation av lägenheten var toppen. Sedan gick försäljningen som en dans.
  • Anette B
    Anette B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig serviceinriktad varm o proffessionell
    Framförallt så visade hon intresse för att allt skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade
    2017-08-03 Joanna T svarar Anette B
    Tack Anette, det bästa betyget jag kan få som mäklare är att en köpare väljer att även sälja med mig! Stort tack för förtroendet, det var ett nöje att hjälpa dig med bostadsköpet och försäljningen. Vi ses i området. Kram Joanna
  • Maria N
    Maria N skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig, lugn och kompetent mäklare, som jag fick stort förtroende för från första mötet.
    2017-08-03 Joanna T svarar Maria N
    Tack för förtroendet Maria! Det var ett nöje att hjälpa dig att sälja. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i nya området som ni gjort i Årsta.Mvh Joanna
  • Karoline
    Karoline skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag valde att samarbeta med Joanna Tuvesson när jag skulle sälja min lägenhet eftersom jag fick så väldigt god magkänsla vid vårt första möte:

- Kände stort förtroende för Joanna då hon var väl förberedd och hade med sig information som backade upp hennes anbud och rekommendationer
    - Jag själv skulle känna mig trygg att köpa lägenhet genom någon som Joanna (som verkar rak, ärlig och kunnig) och jag trodde att eventuella köpare skulle känna sig trygga med henne.
    - Johanna verkade mycket effektiv och trevlig att samarbeta med.

Joanna har mer än väl levt upp till mina förväntningar och det verkar som om köparna också är mycket nöjda. Kommer absolut rekommendera Joanna till vänner som skall sälja/köpa i framtiden.
    2017-08-02 Joanna T svarar Karoline
    Hej Karoline, tack så mycket för fin rekommendation! Alltid lika roligt när säljare & köpare är lika nöjda. Lycka till i nya boendet :) MVH Joanna
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en väldigt trevlig mäklare, som man hade förtroende för. Hon var alltid tillgänglig/kontaktbar när man behövde henne vilket är ett stort plus! Alltid glad och arbetade på ett proffesionellt sätt. Hon såg till att vi fick vår underbara lägenhet som vi ville ha redan första gången vi såg den :)) Rekommenderar henne starkt till de som vill köpa lägenhet via henne o kommer att kontakta henne om vi skulle behöva sälja längre fram i framtiden, tack för allt Kimberly :)
    2017-07-20 Kimberly P svarar Katarina B
    Vad härligt att höra att ni redan nu trivs bra i lägenheten. Lycka till med lilla familjen och njut av er fina bostad! Kram på er
  • Kimberly P
    Kimberly P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack Kimberley för att du hjälpt mig att komma rätt i Årsta bland alla olika objekt som var till salu.
    Vill med denna början berätta för andra att Kimberley är en utmärkt och rättfram mäklare
    som passade mig perfekt!
    Svarade snabbt på mina sms till trots semestertider.
    Jag är så nöjd och jag är så glad över min lägenhet.
    Toppbetyg 5 av 5 möjliga.
    /Pia Brodersen, Köpare av Slätbaksvägen 6
  • Lucian-Constantin P
    Lucian-Constantin P skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Måldriven och engagerad. Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hon är en väldig kompetent mäklare!
    2017-07-14 Lisa L svarar Lucian-Constantin P
    Tack snälla ni för fina ord! Det var så kul att få hjälpa er, nu hoppas jag att ni kommer trivas super i ert nya drömboende! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Lisa Lindberg
  • Nina A
    Nina A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej,
    Mäklare Joanna Tuvesson gav ett väldigt bra intryck från första stunden. Hon är pålitlig och med tanke på hur disträ jag kan vara så var det en extra trygghet att ha en mäklare som Joanna. Som vär mäklare var hon lättsam och trevlig och väldigt bemötande när vi hade frågor eller funderingar. Hon är också en väldigt glad person som både min man och jag kände oss väldigt trygga med.
    Affären gick också väldigt smidigt och snabbt. Bara plus till Joanna!
    2017-07-31 Joanna T svarar Nina A
    Tack snälla Nina för fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er att sälja och extra kul att ni trivs så pass bra i Årsta/ föreningen att ni stannar! Lycka till i nya boendet :)
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kände förtroende för Kimberly från vårt första möte när vi träffades i min mammas lägenhet som skulle säljas. Förtroendet och ett professionellt bemötande höll i sig under hela processen. Kimberly var hela tiden tillgänglig för information och stöd. Jag är mer än nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen. Dessutom tipsade hon om städfirman GK Facility Service som gjorde ett utmärkt jobb med städning och bortforsling av möbler med kort varsel.
    2017-07-05 Kimberly P svarar Agneta J
    Hej Agneta! Vad glad jag blir av dina fina ord. Stort tack! Hoppas vi ses framöver!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har haft Joanna Tuvesson som mäklare och jag tycker hon har gett ett proffsigt och ärligt intryck. Hon har varit informativ och tillmötesgående. Köpet har hittills känts tryggt och kommer säkert fortsätta göra det tills det är klart.
    2017-07-04 Joanna T svarar Sofia E
    Tack snälla för ditt betyg Sofia! Snart är det dags för tillträde och jag hoppas du ska trivas bra i Årsta! :)/Joanna
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande. Tydlig information kring processen
    2017-07-03 Joanna T svarar Bengt E
    Tack Bengt, det var ett nöje att hjälpa dig och din far med hans försäljning. Jag hoppas att han ska trivas lika bra i Liljeholmen! Trevlig sommar! MVH Joanna
  • Anna Malin B
    Anna Malin B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionellt bemötande och tydlig info genom hela säljprocessen!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mäklare som håller högsta kvalitet från början till slut. Efter att ha träffat henne på ett antal visningar där vi själva var spekulanter var valet enkelt när vi väl skulle sälja. Trevligt bemötande, professionellt genomförande och stor kunskap om både området och försäljning. Engagemanget för mig som kund gör att Kimberly skiljer sig från andra mäklare. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Att vi slog försäljningsrekord i föreningen gjorde inte saken sämre!
    2017-06-07 Kimberly P svarar Emelie H
    Tack söta ni för fina ord! Hoppas renoveringen av er nya lägenhet går enkelt och smärtfritt ;-)
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag och min sambo sålde hos svensk fastighets förmedling och med kimberly som mäklare. Otroligt proffsig och kunnig. hon Höll oss ständigt uppdaterade hur vi skulle gå till väga. Trots att vi hade. Bråttom med att sälja då vi redan köpt nytt så löste det sig till och med innan visning. Stort tack och all lycka till i framtiden

/p&c
  • Erik H
    Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kontaktade samma mäklarfirma som vid köp av lägenheten, fick då kontakt med Kimberly. En otroligt glad och framåtgående person med en proffsig inriktning. Vid all kommunikation skedde genuinitet och ärlighet, vilket jag värderar högt.

Rekommenderar starkt!
    2017-05-26 Julius L svarar Erik H
    Tack för fina ord Erik! Hoppas du njuter av din helg i London! /Kimberly
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Med ett stort engagemang och kunskap tog dig an min lägenhet i Årsta. Du visade mycket en proffsig och glad personlighet och kontinuerlig information till mig under hela processen. Jag är så nöjd med din insats och hoppas våra vägar möts igen..
    2017-05-16 Kimberly P svarar Åsa S
    Åsa! Vilken fin referens. Stort tack! Vi hörs inom kort igen! Kram