Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 252 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• William F

2019-01-22

William F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Grymt bra mäklare. Ordnade så att vi fick vad vi ville för vår lägenhet trots rådande marknad. Läs mer
    2019-01-22 Kimberly P svarar William F
    Stort tack William! Vad glad jag blir :-)
  • 2019-01-20

Therese S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Förtroendegivande, professionell, trevlig och bra leverans! Läs mer
    2019-01-21 Kimberly P svarar Therese S
    Tack för rekommendationen! Extra härligt att du är lika nöjd som jag :-)
  • 2019-01-19

Olle F skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har sålt en 3:a i Årsta under en osäker marknad.
    Sara har alltid varit lätt att nå över tel. eller på kontoret .
    Vi är nöjda med hennes insats trots att vi fick sänka priset rejält.
    Kan varmt rekommenderas om du söker en bra mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Sara K svarar Olle F
    Tack för er fin rekommendation och att ni känner er nöjda, jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten!
  • 2019-01-15

Susann N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sent omsider. Jag vill varmt rekommendera Kimberly vid försäljning av din bostad. Hon utgjorde min förlängda arm, bosatt som jag är utomlands, och var till mycket stor hjälp med stort som smått och även saker som andra mäklare sannolikt inte skulle bistå med. Därtill seriös, kunnig, kompetent, professionell, lugn och inte ’pushig’. Jag upplevde det som att hon verkligen var mån om att få till ett så bra resultat som möjligt, att en nöjd kund är bättre än snabba cash. Läs mer
  • 2019-01-14

Bengt Sture Gustav B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt tomt i Kolartorp Haninge där mäklaren Jimmy Rossetti var mäklare och gjorde sitt jobb bra.Skulle gärna ha velat ha lite mer för tomten än vad jag fick. Läs mer
    2019-01-14 Jimmy R svarar Bengt Sture Gustav B
    Väldigt trevligt att få arbeta med er. Hade marknaden varit på topp så hade vi säkert kunna få en liten slant till. Lycka till med allt
  • Tomas B

2019-01-12

Tomas B skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren partisk till säljarens fördel. Säljaren behövde inte ens flyttstäda. När vi klagade på det så betalade mäklaren säljarens städfirma. Men vi som köpare kunde flytta in först 3 dagar senare pga smutsig och äcklig lägenhet inklusive förråd som krävde 6 timmars extra städning för att bli ren. Oseriöst intryck överlag av denne mäklare och hans assistent Joakim. Läs mer
  • Karin R

2019-01-11

Karin R skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Julius och har stort föetroende för honom som mäklare. Han är full av energi och visar ett stort engagemang. Har också tålmodigt svarat på alla mina tusen frågor. Läs mer
  • 2019-01-07

Gurgen Y skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte rådhus, mäklaren var super profesional
    Jag är jätte nöjd
    Tack Läs mer
    2019-01-07 Jimmy R svarar Gurgen Y
    Ett sant nöje. lycka till med renoveringarna
  • Helena W

2018-12-27

Helena W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en 2:a i Årsta
    Mycket trevlig och engagerad, mycket bra med återkoppling om vad som hände efter visningarna.
    Hade inga direkta förväntningar men upplevde att Mäklaren levde mycket väl upp till dem och fick mig att få högre förväntningar än jag hade och lyckades genomföra dem.
    Mycket trevligt att fått ha med er att göra tydliga och vänliga i bemötande och väldigt tillgängliga. Läs mer
    2019-01-03 Kimberly P svarar Helena W
    Tack för fin rekommendation Helena! Det var en fin bekantskap och extra kul att du är nöjd.
  • 2018-12-23

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en bostad av Joakim. Bra bemötande men jag fick jaga honom mycket. Tycker att det var dåligt med återkoppling. Jag är själv glad att jag valt Bo Sthlm som sålde min lägenhet. Läs mer
  • Ann C

2018-12-17

Ann C skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara Kristensen har nu hjäpt mig att sälja min lägenhet på Årstavägen. Detta är den tredje bostadsrätten hon förmedlat för mig och det säger sig själv att jag varje gång varit nöjd. Proffsigt bemötande och Sara tar sig alltid tid för köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-19 Sara K svarar Ann C
    Tack för en fantastisk fin rekommendation, och för ditt stora förtroende!
  • 2018-12-15

Elin T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Otroligt proffsig, trevlig och lugn. Så nöjda! Läs mer
    2018-12-19 Sara K svarar Elin T
    Tack Elin, härligt att höra att ni är nöjda jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2018-12-10

Suzanne D skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig, naturlig och förtroendeingivande. Hon tog omedelbart reda på de uppgifter hon inte direkt kunde svara på. Hon skötte budgivningen föredömligt och återkopplade hela tiden. Hon var sakkunnig och noggtann vid kontraktskrivningen. Det kändes tryggt och trevligt under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Suzanne D
    Tack snälla Suzanne för fin rekommendation, det var roligt att följa ditt bostadsköp! Jag är övertygad om att du kommer trivas i bostaden och på Sköntorpsvägen.Välkommen till Årsta :) /Joanna
  • 2018-11-23

Margaretha B skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har sålt en bostadsrätt och det har varit många som tittat på den.
    Priset blev ok eftersom det inte blev någon stor budgivning. Men mäklaren var flera gånger och visade för det dök upp nya intresserade i omgångar. Han la ner ett stort engagemang för att få den såld till ett bra pris. Han höll kontakt hela tiden med mej så vi var på samma våglängd. Jag känner mig nöjd med allt. Läs mer
  • Jasmin B

2018-11-22

Jasmin B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är varm, kunnig och professionell. Hon kan verkligen marknaden i Årsta. Läs mer
    2018-11-27 Sara K svarar Jasmin B
    Tack för din fina rekommendation Jasmin!
  • 2018-11-20

Rose-Marie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har varit en bra mäklare både när jag ville köpa och sälja. Han är hängiven sitt arbete och gör allting för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Vad är bättre än en win-win deal. Läs mer
    2018-11-20 Jimmy R svarar Rose-Marie H
    Tack så mycket Rose- Marie. Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus och nya liv
  • Lena Carina K

2018-11-18

Lena Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jimmy. Han bemötte oss med lugn och stabilitet. Delade med sig av sin kunskap. Vi känner oss mycket nöjda med hans arbete under försäljningen och den återkoppling han gav oss under hela processen. Läs mer
    2018-11-19 Jimmy R svarar Lena Carina K
    Tack så mycket Lena. Väldigt kul att få sälja ert fina drömhus. Lycka till med allt
  • 2018-11-18

Klas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande , bra information samt försäljning när tänkt pris
    Driven att försöka sälja objektet Läs mer
    2018-11-18 Jimmy R svarar Klas L
    Väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert fins hus. Lycka till med allt
  • Göran C

2018-11-17

Göran C skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Gissningen på slutpriset nådde nästan fram. Ingen överraskning från ett seriöst företag Läs mer
  • 2018-11-16

Elisabeth Hjördis G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna Tuvesson har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är lugn och trygg och har ett mycket trevligt bemötande. Vi har blivit informerade om förloppet kontinuerligt. Vi har känt oss mycket trygga. Vi kan varmt rekommendera Joanna vid försäljning av bostad Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Elisabeth Hjördis G
    Det var ett nöje att hjälpa dig och Björn med försäljningen på Slätbaksvägen! Tack för dina fina ord och ett fint samarbete Elisabeth. Tveka inte att höra av dig/ er om jag kan vara behjälplig i framtiden. /Joanna
  • 2018-11-10

Emma S skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fått jättefin hjälp hela vägen och är mer än nöjd med försäljningen av min lägenhet Läs mer
  • Jason C

2018-11-09

Jason C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Välding trevlig bemötande och superproffsigt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-12 Kimberly P svarar Jason C
    Vad glad jag blir att ni är supernöjda. Det är jag med! :-) Vi hörs framöver!
  • 2018-11-05

Victor L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt i Årsta. mycket trevligt och professionellt bemötande från mäklare, både under visning och budgivning. Läs mer
  • 2018-11-02

Daniel E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev väldigt bra bemötta och uppdaterade hur försäljningen fortgick hela tiden.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-11-02 Jimmy R svarar Daniel E
    Väldigt kul och trevligt att få hjälpa er. Det va väldigt spännande där ett tag.
    Lycka till med allt
  • 2018-10-28

Maria A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Blivit väl bemött som köpare. Läs mer
  • 2018-10-27

Ellinor D skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara gav oss ett trevligt och professionellt bemötande, engagemang, lugn, snabb återkoppling, stor kompetens och erfarenhet när vi sålde vår lägenhet i Årsta. Läs mer
    2018-11-19 Sara K svarar Ellinor D
    Tack Ellinor för din fin rekommendation, lycka till i er nya stad!
  • 2018-10-24

Andreas E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte bostadsrätt. Affären fungerade bra, tydligt och trevligt. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Andreas E
    Hej Andreas, tack för din rekommendation! Jag är säker på att du kommer trivas utmärkt i den fina bostaden på Eklångsvägen! Vi ses säkert i området framöver :) /J
  • Saeed E

2018-10-24

Saeed E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde en 1,5:a på Bolmensvägen i Årsta med hjälp av Kimberly. Hon var väl förberedd, proffsig och socialt skicklig redan vid "pitch-mötet", utan att vara för "säljig". Jag och min sambo var överens om valet av mäklare efter att ha träffat 2 andra mäklare.

Kimberly var sedan professionell och levererade genom hela försäljningsprocessen. Hon var tillgänglig, agerade transparent och var generellt enkel att ha och göra med.

Sammanfattningsvis var/är jag väldigt nöjd med hennes (och mäklarfirmans) tjänst och insats. Hela försäljningsprocessen från start till mål var över min förväntan. Läs mer
    2018-10-24 Kimberly P svarar Saeed E
    Stort tack för fin referens och gott samarbete! Vi håller kontakten!
  • 2018-10-23

Angelica skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Skulle sälja min etta i Årsta och hade hört gott om Lisa. Lägenheten vart snabbt såld och Lisa gjorde ett toppenbra jobb, jag var nöjd med allt från början till slut. Läs mer
  • Carl W

2018-10-22

Carl W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Absolut bäst!
    Trevlig, proffsig och personlig.
    Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Carl W
    Tack, vad glad jag blir över att läsa er rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa er genom hela försäljningen.
  • 2018-10-21

Lisa L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsigt handhavande och bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Jag kan starkt rekommendera Kimberly Pändel Lehn när du behöver en mäklare i Årsta! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Lisa L
    Blir både glad och tacksam att du upplevt processen positivt från båda håll. Det är jättekul att läsa.
  • 2018-10-21

Sofia J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt och bemöttes professionellt av mäklaren från att jag var på visning tills dess att vi skrev kontrakt. Mäklaren ingav förtroende och hade trevligt bemötande, jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Sofia J
    Tack för dina ord, jag blir glad att du upplevt processen så och grattis igen till din fina lägenhet.
  • 2018-10-19

Birgitta E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt bostadsrätt
    Kimberly har ett mycket öppet och trevligt bemötande
    Jag känner mig mycket nöjd över hela situationen Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Birgitta E
    Tack för fin referens, det gör mitt jobb extra givande. Vi håller kontakten!
  • 2018-10-19

Patrik J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Oroligt nöjd med försäljningen! Proffsigt! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Patrik J
    Jättekul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag tackar för förtroendet jag fick att få sälja er fina lägenhet.
  • Linda Ö

2018-10-18

Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • 2018-10-18

Tove M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Effektiv, kunnig, trygg och trevlig för alla inblandade. Kan inte annat än att varmt rekommendera Sara Kristensen till den som står i begrepp att köpa eller sälja bostad i Årsta. Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Tove M
    Tack Tove för din fina rekommendation, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • 2018-10-13

Lotta V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Andra gången jag använder Kimberly och jag är mycket nöjd. Proffsigt bemötade och stor kunskap om Årsta. Läs mer
    2018-10-14 Kimberly P svarar Lotta V
    Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er igen :-)
  • 2018-10-11

Joakim H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köp av bostad i Årsta. Bra bemöt av mäklaren och framförallt väldigt behjälplig med banken. Stor rekommendation! Läs mer
    2018-10-12 Sara K svarar Joakim H
    Jättekul att ni är nöjda, snart får ni tillträde till er nya fina lägenhet. Vi hörs!
  • 2018-10-06

Carola L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa.
    Hade en tvåa på bottenvåningen utan balkong. Dock ett bra läge i Årsta.
    Lisa har under processens gång alltid bemött mig på ett bra sätt, via mobil telefon antingen sms eller samtal.
    Förväntningarna var ett högre pris på lägenheten men Lisa gjorde sitt bästa för att dra ihop folk till återkommande visningar. Så hon fick jobba hårt.
    Nöjd för sättet jag blivit bemött på, hon tog verkligen hand om mig som kund. Hon verkar vara fin som människa, ett gott yttre såväl som inre. Läs mer
  • 2018-10-02

Liselott O skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet i Årsta. Mäklaren bemötte oss mycket professionellt, trevligt och lättsamt. Tog sig tid att svara på våra frågor kring lägenheten. Hade bra kontakt under hela köpet. Levfe mer än väl upp till de krav vi hade. Allt gick mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-09-28

Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • 2018-09-27

Anna B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Joanna. Hon var lyhörd och förstående, gav bra råd och gjorde allt för att underlätta för mig. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare! Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Anna B
    Tusen tack Anna, jag är glad att jag kunde hitta bästa lösningen för dig! tack för ett fint samarbete. Lycka till i nya boendet.
  • 2018-09-24

Kristoffer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt rak och tydlig. Ett äkta proffs och härlig personlighet. Läs mer
  • 2018-09-23

Merja H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min lägenhet i maj 2018 efter att ha köpt en ny lägenhet. Joanna var professional, lugn och trevlig från första början. Jag ville sälja lägenheten innan sommaren och allt gick väldigt smidigt till. Joannas utvärdering på min lägenhet stämde exakt. Jag kan rekommendera henne, jag var jättenöjd hur försäljning gick och skulle anlita henne igen om jag behövde en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Merja H
    Tack för fina ord och ett bra samarbete Merja! Det var roligt att hjälpa dig med försäljningen och följa ditt köp, tveka inte att höra av dig i framtida när det är dags igen eller om jag kan va behjälplig med något. Vi ses säkert i området!
  • Jan-Erik K

2018-09-18

Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H

2018-09-16

Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • 2018-09-13

Ruth Kate L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly och är supernöjd. Hennes varma, personliga bemötande och professionella sätt har haft en lugnande effekt på mig under processen. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Kathe Läs mer
    2018-09-17 Kimberly P svarar Ruth Kate L
    Tack för fina ord Kathe! Vi håller kontakten :-)
  • 2018-09-10

Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • 2018-09-06

Lena Renée Bertilsdotter T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • 2018-09-03

Henrik F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    När Pändel Lehn får möjlighet att sälja lägenheter där hon helt själv får bestämma strategin, så skapar hon magi!

Henrik Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Henrik F
    Kan du ringa min sambo och säga samma sak? Skämt och sido, stort tack Henrik! Vi ses snart igen!

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta