Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• Katarina B
    Katarina B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en väldigt trevlig mäklare, som man hade förtroende för. Hon var alltid tillgänglig/kontaktbar när man behövde henne vilket är ett stort plus! Alltid glad och arbetade på ett proffesionellt sätt. Hon såg till att vi fick vår underbara lägenhet som vi ville ha redan första gången vi såg den :)) Rekommenderar henne starkt till de som vill köpa lägenhet via henne o kommer att kontakta henne om vi skulle behöva sälja längre fram i framtiden, tack för allt Kimberly :)
    2017-07-20 Kimberly P svarar Katarina B
    Vad härligt att höra att ni redan nu trivs bra i lägenheten. Lycka till med lilla familjen och njut av er fina bostad! Kram på er
  • Kimberly P
    Kimberly P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack Kimberley för att du hjälpt mig att komma rätt i Årsta bland alla olika objekt som var till salu.
    Vill med denna början berätta för andra att Kimberley är en utmärkt och rättfram mäklare
    som passade mig perfekt!
    Svarade snabbt på mina sms till trots semestertider.
    Jag är så nöjd och jag är så glad över min lägenhet.
    Toppbetyg 5 av 5 möjliga.
    /Pia Brodersen, Köpare av Slätbaksvägen 6
  • Lucian-Constantin P
    Lucian-Constantin P skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Måldriven och engagerad. Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hon är en väldig kompetent mäklare!
    2017-07-14 Lisa L svarar Lucian-Constantin P
    Tack snälla ni för fina ord! Det var så kul att få hjälpa er, nu hoppas jag att ni kommer trivas super i ert nya drömboende! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Lisa Lindberg
  • Nina A
    Nina A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej,
    Mäklare Joanna Tuvesson gav ett väldigt bra intryck från första stunden. Hon är pålitlig och med tanke på hur disträ jag kan vara så var det en extra trygghet att ha en mäklare som Joanna. Som vär mäklare var hon lättsam och trevlig och väldigt bemötande när vi hade frågor eller funderingar. Hon är också en väldigt glad person som både min man och jag kände oss väldigt trygga med.
    Affären gick också väldigt smidigt och snabbt. Bara plus till Joanna!
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kände förtroende för Kimberly från vårt första möte när vi träffades i min mammas lägenhet som skulle säljas. Förtroendet och ett professionellt bemötande höll i sig under hela processen. Kimberly var hela tiden tillgänglig för information och stöd. Jag är mer än nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen. Dessutom tipsade hon om städfirman GK Facility Service som gjorde ett utmärkt jobb med städning och bortforsling av möbler med kort varsel.
    2017-07-05 Kimberly P svarar Agneta J
    Hej Agneta! Vad glad jag blir av dina fina ord. Stort tack! Hoppas vi ses framöver!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har haft Joanna Tuvesson som mäklare och jag tycker hon har gett ett proffsigt och ärligt intryck. Hon har varit informativ och tillmötesgående. Köpet har hittills känts tryggt och kommer säkert fortsätta göra det tills det är klart.
    2017-07-04 Joanna T svarar Sofia E
    Tack snälla för ditt betyg Sofia! Snart är det dags för tillträde och jag hoppas du ska trivas bra i Årsta! :)/Joanna
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande. Tydlig information kring processen
    2017-07-03 Joanna T svarar Bengt E
    Tack Bengt, det var ett nöje att hjälpa dig och din far med hans försäljning. Jag hoppas att han ska trivas lika bra i Liljeholmen! Trevlig sommar! MVH Joanna
  • Anna Malin B
    Anna Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionellt bemötande och tydlig info genom hela säljprocessen!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mäklare som håller högsta kvalitet från början till slut. Efter att ha träffat henne på ett antal visningar där vi själva var spekulanter var valet enkelt när vi väl skulle sälja. Trevligt bemötande, professionellt genomförande och stor kunskap om både området och försäljning. Engagemanget för mig som kund gör att Kimberly skiljer sig från andra mäklare. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Att vi slog försäljningsrekord i föreningen gjorde inte saken sämre!
    2017-06-07 Kimberly P svarar Emelie H
    Tack söta ni för fina ord! Hoppas renoveringen av er nya lägenhet går enkelt och smärtfritt ;-)
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag och min sambo sålde hos svensk fastighets förmedling och med kimberly som mäklare. Otroligt proffsig och kunnig. hon Höll oss ständigt uppdaterade hur vi skulle gå till väga. Trots att vi hade. Bråttom med att sälja då vi redan köpt nytt så löste det sig till och med innan visning. Stort tack och all lycka till i framtiden

/p&c
  • Erik H
    Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kontaktade samma mäklarfirma som vid köp av lägenheten, fick då kontakt med Kimberly. En otroligt glad och framåtgående person med en proffsig inriktning. Vid all kommunikation skedde genuinitet och ärlighet, vilket jag värderar högt.

Rekommenderar starkt!
    2017-05-26 Julius L svarar Erik H
    Tack för fina ord Erik! Hoppas du njuter av din helg i London! /Kimberly
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Med ett stort engagemang och kunskap tog dig an min lägenhet i Årsta. Du visade mycket en proffsig och glad personlighet och kontinuerlig information till mig under hela processen. Jag är så nöjd med din insats och hoppas våra vägar möts igen..
    2017-05-16 Kimberly P svarar Åsa S
    Åsa! Vilken fin referens. Stort tack! Vi hörs inom kort igen! Kram
  • Peter O
    Peter O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en Bostadsrätt i Årsta via Kimberly, kan starkt rekommendera Kimberly. Väldigt professionell bemötande och expert på att skriva en bra och välinformerad annons. Bra uppföljning och snabb på att svara på frågor etc. Kimberly är väldigt lyhörd och engagerad. Jag hoppas våra vägar korsas igen i framtiden!
    2017-05-15 Kimberly P svarar Peter O
    Stort tack för fina ord Peter! Det värmer. Vi träffas garanterat igen! Ha det fint till vi hörs igen!
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lisa Lindberg Ydeskog som gjorde ett strålande jobb med att sälja min lägenhet i Årsta. Måldriven och engagerad. Svarar snabbt på mail och sms (även på helger). Hon gjorde det lilla extra för att höja stämningen på visningarna. Lugn och cool samt mycket professionell.
  • Lena B
    Lena B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra mäklare, proffsig, trevlig och lätt att nå. Kunde inte hitta någon bättre!
  • Helena L
    Helena L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Är otroligt nöjd! Proffessionell, trevlig blev en grym försäljning
  • Per N
    Per N skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande, proffsigt genomfört uppdrag, mycket nöjd
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hon är kunnig och trevlig att ha göra fastighetsaffärer med en som jag rekommenderar. Thomas Thordewall.
    Sara K gillar detta
  • Gun-Britt C
    Gun-Britt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag anlitade Kimberly Pändel Lehn för att sälja min lägenhet i Årsta och jag är mycket nöjd med henne. Kimberly är saklig, kunnig och professionell. Som säljare kände jag mig trygg och lugn då Kimberly höll mig uppdaterad.Jag har stort förtroende för Kimberly och kan varmt rekommendera henne.
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra. Trevlig och pratar lagom mycket.
  • Carina N
    Carina N skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är väldigt kunnig i sitt yrke och insatt i stadsdelen Årsta.
    Vi fick den bästa hjälp vi kunde få i den situation vi satt i.
    Ärlig och rak.
  • Hasibul I
    Hasibul I skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Det gick jättebra. Hon är topp professionella.
    2017-05-09 Kimberly P svarar Hasibul I
    Thank you Hasibul! Hope to see you soon again :-)
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt två lägenheter och sålt en med Kimberly. Fick ovärderlig hjälp av henne när en annan mäklare strulade, trots att det var utanför hennes ansvarsområde. Rekommenderas starkt!
  • Moa
    Moa skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Kimberly för försäljning av vår lägenhet i Årsta och är mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera henne! Hon är professionell, väl insatt i marknaden och målinriktad.
  • Christina N
    Christina N skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag anlitade Joanna Tuvesson och är jättenöjd. Bra information under hela processens gång. Lätt att få tag på. Ställde alltid upp för frågor när det uppstod.
    2017-05-04 Joanna T svarar Christina N
    Tack så mycket för förtroendet Christina. Jag hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya bostad här i Årsta! Mvh Joanna
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Kan verkligen rekommendera!
  • Ann-Sophie B
    Ann-Sophie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn sålde vår lägenhet och var mycket professionell och tillgänglig under processen. Hon kom med många goda råd vad gällde presentationen av lägenheten inför försäljningen. Rekommenderas varmt!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte och sålde med hjälp av Kimberly pändel lehn vi rekommenderar henne starkt. mycket proffsig och alltid kontaktbar! Mycket trevligt bemötande!
    2017-04-24 Julius L svarar Niklas H
    Stort tack för fina ord Niklas! :-)
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Sara Kristensson, en väldigt sympatisk människa som vi haft i minnet sedan vi hade kontakt flera år tidigare i samband med en lägenhetsvärdering.
    Sara är lugn och proffessionell och man får intrycket av en erfaren och trygg mäklare som har koll på läget och som alltid finns där för frågor och också själv återkopplar om det behövs.
    Toppen-nöjda!
  • Rafal S
    Rafal S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med Kimberly Pändel Lehn. Rekommenderar henne starkt! Mycket kunnig, alltid tillgänglig, behjälplig och professionell.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rafal S
    Stort tack för fina ord! :-) Jag ser fram emot att kunna hjälpa er i framtiden igen. Tvivla inte på att höra av er om ni har tankar på att flytta till Årsta igen.
  • Pia J
    Pia J skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är som kund mycket böjd med Svensk Fastighetsförmedling i samband med försäljning av min bostadsrätt.
    2017-05-04 Joanna T svarar Pia J
    Tack snälla Pia, jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende! MVH Joanna
    Joanna T gillar detta
  • Rauno H
    Rauno H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar Kimberly på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta .Som förstagångssäljare så gick allt bra när det är mycket att tänka på . Hälsar Rauno o Rune
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rauno H
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda. Det värmer! Ha det så bra i Vadstena!
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Lisa Lindberg (fd Ydeskog) och är mycket nöjda! Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Lätt att nå och tydlig i kommunikationen. Det har varit en trygghet att ha henne i både köp och försäljning. Vi har stort förtroende för henne och för Svensk Fastighetsförmedling Årsta.
  • Benyamin L
    Benyamin L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta genom Svensk Fastighetsförmedling. Under hela processen från visning till budgivning och slutligen inflytt har vi känt ett enormt professionellt stöd och förtroende för fastighetsförmedling samt mäklaren Lisa Lindberg fd Ydeskog. Vi har hittat hem och flyttar inte igen på överskådlig tid men jag skulle varmt rekommendera både mäklaren och förmedlingen till alla andra som vill hitta hem!
  • Sara H
    Sara H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Kimberly Pändel Lehn för att sälja vår bostadsrätt i Årsta.
    Som person är Kimberly väldigt trevlig, positiv person med ett otroligt driv. Det som mest var positivt var att vi som säljare kände oss trygga pga hennes erfarenhet, engagemang, ärlighet samt återkoppling. En otroligt bra mäklare som vi ska anlita för vår nästkommande bostadsförsäljning.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Sara H
    Tack för fina ord! Jag hjälper er gärna med försäljningen när det blir dags. Hälsa! Kram
  • Frida H
    Frida H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara Kristensen är otroligt proffsig. Hon var en klippa, både när jag köpte samt sålde min lägenhet. Det kändes så tryggt och bra med Sara och jag rekommenderar henne varmt.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Sara Kristensen. Hon är kunnig och engagerad och vägledde mig under hela processen på ett mycket professionellt sätt. Kan varmt rekommendera henne
  • Anna S
    Anna S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn, en otroligt professionell mäklare, men det jag uppskattade mest var hennes genuina engagemang i försäljningen och i mig som nervös säljare. Hon återkopplar hela tiden och finns där under hela processen. Aldrig svår att nå! En fin mäklare och människa som jag kontaktar igen nästa gång jag ska flytta!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Anna S
    Tack Anna! Vad härligt att höra att du är så nöjd. Det värmer! Kram på dig
  • Jennie  K
    Jennie K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi hade Kimberly som mäklare och vi är mycket nöjda. Hon sålde vår lägenhet innan visning till ett mkt bra pris och det var alltid smidigt att ha kontakt med henne och hon var snabb på att återkoppla. Tack vare hennes gedigna kundkrets i Årsta kunde vi göra affären precis på det sätt vi ville med en trygg mäklare.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Jennie K
    Tack Jennie! Ha så kul på Gröna Lund på söndag. Hälsa familjen! :-)
  • Ruzbeh
    Ruzbeh skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Kimberly Pändel Lehn för försäljning av lägenhet. Kimberly sålde lägenheten till ett oväntat högt pris och på ett otroligt professionellt sätt. Hon var alltid enkel att kontakta och återkopplade väldigt snabbt. Kimberly höll mig ständigt uppdaterad om spekulanter som hörde av sig. Hon är lyhörd och väldigt enkel att samarbeta med och är väl insatt i marknaden och håller vad hon lovar.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Ruzbeh
    Tack för fina ord! Jag ser fram emot att samarbeta med dig i framtiden! Ha det så bra tills vi hörs igen! :-)
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling (Kimberly Pändel Lehn) för försäljning av min bostad och blev mycket nöjd då lägenheten såldes för rekordpris innan visning! Jag skulle verkligen vilja rekommendera Kimberly då hon är lätt att samarbeta med, håller vad hon lovar och gör lyckade bostadsaffärer!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Mimmi
    Tack för väl valda ord! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med Kimberley Pändel Lehn som hjälpte mig sälja en lägenhet i Årsta!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Josefin E
    Tack Josefin! Hoppas vi ses i framtiden!
  • Anders D
    Anders D skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej jättebra och proffsigt bemötande. Vi sålde i en svår period marknadsmässigt, men Lisa lyckades skapa lugn kring försäljningen och var envis och metodisk.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sara Kristensen och varit supernöjd båda gånger! Kunnig, trevlig, snabb i kontakten och hon har en bra balans mellan professionell och personlig.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lotta L
    Tack för massa fina ord! Hoppas vi hörs i framtiden igen!
  • Berit S
    Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Emma D
    Emma D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Emma D
    Tack för alla fina ord! Det var ett nöje att samarbeta mer er! Hälsa familjen!
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lasse W
    Vad härligt att ni blev så nöjda! Hoppas vi hörs i framtiden igen. Ha det så bra fram till dess!
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med min mäklare!
    Hela affären kändes väldigt trygg, och hon var lätt att nå och svarade snabbt på alla frågor.
    Som förstagångssäljare var allt nytt, men fick god hjälp och goda råd.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Moses E
    Moses E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta