Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 321 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• 2019-07-10

Sara O skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hela processen gick snabbt och Joanna var proffsig från start till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-07-07

Karin H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena har varit lättillgänglig och visat engagemang och hjälpte oss med kontakter när det strulade till sig, både innan och efter köp av vår nya bostad. Hon behöll lugnet, men agerade samtidigt mycket snabbt när det behövdes. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi har fått och kan rekommendera Elena Gomez på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta! Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Karin H
    Karin, Stort tack för en fin rekommendation! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Vi håller kontakten! Trevlig sommar till dig och familjen!
  • 2019-07-05

Helena E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt min lägenhet i Årsta. Det gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-07-03

Anna H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra & smidig försäljning av vårt fritidshus. Jimmy är kunnig, proffsig och en bra mäklare. Rekommenderar! Läs mer
    2019-07-03 Jimmy R svarar Anna H
    Tack för fin Reco. Väldigt kul att få hjälpa er till en lyckad och smidig affär.
  • Henrik S

2019-06-25

Henrik S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Driven och professionell. Jimmy ligger inte på latsidan utan är engagerad från start till slut. Läs mer
  • 2019-06-24

Martin J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en 1:a i Årsta
    Väldigt trevlig och konkret.
    Snabb återkoppling på frågor Läs mer
  • 2019-06-18

Henrik W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack vare Saras Kristensens erfarenhet, kunskap, tydlighet, snabba återkoppling vid ställda frågor och hennes lugn gjorde att jag kände jag stort förtroende genom hela processen från styling, visning och slutlig försäljning. Läs mer
  • 2019-06-17

Maria B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag köpte en bostad i Årsta, på Storsjövägen 46.
    Jag har träffat Kimberly på flera visningar tidigare och fått ett mycket bra intryck av henne!
    Hon känns naturlig, ärlig och proffsig på det hon gör. För mig var det skönt att ha en mäklare som gör sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och nöjd.

Mycket nöjd helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-17

Åsa T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har sålt en lägenhet 3a i Årsta. Mäklaren Sara var väldigt professionell och tillgänglig. För det mesta bra på att återkoppla och höra av sig samt planera försäljningen. Proffsigt arbetssätt och bra team med fotograf och den stylistrådgivning som ingick i försäljningen. Vi blev jättenöjda med bilderna på lägenheten och sättet vi blev bemötta.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-13

Lena B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket hängiven och alltid tillgänglig Läs mer
    2019-06-13 Kimberly P svarar Lena B
    Det var fint av dig att skriva att du tycker jag är hängiven. Det värmer Lena! Vi håller kontakten!
  • 2019-06-10

Veronica B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena gav snabb återkoppling och är mycket trevlig och professionell. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Veronica B
    Tack för din rekommendation Veronica!. Vi ses säkert i området framöver :).
  • 2019-06-10

Fredrik W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Kimberly.
    Mycket proffsig och trevlig mäklare.

Fredrik & Hannah Läs mer
    2019-06-13 Kimberly P svarar Fredrik W
    Åh, tack för din rekommendation. Tack igen fina ni! :-)
  • MARTIN L

2019-06-10

MARTIN L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tyvärr ingen bra upplevelse. Föreslog att vi skulle sälja på första budet och fortsatte med att föreslå det för varje bud som sedan kom. En annan märklig sak var det att det först sades att det var positivt att min lägenhet inte låg högst upp i en fastighet utan hiss - att det gjorde den mer värd - sedan var det helt plötsligt bättre för värdet att bo högst upp. Andra lägenheter hade sålts på samma gata några veckor tidigare, men min skulle inte komma upp på samma pris.
    Och så höll det på. Fick ringa runt andra och höra vad som var bäst för försäljningen helt enkelt. Fotografen var fantastisk dock. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar MARTIN L
    Hej Martin! Tack för din återkoppling. Bortsett från att vi fick högsta slutpriset i din förening 2018 när du sålde så är det tråkigt att höra att du inte kände dig nöjd med hela processen. Jag försökte ringa dig häromdagen, du är varmt välkommen att ringa mig. Mvh Sara
  • Rikard W

2019-06-08

Rikard W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar absolut att ni skall träffa Sara när ni skall välja mäklare. För oss blev valet ganska enkelt efter vi träffat henne. Och hennes stora erfarenhet, ärlighet och trygghet leverade åtta budgivare samt nytt rekord för vår typ av lägenhet i Årsta. Slå Sara en signal och blida er en egen uppfattning, tror inte ni kommer bli besvikna. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Rikard W
    Hej! Tack så mycket för en riktigt fin rekommendation och ett mycket trevligt och bra samarbete! Blir så glad av att höra att ni är nöjda och att ni tycker att slutresultatet blev så bra.
  • 2019-06-06

Sandra F skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en tvårumslägenhet.
    På totalen jättenöjda!

Fint bemötande och tillgänglig.
    Lite lågt utgångspris. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Sandra F
    Hej, tack för att jag fick förtroendet att få sälja er fina lägenhet!
  • 2019-05-31

Emma J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min 1:a i Årsta med hjälp av Kimberly som jag från första stund känt mig väldigt trygg med i hela processen som försäljningen innebar. Engagerad, proffsig och lugn i sitt sätt med bra koll på Årsta. Har gett goda råd längst hela vägen och lätt att diskutera och resonera med, tacksam för det! Läs mer
    2019-06-07 Kimberly P svarar Emma J
    TACK Emma! Vilken fin rekommendation jag fick. Kul att du är lika nöjd som säljaren du köpte av en gång i tiden. Nu får nästa ägare njuta av den fina uteplatsen så småning om.
  • 2019-05-31

Naimi E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara var väldigt bra o erfaren och gav väldigt bra förtroende. Skulle absolut anlita henne nästa gång också! Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Naimi E
    Stort tack för att du gav mig uppdraget att sälja din fina bostad. Vi ses och hörs igen!

Dan W skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har fått hjälp med att sälja min bostadsrätt.
    Mäklaren som jag hade lyckades verkligen med att få in rätt inredare, fotograf och därmed skaffa potentiella köpare. En stor skara tittade på lägenheten och en handfull var med och budade tills bara en var kvar. Jag är väldigt nöjd! Vet inte om alla är lika bra, men hon var toppen. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Dan W
    Dan, gott samarbete leder alltid till ett gott slut. :) Hoppas ni trivs bra i den nya lägenheten. Ha en fantastisk sommar och ett stort tack för en fin rekommendation!
  • 2019-05-24

tuva j skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har genom Kimberly på svensk fastighetsförmedling sålt en bostadsrätt i Årsta.
    Från ett första möte för ett år sen och genom hela processen har jag kännt mig trygg. Bemötandet har varit proffsigt, lugnt och mänskligt/personligt.
    Jag hade inga specifika förväntningar men kan inte tänka mig ett bättre bemötande. Läs mer
    2019-06-07 Kimberly P svarar tuva j
    Tack fina Tuva för fina ord! Nu ska vi hitta nytt å dig. Kram

Mattias H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt 2 rums lägenhet i Årsta. Väldigt bra bemötande från mäklaren, trevlig och ärlig. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Mattias H
    Tack för din fina rekommendation, vi ses snart!
  • Pernilla A

2019-05-24

Pernilla A skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena var absolut den mäklare av alla i mötte som stod ut med positivt och proffesionellt bemötande och smakful på hur mycket hjälp vi behövde och hade full koll på läget hela vägen! Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Pernilla A
    STORT tack för en fin rekommendation! Önskar familjen en fin sommar!

Alexandra V skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en bostadsrätt i Årsta. Jag blev väldigt bra bemött utav Elena från första stund på visningen till påskrivning av kontrakt. Så jag har bara gott att säga och är jättenöjd med min upplevelse. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Alexandra V
    Varma varma tack Alexandra för dina fina ord! Ni har verkligen köpt en liten Årstapärla. :)
  • 2019-05-20

Amardip S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jimmy starkt ifall ni ska sälja i Haninge. Hela processen gick smidigt, allt från att från start till slut. Det jag gillade mest att jag kände mig delaktig hela tiden, Jimmy uppdaterade mig längst vägen genom sms och samtal. Läs mer
    2019-05-20 Jimmy R svarar Amardip S
    Mycket trevligt att få hjälpa dig med en smidig försäljning
  • 2019-05-19

Kim M skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena fick man förtroende för direkt och det kändes mycket bra. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Kim M
    Stort tack Kim för dina fina ord! Vi håller kontakten! :)
  • 2019-05-17

Ingalill A skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fick ett enormt trevligt bemötande av Elena. Hon är mycket kunnig om sin sak. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Ingalill A
    Ett stort tack för dina ord Ingalill! Det värmer! :)

Pontus skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar Elena varmt, trovärdig och professionell. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Pontus
    Tack Pontus för dina ord! Vi ses troligtvis igen framöver! :)
  • 2019-05-16

Jasmina S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Snäll och pedagogisk genom hela processen. Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Jasmina S
    Det var fint skriver! Vi håller kontakten framöver. Du har verkligen köpt en Årstapärla!
  • 2019-05-16

Ebba O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är otroligt proffsig, trevlig och jobbade fram ett väldigt bra pris när vi sålde vår bostad. Dessutom hjälpte hon oss med bankkontakt till vårt lånelöfte. Kan verkligen rekommendera henne :) Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Ebba O
    Så härligt att det löste sig men banken och att försäljningen gick bra. TACK igen för blommorna!
  • 2019-05-15

Tobias V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tydlig kommunikation, vänligt bemötande och hög tillgänglighet! Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Tobias V
    Vad glad jag blir att du känner så. Det är huvudsaken för mig!
  • 2019-05-12

Annika N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly har varit helt fantastisk under den snabba process som följde när jag köpte min drömlägenhet i Årsta!
    Lyhörd, empatisk och tydlig kommunikation.
    Proffsig rakt igenom och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-12 Kimberly P svarar Annika N
    Annika, varma varma tack för dina ord! Vi ses snart igen. Stor kram!
  • 2019-05-10

Louise K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon var proffsig, tydlig och gav oss exakt det stöd vi behövde. Processen blev tydlig och enkel. Kimberly hade positiv och tät kontakt med oss säljare och kunde förhandla fram ett rekordhögt pris på vår lägenhet. Jag är väldigt glad att vi valde just Kimberly för att sälja vår lägenhet och rekommenderar hennes tjänster till 100%! Läs mer
    2019-05-10 Kimberly P svarar Louise K
    Tack fina ni! Ni hade ordnat så fint i lägenheten dessutom.
  • Joe S

2019-05-10

Joe S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt trea och fick bra och proffsig hjälp med tipps inför fotografering och visning. Läs mer
    2019-05-10 Kimberly P svarar Joe S
    Och snabbt gick det :-) Härligt att du är så nöjd. Vi håller kontakten!
  • 2019-05-09

Frans H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick lägenheten såld på ett snabbt och effektivt sätt.
    Kan starkt rekommendera Läs mer
    2019-05-27 Jimmy R svarar Frans H
    Tack så mycket. Kul att få hjälpa dig med en smidig affär
  • 2019-05-07

Daniel T skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min bostadsrätt och letade efter en mäklare med kunskap om och erfarenhet av mitt område. Kimberly är en mäklare med en lugn personlighet och har god kompetens om sin bransch. Detta gjorde att jag ganska tidigt och snabbt tyckte att hon var pålitlig. Jag inkluderas i varje steg under hela processen. Jag kan absolut rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-10 Kimberly P svarar Daniel T
    Vad kul att du är så nöjd Daniel! Nu väntar Norpan!!
  • 2019-05-06

Lars Ivar C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra och proffsigt bemötande från mäklare Läs mer
    2019-05-06 Jimmy R svarar Lars Ivar C
    Tack så mycket för din fina RECO
  • 2019-05-03

Per Hugo Lars L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en fantastiskt engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-05-03 Jimmy R svarar Per Hugo Lars L
    En ära att få hjälpa er. Tack så mycket
  • 2019-05-02

Greta Maria K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Radhus
    På ett profisonellt sätt, samt fick förtroende för
    mäklaren på en gång (Visste vad han pratade om)
    (Hade annan mäklare innan)
    Ja
    Inget att klaga på, då är allt bra Läs mer
    2019-05-02 Jimmy R svarar Greta Maria K
    Väldigt trevligt att få hjälpa er. Hälsa familjen
  • 2019-05-01

Sofia L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Saras bemötande av mig som säljare var proffsigt och vänligt. Jag kände mig genast trygg i hennes händer. Troligt har hon även hand med köparna, då intresset för min lilla etta i Årsta blev stort och budgivningen landade på +15% från utgångspris. Jag kan varmt rekommendera Sara som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-01

Matthias B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionalism, kvalitet och kompetens är egenskaper Kimberly besitter. Från första mötet, under processen samt vidare efter kontraktsskrivning genomsyras allt av ovan nämnda egenskaper. Vi rekommenderar henne för alla som planerar att sälja ett objekt som vi nyss har gjort i Årsta. Kimberly levde verkligen upp till våra högt uppställda förväntningar.
    / Matthias Läs mer
    2019-05-03 Kimberly P svarar Matthias B
    Tackar ödmjukast för otroligt fina ord. Det värmer att ni är så nöjda. Tack igen för att ni stylat lägenheten så fint också :-)
  • Przemek K

2019-04-19

Przemek K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jimmy Rossetti👍
    Jag är mycket nöjd! Absolut rekommenderar!!! Läs mer
  • 2019-04-18

Pontus L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en villa innan visning. Försäljningen gick snabbt och affärsmässigt till.
    Mäklaren var mycket trevlig och inläst på affären vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag skulle rekommendera er varmt till vänner och bekanta! Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Pontus L
    Väldigt kul att få hjälpa er med en väldigt smidig affär. Tack för era fina ord
  • 2019-04-10

Linnea N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag både köpte och sålde min bostad av Kimberly. Har i varje kontakt känt mig proffsigt bemött. Kimberly ger ett tryggt, varmt och personligt bemötande. Dessutom är hon grym på det hon gör! Kommer kontakta Kimberly nästa gång jag ska sälja min bostad. Läs mer
    2019-04-11 Kimberly P svarar Linnea N
    Åh vad glad jag blir av din fina rekommendation :-)
  • Stephanie B

2019-04-09

Stephanie B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly var mycket trevlig och lätt att jobba med. Supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2019-04-10 Kimberly P svarar Stephanie B
    Tack snälla Stephanie! Vad glad jag blir att du är nöjd.
  • Stina V

2019-04-09

Stina V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en lägenhet.. upplevde att jag fick bra service från första stund och att hon var lyhörd för våra önskningar i processen. Läs mer
    2019-04-10 Kimberly P svarar Stina V
    Hej Stina! Tack för fin rekommendation, det uppskattar jag.
  • 2019-04-02

Olle C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt med Kimberly, men hon hjälpte oss också med köpet. Kunnig och tillmötesgående från första mötet. Om vi kan sälja med Kimberly igen, kommer vi göra det! Läs mer
    2019-04-07 Kimberly P svarar Olle C
    Många många tack för fin rekommendation! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet :-)
  • 2019-03-27

Cornelia O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt nöjd med henne!!! Koll på läget, noggrann och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-03-28 Kimberly P svarar Cornelia O
    Det var ett nöje att få hjälpa er :-) Nu ska vi se till att hitta något åt er också!
  • 2019-03-25

Maria E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde vår lägenhet i Årsta med hjälp av Kimberly. Kimberly hade full koll på läget från första stund. Väldigt kunnig och proffsig. Svarade på alla frågor, snabb respons. Vi litade helt på hennes tips och rekommendationer och är nöjda med en lyckad försäljning! Läs mer
    2019-03-26 Kimberly P svarar Maria E
    Tack Maria och Tim! Det glädjer mig att ni är lika nöjda som jag med försäljningen, det är huvudsaken för mig.
  • JOANNA MARIA N

2019-03-24

JOANNA MARIA N skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt engagerad och energisk mäklare! Vi är väldigt nöjda med att vi fick hans hjälp med försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-23

Sara L skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-22

Erol S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet igår och är mycket nöjd med Jimmy på svensk fastighetsförmedling 🌼alltid lika trevlig när man pratar med han och han gjorde ett bra jobb 🥊 Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Erol S
    Den som kämpar vinner. Lycka till med allt

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta