Joanna Tuvesson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 49 kunder tycker om Joanna Tuvesson

• Suzanne D skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig, naturlig och förtroendeingivande. Hon tog omedelbart reda på de uppgifter hon inte direkt kunde svara på. Hon skötte budgivningen föredömligt och återkopplade hela tiden. Hon var sakkunnig och noggtann vid kontraktskrivningen. Det kändes tryggt och trevligt under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Joanna Tuvesson har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är lugn och trygg och har ett mycket trevligt bemötande. Vi har blivit informerade om förloppet kontinuerligt. Vi har känt oss mycket trygga. Vi kan varmt rekommendera Joanna vid försäljning av bostad Läs mer
  • Andreas E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte bostadsrätt. Affären fungerade bra, tydligt och trevligt. Läs mer
  • Anna B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Joanna. Hon var lyhörd och förstående, gav bra råd och gjorde allt för att underlätta för mig. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare! Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Anna B
    Tusen tack Anna, jag är glad att jag kunde hitta bästa lösningen för dig! tack för ett fint samarbete. Lycka till i nya boendet.
  • Merja H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde min lägenhet i maj 2018 efter att ha köpt en ny lägenhet. Joanna var professional, lugn och trevlig från första början. Jag ville sälja lägenheten innan sommaren och allt gick väldigt smidigt till. Joannas utvärdering på min lägenhet stämde exakt. Jag kan rekommendera henne, jag var jättenöjd hur försäljning gick och skulle anlita henne igen om jag behövde en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Merja H
    Tack för fina ord och ett bra samarbete Merja! Det var roligt att hjälpa dig med försäljningen och följa ditt köp, tveka inte att höra av dig i framtida när det är dags igen eller om jag kan va behjälplig med något. Vi ses säkert i området!
  • Johanna K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Positivt, gav snabb återkoppling Läs mer
    2018-09-10 Joanna T svarar Johanna K
    Tack Johanna, och välkommen tillbaka till Siljansvägen! Vi ses!
  • Daniel A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt 2 rum i Årsta. Fick ett bra intryck av mäklaren samt svar på de frågor jag ville ha svar på. Hade bra kunskap om bostaden samt bra kännedom om bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Christofer B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är lugn och stabil, lätt att få svar från och leder en tryggt vidare i nästa steg i bostadsaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Mattias F skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är nöjd med valet att anlita Joanna. Bra kommunikation, alltid snabba svar och skötte processen på ett förtroendegivande sätt. Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Mattias F
    Tack för din rekommendation, det värmer.
  • Martin S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill tacka Joanna för ett enormt engagemang med vår försäljning av lägenheten. Det enda vi ångrar är att vi inte kontaktade Joanna från första början när vi skulle börja med vår försäljning. Du slår toppmäklarna med service/försäljningshastighet i världsklass.

Stort tack Joanna!

/Martin & Linda Läs mer
    2018-05-15 Joanna T svarar Martin S
    Stort tack för en fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn