Joanna Tuvesson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 51 Läs vad Joanna Tuvesson

• Sara O skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-10

Joanna hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hela processen gick snabbt och Joanna var proffsig från start till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Helena E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-05

Jag har sålt min lägenhet i Årsta. Det gick smidigt och bra. Läs mer
  • Suzanne D skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-12-10

Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig, naturlig och förtroendeingivande. Hon tog omedelbart reda på de uppgifter hon inte direkt kunde svara på. Hon skötte budgivningen föredömligt och återkopplade hela tiden. Hon var sakkunnig och noggtann vid kontraktskrivningen. Det kändes tryggt och trevligt under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Suzanne D
    Tack snälla Suzanne för fin rekommendation, det var roligt att följa ditt bostadsköp! Jag är övertygad om att du kommer trivas i bostaden och på Sköntorpsvägen.Välkommen till Årsta :) /Joanna
  • Elisabeth Hjördis G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-11-16

Joanna Tuvesson har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är lugn och trygg och har ett mycket trevligt bemötande. Vi har blivit informerade om förloppet kontinuerligt. Vi har känt oss mycket trygga. Vi kan varmt rekommendera Joanna vid försäljning av bostad Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Elisabeth Hjördis G
    Det var ett nöje att hjälpa dig och Björn med försäljningen på Slätbaksvägen! Tack för dina fina ord och ett fint samarbete Elisabeth. Tveka inte att höra av dig/ er om jag kan vara behjälplig i framtiden. /Joanna
  • Andreas E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-24

Köpte bostadsrätt. Affären fungerade bra, tydligt och trevligt. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Andreas E
    Hej Andreas, tack för din rekommendation! Jag är säker på att du kommer trivas utmärkt i den fina bostaden på Eklångsvägen! Vi ses säkert i området framöver :) /J
  • Anna B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-09-27

Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Joanna. Hon var lyhörd och förstående, gav bra råd och gjorde allt för att underlätta för mig. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare! Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Anna B
    Tusen tack Anna, jag är glad att jag kunde hitta bästa lösningen för dig! tack för ett fint samarbete. Lycka till i nya boendet.
  • Merja H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-09-23

Jag sålde min lägenhet i maj 2018 efter att ha köpt en ny lägenhet. Joanna var professional, lugn och trevlig från första början. Jag ville sälja lägenheten innan sommaren och allt gick väldigt smidigt till. Joannas utvärdering på min lägenhet stämde exakt. Jag kan rekommendera henne, jag var jättenöjd hur försäljning gick och skulle anlita henne igen om jag behövde en mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Merja H
    Tack för fina ord och ett bra samarbete Merja! Det var roligt att hjälpa dig med försäljningen och följa ditt köp, tveka inte att höra av dig i framtida när det är dags igen eller om jag kan va behjälplig med något. Vi ses säkert i området!
  • Johanna K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-09-01

Positivt, gav snabb återkoppling Läs mer
    2018-09-10 Joanna T svarar Johanna K
    Tack Johanna, och välkommen tillbaka till Siljansvägen! Vi ses!
  • Daniel A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-06-21

Köpt 2 rum i Årsta. Fick ett bra intryck av mäklaren samt svar på de frågor jag ville ha svar på. Hade bra kunskap om bostaden samt bra kännedom om bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Joanna T gillar detta
  • Christofer B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-06-21

Joanna är lugn och stabil, lätt att få svar från och leder en tryggt vidare i nästa steg i bostadsaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Joanna T gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta