en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

4.8 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Joanna Tuvesson

• Birgitta E
    Birgitta E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna är mycket trevlig och kompetent
    Skötte försäljningen på ett bra och skickligt sätt.
  • Sofi J
    Sofi J skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår första lägenhet via Joanna Tuvesson och kände med en gång att vi hade förtroende för henne. Joanna var rak och tydlig i sin kommunikation under hela processen, vilket vi uppskattade oerhört mycket eftersom vi hade lite dåliga erfarenheter i kontakten med andra mäklare. Hon såg även till att ta reda på den information vi frågade efter utan tvekan och vi fick snabba och tydliga svar. Vi kan varmt rekommendera Joanna och tackar för ett professionellt och mycket vänligt bemötande!
  • Alica S
    Alica S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionell och trevlig, kändes tryggt att sälja vår lägenhet med Joannas hjälp.
  • Emanuel F
    Emanuel F skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra service, trevlig och väl förberedd. Fick bra hjälp med information kring bostaden och processen. Kändes som att man var i trygga händer.
    2017-08-09 Joanna T svarar Emanuel F
    Tack för fint betyg Emanuel, jag hoppas att du kommer trivas i nya bostaden! /Joanna
  • Anette B
    Anette B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig serviceinriktad varm o proffessionell
    Framförallt så visade hon intresse för att allt skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade
    2017-08-03 Joanna T svarar Anette B
    Tack Anette, det bästa betyget jag kan få som mäklare är att en köpare väljer att även sälja med mig! Stort tack för förtroendet, det var ett nöje att hjälpa dig med bostadsköpet och försäljningen. Vi ses i området. Kram Joanna
  • Maria N
    Maria N skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig, lugn och kompetent mäklare, som jag fick stort förtroende för från första mötet.
    2017-08-03 Joanna T svarar Maria N
    Tack för förtroendet Maria! Det var ett nöje att hjälpa dig att sälja. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i nya området som ni gjort i Årsta.Mvh Joanna
  • Karoline
    Karoline skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag valde att samarbeta med Joanna Tuvesson när jag skulle sälja min lägenhet eftersom jag fick så väldigt god magkänsla vid vårt första möte:

- Kände stort förtroende för Joanna då hon var väl förberedd och hade med sig information som backade upp hennes anbud och rekommendationer
    - Jag själv skulle känna mig trygg att köpa lägenhet genom någon som Joanna (som verkar rak, ärlig och kunnig) och jag trodde att eventuella köpare skulle känna sig trygga med henne.
    - Johanna verkade mycket effektiv och trevlig att samarbeta med.

Joanna har mer än väl levt upp till mina förväntningar och det verkar som om köparna också är mycket nöjda. Kommer absolut rekommendera Joanna till vänner som skall sälja/köpa i framtiden.
    2017-08-02 Joanna T svarar Karoline
    Hej Karoline, tack så mycket för fin rekommendation! Alltid lika roligt när säljare & köpare är lika nöjda. Lycka till i nya boendet :) MVH Joanna
  • Nina A
    Nina A skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej,
    Mäklare Joanna Tuvesson gav ett väldigt bra intryck från första stunden. Hon är pålitlig och med tanke på hur disträ jag kan vara så var det en extra trygghet att ha en mäklare som Joanna. Som vär mäklare var hon lättsam och trevlig och väldigt bemötande när vi hade frågor eller funderingar. Hon är också en väldigt glad person som både min man och jag kände oss väldigt trygga med.
    Affären gick också väldigt smidigt och snabbt. Bara plus till Joanna!
    2017-07-31 Joanna T svarar Nina A
    Tack snälla Nina för fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er att sälja och extra kul att ni trivs så pass bra i Årsta/ föreningen att ni stannar! Lycka till i nya boendet :)
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har haft Joanna Tuvesson som mäklare och jag tycker hon har gett ett proffsigt och ärligt intryck. Hon har varit informativ och tillmötesgående. Köpet har hittills känts tryggt och kommer säkert fortsätta göra det tills det är klart.
    2017-07-04 Joanna T svarar Sofia E
    Tack snälla för ditt betyg Sofia! Snart är det dags för tillträde och jag hoppas du ska trivas bra i Årsta! :)/Joanna
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra bemötande. Tydlig information kring processen
    2017-07-03 Joanna T svarar Bengt E
    Tack Bengt, det var ett nöje att hjälpa dig och din far med hans försäljning. Jag hoppas att han ska trivas lika bra i Liljeholmen! Trevlig sommar! MVH Joanna
  • Christina N
    Christina N skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag anlitade Joanna Tuvesson och är jättenöjd. Bra information under hela processens gång. Lätt att få tag på. Ställde alltid upp för frågor när det uppstod.
    2017-05-04 Joanna T svarar Christina N
    Tack så mycket för förtroendet Christina. Jag hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya bostad här i Årsta! Mvh Joanna
  • Pia J
    Pia J skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är som kund mycket böjd med Svensk Fastighetsförmedling i samband med försäljning av min bostadsrätt.
    2017-05-04 Joanna T svarar Pia J
    Tack snälla Pia, jag hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende! MVH Joanna
Kimberly Pändel Lehn
Sara Kristensen