en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

4.9 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Kimberly Pändel Lehn

• Moa H
    Moa H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly, till full belåtenhet. Mycket proffsigt skött båda gångerna. Min upplevelse är att Kimberly inte bara är trevlig - hon är även en av de mest pålitliga jag stött på i branschen.
  • Sara A
    Sara A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket nöjda, jag rekommenderar henne varmt. Otroligt snabb och proffsig men också pedagogisk.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en väldigt trevlig mäklare, som man hade förtroende för. Hon var alltid tillgänglig/kontaktbar när man behövde henne vilket är ett stort plus! Alltid glad och arbetade på ett proffesionellt sätt. Hon såg till att vi fick vår underbara lägenhet som vi ville ha redan första gången vi såg den :)) Rekommenderar henne starkt till de som vill köpa lägenhet via henne o kommer att kontakta henne om vi skulle behöva sälja längre fram i framtiden, tack för allt Kimberly :)
    2017-07-20 Kimberly P svarar Katarina B
    Vad härligt att höra att ni redan nu trivs bra i lägenheten. Lycka till med lilla familjen och njut av er fina bostad! Kram på er
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kände förtroende för Kimberly från vårt första möte när vi träffades i min mammas lägenhet som skulle säljas. Förtroendet och ett professionellt bemötande höll i sig under hela processen. Kimberly var hela tiden tillgänglig för information och stöd. Jag är mer än nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen. Dessutom tipsade hon om städfirman GK Facility Service som gjorde ett utmärkt jobb med städning och bortforsling av möbler med kort varsel.
    2017-07-05 Kimberly P svarar Agneta J
    Hej Agneta! Vad glad jag blir av dina fina ord. Stort tack! Hoppas vi ses framöver!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mäklare som håller högsta kvalitet från början till slut. Efter att ha träffat henne på ett antal visningar där vi själva var spekulanter var valet enkelt när vi väl skulle sälja. Trevligt bemötande, professionellt genomförande och stor kunskap om både området och försäljning. Engagemanget för mig som kund gör att Kimberly skiljer sig från andra mäklare. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Att vi slog försäljningsrekord i föreningen gjorde inte saken sämre!
    2017-06-07 Kimberly P svarar Emelie H
    Tack söta ni för fina ord! Hoppas renoveringen av er nya lägenhet går enkelt och smärtfritt ;-)
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Med ett stort engagemang och kunskap tog dig an min lägenhet i Årsta. Du visade mycket en proffsig och glad personlighet och kontinuerlig information till mig under hela processen. Jag är så nöjd med din insats och hoppas våra vägar möts igen..
    2017-05-16 Kimberly P svarar Åsa S
    Åsa! Vilken fin referens. Stort tack! Vi hörs inom kort igen! Kram
  • Peter O
    Peter O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en Bostadsrätt i Årsta via Kimberly, kan starkt rekommendera Kimberly. Väldigt professionell bemötande och expert på att skriva en bra och välinformerad annons. Bra uppföljning och snabb på att svara på frågor etc. Kimberly är väldigt lyhörd och engagerad. Jag hoppas våra vägar korsas igen i framtiden!
    2017-05-15 Kimberly P svarar Peter O
    Stort tack för fina ord Peter! Det värmer. Vi träffas garanterat igen! Ha det fint till vi hörs igen!
  • Hasibul I
    Hasibul I skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Det gick jättebra. Hon är topp professionella.
    2017-05-09 Kimberly P svarar Hasibul I
    Thank you Hasibul! Hope to see you soon again :-)
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte och sålde med hjälp av Kimberly pändel lehn vi rekommenderar henne starkt. mycket proffsig och alltid kontaktbar! Mycket trevligt bemötande!
    2017-04-24 Julius L svarar Niklas H
    Stort tack för fina ord Niklas! :-)
  • Rafal S
    Rafal S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med Kimberly Pändel Lehn. Rekommenderar henne starkt! Mycket kunnig, alltid tillgänglig, behjälplig och professionell.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rafal S
    Stort tack för fina ord! :-) Jag ser fram emot att kunna hjälpa er i framtiden igen. Tvivla inte på att höra av er om ni har tankar på att flytta till Årsta igen.
  • Rauno H
    Rauno H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar Kimberly på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta .Som förstagångssäljare så gick allt bra när det är mycket att tänka på . Hälsar Rauno o Rune
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rauno H
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda. Det värmer! Ha det så bra i Vadstena!
  • Sara H
    Sara H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Kimberly Pändel Lehn för att sälja vår bostadsrätt i Årsta.
    Som person är Kimberly väldigt trevlig, positiv person med ett otroligt driv. Det som mest var positivt var att vi som säljare kände oss trygga pga hennes erfarenhet, engagemang, ärlighet samt återkoppling. En otroligt bra mäklare som vi ska anlita för vår nästkommande bostadsförsäljning.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Sara H
    Tack för fina ord! Jag hjälper er gärna med försäljningen när det blir dags. Hälsa! Kram
  • Anna S
    Anna S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn, en otroligt professionell mäklare, men det jag uppskattade mest var hennes genuina engagemang i försäljningen och i mig som nervös säljare. Hon återkopplar hela tiden och finns där under hela processen. Aldrig svår att nå! En fin mäklare och människa som jag kontaktar igen nästa gång jag ska flytta!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Anna S
    Tack Anna! Vad härligt att höra att du är så nöjd. Det värmer! Kram på dig
  • Jennie  K
    Jennie K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi hade Kimberly som mäklare och vi är mycket nöjda. Hon sålde vår lägenhet innan visning till ett mkt bra pris och det var alltid smidigt att ha kontakt med henne och hon var snabb på att återkoppla. Tack vare hennes gedigna kundkrets i Årsta kunde vi göra affären precis på det sätt vi ville med en trygg mäklare.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Jennie K
    Tack Jennie! Ha så kul på Gröna Lund på söndag. Hälsa familjen! :-)
  • Ruzbeh
    Ruzbeh skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Kimberly Pändel Lehn för försäljning av lägenhet. Kimberly sålde lägenheten till ett oväntat högt pris och på ett otroligt professionellt sätt. Hon var alltid enkel att kontakta och återkopplade väldigt snabbt. Kimberly höll mig ständigt uppdaterad om spekulanter som hörde av sig. Hon är lyhörd och väldigt enkel att samarbeta med och är väl insatt i marknaden och håller vad hon lovar.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Ruzbeh
    Tack för fina ord! Jag ser fram emot att samarbeta med dig i framtiden! Ha det så bra tills vi hörs igen! :-)
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling (Kimberly Pändel Lehn) för försäljning av min bostad och blev mycket nöjd då lägenheten såldes för rekordpris innan visning! Jag skulle verkligen vilja rekommendera Kimberly då hon är lätt att samarbeta med, håller vad hon lovar och gör lyckade bostadsaffärer!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Mimmi
    Tack för väl valda ord! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med Kimberley Pändel Lehn som hjälpte mig sälja en lägenhet i Årsta!
    2017-05-04 Kimberly P svarar Josefin E
    Tack Josefin! Hoppas vi ses i framtiden!
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lotta L
    Tack för massa fina ord! Hoppas vi hörs i framtiden igen!
  • Emma D
    Emma D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på.
    2017-05-04 Kimberly P svarar Emma D
    Tack för alla fina ord! Det var ett nöje att samarbeta mer er! Hälsa familjen!
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lasse W
    Vad härligt att ni blev så nöjda! Hoppas vi hörs i framtiden igen. Ha det så bra fram till dess!
Joanna Tuvesson
Sara Kristensen