Kimberly Pändel Lehn
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 60 kunder tycker om Kimberly Pändel Lehn

• Jason C
    Jason C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Välding trevlig bemötande och superproffsigt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-12 Kimberly P svarar Jason C
    Vad glad jag blir att ni är supernöjda. Det är jag med! :-) Vi hörs framöver!
  • Saeed E
    Saeed E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde en 1,5:a på Bolmensvägen i Årsta med hjälp av Kimberly. Hon var väl förberedd, proffsig och socialt skicklig redan vid "pitch-mötet", utan att vara för "säljig". Jag och min sambo var överens om valet av mäklare efter att ha träffat 2 andra mäklare.

Kimberly var sedan professionell och levererade genom hela försäljningsprocessen. Hon var tillgänglig, agerade transparent och var generellt enkel att ha och göra med.

Sammanfattningsvis var/är jag väldigt nöjd med hennes (och mäklarfirmans) tjänst och insats. Hela försäljningsprocessen från start till mål var över min förväntan. Läs mer
    2018-10-24 Kimberly P svarar Saeed E
    Stort tack för fin referens och gott samarbete! Vi håller kontakten!
  • Lisa L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsigt handhavande och bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Jag kan starkt rekommendera Kimberly Pändel Lehn när du behöver en mäklare i Årsta! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Lisa L
    Blir både glad och tacksam att du upplevt processen positivt från båda håll. Det är jättekul att läsa.
  • Sofia J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt och bemöttes professionellt av mäklaren från att jag var på visning tills dess att vi skrev kontrakt. Mäklaren ingav förtroende och hade trevligt bemötande, jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Sofia J
    Tack för dina ord, jag blir glad att du upplevt processen så och grattis igen till din fina lägenhet.
  • Birgitta E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt bostadsrätt
    Kimberly har ett mycket öppet och trevligt bemötande
    Jag känner mig mycket nöjd över hela situationen Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Birgitta E
    Tack för fin referens, det gör mitt jobb extra givande. Vi håller kontakten!
  • Lotta V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Andra gången jag använder Kimberly och jag är mycket nöjd. Proffsigt bemötade och stor kunskap om Årsta. Läs mer
    2018-10-14 Kimberly P svarar Lotta V
    Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er igen :-)
  • Ruth Kate L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly och är supernöjd. Hennes varma, personliga bemötande och professionella sätt har haft en lugnande effekt på mig under processen. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Kathe Läs mer
    2018-09-17 Kimberly P svarar Ruth Kate L
    Tack för fina ord Kathe! Vi håller kontakten :-)
  • Henrik F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    När Pändel Lehn får möjlighet att sälja lägenheter där hon helt själv får bestämma strategin, så skapar hon magi!

Henrik Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Henrik F
    Kan du ringa min sambo och säga samma sak? Skämt och sido, stort tack Henrik! Vi ses snart igen!
  • Robin S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gjorde ett strålande arbete som min mäklare.
    Uppdraget gjordes såklart svårare av det faktum att jag inte kunde vara i Stockholm under försäljningen, detta var inga problem för Kimberly som hjälpte till att göra lägenheten fin och koordinera allt å mina vägnar.

Kan varmt rekomendera Kimberly ifall du behöver en personlig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-09-03 Kimberly P svarar Robin S
    Hjärtligt tack för din rekommendation! Vi ses snart! :-)
    Kimberly P gillar detta
  • Inger L
    Inger L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn saklig o erfaren.
    Lägenhet i Årsta såld på förhandsvisning.
    Blev bättre än förväntat. Mindre jobb för både Kimberley
    och mig. Läs mer
    2018-08-29 Kimberly P svarar Inger L
    Gott samarbete leder till goda resultat. Tack för att du stylat lägenheten så fint :-) Vi håller kontakten.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn