Kimberly Pändel Lehn
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 90 Läs vad Kimberly Pändel Lehn

• Martin J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-24

Sålt en 1:a i Årsta
    Väldigt trevlig och konkret.
    Snabb återkoppling på frågor Läs mer
    2019-07-17 Kimberly P svarar Martin J
    Vad härligt att du är nöjd, det är jag med! :-)
  • Maria B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-17

Jag köpte en bostad i Årsta, på Storsjövägen 46.
    Jag har träffat Kimberly på flera visningar tidigare och fått ett mycket bra intryck av henne!
    Hon känns naturlig, ärlig och proffsig på det hon gör. För mig var det skönt att ha en mäklare som gör sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och nöjd.

Mycket nöjd helt enkelt! Läs mer
    2019-07-17 Kimberly P svarar Maria B
    Tack fina du för rekommendationen! Vi håller kontakten!
  • Lena B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-13

Mycket hängiven och alltid tillgänglig Läs mer
    2019-06-13 Kimberly P svarar Lena B
    Det var fint av dig att skriva att du tycker jag är hängiven. Det värmer Lena! Vi håller kontakten!
  • Fredrik W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-10

Vi kan verkligen varmt rekommendera Kimberly.
    Mycket proffsig och trevlig mäklare.

Fredrik & Hannah Läs mer
    2019-06-13 Kimberly P svarar Fredrik W
    Åh, tack för din rekommendation. Tack igen fina ni! :-)
  • Emma J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-31

Jag sålde min 1:a i Årsta med hjälp av Kimberly som jag från första stund känt mig väldigt trygg med i hela processen som försäljningen innebar. Engagerad, proffsig och lugn i sitt sätt med bra koll på Årsta. Har gett goda råd längst hela vägen och lätt att diskutera och resonera med, tacksam för det! Läs mer
    2019-06-07 Kimberly P svarar Emma J
    TACK Emma! Vilken fin rekommendation jag fick. Kul att du är lika nöjd som säljaren du köpte av en gång i tiden. Nu får nästa ägare njuta av den fina uteplatsen så småning om.
  • tuva j skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-24

Jag har genom Kimberly på svensk fastighetsförmedling sålt en bostadsrätt i Årsta.
    Från ett första möte för ett år sen och genom hela processen har jag kännt mig trygg. Bemötandet har varit proffsigt, lugnt och mänskligt/personligt.
    Jag hade inga specifika förväntningar men kan inte tänka mig ett bättre bemötande. Läs mer
    2019-06-07 Kimberly P svarar tuva j
    Tack fina Tuva för fina ord! Nu ska vi hitta nytt å dig. Kram
  • Jasmina S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-16

Snäll och pedagogisk genom hela processen. Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Jasmina S
    Det var fint skriver! Vi håller kontakten framöver. Du har verkligen köpt en Årstapärla!
  • Ebba O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-16

Kimberly är otroligt proffsig, trevlig och jobbade fram ett väldigt bra pris när vi sålde vår bostad. Dessutom hjälpte hon oss med bankkontakt till vårt lånelöfte. Kan verkligen rekommendera henne :) Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Ebba O
    Så härligt att det löste sig men banken och att försäljningen gick bra. TACK igen för blommorna!
  • Tobias V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-15

Tydlig kommunikation, vänligt bemötande och hög tillgänglighet! Läs mer
    2019-05-22 Kimberly P svarar Tobias V
    Vad glad jag blir att du känner så. Det är huvudsaken för mig!
  • Annika N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-12

Kimberly har varit helt fantastisk under den snabba process som följde när jag köpte min drömlägenhet i Årsta!
    Lyhörd, empatisk och tydlig kommunikation.
    Proffsig rakt igenom och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-12 Kimberly P svarar Annika N
    Annika, varma varma tack för dina ord! Vi ses snart igen. Stor kram!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn