48 rekommendationer

Kimberly Pändel Lehn
en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31
120 53 Årsta — Visa karta

Vad tror Kimberly att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 48 kunder tycker om Kimberly Pändel Lehn

• sven D
    sven D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly genomförde försäljningen av min gamla mors lägenhet på ett föredömligt sätt - hon var påläst, driven, höll oss löpande informerade och hade erfarenhet och integritet att säga ifrån när hon tyckte att något av våra förslag inte skulle gynna försäljningen. Och hon gav sig inte. Därför såldes också lägenheten till ett bra pris i en osäker marknad. Kort och gott har min mor och jag haft en mycket positiv upplevelse av att sälja via Kimberly! Läs mer
    2018-06-15 Kimberly P svarar sven D
    Vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Härligt att ni är så nöjda! Vi hörs snart igen. Ha en skön sommar så länge!
  • Toksoy E
    Toksoy E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi valde att gå vidare med Kimberly för att sälja vår lägenhet, bland de mäklare vi träffade så var det hon som gav bäst intryck av alla.
    Kimberly är trevlig, ambitiös och genuin.
    Hon var alltid anträffbar och tillmötesgående.
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-21 Kimberly P svarar Toksoy E
    Hej Engin! Tack för rekommendationen. Vi håller kontakten!
  • Björn K
    Björn K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Inte bara lyckades hon ge oss ett bra försäljningspris hon också hade en väldigt bra kommunikation med oss hela tiden som fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2018-05-15 Kimberly P svarar Björn K
    Tack för fina ord Björn! Och tack för presenten. Vi har redan använt den hemma. Mycket god! :-)
  • Marie S
    Marie S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är mycket professionell & trevlig. Jag kan varmt rekommendera henne & skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2018-04-19 Kimberly P svarar Marie S
    Tack fin rekommendation! :-) Vi håller kontakten!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gav, och ger, ett professionellt intryck och var alltid glad och trevlig. Kan starkt rekommendera henne för framtida sälj! Läs mer
    2018-04-05 Kimberly P svarar Mikael S
    Vad glad jag blir! Tack för massa massa fina ord :-) Hoppas ni har kommit i ordning och att vi ses snart igen!
  • Nils W
    Nils W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är jättenöjda med Kimberlys jobb vid vår försäljning. Allt flöt på snabbt och bra, och hon gjorde det där lilla extra, som att lösa akuta problem, och att ställa upp på lite udda tider. Vi som säljare är mycket nöjda, och det tror vi att även köparna är. Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Nils W
    Tack för fin rekommendation! Bra samarbete leder till bra resultat! :-)
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Personligt bemötande och samtidigt väldigt professionell. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Tar sig tid trots ett späckat schema. Kan inte annat än att rekommendera starkt!
    Magnus Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Magnus R
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Stor kram!
  • Erik N
    Erik N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag är väldigt glad att jag valde Kimberly som mäklare för försäljningen av min lägenhet och kan bara ge henne den bästa av rekommendationer. Professionell, tydlig, ärlig, energisk och lång erfarenhet av bostadsmarknaden och Årsta. I en ostadig marknad var hon driven att prestera att det högsta möjliga slutpriset - inte det snabbaste avslutet. Läs mer
    2018-03-29 Kimberly P svarar Erik N
    Tack för fina ord Erik! Jag är precis lika nöjd med er. Tack för gott samarbete! :-)
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som både jag och min sambo fick ett mycket gott intryck av vid vårt första möte.
    En mäklare som jobbar hårt och som inte ger sig för ens alla är nöjda.
    Kan absolut rekommendera Kimberly till vänner och bekanta Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Rickard K
    Stort tack för väl valda ord. Det värmer! Vi hörs vidare!
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättebra intryck och är nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-04-03 Kimberly P svarar Cecilia
    Tack Cecilia! :-) Vi hörs vidare!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick ett väldigt gott intryck av Kimberly redan från första början och det visade sig att det var helt rätt. Väldigt seriös och kunnig mäklare med ett brett kontaktnät som kom väl till hands i en svajig marknad som denna. En tålmodig och gedigen arbetsinsats ledde till att vi fick ut det mesta möjliga av vår försäljning. Skapade ett lugn och en trygghet som vi uppskattade väldigt mycket. Läs mer
    2018-02-12 Kimberly P svarar Joakim L
    Jag blir glad när jag läser din rekommendation. Det värmer. Vi hörs och ses framöver! Hälsa!
  • Nathalie Ö
    Nathalie Ö skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    En trevlig och varm mäklare som var lätt att prata med och hon beskrev och förklarade saker så man förstod, allt gick snabbt och lätt utan några problem och jag hoppas på bra samarbete även i framtiden. Läs mer
    2018-02-12 Kimberly P svarar Nathalie Ö
    Fina ord! Ett samarbete hoppas även jag på i framtiden. Vi hörs vidare!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej Kimberly var superbra! Även om marknaden var lite svag fick jag det jag var ute efter när det gäller pris. Hon var alltid tillgänglig även om jag förstod att hon hade mycket att göra. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-02-05 Kimberly P svarar Johanna L
    Ett bra samarbete leder till ett bra resultat! Tack för det! :-)
  • Emmy Linnea Ulrika K
    Emmy Linnea Ulrika K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Snabbt, enkelt och smidigt. Bra kommunikation. Läs mer
    2018-02-05 Kimberly P svarar Emmy Linnea Ulrika K
    Vad glad jag blir att ni känner så! Vi håller kontakten :-)
  • Ida E
    Ida E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Duktig och professionell mäklare som är bra på att hitta spekulanter och med många kontakter. Vi hade en smidig lägenhetsförsäljning trots svajigt på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-02-05 Kimberly P svarar Ida E
    Ida och Pau, stort tack för era ord!
  • Carina J
    Carina J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Min lägenhet gick ut till försäljning precis när marknaden fick pyspunka. Kimberly la ner oerhört mycket jobb med flera visningar och åtskilliga samtal med spekulanter. Det var tack vare hennes imponerande tålamod som jag fick vad jag ville för den. Läs mer
    2017-12-13 Kimberly P svarar Carina J
    Tack för fina ord Carina! Så härligt att höra att du är nöjd. Nu slipper du mina samtal på ett tag ;-)
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Snabb återkoppling och svar på frågor.
    Vi rekommenderar Kimberly varmt! Läs mer
    2017-12-12 Kimberly P svarar Jenny M
    Tack Jenny! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Stor kram
  • Johan S
    Johan S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt duktig och metodisk. Sköter uppföljningen på ett klanderfritt sätt och levererade bra slutpris trots den något svajiga marknaden. Varma rekommendationer. Läs mer
    2017-10-16 Kimberly P svarar Johan S
    Samarbete är A och O såå.. TACK själv, nöjet på min sida!
  • Linda S
    Linda S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fick en bra känsla av Kimberly redan första mötet. Kändes kompetent och förtroendeingivande. Hon hade bra koll på marknaden och på vad folk sökte så hon sålde vår lgh via förhandsvisning. Hann inte ens fota den. Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2017-09-27 Kimberly P svarar Linda S
    Tack för fina ord Linda! Det glädjer mig att ni är så nöjda.
  • Karim S
    Karim S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker Kimberly är en otroligt kompetent och kunnig mäklare. Är väl insatt i sitt arbete och området där hon arbetar. Hon är alltid tillgänglig när det behovs och alltid återkoppla om man har frågor och funderingar. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2017-09-18 Kimberly P svarar Karim S
    Vad glad jag blir av din fina referens! Tack!
  • Marie-Louise Ö
    Marie-Louise Ö skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mycket kompetent, duktig mäklare. Hon är trevlig och lättsam att ha att göra med. När det var något jag undrade över eller ville komma i kontakt med henne på annat sätt så fanns hon alltid där.

Hon lyckades sälja lägenheten till ett jättebra pris.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2017-09-13 Kimberly P svarar Marie-Louise Ö
    Tack snälla för fina ord! Vi hörs vidare!
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick Kimberly rekommenderad och är väldigt nöjda. Hon var trevlig, proffsig och vi litade på henne. Det märktes tydligt att hon kan området väl. Läs mer
    2017-09-13 Kimberly P svarar Josefine E
    Vad fint att höra att ni är nöjda. Jag är minst lika nöjd med er ;-) Kram
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly var både trevlig, proffsig, hjälpsam och kompetent. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet. Hon lyckades till och med få den såld innan visning. Läs mer
    2017-09-11 Kimberly P svarar Fredrik P
    Snälla ni! Tack så mycket, vi hörs vidare :-)
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ett helt fantastiskt arbete!
    Sådant driv och engagemang är få som besitter.
    Kimberly såg till att vi nådde ett mycket bra slutpris och med sin kompetens ledde hon oss tryggt i hamn från start till mål.
    Stort tack för ett mycket fint arbete!

Tomas & Maria Läs mer
    2017-09-06 Kimberly P svarar Tomas A
    MEN vad glad jag blir. Kram på er
  • Lina T
    Lina T skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kilmberly gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet och hon höll oss i handen genom hela processen. Hon är trygg, snabb, tydlig, proffsig, och trevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-09-06 Kimberly P svarar Lina T
    Tack Lina och Max! Vad härligt att höra att ni är så nöjda. Vi hörs vidare!
  • Philippa D
    Philippa D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Är supernöjd med Kimberly och det jobbet hon gjorde vid försäljningen av min lägenhet. Tillgänglig, väldigt vettig att resonera med och levererade ett riktigt bra slutpris. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-09-03 Kimberly P svarar Philippa D
    Tack för fina ord! :-) Det glädjer mig att du är så nöjd.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn och trygg mäklare som man kan lite på. Jag är super nöjd och kan varmt rekommendera Kimberly. Läs mer
    2017-08-31 Kimberly P svarar Jenny N
    Tack snälla Jenny! :-) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! Kram
  • Melina
    Melina skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi valde Kimberly till försäljningen av vår lägenhet. Det fanns alltid en god kommunikation mellan oss och jag fick alltid snabbt svar på mina frågor. Jag känner att vi fick bra med information och vägledning från start till avklarad försäljning. Kimberly är väldigt professionell och haft god kännedom om både området/bostadsförening. Vi är mycket nöjda med Kimberly och kan varmt ge henne våra rekommendationer. Läs mer
    2017-08-30 Kimberly P svarar Melina
    Nöjet har varit på min sida. Det glädjer mig att ni är så nöjda. Vi hörs vidare! :-)
  • Moa H
    Moa H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har både köpt och sålt via Kimberly, till full belåtenhet. Mycket proffsigt skött båda gångerna. Min upplevelse är att Kimberly inte bara är trevlig - hon är även en av de mest pålitliga jag stött på i branschen. Läs mer
    2017-08-30 Kimberly P svarar Moa H
    Tack för fina ord Moa! Jag hoppas vi springer på varandra framöver!
  • Sara A
    Sara A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket nöjda, jag rekommenderar henne varmt. Otroligt snabb och proffsig men också pedagogisk. Läs mer
    2017-08-30 Kimberly P svarar Sara A
    Vad roligt att höra att ni är mycket nöjda. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet lika bra som ni trivdes i gamla :-)
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en väldigt trevlig mäklare, som man hade förtroende för. Hon var alltid tillgänglig/kontaktbar när man behövde henne vilket är ett stort plus! Alltid glad och arbetade på ett proffesionellt sätt. Hon såg till att vi fick vår underbara lägenhet som vi ville ha redan första gången vi såg den :)) Rekommenderar henne starkt till de som vill köpa lägenhet via henne o kommer att kontakta henne om vi skulle behöva sälja längre fram i framtiden, tack för allt Kimberly :) Läs mer
    2017-07-20 Kimberly P svarar Katarina B
    Vad härligt att höra att ni redan nu trivs bra i lägenheten. Lycka till med lilla familjen och njut av er fina bostad! Kram på er
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kände förtroende för Kimberly från vårt första möte när vi träffades i min mammas lägenhet som skulle säljas. Förtroendet och ett professionellt bemötande höll i sig under hela processen. Kimberly var hela tiden tillgänglig för information och stöd. Jag är mer än nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen. Dessutom tipsade hon om städfirman GK Facility Service som gjorde ett utmärkt jobb med städning och bortforsling av möbler med kort varsel. Läs mer
    2017-07-05 Kimberly P svarar Agneta J
    Hej Agneta! Vad glad jag blir av dina fina ord. Stort tack! Hoppas vi ses framöver!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly är en mäklare som håller högsta kvalitet från början till slut. Efter att ha träffat henne på ett antal visningar där vi själva var spekulanter var valet enkelt när vi väl skulle sälja. Trevligt bemötande, professionellt genomförande och stor kunskap om både området och försäljning. Engagemanget för mig som kund gör att Kimberly skiljer sig från andra mäklare. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Att vi slog försäljningsrekord i föreningen gjorde inte saken sämre! Läs mer
    2017-06-07 Kimberly P svarar Emelie H
    Tack söta ni för fina ord! Hoppas renoveringen av er nya lägenhet går enkelt och smärtfritt ;-)
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Med ett stort engagemang och kunskap tog dig an min lägenhet i Årsta. Du visade mycket en proffsig och glad personlighet och kontinuerlig information till mig under hela processen. Jag är så nöjd med din insats och hoppas våra vägar möts igen.. Läs mer
    2017-05-16 Kimberly P svarar Åsa S
    Åsa! Vilken fin referens. Stort tack! Vi hörs inom kort igen! Kram
  • Peter O
    Peter O skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en Bostadsrätt i Årsta via Kimberly, kan starkt rekommendera Kimberly. Väldigt professionell bemötande och expert på att skriva en bra och välinformerad annons. Bra uppföljning och snabb på att svara på frågor etc. Kimberly är väldigt lyhörd och engagerad. Jag hoppas våra vägar korsas igen i framtiden! Läs mer
    2017-05-15 Kimberly P svarar Peter O
    Stort tack för fina ord Peter! Det värmer. Vi träffas garanterat igen! Ha det fint till vi hörs igen!
  • Hasibul I
    Hasibul I skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Det gick jättebra. Hon är topp professionella. Läs mer
    2017-05-09 Kimberly P svarar Hasibul I
    Thank you Hasibul! Hope to see you soon again :-)
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte och sålde med hjälp av Kimberly pändel lehn vi rekommenderar henne starkt. mycket proffsig och alltid kontaktbar! Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2017-04-24 Julius L svarar Niklas H
    Stort tack för fina ord Niklas! :-)
  • Rafal S
    Rafal S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde med Kimberly Pändel Lehn. Rekommenderar henne starkt! Mycket kunnig, alltid tillgänglig, behjälplig och professionell. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rafal S
    Stort tack för fina ord! :-) Jag ser fram emot att kunna hjälpa er i framtiden igen. Tvivla inte på att höra av er om ni har tankar på att flytta till Årsta igen.
  • Rauno H
    Rauno H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rekommenderar Kimberly på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta .Som förstagångssäljare så gick allt bra när det är mycket att tänka på . Hälsar Rauno o Rune Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Rauno H
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda. Det värmer! Ha det så bra i Vadstena!
  • Sara H
    Sara H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Kimberly Pändel Lehn för att sälja vår bostadsrätt i Årsta.
    Som person är Kimberly väldigt trevlig, positiv person med ett otroligt driv. Det som mest var positivt var att vi som säljare kände oss trygga pga hennes erfarenhet, engagemang, ärlighet samt återkoppling. En otroligt bra mäklare som vi ska anlita för vår nästkommande bostadsförsäljning. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Sara H
    Tack för fina ord! Jag hjälper er gärna med försäljningen när det blir dags. Hälsa! Kram
  • Anna S
    Anna S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly Pändel Lehn, en otroligt professionell mäklare, men det jag uppskattade mest var hennes genuina engagemang i försäljningen och i mig som nervös säljare. Hon återkopplar hela tiden och finns där under hela processen. Aldrig svår att nå! En fin mäklare och människa som jag kontaktar igen nästa gång jag ska flytta! Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Anna S
    Tack Anna! Vad härligt att höra att du är så nöjd. Det värmer! Kram på dig
  • Jennie  K
    Jennie K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi hade Kimberly som mäklare och vi är mycket nöjda. Hon sålde vår lägenhet innan visning till ett mkt bra pris och det var alltid smidigt att ha kontakt med henne och hon var snabb på att återkoppla. Tack vare hennes gedigna kundkrets i Årsta kunde vi göra affären precis på det sätt vi ville med en trygg mäklare. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Jennie K
    Tack Jennie! Ha så kul på Gröna Lund på söndag. Hälsa familjen! :-)
  • Ruzbeh
    Ruzbeh skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Kimberly Pändel Lehn för försäljning av lägenhet. Kimberly sålde lägenheten till ett oväntat högt pris och på ett otroligt professionellt sätt. Hon var alltid enkel att kontakta och återkopplade väldigt snabbt. Kimberly höll mig ständigt uppdaterad om spekulanter som hörde av sig. Hon är lyhörd och väldigt enkel att samarbeta med och är väl insatt i marknaden och håller vad hon lovar. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Ruzbeh
    Tack för fina ord! Jag ser fram emot att samarbeta med dig i framtiden! Ha det så bra tills vi hörs igen! :-)
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Anlitade Svensk fastighetsförmedling (Kimberly Pändel Lehn) för försäljning av min bostad och blev mycket nöjd då lägenheten såldes för rekordpris innan visning! Jag skulle verkligen vilja rekommendera Kimberly då hon är lätt att samarbeta med, håller vad hon lovar och gör lyckade bostadsaffärer! Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Mimmi
    Tack för väl valda ord! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med Kimberley Pändel Lehn som hjälpte mig sälja en lägenhet i Årsta! Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Josefin E
    Tack Josefin! Hoppas vi ses i framtiden!
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jättenöjd med både köp- och säljprocess via Kimberly. Engagerad, kunnig och pålitlig. Lätt att få tag på och återkopplar hela tiden vad som sker både när det gäller köp och försäljning. Extra plus för att hon snappar upp och minns detaljer, såsom namn på spekulanter, familjeförhållanden osv. Trots att hon möter många människor så känns mötet med Kimberly personligt och jag upplevde henne som väldigt proffsig och trygg i den omtumlande situationen som en lägenhetsaffär faktiskt innebär. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lotta L
    Tack för massa fina ord! Hoppas vi hörs i framtiden igen!
  • Emma D
    Emma D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi vill rekommendera en professionell och erfaren mäklare som sålde vår lägenhet till ett pris över förväntan. Hon heter Kimberly och är den bästa mäklaren i Årsta enligt oss. Säljprocessen gick smidigt och vi fick all den hjälp vi behövde. Sedan är hon en rak och snäll person man kan lita på. Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Emma D
    Tack för alla fina ord! Det var ett nöje att samarbeta mer er! Hälsa familjen!
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en lägenhet tillhörande bostadsrättsföreningen och resultatet blev över förväntan. Kimberly skötte allt perfekt och helt i linje med våra önskemål.Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling Årsta generellt och i synnerhet vår mäklare Kimberly.
    //Lars Wellander Ordförande BRF Runn 2 Läs mer
    2017-05-04 Kimberly P svarar Lasse W
    Vad härligt att ni blev så nöjda! Hoppas vi hörs i framtiden igen. Ha det så bra fram till dess!
Kimberly Pändel Lehn
Joanna Tuvesson