Kimberly Pändel Lehn
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 64 kunder tycker om Kimberly Pändel Lehn

• Mikael H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-01-27

Sålde en tvåa på 56 kvadratmeter. Proffsigt bemött av mäklaren som hade löpande uppdateringar och var väldigt informativ. Läs mer
    2019-01-27 Kimberly P svarar Mikael H
    Vad glad jag blir av att läsa din rekommendation. Det var ett rent nöje att hjälpa till vid försäljningen. Vi hörs och ses!😊
  • William F
    William F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-01-22

Grymt bra mäklare. Ordnade så att vi fick vad vi ville för vår lägenhet trots rådande marknad. Läs mer
    2019-01-22 Kimberly P svarar William F
    Stort tack William! Vad glad jag blir :-)
  • Therese S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-01-20

Förtroendegivande, professionell, trevlig och bra leverans! Läs mer
    2019-01-21 Kimberly P svarar Therese S
    Tack för rekommendationen! Extra härligt att du är lika nöjd som jag :-)
  • Helena W
    Helena W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-12-27

Sålt en 2:a i Årsta
    Mycket trevlig och engagerad, mycket bra med återkoppling om vad som hände efter visningarna.
    Hade inga direkta förväntningar men upplevde att Mäklaren levde mycket väl upp till dem och fick mig att få högre förväntningar än jag hade och lyckades genomföra dem.
    Mycket trevligt att fått ha med er att göra tydliga och vänliga i bemötande och väldigt tillgängliga. Läs mer
    2019-01-03 Kimberly P svarar Helena W
    Tack för fin rekommendation Helena! Det var en fin bekantskap och extra kul att du är nöjd.
  • Jason C
    Jason C skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-11-09

Välding trevlig bemötande och superproffsigt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-12 Kimberly P svarar Jason C
    Vad glad jag blir att ni är supernöjda. Det är jag med! :-) Vi hörs framöver!
  • Saeed E
    Saeed E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-24

Jag sålde en 1,5:a på Bolmensvägen i Årsta med hjälp av Kimberly. Hon var väl förberedd, proffsig och socialt skicklig redan vid "pitch-mötet", utan att vara för "säljig". Jag och min sambo var överens om valet av mäklare efter att ha träffat 2 andra mäklare.

Kimberly var sedan professionell och levererade genom hela försäljningsprocessen. Hon var tillgänglig, agerade transparent och var generellt enkel att ha och göra med.

Sammanfattningsvis var/är jag väldigt nöjd med hennes (och mäklarfirmans) tjänst och insats. Hela försäljningsprocessen från start till mål var över min förväntan. Läs mer
    2018-10-24 Kimberly P svarar Saeed E
    Stort tack för fin referens och gott samarbete! Vi håller kontakten!
  • Lisa L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-21

Proffsigt handhavande och bemötande vid både köp och försäljning av lägenhet. Jag kan starkt rekommendera Kimberly Pändel Lehn när du behöver en mäklare i Årsta! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Lisa L
    Blir både glad och tacksam att du upplevt processen positivt från båda håll. Det är jättekul att läsa.
  • Sofia J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-21

Köpte en bostadsrätt och bemöttes professionellt av mäklaren från att jag var på visning tills dess att vi skrev kontrakt. Mäklaren ingav förtroende och hade trevligt bemötande, jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Sofia J
    Tack för dina ord, jag blir glad att du upplevt processen så och grattis igen till din fina lägenhet.
  • Birgitta E skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-19

Köpt bostadsrätt
    Kimberly har ett mycket öppet och trevligt bemötande
    Jag känner mig mycket nöjd över hela situationen Läs mer
    2018-10-22 Kimberly P svarar Birgitta E
    Tack för fin referens, det gör mitt jobb extra givande. Vi håller kontakten!
  • Lotta V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-13

Andra gången jag använder Kimberly och jag är mycket nöjd. Proffsigt bemötade och stor kunskap om Årsta. Läs mer
    2018-10-14 Kimberly P svarar Lotta V
    Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er igen :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn