15 rekommendationer

Lisa Lindberg fd Ydeskog
en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31
120 53 Årsta — Visa karta

Vad tror Lisa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Lisa Lindberg fd Ydeskog

• Marcus A
    Marcus A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig, kunnig och väldigt hjälpsam mäklare med enorm kunskap om Årsta.
  • Martin
    Martin skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog är det självklara valet om du ska sälja din bostad i Årsta.

Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Lisa och hon sköter allt fantastiskt professionellt. Hon förmedlar en trygghet till dig som känns otroligt viktig vid bostadsaffärer. Genom sitt stora kundregister hjälper hon dig hitta köpare som kanske inte letar aktivt ute på nätet, men som har visat intresse för liknande objekt tidigare. Lisa går alltid att nå och hjälper till med alla frågor, stora som små som man har under försäljningen och även långt efter ifall man kommer på något som man behöver hjälp med. Att hon även är fantastiskt trevlig och kul att prata med gör ju bara livet lite roligare.

Jag kan varmt rekommendera Lisa som mäklare till din/er bostadsförsäljning!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ska du/ni sälja din/er lägenhet i Årsta rekommenderar jag Lisa Lindberg fd Ydeskog varenda dag i veckan!!!

När jag skulle sälja min lägenhet på Eklångsvägen hörde jag efter med några mäklare och det slutade med att jag insisterade på att testa Hemverket trots att Lisa vid vårt första möte sade att "det inte kommer att fungera". Sagt och gjort, försäljningen med Hemverket fungerade inte alls. Professionell som Lisa är höll hon igen på skadeglädjen och nöjde sig med att säga "vad var det jag sa" när jag flera veckor efter vår första kontakt undrade om hon fortfarande var intresserad av att sälja min lägenhet. Hon tog på sig uppdraget och det måste ha varit tack vare hennes gedigna kundregister och goda rykte som Lisa bara på ett par dagar hade sålt lägenheten, till ett mycket bra pris dessutom. Nu vet jag att en fastighetsmäklare inte är detsamma som en trollkarl men just i fallet med min lägenhet så upplevde jag det nästan så.

Att Lisa dessutom är lugn, trevlig och lätt att ha att göra med gör att jag inte skulle tveka en sekund på vem jag skulle ringa om det var dags för försäljning i Årsta.
  • Anna B
    Anna B skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag och min man sålde vår lägenhet i Årsta nu i våras och eftersom vi bor utomlands hade vi lite annorlunda krav på hjälp och stöd inför försäljningen. Vi befann oss i Sverige endast ett par dagar för att rensa ur lägenheten och den mäklare vi ville anlita skulle sedan behöva agera som kontaktperson mellan oss och andra personer/företag som vi skulle behöva anlita, som t ex home staging, tömning & bortförsel av resterande möbler/saker samt städning. Vi träffade tre olika mäklare från olika mäklarfirmor under våra 4 dagar i Stockholm, och bestämde oss snabbt för att Lisas gedigna erfarenhet, lugna personlighet, kontaktnät och framförallt positiva inställning till vår lite annorlunda lägenhet (en ovanlig planlösning) och situation var det rätta för oss. Ett val vi verkligen inte ångrade. Lisa gjorde ett helt fantastiskt jobb. Hennes nära samarbete med Home staging företaget gjorde under med vår lägenhet, och hon skötte all kontakt med de andra firmorna som tömde och städade lägenheten. Vi hördes mest via e-post eftersom vi bor i en tidszon som ligger 9 timmar efter Sverige och kontakten fungerade väldigt bra trots detta. Att sälja en bostadsrätt från en annan kontinent är inte det enklaste, men med Lisas hjälp och råd gick det otroligt bra och vi kände oss trygga genom hela processen.Hon koordinerade allt och vi kände hela tiden att hon gjorde sitt yttersta samt lite till för att hitta rätt köpare och att få alla pusselbitar att falla på plats. Dessutom var hon mycket flexibel och hittade lösningar på sådant vi behövde lite extra hjälp och stöd med. Lisa är en sådan mäklare som inte väjer för sådant som kan te sig lite mer komplicerat, utan istället ser det som en utmaning på ett positivt vis. Och hon gör alltid det där lilla extra.
    Vi är otroligt nöjda, och att vi i slutänden kunde sälja till ett pris som vida översteg våra högsta förväntningar var en extra bonus. Vi rekommenderar verkligen Lisa!!
    2017-09-26 Lisa L svarar Anna B
    Vad fina ni är! Tack snälla för det fantastiska betyget! Jag gillar ju att få hjälpa till på alla plan och det fick jag verkligen möjlighet till med er. Det var så roligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ert nya kapitel i livet blir fantastiskt! Stort tack återigen, hoppas att ni får en fantastisk höst! //Lisa
  • Hanne H
    Hanne H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog träffade jag första gången när jag behövde hjälp med att värdera min lägenhet. 2 år senare hjälpte hon mig med försäljningen.
    Jag är supernöjd med Lisa och hon är en profisionell, lugn och trygg mäklare. Jag är en person som har lite kontrollbehov och detta hanterade Lisa jättebra! Undrade jag något så fick jag svar direkt och kände jag mig orolig eller stressed så lugnade hon mig.
    2017-09-26 Lisa L svarar Hanne H
    Vilka fina ord Hanne! Tack snälla för ett trevligt samarbete, jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende! Stort tack för denna gång, jag hoppas att vi får möjligheten att samarbeta igen :) ha en fortsatt fin höst!
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag tycker att jag fick ett mycket professionellt bemötande av Lisa. Lisa är väldig kunnig och mån om att du ska känna dig trygg med din bostadsaffär. Det känns tryggt att veta att hon finns kvar, även när bostadsaffären är klar. Hon tänker långsiktigt och vill att jag som kund får all den hjälp och service som finns att få. Jag rekommenderar därför Lisa till dig som vill göra en bra bostadsaffär. Tack Lisa :)
    2017-09-11 Lisa L svarar Amanda A
    Tack snälla Amanda för fina ord, jag vill verkligen att tryggheten ska finnas i en bostadsaffär! Hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten :) Vi hörs snart igen, det är bara att säga till när du behöver min hjälp. Ha en fortsatt fin höst! Återigen tack!
  • Christine  K
    Christine K skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har haft kontakt med Lisa Lindberg fd Ydeskog som både köpare och säljare och skulle definitivt anlita henne igen om det blev aktuellt med ytterligare försäljning! Som köpare upplevde jag mig väldigt bekväm på visningen. Hon fanns tillgänglig för att svara på de frågor jag hade, utan att jag kände att hon trängde sig på. Som säljare kände jag mig trygg och hela tiden uppdaterad på vad som hände. Hon höll en hög tillgänglighet både i mail och telefon under hela processen. Lisa återkopplade snabbt vad som hände på visningarna och höll mig uppdaterad under budgivningen. Jag kan absolut ge Lisa mina allra bästa rekommendationer!
    2017-09-11 Lisa L svarar Christine K
    Tack snälla Christine för din Reco och dina fina ord! Jag hoppas att våra vägar korsas igen så vi får ytterligare en anledning att samarbeta! Hoppas du får en härlig höst, vi ses på tillträdet igen! Mvh Lisa
  • Lucian-Constantin P
    Lucian-Constantin P skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Måldriven och engagerad. Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hon är en väldig kompetent mäklare!
    2017-07-14 Lisa L svarar Lucian-Constantin P
    Tack snälla ni för fina ord! Det var så kul att få hjälpa er, nu hoppas jag att ni kommer trivas super i ert nya drömboende! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Lisa Lindberg
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lisa Lindberg Ydeskog som gjorde ett strålande jobb med att sälja min lägenhet i Årsta. Måldriven och engagerad. Svarar snabbt på mail och sms (även på helger). Hon gjorde det lilla extra för att höja stämningen på visningarna. Lugn och cool samt mycket professionell.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Kan verkligen rekommendera!
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Lisa Lindberg (fd Ydeskog) och är mycket nöjda! Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Lätt att nå och tydlig i kommunikationen. Det har varit en trygghet att ha henne i både köp och försäljning. Vi har stort förtroende för henne och för Svensk Fastighetsförmedling Årsta.
  • Benyamin L
    Benyamin L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta genom Svensk Fastighetsförmedling. Under hela processen från visning till budgivning och slutligen inflytt har vi känt ett enormt professionellt stöd och förtroende för fastighetsförmedling samt mäklaren Lisa Lindberg fd Ydeskog. Vi har hittat hem och flyttar inte igen på överskådlig tid men jag skulle varmt rekommendera både mäklaren och förmedlingen till alla andra som vill hitta hem!
  • Anders D
    Anders D skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej jättebra och proffsigt bemötande. Vi sålde i en svår period marknadsmässigt, men Lisa lyckades skapa lugn kring försäljningen och var envis och metodisk.
  • Moses E
    Moses E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Ydeskog är en klippa som mäklare. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hennes lugn som person kan få den mest stressade att lugna ner sig och släppa kontrollen. Hon är mån om att göra ett sådant bra jobb att du ska kunna rekommendera Lisa efter en avslutad affär. Och det gör jag, jag rekommenderar henne varmt!
Kimberly Pändel Lehn
Joanna Tuvesson