en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Lisa Lindberg fd Ydeskog

• Lucian-Constantin P
    Lucian-Constantin P skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Måldriven och engagerad. Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hon är en väldig kompetent mäklare!
    2017-07-14 Lisa L svarar Lucian-Constantin P
    Tack snälla ni för fina ord! Det var så kul att få hjälpa er, nu hoppas jag att ni kommer trivas super i ert nya drömboende! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Lisa Lindberg
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lisa Lindberg Ydeskog som gjorde ett strålande jobb med att sälja min lägenhet i Årsta. Måldriven och engagerad. Svarar snabbt på mail och sms (även på helger). Hon gjorde det lilla extra för att höja stämningen på visningarna. Lugn och cool samt mycket professionell.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Lindberg fd Ydeskog gjorde en jättebra försäljning för oss. Kan verkligen rekommendera!
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Lisa Lindberg (fd Ydeskog) och är mycket nöjda! Lisa är professionell, tydlig och flexibel. Lätt att nå och tydlig i kommunikationen. Det har varit en trygghet att ha henne i både köp och försäljning. Vi har stort förtroende för henne och för Svensk Fastighetsförmedling Årsta.
  • Benyamin L
    Benyamin L skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta genom Svensk Fastighetsförmedling. Under hela processen från visning till budgivning och slutligen inflytt har vi känt ett enormt professionellt stöd och förtroende för fastighetsförmedling samt mäklaren Lisa Lindberg fd Ydeskog. Vi har hittat hem och flyttar inte igen på överskådlig tid men jag skulle varmt rekommendera både mäklaren och förmedlingen till alla andra som vill hitta hem!
  • Anders D
    Anders D skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hej jättebra och proffsigt bemötande. Vi sålde i en svår period marknadsmässigt, men Lisa lyckades skapa lugn kring försäljningen och var envis och metodisk.
  • Moses E
    Moses E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastisk mäklare med kunden i fokus hela tiden. Vårat första intryck av Lisa var att hon var förbered och kunnig om Årsta. Vi hade aldrig trott att vi skulle slå rekord i föreningen men Lisa va aldrig orolig. Hon trodde på lägenheten och såg alltid till att ha en spelplan. Vi kan inget annat än att rekommendera Årsta bästa mäklare. Moses & Helen
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lisa Ydeskog är en klippa som mäklare. Hon har god kunskap om området, är trygg och kompetent. Hennes lugn som person kan få den mest stressade att lugna ner sig och släppa kontrollen. Hon är mån om att göra ett sådant bra jobb att du ska kunna rekommendera Lisa efter en avslutad affär. Och det gör jag, jag rekommenderar henne varmt!
Kimberly Pändel Lehn
Joanna Tuvesson