Sara Kristensen
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 56 Läs vad Sara Kristensen

• Henrik W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-18

Tack vare Saras Kristensens erfarenhet, kunskap, tydlighet, snabba återkoppling vid ställda frågor och hennes lugn gjorde att jag kände jag stort förtroende genom hela processen från styling, visning och slutlig försäljning. Läs mer
  • Åsa T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-17

Vi har sålt en lägenhet 3a i Årsta. Mäklaren Sara var väldigt professionell och tillgänglig. För det mesta bra på att återkoppla och höra av sig samt planera försäljningen. Proffsigt arbetssätt och bra team med fotograf och den stylistrådgivning som ingick i försäljningen. Vi blev jättenöjda med bilderna på lägenheten och sättet vi blev bemötta.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • MARTIN L
    MARTIN L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-10

Tyvärr ingen bra upplevelse. Föreslog att vi skulle sälja på första budet och fortsatte med att föreslå det för varje bud som sedan kom. En annan märklig sak var det att det först sades att det var positivt att min lägenhet inte låg högst upp i en fastighet utan hiss - att det gjorde den mer värd - sedan var det helt plötsligt bättre för värdet att bo högst upp. Andra lägenheter hade sålts på samma gata några veckor tidigare, men min skulle inte komma upp på samma pris.
    Och så höll det på. Fick ringa runt andra och höra vad som var bäst för försäljningen helt enkelt. Fotografen var fantastisk dock. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar MARTIN L
    Hej Martin! Tack för din återkoppling. Bortsett från att vi fick högsta slutpriset i din förening 2018 när du sålde så är det tråkigt att höra att du inte kände dig nöjd med hela processen. Jag försökte ringa dig häromdagen, du är varmt välkommen att ringa mig. Mvh Sara
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-08

Rekommenderar absolut att ni skall träffa Sara när ni skall välja mäklare. För oss blev valet ganska enkelt efter vi träffat henne. Och hennes stora erfarenhet, ärlighet och trygghet leverade åtta budgivare samt nytt rekord för vår typ av lägenhet i Årsta. Slå Sara en signal och blida er en egen uppfattning, tror inte ni kommer bli besvikna. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Rikard W
    Hej! Tack så mycket för en riktigt fin rekommendation och ett mycket trevligt och bra samarbete! Blir så glad av att höra att ni är nöjda och att ni tycker att slutresultatet blev så bra.
  • Sandra F skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-06

Sålt en tvårumslägenhet.
    På totalen jättenöjda!

Fint bemötande och tillgänglig.
    Lite lågt utgångspris. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Sandra F
    Hej, tack för att jag fick förtroendet att få sälja er fina lägenhet!
  • Naimi E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-31

Sara var väldigt bra o erfaren och gav väldigt bra förtroende. Skulle absolut anlita henne nästa gång också! Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Naimi E
    Stort tack för att du gav mig uppdraget att sälja din fina bostad. Vi ses och hörs igen!
  • Mattias H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-24

Köpt 2 rums lägenhet i Årsta. Väldigt bra bemötande från mäklaren, trevlig och ärlig. Läs mer
    2019-06-14 Sara K svarar Mattias H
    Tack för din fina rekommendation, vi ses snart!
  • Sofia L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-01

Saras bemötande av mig som säljare var proffsigt och vänligt. Jag kände mig genast trygg i hennes händer. Troligt har hon även hand med köparna, då intresset för min lilla etta i Årsta blev stort och budgivningen landade på +15% från utgångspris. Jag kan varmt rekommendera Sara som mäklare! Läs mer
  • CHRISTIAN S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-03-18

Sara känns trygg, kunnig och proffsig. Hon guidade mig bra genom försäljningen som gick väldigt snabbt och smidigt trots en trög marknad. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Esko K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-03-16

Utmärkt bemötande med erfarenhet och kunnande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn