Sara Kristensen
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 40 kunder tycker om Sara Kristensen

• Jasmin B
    Jasmin B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är varm, kunnig och professionell. Hon kan verkligen marknaden i Årsta. Läs mer
    2018-11-27 Sara K svarar Jasmin B
    Tack för din fina rekommendation Jasmin!
  • Ellinor D skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara gav oss ett trevligt och professionellt bemötande, engagemang, lugn, snabb återkoppling, stor kompetens och erfarenhet när vi sålde vår lägenhet i Årsta. Läs mer
    2018-11-19 Sara K svarar Ellinor D
    Tack Ellinor för din fin rekommendation, lycka till i er nya stad!
  • Carl W
    Carl W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Absolut bäst!
    Trevlig, proffsig och personlig.
    Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Carl W
    Tack, vad glad jag blir över att läsa er rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa er genom hela försäljningen.
  • Patrik J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Oroligt nöjd med försäljningen! Proffsigt! Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Patrik J
    Jättekul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag tackar för förtroendet jag fick att få sälja er fina lägenhet.
  • Tove M skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Effektiv, kunnig, trygg och trevlig för alla inblandade. Kan inte annat än att varmt rekommendera Sara Kristensen till den som står i begrepp att köpa eller sälja bostad i Årsta. Läs mer
    2018-10-24 Sara K svarar Tove M
    Tack Tove för din fina rekommendation, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • Joakim H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köp av bostad i Årsta. Bra bemöt av mäklaren och framförallt väldigt behjälplig med banken. Stor rekommendation! Läs mer
    2018-10-12 Sara K svarar Joakim H
    Jättekul att ni är nöjda, snart får ni tillträde till er nya fina lägenhet. Vi hörs!
  • Johanna W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara är mycket förtroendeingivande och kompetent! Hon sålde vår lgh till ett bra pris trots en försiktig marknad. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Johanna W
    Tack själv Johanna för ert trevliga bemötande och förtroendet att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Anna skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sökte en erfaren, lugn och professionell mäklare med social kompetens och stark integritet. Allt detta fann vi i Sara Kristensen. Försäljningen blev succé därefter. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Anna
    Tusen tack! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att vi kunde genomföra en så smidig affär!
  • Ida-Marie J skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi träffade på Sara när vi själva letade lägenhet. Som mäklare har hon ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Därför var valet enkelt när vi vald mäklare för att själva sälja vår tvåa i Årsta. Vi kan varmt rekommendera Sara till att sköta er bostadsaffär. Läs mer
    2018-09-06 Sara K svarar Ida-Marie J
    Tack för ert fina omdöme! Jag är glad för att jag fick hjälpa till och önskar er all lycka till i er nya stad.
  • Joanna H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi både köpte och sålde lägenhet med Sara som mäklare våren 2018. Hon gjorde ett mycket bra jobb inför och vid försäljningen. Sara är trevlig, lugn och professionell och vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-06-11 Sara K svarar Joanna H
    Stort tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa er under både köp- och sälj processen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn