Elena Gomez
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 9 Läs vad Elena Gomez

• Johan S skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-29

Mäklaren var kanon på alla sätt å vis! Skulle rekommendera denna mäklaren! :) Läs mer
    2019-07-29 Elena G svarar Johan S
    Tack Johan för din rekommendation :). Ses på tillträdet men tills dess får ni ha en fin sommar!
  • Karin H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-07

Elena har varit lättillgänglig och visat engagemang och hjälpte oss med kontakter när det strulade till sig, både innan och efter köp av vår nya bostad. Hon behöll lugnet, men agerade samtidigt mycket snabbt när det behövdes. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi har fått och kan rekommendera Elena Gomez på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta! Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Karin H
    Karin, Stort tack för en fin rekommendation! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Vi håller kontakten! Trevlig sommar till dig och familjen!
  • Veronica B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-06-10

Elena gav snabb återkoppling och är mycket trevlig och professionell. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Veronica B
    Tack för din rekommendation Veronica!. Vi ses säkert i området framöver :).
  • Dan W skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-24

Jag har fått hjälp med att sälja min bostadsrätt.
    Mäklaren som jag hade lyckades verkligen med att få in rätt inredare, fotograf och därmed skaffa potentiella köpare. En stor skara tittade på lägenheten och en handfull var med och budade tills bara en var kvar. Jag är väldigt nöjd! Vet inte om alla är lika bra, men hon var toppen. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Dan W
    Dan, gott samarbete leder alltid till ett gott slut. :) Hoppas ni trivs bra i den nya lägenheten. Ha en fantastisk sommar och ett stort tack för en fin rekommendation!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-24

Elena var absolut den mäklare av alla i mötte som stod ut med positivt och proffesionellt bemötande och smakful på hur mycket hjälp vi behövde och hade full koll på läget hela vägen! Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Pernilla A
    STORT tack för en fin rekommendation! Önskar familjen en fin sommar!
  • Alexandra V skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-24

Jag har köpt en bostadsrätt i Årsta. Jag blev väldigt bra bemött utav Elena från första stund på visningen till påskrivning av kontrakt. Så jag har bara gott att säga och är jättenöjd med min upplevelse. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Alexandra V
    Varma varma tack Alexandra för dina fina ord! Ni har verkligen köpt en liten Årstapärla. :)
  • Kim M skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-19

Elena fick man förtroende för direkt och det kändes mycket bra. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Kim M
    Stort tack Kim för dina fina ord! Vi håller kontakten! :)
  • Ingalill A skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-17

Fick ett enormt trevligt bemötande av Elena. Hon är mycket kunnig om sin sak. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Ingalill A
    Ett stort tack för dina ord Ingalill! Det värmer! :)
  • Pontus skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-05-16

Rekommenderar Elena varmt, trovärdig och professionell. Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Pontus
    Tack Pontus för dina ord! Vi ses troligtvis igen framöver! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Kimberly Pändel Lehn