Elena Gomez
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 20 Läs vad Elena Gomez

• Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-04-03

Årsta
    Proffsig och tydligt bemötande! Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-21

Trevlig, kunnig och professionell. Rekommenderas! Läs mer
  • Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-21

Årsta
    Elena var glad, trevlig och tydlig. Väldigt kompetent och lyckades jättebra med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-02-22

Årsta
    Professionellt och trevligt bemötande, vi var mycket nöjda med Elenas jobb. Läs mer
  • Birgitta B sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-10-27

sålt 2:a Eklångsv 19 12052 Årsta

Utmärlkt på alla sätt

Mäklaren levde upp till allla mina förväntningar
    Mycket kunnig snabb effektiv trevlig mjuk rar. Hälpte ockso till med styling. Jag kan inte vara nöjdare. Läs mer
    2019-11-20 Elena G svarar Birgitta B
    Stort Tack Birgitta för dina ord! Vi håller kontakten och jag ser fram emot att se din nya bostad sen :). Ses på tillträdet!
    Väl mött,
    Elena Gomez, din mäklare.
  • Fanny Linnéa Maria V köpte sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-10-04

Stockholm
    Köpt bostad i årsta innan visning.
    Blev bemött mycket bra av mäklare. Läs mer
    2019-11-20 Elena G svarar Fanny Linnéa Maria V
    Hej Fanny!
    Tack för dina synpunkter. Denna kommer passa dig och barnen jättefint! Vi ses på tillträdet! :)
    Elena Gomez, din mäklare
  • Sandra E sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-10-04

Stockholm
    Har sålt min bostadsrätt innan visning .
    Nöjd med försäljning och pris .
    Elena har kontinuerligt tipsat kunder om min lägenhet. Engagerad och professionell . Läs mer
    2019-11-20 Elena G svarar Sandra E
    Tack Sandra för din rekommendation, det värmer!
    Önskar er lycka till med nya boendet.
    Vi ses på tillträdet :)!
    Elena Gomez, er mäklare.
  • Sara G sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-09-26

Årsta
    Elena har varit väldigt hjälpsam och tagit hand om allt som behövs ha ordning på. Läs mer
    2019-09-30 Elena G svarar Sara G
    Tack Sara för din rekommendation :)!
  • Marica B sålde sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-09-13

Årsta
    Sålde min lägenhet i Årsta med hjälp av Mäklare Elena. Har bara positivt att säga om henne, lätt att nå, bra på att återkoppla, tydlig och rak. Skulle absolut rekommendera Elena för framtida säljare. Läs mer
    2019-09-30 Elena G svarar Marica B
    Marica, Tack för en fin rekommendation, det värmer! Ses på tillträdet!
  • Daniel F köpte sin lägenhet med hjälp av Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-09-06

Mycket professionell!

Om jag hade varit arbetsgivare till Elena hade jag varit väldigt stolt över min medarbetare och jag skulle vara mycket angelägen att ha kvar henne i organisation.

/Daniel Forsberg Läs mer
    2019-09-11 Elena G svarar Daniel F
    Daniel och Emma, alla rekommendationer värmer men detta var något extra. Enormt Stort Tack!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Jimmy Rossetti