Joanna Tuvesson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 65 Läs vad Joanna Tuvesson

• Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-27

Årsta
    Vi har sålt vår bostadsrätt (4:a) under en tid då bostadsmarknadens försäljning gjorde en tvärnit pga viruspandemin. Förväntningarna om slutpriset var därför högre än vi fick. Mäklaren bemötte oss professionellt och vänligt under hela processen. Läs mer
  • Per N sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-26

sålt bostadsrätt
    Mycket professionellt och mjukt bemötande
    Pg Coronaviruset försvann alla spekulanter utom en
    Vi är glada att affären gick att genomföra som planerat! Läs mer
  • Sebastian G köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-17

Årsta
    Vi köpte en tvåa i Årsta, där Joanna Tuvesson var hjälpsam under hela processen. Hon var trevlig, ärlig och kunde ge svar på de frågor vi hade. Vi fick uppfattningen att hon verkligen hade kollat upp lägenheten som såldes.

Även under den snabba tiden mellan budgivning och kontraktsskrivning var hon lyhörd och hjälpsam.

Vi skulle absolut rekommendera Joanna Tuvesson. Läs mer
  • Inger B sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-14

Årsta
    Vi är så nöjda med Joannas insats när vi sålde en lägenhet. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Joachim Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-12

Årsta
    Rak och tydlig kommunikation. Mkt professionell och upplevdes ödmjuk mot mig som säljare. Läs mer
  • Mahmoud K sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-03-02

Årsta
    Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet i Årsta med hjälp av Joanna! Vi har känt oss trygga, eftersom Joanna hela tiden varit lugn och trott på vår försäljning och sett potentialen. Vi har fått svar på alla våra otaliga frågor och snabb återkoppling under hela processen. Joanna är verkligen grymt duktig på att kommunicera och hålla en uppdaterad! Hon är också noggrann och har känsla för detaljer. Vi är oerhört nöjda och rekommenderar varmt att anlita Joanna. Läs mer
  • Irene H sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-01-19

Årsta
    Jag har sålt min 2:a i Brf. Mejeriet, Årsta.
    Trots en lite trög marknad har Joanna jobbat oförtrutet. Hon har alltid, med samma goda humör, ställt upp med visningar och fullständiga rapporter till mig som säljare.

Har absolut inget negativt att säga - tvärt om: Joanna är tjejen som ställer upp - hon har verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade inför denna fsg. Läs mer
    2020-01-22 Joanna T svarar Irene H
    Stort tack för rekommendationen och samarbetet! Vi håller kontakten :) Mvh Joanna
    Joanna T gillar detta
  • Åse J köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-01-17

Årsta
    Professionell och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Läs mer
    2020-01-22 Joanna T svarar Åse J
    Stort tack Åse. Vi håller kontakten och välkommen tillbaka till Stockholm! MVH Joanna
    Joanna T gillar detta
  • Elin W köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-11-19

Årsta
    Köpte lägenhet genom Joanna och är väldigt nöjd främst med bemötandet genom hela processen. Kände mig aldrig stressad och fick snabbt svar på alla frågor jag hade! Läs mer
    2019-11-19 Joanna T svarar Elin W
    Grattis till köpet och tack för fint betyg Elin! Jag är säker på att du kommer trivas jättebra i den fina lägenheten på Eklångsvägen. Ha en fin vecka, tveka inte att höra av dig ifall de skulle uppstå några frågor. /J
  • Jenny B köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-10-04

Årsta
    Väldigt bra bemötande av Joanna! Snabb och tydlig kommunikation. Vi är nöjda :) Läs mer
    2019-11-19 Joanna T svarar Jenny B
    Tack för rekommendationen! Jag är säker på att ni kommer trivas jättebra i nya bostaden. Vi ses och hörs :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Jimmy Rossetti