Joanna Tuvesson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Läs vad 65 Läs vad Joanna Tuvesson

• Ann Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-09-08

Årsta
    Mycket bra skött försäljning - är supernöjd med Joanna från början till slut! Läs mer
    2019-10-03 Joanna T svarar Ann Ö
    Stort tack Ann! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen :-)
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-08-30

Årsta
    Vi har vid två tillfällen anlitat Joanna på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta och båda gångerna resulterade i lyckade bostadsaffärer. Mycket noggrann och professionell. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-03 Joanna T svarar Johan S
    Tack för det stora förtroende med era både försäljningar. Det har varit roligt att följa er och jag önskar er lycka till i nya villan och staden. Kram Joanna
  • Grzegorz Robert R
    Grzegorz Robert R köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-08-12

Årsta
    Jag skulle vilja rekommendera Joanna Tuvesson som mäklare. Hon har mycket god kommunikationsförmåga, kan hantera förhandlingar och har djup kunskap om Stockholms bostadsmarknad. Hon har varit mycket hjälpsam genom hela processen och gett mig nödvändig information närhelst jag behövde dem.

Jag skulle beskriva henne som uppriktig, engagerad och professionell. Joanna Tuvesson har hjälpt mig att hitta ett perfekt hem efter 14 månaders husjakt.
    Jag kommer definitivt att be om hennes tjänster om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Grzegorz Robert R
    Tack för din rekommendation! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet :-)
    Grzegorz R gillar detta
  • Stina L
    Stina L köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-08-11

Årsta
    Vi köpte lägenhet som förmedlades av Joanna. Mitt intryck är att Joanna är stabil, lugn, proffsig, kunnig och hon gav snabb återkoppling när det behövdes. Hon ”fångade” också in oss som kunder på ett bra sätt genom att först tipsa oss om att lägenheten var på gång till försäljning efter att vi tittat på en lägenhet hennes kollega förmedlade, och efter det höll hon oss uppdaterade om att annonsen kommit ut osv. Detta resulterade i en snabb och smidig affär. Nu ser vi fram emot att flytta in i vår nya lägenhet. Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Stina L
    Tack för er fina rekommendation Stina! Extra roligt att vi både fått hjälpa er med försäljning och köp av nytt. Jag är säker på att ni kommer trivas i den härliga 4:an!
  • Sara O sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-10

Årsta
    Joanna hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hela processen gick snabbt och Joanna var proffsig från start till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Sara O
    Tack för fint samarbete! Lycka till i letandet av nytt boende :)
  • Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-07-05

Jag har sålt min lägenhet i Årsta. Det gick smidigt och bra. Läs mer
    2019-11-19 Joanna T svarar Helena E
    Tack för betyget och förtroendet av din försäljning. Lycka till i nya boendet. /J
  • Suzanne D köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-12-10

Årsta
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig, naturlig och förtroendeingivande. Hon tog omedelbart reda på de uppgifter hon inte direkt kunde svara på. Hon skötte budgivningen föredömligt och återkopplade hela tiden. Hon var sakkunnig och noggtann vid kontraktskrivningen. Det kändes tryggt och trevligt under hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Suzanne D
    Tack snälla Suzanne för fin rekommendation, det var roligt att följa ditt bostadsköp! Jag är övertygad om att du kommer trivas i bostaden och på Sköntorpsvägen.Välkommen till Årsta :) /Joanna
  • Elisabeth Hjördis G sålde sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-11-16

Årsta
    Joanna Tuvesson har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är lugn och trygg och har ett mycket trevligt bemötande. Vi har blivit informerade om förloppet kontinuerligt. Vi har känt oss mycket trygga. Vi kan varmt rekommendera Joanna vid försäljning av bostad Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Elisabeth Hjördis G
    Det var ett nöje att hjälpa dig och Björn med försäljningen på Slätbaksvägen! Tack för dina fina ord och ett fint samarbete Elisabeth. Tveka inte att höra av dig/ er om jag kan vara behjälplig i framtiden. /Joanna
  • Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-10-24

Köpte bostadsrätt. Affären fungerade bra, tydligt och trevligt. Läs mer
    2019-01-09 Joanna T svarar Andreas E
    Hej Andreas, tack för din rekommendation! Jag är säker på att du kommer trivas utmärkt i den fina bostaden på Eklångsvägen! Vi ses säkert i området framöver :) /J
  • Anna B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-09-27

Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Joanna. Hon var lyhörd och förstående, gav bra råd och gjorde allt för att underlätta för mig. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare! Läs mer
    2018-10-05 Joanna T svarar Anna B
    Tusen tack Anna, jag är glad att jag kunde hitta bästa lösningen för dig! tack för ett fint samarbete. Lycka till i nya boendet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Jimmy Rossetti