Julius Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Julius Lindberg

• Anders G köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-02-13

Årsta
    Julius väldigt lugna och trygga bemötande gjorde att lägenhetsköpet kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • Christoffer G sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-02-11

Årsta
    Bra mäklare. Har man några frågor eller problem är han snabbt där med en lösning och rådgivning. 👍 Läs mer
    2020-02-13 Julius L svarar Christoffer G
    Stort tack till er för förtroendet!
    Julius L gillar detta
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-01-17

Årsta
    Julius hjälpte till att sälja lägenhet i Årsta. Vårt första möte kändes bra. Bra energi / närvaro och en tydlig bild av värdering och tillvägagångssätt för att få ett så bra avslut som möjligt. Allt gick snabbt och effektivt från början till avslutad affär. Fredrik och Sofie. Läs mer
    2020-01-17 Julius L svarar Fredrik S
    Stort tack för de fina orden och tack för förtroendet!
    Julius L gillar detta
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-09-02

Årsta
    Köpte av Julius för 10 år sedan. Nu sålt samma lägenhet. Snabbt, informativt första möte. Löpande kontakt med Julius och även kollegor till honom. Läs mer
    2020-01-17 Julius L svarar Lars E
    Tack för orden och förtroendet att få hjälpa er igen!
  • Joanna maria N
    Joanna maria N skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-03-24

Väldigt engagerad och energisk mäklare! Vi är väldigt nöjda med att vi fick hans hjälp med försäljningen. Läs mer
    2020-01-17 Julius L svarar Joanna maria N
    Tack Joanna! Fantastiskt kul att få hjälpa er!
  • Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-03-23

Årsta
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2020-01-17 Julius L svarar Sara L
    Tack själva! Njut av er fina lägenhet nu!
  • Larsson K sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-03-10

Årsta
    Andra gången som Julius säljer vår lägenhet och vi är lika nöjda denna gång. Han är väldigt trevlig, erfaren och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Larsson K
    Tack för förtroendet även denna gång och för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i Karlstad. Annars är det bara att ringa:)
  • Tomas B
    Tomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-01-12

Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren partisk till säljarens fördel. Säljaren behövde inte ens flyttstäda. När vi klagade på det så betalade mäklaren säljarens städfirma. Men vi som köpare kunde flytta in först 3 dagar senare pga smutsig och äcklig lägenhet inklusive förråd som krävde 6 timmars extra städning för att bli ren. Oseriöst intryck överlag av denne mäklare och hans assistent Joakim. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Tomas B
    Hej Tomas.
    Tråkigt att ni upplevde situationen på detta sättet. Säljaren hade ju flyttstädat via företag med garanti som dom godkänt.
    Hoppas ni känner er bekvämare nu när vi på Svensk Fastighetsförmedling bekostade ytterligare en städning för att ni skulle bli nöjda.
  • Karin R
    Karin R sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2019-01-11

Årsta
    Har både köpt och sålt via Julius och har stort föetroende för honom som mäklare. Han är full av energi och visar ett stort engagemang. Har också tålmodigt svarat på alla mina tusen frågor. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Karin R
    Tack Karin för de fina orden och för förtroendet även denna gång. Bara att hojta till om det dyker upp fler frågor:)
  • Margaretha B sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2018-11-23

Årsta
    Har sålt en bostadsrätt och det har varit många som tittat på den.
    Priset blev ok eftersom det inte blev någon stor budgivning. Men mäklaren var flera gånger och visade för det dök upp nya intresserade i omgångar. Han la ner ett stort engagemang för att få den såld till ett bra pris. Han höll kontakt hela tiden med mej så vi var på samma våglängd. Jag känner mig nöjd med allt. Läs mer
    2019-03-12 Julius L svarar Margaretha B
    Tack Margaretha för de fina orden. Hoppas kunna hjälpa till med ert letande av fastighet i Roslagen nu.
    Allt gott.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta