Orshina Zaitoun
Registrerad mäklare sedan 2019-10-16
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-09
2020-05 - 2020-08

Läs vad 21 Läs vad Orshina Zaitoun

• Nebojsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-09-15

Bandhagen
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Det har varit jätte smidigt med hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-09-14

Hägersten
    Orshina hjälpte mig sälja min lägenhet i Fruängen. Hon kom in med superhärlig energi, lyssnade på mina rädslor och förväntningar och gjorde sen ett snabbt och effektivt jobb.
    Jag kände mig hörd och trygg genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar Elin L
    Tack Elin för dina fina ord!
    Kul att du är nöjd med mitt arbete :)
  • BO JOHAN PATRIK J
    BO JOHAN PATRIK J köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-09-13

Hägersten
    Väldigt proffsig, snabb och hjälpsam på alla sätt och vis. Tack vare henne hittade jag en lägenhet som jag gillade och köpte. Stort tack! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar BO JOHAN PATRIK J
    Tack så mycket för din rekommendation Patrik.

Stort grattis till ditt köp och ha det så bra!
  • Caio M
    Caio M köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-08-21

Bandhagen
    Orshina absolutely excels as a broker! She helped us all the way through the journey of buying our very first apartment in Sweden.

It's amazing how she made this whole largely complicated process feel like a breeze! We didn't have to worry about anything as she was guiding us with detailed information step by step. Always very communicative and clear, we felt really safe during the whole process - we knew we were in good hands!

Absolutely satisfied, we know for sure we'll be contacting her first thing when the time comes for us to sell and find a new place! Läs mer
    2020-08-21 Orshina Z svarar Caio M
    Thank you for your nice review! I'm very happy to have been able to help you and Mariana. I wish you guys all the best in the future and if there is anything I am a call away.
    Orshina Z, Mariana P gillar detta
  • Sofie W sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-08-20

Bandhagen
    Vid första mötet kände vi att Orshina skulle passa perfekt för att hjälpa oss att förmedla vår första lägenhet. Vi har varit väldigt nöjda genom hela processen. Hon är mycket professionell, ansvarsfull och tillmötesgående. Vi fick snabba återkopplingar och uppdateringar så fort något hände. Det har känts väldigt tryggt att få ärliga synpunkter och kunna bolla idéer med henne. Orshina överträffade alla våra förväntningar.

Vi skulle varmt rekommendera Orshina!
    Stort tack för allt! Läs mer
    2020-08-20 Orshina Z svarar Sofie W
    Tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att arbeta med både dig och Carlos! :)
    Orshina Z gillar detta
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-08-17

Älvsjö
    Vår förening ombildade och sålde en lägenhet genom Orshina på Svens kFastighetsförmedling.

Redan från start kände vi att Orshina var det rätta valet för oss, hennes engagemang har verkligen gjort att vi känt oss trygga genom hela försäljningen.

Dagliga uppdateringar och bra återkoppling på förslag och synpunkter samt en hel del skratt gör att vi med glädje kommer att anlita henne som mäklare nästa gång vi ska sälja en lägenhet. Läs mer
    2020-08-20 Orshina Z svarar Andreas A
    Tack för din rekommendation Andreas. Det har varit ett nöje att jobba med er förening. Ser framemot fler samarbeten! :)
    Vi ses på tillträdet nästa vecka.
  • André B
    André B köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-07-31

Älvsjö
    När jag och min sambo träffade Orshina så visste vi direkt att vi kunde lita på henne och hennes kunskap. Hon är ett äkta proffs som verkligen bryr sig!

Vi köpte vår första bostad med hjälp av Orshina, som har hjälpt oss genom hela processen. Det har varit underbart att känna att man kunnat ha en person med så djup kunskap över processen (en process som kan vara utmanande) som ett sånt starkt stöd. Det fick oss att känna oss avslappnade och att vi kunde lita starkt på henne.

Om vi någonsin gör en till bostadsaffär så kommer vi direkt att ta kontakt med henne igen! Hade vi kunnat ge högre betyg hade vi gjort det.

Tusen tack för allt Orshina! Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar André B
    Tusen tack för dina fina ord Andre. Det värmer att höra. Önskar er all lycka till framöver! :)
    Orshina Z gillar detta
  • Hamid S sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-07-30

Högdalen
    Vi sålde en lägenhet i Högdalen och det gick väldigt snabb och hur smidig som helst med säljandet. Hon var mycket duktig, trevlig, hjälpsam och tydlig med allting.

En klar godkänd mäklare Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar Hamid S
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda.
    Orshina Z gillar detta
  • Joselyn C köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-07-24

Högdalen
    Jag blev jätte nöjd med den här mäklaren, hon bemöter sina kunder och hon är väldigt hjälpsam jag uppskattar verkligen all hjälp av henne. Hon är nog den bästa Mäklaren jag har träffat Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar Joselyn C
    Tack för din reco Joselyn. Önskar dig all lycka till framöver. Vi ses på tillträdet! :)
    Orshina Z gillar detta
  • Jonatan W köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta

2020-06-19

Stockholm
    Jag köpte en etta på 37 kvadratmeter vid hagsätra. Jag bad om att få se lägenheten fastän det inte fanns någon planerad visning och fick väldigt snabbt svar av Orshina. Vid första mötestillfället blev jag professionellt men samtidigt vänligt bemött. Förväntningarna jag hade från tidigare erfarenheter var att mäklaren skulle vara mer reserverad och helt fokuserad på att endast sälja lägenheten. Orshina Zaitoun var mer personlig och gjorde mig därför tryggare i mitt köp. Överlag en väldigt god upplevelse. Läs mer
    2020-07-02 Orshina Z svarar Jonatan W
    Tack Jonathan för rekommendationen. Önskar dig all lycka till!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Jimmy Rossetti