Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• BadgeNineYears
2 202

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge! Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta. Vårt...

2202 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Oscar R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Väldigt proffsig och kompetent, rekommenderar starkt!

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en väldigt bra Reco. Grattis till ett fint hem

Michael H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östberga

Den bästa mäklaren man kan hitta

Olof B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hägersten

Mycket bra och trevlig mäklare. Professionellt bemötande och samtidigt ödmjuk och lyhörd och förstod våra önskemål om en lugn och korrekt säljprocess utan att stressa fram beslut. Det har varit lätt att kommunicera och samarbeta med Kajsa, och hon månar om att vi förstår processen och hon inger stort förtroende.

Johan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hägersten

Trevlig, tillmötesgående utan att vara påträngande.

Elisabeth B
Hägersten

Kajsa är mycket engagerad, kunnig och lyhörd för sina kunders behov. Vi rekommenderar varmt Kajsa.

Viktor P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Ihärdighet trots en svår marknad gjorde att affären gick i lås. Bra jobbat!

Svar från Jimmy Rossetti

Man får kämpa tills att det går. Grattis till försäljningen och tack för en väldigt bra Reco

Riccardo M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

The broker was very kind and available from the beginning. He was supportive during the purchase procedure giving us important tips. Our experience with Oscar Lindberge was super positive!

Petra B
Vega

Toppen! Bra och tydlig kommunikation innan, under och efter försäljningen. Lätt att komma i kontakt med och inga konstigheter :) 10/10 would recommend!!

Tack Petra för en grym Reco och bra samarbete

Abrar K
Köpte en tomt med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Fantastisk på alla sätt. Lätt att kommunicera med, hård men mjuk och ser till att bemöta säljare och köper på alla sätt. Rekommenderas starkt!

Tack Abrar för fina och och bra Reco. Grattis till eran dröm

Sofia S
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Professionellt bemötande. Snabb återkoppling. Kloka rekommendationer.

Svar från Jimmy Rossetti

Stort tack för bra Reco. Grattis till både köp och sälj

Alexander C
Älvsjö

Proffsig, lugn och kunnig. Besitter stor kompetens inom sitt område.

Maria T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Bertilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Marie gav ett professionellt intryck redan från start och gav alltid det där lilla extra! Hon gjorde att man kände sig trygg genom hela affären. Rekommenderar henne starkt!

Beatrice N
Vendelsö

Mycket proffsig mäklare. Lugn och kunnig. Det var tryggt att göra affär med honom. Tack!

Tack Bea för en mycket fin Reco. Grattis till ett fint hem

John R
Årsta

Marie ger en sådan trygg känsla i denna process. Redan från start fick hon oss att känna oss välkomna. Hon gav tips och idéer på bostaden och stärkte vårt intryck av lägenheten. I själva processen av köpet var hon super pedagogisk och hjälpte till med allt vi önska. Marie har verkligen gjort vårat köp av bostad till något spännande och tryggt. Kan inte annat än att rekommendera!!

Susanne S
Vega

Jimmy är proffsig och det märks att han tar sitt jobb på allvar. Det har varit effektivt arbete med snabb återkoppling. Trevligt bemötande och snabb i kontakter.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack susanne för en otroligt bra Reco. Stort grattis till en smidig försäljning

Micaela B
Vendelsö

Jimmys expertis och professionalitet har varit avgörande faktorer och resulterat i en snabb och lyckad försäljning.. Han är tydlig och ger ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Otroligt nöjd med mitt val av mäklare.

Tack Micaela för fina ord och grym Reco. Grattis till en smidig försäljning

Tomas S
Vendelsö

Väldigt trevlig. Lugn och lyhörd och väldigt proffsig. Ger ett väldigt bra intryck.

Tack Tomas för en fantastisk Reco. Stort grattis till ett fint hem

Jonathan U
Vega

Vi provade en mäklare som varken lyckades få napp eller bostaden såld. Kort därefter tog jag kontakt med Jimmy och bytte mäklare. Det är jag tacksam för idag. Det dröjde inte länge innan lägenheten såldes. Jag kan starkt rekommendera Jimmy!

Tack för en fantastisk Reco. Grattis till försäljningen

Christian L
Bandhagen

Trevlig och tillmötesgående. Toppen!

Jens B
Bandhagen

Otroligt hängiven! Hon har sålt 2 lägenheter åt mig, där jag fått mer än vad jag kunnat önska och båda har sålts på privata visningar

Karin Maria H
Dalarö

Trevlig, tillmötesgående och lugn.

Tack för en fin Reco. Grattis till ett fantastiskt hem

Bo H
Dalarö

Trevlig , tillmötesgående och lugn

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en fin Reco. Stort grattis till ett fantastiskt hem

Per R
Bandhagen

Kajsa gjorde ett jättebra jobb med att sälja vår lägenhet, trevligt bemötande och lätt att kommunicera med. Vi är supernöjda!

Mattias G
Vega

Trevligt och proffsigt bemötande.

Tack Mattias för en bra Reco. Grattis till en fin affär

Ludwig A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Tullinge

Extremt bra på information och att hjälpa och grymt skön o prata med ochså så blev extremt nöjd.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Ludwig, har varit en ära att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp, stort lycka till så ses vi på tillträdet :)

Malin F
Östbergahöjden

Han är grym! ⭐️ Brinner för sitt jobb, är kunnig och håller vad han lovar. Kan varmt rekommendera.

Svar från Andy Shabo

Uppskattar att du tagit dig tiden och skriva ett fint omdöme, kul att vi både lyckades hitta ett nytt objekt för dig samt få ditt sålt. Vi ses! :)

Fernando Oscar M
Gamla

Extremt smidig affär och ett professionellt bemötande. Kommer framöver aldrig fundera på någon annan mäklare än Andy att ta hand om mina framtida bostadsaffärer.

Lars Gustav Bergeton L
Vega

Mycket kompetent förhandlare & ger bra uppdateringar

Svar från Jimmy Rossetti

Tack så jättemycket för en bra Reco. Grattis till en lyckad försäljning

Ann-Sofi A
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Älvsjö

Saklig, lugn och förtroendeingivande. Snabb att svara på mejl och sms.

Sofia S
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VEGA

Effektiv, kompetent, trygg, säker.

Tack Sofia för en bra Reco. Grattis till ett fint köp

Janika T
VEGA

Lugn, väldigt professionell och extremt snabb. Perfekt då man vill att det ska gå undan utan krångel. Bra på att hjälpa till med helhetslösningar.

Tack Jannica för en bra Reco. Stort grattis till en lyckad försäljning

Daniel A
Haninge

Proffsigt bemötande , mycket kompetent

Tack Daniel för en fin Reco. Kul att du är nöjd med mig

Sami C
Hagsätra

Beskriver Andy som en kanon kille samt en väldigt bra lyhörd mäklare som alltid strävar efter kundens mål.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Sami, vi ses på tilltdrädet :)

Rim B
Sätra

Andy är väldigt professionell och hjälpsam. Han förklarade tydligt alla steg och jargong när vi skulle skriva på. Han har haft trevlig och bra kontakt och svarade på alla mina frågor både via SMS och telefon samtal. Sympatisk och vet hur man ska bemöta en kund.

Svar från Andy Shabo

Hej Rim, Tack för ditt väldigt fina omdöme, betyder väldigt mycket för mig och det värmer ska du veta! Bara att återkomma om det finns något mer jag kan hjälpa till med i annat fall ses vi på tillträdet!

Linda L
Sätra

Andy har varit det självklara valet. I lite skakiga bostadstider har han varit toppen och trygg att jobba med. Det har verkligen gått att lita på honom. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden vet jag precis vart jag ska vända mig!

Svar från Andy Shabo

Gud vad kul att läsa ditt omdöme Linda, betyder enormt mycket för mig och har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen!

MARTIN G
Älvsjö

Väldigt kunnig, proffsig och vänlig.

Ellinor H
Hagsätra

Jag hade ganska höga som var svåra att infria men Andy lyckades till slut och jag är jättenöjd.

Svar från Andy Shabo

Hej Ellinor, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme, superkul att vi kunde nå ditt önskade resultat trots rådande läge på marknaden. Önskar dig stort lycka till!

Lina G
Långbro

För andra gången har Andy imponerat med sin kompetens och sitt engagemang. Denna gången anlitade vi Andy då vi skulle sälja vår lägenhet. Andy gjorde precis det han hade utlovat och skapar förtroende. Han är alltid tillgänglig och lätt att få tag på.

Svar från Andy Shabo

Hej Lina, Så jäkla kul att få läsa det fina omdömet du tagit dig tiden att skriva, deet gör mig superglad och värmer verkligen när jag läser omdömet. Tusen tack för förtroendet och jag önskar er STORT lycka till i Örebro :)

Ulf Jonas W
Haninge

Jag blev bemött av mäklaren på utmärkt sätt. Jimmy var väldigt metodisk, avslapnad och informativ. Om det var något som jag inte förstod så förklarade Jimmy om det. Han var noga med att påpeka viktiga saker. Och lovade inte något som han eller lägenheten inte kunde uppfylla.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack så jättemycket för en fin Reco. Grattis till ett fint hem

Wiktor M
Vega

Rekommenderar Jimmy starkt! Jag och familjen säljer bara genom Jimmy sedan ett par år tillbaka och planerar inte att byta mäklare någon gång snart!

Tack Wiktor för en grym Reco. Krama familjen

Jonathan G
Västerhaninge

Mycket bra mäklare som rekommenderas starkt!

Tack Jonathan för en fantastisk Reco

Nadia Z
Handen

Jimmy är kunnig och professionell!

Tack Nadia för en fin Reco. Kul att du är nöjd

Albin L
Bandhagen

Lösningsorienterad, tillmötesgående, jordnära men ändå professionell. Mycket bra!

Jenny M
Vega

Jimmy har jobbat på ordentligt för att få vårt objekt sålt, det har också lönat sig. Kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare!

Tack Jenny för en mycket fin Reco. Grattis till en bra försäljning

Susanna T
Bandhagen

Kajsa är otroligt professionell, effektiv och drivande. Min upplevelse av henne var att det var verkstad direkt, inga tomma snack. Hon sålde min bostad samma dag som vi tecknade mäklarkontrakt. Hon har mina varmaste rekommendationer!

Tatjana N

SUPER TREVLIG DUKTIG JÄTTE BRA MED ANDRA ORD 👍

Svar från Jimmy Rossetti

Tack så jättemycket för en bra Reco. Grattis till ett fint hem

Parikshit S
Östbergahöjden

He is good in communication and responding.He has good understanding as a broker (understanding and communicating) both parties. Helpful and clear communication

Susanna P
Västerhaninge

Mycket kompetent och trevlig, jag har inget alls att anmärka på.

Tack Susanna för en bra Reco. Kul att du är nöjd med min insats

Lina-Marie S
Vega

Trygg, tydlig och mycket engagerad!

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en mycket bra Reco. Grattis till ett fint hus

Jimmi S
Vega

Jimmy är trevlig och kunnig och man känner förtroende för honom.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack Jimmi för en fin reco. Stort grattis till ett fint hem