Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Svensk Fastighetsförmedling Askersund

• BadgeSixYears
Ring 0583-140 30 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Askersund! Mitt i Sveriges hjärta och södra Närke hittar du Askersund. Är du ute efter en skön atmosfär precis vid vattnet är detta staden för dig. Vi mäklare här på Svensk fastighetsförmedlings kontor har full koll på området här i Örebrotrakten och hjälper dig gärna med varje steg...

235 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Astrid M
Köpte sin bostad med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Vretstorp

Trevlig och lättsam mäklare som verkligen fixar med det som behövs ordnas med. Kan varmt rekommendera att låta Anton att ta hand om din bostadsaffär.

Jens H
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Guidade oss professionellt genom vårat fastighetsköp

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Jens, är säker på att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!

Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Mycket bra service och visade stort engagemang, hörde av sig och svarade snabbt när man sökte henne. Verkligen intresserad av att göra mig nöjd.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Anders för förtroendet. Vad glad jag blir för de fina orden och att det blev en smidig affär. Stort lycka till med ert nya boende så ses vi framöver!

Jonas N
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Askersund

Trevlig, kunnig, tillmötesgående och flexibel.

Inger F
Kumla

Hon peppar och stöttar när det drar ut på tiden. Lättsam men ändå seriös.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Inger för de fina orden, ibland tar det längre tid än man hoppats. Ha det fint och ta hand om varandra!

Torsten F
Kumla

Trevlig, rapp och tillmötesgående.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Torsten! Ha det fint och ta hand om varandra.

Wilma J
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Askersund

Mäklaren var enkel och ärlig. Under visningen kändes det som man blev kompis med mäklaren. Han är lätt att tycka om och ha att göra med. Han gör allt vad han kan för att hjälpa till.

Filip N
Askersund

Väldigt tillmötesgående och lättsam, tydliga svar på frågor och mycket hjälpsam

Simon B
Kumla

Duktig, driven och hjälpsam mäklare. Hjälpte med alla frågor som dök upp och löste dom på bästa sätt.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Simon, Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Vi ses snart framöver!

Margareta E
Hallsberg

Trevligt bemötande. Skicklig och proffsig.

Jenny L
Pålsboda

En driven glad och positiv mäklare som verkligen behåller lugnet i alla situationer och håller en fin relation till både köpare och säljare. Ger bra tips om man själv funderar på något, men ger ändå en möjlighet att själv kunna bestämma. Rekommenderas!/Jenny

Svar från Olivia Oscarsson

Stort stort tack Jenny, så glad att det blev en smidig och bra affär. Ha det fint så länge så ses vi framöver!

Astridh F
Hallsberg

Trevligt bemötande, inlyssnande och kunnig. Kan varmt rekommendera honom både till köpare och säljare!

Stig Magnus E
Åsbro

Snabba svar och fint bemötande

Linnéa F
Pålsboda

En väldigt rar och trevlig tjej som svarade bra på våra funderingar och hade hon inte svar på plats så kollar hon upp det. Med andra ord fick hon oklara funderingar klara. Kan varmt rekommendera Olivia!

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Linnéa för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att det blir minst lika bra som ni tänkt er. Ta hand om er!

Simon J
Askersund

Anton är en mäklare som inte lovar något han inte kan hålla, återkommer med svar på de frågor han ej kan svara på. Jordnära och förtroendeingivande

Anna-Lena S
Tived

Enkelt och smidigt att genomföra affären! Rekommenderar Anton! Mvh/Anna-Lena Sundin

Susanne S
Finnerödja

Supertrevlig och lättsam att ha kontakt med. Skötte försäljningen av vår stuga professionellt. Så glad att jag fick kontakt med Anton, Rekommenderas!

Ola N
Mariedamm

Trevlig och väldigt tillmötesgående för att underlätta försäljningen. Rekommenderas!

Peter M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Askersund

Jag blev mkt. väl bemött. Jag hade neutrala för- väntningar på vårt möte, men blev positiv överraskad över hans professionella och trevliga framförande och presentation av bostadsobjektet. Han gör ett mkt. förtroendeingivande intryck och verkar både snabb och effektiv med svar och precisa frågor. Han är absolut ingen pådyvlande försäljartyp utan en trevlig, positiv och samvetsgrann mäklare.

Sylvi L
Askersund

Förtroendeingivande, snabb och effektiv.

Annette P
Sålde sin stuga med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Åsbro

Har bara positivt att säga från början till slut.

Vilma K
Åmmeberg

Bra första intryck. Men sen kändes det lite som att vi va ivägen. Vid ett tillfälle utrycktes ”jag har inte hela dagen på mig” vilket inte va ett trevligt bemötande. Dålig kommunikation till båda parterna. Kändes ej seriöst och inte heller proffesionellt. Likväl vid avtalsskrivandet kändes det inte förberett och saker va ej i sin ordning.

Pär A
Aspabruk

Fungerade bra och Anton var engagerad i försäljningen med regelbundna uppdateringar om status.

Rita Isabell L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Hjälpsam , snabb kontakt var , inget att anmärka på

May H
Askersund

Mycket gott bemötande, trevlig och saklig. Bra genomgång när köpeavtalet skrevs.

Anna Kristina E
Skrev om Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Dåligt, lovar en sak, men inte håller det. Misstror kunden. Kunde inte utföra uppdraget Bostaden vart inte såld. Oproffsigt, går ej att lita på. Inget att rekommendera.

Lie L
Laxå

Allt funka kanon🙏👍vi fick ett bra samarbete från start till slut hel nöjd😊

Atilla K
Askersund

Väldigt professionell Sakkunnig och information givare.. en super trevlig personlighet ! Säker i det han utför.

Richard E
Skyllberg

Trevlig, lyhörd, vägledande och tillgänglig! Vi upplevde att han ville vårt bästa. Vi är nöjda med Anton som mäklare!

Ingmarie W
Skyllberg

Allt flöt på mycket smidigt och Anton gjorde hela processen väldigt enkel för mig som bor på annan ort

Lars S

Bra service och lösningsinriktad

Sören E
Åmmeberg

Lättsamt bemötande men även ett seriöst intryck. Hade svar på våra frågor. Lätt att få kontakt med under ”ärendets” gång snabb återkoppling på mail.

Anita E
Åmmeberg

Allting har fungerat som jag hoppades att det skulle göra. Anton har skött sina uppgifter till punkt och pricka, och är dessutom väldigt trevlig.

Håkan K
Skyllberg

Trevlig och enkel.Sammanfattade det enkelt vad som står i köpeavtalet.

Fredrik W
Åsbro

Anton var positiv och kunnig. Lätt att kommunicera med och förstod vad vi ville och vilken typ av köpare vi köpte. Med honom har försäljningen gått smidigt.

Anki A
Åsbro

Anton Norstedt visar ett genuint intresse för sitt arbete vilket får mig som köpare att känna förtroende och bli trygg i mitt beslut. //ACA

Mathias H
Askersund

Allt har fungerat enkelt och smärtfritt.

Yngve J
Åsbro

Proffsig och vänlig. Vi hade låga förväntningar pga tidigare mäklare som vi träffat inte lyssnade på våra önskemål Anton lyssnade på oss och var lyhörd för vad vi sökte och besvarade våra frågor. Viktigt för oss också var att Anton återkopplade om svaret inte stod att finna just då. Annette o Yngve

Stefan E
Zinkgruvan

Som en seriös och skön kille med glimten i ögat

Olle Ö
Zinkgruvan

Trevlig, kompetent och avslappnad. Är mycket glad för att jag fick hjälp av just Anton vid mitt senaste bostadsköp. Han har under hela processen varit tillgänglig, stöttabde och väldigt lättsam att ha att göra med.

Mathias H
Åsbro

Allt fungerade till största belåtenhet :)

Johan J
Åsbro

Trevligt bemött av en duktig mäklare med fötterna på jorden. God fokus på både säljare och köpare vilket resulterade i en lyckad affär.

Lars-Olof Erik S
Tived

När jag skulle sälja mitt hus kontaktade jag flera mäklare.Med Anton stämde kemin direkt. Jag tänkte kan han sälja till mig kan han sälja till andra.Han hade en visning snabbt efter jag bestämt mig. Det var flera spekulanter, han hade kontakt med. Då inföll hans välbehövliga semester. Tror ni han släppte min förmedling då, han låg i solen. Nej han höll kontakt med mig och spekulanter. Då kom en ny spekulant som ville se huset. Då kom en kollega till Anton .Åsa, vilken tjej ,hon visade huset och hade mig som back up, för...

Annette L
Åsbro

Bra bemötande . Tillmötesgående och intresserad. Trevlig!

Olle N
Hallsberg

huset blev sålt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Emelie A
Åsbro

Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig och fick till en smidig mkt bra affär!

Josefine L
Hallsberg

Väldigt trevlig och extremt hjälpsam! Vi var förstagångsköpare och hade förmodligen aldrig klarat det utan honom. Rekommenderar skarpt!

Joakim T
Hallsberg

Väldigt hjälpsam och trevlig. Anton hjälpte oss mer än han behövde.

Johan Erik Gösta J
Laxå

Trevlig, kunnig, lättsam, hjälpsam.

Tintin E
Laxå

Tycker han var bra på att förklara, tydlig men ändå avslappnad! Anton var en mycket bra mäklare och jag kommer att rekommendera honom/er för andra som går i hus tankar.