Maja Ljeljak
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Maja Ljeljak

• Lars E
    Lars E sålde sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-07-28

Åstorp
    Vår mäklare Maja Ljeljak hjälpte oss att sälja vår villa i Åstorp.
    Genom hela processen fick vi saklig information och vid kontraktsskrivningen visade det sig att allt blev exakt som Maja förutsagt. Presentationen av vårt objekt blev fantastiskt proffsigt utförd i en Folder, vilket medförde till att huset såldes innan allmän visning. Alla våra frågor blev besvarade av Maja som lotsade oss varsamt genom alla de snår och labyrinter som kan ingå vid försäljningar av fastigheter. Jag har genom åren sålt och köpt ett 10 tal fastigheter och denna gången blev det en fullträff! Kan på det varmaste rekommendera Maja Ljeljak. Tack Maja:) Ulla Carlsen Ek och Lars Ek Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Lars E
    Stort tack Ulla och Lars för era jättefina ord, det värmer! Det glädjer mig så mycket att ni känner er nöjda och jag vill tacka er för förtroendet med att få hjälpa er med er försäljning :)
  • Irene L köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-07-22

Åstorp
    Vi har köpt Scanneliden 46 i Åstorp,allt ok med Mäklaren hon offrade sin planerade semester för att få ett snabbt avslut på affären. Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Irene L
    Stort tack Irene och Tomas! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad och njuta av den fantastiska utsikten
  • Magnus J köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-06-11

2:a
    Ängelholm
    Vi köpte bostadsrätt/stuga och är jättenöjda med det engagerade och vänliga bemötandet. Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Magnus J
    Tusen tack för ert fina omdöme Magnus, jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostadsrätt/stuga och njuta av den fina sommaren!
  • Lena I sålde sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-06-08

Nyvång
    Ett härligt bemötande över förväntan i våran husförsäljning. Rekommenderar Maja mer än gärna! Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Lena I
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lena och tack för jag att fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning!
  • Emelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-06-03

3:a
    Åstorp
    Sålt en bostadsrätt i Åstorp och Maja vägledde mig genom hela affären på ett engagerat och professionellt sätt. Blev en snabb och smidig affär precis som önskemål. Läs mer
    2020-06-08 Maja Ljeljak svarar Emelie S
    Jätteroligt att du är nöjd med försäljningen! Tusen tack Emelie för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning.
  • Mickael E köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-11

Björnås
    Utmärkt objekt beskrivning, sakligt och trevlig. Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Mickael E
    Tack så mycket för ert fina omdöme Mickeal! Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Parween Y köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-08

Hej!
    Vi har köpt ett hus i Åstorp på Östra vägen 16.
    Mäklaren beskrivande mycket bra och var tydlig ,vi var mycket nöjda.
    Alltså vi rekommendera på den mäklare.
    Ja, vi tycker att mäklaren levde upp till dem alla ,så vi var mycket nöjda på alla sätt .
    Vi tackar mäklaren på allt som har gjort för oss och rekommendera att mäklaren var utmärkt bra vi är tacksamma och mycket glada .
    Med vänliga hälsningar / Parween&Ayad Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Parween Y
    Tusen tack för dem fina orden Parween och Ayad! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Ulla Margareta P sålde sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-06

Sålt villa i Åstorp 11/2 plan

Mycket bra mäklare fixade ordnade allt som behövdes vid en försäljning.

Mycket bra bemötande mot oss o köparna har inget att klaga på.

OK på alla vis Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Ulla Margareta P
    Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen! Stort tack för ert fina omdöme Margareta och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad!
  • Sara L köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-02-23

Åstorp
    Serviceinriktad och kundorienterad. Gick alltid att få tag på henne och vi fick alltid svar på våra frågor. Mycket nöjda med hur affären handskades. Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Sara L
    Tack så mycket Sara! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda!
  • Peter R köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-02-23

Åstorp
    Maja var från första stund kundorienterad, alltid snabb med att komma med svar på frågor, lätt att komma i kontakt med och alltid med oss som köpare i fokus. Vi fick intrycket att hon är mer serviceinriktad än andra mäklare vi varit i kontakt med. I det hela är vi riktigt nöjda med henne som mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Peter R
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Peter! Blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Linda Grundström