Maja Ljeljak
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 7 Läs vad Maja Ljeljak

• Mickael E köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-11

Björnås
    Utmärkt objekt beskrivning, sakligt och trevlig. Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Mickael E
    Tack så mycket för ert fina omdöme Mickeal! Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Parween Y köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-08

Hej!
    Vi har köpt ett hus i Åstorp på Östra vägen 16.
    Mäklaren beskrivande mycket bra och var tydlig ,vi var mycket nöjda.
    Alltså vi rekommendera på den mäklare.
    Ja, vi tycker att mäklaren levde upp till dem alla ,så vi var mycket nöjda på alla sätt .
    Vi tackar mäklaren på allt som har gjort för oss och rekommendera att mäklaren var utmärkt bra vi är tacksamma och mycket glada .
    Med vänliga hälsningar / Parween&Ayad Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Parween Y
    Tusen tack för dem fina orden Parween och Ayad! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Ulla Margareta P sålde sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-03-06

Sålt villa i Åstorp 11/2 plan

Mycket bra mäklare fixade ordnade allt som behövdes vid en försäljning.

Mycket bra bemötande mot oss o köparna har inget att klaga på.

OK på alla vis Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Ulla Margareta P
    Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen! Stort tack för ert fina omdöme Margareta och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad!
  • Sara L köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-02-23

Åstorp
    Serviceinriktad och kundorienterad. Gick alltid att få tag på henne och vi fick alltid svar på våra frågor. Mycket nöjda med hur affären handskades. Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Sara L
    Tack så mycket Sara! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda!
  • Peter R köpte sitt hus med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2020-02-23

Åstorp
    Maja var från första stund kundorienterad, alltid snabb med att komma med svar på frågor, lätt att komma i kontakt med och alltid med oss som köpare i fokus. Vi fick intrycket att hon är mer serviceinriktad än andra mäklare vi varit i kontakt med. I det hela är vi riktigt nöjda med henne som mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Peter R
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Peter! Blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda!
  • Maissa H sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2019-12-16

Åstorp
    Maja levde upp till alla våra förväntningar och lite till.. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och lösningsorienterade. Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera Maja som mäklare! 😊 Läs mer
    2019-12-20 Maja Ljeljak svarar Maissa H
    Tack så mycket för de fina orden Maissa! Och tack för att jag fick nöjet att förmedla er bostad :)
    Önskar er en god fortsättning på det nya året! //Maja
  • Yoori D sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

2019-11-30

Åstorp
    She was very kind and seemed to do her best for the client. Läs mer
    2019-12-04 Maja Ljeljak svarar Yoori D
    Thank you so much for your kind words! It has been a pleasure helping you with your sale

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Linda Grundström