Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

• BadgeThreeYears
Ring 0120-144 80 Dela

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg! Vi är mäklaren som har koll på läget här i området. Av oss kan du få all info du behöver vid en affär - allt från hur du enklast tar dig till jobbet till var du kan hitta köpare eller säljare. Vi har god lokalkännedom och lång erfarenhet av bostadsbranschen. Behöver...

88 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Rasmus B
Åtvidaberg

Proffesionellt, engagerat och personligt på ett bra sätt.

Olle T
Åtvidaberg

Hej. Jag tycker att Fredrik har skött vår försäljning på ett bra sätt. Han försökte först att sälja med egna kanaler och sociala medier. Vi har haft en bra dialog. Vi köpte först och sålde sedan. Det gör ju att vi var extra angelägna att det blev affär. Dock är det svårt att sälja hus i 3 milj klassen i lilla Åtvidaberg. När vi kom in på Hemnet så ökade intresset. Dock hade många svårt att få lån eller hade egna villor att sälja. Till slut fick vi acceptera att priset sjönk till 2875000. I slutändan är det marknaden som...

Ahmed Hussein B
Åtvidaberg

God bemötande och att mäklaren var kunnigt i sin roll

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Ahmed för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss och stort grattis till ert husköp! Vi ses på tillträdet. Ha en fin dag! Bästa hälsningar Emma Nilsare och Fredrik Öst

Roger F
Åtvidaberg

Respektfulla,kunniga,nyfikna och angelägna att få till en försäljning..

Angelica H
Söderleden

Jag blev bemött på ett bra sätt av mäklaren. Mina förväntningar var att få råd och stöd och det fick jag.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Stort tack för din fina rekommendation Angelica! Hoppas du trivs i din nya bostad! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Peter J
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
Åtvidaberg

Bra och trevligt bemötande av Fredrik.

Håkan R
Åtvidaberg

Mycket bra bemötande! Förväntningar om att hitta ett bra boende i Åtvidaberg och det gjorde vi.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Stort tack Håkan för ett fint omdöme och grattis till en fantastisk lägenhet! Vi hörs och ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare och Fredrik Öst

Eva-Lis R
Åtvidaberg

Mycket bra bemött. Förväntningarna vara att hitta en bra lägenhet som vi önskade. Det uppfylldes.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hjärtligt tack för den fina rekommendationen Eva-Lis och så härligt att du var lika nöjd denna gång! Jag är övertygad om att du och Håkan kommer att trivas i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Kurt K
Åtvidaberg

Allt har fungerat smidigt hittills nu återstår bara det sista den 1:a mars -2024 in och utflyttning mm.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Kurt för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss och stort tack för förtroendet! Vi kommer att höra av oss med mer information inför tillträdet. Trevlig kväll! Bästa hälsningar Emma Nilsare och Fredrik Öst

Roger F
Sunnebo

Jag blev bemött med ödmjukhet ,nyfikenhet och proffsighet.Mäklaren skapade genom trevliga samtal ett ett avspänt klimat och ett gott förtroende för att gå vidare .Gällande själva lägenhetsköpet i 2C så var mäklaren serviceminded ,effektiv,tillgänglig och tillmötesgående.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tackar ödmjukast för ditt fina omdöme Roger! Det är en ära att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Ha en fortsatt bra dag! Bästa hälsningar Fredrik Öst

Sebastian B
Åtvidaberg

Emma hjälpte oss med vårt första husköp med snabb, tydligt och trevlig kommunikation genom hela processen. Rekommenderar Emma som mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack för den fina rekommendationen Sebastian! Det har vart roligt att få hjälpa er med den största affären man gör i livet. Ha det gott och hälsa Johanna! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Ylwa K
Åtvidaberg

Så här långt har allt fungerat mycket bra!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hej Ylwa! Tusen tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och ses på tillträdet! Mvh Fredrik Öst och Emma Nilsare

Jens A
Åtvidaberg

Min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling i Åtvidaberg är att de är proffsiga. De har väglett oss genom köpeprocessen på ett mycket bra sätt. Det är en konst att vara både proffsig och personlig och detta lyckas de med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Varmt tack för den fina rekommendationen Jens och stort grattis till husköpet! Ditt omdöme betyder oerhört mycket för oss och vi kan inte få ett bättre kvitto. TACK! Ha en fortsatt bra dag, vi ses på tillträdet! Mvh Emma Nilsare och Fredrik Öst

Ulf F
Åtvidaberg

Okej för nig men lite tid för visningarna Må ga på en gång knapp tid till varje objekt

Rut Eva-Lott G
Brokind

Trevligt och professionellt bemötande. Snabb feed-back på alla frågor o funderingar. Både Emma och Fredrik var väldigt tillmötesgående! Topp!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Lotta för ditt otroligt fina omdöme och stort tack för förtroendet! Det har vart en ära att fått hjälpa er med försäljningen. Bästa hälsningar Emma Nilsare & Fredrik Öst

Håkan R
Valkaren

Mycket bra bemött. Trevlig säljare. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Mäklaren visade upp lägenheten på ett bra och proffsigt sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Håkan för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Jag hoppas att jag får hjälpa er igen när omständigheterna har löst sig för er. Trevlig kväll! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Leif S
Åtvidaberg

Tycker det gick riktigt riktigt bra 👍 Bra visning och vidare kontakter.

Eva-Lis R
Valkaren

Mycket trevligt bemött. Trevlig och kunnig mäklare. Hon levde upp till våra förväntningar. Träffade även säljaren på fastigheten Strandgatan som var mycket trevlig. Allt positivt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hjärtligt tack för den fina rekommendationen Eva-Lis! Ha en fortsatt underbar dag. Bästa hälsningar Emma Nilsare

Marie F
Åtvidaberg

hittills bra men men affären är ju inte helt klar än. varför skicka ut ett sådan innan här fråga när inte allt är klart än???????? bästa svaret får ni efter att allt är klart.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hej Marie! Detta skickas automatiskt ut till alla våra kunder efter kontraktsskrivningen när bostaden är såld. Ha en fin dag, vi lär höras innan tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Mårten M
Åtvidaberg

Mäklaren Fredrik Öst var proffsig, kunnig och supertrevlig. Vi kände direkt att det här blir bra. Allt har gått smidigt, trots semestertider. Vi är verkligen helnöjda med Svensk Fastighetsförmedling!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack för din rekommendation Mårten och stort grattis till ert fantastiska fritidshus. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Fredrik Öst

Per Göran D
Åtvidaberg

Bra bemötande och visat stort intresse vid försäljningen. Och bra beskrivning av våran fastighet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tack för den fina rekommendationen och stort tack för förtroendet! Må gott, vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Fredrik Öst

Markus H
Åtvidaberg

Kändes väldigt professionellt och personligt både första mötet och under hela försäljningens gång. Löpande kommunikation både via samtal och sms. Emma är mycket kunnig och driven och det märks när hon la fram planen för hur allting skulle gå till. Har känts väldigt tryggt att ha henne som mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack för den fina rekommendationen Markus! Det har varit fantastiskt roligt! Tack för att jag fått hjälpa er i både köp och försäljning. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Melisa J
Åtvidaberg

Mycket bra. Tillmötesgående mäklare, svarar snabbt och är mån om en!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Melisa för en fin rekommendation och stort grattis till husköpet! Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Anette Marie S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Fantastiska Emma Nilsare som hjälpt oss och varit en god medmänniska och säljare och fixade en snabbare affär än vi väntat oss!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hjärtligt tack Anette för den fina rekommendationen och för blommorna! Trevlig helg! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Apelgårdens Hvb I Blekinge Ab A
Humpa

Bra kommunikation och bemötande , smidig i att hantera försäljningen

Ulrika H
Åtvidaberg

Vi ville verkligen ha huset trots dess fel och brister och mäklaren ledsagade oss bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Tusen tack Ulrika för en bra rekommendation! Grattis till huset med dess härliga solläge. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Berit B
Grebo

Mycket positivt och engagerat. Fick hjälp och tips på objekt. Och fick snabbt bostaden såld!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Hjärtligt tack Berit för förtroendet att sälja din fina bostad samt till en fin rekommendation! Ha en trevlig helg! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Tommy I

Mycket bra mäklare som var Fredrik Öst .Lugn,, saklig och hjälpsam i alla lägen

David M
Åtvidaberg

Snabb och skicklig utförd försäljning av mitt hus. Stor osäkerhet från min sida under rådande omständigheter men ett bra upplägg med aktiv matchning från mäklarens sida gjorde att försäljningen kändes smidig och trygg.

Emma A
Berg

Väldigt nöjd, bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med.

Gabriella Ö
Berg

Blev väl bemött av mäklaren, som både är kunnig, trevlig och professionell.

Carl L
Berg

Supernöjd! Väldigt trevlig bemötande och bra hjälp av Fredrik.

Josefine K
Åtvidaberg

En bra och trevlig mäklare som har varit flexibel i vårt köp av fastighet.

Tomas E
Reserven

Jag kom i kontakt med mäklaren i egenskap av köpare av bostaden Snickaregatan 8I. Processen är inte klar och jag kan därför inte ge ett helhetsintryck av mäklaren.

Axel H
Söderleden

Snabbt smidigt enkelt proffsigt

Håkan E
Valkaren

~Det tog för lång tid att komma igång med annons, visning etc - Efter annons/visning gick det fort - Trevlig mäklare.

Jens J
Valkaren

Till en början var mäklaren väldigt trevlig och tillmötesgående men nu inte alls hjälpsam. Köpet är inte egomfört än.

Robert M
Åtvidaberg

Positiv överraskad över bemötandet! Han var/är trevlig och varit sådan sedan första gången. Han har hjälpt oss även fast han inte jobbade.

Kim L
Björsäter

mycket bra bemötande och tydligt upplägg för hur försäljningen skulle gå till

Lennart A
Långbrott

Mycket bra bemötande. Tyvärr ej påläst angående bredbandet som saknades. Tog den tid som vi ville ha. Mvh Lennart

Eva-britt L
Åtvidaberg

Bra bemötande Bra marknadsföring Snabb återkoppling Professionellt förhållningssätt Uruselt att inte båda två säljare kan se ”min försäljning” på webben. Att detta endast kan erbjudas en av säljarna är riktigt bristfälligt.

Lars Y
Djurgården

Bra och korrekt bemötande och även proffesionellt.

Hans E
Villahagen

Jag kom i kontakt med mäklaren genom en söktjänst på nätet. Söktjänsten gav mig fyra olika mäklare att välja på. Jag träffade alla IRL för att bilda mig en uppfattning, samt för att vid ett personligt sammanträffande få uppgift om mäklarens arvode. I mångt och mycket var deras prissättning likartad, men jag kan berätta om att det finns marginal för att diskutera den aktuella prislistan. Den mäklare jag slutligen valde begärde ett acceptabelt arvode. Han utförde sitt uppdrag på det sätt jag som säljare kan förvänta mig...

Carina W
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
Nedre Virken

Vi är mycket nöjda med Fredrik som mäklare, svarat snabbt på våra frågor och gjort allt för vi ska känna oss trygga med vårt köp.

Ebbe K
Falerum

Bra bemötande. Uppgifter under försäljningen. Ofta kontakt telefonledes. Infriade förväntningar.

Warren L
Falerum

Fredrik Öst har varit jättebra mot oss. Han är vänlig, proffsig, och kunnig. Vi har hittills haft en smidig upplevelse och jag skulle absolut ringa honom i framtiden när det gäller husköp!

Maria L
Åtvidaberg

Bra bemötande, saklig, positiv. Bra magkänsla! Hade velat ha lite mer information om vem/vilka som visade intresse för huset, vilka som var på visningen och vilka som lade bud.

Hans B
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
Karlebo

Väldigt bra bemötande, trevlig, och snabba svar.

Ingemar J
Djurgården

Snabb, professionell och mycket smidig hantering av försäljningen.

Tomas A
Åtvidaberg

Mycket bra ortkännedom som gav förståelse för värdet av husets läge. Tydligt och snabbt gensvar utan floskler. Väl förberedd och visade verkligt intresse.