Alla kategorier Mäklare Östergötland Åtvidaberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

Stortorget 1, 597 30 Åtvidaberg — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg!

Vi är mäklaren som har koll på läget här i området. Av oss kan du få all info du behöver vid en affär - allt från hur du enklast tar dig till jobbet till var du kan hitta köpare eller säljare. Vi har god lokalkännedom och lång erfarenhet av bostadsbranschen. Behöver du en värdering? Det får du kostnadsfritt av oss.

Kontakta oss om det är dags att köpa eller sälja bostad - vi brinner för vårt yrke och lovar att finnas där under hela processen.

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg

• Alva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Bra mäklare helt enkelt. Mycket nöjd! Läs mer
  • Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Sålde min villa i Åtvidaberg för att köpa en lite mer exklusiv villa; Både köp och sälg gick genom Mäklaren!
    Blev väl bemött och informerad av vad som hände! Fick hjälp med frågor som dök upp under tiden! Känner mig nöjd och tillfredställd med affären och ser fram emot att flytta in i nya huset! Läs mer
  • Charlotta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Engagerad mäklare, med lång erfarenhet och stor lokalkännedom gör mig som köpare trygg och nöjd med hela processen. Vänlig och lätt att nå. Läs mer
  • Mariana C
    Mariana C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Perfekt, snabbt, effektivt
    Mycket nöjd Läs mer
  • Ove G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Sålt fastighet. Gott o bra bemöt.Priset blev lågt i mitt tycke, men marknaden har tydligen blivit kärvare. Kunnig o noggrann. Läs mer
  • Louise A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Vi köpte en villa.
    Vi blev trevligt bemötta av mäklaren och välinformerade av huset vi köpte. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Hej
    Har nu sålt vårat fritidshus som vi har ägt i 23 år. Väldigt bra mäklare, proffsigt jobb av en bra mäklare. Läs mer
  • Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Sålt en sommarstuga med arrenderätt,
    Glenn har överträffat våra förväntningar....
    Kundvänlig, smidig och väldigt kunnig i sin yrkesroll.
    Kommer absolut rekommendera honom och absolut anlita igen om behov uppstår.... Läs mer
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Vi har sålt en villa och köpt en lägenhet. Mäklaren var från första stund mycket hjälpsam och ärlig i sitt bemötande. Försäljningen av villan gick mycket smidigt och snabbt. Trodde att det skulle ta lång tid och orsaka mycket nervös väntan. Köpet av lägenheten gick också snabbt och bra. Nu är våra sömnlösa nätter över!
    Vi är mycket nöjda med mäklaren och på det sätt som han har ställt upp för oss. Läs mer
  • Monica N
    Monica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Personligt och förtroendefullt bemötande.
    Kunnig och gav snabb feedback på visningar.
    Vi är så nöjda. Läs mer
  • Barbro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    allt blev perfekt.jättestort tack Jonny o Monica. Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åtvidaberg
    Kunnigt, trevligt bemötande.
    Serviceminded
    Även mkt god hjälp med det administrativa tex bank/skatt Läs mer

Stortorget 1, 597 30 Åtvidaberg