Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 235 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• 2020-02-17

Niklas H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag fick kontakt Johanna 2008 då hon var ansvarig mäklare för försäljningen av en bostadsrätt som jag och min dåvarande sambo köpte tillsammans. Johanna gjorde så gott intryck vid den affären att hon fick i uppdrag att sälja den bostadsrätt jag flyttade ifrån - vilket hon gjorde med mycket gott resultat.
    Därför, när jag i september 2019 började fundera på att sälja den fastighet som köptes 2008 så föll det sig naturligt att söka upp Johanna igen. Johanna gjorde en värdering av lägenheten och gav en bra bild av villkoren och vilka förväntningar man kunde ha på en ev. kommande försäljning inklusive marknadsvärde. När jag sen i början av december 2019 kom till beslut om att faktist skrida till verket med försäljning av min bostadsrätt och meddelade Johanna detta gick allt med rasande fart. För att hinna med annonsering och visning innan jul-nyårs-semestrarna 2019 - 2020 så organiserades mycket snabbt styling, fotografering, annonsering och visning. Efter officiella visningar och några extra visningar för kunder som hade förhinder att gå på de officiella visningarna kom budgivning igång och försäljningskontrakt blev undertecknat den redan 20 dec - alltså mindre än tre veckor från den tidpunkt jag beslutade om att låta min bostadsrätt gå till försäljning. Dessutom till ett pris som överträffade Johannas redan höga ambition om försäljningspris.
    Det har hela tiden varit mycket klara och gedigna besked ifrån Johanna och hon manövrerade dessutom med stor skicklighet fram till att det till slut blev en affär trots lite komplikationer med en budgivare på slutet.
    Sammanfattningsvis - efter de tre beskrivna fastighetsaffärerna beskrivna ovan som Johanna har skött åt mig på allra bästa sätt kan jag bara ge henne mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-02-17 Johanna E svarar Niklas H
    Hej Niklas!

Jag blir ju rörd av dina fina ord.
    Det har varit en fröjd att få träffa dig och hjälpa dig i dina bostadsaffärer genom åren. Om du, mot alla förmodan, tröttnar på snö och skidåkning och vill komma tillbaka till Solna så vet du var du kan nå mig.

Varmaste hälsningar Johanna
  • 2020-02-07

Lara T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en bostadsrätt av Manuel C. Mäklaren har varit väldigt flexibel samt besvarat på alla funderingar kring köp av bostad. Han är hjälpsam och jag känner mig trygg med köpet pga mäklarens insatts och engagemang. Läs mer
    2020-02-12 Manuel C svarar Lara T
    Hej Lara, trevligt att höra att du är både nöjd och känner dig trygg i köpprocessen, det gläder mig.
    Hoppas och tror att du kommer stortrivas i bostaden och att tiden springer iväg så att du får snart får nycklarna till den.
    Allt gott, ring om det dyker upp frågor och funderingar!
  • 2020-01-23

Lennart B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Empatisk lyhörd intresserad. Känner mig trygg genom hela affären. Känner mig mycket nöjd med helheten. Läs mer
    2020-01-23 Manuel C svarar Lennart B
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen och ser fram emot vårt möte när det är dags att lämna över nycklarna till köparna. Allt gott!
  • 2020-01-21

Inger A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Han gav ett väldigt seriöst intryck från början. Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Superbra!!! Läs mer
  • 2020-01-20

Gustav H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt och vänligt bemötande. Efter att vi förlorat en budgivning hittade Jonas en annan bostad som också motsvarade våra önskemål. Läs mer
  • 2020-01-19

Michaela D skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Professionell och tillmötesgående. Väldigt enkel och har verkligen varit enkel att få kontakt med och ha dialoger med. Super nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Michaela D
    Hej Michaela!
    Tack för dina fina ord! Lägenheten kommer passa dig som en smäck!
  • 2020-01-07

Amanda M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte en tvåa i Solna. Jonas har varit superbra hela vägen, haft svar på alla våra frågor och levt upp till alla förväntningar! Läs mer
  • 2020-01-03

Christoffer J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna men framförallt Nicolina har hjälpt oss oerhört mycket och vi är väldigt tacksamma över den hjälp vi har fått. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Christoffer J
    Hej Christoffer!
    Tack snälla. Båda jag och Nicolina önskar er varmt lycka till med bebisen så ses vi på tillträdet!

Mvh Johanna och Nicolina
  • 2020-01-02

Caroline Elisabet Soo Bin W skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunning och snabb på att ge återkoppling Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Caroline Elisabet Soo Bin W
    Hej Caroline!

Tack så mycket för dina ord. Det blev ett härligt avslut innan jul!
  • 2019-12-27

Anton A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Highly professional and helpful support. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Anton A
    Hi Anton!

I´m so glad that you are pleased with my service!
    Welcome to Solna!

Best regards Johanna
  • 2019-12-17

Hans-Erik A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag köpte en bostadsrätt. Bemötandet var mycket vänligt och professionellt. Johanna är mycket kunnig, hjälpsam och har stort kundfokus. Det kändes tryggt och trevligt att ha med Johanna att göra. En positiv bekantskap. Läs mer
  • 2019-12-05

Louise P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde 4 i Bergshamra södra.

Redan vid första mötet med Johanna kände vi att hon var mäklaren för oss. Trevlig, professionell och tydlig. Hon såg styrkorna med vår lägenhet och gjorde en värdering dom visade sig stämma bra. Hon var tydlig med förväntningarna vi skulle ha på priset men lyckades också få ett bättre pris vid försäljning.

Under säljprocessen var Johanna med i alla steg och var alltid lätt att få kontakt med. Hon var med under fotografering och hjälpte till med den sista stylingen så vi fick riktigt fina bilder. Hon gav oss även goda råd vid köpet av vår nästa bostad, det visar verkligen på ett stort engagemang för sina kunder!

Vi vill varmt rekommendera Johanna till andra säljare men även till andra köpare. Hon är en person som jag uppfattar vill att det ska bli en bra affär för alla. Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Louise P
    Hej Louise!

Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen och det glädjer mig att ni är så nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet, ha en riktigt God Jul!
  • 2019-12-04

Sharon L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna förmedlade en lägenhet i Bergshamra som vi köpte, allt gick smidigt! Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Sharon L
    Hej Sharon!

Ja det gick snabbt och smidigt, tror att det kommer att bli en "toppenbostad" för er!
  • 2019-11-21

Anna-Britta S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en 2:a i Gamla Filmstaden och endast haft ett fåtal kontakter med Johanna. Hon har vid dessa tillfällen varit klar och tydlig i kommunikationen. Vi fick nästan det vi förväntade oss trots att köpet genomfördes innan budgivning.
    Det korta förfarandet gör att försäljningen känts trygg. Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Anna-Britta S
    Hej Anna-Britta!

Tack för dina ord. om du vill ha extraknäck som stylist är det bara att säga till :)
  • 2019-11-21

Päivi H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Personligt och effektivt bemötande! Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Päivi H
    Hej Päivi!

Tack för dina ord.
    Ha en fin jul!
  • 2019-11-18

Bo Johan R skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    köpt lägenhet genom honom. Han är trevlig och duktig......................................................................................................................... Läs mer
    2020-01-21 Manuel C svarar Bo Johan R
    Hej, hoppas du haft det bra under jul- och nyår och att du stortrivs i lägenheten. Allt gott!
  • 2019-11-11

Jakob S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köp av en 3:a. Lugn, förtroendeingivande och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-12 Manuel C svarar Jakob S
    Vad bra att du känner dig trygg med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i lägenheten.
  • 2019-10-31

Erik R skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel var förtroendeingivande, rak, duktig och bra mäklare att ha kontakt med som köpare. Läs mer
    2019-11-07 Manuel C svarar Erik R
    Stort tack Erik, trevligt att träffa er i samband med köpet och stort grattis till köpet av denna fantastiska lägenhet. Ses och hörs inom kort!
  • 2019-10-26

Natalia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mäklaren var mycket bra men den enkäten är faktiskt super irriterande. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Natalia B
    Hej Natalia!

Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag är mycket tacksam för att du tog dig tid att besvara denna enkät även om du tyckte att den var irriterande! Mvh johanna

Emmi v skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt bostadsrätt i Sundbyberg. Jonas var väldigt trevligt och kunnigt i hans bemötande. Han informerade om oss allt vi behövde veta. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Emmi v
    Hej Emmi!
    Tack för det fina omdömet och att vi på Svensk Fastighetsförmedling har guidat er rätt i köp av er fina lägenhet, hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2019-10-24

Cheng Cheng H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Professional, sharp and confident. We have been working with Johanna! Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Cheng Cheng H
    Thank you Cheng Cheng! It´s been a pleasure working with you!

Best regards Johanna

David P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    professionellt och smidigt med god kunskap om Bergshamra Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar David P
    Hej David!

Tack för dina ord, härligt att höra.

Torkel A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    köpt en bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande. Stor servicekänsla Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Torkel A
    Hej Torkel!

Tack för dina ord. Jag tror du kommer att stormtrivas på Odlingsvägen! Vi ses på tillträdet. mvh Johanna
  • 2019-10-22

Kristina E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevlig och kunnig. Inger förtroende och skötte affären perfekt i alla delar. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Kristina E
    Tack Kristina!
    Det var en snabb och smidig affär där vi lyckades göra affär enbart via annonsering på vår hemsida via vår fantastiska tjänst Läge+.
    Lycka till med boendet!
  • 2019-10-17

Anna Maria S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt bostadsrätt.
    Bra respons av mäklaren, med uppdateringar på hur status och läget var efter visningar. Mäklare med bra kompetens.
    Vi hade högre förväntningar på antal intressenter men inte bästa läge för att sälja lägenhet precis innan midsommar och semester tvyärr. Därav de sålda priset inte riktigt motsvarande våra förväntningar men vi blev ändå nöjda till slut. Läs mer
  • 2019-10-12

Efrim A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunnig och tillmötesgående. Framförallt en väldigt ärlig person och en duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Andréas A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte lägenhet förmedlad Cathrine Brooling och jag och min Sambo är mycket nöjda, Cathrine var mycket proffsig ofy tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-10-10

Karl-Ivar B skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Catrine Brooling har sålt en lägenhet i Solna åt mig. Jag har varit ordförande i Brf Gravyren och hört positivt om henne tidigare. Så valet var enkelt. Min upplevelse sv henne är att hon är noggrann, målmedveten, ärlig och har en känsla för att både köpare och säljare skall vara nöjda med affären..Jag rekommenderar henne gärna till andra spekulanter. Hon följer upp och återkopplar. Jag jobbar själv med kunder i en annan bransch och vet vad som krävs av en god säljare/ mäklare.
    Mvh Calle och Erika Boman Läs mer
    2020-01-22 Cathrine B svarar Karl-Ivar B
    Tack för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att sälja er lägenhet och att det förlöpte så smidigt. Jag hoppas att ni trivs i er nya större lägenhet i området!
    Cathrine
  • 2019-10-09

David W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad på Råsundavägen.
    Bra bemötande och kontakt. GIck professionellt till och fick den hjälp jag förväntade mig samt svar på alla frågor Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar David W
    Hej David!
    Tack för det fina omdömet! Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet i ett unikt projekt här i Råsunda.
  • 2019-10-09

Soheila H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Helt ok. Jag är nöjd med Manuels insats Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Soheila H
    Hej Soheil, härligt att du är nöjd med min och kontorets insats och hoppas du stortrivs i din fina lägenhet. Allt gott!

Teresa M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Erfaren, stort kundnätverk, enkel och bra att ha att göra med, professionell. Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Teresa M
    Tack Teresa!
    Ni hade verkligen ett av de finaste husen i Ursvik, så stort tack att ni gav mig förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det var en snabb och smidig försäljning där vi lyckades hitta rätt köpare i ett tidigt skede. Hoppas ni trivs i huset i Bromma!
  • 2019-10-07

Sanna Margareta M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroende, proffsighet, lugn och behaglig personlighet. Toppbetyg! Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Sanna Margareta M
    Hej!
    Stort tack för detta och tack själva för ett bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas många år i huset!

Örjan M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    3:a Bergshamra

Genomgående bra erfarenheter av dialog, tydlighet och struktur. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Örjan M
    Hej Örjan! Tack för dina ord. Mvh Johanna

Magnus G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Tack vare att mäklaren sålt många bostäder i området och hade kontakt med flera intresserade köpare kunde vi sälja vår bostadsrätt till ett bra pris före visning. Läs mer
    2019-10-07 Manuel C svarar Magnus G
    Hej Magnus, hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i nya bostaden!
    Fortsätter att sälja lägenheter i området mycket tack vare min lokala förankring och mitt stora kundregister. Allt gott, tack för att jag fick hjälpa er

Niclas K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min bostadsrätt i sundbyberg med Jonas. Blev bemött på ett strålande sätt från första mötet och Jonas gjorde allt för att våran försäljning skulle bli så lönsam som möjligt! Skulle rekommendera jonas till alla mina vänner! Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Niclas K
    Hej Niklas!
    Underbart att du tagit dig denna tid samt gett mig en sådan fin rekommendation! Bara att be dina vänner kontakta mig om de skulle gå i säljtankar!

Viktor L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroendeingivande, rak och effektiv. Bra kommunikation trots att vi gjorde bostadsaffären i semestertider. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Viktor L
    Hej Viktor!
    Tack för det. Det är självklart att det ska gå att ha bostadsaffärer i semestertider.

Lena J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande och bra råd Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Lena J
    Tack Lena!
    Om du i framtiden skulle vilja flytta tillbaka till Solna så finns vi här för att hjälpa dig!
  • 2019-10-04

Daniel A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte bostad och allt var supersmidigt. Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Daniel A
    Hej Daniel, gick ju smidigt! Inte så långt kvar tills ni får flytta in i er fina lägenhet. Ses och hörs!
  • 2019-10-04

Patrik M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min 4a bostadsrätt i Brotorp / Sundbyberg med Jonas. Det gick snabbt, var lätt och enkelt. Jonas var tydlig och hade en bra strategi. Hade jag sålt igen hade jag använt Jonas. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Patrik M
    Hej Patrik!
    I dagens marknad är det oerhört viktigt att ha en tydlig strategi om hur man tänker genomföra affären. Ni var väldigt hjälpsamma med att ha lägenheten i absolut toppskick inför fotograferingen och visningen vilket gör mitt jobb betydligt lättare!

Zoltan G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I was planning to buy a new apartment. Manuel was very helpful in the process. Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Zoltan G
    Glad to help you Zoltan, I hope time flies until you get the keys to the new apartment. Just call or send me an e-mail if I can help you.
    We´ll have a meeting in december for the extras, se you then, all the best

Karin S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har köpt en nyproduktion i järva krog som är klar kv 2020.
    Manuel är lugn, trygg och känns pålitlig. Han har levt upp till de förväntningarna jag som kunde hade som förväntningar, väldigt bra! Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Karin S
    Hej Karin, härligt att höra att du känner dig trygg. Det händer mycket borta vid Link Järva Krog och vi kommer snart att börja diskutera kring tillvalen samt göra i ordning en visningsbod. Mer info kommer, allt gott!

Lori E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb med mejlsvar och svarar på alla frågor. Det uppskattas. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Lori E
    Tack Lori, jag försöker att sätta mig in i kundens situation och själv vill jag ha snabb återkoppling om jag har frågor/funderingar.
    Service och återkoppling är viktigt. Allt gott!

Louise K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra på bemötande, serviceminded Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Louise K
    Hej Louise!

Tack snälla för dina ord var roligt att få hjälpa dig "komma hem till" Näckrosvägen.
  • 2019-10-03

Anne-Christine E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad. Blev mycket bra bemött av mäklaren som gjorde det enkelt och smidigt med förhandsavtal genom samordning med sv fastighetsförmedling på min hemort. Mina önskemål tillgodoseddes genom mäklarens omsorg (bla parkering). Hoppas nu på fortsatt bra information om bostadens färdigställande. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Anne-Christine E
    Hej, viktigt att man som kund får bästa möjliga service så jag är glad att du uppskattar det.
    Vi kommer höra av oss gällande tillvalen mm vilket känns jättespännande och just nu händer det mycket borta vid Link Järva Krog.
    Allt gott!

Ritesh S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lgh i Sumpan, proffsigt och trevlig. Hjälpte med allt vi behövde. Vi fick det vi hoppades på Läs mer
    2019-10-03 Manuel C svarar Ritesh S
    Skönt att ni uppskattade servicen ni fick och allt kring köpet av nya bostaden. Hoppas ni stortrivs! Allt gott!

Liselotte M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra och profssig mäklare som jag kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Liselotte M
    Supertack Liselott!
    Du har verkligen köpt en unik bostad i Spiran, hoppas verkligen att du kommer trivas där!

Inga-Karin L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevligt och proffsigt bemött.
    Köpt en bostad i Frösunda. Läs mer
    2019-12-09 Jonas F svarar Inga-Karin L
    Hej Inga-Karin!
    Hoppas verkligen du trivs i din nya lägenhet i Frösunda! Det var en snabb och smidig försäljning och jag tackar för det fina samarbetet!

Alexander M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Supertrevlig och kunnig. Förtroendegivande intryck och snabb med att svara på frågor. Har även efter köpet varit väldigt behjälplig i de frågor jag haft. Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Alexander M
    Hej Alexander!

Tack för din fina respons.

Philip E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har både köpt och sålt bostadsrätt av/med Jonas! Trevlig, professionell och alltid tillmötesgående mot kunden. Jonas lyckades sälja vår bostadsrätt när det kändes som att ingen annan kunde. Tack för din hjälp! Lycka till i framtiden! Läs mer
    2019-12-09 Jonas F svarar Philip E
    Hej Philip!
    Uppskattar verkligen det fina omdömet ni gett mig! Alltid kul att få hjälpa till med både ert köp av bostad samt samt er försäljning av er nuvarande.
  • Stefan S

2019-10-03

Stefan S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb, smidig och flexibel affär med många kontakter som flöt ihop fint, verkar vara en erfaren organisation. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Vi har funnits i dryga 80 år vilket gör oss till den äldsta mäklarkedjan i landet så vi har haft många år på oss att skapa en så bra mäklartjänst som möjligt;) Härligt att du är nöjd vår insats, hoppas vi får göra fler affärer i framtiden!

Björnstigen 36, 170 72 Solna