Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 211 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• 2019-10-22

Kristina E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevlig och kunnig. Inger förtroende och skötte affären perfekt i alla delar. Läs mer
  • 2019-10-17

Anna Maria S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt bostadsrätt.
    Bra respons av mäklaren, med uppdateringar på hur status och läget var efter visningar. Mäklare med bra kompetens.
    Vi hade högre förväntningar på antal intressenter men inte bästa läge för att sälja lägenhet precis innan midsommar och semester tvyärr. Därav de sålda priset inte riktigt motsvarande våra förväntningar men vi blev ändå nöjda till slut. Läs mer
  • 2019-10-12

Efrim A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunnig och tillmötesgående. Framförallt en väldigt ärlig person och en duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Andréas A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte lägenhet förmedlad Cathrine Brooling och jag och min Sambo är mycket nöjda, Cathrine var mycket proffsig ofy tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-10-10

Karl-Ivar B skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Catrine Brooling har sålt en lägenhet i Solna åt mig. Jag har varit ordförande i Brf Gravyren och hört positivt om henne tidigare. Så valet var enkelt. Min upplevelse sv henne är att hon är noggrann, målmedveten, ärlig och har en känsla för att både köpare och säljare skall vara nöjda med affären..Jag rekommenderar henne gärna till andra spekulanter. Hon följer upp och återkopplar. Jag jobbar själv med kunder i en annan bransch och vet vad som krävs av en god säljare/ mäklare.
    Mvh Calle och Erika Boman Läs mer
  • 2019-10-09

David W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad på Råsundavägen.
    Bra bemötande och kontakt. GIck professionellt till och fick den hjälp jag förväntade mig samt svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-10-09

Soheila H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Helt ok. Jag är nöjd med Manuels insats Läs mer

Teresa M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Erfaren, stort kundnätverk, enkel och bra att ha att göra med, professionell. Läs mer
  • 2019-10-07

Sanna Margareta M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroende, proffsighet, lugn och behaglig personlighet. Toppbetyg! Läs mer

Örjan M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    3:a Bergshamra

Genomgående bra erfarenheter av dialog, tydlighet och struktur. Läs mer

Magnus G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Tack vare att mäklaren sålt många bostäder i området och hade kontakt med flera intresserade köpare kunde vi sälja vår bostadsrätt till ett bra pris före visning. Läs mer
    2019-10-07 Manuel C svarar Magnus G
    Hej Magnus, hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i nya bostaden!
    Fortsätter att sälja lägenheter i området mycket tack vare min lokala förankring och mitt stora kundregister. Allt gott, tack för att jag fick hjälpa er

Niclas K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min bostadsrätt i sundbyberg med Jonas. Blev bemött på ett strålande sätt från första mötet och Jonas gjorde allt för att våran försäljning skulle bli så lönsam som möjligt! Skulle rekommendera jonas till alla mina vänner! Läs mer

Viktor L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroendeingivande, rak och effektiv. Bra kommunikation trots att vi gjorde bostadsaffären i semestertider. Läs mer

Lena J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande och bra råd Läs mer
  • 2019-10-04

Daniel A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte bostad och allt var supersmidigt. Läs mer
  • 2019-10-04

Patrik M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min 4a bostadsrätt i Brotorp / Sundbyberg med Jonas. Det gick snabbt, var lätt och enkelt. Jonas var tydlig och hade en bra strategi. Hade jag sålt igen hade jag använt Jonas. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Zoltan G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I was planning to buy a new apartment. Manuel was very helpful in the process. Läs mer

Karin S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har köpt en nyproduktion i järva krog som är klar kv 2020.
    Manuel är lugn, trygg och känns pålitlig. Han har levt upp till de förväntningarna jag som kunde hade som förväntningar, väldigt bra! Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Karin S
    Hej Karin, härligt att höra att du känner dig trygg. Det händer mycket borta vid Link Järva Krog och vi kommer snart att börja diskutera kring tillvalen samt göra i ordning en visningsbod. Mer info kommer, allt gott!

Lori E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb med mejlsvar och svarar på alla frågor. Det uppskattas. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Lori E
    Tack Lori, jag försöker att sätta mig in i kundens situation och själv vill jag ha snabb återkoppling om jag har frågor/funderingar.
    Service och återkoppling är viktigt. Allt gott!

Louise K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra på bemötande, serviceminded Läs mer
  • 2019-10-03

Anne-Christine E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad. Blev mycket bra bemött av mäklaren som gjorde det enkelt och smidigt med förhandsavtal genom samordning med sv fastighetsförmedling på min hemort. Mina önskemål tillgodoseddes genom mäklarens omsorg (bla parkering). Hoppas nu på fortsatt bra information om bostadens färdigställande. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Anne-Christine E
    Hej, viktigt att man som kund får bästa möjliga service så jag är glad att du uppskattar det.
    Vi kommer höra av oss gällande tillvalen mm vilket känns jättespännande och just nu händer det mycket borta vid Link Järva Krog.
    Allt gott!

Ritesh S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lgh i Sumpan, proffsigt och trevlig. Hjälpte med allt vi behövde. Vi fick det vi hoppades på Läs mer
    2019-10-03 Manuel C svarar Ritesh S
    Skönt att ni uppskattade servicen ni fick och allt kring köpet av nya bostaden. Hoppas ni stortrivs! Allt gott!

Liselotte M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra och profssig mäklare som jag kan varmt rekommendera! Läs mer

Inga-Karin L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevligt och proffsigt bemött.
    Köpt en bostad i Frösunda. Läs mer

Alexander M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Supertrevlig och kunnig. Förtroendegivande intryck och snabb med att svara på frågor. Har även efter köpet varit väldigt behjälplig i de frågor jag haft. Läs mer

Philip E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har både köpt och sålt bostadsrätt av/med Jonas! Trevlig, professionell och alltid tillmötesgående mot kunden. Jonas lyckades sälja vår bostadsrätt när det kändes som att ingen annan kunde. Tack för din hjälp! Lycka till i framtiden! Läs mer
  • Stefan S

2019-10-03

Stefan S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb, smidig och flexibel affär med många kontakter som flöt ihop fint, verkar vara en erfaren organisation. Läs mer

Viktor L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte bostad via Johanna, jag bodde på annan ort men allt gick smidigt och tydlig kommunikation. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-03

Anna Louise M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har köpt en 3:a i Solna.
    Bra bemötande. Alltid trevligt och väl förberedd samt tydlig i sin kommunikation både via mail och muntligt.
    Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar.
    Kände mig trygg i affären med henne. Läs mer

Anders E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna hjälpte oss att sälja vår tvåa i Solna. Hon har varit hjälpsam och tillgänglig under hela processen.
    Johanna är proffsig, tydlig och lyhörd, vilket har gjort att vi har känt oss lugna och trygga med valet av mäklare. Läs mer
    2019-10-03 Johanna E svarar Anders E
    Hej Anders!

Tack för dina fina ord! Det har varit en fröjd att få hjälpa er och att få vistas i er fina bostad.
    Vi ses på tillträdet! Hälsa familjen! Hls Johanna
  • Fanny M

2019-09-29

Fanny M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min etta i Solna och Johanna var otroligt hjälpsam i hela processen. Hon lyssnar in, driver på arbetet och inger förtroende. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-09-30 Johanna E svarar Fanny M
    Hej Fanny!

Tack snälla för dina ord!
    Det har varit roligt att få hjälpa dig. Nu ska vi självklart hitta en ny fin lägenhet till dig!
    Vi ses på tillträdet. Hls Johanna
  • 2019-09-26

Joakim S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Enkelt, smidigt, proffsigt , köpt en bostadsrätt Läs mer
    2019-10-03 Manuel C svarar Joakim S
    Tack för omdömet Joakim, härligt att du känner så.
    Trevlig lägenhet och härligt område du flyttar in i inom kort. Tror du kommer stortrivas. Ses snart för tillträdet och överlämnandet av nycklar.
  • 2019-09-25

Astrid S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har erfarenhet av Cathrine som både köpare och säljare. Vid båda tillfällena har vi varit mycket nöjda och rekommenderar henne starkt. Tillgänglig, flexibel och engagerad. Läs mer
  • 2019-09-21

Maria M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt intryck, lätt att samarbeta med.
    Trevlig och sympatisk människa. Läs mer
  • 2019-09-19

Emanuel L skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi kände oss väldigt trygga med processen som köpare tack vare Cathrine. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-09-15

Annika K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna Ekberg är väldigt professionell och har en fingertoppskänsla som inte alla mäklare har idag, tyvärr........
    Ska Du sälja? Ring henne! Du kommer inte att bli besviken. Läs mer
    2019-09-30 Johanna E svarar Annika K
    Hej Annika!
    Jag är så glad över att ha fått hjälpa dig och din mamma med försäljningen.
    Hoppas att allt flyter på bra med flytten utomlands!
    Kram Johanna
  • 2019-09-09

Arsham M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sold a 47 sqm apartment in Solna
    I was expecting the broker to contacts potential buyers by himself and not only wait for Hemnet ad to do the job, and I believe that was what Manuel did. He was keen to sell and showing my apartment to potential buyers, and at the end it all gone well and I was able to receive good bidding process and good offer. Läs mer
    2019-09-10 Manuel C svarar Arsham M
    Thank you Arsham, as you write-Hemnet is not the solution to a good sell, it could help but you really need to use our register that we have here in Svensk Fastighetsförmedling and call potential clients that we know are out to find a new apartment. Thank you for letting us help you with the sale. See you soon again for the final settlement. Kind regards Manuel
  • Rickard N

2019-09-09

Rickard N skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte en bostad av Manuel Campos och är mycket nöjd, allt gick smidigt och ett väldigt professionellt tillvägagångssätt. Läs mer
    2019-09-09 Manuel C svarar Rickard N
    Tack Rickard, vi ses snart för nyckelöverlämningen. Grattis till en superfin lägenhet med bästa läge!
  • 2019-08-30

Carl-gustaf A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Brf lägenhet
    Trevligt bemötande
    Ordning och reda behövdes eftersom det var ett dödsbo som sålde
    Kvalitetsmedveten och nogrann Läs mer
  • Tage T

2019-08-27

Tage T skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde en trea Solna. Mycket proffsig mäklare. Känt mig trygg.
    Trevligt och engagerat bemötande. Bra bollplank med olika funderingar. Flexibel med extra visningar. Läs mer
  • 2019-08-26

Timo J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har använd Jonas Franzén i flera affärer och alltid varit nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-08-27 Jonas F svarar Timo J
    Hej Timo!
    Alltid kul med återkommande kunder som både köpt och sålt. Stort tack för ett bra samarbete, ni hade verkligen bostaden i toppskick inför varje visning.
  • 2019-08-24

Azadeh S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig bemötande, bra service, Engagerad, Läs mer
    2019-08-27 Cathrine B svarar Azadeh S
    Tack för rekommendationen! Det blev ju ett riktigt bra utfall och jag hoppas att det blir till hjälp när du nu ska ut och leta ny bostad! Lycka till i sökandet och jag håller utkik om det kommer in något som passar dina önskemål .
  • 2019-08-16

Therése B skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte en bostad i Råsunda.
    Blev väldigt trevligt bemött och fick otroligt bra hjälp.
    Rekommenderar starkt Katrin som mäklare då hon var super trevlig, man fick snabbt tag på henne och snabba besked. Super nöjd. Läs mer
    2019-08-27 Cathrine B svarar Therése B
    Tack, Therése för rekommendationen. Önskar er lyckat till med renoveringen av lägenheten och hoppas och tror att ni verkligen får till ert drömboende!
  • 2019-08-14

Christina L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Solna och jag tvekade aldrig att anlita Manuel till försäljningen.
    Manuel är en väldigt trevlig och rutinerad proffsig mäklare.
    Han har varit engagerad, alltid anträffbar och behjälplig under hela processen. Jag har känt mig helt trygg från första dagen. Det har varit enkelt att kommunicera med honom samt att han alltid har återkopplat snabbt.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och vi kan varmt rekommendera Manuel !
    Varmt tack Manuel ! Läs mer
    2019-08-15 Manuel C svarar Christina L
    Tack för de fina orden Christina!
    Det var trevligt att få hjälpa till-tillgänglighet och service är en självklarhet för mig.
    Fin bostad, trevlig köpare, trevlig säljare-kan det bli bättre?
    Vi ses snart för nyckelöverlämningen. Allt gott!
  • 2019-07-20

Marie J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde vår bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling med mäklare Johanna Ekberg under våren 2019. Johanna var tydlig och rak i kommunikationen, vilket uppskattades. Hon var även behjälplig med att svara på frågor kring hur tänka kring budgivning av det radhus vi var i stånd att köpa genom en annan mäklarbyrå. Smidigt och tryggt genomförd affär, vilket var tacksamt då vi hade en två månaders bebis att ta hand om samtidigt som detta utspelades. Läs mer
  • 2019-07-03

Klas F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Smidig försäljning av en lägenhet. Jonas var kunnig och allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-04 Jonas F svarar Klas F
    Hej Klas!
    Stort tack för detta och att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Hoppas att ni hittar en bostad som passar er och att ni får en skön sommar!
  • 2019-06-25

Arshad M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min lägenhet. Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Kan rekommendera Jonas Franzén @SvenskFast om du ska sälja i Solna. Läs mer
    2019-06-25 Jonas F svarar Arshad M
    Hej Arshad!
    Tack själv för en mycket lyckad försäljning, ni gjorde ett mycket bra jobb med att iordningställa lägenheten inför fotografering och visning. Stort tack för ett mycket bra samarbete! Trevlig sommar.
  • 2019-06-12

Louise S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna har jobbat länge i branschen och är kunnig och proffsig. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-12 Johanna E svarar Louise S
    Hej Louise!

Tack så mycket, vad roligt att höra!
    Jag pratade med era köpare häromdagen och de stormtrivs!
    Ha en fin sommar! Hls Johanna
  • 2019-05-22

Johannes S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår 2a vid näckrosen och vi är jättenöjda med kommunikationen som vi hade med Johanna och stödet vi fick vid stylingen. Vi valde att styla själv och fick tips av Johanna.

Johanna var väldigt proffsig och lätt att tycka om. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Johannes S
    Hej Johannes!
    Tack så mycket för dina ord! Jag pratade med Lisa idag också så vi har en bra plan för ert tillträde. Vi ses innan ni flyttar till Karlstad! mvh Johanna
  • 2019-05-21

Fredrik M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår etta i Sundbyberg och valet föll på Manuel som kändes lugn, sansad och erfaren. Han skötte jobbet med visning utmärkt och höll oss som säljare hela tiden välinformerade.

Skulle starkt rekommendera Manuel som mäklare ifall du går i säljtankar. Läs mer
    2019-06-12 Manuel C svarar Fredrik M
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er Fredrik. Fin lägenhet som köparen kommer stortrivas i. Önskar er en riktigt bra sommar och på återhörande.

Björnstigen 36, 170 72 Solna