Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 183 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• Nitiket N
    Nitiket N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny was very professional in his response.He went extra step to provide all support and manage the viewing and sale of the apartment in my absence.I really admire the patience he showed and I feel this sale would not have been possible without Kenny.

I would definitely rate the service provided as best one and would recommend Svensk Fastighetsförmedling to any one I know. Läs mer
  • Karl Stefan B
    Karl Stefan B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas gav ett professionellt intryck, var duktig på hålla en löpande kontakt, snabb återkoppling och tydlig i processen. Läs mer
    2018-02-01 Jonas F svarar Karl Stefan B
    Hej Stefan!
    Tack för din fina feedback och stort grattis till köpet av en mycket fin lägenhet!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Rekommendera stark denna mäklare, vi vart mer än nöjda! Bra på att återkoppla från starten till slutet. Kändes som att han prioriterade sina kunder samt objekt.
    Kommer rekommendera han via våra vänner!

Patrik/Susanna Läs mer
    2018-02-08 Jonas F svarar Susanna H
    Hej Patrik och Susanna!
    Härligt att ni känner er nöjda och kan tänka er rekommendera mig till era vänner om de skulle vara i försäljningstankar. Ni har en fantastisk fin lägenhet som som var perfekt skick vid varje visningstillfälle, vilket underlättade mitt jobb oerhört mycket. Hoppas ni kommer trivas i huset i Bromma!
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi är mycket nöjda. Johanna har under några veckor både förmedlat ett köp och även sålt vår lägenhet. Vi har haft kontakt en längre tid angående försäljning av lägenhet men hittade inte ett lämpligt köpobjekt. Så dök det upp genom Johanna och vi kunde genomföra två affärer. Att göra lägenhetsaffärer är en stressig verksamhet, särskilt om man köper först och säljer därefter, men Johanna har stött oss på ett alldeles utmärkt sätt. Johanna har erfarenhet, ett brett kontaktnät och är stabil och kunnig inom området. Vi kände oss trygga hela vägen och inser att vi både köpte och sålde till vettigt pris. Vi kommer att rekommendera Johanna till bekanta och engagerar henne gärna ännu en gång. Marita Sowan och Lennart Persson Läs mer
  • Joar J
    Joar J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte genom Jonas och vi upplevde ett mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Utan problem fixade Jonas en privat visning eftersom vi missat de öppna visningarna. Vi fick snabbt svar på våra frågor och vi upplevde Jonas som öppen och rak. Jonas hjälpte oss att få en smidig och trygg affär. Helt enkelt en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-22 Jonas F svarar Joar J
    Hej Joar!
    Tack för en bra och utförlig rekommendation, det uppskattas verkligen! Det är alltid kul när man har en nöjd köpare och att ni upplevt affären trygg och smidig är ju underart att höra. Stort tack och lycka till med försäljningen av ert hus!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Ett stort personligt engagemang från Manuel, när han medverkade i försäljningen av vårat fina hus!
    Tack för all stöttning och peppande samtal Manuel.

Thomas Läs mer
    2017-11-28 Manuel C svarar Thomas B
    Tack Thomas! Det blev en riktig kämpainsats och fler visningar än jag förväntat mig men det gick bra till slut och ert fina hus får en ny familj som säkerligen kommer stortrivas där.
    Jag vill återigen tacka för det förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen, allt gott!

Manuel
  • Emma P
    Emma P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kontakten med Johanna har jag upplevt som trygg och stabil hela vägen. Hon är professionell, erfaren och har ett trevligt och inbjudande bemötande. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi visste direkt att Manuel var rätt mäklare för oss! Och det visade sig vara rätt beslut på en skakig marknad. Manuel förlorade aldrig fokus och gav allt, och vi blev nöjda i slutändan. Han är trevlig och seriös, en klippa. Försäljningen blev efter omständigheterna lyckad och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Gunilla B
    Tack för de fina orden och jag är så tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Verkligen en speciell marknad.
    Köparen får ett härligt hus att flytta in i och jag hoppas ni kommer trivas i er nya lgh i Råsunda. Ta hand om er! mvh Manuel
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade om vad som hände under processen. Läs mer
  • Lech I
    Lech I skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Full professionalism and very good response time.
    Transaction went smooth and without surprises.
    Overall - good job. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Lech I
    Hi Lech!
    Nice to hear from you and thanks for the fine grade you gave me! I think it is very important to respond quickly to my customers and it feels good that you appreciate my efforts!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lättsam, trevlig, kunnig och ödmjuk. Motsvarar väl mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Fredrik N
    Hej Fredrik!
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Ni har köpt en mycket fin lägenhet som kommer fungera utmärkt åt er!
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Innan jag valde Lisa var jag på flera lägenhetsvisningar och kollade hur de olika mäklarna arbetade. Föll då för Lisas professionella sätt och valde henne.
    Hon är rak och enkel i sin kommunikation samtidigt som hon är driven och vet vad hon vill. Hennes värdering av lägenheten stämde väl överens med verkligheten och jag är övertygad om att ingen annan mäklare hade kunnat sälja min lägenhet till ett högre pris än Lisa. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsig och kunnig. Gav tydlig och bra information genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag kan verkligen rekommendera Kenny.
    Svarade alltid på de frågor man hade och återkopplade frekvent under hela processen! Otroligt nöjd med försäljningen av min bostad! Läs mer
    2017-10-20 Kenny L svarar Robin L
    Tack för att du tog dig tiden att skriva Robin. Känns skönt att försäljningen gick så smidigt och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet. Svinga lugnt så ses vi på Kungsängens GK =)
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi känner oss nöjda. Mvh Jonas & Eva Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Jonas T
    Härligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och passar på att tacka för förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott!
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hon har från start till slut varit väldigt tillmötesgående.
    Hon är personlig på ett proffsigt sätt. Skickade all dokumentation som behövdes snabbt, bokad in möten utan några problem. Har varit väldigt flexibel.
    Hon har varit tillgänglig på telefon under hela försäljningen. Har visat god kunskap inom sin proffesion. Hon är kort och gott erfaren och duktig.
    Vi kan varmt rekommendera henne för kommande försäljning av lägenhet/hus. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna var en mycket trevlig och profisionel mäklare. Visade mycket intresse under försäljningen och svarade snabbt på de frågor jag hade. Kontraktskrivningsmöte var mycket informativt och det kändes säkert att ha köpt lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och Johanna Ekberg Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    jag tyckte Lisa va klockren som mäklare. Man kände verkligen att hon var jätte proffsig och ville vårt bästa . Kändes tryggt att ha Lisa som mäklare ! Är jätte nöjd att ja och min sambo valde Lisa. Läs mer
  • Piter H
    Piter H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    En väldigt bra mäklaren helt enkelt. Läs mer
    2017-07-06 Jonas F svarar Piter H
    Hej Piter!
    Vad glad jag blir, stort tack för det korta och koncisa omdömet! Hoppas att du kommer trivas i din lägenhet under lång tid!
  • Pia B
    Pia B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    bra, tillmötesgående, tillgänglig Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Pia B
    Hej Pia, hoppas du trivs bra! Vi blir snart grannar på Solnavägen, vi kommer sitta i lokalen på Solnavägen 100A, välkommen in på fika.
  • Robert S
    Robert S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Otroligt bra bemött av Johanna som skötte vår försäljning exemplariskt. Det är andra gången hon hjälpte oss och vi är lika nöjda denna gång som förra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sigrid F
    Sigrid F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Fick bra bemötande. Johanna var mycket rak, tydlig och drivande. Fick saker gjorda. När jag själv ibland inte visste och tvekade, visste hon vad som gällde. När det gäller själva priset så är vi supernöjda! Över förväntan. Slutpriset blev 30 % över utångspriset. Sammanfattat är vi supernöjda med Johanna Ekberg! Läs mer
    2017-06-30 Johanna E svarar Sigrid F
    Hej Sigrid!

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara på denna rekommendation, det betyder så mycket för mig at du är nöjd med mitt arbete.
    Det har varit så roligt att få arbeta med dig och Claes. Jag önskar er en fantastisk sommar!

Varma hälsningar Johanna
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Ett bra första intryck, lugn och tog sig tid. Sålde in sig själv och företaget bra.
    Under själva försäljningen fanns inte intresse att driva affären och känslan var mer att vi var jobbiga kunder. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Tråkigt att ni har denna upplevelse av mig.
    Anser att jag tog mig god tid att hjälpa er på bästa möjliga sätt och gjorde allt jag kunde för att ni skulle få ett så bra pris som möjligt.
    Vet att ni tyckte det gick snabbt från visningarna till kontraktskrivningen och att ni ville ev vänta in ytterligare spekulanter. Dock så går det väldigt fort ibland och i detta fall ansåg jag att det krävdes ett snabbt beslut för att inte tappa den högsta budgivaren.
    Med facit i hand så anser jag fortfarande att vi tog rätt beslut att stänga affären med högsta budgivaren och vad jag kan ser så har ni fortfarande fått det högsta priset för en 2:a i er förening.

Jag tar självklart till mig av dina synpunkter men har aldrig uppfattat er som jobbiga kunder. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i kommunen i 14 år och drivs av engagemang och att ni som kund skall känna er trygga under hela processen. Min målsättning är att alltid ge mina kunder den bästa möjliga hjälp och vägledning under bostadsaffären.

• Per Torkel K
    Per Torkel K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    trygg, proffessionell, förtroendeingivande. Kan absolut anlita igen. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Per Torkel K
    Tack Torkel! Härligt att du är nöjd med mitt arbete och hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Karl-erik O
    Karl-erik O skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra och proffsig, har inget negativt att säga Läs mer
    2017-07-17 Kenny L svarar Karl-erik O
    Tusen tack för de vänliga orden. Ha en riktig fin sommar!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Var min man som träffade honom så jag har nog inte så mycket att säga tyvärr. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Jag hoppas i alla fall att din man var nöjd med den service han fått;)
  • Britt-mari L
    Britt-mari L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevligt bemötande. Inger lugn och förtroende. Kan verkligen rekommender Kenny som mäklare. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Britt-mari L
    Tusen tack Britt-Mari, hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Om ni har några funderingar så kom gärna förbi kontoret på en kaffe nu när vi är grannar=)
  • Sam Z
    Sam Z skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Riktigt duktig mäklare! Fick vår lägenhet såld på nolltid. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Sam Z
    Tack Sam! kul att du är nöjd och jag hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Nina S
    Nina S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Väldigt bra upplevelse till en början men fick en känsla av att han bara ville få lägenheten såld så fort som möjligt Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Nina S
    Hej!
    Tråkigt att du upplevde att jag forcerade fram en försäljning men vi lyckades hitta rätt köpare i ett tidigt skede och vad jag kan se enligt statistiken på 2:or i din föreningen så såldes din 2:a för det näst dyraste kvm pris som sålts i er föreningen. Så även om du anser att jag ville få lägenheten sålt så fort som möjligt så var jag noggrann med att inte tumma på priset eller kvalitén i tjänsten.
  • Ane S
    Ane S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel Campos är en utmärkt mäklare. Han inte bara sålde min lägenhet i fjol, han sålde också mina föräldrars villa år 2004, och båda gångerna var jag mycket nöjd med honom. En mäklare som jag absolut kommer att anlita nästa gång jag skall sälja en lägenhet, och jag rekommenderar honom alltid till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Ane S
    Stort tack Ane, bara säga till om det är något jag kan bistå med fram till nästa försäljning, annars hörs vi av när det närmar sig. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar, hälsa!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra. Kunnig. Kan sin marknad. Avspänd i den mening att han inte han en "mäklarstil" med snobbiga tendenser och bakåtslickad frisyr. Jobbar rationellt. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Stefan S
    Tack för dina vänliga ord Stefan. Hoppas du är nöjd med din nya större lägenhet, huset är ju ingen nyhet för dig=) Haha jag ska hälsa min frisör att hon gör ett bra jobb=)
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Positivt och Bra bemötande
    Nöjd kund Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Tommy N
    Tack för din reco Tommy. Du satte upp målet att du ville ha ett nytt rekord så kände mig tvungen att leverera det;)
  • Henrik
    Henrik skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna är vad jag skulle kalla en ivrig bilförsäljare som gör allt för att ta in ett uppdrag.

När vi skulle sälja vår lägenhet lovade Johanna guld o gröna skogar. Jag var noga med att fråga hur många heta köpare de hade för vår lägenhet. Hon svarade då att hon hade 150 st i registret som var potentiella köpare. Detta sålde hon in mer än någon annan mäklare och fick då uppdraget. När väl försäljningen skulle dra igång försvann engagemanget. Av dessa 150 heta kandidaterna ringde hon endast 12. Detta fick mig att ifrågasätta hennes arbetssätt. Att sälja in en sak till oss som hon sedan struntade i ansåg jag som oseriöst. Johanna kunde inte ta kritik och istället för att försöka göra något bra av den fortsatta försäljningen började hon tjafsa och sa att hon inte accepterade att man ifrågasatte hennes sätt att jobba.
    Slutpriset blev 300000 kr mindre än hon sålt in som en ett troligt slutpris. Grannen bredvid med en likvärdig lägenhet fick två månader senare över 400000 kr mer vid deras försäljning.

Nu i efterhand försöker Johanna lägga över skulden av den dåliga försäljningen på mig. Hon påstår att lägenheten stod på min sambo, vilket gör att jag inte har med affären att göra. Därför störde jag försäljningen. Detta är oroväckande ur två perspektiv.
    1. Johanna kan inte ta kritik över att man ifrågasätter förväntningar hon själv lovat men inte uppfyller i lägenhetsförsäljningen.
    2. Johanna kan inte sambolagen då hon anser att jag som sambo inte har något med lägenhetsförsäljningen att göra. Läs mer
    2017-06-26 Johanna E svarar Henrik
    Hej Henrik!

Tack för att du tog dig tid att gå in och registrera dig på reco, på själva midsommarafton också.

Jag välkomnar kritik då det kan hjälpa mig att bli bättre i mitt yrke men rena påhopp, då säger jag i från.

När jag träffade din sambo som ägde lägenheten som jag fick hjälpa till att sälja hade jag precis sålt en likadan lägenhet högre upp i fastigheten. Den såldes för ett rekordpris som ännu inte överträffats. Precis som jag sa till Claudia hade vi då 150 personer i vårt spekulantregister som sökte 3 ROK i Råsunda.
    Du skrev att jag bara ringde 12 av dessa men glömde skriva att jag mailade och smsade samtliga som var intresserade i vårt spekulantregister.

Då din sambos lägenhet låg lägre ner i huset och var vänd åt öst var inte så många kunder intresserade. Vi hade en visning och som jag tidigare skrev till Claudia som rekommenderade jag att vi skulle ha en visning till för att fler personer skulle se lägenheten. I bland kommer de få personer till en helg men betydligt fler nästa helg. Din sambo önskade ha en visning men ändrade sig sedan och ville att jag skulle boka in ett kontrakt med det par som lagt det högsta budet.

Jag vet att du ville ha en visning till men din sambo som ägde lägenheten tog beslutet att avsluta och skriva kontrakt.

Den andra lägenheten som du nämner hade balkong i västläge mot gård och inte östläge mot gata, vilket är en betydande faktor till högre pris.

Med vänlig hälsning, Johanna
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Han kändes som en riktig person, inte som vissa mäklare som har en "påklistrat" trevlig attityd. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Erika Ö
    Tack Erika för att du tog dig tid att svara och jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Känns som ni hamnade i helt rätt område =)
  • Senthilkumar P
    Senthilkumar P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    As a buyer, I find him friendly and honest. Läs mer
    2017-06-22 Kenny L svarar Senthilkumar P
    Thank you, hope you enjoy the apartment and just give me a call if I can help you in any way:)
  • Markus O
    Markus O skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    En pålitlig, seriös och hårt arbetande mäklare som sålde vårt objekt till förväntat pris. Vi är nöjda. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Markus O
    Hej Markus, härligt att ni är nöjda och jag vill även här passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning! Hoppas ni trivs bra och att det går bra för er! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Beatrice N
    Beatrice N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag är mycket glad och nöjd med Kenny som mäklare och jag anlitar gärna just honom igen. Han får högsta betyg! Läs mer
    2017-06-22 Kenny L svarar Beatrice N
    Tack för att du tog dig tid att svara Beatrice. Jag är gärna mäklare till dig igen, vare sig du köper eller säljer:)
  • Christian T
    Christian T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas hade ett bra bemötande och förklarade tydligt var vi skulle börja och sen hur vi vi skulle gå vidare. Han var snabb med att förmedla information. Allt blev korrekt o v proffsigt utfört. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Christian T
    Hej Christian!
    Härligt att ni är nöjda och jag vill även här passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Christer B
    Christer B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Toppen . Kan jag rekommendera.
    Klar och koncis. Höll vad han lovat, bl a
    bete. tider. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Christer B
    Hej Christer!
    Stort tack för ett fint samarbete i samband med försäljning av din lägenhet. Härligt att du kan rekommendera mig till andra som går i säljtankar!
  • Karl R
    Karl R skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket kompetent och påläst. Kändes genuint intresserad av att skapa en bra försäljning för oss utan att stressa på något sätt. Tog sig tid för presumtiva köpare och för oss. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Karl R
    Hej Karl!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och hoppas att ni hittar ett hus i Göteborg som ni kommer att trivas i.
  • Ashkan S
    Ashkan S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi fick ett proffsigt bemötande och bekväm resa med Manuel. Trots en del utmaningar vi stod för under resans gång kunde vi räkna med Manuels hjälp! Snyggt jobbat. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Ashkan S
    Hej Ashkan, ibland går inte allt som man tänkt sig och det är kanske då mäklaren ställs på prov på riktigt och jag är givetvis glad att det föll väl ut för er. Stort tack för att jag fick hjälpa er och välkomnar er tillbaka framöver om ni behöver vår hjälp, trevlig sommar!
  • Elin D
    Elin D skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi var köpare och upplevde Jonas som väldigt trevlig och tillmötesgående. Dock kunde informationen och genomgången av kontraktet och annan adekvat information vara mer detaljerad /utförlig vid kontraktskrivningen. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Elin D
    Hej Elin!
    Tack för er feedback! Tråkigt att ni upplevde att ni inte fick den information ni begärde på kontraktskrivningen. Jag har som policy att alltid maila ut avtalen för genomgång innan vi ses för att man som kund skall känna sig trygg i vad som skall skrivas under och gjorde även så vid denna affär. Upplevde att ni hade fått svar på de frågor ni hade men skall självklart ta till mig kritiken att vara mer noggrann vid genomgången.
  • Anu M
    Anu M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Accurate, reliable and reassuring - three qualities which Jonas displayed in abundance during all our interactions with him. Particularly noteworthy are his attention to details, patience and the sincere effort put forward by him to explain the nitty-gritty details of the contract. The whole buying process went very smoothly - we couldn't have wished for a better support. We sincerely thank him for helping us buy our first apartment in Sweden. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Anu M
    Hi Anu!
    Thank you very much for the wonderful review you gave me! Glad that you experienced the entire buying process safely and smoothly and that you received the support you wanted.
    Sincerely, Jonas Franzén
  • Ulrika I
    Ulrika I skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte en nyproduktion på ritning genom Jonas. Ärendet gick smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade under processens gång. Snabba svar. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Ulrika I
    Hej Ulrika!
    Stort tack för återkopplingen! Härligt att ni känner er nöjda med köpet av er fina lägenhet på Hamngatan, hoppas att ni kommer trivas där under en lång tid framöver.
  • Linda B
    Linda B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Väldigt duktig och proffsig mäklare. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Linda B
    Tack Linda! Att ni kom tillbaka ytterligare en gång till mig inför er andra försäljning visar på att ni var nöjda och är glad att ni är nöjda även denna gång. Hoppas ni kommer trivas bra med er nya bostad och hoppas ni hittar härliga "smultronställen" även där. Hälsa och ha en riktigt skön sommar!
  • Markus J
    Markus J skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Alltid trevligt bemötande av Kenny. Både som spekulant samt då som uppdragsgivare. Köpte och Sålde med honom.
    Trovärdig pålitlig mäklare som var ärlig genom hela processen och inte lovade för mycket utan höll sig till verkligheten och levde upp till förväntnigarna. Under hela processen kunde man alltid lita på att han gör sitt job och ger allt.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Markus J
    Tack Markus, det enda vi har kvar nu är tillträde och en runda golf;) Alltid kul att få följa en kund i både köp och sälj. Ni tar dessutom rekord för den kortaste flytten någonsin=)
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna var professionell, engagerad och väldigt förtroendeingivande som mäklare. Hennes driv och entusiasm smittade av sig på oss som säljare och vi har ett stort förtroende för henne! Vi hade bråttom att få vår bostad såld innan semestern och Johannas effektivitet och hårda arbete resulterade i en snabb affär och vi kunde ta semester med affären i hamn. Vi vill gärna att Johanna säljer våra framtida objekt!! Stort TACK! Läs mer
    2017-06-16 Johanna E svarar Marcus S
    Hej Marcus!

Tusen tack för dina ord. Det var så roligt att få hjälpa dig för andra gången med en bostadsförsäljning.
    Hoppas att ni hade en toppensemester! Vi ses på tillträdet och mina varmaste hälsningar till familjen!
  • Mehrnosh G
    Mehrnosh G skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny Larsson var proffesionell och gjorde ett väldigt bra jobb. Vi fick inte vår lägenhet såld för det priset vi ville ha tills tredje gången då vi anlitade Kenny.
    Han var tillmötesgående och lyssnade på oss samtidigt som han gav proffsiga råd och vägledde oss. Dessutom var han nåbar per telefon alltid när vi behövde kontakta honom.

Vi rekommenderar honom till alla som vi känner som behöver sälja bostad. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Mehrnosh G
    Tack för er reco! Skönt för os alla att vi fick sålt lägenheten till ett riktigt pris. VIll passa på att tacka för ett gott samarbete och jag hoppas ni trivs i er nya bostad=)
  • Peder K
    Peder K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroendeingivande och stabil. Får jobbet gjort. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Peder K
    Tackar Peder! Hoppas ni trivs på Kungsholmen, annars är det bara att komma tillbaka=)
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig, förtroendeingivande, bra support via en väl fungerande administration, fulgör på ett professionellt sätt sitt uppdrag. Birgitta Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Birgitta J
    Hej Birgitta!
    Roligt att har gett mig en Reco och hoppas att svärmor trivs bra i lägenheten i Frösunda!

Björnstigen 36, 170 72 Solna