Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 171 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• 2019-08-24

Azadeh S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig bemötande, bra service, Engagerad, Läs mer
  • 2019-08-16

Therése B skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte en bostad i Råsunda.
    Blev väldigt trevligt bemött och fick otroligt bra hjälp.
    Rekommenderar starkt Katrin som mäklare då hon var super trevlig, man fick snabbt tag på henne och snabba besked. Super nöjd. Läs mer
  • 2019-08-14

Christina L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Solna och jag tvekade aldrig att anlita Manuel till försäljningen.
    Manuel är en väldigt trevlig och rutinerad proffsig mäklare.
    Han har varit engagerad, alltid anträffbar och behjälplig under hela processen. Jag har känt mig helt trygg från första dagen. Det har varit enkelt att kommunicera med honom samt att han alltid har återkopplat snabbt.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och vi kan varmt rekommendera Manuel !
    Varmt tack Manuel ! Läs mer
    2019-08-15 Manuel C svarar Christina L
    Tack för de fina orden Christina!
    Det var trevligt att få hjälpa till-tillgänglighet och service är en självklarhet för mig.
    Fin bostad, trevlig köpare, trevlig säljare-kan det bli bättre?
    Vi ses snart för nyckelöverlämningen. Allt gott!
  • 2019-07-20

Marie J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde vår bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling med mäklare Johanna Ekberg under våren 2019. Johanna var tydlig och rak i kommunikationen, vilket uppskattades. Hon var även behjälplig med att svara på frågor kring hur tänka kring budgivning av det radhus vi var i stånd att köpa genom en annan mäklarbyrå. Smidigt och tryggt genomförd affär, vilket var tacksamt då vi hade en två månaders bebis att ta hand om samtidigt som detta utspelades. Läs mer
  • 2019-07-03

Klas F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Smidig försäljning av en lägenhet. Jonas var kunnig och allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-04 Jonas F svarar Klas F
    Hej Klas!
    Stort tack för detta och att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Hoppas att ni hittar en bostad som passar er och att ni får en skön sommar!
  • 2019-06-25

Arshad M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min lägenhet. Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Kan rekommendera Jonas Franzén @SvenskFast om du ska sälja i Solna. Läs mer
    2019-06-25 Jonas F svarar Arshad M
    Hej Arshad!
    Tack själv för en mycket lyckad försäljning, ni gjorde ett mycket bra jobb med att iordningställa lägenheten inför fotografering och visning. Stort tack för ett mycket bra samarbete! Trevlig sommar.
  • 2019-06-12

Louise S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna har jobbat länge i branschen och är kunnig och proffsig. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-12 Johanna E svarar Louise S
    Hej Louise!

Tack så mycket, vad roligt att höra!
    Jag pratade med era köpare häromdagen och de stormtrivs!
    Ha en fin sommar! Hls Johanna
  • 2019-05-22

Johannes S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår 2a vid näckrosen och vi är jättenöjda med kommunikationen som vi hade med Johanna och stödet vi fick vid stylingen. Vi valde att styla själv och fick tips av Johanna.

Johanna var väldigt proffsig och lätt att tycka om. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Johannes S
    Hej Johannes!
    Tack så mycket för dina ord! Jag pratade med Lisa idag också så vi har en bra plan för ert tillträde. Vi ses innan ni flyttar till Karlstad! mvh Johanna
  • 2019-05-21

Fredrik M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår etta i Sundbyberg och valet föll på Manuel som kändes lugn, sansad och erfaren. Han skötte jobbet med visning utmärkt och höll oss som säljare hela tiden välinformerade.

Skulle starkt rekommendera Manuel som mäklare ifall du går i säljtankar. Läs mer
    2019-06-12 Manuel C svarar Fredrik M
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er Fredrik. Fin lägenhet som köparen kommer stortrivas i. Önskar er en riktigt bra sommar och på återhörande.
  • Karin S

2019-05-20

Karin S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt min bostadsrätt i Bergshamra i Solna. Jag valde Johanna Ekberg, Svensk Fastighetsförmedling, för att hon gav ett trevligt och korrekt intryck från första kontakten och att hon verkade besitta det kunnande och den erfarenhet som uppdraget krävde. Det skulle visa sig att hon överträffade mina förväntningar. Professionellt , tillmötesgående och med god tillgänglighet har hon fullföljt sitt uppdrag till min stora belåtenhet. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Karin S
    Hej Karin!
    Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min tjänst! Vi ses framöver!
    Mvh Johanna
  • 2019-05-10

David L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig, pratglad, lyhörd. Vi gick igenom lägenheten tillsammans och ställde frågor och sedan fick vi även gå ett varv själva och kolla på allting ordentligt. Klockrent upplägg. Läs mer
  • 2019-04-15

Helen D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel har varit en fantastisk mäklare i min process av att sälja min bostad på Råsundavägen! Han har varit engagerad, anträffbar och behjälplig i alla skeden. Jag har känt mig trygg i processen och uppskattar att det har varit enkelt att kommunicera med honom samt att han alltid har återkopplat snabbt och tydligt! Jag kan varmt rekommendera Manuel för köp av sälj av bostäder och jag tackar honom för en bra erfarenhet av min första bostadsförsäljning! Tack Manuel!
    /Helen Läs mer
    2019-04-15 Manuel C svarar Helen D
    Stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten i Råsunda Helen.
    Härligt att du uppskattat kommunikationen samt att du känt dig trygg genom försäljningen och jag är övertygad om att köparen kommer stortrivas i lägenheten du överlämnar till honom inom kort.
    Allt gott!
  • 2019-04-11

Anders C skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag träffade Manuel Campus på en annan visning och kom överens om att anlita honom.
    Han är mycket korrekt och noggrann.
    Min försäljning drog ut på tiden med 3 publika visningar och 3 privata, inget knorr från Manuels sida.
    Så summasummarum, jag är mycket nöjd med Manuel. Läs mer
    2019-04-15 Manuel C svarar Anders C
    Blev några fler visningar än beräknat Anders men mitt mål är att både säljare och köpare skall känna sig trygga och nöjda och det lyckades även denna gången låter det som. Stort tack för att jag fick hjälpa er och jag hoppas kunna hitta den lägenhetstyp ni söker i Stjärnhusen.
  • 2019-03-27

Peder R skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    En professionel mäklare som man kan lite på. Vi fick en bra pris och kände att vi var i gode händer under hela processen. Läs mer
    2019-07-22 Cathrine B svarar Peder R
    Tack för en fantastisk rekommendation! Det var så roligt att bostadsförsäljningen gick så bra och att vi hittade bra köpare redan i Läge+. Jag hoppas att flytten till Norge gick bra och att ni och barnen funnit er till rätta i nytt land!
  • Fredrik K

2019-03-20

Fredrik K skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Cathrine har varit vår klippa genom hela processen, från försäljning av vår bostad i Sundbyberg till köp av ny lya. Vi har blivit bemötta med värme, professionalism och kunnighet. Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Solna och Cathrine helhjärtat!

/Fredrik & Caroline Läs mer
    2019-07-22 Cathrine B svarar Fredrik K
    Tack för er fina rekommendation. Det var så roligt att följa er färd från er trevliga lägenhet i Sundbyberg till ert nya boende. Jag är mycket glad för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med detta. Jag önskar er all lycka till i er nya bostad!
  • 2019-03-20

Lina N skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi blev rekommenderade Johanna av en arbetskollega och jag minns hur han beskrev henne: ”Åh Johanna, alltså hon är bäst. Hon blev nästan som en vän under den här processen, fanns där hela tiden och stöttade i allt”. Och vi kan bara instämma.

Johanna är rak och tydlig, har guidat oss igenom säljningsprocessen med mjuk men stadig hand. Vi är väldigt nöjda med allt hon gjort för oss och vår lägenhetsförsäljning. Utan tvekan 5 av 5 toasters, av totalt 5 köp-eller sälj med hjälp av mäklare de senaste åren är hon den enda som kammar hem full pott. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Lina N
    Hej Lina!

Vad snälla ni är, tack så mycket! Jag gillar att kamma hem full pott :)
    Hoppas ni stormtrivs i huset!

mvh Johanna
  • 2019-03-16

Emilia M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår 2a med Johannas hjälp, hon är proffsig och håller vad hon lovar! Vi fick ett bra intryck av Johanna från första telefonsamtalet och första mötet gjorde oss inte besvikna, hon är noggrann och väl förberedd. Johanna var mycket väl insatt i vår förening, sina kunder och vårt område vilket var till stor hjälp vid försäljningen som gick snabbt och mycket smidigt. Vi kan verkligen rekommendera Johanna och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-18 Johanna E svarar Emilia M
    Hej Emilia!
    Tack för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag tror att ni fått den bästa köparen till er fina lägenhet. Varma hälsningar Johanna
  • 2019-02-17

Bo J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en lägenhet på 2 rok 63 kvm. Mäklaren var glad och trevlig men kunde också visa allvar. Hon var tålmodig och arbetsam och gav goda råd. Hon var också lätt att få kontakt med. Dock visade sig prisförväntningarna alltför höga.
    På det hela taget blev jag proffsigt bemött. Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Bo J
    Hej Bo!

Tack för dina ord.Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet.
    Mvh Johanna
  • Fredrik L

2019-02-14

Fredrik L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Gör det som förväntas av en mäklare, och jag är i slutändan nöjd. Läs mer
  • Thiago Martins A

2019-02-13

Thiago Martins A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag och min blivande fru köpte lägenhet och mäklare och jättetrevligt och hjälpsam... hon var ärlig och tydligen med allt. Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Thiago Martins A
    Hej Thiago!
    Det var så roligt att få hjälpa er att hitta er drömlägenhet. Lycka till med bröllopsplaneringen!
  • 2019-02-13

Nathalie G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna hjälpte oss från första dagen och var väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi kände oss trygga hela vägen! Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Nathalie G
    Hej Nathalie!
    Tack snälla! Jag vet att ni kommer att trivas som fisken i vattnet i Rudviken!
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-02-01

Birgitta T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en lgh på Näckrosvägen i Solna.
    Mäklaren gav mig konstruktiva tips inför försäljningen och var tydlig med vad han förväntade sig för pris.
    Under hela processen höll han mig väl underrättad om vad som skedde, och försäljningen lyckades över förväntan. Läs mer
    2019-02-11 Manuel C svarar Birgitta T
    Hej Birgitta, tack för ditt fina omdöme, gläder mig att du är nöjd och att allt gått bra med försäljningen.
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med Näckrosvägen. Ses och hörs snart igen.
  • 2019-01-28

Fangyuan Z skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I bought a apartment in Solna. Johanna is super good. She introduced and described the apartment well and professionally. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Fangyuan Z
    Thank you for your kind words. I think you will absolutely love Bergshamra, Best regards Johanna
  • 2019-01-27

Anders H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt lägenhet Bergshamra. Allt gick mycket bra. Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb att svara på frågor och smidig. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Anders H
    Hej Anders! Tack snälla för dina fina orden. Hälsningar Johanna
  • 2019-01-18

Johanna G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Catrine Brooling har varit fantastisk när vi sålt vår lägenhet! Väldigt påläst och proffsig rakt igenom. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Johanna G
    Tack Johanna för din rekommendation! Det gladde mig mycket att du uppfattade mig som kunnig och professionell, eftersom det är något jag vinnlägger mig om att vara. Jag tackar också för ditt förtroende att genomföra försäljningen på det sätt som jag rekommenderade, trots att det innebar en del omak med extra visning. Vårt goda samarbete bidrog starkt till att vi nådde ett bra pris.Jag önskar dig lycka till med flytten in i din nya lägenhet! Hej Mats!
  • Jonatan G

2019-01-18

Jonatan G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på bästa sättet trots att situationen var pressad och vi var tvungna att sälja.

Förväntningarna var ett profisionellt bemötande och uppträdande.
    De förväntningarna infriades. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Jonatan G
    Tack Jonatan för din rekommendation! Det var en spännande försäljning i och med tidspressen, men det var då extra positivt att allt gick så bra. Ni bidrog starkt genom att förbereda lägenheten inför visning och att ni tillät förhandsvisning, även om det innebar extra fixande från er sida! Jag önskar dig lycka till i ditt letande efter ny bostad och jag håller kontakten om det dyker upp något som jag tror passar dig.
  • Mats S

2018-12-17

Mats S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår bostadsrätt i Frösunda genom Jonas.
    Främsta skälet till att han fick förtroendet var att vi köpte samma bostad av honom.
    Jonas är lugn, metodisk och har hela tiden ett realistiskt synsätt på slutpris och förhandling.
    Vi kan rekommendera honom till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Mats S
    Hej Mats!
    Det är alltid kul när gamla kunder som köpt av mig återkommer och vill ha hjälp med sin försäljning. Ni ställde verkligen upp med att ha lägenheten i kanonskick varje gång vi skulle ha en visning, det uppskattas och gör mitt jobb lättare!
    Tråkigt att ni lämnar Solna men önskar er all lycka med ert nya hus!
  • 2018-12-11

Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Joakim T
    Tackar Joakim!
    Ja det blev ett snabbt och lyckat samarbete. Vi skall göra vårt bästa att hitta en ny bostad i Sundbyberg som passar era önskemål.
  • 2018-12-04

Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Christer J
    Hej Christer!
    Ja det var verkligen en snabb och effektiv försäljning, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet!
  • 2018-11-20

Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
  • 2018-11-12

Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
    2019-02-21 Jonas F svarar Chengwu X
    It feels really good that you appreciated the work I put into this sale and that you are satisfied with the service you received.
    It is important with quick feedback and to find a solution that suits both sellers and buyers at all the sales I make.
    In this sale, we finally found a solution that allowed us to get the deal closed!
    Hope you will enjoy your new house for a long time!
  • 2018-11-09

Sofia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en tvåa i Solna, Bergshamra. Mäklaren var kunnig om området, positiv och vänlig. Hon ingav förtroende. Hon gjorde försäljningen enkel. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra, Läs mer
    2018-12-06 Johanna E svarar Sofia B
    Hej Sofia! Tack så mycket för det. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Hls Johanna
  • Karin W

2018-11-01

Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Karin W
    Stort tack för fina omdömet Karin!
    Glad att försäljningen gick bra till slut och hoppas att hittar en ny fin bostad som ligger nära en golfbana!
    Vi ses och hörs snart igen.
  • 2018-11-01

Brf Råsundaängen skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
  • 2018-10-28

Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-03 Jonas F svarar Rami K
    Hej Rami!
    Stort tack för ditt omdöme samt att jag levde upp till dina förväntningar hur en mäklare skall agera mot dig som spekulant och köpare av en lägenhet. Hoppas du får njuta av din fina lägenhet och din underbara uteplats.
  • 2018-10-28

Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Eva-Lotta K
    Hej !
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Du har köpt en mycket fin lägenhet som jag är övertygad om att kommer uppskatta under många år framöver!
  • 2018-10-24

Johan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vår mäklare var väldigt lyhörd, duktig och fixade med allt på ett väldigt professionellt sätt! Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Johan H
    Tusen tack Johan, det glädjer mig att höra att ni är nöjda! mvh Johanna
  • Alexander M

2018-10-22

Alexander M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
    2018-12-28 Manuel C svarar Alexander M
    God fortsättning och gott nytt 2019 Alexander!
    Stort tack igen för att jag fick vara den som fick hjälpa dig med försäljningen och roligt att du är nöjd.
    Hoppas ni kommit till rätta i er nya lägenhet och trivs bra, allt gott!
  • 2018-10-08

Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet, det värmer att höra! Ni har verkligen ställt upp med att ha lägenheten i toppskick vid varje visningstillfälle!
  • 2018-09-27

Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Sammy L
    Hej Sammy, stort tack för din Reco och för ett bra samarbete under försäljningen.
  • 2018-09-23

Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jonas R
    Hej Jonas!

Tack för de fina orden. Hls Johanna
  • 2018-09-19

Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
  • 2018-09-16

Ario Hossein N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!
  • 2018-09-15

Swet B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    i have been searching for a house for 3-4 months and this is my 3rd property viewing with Jonas which eventually converted to a deal. Each time i have to say, Jonas has been patiently explaining the pros-cons of each property to the level of detail, at the same time being very honest with any issues that we foresee with the apartment. He is detailed enough to chase me for the bidding as well as recognizing when i need to buy time. We have an amazing experience with Jonas and wish him luck. Skål. Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Swet B
    Hi Swet!

You have always been positive and forthcoming to me during the time that you have been searching for a new apartment, feels good that you finally found an apartment that suited your wishes.
    Thank you so much for your fine review and it is wonderful that you have been satisfied with the service I provided during your search for a new home.
  • 2018-09-12

Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
  • 2018-09-06

Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jan H
    Hej!

Vad fint att höra, tack! Hls Johanna
  • 2018-08-26

Tomas G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren ordnade en extra visning med kort varsel. Vi var långväga och kunde inte komma på den ordinarie visningen. Smidigt snabbt, hjälpsam och framför allt inte påträngande, Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Tomas G
    Hej Tomas!

Tack för dina ord. Mvh Johanna
  • 2018-07-03

Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt lägenhet i Solna. Mäklaren var mycket kompetent. Skötte allting perfekt så jag kände mig trygg. Återkom till mig vid ett flertal tillfällen så jag behövde inte känna mig orolig en enda gång. Vid budgivningen så höll hon ständigt kontakt med både mig och budgivare. Proffisionellt bemötande mot både mig som säljare och mot köparen vid kontraktskrivningen. Ger henne 10 poäng V 10 möjliga och rekommenderar henne gärna vidare. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Lena K
    Hej Lena!
    Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med att sälja din underbara lägenhet. "Aloe Vera sticket" använder jag varje dag, tack snälla. Hoppas att du stormtrivs i radhuset! Varma hälsningar Johanna.
  • 2018-06-27

Mikael M skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mina förväntningar på priset låg bara tio tusen under trots dåliga tider Läs mer
  • 2018-06-07

Lena A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Med hjälp av Johanna har jag sålt en 2a i Råsunda. Hon är erfaren, har mycket bra koll på området där min lägenhet ligger och hon ser till att ha ett bra kontaktnät av möjliga kunder. Johanna är drivande men på ett behagligt sätt. Mina förväntningar var naturligtvis att få ett bra avslut och försäljningen överträffade mina förväntningar. Bra mäklare som lyssnar, är seriös och aktiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Lena A
    Tack Lena! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Johanna

Björnstigen 36, 170 72 Solna