Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 199 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• Fredrik Nils L
    Fredrik Nils L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpare av villa.

Allt fungerade bra och Jonas är väl påläst om vad som gäller. Läs mer
    Jonas F gillar detta
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt hanterad förmedling både gentemot köpare och säljare. Jonas har lång erfanhet vilket märks i hans sätt att hantera både säljarens och köparnas intressen. Kände mig (som
    säljare) väldigt trygg under hela resan. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Jonas B
    Hej Jonas!
    Stort tack för den fina responsen och att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus.
    Mvh Jonas
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    När Lisa värderade min lägenhet för många år sedan visste jag med en gång att det var hon som skulle sälja den när det blev dags. Med varmt bemötande, samma proffsiga sätt och på klingande norrländskt vis hjälpte hon mig flera år senare att göra mitt livs affär! Hon är väl insatt i mäklarbranschen, inger personligt förtroende och är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • Nils Emil Björn R
    Nils Emil Björn R skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny var trevlig och tillmötesgående. Det känndes som en bra affär. Läs mer
    2018-04-23 Kenny L svarar Nils Emil Björn R
    Tack Emil, övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet!
  • Rikard Daniel L
    Rikard Daniel L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra mäklare, snabba svar och bra kunskap om området. Läs mer
    2018-04-22 Kenny L svarar Rikard Daniel L
    Tack Daniel! Kul att lägenheten passar er så bra och att ni kan flytta utan att behöva gå ut genom porten:)
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Kenny och han har undsr hela processen varit en ärlig och pålitlig mäklare som vi har haft 100% förtroende för.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-21 Kenny L svarar Andreas P
    Tack Andreas, era ord värmer! Nu hopps jag ni hittar ett passande hus till er fina familj:)
  • Mo T
    Mo T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    I made a right choice. Reasonable, understand what I need and help me to achieve. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Mo T
    Hi Mo!
    Wonderful that you are happy with your decision and that I met the expectations you had.
    Thank you very much for the great grade you gave me. Always fun to have a satisfied seller who feels that they have got the help they wanted.
  • Peter R
    Peter R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var tillmötesgående, professionell och behjälplig från start till mål. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang i mitt köp! Läs mer
  • Petter S
    Petter S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och proffesionell, inger lugn och förtroende.
    Vi rekommenderar Kenny som mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Kenny L svarar Jan K
    Stort tack för ett gott samarbete=)
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.
  • Brita H
    Brita H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket positivt intryck av Johanna Ekberg. Tillmötesgående, snabb hantering från budgivning till kontrakt. Fingertoppskänsla.
    Professionell och bra stämning vid kontraktskrivningen, samtidigt tidseffektiv. Läs mer
  • Pär A
    Pär A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bemötandet från Johanna har varit fokuserat, effektivt och trevligt. Hon har varit påläst, har haft svar på våra frågor och dessutom proaktivt berättat om objektet på ett sakligt sätt som ingett förtroende.
    Hon har varit punktlig till möten och snabb i kontakter och hantering.
    Johanna är mycket proffsig och en stor tillgång för sin arbetsgivare.
    Det hela blir inte sämre av att kaffet hon bryggde den kyliga kvällen när vi skulle skriva under var riktigt, riktigt vasst :-) Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och verkade kunnig vid första kontakten.

Var engagerad under processen och gav bra råd. Läs mer
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel har från första början satt oss som kund i fokus och varit behjälplig i alla frågor. Tydlig och ärlig i sin kommunikation. Med sin erfarenhet har Manuel varit ett stöd för oss både i köpande som säljande process. Det kändes tryggt att Manuel ständigt var tillgänglig, även om det var helg eller sen kväll. Jag skulle rekommendera Manuel till vem som helst som går i säljande tankar och skulle aldrig tveka en sekund med att anlita honom igen vid en senare försäljning! Läs mer
    2018-03-12 Manuel C svarar Jesper G
    Det gläder mig att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen och att jag även kunde komma med råd då ni skulle köpa er nya bostad. Stort tack för att jag fick chansen att hjälpa er och ser fram emot att hjälpa er hela vägen "in i mål". Allt gott, hälsningar Manuel
  • Louise Å
    Louise Å skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel var professionell, alltid tillgänglig vid frågor och levde upp till de förväntningar vi som säljare hade. Vi kände oss trygga i säljprocessen från start till slut! Kan varmt rekommendera! / Erik & Louise Läs mer
    2018-03-06 Manuel C svarar Louise Å
    Stort tack för er feedback, den värmer! Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, hälsningar Manuel
    Manuel C gillar detta
  • Nitiket N
    Nitiket N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny was very professional in his response.He went extra step to provide all support and manage the viewing and sale of the apartment in my absence.I really admire the patience he showed and I feel this sale would not have been possible without Kenny.

I would definitely rate the service provided as best one and would recommend Svensk Fastighetsförmedling to any one I know. Läs mer
    2018-04-10 Kenny L svarar Nitiket N
    Thank you for the kind words, I hope you´ll enjoy London=)
  • Karl Stefan B
    Karl Stefan B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas gav ett professionellt intryck, var duktig på hålla en löpande kontakt, snabb återkoppling och tydlig i processen. Läs mer
    2018-02-01 Jonas F svarar Karl Stefan B
    Hej Stefan!
    Tack för din fina feedback och stort grattis till köpet av en mycket fin lägenhet!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Rekommendera stark denna mäklare, vi vart mer än nöjda! Bra på att återkoppla från starten till slutet. Kändes som att han prioriterade sina kunder samt objekt.
    Kommer rekommendera han via våra vänner!

Patrik/Susanna Läs mer
    2018-02-08 Jonas F svarar Susanna H
    Hej Patrik och Susanna!
    Härligt att ni känner er nöjda och kan tänka er rekommendera mig till era vänner om de skulle vara i försäljningstankar. Ni har en fantastisk fin lägenhet som som var perfekt skick vid varje visningstillfälle, vilket underlättade mitt jobb oerhört mycket. Hoppas ni kommer trivas i huset i Bromma!
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda. Johanna har under några veckor både förmedlat ett köp och även sålt vår lägenhet. Vi har haft kontakt en längre tid angående försäljning av lägenhet men hittade inte ett lämpligt köpobjekt. Så dök det upp genom Johanna och vi kunde genomföra två affärer. Att göra lägenhetsaffärer är en stressig verksamhet, särskilt om man köper först och säljer därefter, men Johanna har stött oss på ett alldeles utmärkt sätt. Johanna har erfarenhet, ett brett kontaktnät och är stabil och kunnig inom området. Vi kände oss trygga hela vägen och inser att vi både köpte och sålde till vettigt pris. Vi kommer att rekommendera Johanna till bekanta och engagerar henne gärna ännu en gång. Marita Sowan och Lennart Persson Läs mer
  • Joar J
    Joar J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte genom Jonas och vi upplevde ett mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Utan problem fixade Jonas en privat visning eftersom vi missat de öppna visningarna. Vi fick snabbt svar på våra frågor och vi upplevde Jonas som öppen och rak. Jonas hjälpte oss att få en smidig och trygg affär. Helt enkelt en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-22 Jonas F svarar Joar J
    Hej Joar!
    Tack för en bra och utförlig rekommendation, det uppskattas verkligen! Det är alltid kul när man har en nöjd köpare och att ni upplevt affären trygg och smidig är ju underart att höra. Stort tack och lycka till med försäljningen av ert hus!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett stort personligt engagemang från Manuel, när han medverkade i försäljningen av vårat fina hus!
    Tack för all stöttning och peppande samtal Manuel.

Thomas Läs mer
    2017-11-28 Manuel C svarar Thomas B
    Tack Thomas! Det blev en riktig kämpainsats och fler visningar än jag förväntat mig men det gick bra till slut och ert fina hus får en ny familj som säkerligen kommer stortrivas där.
    Jag vill återigen tacka för det förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen, allt gott!

Manuel
  • Emma P
    Emma P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kontakten med Johanna har jag upplevt som trygg och stabil hela vägen. Hon är professionell, erfaren och har ett trevligt och inbjudande bemötande. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi visste direkt att Manuel var rätt mäklare för oss! Och det visade sig vara rätt beslut på en skakig marknad. Manuel förlorade aldrig fokus och gav allt, och vi blev nöjda i slutändan. Han är trevlig och seriös, en klippa. Försäljningen blev efter omständigheterna lyckad och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Gunilla B
    Tack för de fina orden och jag är så tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Verkligen en speciell marknad.
    Köparen får ett härligt hus att flytta in i och jag hoppas ni kommer trivas i er nya lgh i Råsunda. Ta hand om er! mvh Manuel
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade om vad som hände under processen. Läs mer
  • Lech I
    Lech I skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Full professionalism and very good response time.
    Transaction went smooth and without surprises.
    Overall - good job. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Lech I
    Hi Lech!
    Nice to hear from you and thanks for the fine grade you gave me! I think it is very important to respond quickly to my customers and it feels good that you appreciate my efforts!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Lättsam, trevlig, kunnig och ödmjuk. Motsvarar väl mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Fredrik N
    Hej Fredrik!
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Ni har köpt en mycket fin lägenhet som kommer fungera utmärkt åt er!
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Innan jag valde Lisa var jag på flera lägenhetsvisningar och kollade hur de olika mäklarna arbetade. Föll då för Lisas professionella sätt och valde henne.
    Hon är rak och enkel i sin kommunikation samtidigt som hon är driven och vet vad hon vill. Hennes värdering av lägenheten stämde väl överens med verkligheten och jag är övertygad om att ingen annan mäklare hade kunnat sälja min lägenhet till ett högre pris än Lisa. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsig och kunnig. Gav tydlig och bra information genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag kan verkligen rekommendera Kenny.
    Svarade alltid på de frågor man hade och återkopplade frekvent under hela processen! Otroligt nöjd med försäljningen av min bostad! Läs mer
    2017-10-20 Kenny L svarar Robin L
    Tack för att du tog dig tiden att skriva Robin. Känns skönt att försäljningen gick så smidigt och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet. Svinga lugnt så ses vi på Kungsängens GK =)
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi känner oss nöjda. Mvh Jonas & Eva Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Jonas T
    Härligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och passar på att tacka för förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott!
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Hon har från start till slut varit väldigt tillmötesgående.
    Hon är personlig på ett proffsigt sätt. Skickade all dokumentation som behövdes snabbt, bokad in möten utan några problem. Har varit väldigt flexibel.
    Hon har varit tillgänglig på telefon under hela försäljningen. Har visat god kunskap inom sin proffesion. Hon är kort och gott erfaren och duktig.
    Vi kan varmt rekommendera henne för kommande försäljning av lägenhet/hus. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var en mycket trevlig och profisionel mäklare. Visade mycket intresse under försäljningen och svarade snabbt på de frågor jag hade. Kontraktskrivningsmöte var mycket informativt och det kändes säkert att ha köpt lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och Johanna Ekberg Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    jag tyckte Lisa va klockren som mäklare. Man kände verkligen att hon var jätte proffsig och ville vårt bästa . Kändes tryggt att ha Lisa som mäklare ! Är jätte nöjd att ja och min sambo valde Lisa. Läs mer
  • Piter H
    Piter H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    En väldigt bra mäklaren helt enkelt. Läs mer
    2017-07-06 Jonas F svarar Piter H
    Hej Piter!
    Vad glad jag blir, stort tack för det korta och koncisa omdömet! Hoppas att du kommer trivas i din lägenhet under lång tid!
  • Pia B
    Pia B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    bra, tillmötesgående, tillgänglig Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Pia B
    Hej Pia, hoppas du trivs bra! Vi blir snart grannar på Solnavägen, vi kommer sitta i lokalen på Solnavägen 100A, välkommen in på fika.
  • Robert S
    Robert S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Otroligt bra bemött av Johanna som skötte vår försäljning exemplariskt. Det är andra gången hon hjälpte oss och vi är lika nöjda denna gång som förra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sigrid F
    Sigrid F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Fick bra bemötande. Johanna var mycket rak, tydlig och drivande. Fick saker gjorda. När jag själv ibland inte visste och tvekade, visste hon vad som gällde. När det gäller själva priset så är vi supernöjda! Över förväntan. Slutpriset blev 30 % över utångspriset. Sammanfattat är vi supernöjda med Johanna Ekberg! Läs mer
    2017-06-30 Johanna E svarar Sigrid F
    Hej Sigrid!

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara på denna rekommendation, det betyder så mycket för mig at du är nöjd med mitt arbete.
    Det har varit så roligt att få arbeta med dig och Claes. Jag önskar er en fantastisk sommar!

Varma hälsningar Johanna
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett bra första intryck, lugn och tog sig tid. Sålde in sig själv och företaget bra.
    Under själva försäljningen fanns inte intresse att driva affären och känslan var mer att vi var jobbiga kunder. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Tråkigt att ni har denna upplevelse av mig.
    Anser att jag tog mig god tid att hjälpa er på bästa möjliga sätt och gjorde allt jag kunde för att ni skulle få ett så bra pris som möjligt.
    Vet att ni tyckte det gick snabbt från visningarna till kontraktskrivningen och att ni ville ev vänta in ytterligare spekulanter. Dock så går det väldigt fort ibland och i detta fall ansåg jag att det krävdes ett snabbt beslut för att inte tappa den högsta budgivaren.
    Med facit i hand så anser jag fortfarande att vi tog rätt beslut att stänga affären med högsta budgivaren och vad jag kan ser så har ni fortfarande fått det högsta priset för en 2:a i er förening.

Jag tar självklart till mig av dina synpunkter men har aldrig uppfattat er som jobbiga kunder. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i kommunen i 14 år och drivs av engagemang och att ni som kund skall känna er trygga under hela processen. Min målsättning är att alltid ge mina kunder den bästa möjliga hjälp och vägledning under bostadsaffären.

• Per Torkel K
    Per Torkel K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    trygg, proffessionell, förtroendeingivande. Kan absolut anlita igen. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Per Torkel K
    Tack Torkel! Härligt att du är nöjd med mitt arbete och hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Karl-erik O
    Karl-erik O skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra och proffsig, har inget negativt att säga Läs mer
    2017-07-17 Kenny L svarar Karl-erik O
    Tusen tack för de vänliga orden. Ha en riktig fin sommar!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Var min man som träffade honom så jag har nog inte så mycket att säga tyvärr. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Jag hoppas i alla fall att din man var nöjd med den service han fått;)
  • Britt-mari L
    Britt-mari L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande. Inger lugn och förtroende. Kan verkligen rekommender Kenny som mäklare. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Britt-mari L
    Tusen tack Britt-Mari, hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Om ni har några funderingar så kom gärna förbi kontoret på en kaffe nu när vi är grannar=)
  • Sam Z
    Sam Z skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Riktigt duktig mäklare! Fick vår lägenhet såld på nolltid. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Sam Z
    Tack Sam! kul att du är nöjd och jag hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Nina S
    Nina S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt bra upplevelse till en början men fick en känsla av att han bara ville få lägenheten såld så fort som möjligt Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Nina S
    Hej!
    Tråkigt att du upplevde att jag forcerade fram en försäljning men vi lyckades hitta rätt köpare i ett tidigt skede och vad jag kan se enligt statistiken på 2:or i din föreningen så såldes din 2:a för det näst dyraste kvm pris som sålts i er föreningen. Så även om du anser att jag ville få lägenheten sålt så fort som möjligt så var jag noggrann med att inte tumma på priset eller kvalitén i tjänsten.
  • Ane S
    Ane S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel Campos är en utmärkt mäklare. Han inte bara sålde min lägenhet i fjol, han sålde också mina föräldrars villa år 2004, och båda gångerna var jag mycket nöjd med honom. En mäklare som jag absolut kommer att anlita nästa gång jag skall sälja en lägenhet, och jag rekommenderar honom alltid till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Ane S
    Stort tack Ane, bara säga till om det är något jag kan bistå med fram till nästa försäljning, annars hörs vi av när det närmar sig. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar, hälsa!
    Manuel C gillar detta
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra. Kunnig. Kan sin marknad. Avspänd i den mening att han inte han en "mäklarstil" med snobbiga tendenser och bakåtslickad frisyr. Jobbar rationellt. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Stefan S
    Tack för dina vänliga ord Stefan. Hoppas du är nöjd med din nya större lägenhet, huset är ju ingen nyhet för dig=) Haha jag ska hälsa min frisör att hon gör ett bra jobb=)
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Positivt och Bra bemötande
    Nöjd kund Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Tommy N
    Tack för din reco Tommy. Du satte upp målet att du ville ha ett nytt rekord så kände mig tvungen att leverera det;)
  • Henrik
    Henrik skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna är vad jag skulle kalla en ivrig bilförsäljare som gör allt för att ta in ett uppdrag.

När vi skulle sälja vår lägenhet lovade Johanna guld o gröna skogar. Jag var noga med att fråga hur många heta köpare de hade för vår lägenhet. Hon svarade då att hon hade 150 st i registret som var potentiella köpare. Detta sålde hon in mer än någon annan mäklare och fick då uppdraget. När väl försäljningen skulle dra igång försvann engagemanget. Av dessa 150 heta kandidaterna ringde hon endast 12. Detta fick mig att ifrågasätta hennes arbetssätt. Att sälja in en sak till oss som hon sedan struntade i ansåg jag som oseriöst. Johanna kunde inte ta kritik och istället för att försöka göra något bra av den fortsatta försäljningen började hon tjafsa och sa att hon inte accepterade att man ifrågasatte hennes sätt att jobba.
    Slutpriset blev 300000 kr mindre än hon sålt in som en ett troligt slutpris. Grannen bredvid med en likvärdig lägenhet fick två månader senare över 400000 kr mer vid deras försäljning.

Nu i efterhand försöker Johanna lägga över skulden av den dåliga försäljningen på mig. Hon påstår att lägenheten stod på min sambo, vilket gör att jag inte har med affären att göra. Därför störde jag försäljningen. Detta är oroväckande ur två perspektiv.
    1. Johanna kan inte ta kritik över att man ifrågasätter förväntningar hon själv lovat men inte uppfyller i lägenhetsförsäljningen.
    2. Johanna kan inte sambolagen då hon anser att jag som sambo inte har något med lägenhetsförsäljningen att göra. Läs mer
    2017-06-26 Johanna E svarar Henrik
    Hej Henrik!

Tack för att du tog dig tid att gå in och registrera dig på reco, på själva midsommarafton också.

Jag välkomnar kritik då det kan hjälpa mig att bli bättre i mitt yrke men rena påhopp, då säger jag i från.

När jag träffade din sambo som ägde lägenheten som jag fick hjälpa till att sälja hade jag precis sålt en likadan lägenhet högre upp i fastigheten. Den såldes för ett rekordpris som ännu inte överträffats. Precis som jag sa till Claudia hade vi då 150 personer i vårt spekulantregister som sökte 3 ROK i Råsunda.
    Du skrev att jag bara ringde 12 av dessa men glömde skriva att jag mailade och smsade samtliga som var intresserade i vårt spekulantregister.

Då din sambos lägenhet låg lägre ner i huset och var vänd åt öst var inte så många kunder intresserade. Vi hade en visning och som jag tidigare skrev till Claudia som rekommenderade jag att vi skulle ha en visning till för att fler personer skulle se lägenheten. I bland kommer de få personer till en helg men betydligt fler nästa helg. Din sambo önskade ha en visning men ändrade sig sedan och ville att jag skulle boka in ett kontrakt med det par som lagt det högsta budet.

Jag vet att du ville ha en visning till men din sambo som ägde lägenheten tog beslutet att avsluta och skriva kontrakt.

Den andra lägenheten som du nämner hade balkong i västläge mot gård och inte östläge mot gata, vilket är en betydande faktor till högre pris.

Med vänlig hälsning, Johanna
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Han kändes som en riktig person, inte som vissa mäklare som har en "påklistrat" trevlig attityd. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Erika Ö
    Tack Erika för att du tog dig tid att svara och jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Känns som ni hamnade i helt rätt område =)

Björnstigen 36, 170 72 Solna