Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

Björnstigen 36, 170 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bergshamra!

Letar du boende i Solna och trakterna runt Bergshamra? Här i trivsamma och attraktiva Bergshamra en bit utanför Stockholm finns vi mäklare och guidar dig mer än gärna till ditt drömboende. Här hittar du fina lägenheter och har möjligheten att bo nära vatten och grönområden, även om storstadspulsen är en kort tunnelbaneväg bort.

Vår mäklarkedja har över 80 år i branschen och vad du än vill ha svar på för frågor, finns vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 183 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bergshamra

• Anders J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde 5 rums lägenhet i Solna. Lisa Simu skötte allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt. Hon var drivande och väldigt bra på att kommunicera med oss som säljare. Jag upplevde att hon arbetade hårt för att sälja lägenheten. Jag vet att också köparna var väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
  • Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
  • Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
    Manuel C gillar detta
  • Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
  • Sofia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har sålt en tvåa i Solna, Bergshamra. Mäklaren var kunnig om området, positiv och vänlig. Hon ingav förtroende. Hon gjorde försäljningen enkel. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra, Läs mer
    2018-12-06 Johanna E svarar Sofia B
    Hej Sofia! Tack så mycket för det. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Hls Johanna
  • Karin W
    Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
  • Brf Råsundaängen skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
    Manuel C gillar detta
  • Milica K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag fick en privat visning av Råsundavägen efter att ha missat den sista öppna visningen vilket jag uppskattade mycket. Jag har även fått snabba svar på alla mina frågor och förklaring på de saker jag undrat över och behövt. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Lisa och är hittills nöjd med processen. Läs mer
  • Marika J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev trevligt och korrekt bemött samt fick god information av mäklaren.
    Mycket bra. Läs mer
  • Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
  • Sanaz S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag är väldigt glad att jag hade turen att få Lisa som min mäklare. Hon hjälpte mig med köpet av min första bostad och var väldigt hjälpsam och kompetent. Jag har nyligen köpt en lägenhet i Råsunda och kan inte vara mer nöjd. Bostadsköp kan vara väldigt stressigt i perioder, men med Lisa vid sin sida kändes hela upplevelsen från visning till kontraktskrivning väldigt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad eller köpa en ny.

Tack Lisa! Läs mer
  • Linnea E skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde en etta och jag hade fullt förtroende för mäklaren och hon gav mycket bra tips och råd och stöttade mig på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Johan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vår mäklare var väldigt lyhörd, duktig och fixade med allt på ett väldigt professionellt sätt! Toppbetyg! Läs mer
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
  • Sophie J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde en etta. Proffesionellt bemötande Läs mer
  • Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
  • Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
  • Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
  • Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
    Manuel C gillar detta
  • Ario Hossein N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!
  • Swet B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    i have been searching for a house for 3-4 months and this is my 3rd property viewing with Jonas which eventually converted to a deal. Each time i have to say, Jonas has been patiently explaining the pros-cons of each property to the level of detail, at the same time being very honest with any issues that we foresee with the apartment. He is detailed enough to chase me for the bidding as well as recognizing when i need to buy time. We have an amazing experience with Jonas and wish him luck. Skål. Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Swet B
    Hi Swet!

You have always been positive and forthcoming to me during the time that you have been searching for a new apartment, feels good that you finally found an apartment that suited your wishes.
    Thank you so much for your fine review and it is wonderful that you have been satisfied with the service I provided during your search for a new home.
  • Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
    Manuel C gillar detta
  • Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
  • Tomas G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren ordnade en extra visning med kort varsel. Vi var långväga och kunde inte komma på den ordinarie visningen. Smidigt snabbt, hjälpsam och framför allt inte påträngande, Läs mer
  • Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har sålt lägenhet i Solna. Mäklaren var mycket kompetent. Skötte allting perfekt så jag kände mig trygg. Återkom till mig vid ett flertal tillfällen så jag behövde inte känna mig orolig en enda gång. Vid budgivningen så höll hon ständigt kontakt med både mig och budgivare. Proffisionellt bemötande mot både mig som säljare och mot köparen vid kontraktskrivningen. Ger henne 10 poäng V 10 möjliga och rekommenderar henne gärna vidare. Läs mer
  • Mikael M skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mina förväntningar på priset låg bara tio tusen under trots dåliga tider Läs mer
  • Lena A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Med hjälp av Johanna har jag sålt en 2a i Råsunda. Hon är erfaren, har mycket bra koll på området där min lägenhet ligger och hon ser till att ha ett bra kontaktnät av möjliga kunder. Johanna är drivande men på ett behagligt sätt. Mina förväntningar var naturligtvis att få ett bra avslut och försäljningen överträffade mina förväntningar. Bra mäklare som lyssnar, är seriös och aktiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Lena A
    Tack Lena! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Johanna
  • Mikael L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Tillmötesgående och proffesionell mäklare, som såg till att vi blev nöjda! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Mikael L
    Tack Mikael! Vilken härlig dag det blev, två kontrakt samma dag, grattis!
  • Marcus Ö skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte bostad i Sundbyberg. Blev väl bemött, mäklaren var mycket behjälplig och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Jonas F svarar Marcus Ö
    Hej Marcus!
    Stort tack för det fina omdömet. Ni har köpt ett helt fantastiskt hus i Tulemarken som jag hoppas ni kommer trivas i under lång tid framöver.
    Jonas F gillar detta
  • Fredrik Nils L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpare av villa.

Allt fungerade bra och Jonas är väl påläst om vad som gäller. Läs mer
    2018-05-30 Jonas F svarar Fredrik Nils L
    Hej Fredrik!
    Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Ni har köpt ett underbart hus som jag är övertygad att ni kommer trivas i.
    Säljarna är även väldigt nöjda att det blev ni som köpte, som verkligen uppskattar huset och allt arbete dom lagt på det.
    Jonas F gillar detta
  • Jonas B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt hanterad förmedling både gentemot köpare och säljare. Jonas har lång erfanhet vilket märks i hans sätt att hantera både säljarens och köparnas intressen. Kände mig (som
    säljare) väldigt trygg under hela resan. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Jonas B
    Hej Jonas!
    Stort tack för den fina responsen och att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus.
    Mvh Jonas
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    När Lisa värderade min lägenhet för många år sedan visste jag med en gång att det var hon som skulle sälja den när det blev dags. Med varmt bemötande, samma proffsiga sätt och på klingande norrländskt vis hjälpte hon mig flera år senare att göra mitt livs affär! Hon är väl insatt i mäklarbranschen, inger personligt förtroende och är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • Mo T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    I made a right choice. Reasonable, understand what I need and help me to achieve. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Mo T
    Hi Mo!
    Wonderful that you are happy with your decision and that I met the expectations you had.
    Thank you very much for the great grade you gave me. Always fun to have a satisfied seller who feels that they have got the help they wanted.
  • Peter R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var tillmötesgående, professionell och behjälplig från start till mål. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang i mitt köp! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Peter R
    Hej Peter! Tack så mycket för din ord. Vilken härlig lägenhet du köpte, hoppas att du trivs förträffligt! Hälsningar Johanna
  • Petter S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Petter S
    Tack snälla Petter! Det var så roligt att få hjälpa till med din mammas lägenhets försäljning och det känns härligt att höra att du är så nöjd. Varma hälsningar Johanna
  • Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.
  • Brita H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket positivt intryck av Johanna Ekberg. Tillmötesgående, snabb hantering från budgivning till kontrakt. Fingertoppskänsla.
    Professionell och bra stämning vid kontraktskrivningen, samtidigt tidseffektiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Brita H
    Hej Brita och tack så mycket för dina ord! Jag ser fram emot att träffa er nu på fredag på tillträdet.
    Hälsningar Johanna
  • Pär A
    Pär A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bemötandet från Johanna har varit fokuserat, effektivt och trevligt. Hon har varit påläst, har haft svar på våra frågor och dessutom proaktivt berättat om objektet på ett sakligt sätt som ingett förtroende.
    Hon har varit punktlig till möten och snabb i kontakter och hantering.
    Johanna är mycket proffsig och en stor tillgång för sin arbetsgivare.
    Det hela blir inte sämre av att kaffet hon bryggde den kyliga kvällen när vi skulle skriva under var riktigt, riktigt vasst :-) Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Pär A
    Hej Pär! Tack så mycket för dina fina ord! Hoppas att mitt kaffe inte höll dig vaken hela natten :). vi ses på fredag! Hls Johanna
  • Göran E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och verkade kunnig vid första kontakten.

Var engagerad under processen och gav bra råd. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha en fin sommar!
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel har från första början satt oss som kund i fokus och varit behjälplig i alla frågor. Tydlig och ärlig i sin kommunikation. Med sin erfarenhet har Manuel varit ett stöd för oss både i köpande som säljande process. Det kändes tryggt att Manuel ständigt var tillgänglig, även om det var helg eller sen kväll. Jag skulle rekommendera Manuel till vem som helst som går i säljande tankar och skulle aldrig tveka en sekund med att anlita honom igen vid en senare försäljning! Läs mer
    2018-03-12 Manuel C svarar Jesper G
    Det gläder mig att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen och att jag även kunde komma med råd då ni skulle köpa er nya bostad. Stort tack för att jag fick chansen att hjälpa er och ser fram emot att hjälpa er hela vägen "in i mål". Allt gott, hälsningar Manuel
  • Louise Å skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel var professionell, alltid tillgänglig vid frågor och levde upp till de förväntningar vi som säljare hade. Vi kände oss trygga i säljprocessen från start till slut! Kan varmt rekommendera! / Erik & Louise Läs mer
    2018-03-06 Manuel C svarar Louise Å
    Stort tack för er feedback, den värmer! Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, hälsningar Manuel
    Manuel C gillar detta
  • Karl Stefan B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas gav ett professionellt intryck, var duktig på hålla en löpande kontakt, snabb återkoppling och tydlig i processen. Läs mer
    2018-02-01 Jonas F svarar Karl Stefan B
    Hej Stefan!
    Tack för din fina feedback och stort grattis till köpet av en mycket fin lägenhet!
  • Susanna H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Rekommendera stark denna mäklare, vi vart mer än nöjda! Bra på att återkoppla från starten till slutet. Kändes som att han prioriterade sina kunder samt objekt.
    Kommer rekommendera han via våra vänner!

Patrik/Susanna Läs mer
    2018-02-08 Jonas F svarar Susanna H
    Hej Patrik och Susanna!
    Härligt att ni känner er nöjda och kan tänka er rekommendera mig till era vänner om de skulle vara i försäljningstankar. Ni har en fantastisk fin lägenhet som som var perfekt skick vid varje visningstillfälle, vilket underlättade mitt jobb oerhört mycket. Hoppas ni kommer trivas i huset i Bromma!
  • Lennart P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda. Johanna har under några veckor både förmedlat ett köp och även sålt vår lägenhet. Vi har haft kontakt en längre tid angående försäljning av lägenhet men hittade inte ett lämpligt köpobjekt. Så dök det upp genom Johanna och vi kunde genomföra två affärer. Att göra lägenhetsaffärer är en stressig verksamhet, särskilt om man köper först och säljer därefter, men Johanna har stött oss på ett alldeles utmärkt sätt. Johanna har erfarenhet, ett brett kontaktnät och är stabil och kunnig inom området. Vi kände oss trygga hela vägen och inser att vi både köpte och sålde till vettigt pris. Vi kommer att rekommendera Johanna till bekanta och engagerar henne gärna ännu en gång. Marita Sowan och Lennart Persson Läs mer
  • Joar J
    Joar J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte genom Jonas och vi upplevde ett mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Utan problem fixade Jonas en privat visning eftersom vi missat de öppna visningarna. Vi fick snabbt svar på våra frågor och vi upplevde Jonas som öppen och rak. Jonas hjälpte oss att få en smidig och trygg affär. Helt enkelt en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-22 Jonas F svarar Joar J
    Hej Joar!
    Tack för en bra och utförlig rekommendation, det uppskattas verkligen! Det är alltid kul när man har en nöjd köpare och att ni upplevt affären trygg och smidig är ju underart att höra. Stort tack och lycka till med försäljningen av ert hus!
  • Thomas B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett stort personligt engagemang från Manuel, när han medverkade i försäljningen av vårat fina hus!
    Tack för all stöttning och peppande samtal Manuel.

Thomas Läs mer
    2017-11-28 Manuel C svarar Thomas B
    Tack Thomas! Det blev en riktig kämpainsats och fler visningar än jag förväntat mig men det gick bra till slut och ert fina hus får en ny familj som säkerligen kommer stortrivas där.
    Jag vill återigen tacka för det förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen, allt gott!

Manuel
  • Emma P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kontakten med Johanna har jag upplevt som trygg och stabil hela vägen. Hon är professionell, erfaren och har ett trevligt och inbjudande bemötande. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi visste direkt att Manuel var rätt mäklare för oss! Och det visade sig vara rätt beslut på en skakig marknad. Manuel förlorade aldrig fokus och gav allt, och vi blev nöjda i slutändan. Han är trevlig och seriös, en klippa. Försäljningen blev efter omständigheterna lyckad och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Gunilla B
    Tack för de fina orden och jag är så tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Verkligen en speciell marknad.
    Köparen får ett härligt hus att flytta in i och jag hoppas ni kommer trivas i er nya lgh i Råsunda. Ta hand om er! mvh Manuel

Björnstigen 36, 170 72 Solna