Alla kategorier Mäklare Norrbotten Boden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Boden

Svensk Fastighetsförmedling Boden

Drottninggatan 11, 961 35 Boden — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Boden!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Boden? Vi är mäklaren som kan området i detalj. Vi har koll på hela kedjan i bostadsaffären, allt från värdering till köp och försäljning. Dessutom vet vi var alla intresserade spekulanter finns.

Vi tillhör en kedja full med kunniga fastighetsmäklare som alltid gör vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så lyckad som möjligt. Kontakta oss om du ska flytta till eller från Boden så ska vi bevisa vad vi går för!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Boden

• Åsa J
    Åsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte en villa genom Svensk fastighetsförmedling och mäklaren Åsa Adeholm i Boden.
    Ett mycket ärligt och professionellt bemötade genom hela affären. Uppfyllde de förväntningar som vi hade på mäklaren.

Vi kommer genom våra erfarenheter att rekomendera Åsa Adeholm som mäklare till våran bekanskap i samband med hus affärer.

Åsa Johansson och Alexander Bäck Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi anlitade sv.fastighetsförmedling i Boden för att sälja vårt hus. Anledning till valet var att vid personlig kontakt med andra mäklare ansåg vi att just Åsa Adeholm ingav mest förtroende med sitt engagemang och servicemedvetande. Sammanfattningsvis, och utan att överdriva, anser vi att Åsa i synnerhet, men även övriga medarbetare på bodenkontoret utfört en mäklartjänst grandiosa. Läs mer
  • Erika U
    Erika U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte vår bostad via Svensk fastighetsförmedling och Åsa Adeholm i Boden. Jättefint bemötande, kunnig om objektet, ingav ärlighet och trygghet samt gjorde efterforskningar i området fastän hon verkligen inte hade behövt det! Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag fick mitt hus sålt trots att det tog lång tid. Jag upplever att min mäklare jobbade för min del för att få huset sålt. Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har både sålt mitt hus,och köpt en bostadsrätt genom dom.Jag är jättenöjd.Mycket bra bemötande,och hjälp med allt.Jag rekommenderar verkligen dom Läs mer
  • Carin L
    Carin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Kan rekommendera Andre och Åsa. Seriösa och professionella. Känns tryggt att både sälja och köpa via dem. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Oke har sålt en bostsdsrätt mäklaren var jätte duktig å noga så detta var bra Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt fritidshus. Bra bemötande. Läs mer
  • Bjarne L
    Bjarne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Väldigt trevliga och hjälpsamma. Lyckades sälja min fastighet utan problem. Hjälpte även till med deklarationen. Mycket bra. Tyckte alla som var på kontoret i Boden var mycket trevliga och kunniga. Kommer att rekommendera Svensk Fastighets förmedling. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Hela affären var mycket bra bra hjälp.
    Bra service. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt pappas hus , ett enplans villa med garage. Mäklaren var mycket tillmötesgående och vi hade en öppen dialog .Dem kom med bra tips och råd för att underlätta affären. Jag hade inge speciella förväntningar eftersom jag inte har sålt något hus tidigare. Jag upplevde mäklaren kunnig och proffsig. Läs mer
  • Hilkka A
    Hilkka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt lägenhet 2:a 64,5 m2
    Ettt mycket positivt intryck vid första mötet. Väldigt artig och trevlig.
    Arbetar välplanerat, snabbt och effektivt.
    Svarar utförligt och begripligt på frågor.
    Sälja lägenheten så fort som möjligt. Fick då ett ärligt svar: -Det kan ta låååång tid. Mycket bra.
    Enligt mig mycket kompetent mäklare som jag rekomenderar med det varmaste.
    MVH
    Hilkka Aarresalmi Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Villa på friköpt hörntomt. Engagerad mäklare, rätt fram och uppfattades som ärlig. Vår upplevelse är positiv. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt en villa och vi har blivit jätte bra bemött av mäklaren. Våran mäklare har gjort ett jätte bra arbete och allt har fungerat jätte bra och vi kommer att rekommendera honom till våra vänner om det är någon som ska sälja Läs mer
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Kände att mitt ärende inte var så högt prioriterat när det jag sålde inte var i flera miljoner kronor-klassen, vilket var lite tråkigt. Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Sanna F
    Tacksam för feedback kring din försäljning. Vill att du ska veta att vi inte prioriterar våra kunder utifrån objekt. Ett bra överbud före första visning, som dessutom ledde till ett rekord för 1:or i föreningen, kan i alla fall jag känna mig rätt nöjd med.
  • Sven Erik L
    Sven Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en villa. Är mycket nöjd med Svensk fastighetsförmedling Boden. De mycket trevliga och man får ett bra bemötande. Läs mer
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fick proffsig hjälp av Andre att sälja en bostadsrätt. Enkelt och smärtfritt utan ansträngning från min sida. En duktig mäklare med lika duktig och trevlig personal. De översteg mina förväntningar och jag rekommenderar dem gärna till andra. Läs mer
  • Bert H
    Bert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket trevligt bemötande och inga som helst problem.
    Köpte villa i Boden
    Bra och hjälpsam mäklare Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    sålt tvåplanshus med källare byggt 1945 ca
    Åsa kan möta människor på deras planhalva på ett mycket bra sätt. kan lyssna och ge tid för tex gamla människor som vill få några minuter för att berätta för dom viktiga saker.

Vår upplevelse av Åsa är att hon tillhör de bästa 10% av mäklare tack vare hennes känsla för att möta kunden där kunde finns och att hon ställer rimliga förhoppningar till kunden. Läs mer
  • Monika Ö
    Monika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt vår hästgård utanför Boden. Försäljningen gick snabbt och "smärtfritt" enligt våra önskemål. Vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren som vi också tidigare har anlitat vid köp och försäljning av en annan fastighet och därför kände förtroende för. Våra förväntningar var att mäklaren tar hand om allting rörande försäljningen så snabbt som möjligt och den förväntan infriades. Vi är mycket nöjda med även denna försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Monika Ö
    Tack Monika!
    SÅ kul det var att jobba med er försäljning. Det känns också roligt att ni kommer tillbaka och att allt blev till det bästa för er!
  • Carina H
    Carina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt en bostadsrätt på Åkargränd 1 i Boden. Mäklaren har ett professionellt bemötande. Även om slutpriset inte kom upp till utgångspriset, så är det förståeligt med tanke på hur bostadsmarknaden har utvecklats. Mäklaren gjorde ändå ett bra jobb! Läs mer
  • Jens S
    Jens S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Trevlig och lever väl upp till förväntan! Enkel att konversera med Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Jens S
    Tack för det! Det uppskattas :)
  • Katarzyna K
    Katarzyna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Proffsig, trevlig, behjälplig, respektfull Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Katarzyna K
    Tack, det var roligt att höra! Så tänker vi fortsätta att jobba :)
  • Elsy B
    Elsy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fick bra bemötande och blev informerad om vad jag ville veta om fastigheten. Väldigt serviceinriktad. Rekomenderas och kommer att anlitas framöver. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Trevligt bemötande, trygg och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Bra att göra med och snabb på att återkoppla på ev frågor som vi hade. Trevligt och lugnt bemötande. Vi kommer att rekomendera han till andra, vi har bara fått positiva vibbar av André. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Evelina B
    Tusen tack, det uppskattas! Jag jobbar för att alla kunder ska ha samma upplevelse som ni... / André
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Det har varit bra bemötande, kunnigt och anpassat till mig som kund så jag är nöjd Läs mer
  • Viviann S
    Viviann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Bra och mycket trevligt bemötande från Åsa o Andre. De gör ett bra proffisionellt jobb o upplägg .
    Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlig Boden.

Vivianne o Egil Läs mer
    2017-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Viviann S
    Tack så mycket! Alltid kul med nöjda kunder :)
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Det var mycket trevlig och bra bemötande. Uppmärksam mäklare. Läs mer
  • Eilert T
    Eilert T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mykt bra😀👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😳👍😳👍😎👍😎 Läs mer
    2017-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Boden svarar Eilert T
    Tackar, det var många tummar upp. Vad glada vi blir! 😀
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Som vanligt med Andre' så har allt fungerat jättebra vi får verkligen rekommendera honom
    Vi har anlitat honom flera gånger med samma resultat Läs mer
  • Maud R
    Maud R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Allt fungerade väldigt bra, snabbt och smidigt. Fina bilder också! Läs mer

Drottninggatan 11, 961 35 Boden