Alla kategorier Mäklare Norrbotten Boden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Boden

Svensk Fastighetsförmedling Boden

Drottninggatan 11, 961 35 Boden — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Boden!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Boden? Vi är mäklaren som kan området i detalj. Vi har koll på hela kedjan i bostadsaffären, allt från värdering till köp och försäljning. Dessutom vet vi var alla intresserade spekulanter finns.

Vi tillhör en kedja full med kunniga fastighetsmäklare som alltid gör vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så lyckad som möjligt. Kontakta oss om du ska flytta till eller från Boden så ska vi bevisa vad vi går för!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Boden

• 2019-07-13

Ida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpte ett litet hus i Boden. Mäklaren va trygg lugn och förstående för min ångest över husköpet i början.
    Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-06-30

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Trevlig och positiv.Realistisk värdering av bostadsrätten .
    Snabb säljprocess med bra fortlöpande information. Läs mer
  • 2019-06-29

Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Bostadsrätt 3:a
    På ett professionellt sätt , bra kontakt/återkopplingen var väldigt bra under försäljningen .
    Stort tack till vår mäklare Läs mer
  • Åke N

2019-06-28

Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har sålt en trerumslägenhet. Har fått all hjälp som jag har behövt. Mäklaren var lätt att ha att göra med, kände mig väl bemött. Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-06-24

Camilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fritidshus, bra och sakligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-02

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en lägenhet i centrala Boden. Mäklaren kändes lugn, trygg och seriös då vi träffades första gången, denna känsla följde med hela vägen.

Mäklaren var lätt att få tag på och svaren på frågorna var raka och tydliga.

Intresset på lägenheten var lågt, men André lyckades ändå få till en försäljning till ett bra pris.

Jag träffade andra mäklare innan jag bestämde mig för vem som skulle få uppdraget att sälja.

Jag upptäckte att det är en ganska stor skillnad mellan mäklarna, endel pratar om allt möjligt annat än objektet och andra pratar mycket om hur bra de lyckas med försäljningarna och sedan är det skillnaderna på arvodets storlek m.m.

Jag känner att jag valde rätt mäklare och rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Boden. Läs mer
  • Per W

2019-05-30

Per W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt radhus, blev mycket bra bemött på ett proffesionellt sätt. Hela företaget levde mycket väl upp till de förväntningar vi hade. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Boden om du skall sälja din fastighet. Läs mer
  • 2019-05-23

JILL W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag och min man har köpt ett parhus via Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjda. Seriös, trovärdig och trevlig mäklare. Ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Petronella R

2019-05-17

Petronella R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi är mycket nöjda att Andre lyckades med en bra försäljning av vårat hus! Läs mer
  • 2019-05-09

Simon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en villa med hjälp av Åsa. Hon har varit helt toppen och verkligen tagit sig tid att lyssna på oss som kund med våra egna önskemål och förhoppningar som utgångspunkt under hela försäljningen. Men också på ett professionellt och engagerat sätt hjälpt oss med alla möjliga frågor man som säljare har. Går alltid att få tag i Åsa när man undrar över något och svarar även fastän det är utanför arbetstid. Att rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Boden är en självklarhet efter denna smidiga procedur. Tusen och åter tusen tack! Läs mer
  • 2019-05-02

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpt en bostadsrätt trevligt bemötande av mäklaren och ett snabbt och okomplicerat förfarande. Läs mer
  • 2019-04-21

Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en villa, bemötandet var mycket bra. Blev bättre och snabbare affär än vad jag kunde tro. Allt har gått över förväntan. Läs mer
  • 2019-04-19

Nikolina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte vårt första hus. Mäklaren var seriös och hjälpsam på alla sätt och fanns som stöd genom hela affären. Läs mer
  • 2019-04-18

Lage E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Toppen kille Bra genomförande i allt Läs mer
  • 2019-04-15

Sandra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har köpt en villa i Boden. Vid visningen blev vi mycket väl bemötta. Vår mäklare svarade på de frågor vi ställde och upplevdes insatt och påläst om huset.
    Vidare mejl och telefonkontakt förflöt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda och skulle varmt rekommendera vänner och bekanta att anlita Andre på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-04-11

Eija A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Proffsig hantering. Bra information. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-09

Linn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fantastiskt trevlig och bra mäklare. Kändes ärligt och roligt att köpa hus via er Läs mer
  • Robert B

2019-04-08

Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi sålde ett större hus, under lågsäsong. Trots detta levde dom upp till våra förväntningar om lättsamhet, ärlighet och trygghet.

Alltid tryggt med Åsa och hennes kollegor. Läs mer
  • 2019-04-03

Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt en bostadsrätt i Boden. Under hela processen har Åsa varit mycket engagerad och skött det hela professionellt. Vi kan starkt rekommendera Åsa vare sig ni ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-03-26

Berit L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag sålde mitt hyreshus som varit i familjens ägor i 51 år. Åsa fanns alltid tillgänglig för att svara på alla frågor. Åsa förklarade väldigt bra allt som rörde försäljningen på ett proffsigt sätt . Jag är väldigt nöjd med försäljningen och den gick väldigt snabbt ca 1 1/2 månad och jag fick betalt det jag begärde. Läs mer
  • 2019-03-04

Felicia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jättebra hjälp och service. Har köpt en bostad, första bostaden någonsin vilket varit väldigt nytt för mig. Jag tycker hjälpen varit bra och vi har fått veta hur vi ska gå till väga med allt.

Jag kommer rekommendera er till andra.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-03-02

Andreas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt Bostadrätt i Boden. Trevlig och går att lita på , levde upp till mina förväntningar av en mäklare Läs mer
  • 2019-03-01

Jesper I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpte min lägenhet på 40 kvm med vägledning av Andre som mäklare.

Andre är väldigt professionell, saklig samt kunnig. Tack för det! Läs mer
  • 2019-02-07

Joel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt lägenhet, gick smidigt och snabbt, fick ett professionellt bemötande.

Engagemang utöver det vanliga. Läs mer
  • 2019-01-18

Tobias P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har sålt en bostadsrätt i Boden med två rum och kök, blivit jättebra bemött och förväntningarna jag hade uppfylldes med råge. Åsa har gjort ett kanonjobb både prismässigt och i tid det tog att sälja. Läs mer
  • 2019-01-18

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    har sålt en renoverad 2a i centrala Boden. Åsa gjorde ett fantastiskt bra och framförallt snabbt jobb. såld på direkten och smidig hantering. hon lyssnade och trodde på våra förväntningar och överträffade dem. hon jobbade professionellt och var mycket tillmötes gående. rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-01

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt villa av samma mäklare för drygt 20 år sedan..förväntade oss bra samarbete,men då önskad försäljning från mäklare inte uppnått sin förväntade intresse ,sjönk tyvärr mäklarens intresse för försäljning o engagemang sjönk enligt oss säljare.men när budgivare visat intresse så deltog mäklare med fullt engagemang för att fullfölja process Läs mer
  • 2018-10-22

Stina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Villa 🏡 ca 70 kv
    Mycket bra
    Mina förväntningar stämde bra överens, och mäklaren gjorde ett mycket bra jobb i mitt tycke
    Bra och stillsamt genomförande av försäljningen Läs mer
  • 2018-10-22

Thord L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Villa 70kvm friköpt tomt med skog och vatten ca 1700kvm
    Bra bemötande, förväntningarna infriades
    Mäklaren saklig och kunnig
    Lugn och bra genomförd försäljning Läs mer
  • 2018-10-20

Ann-Louise B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket bra bemötande under hela tiden. Läs mer
  • Karl Valter S

2018-09-30

Karl Valter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt äldre fastighet på villaområde i relativ närhet till centrum. Bemötandet från mäklare personligt och proffesionellt. Har under tiden för fastighetsförsäljningen fått råd om olika förhållningssätt och samtidigt getts möjlighet till egna beslut. Försäljningen har genomförts för inblandade parter på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2018-09-25

Hossein Soki W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Åsa har hjälpt mig i försäljningen av en lägenhet på alla sätt. Hon har varit en engagerad mäklare som tagit in och kommit med råd kring alla mina funderingar kring försäljningen.
    Jag kan rekommendera henne med varmt hjärta. Läs mer
  • 2018-09-07

Elof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt våran villa , 70 kvm.
    Mäklaren var mycket tydlig och vi fick ett bra bemötande av dem.
    Våra förväntningar överträffades och vi fick en köpare innan visningen.
    Det känns mycket bra att ha en seriös mäklare som tar hand om en under försäljningen och även efteråt.
    Tack till Andre och Åsa ! Läs mer
  • Jens S

2018-08-22

Jens S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har under sommaren köpt ett hus med källare på Björkgatan 12 i Boden och även sålt vår lägenhet, en trea i bostadsrättsföreningen Frej på Kommendörsgatan 1A. Både vid köp och försäljning så har Åsa Adeholm på Svensk Fastighetsförmedling agerat som mäklare.

Vi har blivit mycket väl bemötta och känt oss välkomna. Mäklaren har tagit hänsyn till våra önskemål och gjort det hon kunnat för att göra dem möjliga. Hon har ordnat allting på ett mycket bra sätt och har varit väldigt snabb i återkoppling vid frågor, både via mail och telefon.

Mäklaren har varit påläst och kunnig om huset vi köpt och vi har upplevt att hon hela tiden varit ärlig samt informerat oss om våra skyldigheter som köpare, vilket vi inte upplevt alla mäklare gjort vid tidigare försök att köpa hus.
    Lägenheten blev såld på mindre än två veckor sedan den kom ut till försäljning. Mycket smärtfritt och till begärt pris.

Vet inte vilka förväntningar vi hade innan, men mäklaren har gjort ett bra jobb och vi är mycket nöjda och går ur två bostadsaffärer med en bra känsla i kroppen. TACK!
    /Jens och Weronica Läs mer
  • Åsa E

2018-08-21

Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt fastighet.

Vi kontaktade, telefonledes , mäklarbyrån för att få en förhandsinfo om eventuellt försäljningspris på vår fastighet.
    Det tog ej lång stund innan mäklaren återkopplade till oss och vi bestämde ett datum för personligt besök.
    Vid detta besök blev jag och min man mycket väl bemött av vår, sedermera, anlitade mäklare. Han gav ett verkligt seriöst och fackmannamässigt intryck och vi, jag och min man, fick genast ett stort förtroende för honom.
    Vi hade ju våra förväntningar gällande försäljningspriset men det överträffades med råge tack var vår mäklare.
    Sammanfattningsvis är vi mycket, mycket nöjda med vår mäklare och på det professionella sätt han agerat och hanterat denna affär och vi kommer att rekommendera våra vänner och bekanta att anlita honom vid eventuell försäljning eller köp av fastighet. Läs mer
  • 2018-08-10

Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket professionell. Snabb återkoppling gällande alla ärenden. Läs mer
  • 2018-08-02

Anita P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt ett fritidshus.
    Utmärkt bemötande av mäklaren.
    Förväntning på mäklaren: tillgänglighet och enkelhet - levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-07-19

Stig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vår familj har anlitat Åsa Adeholm vid två tillfällen (försäljning) och har båda gångerna fått ett mycket bra och professionellt bemötande samt ett engagemang som vida översteg våra förväntningar. Vi är mycket nöjda och kan tveklöst starkt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Mona H

2018-07-16

Mona H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi valde Svensk Fastihetsförmedling pga de fina rekommendationer vi fick av vänner bekanta i Boden.
    Försäljningen av vårt fritidshus har skett på ett professionellt och förtroendegivande sätt.
    Presentationen av fritidshuset på nätet och foldern var imponerande.
    Varför vi varmt rekommenderar Åsa o Andre’ Läs mer
  • 2018-07-14

Jan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fritidshus.
    Utmärkt bemötande.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-07-12

Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt Fritidshus,Väldigt bra bemöttande.
    Snabbt och seriöst Läs mer
  • 2018-06-13

Caroline L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt lantbruksfastighet.
    Vi har fått väldigt bra bemötande, förstående, kan det han gör och är bra på att förklara för en förstagångsköpare.

Vi visste inte vad vi skulle förvänta oss riktigt eftersom det var vårt första husköp. Men det överträffade det vi föreställt oss att med en mäklare att göra iaf! Läs mer
  • 2018-06-01

Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt min hus och mitt val av fastighetsförmedling och mäklare kom sig av att jag hade en kontakt sedan tidigare då jag sålt ett gårdsställe. Jag har haft en god kontakt med min mäklare och kommunikationen oss mellan har skett enligt mina förväntningar. Jag har känt stort förtroende. Att jag valde samma mäklare ännu en gång talar för ovan skrivna ord.

Stort TACK! Läs mer
  • 2018-05-31

Josefine C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Torggatan 2 mycket trevligt bemötande, svarade på alla frågor . Ingenting att klaga på Läs mer
  • Åsa J

2018-05-19

Åsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte en villa genom Svensk fastighetsförmedling och mäklaren Åsa Adeholm i Boden.
    Ett mycket ärligt och professionellt bemötade genom hela affären. Uppfyllde de förväntningar som vi hade på mäklaren.

Vi kommer genom våra erfarenheter att rekomendera Åsa Adeholm som mäklare till våran bekanskap i samband med hus affärer.

Åsa Johansson och Alexander Bäck Läs mer
  • 2018-05-18

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi anlitade sv.fastighetsförmedling i Boden för att sälja vårt hus. Anledning till valet var att vid personlig kontakt med andra mäklare ansåg vi att just Åsa Adeholm ingav mest förtroende med sitt engagemang och servicemedvetande. Sammanfattningsvis, och utan att överdriva, anser vi att Åsa i synnerhet, men även övriga medarbetare på bodenkontoret utfört en mäklartjänst grandiosa. Läs mer
  • 2018-05-17

Erika U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte vår bostad via Svensk fastighetsförmedling och Åsa Adeholm i Boden. Jättefint bemötande, kunnig om objektet, ingav ärlighet och trygghet samt gjorde efterforskningar i området fastän hon verkligen inte hade behövt det! Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2018-05-13

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag fick mitt hus sålt trots att det tog lång tid. Jag upplever att min mäklare jobbade för min del för att få huset sålt. Läs mer
  • 2018-05-10

Marianne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har både sålt mitt hus,och köpt en bostadsrätt genom dom.Jag är jättenöjd.Mycket bra bemötande,och hjälp med allt.Jag rekommenderar verkligen dom Läs mer
  • Carin L

2018-05-09

Carin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Kan rekommendera Andre och Åsa. Seriösa och professionella. Känns tryggt att både sälja och köpa via dem. Läs mer

Drottninggatan 11, 961 35 Boden