Svensk Fastighetsförmedling Boden

Svensk Fastighetsförmedling Boden

• BadgeSixYears
Ring 0921-132 00 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Boden! Ska du köpa eller sälja en bostad här i Boden? Vi är mäklaren som kan området i detalj. Vi har koll på hela kedjan i bostadsaffären, allt från värdering till köp och försäljning. Dessutom vet vi var alla intresserade spekulanter finns. Vi tillhör en kedja full med kunniga fastighetsmäklare...

289 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Boden

Oskar V
Bodsvedjan

Trevlig och lätt att ha och göra med

Karin H
Bodsvedjan

Vi har blivit väl mottagna och de har följt upp och talat om vad som händer hela tiden, vi har fått tycka till och kunnat resonera om vad vi tycker och inte. André har varit bra med att tala om för oss vad han anser om saker och ting och vi har litat på honom till hundra %.

Andreas S
Bodsvedjan

Väldigt trevligt bemötande redan från start. Fick oss som köpare att känns oss trygga. Tack Åsa för ett riktigt proffsigt bemötande!

Ann-Catrine K
Torpgärdan

Jobbar på och kämpar tappert när marknaden är trög och man själv känner sig leds. Tack Åsa för ditt idoga arbete!

Marina Ö
Erikslund

Mycket bra. Dom har hjälpt mig på ett fantastiskt sätt. Skulle leja dom igen om det behövs.

Monkolchai J
Centrum

Suveränt mäklaren. Mäklaren uppfyllt mina förväntningar. Stort tack vare mäklaren på Svensk Fastighetsförmedling Boden där lägenhet blev såld

Irma L
Centrum

Både Åsa och Andre är otroligt angelägna om att affärer ska gå igenom och detta uppskattar jag.

Mary S
Centrum

Bra och trevligt bemötande. Professionell och kunnig mäklare som samtidigt klarar att bjuda på ett personligt bemötande. Hennes framtoning gör att man vågar ställa frågor. Gott samarbete under hela processen, regelbunden information o s v. Det underlättar att göra affär med hjälp av en person som har förankring på orten. Det inger förtroende och ger trygghet.

Irma L
Sävast

Både Åsa och Andre har varit väldigt hjälpsamma och tillmötesgående under denna affär. Bra tålamod, då den ena budgivningen drog ut väldigt på tiden...

Maria E
Fagernäs

Proffsigt, trevligt bemötande, lyhörda. Super bra

Edvin E
Fagernäs

Allting har gått alldeles utmärkt, bra service och väldigt bra mäklare.

Angelica M
Fagernäs

Super bra och kunniga på de dom säljer vi är nöjda

Charlotta T
Unbyn

Professionellt bemötande och regelbunden återkoppling från mäklaren Åsa. Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser genom hela processen. .

Albert W
Unbyn

Är mycket nöjd med mäklaren Åsa Adeholm! :)

Hanna V
Centrum

Fantastiskt bemötande av mäklaren. Haft kontakt en längre period angående försäljning av bostaden. Mäklaren hade tålamod och tillslut blev lägenheten såld efter en del turer. Min upplevelse är att mäklaren var professionell och kunnig inom sitt område.

Margit N
Svartbjörsbyn

Mycket bra personal..trevlig,a informerar bra

Jenny E
Centrum

Trevlig bemötande, snabb respons och alltigenom professionell.

Jani R
Erikslund

Vi har blivit välbemötna under hela processen. Vi hade som en förväntning att allting skulle gå på ett ärligt och etiskt korrekt som möjligt. Våra förväntningar infriades över förväntan. Mäklaren har arbetat på mycket bra sätt: kontakt och kommunikation mellan oss har skötts på ett väldigt bra sätt samt alltid varit tillgänglig. Har svarat på våra frågor på ett professionellt sätt. Mäklaren har även betett sig på väldigt respektfullt sätt mot köpare och varit ärlig hela tiden, samt hjälpt ev. Köpare i att kalkylera om...

Noah N
Sanden

Mycket bra bemötande! Nöjd med affären!

Gunilla N
Sävast

Fjärde gången jag anlitar denna mäklare. Helt suveräna att ha att göra med. Kommer alltid att vara mitt förstahandsval vid ev framtida behov.

Emmelie Z
Centralt

Bemötandet av mäklaren har under hela processen varit av absolut bästa sort. Långt över vad jag någonsin kunnat förvänta mig! André har varit förstående, flexibel och empatisk genom hela vårt samarbete. Otroligt tacksam att han har guidat mig genom detta.

Elisabet L
Centralt

Mycket bra bemötande av Andre Widenrot, hjälpsam,kunnig och uppdaterade mig hela tiden vad som hände. Rekommenderar till 100 %

William W
Vittjärv

Bra bemötande och smidig affär. Väldigt nöjd!

Liam N
Centralt

Våra önskemål och behov blev väl bemötta och förstådda. Vår fastighet blev såld snabbare än vi trodde och till ett väldigt bra pris, vilket vår mäklare inte trodde skulle vara några problem så vi är otroligt nöjda. Enkel kommunikation och lätt att få tag på vid frågor etc vilket var viktigt för oss.

Heikki H
Vittjärv

Mycket nöjd! Bra mäklare som gjorde sitt bästa!

Vanja L
Sävastön

Vid kontakt bemött på ett lättsamt men ändå professionellt sätt. Snabb tid för besök och fotografering samt utlägg på hemnet. Förväntade mig rak och ärlig kommunikation, vilket mäklaren levde upp till enligt min uppfattning. Kontinuerlig lägesinformation. Snabb försäljning, helt enligt mina önskemål.

Ulf S
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Boden
Trångfors

mkt professionella. pålästa och kan marknaden

Magnus W
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Boden
Trångfors

Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Kändes tryggt

Jon K
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Boden
Gemträsk

Jag behövde hjälp att sälja en fastighet vilket jag fick hjälp med på ett snabbt smidigt och proffetionellt sätt. Jag som säljare är nöjd och till synes är även köparen det samma.

Gustav B
Brännberg

Lätta att få tag på. Arbetar effektivt. Artiga och avspänt trevliga. Hjälpsamma utan att vara beskäftiga. Mäklare i egentlig mening.

Sari Ö
Brännberg

Bästa mäklaren och vi visste att mäklaren i de här fallet skulle klara av och få sålt vårat hus. Skulle verkligen rekommendera dom och om jag skulle köpa/sälja en ny bostad så skulle vi anlita dem

Åsa B
Sävastön

Har fått ett mycket gott bemötande under hela försäljningsresan. Åsa har gett all information jag behövt , återkopplat snabbt och fått mig att känna mig trygg hela vägen. Helt enkelt varit superprofessionell. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.

Britt S
N Bredåker

Positiva och fast beslutna att fastigheten gick att säljas. Gav mod till oss säljare. Smidig process.

Maj H
N Bredåker

Bra bemötande och hjälp med digitala uppgifter då köparen bor utomlands

Kerstin L
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Boden
Kusön

Jag fick ett bra bemötande och valde honom för att han kan området. Han gjorde ett bra jobb och jag känner mig helt nöjd.

Lennart V
Erikslund

Ett gott bemötande, Professionellt Handläggande. Ordning o Reda Tack så mycket :)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Boden

Det är jag som ska tacka! Snabb och effektiv försäljning blev det :)

Ulla R
Centrum

Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Mycket tillmötesgående och omtänksam. Kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling Boden till de som frågor.

Markus A
Hednoret

Klockren upplevelse. Ingenting att klaga på. Från första kontakt med mäklaren, till visning och kontraktsskrivning har allt fungerat bra. Snabbt och smidigt och mäklaren har hållt oss upptaderad under tiden.

Michael L
Hednoret

Hej vi tycker att allt gick smidigt och bra för oss Inga problem alls snabbt och väl organiserat kan bero på objektet.

Anton P
Centrum

Allt gick smidigt och André var flexibel och serviceinriktad.

Karin Ö
Centrum

Mycket bra bemötande. Tydlig information och snabb återkoppling!

Yones K
Bodsvedjan

Det var väldigt bra bemötande från mäklaren. Vi fick väldigt bra med allt än vi väntades. Jag är väldigt nöjd med mäklaren och affär.

Petter L
Trångfors

Trevligt bemötande, uppriktiga svar och ett seriöst intryck

Johan S
Erikslund

Snabbt, enkelt proffsigt, kan starkt rekommendera!

Ann-Christine R

Pedagogisk, serviceinriktad, inlyssnande

Camilla V
Trångfors

Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av mäklaren.

Lisa H
Trångfors

Mäklaren är trevlig, ärlig och öppen för vilkor och anpassningar som kan skräddarsy köpet så att det passar båda parterna i affären.

Iris N
Centrum

Bra bemötande av mäklaren, men vi hade velat bli uppdaterade direkt efter varje visning, gällande eventuella spekulanter, och hur många som kom på visningen, vad de tyckte om lägenheten osv. Tyckte överlag att återkopplingen i processen varit lite dålig. Vi har fått kontakta mäklaren med frågor kontinuerligt. När kontraktet var påskrivet hade vi velat veta vad, när i tiden, och hur mycket som ska betalas in i ett första skede, av köparen, gällande handpenning, och när mäklararvode dras. Vi döttrar som haft ansvar för försäljningen bor på andra orter, långt söderut.

Christer H
Centrum

Mäklaren var lyhörd för våra önskemål. Hon var tillmötesgående, lätt att samarbeta med och lösningsinriktad. Processen slutade lyckligt för oss :-)

Eva A
Sävastnäs

Jag har blivit väldigt fint bemött av mäklaren. Han har lyssnat på min önskemål och det har gått fort och smidigt att få kontakt med honom. Han skötte försäljningen på ett lättsamt sätt för mig som säljare. Jag rekommenderar honom varmt.