Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• 2019-08-20

Axelina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en lägenhet och är sååå nöjd med Victoria som mäklare från början till slut! Hon är jättetrevlig, engagerad och väldigt mån om att allt skulle bli så bra som möjligt! Läs mer
    2019-08-20 Victoria R svarar Axelina S
    Tack Axelina för de fina orden. Det var roligt att hjälpa dig och att det blev en bra affär. Stort lycka till i framtiden.
  • 2019-08-14

Nasrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hon var bara toppen på alla sätt och viss.
    Alltid svarade på mejl även när hon var på semester.
    Hon är en professionell mäklare och brinner för sitt jobb.

Nasrin,klient, Läs mer
    2019-08-16 Frida C svarar Nasrin J
    Tusen tack Nasrin för de fina orden!
    Frida C, Victoria R gillar detta
  • 2019-07-22

Sirkka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vid försäljning av en lägenhet i Bollebygd fick Svensk Fastighetsförmedling i Borås uppdraget, deras professionella och trevliga sätt gjorde att försäljningen gick smidigt och lätt.
    De hade full koll och höll mig som kund informerad under hela försäljningen.

Jag kan varmt rekommenderar dem. Läs mer
    2019-07-23 Victoria R svarar Sirkka A
    Hej Sirkka, vad kul att du blev nöjd med försäljningen. Vi är glada över att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Trevlig sommar🌸
  • 2019-06-28

Jimmy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra !!
    Supernöjda med mäklaren! Läs mer
  • Christer S

2019-05-30

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt villa.
    Mäklaren var väldigt inkluderande, pratade med oss båda. Han var försiktig, dvs var ingen "gåpåare".
    Förväntningar var ett bra bemötande, goda kunskaper, någon man känner sig trygg med och litar på. Han levde upp till detta mer än väl.

Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Christer S
    Tack för de fina orden Christer! Ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa.
  • CECILIA F

2019-05-28

CECILIA F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har precis köpt vårat första hus och haft Daniel Forssell som Mäklare. Kan inte annat än va extremt nöjd med Daniel. Otrolig kunskap på det han gör. Får en att förstå allt som har med husköp att göra. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar CECILIA F
    Väldigt roligt att höra Cecilia, tack för era fina ord! Jag är säker på att ni kommer att trivas utomordentligt i ert nya, fina hus.
  • 2019-05-22

Behar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Det va ett nöje att samarbeta ser emot jobba i framtiden igen Läs mer
    2019-05-23 Victoria R svarar Behar M
    Tack Behar, det var ett sant nöje att arbeta med er också. Jag hjälper er mer än gärna i framtiden. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi fick bra och snabb hjälp av Jonas med våran husförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-15

Ingalill J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är mycket nöjd med min upplevelse i alla avseenden!
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Här finns en stor potential av kunskap och erfarenhet, vilket skapar en god trygghet!
    Likaså ett stort ansvar och en omsorg om kunden, att allt verkligen ska bli så maximalt rätt och bra som möjligt! Läs mer
    2019-05-16 Victoria R svarar Ingalill J
    Tack Ingalill för de fina orden. Jag önskar dig lycka till med ditt nya fina boende!
  • Jonatan A

2019-05-12

Jonatan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en bostadsrätt i sandared Borås. 3 rok. Trevligt bemötande och alltid kontaktbar. Läs mer
    2019-05-14 Victoria R svarar Jonatan A
    Tack och Lycka till med ditt nya boende!
  • Birgitte N

2019-05-12

Birgitte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tack til Daniel Forsel for yderst fin service, professionel behandling, altid umiddelbar og hurtig handling samt opfølgning. Vi har været i de bedste hænder vedrørede salget af sommarstugan Åvägen 15, Rångedala.
    Vi anbefaler klart Daniel. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Birgitte N
    Stort tack för ert fina omdöme Birgitte. Det var ett nöje att få hjälpa er med förmedlingen av ert underbara fritidshus.
  • Leif J

2019-05-02

Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa. Mycket bra skött. Inga problem alls. Allt fixades smidigt. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Nancy A

2019-05-02

Nancy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt hus av en trevlig engagerad mäklare som alltid ställde upp Läs mer
  • 2019-04-29

Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Otroligt kompetent och medveten om nuvarande marknad. Mycket professionell i bemötande med mig som kund och de som besökte visningarna, samt
    gentemot budgivarna. Absolut rekommendation! Läs mer
    2019-04-30 Victoria R svarar Fredrik H
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit enkelt och roligt att arbeta med dig och den fina lägenheten.
  • 2019-04-16

Michael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt lgg i Borås. Bra service med bra återkoppling. Läs mer
    2019-04-17 Victoria R svarar Michael D
    Tack Michael, det var kul att hjälpa dig!
  • 2019-04-11

Robin Lamin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vad ska man börja. Sjukt duktig på sitt jobb och verkligen bryr sig att det ska bli rätt. Vill inte bara sälja utan tänker på individens bästa! Läs mer
    2019-04-12 Victoria R svarar Robin Lamin S
    Tack för de fina orden och för ert förtroende. Det har varit en sann glädje att arbeta med dig och Kicki från första start.
  • Anette G

2019-03-22

Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har sålt en fastighet
    Det har varit en del problem under resan fram till försäljningen, men jag har bara mötts positivt och fått den hjälp som behövts.
    De förväntningar jag hade på försäljningen införlivades och mer därtill.
    Skulle jag sälja en fastighet igen hade jag gärna anlitat samma mäklare igen och jag rekommenderar gärna vidare till andra. Läs mer
    2019-05-02 Victoria R svarar Anette G
    Tack snälla Anette för de fina orden och rekommendationen. Vi gjorde ett riktigt bra jobb tillsammans?. Lycka till och tack för den fina blomman?
  • 2019-03-18

Angelica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tack Victoria! Snyggt och proffsigt hela vägen igenom :-) Läs mer
    2019-03-18 Victoria R svarar Angelica G
    Tack Angelica, det var roligt att jobba med dig. Stort lycka till i ert nya boende!
  • 2019-02-21

Kristoffer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köp av bostad i Lyckebosjöstad. Bullerbygatan 5A Läs mer
  • 2019-02-18

Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Med ett ord.Proffsig.Fick ett gott intryck redan första dagen,sen flöt det på. Läs mer
    2019-02-19 Victoria R svarar Bernt L
    Tack Bernt, det var kul från första stund att arbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-02-09

Ragnar Adam L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    * Sålt dödsbo

* Ett hänsynsfullt och professionellt bemötande av Victoria R.

* Mina förväntntningar jag hade var att vi tillsammans med Victoria, på ett snabbt och enkelt sätt kunde få sålt dödsboet till en närliggande summa som gavs för radhuset. Jag tycker att förväntningarna är uppfyllda.

* Trots oflyt, så har Victoria med sin erfarenhet och kunskap gjort en bra försäljning av vårt dödsbo. Oflyt menar jag med hänsyn till budgivningen, då en budgivare var oönskad och togs bort. Det resulterade till ett lägre pris men det var väntat av säljarna. Det som jag tycker att Victoria har gjort bra är att hon har tagit hänsyn till vår erfarenhet och guidat oss om hur processen ska gå till. Hon har bollat idéer utifrån hennes tidigare erfarenheter och hon fattade ett beslut att sänka utgångspriset för att få igång en budgivning.

Jag är mycket nöjd

Med vänlig hälsning

Ragnar Läs mer
  • 2019-02-06

Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi blev mycket väl bemötta.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Läs mer
    2019-02-06 Daniel F svarar Birgitta F
    Tack för de fina orden Birgitta och tack för det stora förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostadsrätt. Önskar er lycka till med er nya lägenhet i Borås!
  • 2019-02-03

Estrid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    +Parhus, ett mycket bra bemötande som hjälpte oss att lösa våran situation på ett smidigt sätt.
    - att en budgivare kan bjuda över stup i kvarten med 5 000:- var ojust och jobbigt.
    +Det kändes bra att annonsen togs bort så snabbt

Tack för samarbetet hoppas resterande ska fortsätta lika bra Läs mer
    2019-02-06 Daniel F svarar Estrid J
    Tack få mycket för den fina rekommendationen. Jag förstår att budgivningen kan bli frustrerande i ett sådant läge som detta utvecklades, men jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i er nya bostad! Tack för förtroendet!
  • Pelle B

2019-02-03

Pelle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har köpt vårt första hus genom Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Jonas. Jonas är trevlig, lugn och harmonisk i sitt sätt och utstrålar ett tryggt och förtroendeingivande intryck.
    Förväntningar är svåra utifrån en bild men jag tycker att mäklaren levererade klara och bra besked, snabb och tydlig i sin återkoppling. På det stora hela så är helhetsupplevelsen över förväntan. Vi kommer att välja Svensk Fastighetsförmedling för våran bostadsrätt inför kommande flytt. Läs mer
  • 2019-01-30

Camilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa
    Jag blev väl omhändertagen han var kunnig i sitt jobb och trevlig
    Han levde upp till mina förväntningar han svarade på dom frågor jag hade
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-01-31 Daniel F svarar Camilla K
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden Camilla!
  • 2019-01-27

Percy I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Victoria, vi är supernöjda med allt.
    Anette o Percy Läs mer
    2019-01-28 Victoria R svarar Percy I
    Tack Percy och Anette. Det var en glädje att arbeta med er och sälja er fina villa. Lycka till i ert nya boende!
  • 2019-01-23

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi anlitade Jonas Elmgren för att sälja vår lägenhet.
    Han utförde sitt jobb på bästa sätt.
    Kunnig, saklig, lugn och ett trevligt bemötande, så vi kan varmt
    rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-01-18

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpte en villa. Blev väl bemött från Jonas ända från första visning, genom budgivningen och till kontraktskrivning. Kändes tryggt som förstagångsköpare! Läs mer
  • Mia K

2019-01-18

Mia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har sålt min mammas lägenhet efter hennes bortgång, en bostadsrätt på 70 kvm i Sandared.
    Då jag inte hade anlitat någon mäklare innan så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig men redan vid första mötet med Victoria så kändes det mycket bra.
    Victoria Reichel är en professionell mäklare med ett fantastiskt trevligt bemötande. Effektiv och snabb på att informera.
    Man känner sig trygg då tydligheten och yrkeskunskapen lyser igenom vid all kontakt. Vi är mycket nöjda med Victoria som mäklare och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-01-18 Victoria R svarar Mia K
    Tack Mia för förtroende! Det var jättekul att arbeta med dig och att det blev en snabb och bra affär var ju en bonus.
  • 2019-01-17

Jakob G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har köpt en villa och sålt en av samma mäklare. Allt har gått smidigt och känt förtroende från första stunden. Läs mer
    2019-01-17 Jonas E svarar Jakob G
    Tack för förtroendet, och lycka till med ert nya härliga boende. MVH Jonas
  • 2018-12-24

Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2:a
    Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-17 Daniel F svarar Simon F
    Tack Simon! Lycka till med lägenheten!
  • 2018-12-13

Christian V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålde min centrala bostad i Borås. Blev bemött på utmärkt sätt av Victoria. Hon var väldigt lyhörd. Mina förväntningar var att så snabbt som möjligt få såld min lägenhet. Vilket Victoria löste på snabbt och proffsigt sätt. Läs mer
    2019-01-03 Victoria R svarar Christian V
    Tack Christian för de fina orden. Det var roligt att hjälpa dig och en bonus att det blev en sån bra och snabb försäljning.
  • Peter J

2018-12-12

Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålde bostadsrätt och köpte hus i princip samtidigt. Jonas och Daniel samarbetade väl och jag är lika nöjd med båda affärerna. Läs mer
    2019-01-17 Daniel F svarar Peter J
    Tack för de fina orden och ert förtroende Peter! Stort lycka till med er nya fastighet!
  • 2018-12-08

Anneli N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Engagerad och gjorde sitt bästa från början till slut Läs mer
    2019-01-17 Daniel F svarar Anneli N
    Tack så mycket Anneli!
    Lycka till i ert nya hus!
  • Jan-Åke V

2018-11-29

Jan-Åke V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt mindre hyresfastighet centralt läge.
    Jonas Elmgren mkt trevlig och hjälpsam.
    Absolut bättre än vad jag trodde, gick väldigt fört med affären.

Rekommenderar absolut Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-15

Ida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag tog hjälp av Victoria vid försäljningen av min lägenhet och är väldigt nöjd med hennes insats och resultatet. Victoria stod för ett trevligt och proffsigt bemötande och gjorde försäljningen till en smidig och effektiv process rakt igenom. Jag kan varmt rekommendera Victoria! Läs mer
    2018-11-21 Victoria R svarar Ida J
    Tack för de fina orden Ida! Det var jättekul att arbeta med dig och att sälja din fina lägenhet. Jag önskar dig stort lycka till i ditt framtida boende.
  • 2018-10-29

Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra,glatt och positivt bemötande.
    Kunnig. Läs mer
    2018-10-30 Victoria R svarar Michael S
    Tack, det var jätteroligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet och en bonus att det blev en sån bra försäljning. Lycka till i framtiden!
  • 2018-10-29

Micael T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt en bostadsrätt och service var snabb och bra vilket underlättade snabb affär Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Micael T
    Tack Micael, kul att du är nöjd!
  • 2018-10-28

Ewa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket positivt och kunnat bemötande.

Vi har köpt en bostadsrätt.

Mäklaren uppträdde på ett proffesionellt sätt som man önskar alla borde uppträda Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Ewa O
    Hej Ewa och tack för den fina rekommendationen. Jag är säker på att ni kommer att trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
  • 2018-10-28

Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt en bostadsrätt
    Mäklaren är mycket kunning och ger ett proffesionelt intryck, mycket positivt bemötande Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Göran L
    Tack Göran, det var enkelt och roligt att göra affärer med er! Ni kommer att passa perfekt in i er nya bostad.Lycka till!
  • 2018-10-27

Jennifer Michaela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fantastisk hela vägen med en extremt pricksäker värdering. Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Jennifer Michaela S
    Tack Jennifer, det var roligt att jobba med er! Lycka till i ert nya fina boende!
  • 2018-10-26

Ulla-Britt Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har köpt en lägenhet på 3 rum och kök. Mycket trevligt bemötande. Kände mej välkommen. Blev visd runt och även i källarförråd. Fick en visning till, som jag önskade. Fick besked via sms. Fick svar på sms som jag ställde. Mycket nöjd Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Ulla-Britt Marianne B
    Tack för de fina orden. Jag är glad över att du är nöjd med mitt bemötande. Lycka till med nya boendet!
  • 2018-10-22

Hilkka R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt stuga. Bra bemötande, snabba svar. Att stugan skulle bli såld och att det var rätt folk som köpte det. Fint avslut på försäljningen och kul att träffa köparna hos mäklaren. Mäklaren gjorde ett bra jobb och det var rätt folk som köpte det. Kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Daniel F svarar Hilkka R
    Tack så mycket för dina ord & förtroendet att hjälpa er med försäljningen Hilkka!
  • 2018-10-20

Hans C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt fritidshus i Borås, mäklaren har bemött oss vänligt och lyssnat till de frågor och löst situationer på ett smidigt och för oss korrekt sätt. Läs mer
    2018-10-22 Daniel F svarar Hans C
    Tack så mycket för de fina orden! All lycka till med ert nya fritidshus!
  • Reza A

2018-10-16

Reza A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi fick mycket god hjälp under hela köpeprocessen av den kunniga mäklaren Daniel Forssell.
    Glada köpare
    Reza &Pia Läs mer
    2018-10-17 Daniel F svarar Reza A
    Tack för det Reza, lycka till i ert nya hus!
  • 2018-10-14

Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren kändes seriös och erfaren, inga konstigheter. Professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-07

Emelie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tusen tack för ett proffsigt och engagerat bemötande vid försäljningen av vårt hus! Mycket trevlig och kunnig mäklare! Vi är väldigt nöjda med insatsen! Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-15 Victoria R svarar Emelie S
    Tack för det fina omdömet! Det var fantastiskt kul att hjälpa er att sälja er fina hus på Brotorp. Jag önskar er lycka till med ert nya boende!
  • 2018-10-07

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra bemötande och hög kompetens! Victoria är serviceminded och är lätt att kommunicera med. Hon är proffsig och väldigt trevlig! Vi är mycket nöjda med hur hon utförde sitt uppdrag! Läs mer
    2018-10-15 Victoria R svarar Lars B
    Tack för den fina rekommendationen! Det är alltid härligt med positiva människor och det var en sann glädje att hjälpa er att sälja er hus på Trandared. Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-24

Sven Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt bra bemötande. Kunnig. Levde helt upp till förväntningarna. Helnöjd. Läs mer
  • 2018-09-21

Tomas Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Gjorde husköpet till en trevlig upplevelse.
    Hjälpsam och tydlig hela vägen. Läs mer

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås