Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Ida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag tog hjälp av Victoria vid försäljningen av min lägenhet och är väldigt nöjd med hennes insats och resultatet. Victoria stod för ett trevligt och proffsigt bemötande och gjorde försäljningen till en smidig och effektiv process rakt igenom. Jag kan varmt rekommendera Victoria! Läs mer
  • Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra,glatt och positivt bemötande.
    Kunnig. Läs mer
    2018-10-30 Victoria R svarar Michael S
    Tack, det var jätteroligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet och en bonus att det blev en sån bra försäljning. Lycka till i framtiden!
  • Micael T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt en bostadsrätt och service var snabb och bra vilket underlättade snabb affär Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Micael T
    Tack Micael, kul att du är nöjd!
  • Ewa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket positivt och kunnat bemötande.

Vi har köpt en bostadsrätt.

Mäklaren uppträdde på ett proffesionellt sätt som man önskar alla borde uppträda Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Ewa O
    Hej Ewa och tack för den fina rekommendationen. Jag är säker på att ni kommer att trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
  • Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt en bostadsrätt
    Mäklaren är mycket kunning och ger ett proffesionelt intryck, mycket positivt bemötande Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Göran L
    Tack Göran, det var enkelt och roligt att göra affärer med er! Ni kommer att passa perfekt in i er nya bostad.Lycka till!
  • Jennifer Michaela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fantastisk hela vägen med en extremt pricksäker värdering. Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Jennifer Michaela S
    Tack Jennifer, det var roligt att jobba med er! Lycka till i ert nya fina boende!
  • Ulla-Britt Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har köpt en lägenhet på 3 rum och kök. Mycket trevligt bemötande. Kände mej välkommen. Blev visd runt och även i källarförråd. Fick en visning till, som jag önskade. Fick besked via sms. Fick svar på sms som jag ställde. Mycket nöjd Läs mer
    2018-10-29 Victoria R svarar Ulla-Britt Marianne B
    Tack för de fina orden. Jag är glad över att du är nöjd med mitt bemötande. Lycka till med nya boendet!
  • Hilkka R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt stuga. Bra bemötande, snabba svar. Att stugan skulle bli såld och att det var rätt folk som köpte det. Fint avslut på försäljningen och kul att träffa köparna hos mäklaren. Mäklaren gjorde ett bra jobb och det var rätt folk som köpte det. Kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Daniel F svarar Hilkka R
    Tack så mycket för dina ord & förtroendet att hjälpa er med försäljningen Hilkka!
  • Hans C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt fritidshus i Borås, mäklaren har bemött oss vänligt och lyssnat till de frågor och löst situationer på ett smidigt och för oss korrekt sätt. Läs mer
    2018-10-22 Daniel F svarar Hans C
    Tack så mycket för de fina orden! All lycka till med ert nya fritidshus!
  • Reza A
    Reza A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi fick mycket god hjälp under hela köpeprocessen av den kunniga mäklaren Daniel Forssell.
    Glada köpare
    Reza &Pia Läs mer
    2018-10-17 Daniel F svarar Reza A
    Tack för det Reza, lycka till i ert nya hus!
  • Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren kändes seriös och erfaren, inga konstigheter. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Emelie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tusen tack för ett proffsigt och engagerat bemötande vid försäljningen av vårt hus! Mycket trevlig och kunnig mäklare! Vi är väldigt nöjda med insatsen! Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-15 Victoria R svarar Emelie S
    Tack för det fina omdömet! Det var fantastiskt kul att hjälpa er att sälja er fina hus på Brotorp. Jag önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra bemötande och hög kompetens! Victoria är serviceminded och är lätt att kommunicera med. Hon är proffsig och väldigt trevlig! Vi är mycket nöjda med hur hon utförde sitt uppdrag! Läs mer
    2018-10-15 Victoria R svarar Lars B
    Tack för den fina rekommendationen! Det är alltid härligt med positiva människor och det var en sann glädje att hjälpa er att sälja er hus på Trandared. Lycka till med ert nya boende!
  • Sven Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt bra bemötande. Kunnig. Levde helt upp till förväntningarna. Helnöjd. Läs mer
  • Tomas Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Gjorde husköpet till en trevlig upplevelse.
    Hjälpsam och tydlig hela vägen. Läs mer
  • Philip K
    Philip K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria är en väldigt bra och trevlig mäklare. Hon ger en rak och tydlig kommunikation samt är enkelt anträffbar. Läs mer
    2018-09-18 Victoria R svarar Philip K
    Tack Philip, stort lycka till med er fina lägenhet.
  • Eva-Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    När vi sålde vårt hus hade vår mäklare ett proffsigt sätt att möta oss. Snabb på att svara på frågor och funderingar. Kändes som en trygg person med bra serviceminded Läs mer
    2018-09-18 Victoria R svarar Eva-Lena J
    Hej Eva-Lena, vad kul att du är nöjd med vårt bemötande. Lycka till !
  • Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt min lägenhet och Victoria hjälpte till på alla sätt och var tillgänglig dag och kväll 7 dagar i veckan. Trevlig och omtänksam. Rekommenderas verkligen Läs mer
    2018-09-13 Victoria R svarar Viktor B
    Tack Viktor för de fina recensionerna. Det har varit en glädje att jobba med er. Stort lycka till i er nya bostad.
  • Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har sålt en bostadsrätt i Byttorp. Tyckte att fastighetsmäklaren var väldigt engagerad o trevlig o är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2018-08-16 Victoria R svarar Birgitta P
    Tack för ditt fina omdöme Birgitta. Det var roligt att arbeta med dig och att du var nöjd med affären.
  • Oualid H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket trevlig och utåtriktad person :)
    Flexibel och mycket god service Läs mer
    2018-08-01 Victoria R svarar Oualid H
    Tack för de fina orden och förtroendet. Jag önskar dig och familjen lycka till i ert nya boende!
  • Michelle P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpte ett fritidshus. Bemötandet av Daniel var mycket bra. Han är väldigt trevlig, och vi kände att vi kunde fråga honom om alla möjliga frågor när man själv kände sig lite vilsen då vi tidigare aldrig köpt en bostad. Lätt att få tag i, och rak på sak. Våran upplevelse är väldigt positiv! Läs mer
    2018-08-01 Daniel F svarar Michelle P
    Tack så mycket för de fina orden Michelle! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem och att ni hör av er om ni har ytterligare frågor i framtiden! Mvh Daniel
  • Ria O
    Ria O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålde en villa i Borås.
    Trevligt bemötande och tog hänsyn till våra önskemål och behov. Vi förväntade oss att affären skulle gå smidigt vilket den gjorde. Bra kommunikation under hela processen från början till slut. Trots att vi var bortresta så skötte Daniel allt väldigt bra. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt min villa.
    Fick ett bra och positivt bemötande av mäklaren.
    Han tog bl a kontakt med min styvson boende i Skottland och ordnade med fullmakt från honom samt höll honom informerad.
    Har tills nu fått den hjälp jag efterfrågat. Nu kvarstår hjälp med deklarationen, uträkning av skatt m.m. Förutsätter att det ska fungera lika bra som allt gjort hittills.
    Är nöjd med affären och det sätt som den genomfördes på. Läs mer
  • Nathali S
    Nathali S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Trevlig , kunnig , lätt anträffbar . 👍 Läs mer
    2018-08-01 Daniel F svarar Nathali S
    Tack så mycket för de fina orden Nathali och Bengt och tack för förtroendet att förmedla ert underbara smultronställe! Mvh Daniel
  • Gert Håkan Krister J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Proffsigt bemötande, man kände att man var i trygga händer. Läs mer
    2018-08-01 Daniel F svarar Gert Håkan Krister J
    Tack så mycket för förtroendet Håkan! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar. Mvh Daniel
  • Bojan S
    Bojan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi sålde en lägenhet i Borås. Victorias bemötande från första dagen var väldigt proffesionellt och ödmjukt. Hon lyssnade på våra önskemål, kom med förslag och sina inputs. Vi hoppades självklart på sälja minst för utgångspriset men med förutsättningarna blev det svårt. Victoria var under vägen väldigt positivt inställd och peppande mot att allt skulle gå bra. Villet det gjorde till slut. En helt klart duktig och proffesionell märklare som vi vid tillfälle absolut skulle anlita igen eller informera om för vänner. Läs mer
    2018-06-27 Victoria R svarar Bojan S
    Tack för de fina orden! Vi hade en bra öppen dialog från första stund och det var verkligen kul att samarbeta med er. Stort lycka till i framtiden!
  • Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt bostadsrätt. Var vänligt bemött av mäklaren.
    Lätt att komma överens med.

Hade förväntningar att kunna få lite bättre betalt för min bostadsrätt, men såsom marknaden ser ut för tillfället så får jag ändå vara nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-06-26 Victoria R svarar Mikael K
    Tack för förtroende Mikael. Jag hoppas du får en härlig sommar!
  • Mira S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt Länghemsvägen 21, Dannike.

Oerhört proffsig, lyhörd och sympatisk. Godhjärtad och lätt att få kontakt med.

Alltid tillmötesgående och kunnig. Rekommenderar honom till 100 %!! Läs mer
    2018-06-21 Daniel F svarar Mira S
    Tack för de fina orden Mira och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet!
  • Ulrika Marie-Therese B
    Ulrika Marie-Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hej, hjälpt min pappa att sälja hans sommarstuga. Både jag och min pappa har fått ett bra bemötande av Viktoria, framförallt stort förtroende då de har varit ett känslosamt beslut att sälja. Högsta betyg för dig och ditt glada sätt🌸 Läs mer
    2018-05-28 Victoria R svarar Ulrika Marie-Therese B
    Tack Ulrika för de fina betygen! Vi hade en bra och öppen dialog under hela affären. Lycka till!
  • Marwan Chamon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    det finns inte bättre mäklare
    mycket trevligt
    mycket bra
    och super bra Läs mer
  • Yvette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria Reichel valde vi som Mäklare vid försäljning av vårt hus. Hon gjorde ett grundligt arbete från början till slut. Hon var effektiv och smidig i hela processen. Hon arbetade proffsigt och satte våra intressen främst i denna försäljning av vårt hus som vi bott i i 23år. Läs mer
    2018-05-21 Victoria R svarar Yvette G
    Tack Yvette, det var väldigt roligt att samarbeta med er och sälja ert fina hus och en bonus att det blev en bra försäljning.
  • Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fantastisk på alla sättt.Väldigt sympatisk kunnig och noggrann.Kan varmt rekommendera Daniel.Vi har sålt ett hus och allt har gått smidigt och fort tack vare Daniel Läs mer
    2018-05-12 Daniel F svarar Anette E
    Stort tack för era fina ord Anette! Lycka till med ert nya boende!
  • Rune S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket nöjd. Snabb återkoppling. Lättillgänglig. Förtroendeingivande. Pernilla Säll Läs mer
    2018-05-03 Victoria R svarar Rune S
    Tack Pernilla, det var roligt att få jobba med er och det känns jättebra att ni är nöjda med resultatet.
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel har varit ett riktigt proffs när vi nu sålde våran bostadsrätt.
    Daniel är en mycket trevlig kille som det är ordning och reda med.
    Daniel skall vi anlita igen i framtiden. Läs mer
    2018-04-30 Daniel F svarar Jörgen J
    Tack för förtroendet och de fina orden Jörgen! Önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Harry S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria sålde fastighet åt mig på ett mycket proffsigt sätt.
    Mycket behaglig tjej att samarbeta med. Läs mer
    2018-04-30 Victoria R svarar Harry S
    Tack Harry för de fina orden. Det var en ära att få sälja din fastighet och att få arbeta med dig.
  • Nya Hem i Väst AB P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel, en ödmjuk mäklare som skapar förtroende genom sitt sätt och alltid återkopplar snabbt med klara besked, Med vänlig hälsning, Petet R Läs mer
    2018-04-30 Daniel F svarar Nya Hem i Väst AB P
    Stort tack Peter, för de fina orden och för förtroendet!
  • Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en lägenhet i mycket svåra förhållanden och ändå lyckades vi få ett bra pris. Mycket till hjälp genom mäklarens taktiska förmåga. Mycket trevligt bemötande. Jag kan helhjärtat rekommendera Jonas från Svensk fastighetsförmedling till alla som ska sälja. Läs mer
  • Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Proffsigt, trevligt, naturligt/äkta! Läs mer
    2018-03-26 Victoria R svarar Karin H
    Tack Karin, tack för förtroende! Det var kul att hjälpa dig.
  • Astrid T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Engagerad, serviceinriktad, inkännande och kunnig! Läs mer
    2018-03-06 Victoria R svarar Astrid T
    Tack Astrid för de fina orden. Det var kul att få förtroendet att arbeta för dig.
    Bästa hälsn
    Victoria
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra! vi är jätte nöjda med våran mäklare Läs mer
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    En mycket motiverad och engagerad mäklare. Mycket bra bemötande mot både köpare och säljare. Har absolut inget att klaga på utan det är bara toppbetyg! Seriös, pålitlig och engagerad.
    Tack Läs mer
    2018-01-19 Anna M svarar Lennart C
    Tack så mycket Lennart! Önskar dig en trevlig helg!
  • Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria Reichel på Svensk Fastighetsförmedling kan jag verkligen rekommendera. Oerhört professionell och driven mäklare. Gav mitt objekt de allra bästa förutsättningar inför försäljningen. Slutresultatet överträffade alla mina förväntningar Läs mer
    2018-01-16 Anna M svarar Gunilla S
    Tack för förtroendet och de fina orden!
    Med vänlig hälsning, Svensk Fastighetsförmedling Borås samt Bollebygd
  • Meliha D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt duktig och mycket professionellt mäklare skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-03-29 Daniel F svarar Meliha D
    Tack för det och tack för förtroendet Meliha! Hoppas ni trivs i ert fritidshus!
  • Kalle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tyvärr har vi en dålig upplevelse av att anlita Svensk fastighetsförmedling i Borås. Dålig information och obefintlig återkoppling. Välj helst annan mäklare Läs mer
    2017-12-20 Anna M svarar Kalle
    Hej, Tråkigt att du känner så. Vi har som mål att alltid överträffa våra kunders förväntningar.
    Anna genom Svensk Fastighetsförmedling
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är jätte nöjda med Jonas Elngren fastighetsmäklare i Svensk Fastight i Borås.
    Han har et gott bemötande og bra koll på läget.
    Mycket trevlig och jobbar bra för sina kunder.
    Vi kommer att anlita honom igen. 👍 Läs mer
    2017-12-08 Anna M svarar Solveig H
    Tack gör de fina orden och för förtroendet att vi fick sälja eran bostadsrätt! Trevlig helg!
  • Anna Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Växte efter hand! Upplevde Daniel som ärlig. Läs mer
    Anna M gillar detta
  • Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag kände mig trygg med min mäklare. Hon var kunnig och jag kände ett förtroende för henne. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Anette J
    Tack Anette för ditt förtroende! Det ska kännas tryggt att sälja med oss.
    Trevlig helg!
  • Rosanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas valde vi bland 4 olika mäklare. Han gav ett positivt intryck och ett förtroendeingivande bemötande. Han bedömde prisbilden bra och var ett bra stöd under försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Rosanna K
    Tack Rosanna, det ska kännas tryckt att sälja med oss. Trevlig helg!
  • Philip G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas på Svenskfastighetsförmedling i Borås var mycket proffesionell och gav kloka råd inför fotning och visning.
    Är mycket nöjd. Även bra bemötande på deras kontor i Borås. Läs mer
    2017-10-09 Anna M svarar Philip G
    Tack Philip och tack för förtroendet att vi fick sälja din bostadsrätt!
    Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd
  • Gerd K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren gav ett lugnt och proffsigt intryck. Han skyndade inte på utan vi fick all den tid vi behövde. Och vid kontraktsskrivninge var han noggrann och läst högt igenom dokumenten och svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2017-09-08 Anna M svarar Gerd K
    Tack Gerd för dina fina kommentarer, detta ska jag omedelbart hälsa honom.
    Trevlig helg!
    Bobutiken Borås/Bollebygd