Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Gerd K
    Gerd K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren gav ett lugnt och proffsigt intryck. Han skyndade inte på utan vi fick all den tid vi behövde. Och vid kontraktsskrivninge var han noggrann och läst högt igenom dokumenten och svarade på alla våra frågor.
    2017-09-08 Anna M svarar Gerd K
    Tack Gerd för dina fina kommentarer, detta ska jag omedelbart hälsa honom.
    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning
    Bobutiken Borås/Bollebygd
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är nöjda med husaffären! Bra bemötande från mäklaren..smidig affär!
    2017-09-08 Anna M svarar Thomas N
    Tack!
    Med vänlig hälsning Bobutiken Borås/bollebygd
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel var fantastiskt lyhörd och professionell från början till slut. Han kom med erfarna och bra rekommendationer.
    Låg alltid steget före och hade saker klara och förberedda.
    Jag trodde en försäljning skulle vara krånglig och ta tid, men det hela var oerhört enkelt. Daniel ordnade allt, jag behövde bara skriva under och följa hans vägledning!
    2017-08-25 Anna M svarar Pontus E
    Tack Pontus för dina fina ord!
    Från bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Signild S
    Signild S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren Daniel Forsell var mycket trevlig och hjälpsam . Även hans kvinnliga assistent var väldigt hjälpsam. De tom mötte mig på stationen o körde mig till kontoret , när det var dags att skriva kontrakt. Hörde snabbt av sig om de inte kunde svara när jag ringde. Tog reda på uppgifter som jag önskade och återkom snabbt.
    2017-08-25 Anna M svarar Signild S
    Tack Signild,
    Hoppas du kommer trivas i Borås och med din nya bostad!
    Med vänlig hälsning bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är supernöjda med det bemötande och service som Jonas Elmgren och hans medarbetare levererat från fösta informationstillfället till försäljningens avslut. En mäklare som verkligen lever upp till förväntningarna och lite till. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Snabba svar, bra tips och råd fick vi också. Vi kan varmt rekommendera denna mäklare som får högsta betyg! :-)
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel Forssell är en fantastisk mäklare! Lyhörd, trevlig, korrekt och otroligt proffsig. Allt har varit perfekt från första mötet till avslutad försäljning, vi har inte ett negativt ord att säga.
  • Stig A
    Stig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hej.
    Bemötandet av Jonas Elmgren får toppbetyg. Han har skött sin mäklarroll föredömligt. Lämnat information under hela försäljningen. Det finns inget att anmärka på. Dessutom en person som inger förtroende.
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Allt gick efter förväntan snabbt och smärtfritt.
  • Nana S
    Nana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket smidig försäljning, professionell mäklare med trevligt och behagligt bemötande. Hjälpte till med allt, stort som smått. Jag skulle anlita Sanna Nadj igen.

Nana Sund
    Mycket nöjd kund
  • Åke J
    Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket nöjd kund. Smidig och snabb affär!

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås