Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Gunilla S
    Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria Reichel på Svensk Fastighetsförmedling kan jag verkligen rekommendera. Oerhört professionell och driven mäklare. Gav mitt objekt de allra bästa förutsättningar inför försäljningen. Slutresultatet överträffade alla mina förväntningar Läs mer
    2018-01-16 Anna M svarar Gunilla S
    Tack för förtroendet och de fina orden!
    Med vänlig hälsning, Svensk Fastighetsförmedling Borås samt Bollebygd
  • Meliha D
    Meliha D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt duktig och mycket professionellt mäklare skulle gärna rekommendera. Läs mer
  • Kalle
    Kalle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tyvärr har vi en dålig upplevelse av att anlita Svensk fastighetsförmedling i Borås. Dålig information och obefintlig återkoppling. Välj helst annan mäklare Läs mer
    2017-12-20 Anna M svarar Kalle
    Hej, Tråkigt att du känner så. Vi har som mål att alltid överträffa våra kunders förväntningar.
    Anna genom Svensk Fastighetsförmedling
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är jätte nöjda med Jonas Elngren fastighetsmäklare i Svensk Fastight i Borås.
    Han har et gott bemötande og bra koll på läget.
    Mycket trevlig och jobbar bra för sina kunder.
    Vi kommer att anlita honom igen. 👍 Läs mer
    2017-12-08 Anna M svarar Solveig H
    Tack gör de fina orden och för förtroendet att vi fick sälja eran bostadsrätt! Trevlig helg!
  • Anna Maria S
    Anna Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Växte efter hand! Upplevde Daniel som ärlig. Läs mer
    Anna M gillar detta
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag kände mig trygg med min mäklare. Hon var kunnig och jag kände ett förtroende för henne. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Anette J
    Tack Anette för ditt förtroende! Det ska kännas tryggt att sälja med oss.
    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning, Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd
  • Rosanna K
    Rosanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas valde vi bland 4 olika mäklare. Han gav ett positivt intryck och ett förtroendeingivande bemötande. Han bedömde prisbilden bra och var ett bra stöd under försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Rosanna K
    Tack Rosanna, det ska kännas tryckt att sälja med oss. Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning, Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd
  • Philip G
    Philip G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas på Svenskfastighetsförmedling i Borås var mycket proffesionell och gav kloka råd inför fotning och visning.
    Är mycket nöjd. Även bra bemötande på deras kontor i Borås. Läs mer
    2017-10-09 Anna M svarar Philip G
    Tack Philip och tack för förtroendet att vi fick sälja din bostadsrätt!
    Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd
  • Gerd K
    Gerd K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren gav ett lugnt och proffsigt intryck. Han skyndade inte på utan vi fick all den tid vi behövde. Och vid kontraktsskrivninge var han noggrann och läst högt igenom dokumenten och svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2017-09-08 Anna M svarar Gerd K
    Tack Gerd för dina fina kommentarer, detta ska jag omedelbart hälsa honom.
    Trevlig helg!
    Bobutiken Borås/Bollebygd
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är nöjda med husaffären! Bra bemötande från mäklaren..smidig affär! Läs mer
    2017-09-08 Anna M svarar Thomas N
    Tack!
    Med vänlig hälsning Bobutiken Borås/bollebygd
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel var fantastiskt lyhörd och professionell från början till slut. Han kom med erfarna och bra rekommendationer.
    Låg alltid steget före och hade saker klara och förberedda.
    Jag trodde en försäljning skulle vara krånglig och ta tid, men det hela var oerhört enkelt. Daniel ordnade allt, jag behövde bara skriva under och följa hans vägledning! Läs mer
    2017-08-25 Anna M svarar Pontus E
    Tack Pontus för dina fina ord!
    Från bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Signild S
    Signild S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren Daniel Forsell var mycket trevlig och hjälpsam . Även hans kvinnliga assistent var väldigt hjälpsam. De tom mötte mig på stationen o körde mig till kontoret , när det var dags att skriva kontrakt. Hörde snabbt av sig om de inte kunde svara när jag ringde. Tog reda på uppgifter som jag önskade och återkom snabbt. Läs mer
    2017-08-25 Anna M svarar Signild S
    Tack Signild,
    Hoppas du kommer trivas i Borås och med din nya bostad!
    Med vänlig hälsning bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är supernöjda med det bemötande och service som Jonas Elmgren och hans medarbetare levererat från fösta informationstillfället till försäljningens avslut. En mäklare som verkligen lever upp till förväntningarna och lite till. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Snabba svar, bra tips och råd fick vi också. Vi kan varmt rekommendera denna mäklare som får högsta betyg! :-) Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel Forssell är en fantastisk mäklare! Lyhörd, trevlig, korrekt och otroligt proffsig. Allt har varit perfekt från första mötet till avslutad försäljning, vi har inte ett negativt ord att säga. Läs mer
  • Stig A
    Stig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hej.
    Bemötandet av Jonas Elmgren får toppbetyg. Han har skött sin mäklarroll föredömligt. Lämnat information under hela försäljningen. Det finns inget att anmärka på. Dessutom en person som inger förtroende. Läs mer
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Allt gick efter förväntan snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • Nana S
    Nana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket smidig försäljning, professionell mäklare med trevligt och behagligt bemötande. Hjälpte till med allt, stort som smått. Jag skulle anlita Sanna Nadj igen.

Nana Sund
    Mycket nöjd kund Läs mer