Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 37 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Nathali S
    Nathali S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Trevlig , kunnig , lätt anträffbar . 👍 Läs mer
  • Gert Håkan Krister J
    Gert Håkan Krister J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Proffsigt bemötande, man kände att man var i trygga händer. Läs mer
  • Bojan S
    Bojan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi sålde en lägenhet i Borås. Victorias bemötande från första dagen var väldigt proffesionellt och ödmjukt. Hon lyssnade på våra önskemål, kom med förslag och sina inputs. Vi hoppades självklart på sälja minst för utgångspriset men med förutsättningarna blev det svårt. Victoria var under vägen väldigt positivt inställd och peppande mot att allt skulle gå bra. Villet det gjorde till slut. En helt klart duktig och proffesionell märklare som vi vid tillfälle absolut skulle anlita igen eller informera om för vänner. Läs mer
    2018-06-27 Victoria R svarar Bojan S
    Tack för de fina orden! Vi hade en bra öppen dialog från första stund och det var verkligen kul att samarbeta med er. Stort lycka till i framtiden!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt bostadsrätt. Var vänligt bemött av mäklaren.
    Lätt att komma överens med.

Hade förväntningar att kunna få lite bättre betalt för min bostadsrätt, men såsom marknaden ser ut för tillfället så får jag ändå vara nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-06-26 Victoria R svarar Mikael K
    Tack för förtroende Mikael. Jag hoppas du får en härlig sommar!
  • Mira S
    Mira S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt Länghemsvägen 21, Dannike.

Oerhört proffsig, lyhörd och sympatisk. Godhjärtad och lätt att få kontakt med.

Alltid tillmötesgående och kunnig. Rekommenderar honom till 100 %!! Läs mer
    2018-06-21 Daniel F svarar Mira S
    Tack för de fina orden Mira och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet!
  • Ulrika Marie-Therese B
    Ulrika Marie-Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hej, hjälpt min pappa att sälja hans sommarstuga. Både jag och min pappa har fått ett bra bemötande av Viktoria, framförallt stort förtroende då de har varit ett känslosamt beslut att sälja. Högsta betyg för dig och ditt glada sätt🌸 Läs mer
    2018-05-28 Victoria R svarar Ulrika Marie-Therese B
    Tack Ulrika för de fina betygen! Vi hade en bra och öppen dialog under hela affären. Lycka till!
  • Marwan Chamon D
    Marwan Chamon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    det finns inte bättre mäklare
    mycket trevligt
    mycket bra
    och super bra Läs mer
  • Yvette G
    Yvette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria Reichel valde vi som Mäklare vid försäljning av vårt hus. Hon gjorde ett grundligt arbete från början till slut. Hon var effektiv och smidig i hela processen. Hon arbetade proffsigt och satte våra intressen främst i denna försäljning av vårt hus som vi bott i i 23år. Läs mer
    2018-05-21 Victoria R svarar Yvette G
    Tack Yvette, det var väldigt roligt att samarbeta med er och sälja ert fina hus och en bonus att det blev en bra försäljning.
  • Anette E
    Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fantastisk på alla sättt.Väldigt sympatisk kunnig och noggrann.Kan varmt rekommendera Daniel.Vi har sålt ett hus och allt har gått smidigt och fort tack vare Daniel Läs mer
    2018-05-12 Daniel F svarar Anette E
    Stort tack för era fina ord Anette! Lycka till med ert nya boende!
  • Rune S
    Rune S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket nöjd. Snabb återkoppling. Lättillgänglig. Förtroendeingivande. Pernilla Säll Läs mer
    2018-05-03 Victoria R svarar Rune S
    Tack Pernilla, det var roligt att få jobba med er och det känns jättebra att ni är nöjda med resultatet.
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel har varit ett riktigt proffs när vi nu sålde våran bostadsrätt.
    Daniel är en mycket trevlig kille som det är ordning och reda med.
    Daniel skall vi anlita igen i framtiden. Läs mer
    2018-04-30 Daniel F svarar Jörgen J
    Tack för förtroendet och de fina orden Jörgen! Önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Harry S
    Harry S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria sålde fastighet åt mig på ett mycket proffsigt sätt.
    Mycket behaglig tjej att samarbeta med. Läs mer
    2018-04-30 Victoria R svarar Harry S
    Tack Harry för de fina orden. Det var en ära att få sälja din fastighet och att få arbeta med dig.
  • Nya Hem i Väst AB P
    Nya Hem i Väst AB P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel, en ödmjuk mäklare som skapar förtroende genom sitt sätt och alltid återkopplar snabbt med klara besked, Med vänlig hälsning, Petet R Läs mer
    2018-04-30 Daniel F svarar Nya Hem i Väst AB P
    Stort tack Peter, för de fina orden och för förtroendet!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en lägenhet i mycket svåra förhållanden och ändå lyckades vi få ett bra pris. Mycket till hjälp genom mäklarens taktiska förmåga. Mycket trevligt bemötande. Jag kan helhjärtat rekommendera Jonas från Svensk fastighetsförmedling till alla som ska sälja. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Proffsigt, trevligt, naturligt/äkta! Läs mer
    2018-03-26 Victoria R svarar Karin H
    Tack Karin, tack för förtroende! Det var kul att hjälpa dig.
  • Astrid  T
    Astrid T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Engagerad, serviceinriktad, inkännande och kunnig! Läs mer
    2018-03-06 Victoria R svarar Astrid T
    Tack Astrid för de fina orden. Det var kul att få förtroendet att arbeta för dig.
    Bästa hälsn
    Victoria
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra! vi är jätte nöjda med våran mäklare Läs mer
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    En mycket motiverad och engagerad mäklare. Mycket bra bemötande mot både köpare och säljare. Har absolut inget att klaga på utan det är bara toppbetyg! Seriös, pålitlig och engagerad.
    Tack Läs mer
    2018-01-19 Anna M svarar Lennart C
    Tack så mycket Lennart! Önskar dig en trevlig helg!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria Reichel på Svensk Fastighetsförmedling kan jag verkligen rekommendera. Oerhört professionell och driven mäklare. Gav mitt objekt de allra bästa förutsättningar inför försäljningen. Slutresultatet överträffade alla mina förväntningar Läs mer
    2018-01-16 Anna M svarar Gunilla S
    Tack för förtroendet och de fina orden!
    Med vänlig hälsning, Svensk Fastighetsförmedling Borås samt Bollebygd
  • Meliha D
    Meliha D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt duktig och mycket professionellt mäklare skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-03-29 Daniel F svarar Meliha D
    Tack för det och tack för förtroendet Meliha! Hoppas ni trivs i ert fritidshus!
  • Kalle
    Kalle skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tyvärr har vi en dålig upplevelse av att anlita Svensk fastighetsförmedling i Borås. Dålig information och obefintlig återkoppling. Välj helst annan mäklare Läs mer
    2017-12-20 Anna M svarar Kalle
    Hej, Tråkigt att du känner så. Vi har som mål att alltid överträffa våra kunders förväntningar.
    Anna genom Svensk Fastighetsförmedling
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är jätte nöjda med Jonas Elngren fastighetsmäklare i Svensk Fastight i Borås.
    Han har et gott bemötande og bra koll på läget.
    Mycket trevlig och jobbar bra för sina kunder.
    Vi kommer att anlita honom igen. 👍 Läs mer
    2017-12-08 Anna M svarar Solveig H
    Tack gör de fina orden och för förtroendet att vi fick sälja eran bostadsrätt! Trevlig helg!
  • Anna Maria S
    Anna Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Växte efter hand! Upplevde Daniel som ärlig. Läs mer
    Anna M gillar detta
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag kände mig trygg med min mäklare. Hon var kunnig och jag kände ett förtroende för henne. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Anette J
    Tack Anette för ditt förtroende! Det ska kännas tryggt att sälja med oss.
    Trevlig helg!
  • Rosanna K
    Rosanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas valde vi bland 4 olika mäklare. Han gav ett positivt intryck och ett förtroendeingivande bemötande. Han bedömde prisbilden bra och var ett bra stöd under försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-14 Anna M svarar Rosanna K
    Tack Rosanna, det ska kännas tryckt att sälja med oss. Trevlig helg!
  • Philip G
    Philip G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jonas på Svenskfastighetsförmedling i Borås var mycket proffesionell och gav kloka råd inför fotning och visning.
    Är mycket nöjd. Även bra bemötande på deras kontor i Borås. Läs mer
    2017-10-09 Anna M svarar Philip G
    Tack Philip och tack för förtroendet att vi fick sälja din bostadsrätt!
    Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd
  • Gerd K
    Gerd K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren gav ett lugnt och proffsigt intryck. Han skyndade inte på utan vi fick all den tid vi behövde. Och vid kontraktsskrivninge var han noggrann och läst högt igenom dokumenten och svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2017-09-08 Anna M svarar Gerd K
    Tack Gerd för dina fina kommentarer, detta ska jag omedelbart hälsa honom.
    Trevlig helg!
    Bobutiken Borås/Bollebygd
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är nöjda med husaffären! Bra bemötande från mäklaren..smidig affär! Läs mer
    2017-09-08 Anna M svarar Thomas N
    Tack!
    Med vänlig hälsning Bobutiken Borås/bollebygd
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel var fantastiskt lyhörd och professionell från början till slut. Han kom med erfarna och bra rekommendationer.
    Låg alltid steget före och hade saker klara och förberedda.
    Jag trodde en försäljning skulle vara krånglig och ta tid, men det hela var oerhört enkelt. Daniel ordnade allt, jag behövde bara skriva under och följa hans vägledning! Läs mer
    2017-08-25 Anna M svarar Pontus E
    Tack Pontus för dina fina ord!
    Från bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Signild S
    Signild S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mäklaren Daniel Forsell var mycket trevlig och hjälpsam . Även hans kvinnliga assistent var väldigt hjälpsam. De tom mötte mig på stationen o körde mig till kontoret , när det var dags att skriva kontrakt. Hörde snabbt av sig om de inte kunde svara när jag ringde. Tog reda på uppgifter som jag önskade och återkom snabbt. Läs mer
    2017-08-25 Anna M svarar Signild S
    Tack Signild,
    Hoppas du kommer trivas i Borås och med din nya bostad!
    Med vänlig hälsning bobutiken i Borås/Bollebygd
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi är supernöjda med det bemötande och service som Jonas Elmgren och hans medarbetare levererat från fösta informationstillfället till försäljningens avslut. En mäklare som verkligen lever upp till förväntningarna och lite till. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Snabba svar, bra tips och råd fick vi också. Vi kan varmt rekommendera denna mäklare som får högsta betyg! :-) Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel Forssell är en fantastisk mäklare! Lyhörd, trevlig, korrekt och otroligt proffsig. Allt har varit perfekt från första mötet till avslutad försäljning, vi har inte ett negativt ord att säga. Läs mer
  • Stig A
    Stig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hej.
    Bemötandet av Jonas Elmgren får toppbetyg. Han har skött sin mäklarroll föredömligt. Lämnat information under hela försäljningen. Det finns inget att anmärka på. Dessutom en person som inger förtroende. Läs mer
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Allt gick efter förväntan snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • Nana S
    Nana S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket smidig försäljning, professionell mäklare med trevligt och behagligt bemötande. Hjälpte till med allt, stort som smått. Jag skulle anlita Sanna Nadj igen.

Nana Sund
    Mycket nöjd kund Läs mer