Jens Bergenström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 67 kunder tycker om Jens Bergenström

• Ingalill J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-21

Jens Bergenström en enormt bra Fastighetsmäklare,
    En verklig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling
    Från första kontakten via besök, lägenhetsvisning av en fantastisk lägenhet till kontrakt-skrivning tog det 8 dagar.
    Sen var det klart , inga oklarheter, snabb, trevlig, alltid svar i telefon eller sms.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    Mikael B gillar detta
  • Elvira M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-20

Sålde bostadsrätt med hjälp av Jens. Vi är jättenöjda. Proffsigt och engagerat bemötande, tydlig och snabb. Vi rekommenderar varmt Jens för försäljning av en bostad. Läs mer
    2019-02-21 Jens B svarar Elvira M
    Tack Elvira för era fina ord! Ett fint samarbete där ni hjälpte mig med svar på mina frågor under hela processen, vilket gav ett fint resultat!
  • Maj-Britt E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-16

Jens Bergenström är en fantastisk mäklare; lugn, saklig, trevlig och mycket förtroendeingivande!
    Han är dessutom snabb och mycket korrekt i både arbetet och när det gäller återkoppling via telefon/mail/sms.

Jag har fått hjälp att sälja min mammas bostadsrätt och jag är mycket glad och tacksam för att Jens hade möjlighet att ta åt sig uppdraget för vår räkning.

Jag fick också möjlighet att se hur bra Jens lyckades bemöta köparna, som hade svårt med svenska språket och att förstå vad alla paragrafer i köpekontraktet innebar. Även här visade Jens ett stort tålamod, lugn och med bra förklaringar så att de kunde förstå innehållet på ett bra sätt.

Sammanfattningsvis är jag mycket, mycket nöjd med Jens fina mäklararbete för vår räkning och jag kommer verkligen att rekommendera honom vidare! Läs mer
    2019-02-18 Jens B svarar Maj-Britt E
    Oj vad glad jag blir! Tusen tack!
    Glöm inte att detta var ett samarbete som gav ett lyckat resultat. Urplockning, städning och styling, bara en del av de rätta stegen som ni gjorde för att få ut en så bra försäljning som möjligt.
    Strålande jobbat👏🏻
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-08

Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt.
    Vi har under hela processen blivit trevligt bemötta och snabbt fått hjälp att få reda på sådant vi undrat över. Samt fått hjälp att veta vad nästa steg blir i processen. Ex hur budgivningen går till väga och vad som händer därefter.

Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-02-18 Jens B svarar Rickard K
    Tusen tack för dina fina ord! Kul att få hjälpa er över processen och att ni känner er nöjda!
  • Jocke P
    Jocke P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-06

Sålt ett kedjehus i en brf. Mäklaren var lugn och metodisk. Jag anser att vi satte en ganska hög målsättning för vad jag skulle få för bostaden men i slutänden nådde vi nästan hela vägen. Mäklaren höll mig informerad och svarade snabbt på frågor.
    Jag är nöjd! Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Jocke P
    Tack för de fina orden! Nästan hela vägen till målsättningen:). Kul att du är nöjd!
  • Cecilia J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-04

Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och inte för påstridig. Enkel att prata med. Bra på att återkoppla.Jag skulle rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Cecilia J
    Tack för de fina orden! Nu siktar vi på fint resultat i nästa projekt!
  • Ola J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-04

Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren Jens har varit klockren i kontakten med oss. Rekommenderar starkt att anlita honom. Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Ola J
    Tack! Kul att ni är nöjda! Mot nya projekt:).
  • Sandra N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-25

Bra bemötande! Professionellt! Läs mer
    2019-02-01 Jens B svarar Sandra N
    Tack Sandra, kul att hjälpa er tillbaka till Dagny igen:)!
  • Gabriel K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-22

Jens Bergenström är verkligen en proffesionell och duktig mäklare. Oerhört noggrann och ser till att både köpare och säljare känner sig trygg. Har bara positiva omdömen om Jens Läs mer
    2019-01-22 Jens B svarar Gabriel K
    Hej Gabriel och tack för din fina rekommendation. Kul att din upplevelse varit så bra! Lycka till med ditt nya boende!
  • Liisa Annikki R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-18

Jens har varit fantastisk, från början till slut, genom hela processen av min lägenhetsförsäljning. Lägenheten såldes på distans då jag redan flyttat till en annan stad ca.40mil bort, men allt löste sig smidigt trots att det skedde under julledigheten. Proffsig, kunnig, stort engagemang och otroligt fint bemötande trots att jag stundtals själv var en virrpanna. Dessutom blev lägenheten såld redan innan visning, med en fin vinst dessutom, så kan inte vara mer än nöjd!
    Så tack Jens för en fantastisk försäljning - du är GRYM! Läs mer
    2019-01-20 Jens B svarar Liisa Annikki R
    Tusen tack för de fina orden Liisa, det uppskattas enormt!
    Ja det gick fort i svängarna men det löste du och David på ett fint sätt!
    Postnords pappersstrul till trots så gick detta enkelt och smidigt:)
    Tack för din fina rekommendation!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund