Jens Bergenström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17
781 23 Borlänge — Visa karta

Vad tror Jens att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 50 kunder tycker om Jens Bergenström

• Annette Christina B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Häradsvägen.
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren av alla frågor vi ställde
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Annette Christina B
    Tack för din rekommendation och kul att jag levde upp till era förväntningar. Nu ska vi se till att det blir bra vid er försäljning!
  • Hella L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jens uppfyllde alla våra förväntningar,
    kunnig, saklig, lugn och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med köpet och rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Hella L
    Tack så mycket för er rekommendation och grattis till er fina lägenhet!
  • Susanne H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus på Brokroken 5 D I Borlänge. Blev utomordentligt bemött av mäklaren. Hade stora förväntningar och mäklaren levde verkligen upp till det. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Susanne H
    Kul att du kan rekommendera mig vidare och kul att affären gick så snabbt och smidigt! Tack för de fina orden!
  • Frida N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren hade ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Var lätt att få tag på och svarade på alla frågor jag hade. Läs mer
    2018-09-28 Jens B svarar Frida N
    Tack så mycket för din rekommendation! En snabb och smidig affär. Nu ska vi få igenom godkännande bara så att du kan flytta in snabbt:).
  • Helen N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min man köpte en sommarstuga i Borlänge Dalarna . Trots att vi budade från utlandet och köpte fastigheten osedd så fungerade allt så smidigt. Vi är oerhört nöjda med fastighetsmäklaren Jens Bergenström som som var så hjälpsam då min man kom till Sverige för att se vårt köp. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Helen N
    Tack Helen för de fina orden, en rolig affär att genomföra och extra roligt att få visa Steven vad ni har köpt;). Hoppas ni kommer trivas här i Borlänge på somrarna!
  • Anette E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är supernöjd, snabb och bra återkoppling vilket ledde till snabb affär. Kan varmt rekommendera Jens, han fick förtroende att sälja ännu en till lägenhet åt mig. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Anette E
    Tack Anette för din återkoppling och kul att du är nöjd! Nu kör vi nästa och hoppas på samma fina resultat:)!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren prickade helt rätt i värderingen av huset som vi sålde, även om vi självklart önskade få mer:)
    Proffesionellt bemötande i alla skeenden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Thomas M
    Haha, till och med när man prickar rätt så blir det fel:). Jätteroligt att jobba med er och kul att få tipsat om huset ni köpte även om jag inte sålde.
    Tack för ett gott samarbete!
  • Ludvig Pär L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genomgående bra bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Ludvig Pär L
    Tack Ludvig för de fina orden och lycka till i din superfina lägenhet!
  • Nora S
    Nora S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt hus i Borlänge. Mäklaren var väldigt professionell och bemötade oss jättebra. Han har varit väldigt hjälpsam att förstå allt som handlar av finasering och vi blev fast på berättelse av huset samt att det gick så bra alltihop. Han är verkligen rekommendera om en dag behöver vi använda oss av en mäklare företag så vill vi ha honom som vår mäklare. Vi kan bara säga han har valt rätt yrke. 100% ++++ nöjda Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Nora S
    Tack Nora för din rekommendation! Kul att kunna hjälpa till med flera olika delar av köpet, allt är inte självklart vid fastighetsköp.
    Kul att ni är nöjda och stort lycka till med ert fina hus!
  • Mats H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning av sommarstuga.
    Mycket trevligt bemötande och ytterst hjälpsam med allt som dykt upp under försäljningen.
    Förväntningarna var att få stugan såld och det är uppfyllt.
    Bra jobbat Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Mats H
    Efter lite strul längs vägen så gick det ju vägen till slut, kul att ni är nöjda med servicen och tack Mats för er rekommendation!
  • Björn Allan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt fritidshus.
    Ett fantastiskt fint bemötande av mäklaren som ställde upp från tidig morgon till sen kväll.
    Alla frågor vi ställde fick ett svar.
    Visste mäklaren inte svaret tog han reda på det och kontaktade oss.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Björn Allan C
    Tack Björn för de fina orden! Kul att kunna hjälpa er att köpa ert fina fritidshus. Ett jätteroligt samarbete och ni kommer få det så härligt och fint därute!
  • Maria K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabbt gick försäljningen av min bostadsrätt, enkelt och ett väldigt positivt bemötande av Jens, en topp mäklare. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Maria K
    Tack Maria för de fina orden, du gjorde allt i rätt ordning= bra resultat:).
    Mycket bra samarbete:)
  • Annagreta E
    Annagreta E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt fint och lugnt bemötande. Han levde mycket väl upp till mina förväntningar. Eftersom man är osäker när det gäller affärer med bostäder.
    Min upplevelse var att han lyssnade och var väldigt trygg och saklig i sin framtoning, något jag verkligen uppskattar. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Annagreta E
    Tack så mycket för de fina orden, rätt val med Marits grymma styling och ett bra samarbete gav ett enormt bra resultat!
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt på 2 rok i Borlänge. Jag och min sambo har genom hela processen blivit otroligt professionellt och flexibelt bemötta av vår mäklare. Jag hade aldrig sålt en bostad innan, men med Jens kändes hela processen mycket trygg. Vi valde b.la att en tid dra annonsen tillbaka och avvakta med försäljning, vilket aldrig var ett problem. När vi sedan hade hittat ny bostad och ville lägga ut vår bostad för försäljning igen var bemötandet mycket trevligt och allt från Jens sida gick snabbt och smidigt. Sammantaget: otroligt nöjda och vill definitivt använda oss av Jens vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Emilia P
    Tack Emilia, kul att det blev så oerhört bra. Ett mycket ett beslut av er att backa ett steg:)!
  • Ronja D
    Ronja D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp utav Jens Bergenström på svenskfastighetsförmedling. Jag har blivit bra bemött och alla förväntningar som jag hade levdes upp. Jag ville ha min bostadsrätt såld helst innan den "riktiga" visningen och så blev det. Jag är väldigt nöjd med servicen. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Ronja D
    Hej Ronja, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • Kim N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har haft ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande redan från start till slut. Hans rekommendationer hade alltid god grund men jag valde vissa fall tycka annorlunda och trots det hade han tålamod och agerade utifrån min önskan. I slutändan så visade det sig klokt att följa Jens råd och till sist vart affären av mycket god kvalité och alla inblandade vart nöjda. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Kim N
    Hej Kim, kul att det gick bra till sist! Ibland får man kämpa lite extra innan det går vägen!
    Tack för din rekommendation!
  • Markus M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt min lägenhet via Jens Bergenström. En mäklare som levt upp till mina förväntningar även över mina förväntningar under hela försäljningsprocessen. Mycket engagerad mäklare som sätter kunden i centrum.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Markus M
    Tack för din rekommendation Markus! Kul att hjälpa till och lycka till med flytten till Falun!
  • Lars E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett fritidshus ,mäklaren var tillmötesgående o hjälpsam o vi är väldigt nöjda med Jens Bergenström Tack för all hjälp Lars o Åsa Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Lars E
    Tack för de fina orden samt den fina rekommendationen! Trevligt med en annorlunda försäljning innefattande både hembesök och långväga post:).// Jens
  • Lars L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en sommar stuga,som det gick fort och smidigt att säljas med trevlig personal från Svensk Fastighets Förmedling i Borlänge Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lars L
    Tack Lars för de fina orden! Trevligt att hjälpa till!
  • Linda Veronica F
    Linda Veronica F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en bostad och blev väl bemött, en trevlig och hjälpsam mäklare som förstod min situation! Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Linda Veronica F
    Tack så mycket, kul att vi kunde vara behjälpliga på flera plan!
  • Lill L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt hus på Spanngatan i Borlänge och tycker att mäklaren hade ett trevligt och proffsigt bemötande under visningen. Han svarade snabbt på frågor via sms efter visningen och informerat på ett tydligt sätt inför budgivningen. En bra och förtroende ingivande mäklare. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lill L
    Tack Lill för de fina orden! Välkommen till Borlänge:)!
  • Joel N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är kanon bra, har både köpt och sålt med honom som mäklare. Han är engagerad, kunnig och lugn. Samt väldigt bra på att hålla en upptadetrad. Bättre än så här blir det inte. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Joel N
    Tack Joel, kul att kunna hjälpa till vid både köp och försäljning!
  • Lars Gunnar H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström har gjort ett kanonjobb. Sympatisk och ödmjuk man som sätter kunden i centrum. Kan varmt rekommenderas att användas som mäklare till dig som går i säljtankar av din fastighet. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lars Gunnar H
    Tack så mycket! Tack för ett mycket bra samarbete!
  • Therese P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och bra bemötande. Smidig affär! Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Therese P
    Tack Therese för de fin orden trots en del strul på slutet!
  • Gustaf B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt hus genom Jens och har fått ett mycket bra bemötande. Affären har gått mycket smidigt. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Gustaf B
    Tack för de fina orden Gustaf, trots lite strul..
  • Idris A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är mycket nöjd med hur jag blev bemött av Jens. Han var trevlig och väldigt erfaren. Han uppfyllde mina förväntningar till 100%, skulle rekommendera honom väldigt mycket. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Idris A
    Tack Idris! Blev bra efter några turer hit och dit!
  • Malin S
    Malin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Mycket engagerad och han lägger ner hela sin själ till att det ska lyckas på bästa sätt för mig som mig säljare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Malin S
    Tack Malin! Jättekul att hjälpa dig och att det gick så snabbt och smidigt. Tack för de fina orden!
  • Max A
    Max A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt bemötande från första möte till sista handslag! Hårt jobb och bra tillgänglighet är två av Jens största styrkor! Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Max A
    Tack Max! Blev kanon.. till sist:). Hårt jobb gav resultat:)
  • Anna L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tydlig och bra kommunikation. Fått bra information under resans gång, han lyssnade på mina önskemål och vi jobbade efter dem. Flexibel, trevlig och seriös!
    Sålt en lägenhet, en 4:a - på 100kvadrat.
    Smidigt samarbete - väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Anna L
    Tack Anna! Jättekul att hjälpa dig och det var trevligt att du gav mig lite nya insikter på hur jag kan utföra mäklaryrket!
  • Roberto V skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt på Fyra rum och kök på 99,5 kvadratmeter i centrala Borlänge.
    Jens tog sig tid snabbt för en visning då jag inte kunde det datumet den öppna visningen var. Han var väldigt behjälplig och också lätt att få kontakt med. Avtalsskrivningen gick snabbt och smidigt dock utan stress. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Roberto V
    Tack så mycket för de fina orden! Det löste sig bra med köpet!
  • Musbahu Aremu A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!
    Wow vilken underbar mäklare.
    Fantastiskt bemötande och rådgivande människa.
    Han kunde upfylla mina förväntningar mer än jag hade förväntat mig.
    Han ska få pris 🏆 för att han kan göra bra äffar. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Musbahu Aremu A
    Tack Musbahu och grattis till ert nya boende! Fina ord!
  • Tommy B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostad kanon bra mäklare,bra bemötande och förklara bra skulle rekommendera han till andra🙂 Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Tommy B
    Tack Tommy, blev ju jättebra det där! Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Johan C
    Johan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!

Jag och min sambo är extremt nöjda med vår mäklare, Jens Bergenström. Ambitiös, trygg och han hade förståelse genom hela processen. Är en stor sak att sälja sin bostad och vi fick bra stöttning och råd. Kan starkt rekommendera denna nyblivna mäklare. Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Johan C
    Hej Johan och tack för de fina orden, kul att få hjälpa er och kul med en så lyckad affär!
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kunnig, seriös och personlig mäklare! Väldigt snabb på återkoppling, lättillgänglig samt det personliga bemötandet bidrog till att vi fick ett väldigt stort förtroende för Jens. Noggrant och metodiskt beskrev han hur en bostadsaffär går till, vilket uppskattades väldigt mycket av oss som är nya när det gäller bostadsaffärer.
    Rekommenderas varmt, har bara gott att säga om Jens! Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Victoria A
    Mycket fina ord, tusen tack! Ni kommer få det kanon i ert nya boende!
  • Hans Joel S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket profesionell och trevlig mäklare. Bra information till mig som kund. Har fått bättre hjälp och bättre bemötande än jag hade kunnat förvänta mig. Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Hans Joel S
    Tack Joel för de fina orden, kul att det gick vägen efter en del strul:). Det ska inte gå lätt alla gånger, då lär man sig inget nytt:). Återigen tack!
  • Mikael K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra, lugn, sansad och proffsig Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Mikael K
    Tack så mycket för de fina orden!
  • Hans G
    Hans G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En legend på isen som som sadlat om till mäklar med bravur..rekommenderas på det varmaste.. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Hans G
    Tack Hasse! Kul att höra, tack för ett trevligt samarbete!
  • Arne E
    Arne E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens utförde hela försäljningsprocessen på ett exemplariskt sätt. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Arne E
    Tack Arne! Tack för ett trevligt samarbete!
  • Mariann R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.Jens är lugn, lojal och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har vi haft en öppen dialog och bra kommunikation. Tack för god service! 👍 Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Mariann R
    Tack för de fina orden Mariann, ett nöje att få samarbeta med dig!
  • Anette I skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker att han är en mycket kompetent och duktig mäklare. Även mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Anette I
    Tack Anette för de fina orden och ett mycket bra samarbete!
  • Glenn H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har varit aktiv och begälplig i alla siuationer Läs mer
    2017-11-04 Jens B svarar Glenn H
    Tack så mycket Glenn! Ett trevligt samarbete!
  • Maria J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Service i världsklass o en engagerad mäklare 😊. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Maria J
    Tack så mycket Maria för de fina orden!
  • Karin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är allt igenom god!! Det är ett ”kort” att satsa på. Han vill kunna bistå både säljare (som jag är) och köpare på det bästa sätt!! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Karin S
    Tack Karin! En ära att få ha hjälpt er med ert fina hus!
  • Henrik S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det var upplyftande att se mäklaren Jens i arbete. Kundorienterad, service- och målinriktad. Dessutom noggrann med alla formkrav som ställs på mäklare och för att sälja fastigheter. Jag rekommenderar Jens till alla som ska sälja sin fastighet. Bättre än så blir det inte. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Henrik S
    Tusen tack för de fina orden! Ett jättetrevligt samarbete kring ett fantastiskt fint hus!
  • Louise L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket professionell, ödmjuk samt tillgänglig mäklare! Man kände sig trygg från början till slut! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Louise L
    Tack så mycket Louise och stort lycka till med ert nya hus! Kommer bli ett perfekt boende för er!
  • ?
    ? skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren [Jens Bergenström ] skötte affären på ett föredömligt sätt. Allt från första kontakt till dess affären var avslutad. Visade både på kunnighet och intresse för affären. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar ?
    Tack för de fina orden. Var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen!
  • Dennis T skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har med stor kompetens och trevligt bemötande genomfört en väldigt bra bostadsaffär. Inget annat än goda erfarenheter! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Dennis T
    Tack så mycket Dennis för de fina orden!
  • Eva A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Timmötesgående, serviceinriktad och gav hela tiden relevant återkoppling. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Eva A
    Tack Eva för de fina orden, jätteroligt att få hjälpa till med er lägenhet!
  • Linn G
    Linn G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag ger Jens toppbetyg! Gjorde mitt första lägenhetsköp och kände mig trygg och handledd genom allt från budgivning till själva köpet. Jens har varit kommunikativ, alltid svarat på mina många frågor snabbt och tydligt och höll mig hela tiden underrättad under budgivningen. Allt har med andra ord skett väldigt professionellt och som pricken över i:et med ett trevligt bemötande. Jag tackar för en bra första upplevelse i bostadsdjungeln! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Linn G
    Tusen tack Linn! Jätteroligt att jag fick hjälpa dig till din första bostadsaffär och att du är nöjd med mitt jobb!
    Mikael B gillar detta
  • Pär S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Väldigt bra bemötande. Seriös, noggrann och trevlig. Levde upp till min förväntan med råge, överträffade förväntningarna till och med. Är supernöjd med Jens Bergenström som mäklare. Läs mer
Mikael Björklund
Camilla Bergdahl