Jens Bergenström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 54 kunder tycker om Jens Bergenström

• Maria L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det finns anledning till varför jag valde Jens när jag sålde min lägenhet. Har bara gott att säga om honom.
    Han vet att jag vill att det ska gå snabbt, smidigt och att han även ska kunna återkoppla om det är något. Dessutom är han trevlig och kan ta att jag vill vara med och lägga mig i ibland haha
    Riktigt nöjd och kommer rekommendera honom till mina vänner och bekanta Läs mer
    2018-12-14 Jens B svarar Maria L
    Tack så mycket för de fina orden! Det är bra, kan behöva lite styrning:). Kul att du vill rekommendera mig vidare!
  • Jonna P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min bostadsrätt och Jens skötte allt detta på ett proffsigt och förtroendefullt sätt. Den blev såld och allt blev bra. Skulle absolut anlita Jens igen om jag skulle sälja igen! Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Jonna P
    Tack Jonna för de fina orden! Kul att du vill komma tillbaka i framtiden även om du skall bo i ditt nya fina boende en lång tid framöver:)
  • Camilla H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jens på svensk fastighetsförmedling och vi är supernöjda! Jens var mycket duktig och överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Camilla H
    Tack för er rekommendation och skönt/kul att gick så smidigt så att ni kan ta steget över till nästa boende:)!
  • Victor R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt bostad och allt har varit klockrent. Tydlig och snabb kommunikation, enkelhet vid kontraktsgenomgången och ett allmänt gott intryck/god känsla. Rekommenderar varmt Jens som mäklare till alla jag känner. Läs mer
    2018-12-04 Jens B svarar Victor R
    Tack Victor för de orden. Snart dags för ett "riktigt" övertagande:)
  • Köpt en bostadsrättslägenhet på Häradsvägen.
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren av alla frågor vi ställde
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Annette Christina B
    Tack för din rekommendation och kul att jag levde upp till era förväntningar. Nu ska vi se till att det blir bra vid er försäljning!
  • Hella L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jens uppfyllde alla våra förväntningar,
    kunnig, saklig, lugn och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med köpet och rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Hella L
    Tack så mycket för er rekommendation och grattis till er fina lägenhet!
  • Susanne H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus på Brokroken 5 D I Borlänge. Blev utomordentligt bemött av mäklaren. Hade stora förväntningar och mäklaren levde verkligen upp till det. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Susanne H
    Kul att du kan rekommendera mig vidare och kul att affären gick så snabbt och smidigt! Tack för de fina orden!
  • Frida N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren hade ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Var lätt att få tag på och svarade på alla frågor jag hade. Läs mer
    2018-09-28 Jens B svarar Frida N
    Tack så mycket för din rekommendation! En snabb och smidig affär. Nu ska vi få igenom godkännande bara så att du kan flytta in snabbt:).
  • Helen N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min man köpte en sommarstuga i Borlänge Dalarna . Trots att vi budade från utlandet och köpte fastigheten osedd så fungerade allt så smidigt. Vi är oerhört nöjda med fastighetsmäklaren Jens Bergenström som som var så hjälpsam då min man kom till Sverige för att se vårt köp. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Helen N
    Tack Helen för de fina orden, en rolig affär att genomföra och extra roligt att få visa Steven vad ni har köpt;). Hoppas ni kommer trivas här i Borlänge på somrarna!
  • Anette E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är supernöjd, snabb och bra återkoppling vilket ledde till snabb affär. Kan varmt rekommendera Jens, han fick förtroende att sälja ännu en till lägenhet åt mig. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Anette E
    Tack Anette för din återkoppling och kul att du är nöjd! Nu kör vi nästa och hoppas på samma fina resultat:)!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund