Mikael Björklund
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 82 kunder tycker om Mikael Björklund

• Mikael K
    Mikael K skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-09

Sålde min bostadsrätt genom M Björklund på Svensk Fast.
    Toppen mäklare med kunden och köparen i focus.
    Rekommenderas starkt oavsett om du ska köpa eller sälja. Läs mer
    2019-02-11 Mikael B svarar Mikael K
    Tack Mikael för den fina rekommendationen!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-20

Jag och min sambo har precis köpt vår första lägenhet tillsammans. Vi fick ett oerhört bra intryck av Mikael då han verkligen tog sig tiden och intresset att hjälpa oss med frågor och annat som uppstår när man ska köpa lägenhet för första gången. Förväntningarna som vi hade uppfylldes och vi skulle verkligen i framtiden välja Mikael och svensk fastighetsförmedling igen! Tack för den fantastiska hjälpen att hitta vårt första boende :) Läs mer
    2019-01-21 Mikael B svarar Lisa B
    Tack Lisa för de fina orden. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-12

Mikael Björklund är en unik mäklare, han gör allt för sin kund.Jag har aldrig sett maken till sådan härlig mäklare innan,till och med rodde han ut till vår ö i vår eka när vi skulle sälja ön och han hade någon som var intresserad av den..Det kallar jag att göra allt för sina kunder.Med sin skicklighet, kunnighet och personlighet är han nr 1 på vår lista, alltid.Nu sålde vi bostadsrätten genom honom, resultatet vart +++++ av 5 möjliga, Bara så bäst/mvh Ingela Läs mer
    2019-01-13 Mikael B svarar Ingela L
    Hej Ingela och åter igen tack för förtroendet! Det har blivit några uppdrag åt er nu och det är lika roligt varje gång.
    Mikael B, Ingela L gillar detta
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-12-11

Köpte en villa i Kvarnsveden. Mikael visade gladeligen huset för oss flera gånger. Väldigt trevlig och kunnig! Svarade alltid i telefon eller ringde upp kort efter både innan, under och efter budgivning! Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Mikael B svarar Johanna F
    Tack för den fina rekommendationen Johanna! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset. Ha en skön semester så ses vi när ni kommer hem!
    Mikael B gillar detta
  • Anette N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-22

Sålt vårt radhus med hjälp av Mikael . Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-22 Mikael B svarar Anette N
    Tack Anette! Nu hoppas vi att de bygger klart er nya lägenhet så snabbt det bara går!
    Mikael B gillar detta
  • Mikael N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-19

Mycket bra bemötande och service i en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-20 Mikael B svarar Mikael N
    Tack Mikael och grattis till köpet!
  • Franked Förvaltning AB skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-11

Bostadsrätt

Väldigt bra. Snabbt och enkelt, affären genomfördes hittills utan problem.
    Trevlig person som vi fick god kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Mikael B svarar Franked Förvaltning AB
    Tack för den fina rekommendationen. Nu kör vi vidare med nästa lägenhet!!
    Mikael B gillar detta
  • Lars G skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-12

Sålt en lägenhet, allt var helt perfekt Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Lars G
    Tack Lars! Hoppas ditt nya äventyr blir fantastiskt! Jag kommer ner och cyklar om jag får chansen!
    Mikael B gillar detta
  • Helena Öhman N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-09-01

Köp av bostadsrätt. Professionellt och bra bemötande. Mäklaren värnade alla parters intressen . Smidig budgivning och snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Helena Öhman N
    Tack Helena! Jag tror att det kommer att bli jättebra!
  • Samuel L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-08-31

Vi är supernöjda med Mikael Björklund på alla sätt och vis. Enkel och bra kommunikation genom hela processen och vi som säljare har känt oss väldigt trygga hela tiden. Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Samuel L
    Tack Samuel och lycka till med ert nya projekt i Mockfjärd. Ska bli spännande att följa!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund