Mikael Björklund
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 79 kunder tycker om Mikael Björklund

• Johanna F
    Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en villa i Kvarnsveden. Mikael visade gladeligen huset för oss flera gånger. Väldigt trevlig och kunnig! Svarade alltid i telefon eller ringde upp kort efter både innan, under och efter budgivning! Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Mikael B svarar Johanna F
    Tack för den fina rekommendationen Johanna! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset. Ha en skön semester så ses vi när ni kommer hem!
    Mikael B gillar detta
  • Anette N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt vårt radhus med hjälp av Mikael . Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-22 Mikael B svarar Anette N
    Tack Anette! Nu hoppas vi att de bygger klart er nya lägenhet så snabbt det bara går!
    Mikael B gillar detta
  • Mikael N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande och service i en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-20 Mikael B svarar Mikael N
    Tack Mikael och grattis till köpet!
  • Bostadsrätt

Väldigt bra. Snabbt och enkelt, affären genomfördes hittills utan problem.
    Trevlig person som vi fick god kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Mikael B svarar Franked Förvaltning AB
    Tack för den fina rekommendationen. Nu kör vi vidare med nästa lägenhet!!
    Mikael B gillar detta
  • Lars G skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en lägenhet, allt var helt perfekt Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Lars G
    Tack Lars! Hoppas ditt nya äventyr blir fantastiskt! Jag kommer ner och cyklar om jag får chansen!
    Mikael B gillar detta
  • Köp av bostadsrätt. Professionellt och bra bemötande. Mäklaren värnade alla parters intressen . Smidig budgivning och snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Helena Öhman N
    Tack Helena! Jag tror att det kommer att bli jättebra!
  • Samuel L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är supernöjda med Mikael Björklund på alla sätt och vis. Enkel och bra kommunikation genom hela processen och vi som säljare har känt oss väldigt trygga hela tiden. Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Samuel L
    Tack Samuel och lycka till med ert nya projekt i Mockfjärd. Ska bli spännande att följa!
  • Tina J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev bra bemötta av mäklaren. Har letat några månader efter en större bostad och vi är mycket nöjda över helheten av svensk fastighetsförmedling som svarat på alla frågor vi haft. Man känner sig sedd och viktig som kund hos er// Tina och Jocke Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Tina J
    Jag blir så glad av att läsa detta Tina! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Sålt en villa. Bra bemötande, försäljningen gick mycket smidigt och slutpriset blev över förväntan med en en bra införsäljning till spekulanterna. Bra jobbat! Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Per Johann Axel B
    Tack Per.

Det var en spännande resa med ett lyckligt slut för alla parter. Ha det så bra i Skövde. Jag får cykla ner och hälsa på ;-)
  • Andreas N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag sålde mitt hus tillsammans med Mikael och Svensk Fastighetsförmedling och är supernöjd.
    Proffsigt bemötande och en väldigt smidig och bra säljprocess.

Mikael hanterade både mig som säljare och alla potentiella köpare på ett utmärkt sätt och jag har bara gott att säga om samarbetet.

Jag kommer absolut att använda mig av Svensk Fastighetsförmedling och då gärna Mikael Björklund igen :-)

/Andreas Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Andreas N
    Tack Andreas. Jag ser fram emot att få följa er i ert nya projekt. Lycka till med flytt och utbyggnader!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund