My Friman
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 56 kunder tycker om My Friman

• Snabb affär och bra information om objektet Läs mer
  • Johan H
    Vi sålde vår bostadsrätt och köpte ett hus. Trygghet och bra vägledning genom hela processen.
    Ordning och reda med ständigt bra bemötande hos Borlänges trevligaste mäklarfirma. Full pott! Läs mer
    2018-12-05 My F svarar Johan H
    Tusen tack, Johan! =) Ni kommer att stortrivas i Bro! Sen fixar vi en värdering till er också så att ni kan renovera badrummet =)
  • Hej jag har köpte lägenhet och maklaren var My friman jag upp levde bra förklaring Tack My Friman Läs mer
    2018-11-28 My F svarar Mohamed M
    Hej Mohamed! Vad bra att du upplevde att jag förklarade bra! Det är viktigt att båda parter förstår allting kring en så stort affär =)
  • Per S
    Köpte bostadsrätt , mycket bra bemötande allt flyter på över förväntan
    Man kan inte undvika nervositet då allt ska klaffa , men med hjälp av My så kändes det riktigt bra , proffs på detta mycker yrkes skicklig Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Per S
    Tusen tack, Per! Ja, det kändes som att vi fick bra kontakt direkt på visningen. Nu blev ju den lägenheten på Bullermyren eran! =) Så nu sätter vi igång försäljning på er gamla!
  • Jag har köpt en 1.5:a i Borlänge. Mäklaren gav från första stund ett seriöst o engagerat intryck. Jag är mycket nöjd med hela processen, från visning, kommunikation, budgivning till kontraktskrivande. Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Astrid H
    Mycket folk och rafflande budgivning, men nu har ni äntligen fått tag på en lägenhet! =) En av de absolut mest välplanerade och fina i Borlänge dessutom!
  • My hjälpte mig att sälja min lägenhet och det gick kanon! Att vara 20 spekulanter med sällskap i en lägenhet på 39kvm kan inte ha varit lätt, men det gick!

My har lyssnat på mina önskemål vilket jag tycker är viktigt när man gör en sån stor affär som att sälja sin lägenhet. Det ska kännas rätt helt enkelt!

Förloppet har varit smidigt och jag är inget annat än nöjd! 😌

Tack för en bra affär! Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Emelie E
    Fantastisk affär från början till slut! Bra samarbete mellan oss, bra uppslutning på visningen (fruktansvärt varmt med så många i en så liten lägenhet haha) och sedan fick du bra betalt också =) En av mina roligaste försäljningar i år, helt klart!
  • * Försäljning av bostadsrätt
    * Mäklaren hade ett trevligt sätt
    * Jag förväntade mig att annonsering av försäljningen skulle ske inom den avtalade tiden i förmedlingsuppdraget. Den skedde nu efter att den ordinarie tiden löpt ut, vilket resulterade i dubbla kostnader (månavg., drift, försäkring och lån) i fyra månader. Dessutom sänktes försäljningspriset med 50 000 kr jmf med det annonserade utgångspriset. Detta var för övrigt samma som likvärdiga lägenheter på andra sidan gatan, vilka såldes under annonseringstiden. Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Bengt N
    Hejsan Bengt! Ja, det blev en lite långdragen försäljning, tyvärr! Det kan lätt bli så när marknaden är lite mättad. I samma område har ca 7 st likadana radhus sålts det senaste året.

Vi startade annonseringen direkt när ni hade köpt en ny lägenhet i juli och försökte få radhuset sålt i augusti. När vi inte lyckades valde vi efter överenskommelse att plocka bort annonsen ett tag från Hemnet medan ni flyttade ut. Sen lyckades vi få till en försäljning i oktober.

Jag upplevde det som att vi hade en löpande dialog om hur vi hela tiden skulle gå vidare, supertråkigt att du inte känner samma!

Jag är glad att vi till slut lyckades få iväg ert hus så att ni kunde gå vidare =)
  • Sålt bostadsrätt. Snabbt, smidigt och fick sålt för högre pris än väntat, så väldigt nöjd. Lätt att komma i kontakt med mäklaren och bra raka svar. Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Annica K
    Det blev så himla bra det här, Annica! Snabbt och smidigt som sagt, det var bra ord för att beskriva den här försäljningen =)
  • Vi har köpt fritidshus
    Mäklaren var jättetrevlig och kunnig
    Hjälpsam Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Kerstin O
    Jag är så glad för er skull att ni äntligen fick er lilla stuga vid sjön Gimmen! =) Glädjetårar på tillträdet, fantastiskt!
  • Köpt radhus. Blev mycket bra bemötta av den trevliga och proffsiga mäklaren. Vi hade stora förväntningar och dom förverkligades. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera mäklaren till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-21 My F svarar Susanne H
    Ni har verkligen köpt radhuset med bäst läge i hela Borlänge, tycker jag! Stort, stort grattis! Jag såg hur mycket ni älskade det. Tur att ni fick en förhandsvisning och kunde lägga bud innan! =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund