My Friman
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 60 Läs vad My Friman

• Thomas H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-03-12

My är en lyhörd, professionell och kunnig mäklare med kunden i fokus. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Petra N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-03-02

Jätte trevlig och kanon bra service, och snabbt jobbat med min lägenhet. Läs mer
    2019-03-04 My F svarar Petra N
    Haha ja, det var snabba puckar det! =) Skönt att allt löste sig!
  • Åke Emanuel E
    Åke Emanuel E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-02-28

Vi har sålt vår villa med fantastisk hjälp av My Friman.
    Allt har varit över förväntan och att ha hjälp av en så kunnig och engagerad mäklare har kännts tryggt hela vägen.
    Vi kan verkligen rekommendera My Friman som mäklare.
    Stort tack My!!

Kerstin och Åke Läs mer
    2019-02-28 My F svarar Åke Emanuel E
    Tusen tack, Åke och Kerstin! Det var verkligen en nervkittlande budgivning/kontraktsskrivning! =) Nu blickar vi framåt mot er fina trea ni har köpt mitt på stan. Där får ni sitta i kvällssolen i sommar =)
  • Lena S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-16

Har köpt en lägenhet. Bra och trevlig mäklare. Snabba svar. Rekomenderar henne. Läs mer
    2019-01-17 My F svarar Lena S
    Vi fick verkligen rätt köpare till den här fina lägenheten, Lena! =) En av mina absolut roligaste försäljningar! Klockrent! Lägenheten är superfin och du kommer att stortrivas där, det är jag alldeles säker på!
  • John T skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-12-11

Snabb affär och bra information om objektet Läs mer
    2019-02-28 My F svarar John T
    Tack John! Skönt att höra att ni fick svar på era frågor =) Ni har verkligen köpt ett maffigt hus med massor av karaktär! Nu fotar vi ju din etta också på måndag. Spännande!
  • Johan H
    Johan H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-12-04

Vi sålde vår bostadsrätt och köpte ett hus. Trygghet och bra vägledning genom hela processen.
    Ordning och reda med ständigt bra bemötande hos Borlänges trevligaste mäklarfirma. Full pott! Läs mer
    2018-12-05 My F svarar Johan H
    Tusen tack, Johan! =) Ni kommer att stortrivas i Bro! Sen fixar vi en värdering till er också så att ni kan renovera badrummet =)
  • Mohamed M skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-10

Hej jag har köpte lägenhet och maklaren var My friman jag upp levde bra förklaring Tack My Friman Läs mer
    2018-11-28 My F svarar Mohamed M
    Hej Mohamed! Vad bra att du upplevde att jag förklarade bra! Det är viktigt att båda parter förstår allting kring en så stort affär =)
  • Per S
    Per S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-30

Köpte bostadsrätt , mycket bra bemötande allt flyter på över förväntan
    Man kan inte undvika nervositet då allt ska klaffa , men med hjälp av My så kändes det riktigt bra , proffs på detta mycker yrkes skicklig Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Per S
    Tusen tack, Per! Ja, det kändes som att vi fick bra kontakt direkt på visningen. Nu blev ju den lägenheten på Bullermyren eran! =) Så nu sätter vi igång försäljning på er gamla!
  • Astrid H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-28

Jag har köpt en 1.5:a i Borlänge. Mäklaren gav från första stund ett seriöst o engagerat intryck. Jag är mycket nöjd med hela processen, från visning, kommunikation, budgivning till kontraktskrivande. Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Astrid H
    Mycket folk och rafflande budgivning, men nu har ni äntligen fått tag på en lägenhet! =) En av de absolut mest välplanerade och fina i Borlänge dessutom!
  • Emelie E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-26

My hjälpte mig att sälja min lägenhet och det gick kanon! Att vara 20 spekulanter med sällskap i en lägenhet på 39kvm kan inte ha varit lätt, men det gick!

My har lyssnat på mina önskemål vilket jag tycker är viktigt när man gör en sån stor affär som att sälja sin lägenhet. Det ska kännas rätt helt enkelt!

Förloppet har varit smidigt och jag är inget annat än nöjd! 😌

Tack för en bra affär! Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Emelie E
    Fantastisk affär från början till slut! Bra samarbete mellan oss, bra uppslutning på visningen (fruktansvärt varmt med så många i en så liten lägenhet haha) och sedan fick du bra betalt också =) En av mina roligaste försäljningar i år, helt klart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund