Niklas Sandberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag.
Stationsgatan 17
781 23 Borlänge — Visa karta

Vad tror Niklas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Niklas Sandberg

• Jennie P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt 3 rok
    Mäklaren infriande mina förväntningar både försäljningspris, fotografering, visning. Utfallet blev vad som sades från början.
    Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
    2018-06-21 Niklas S svarar Jennie P
    Tack Jennie😊 tacksam för ditt fina omdöme och vårt lyckade samarbete.
  • Christina S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde allt för att hjälpa mig vid försäljningen av mitt hus. Återkopplade snabbt på mina mail.Försäljningen gick fort. Niklas vägde gott upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-20 Niklas S svarar Christina S
    Tack för dina fina ord Christina! Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet😊
  • Sofie A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tycker alltid Niklas levererar toppklass! Läs mer
    2018-01-31 Niklas S svarar Sofie A
    Men tack Sofie! Ett rent nöje att få hjälpa till för tredje gången😊 bra samarbete leder till bra slutresultat. Välkommen åter
    Niklas S gillar detta
  • Mats C skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Var trevlig och kunnig, verkar sätta kunden i fokus. Gav oss en bra deal som alla var nöjda med. Läs mer
    2017-10-03 Niklas S svarar Mats C
    Tack Mats. Ni är välkomna till oss igen!
  • Carin B
    Carin B skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det har varit en mycket positiv upplevelse. Niklas har varit ärlig med vad vi kan förvänta oss och också ärlig i sin presentation mot potentiella köpare. Vi har haft en bra dialog och varit överens. Annonsen blev mycket bra. Resultatet blev väldigt bra också så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-09-12 Niklas S svarar Carin B
    Tack Carin för det fina omdömet😁
    Du är så välkommen tillbaka, kul att jag levde upp till era förväntningar

Mvh Niklas
  • Angelica T skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi kunde inte vara mer nöjda! Supertrevlig och lättsam. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Angelica T
    Tack Angelica😁✅

Välkommen tillbaka 👍

Mvh Niklas
  • Sven W skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig, glad, kunnig och seriös man med en stor portion humor.
    Nyttjar gärna honom i framtida uppdarg Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Sven W
    Hej Sven, det var verkligen kul att både prata och hjälpa er genom en av livets största affärer. Jätteglad att slutresultatet blev 🏆🥇

Ni är alltid välkomna tillbaka
  • Johanna H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Väldigt nöjd med Niklas insats som mäklare. Toppbetyg!!! Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Johanna H
    Tack Johanna🙏👍 för det fina omdömet

Mvh Niklas
  • Kristina I skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick ett possessivt och seriöst mottagande, kände att vi var på samma våglängd, därför kunde vi lita på mäklaren. Vi fick klart för oss vad vi som säljare skulle åtgärda innan försäljningen. Hittills är vi mycket nöjda. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Kristina I
    Tack Kristina för fina ord✅😁
    Din beskrivning av villan var magisk

• Ole S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Varken engagemang eller detaljkunskab var på topp vid visningen. Budgivning och efterföljande pappersarbete gick emellertid smidigt och problemlöst. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Ole S
    Hej Ole, vi vill alltid vara på tårna, pålästa och ge bästa möjliga service. Hoppas du vill ge oss chansen att visa just det

Mvh Niklas
  • Johan L skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har haft Niklas som mäklare flera gånger och är jätte nöjda. Han är proffsig och sätter kunden i fokus. Både när vi har köpt med hjälp av han och sålt. Verkligen en toppen mäklare! Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Johan L
    Tack för det fina omdömet Johan😁🏆
  • Anna C skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande och lättillgänglig. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Anna C
    Tack Anna, kul att vi kunde matcha dina förväntningar!

Välkommen tillbaka till oss

Mvh Niklas
  • Karl Göran L skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt, mycket trevligt bemötande, snabba med att svara på frågor. Seriösa och ärliga! Vi är mycket nöjda med allt som hade med vår husförsäljning att göra.
    Vi är även helt nöjda med all hjälp vi fick när det gällde köpet av nya lägenheten!
    Niklas och hans medarbetare rekommenderas varmt av oss!

Göran och Ingalill Lindh Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Karl Göran L
    Tack för dom fina orden! Måste säga att det var ett rent nöje att få hjälpa er. Ni hade gjort iordning ert hus på ett mycket bra sätt inför försäljning, bra jobbat!

mvh Niklas
  • Caroline S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra! Trevligt bemötande vid både visning och fortsatt affär. Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Caroline S
    Detsamma!

Välkommen tillbaka till oss!

mvh Niklas
  • Tommi K skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning gick bra, köpet av nya lägenheten var mindre bra, de blev totalt bad rums renovering, men mäklaren va med och hjälpte hela vägen, + betyg för det Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Tommi K
    Tack för dina kommentarer, det var tufft ett tag, slutresultatet blev dock riktigt bra! Det var självklart att jag försökte hjälpa till så långt jag kunde.

• Dan H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Toppklass, som förväntat.
    Bara postitivt rakt igenom.
    Fem plus på det. Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Dan H
    Tack för det! Det var ett positivt och roligt samarbete, håller med !

mvh Niklas
  • Ingela G skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt, snabbt och med ett bra resultat Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Ingela G
    Tack Ingela😁 Blir verkligen så glad för dina ord

Mvh Niklas
  • Fredrik P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fungerar bra, tog hand om alla frågor på ett smidigt sätt Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Fredrik P
    Hej Fredrik.. tack för förtroendet🙏😁

Mvh Niklas
  • Elisa S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Niklas lyssnade, var noggran och höll vad han lovade. Dessutom trevlig. Vi är helt nöjda Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Elisa S
    Tack Elisa, ett nöje att hjälpa er
  • Gun M skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Gott och professionellt bemötande från Niklas Sandberg! Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Gun M
    Tack för dom fina orden Gun😁

Mvh Niklas
  • Vailet H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Allt fungerade perfekt. Förklarade bra och lägenheten blev såld. Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Vailet H
    Tack Vailet. Spännande att höra hur det gick sen....

Mvh Niklas
  • Erik H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kanon bra bemötande & inget krångel.
    Gick igenom 5 mäklare från andra bolag sen fick jag tag i Niklas = klart! 👍 Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Erik H
    Oj, tack Erik🙏 Konkurrens är stimulerande. Tack än en gång för förtroendet

Mvh Niklas
  • Magdalena A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi ät väldigt nöjda med bemötandet av Niklas både när det gällde köp av hus och försäljning av hus. När vi sökte hus gav han förslag på hus som kunde vara lämpliga och vi fick möjlighet att se husen trots att det inte var visningsdag. När vi tittade på hus höll han sig i bakgrunden och vi kunde gå runt och titta själva och sen fanns han tillgänglig för frågor och tog reda på sånt han inte kunde svara på just då. Glad och trevlig det blir högsta betyg från oss båda. Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Magdalena A
    Det var verkligen trevligt att träffa och hjälpa er också. Kändes rätt direkt. Ert hus var för fint för att vi inte skulle slå rekord, vilket vi gjorde ! 😁

Mvh Niklas
  • Hans H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Informationen och mina frågor angående vår blivande lägenhet har jag inte fått några raka svar. Angående förseningen med inflyttningen är informationen noll. Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Hans H
    Det var tråkigt Hans, ringer dig på måndag, vill höra vad som hänt och hur det blev så.

Mvh Niklas
  • Monika P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig o tillmötesgående. Uppfyllde mina önskemål.rekommenderat honom till mina vänner o bekanta. Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Monika P
    Tack Monika, det uppskattas verkligen 😁🙏Tack också för ett bra samarbete!

Mvh Niklas
  • Emma G skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag/vi fick ett bra bemötande. Mäklaren var väldigt lugn, trevlig och lätt att nå/ha kontakt med - vilket för mig är väldigt viktigt. Vi fick bra hjälp och kände oss "i bra händer". De gånger jag har haft kontakt med Svensk fastighetensförmedling har alla varit väldigt trevliga. Så i helhet är jag väldigt nöjd, viss information/detaljer kan jag tycka saknas, men inte mer än så (kan dock ha med att göra att vår affär gick relativt fort). Men förväntningarna levdes upp och det hela gick smidigt. Vi är nöjda! :) Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Emma G
    Tack för de fina orden! Kul att du nämner de andra också. Skulle t.ex inte klara mig utan våra duktiga assistenter Åsa och Anders

Mvh Niklas
  • Jimmy R skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig hjälpsam och serviceminded mäklare Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Jimmy R
    Tack Jimmy, dina ord betyder mycket. Ha en bra söndag

Mvh Niklas
  • Johan W skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    När inte försäljningen gick riktigt som på räls så var det skönt att han Niklas som mäklare, han är lugn, trygg och uppträder proffesionellt. Var ett uppskattat bollplank när beslut skulle tas och levererade tillslut en mycket bra affär! Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Johan W
    Tack Johan för de fina orden, vi nådde fram till slut😁

Mvh Niklas
  • Stefan A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Riktigt proffsig och engagerad mäklare Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Stefan A
    Tack för det fina omdömet!

,mvh Niklas
  • Marit D skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick ett väldigt bra bemötande.
    Mäklaren var lugn och vi kände oss väldigt trygga.
    Vi kände verkligen förtroende för mäklaren och svensk fastighetsförmedling.

Svensk fastighetsförmedling kommer alltid vara vårat förstahandsval i framtiden. Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Marit D
    Tack själv 🙏 för dom fantastiska orden
    Och Lycka till med ert nya hus

• Pär D skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda med hela processen, allt ifrån visning till kontraktsskrivningen. Mycket professionellt och trevligt! Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Pär D
    Tack Pär, blir superglad för dina ord

• Albin T
    Albin T skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Niklas lyssnade till mina behov och tillgodosåg att mina förväntningar infriades vid försäljningen av lägenheten. Han visade tidigt prov på höga ambitioner, stort driv och en självsäkerhet i att kunna ta affären i hamn. Mycket riktigt levde Niklas upp till dessa förväntningar på ett elegant vis genom att snabbt och smidigt ro affären i hamn. Samtidigt fanns Niklas tillgänglig för rådgivning och informerade även om möjligheter för mig vad gäller uttag ur inre fond etc. Främst är jag glad för det engagemang och vilja Niklas visade för att dels ta sig an affären, men även för att tillfredsställa mig som säljare på bästa sätt. Sammanfattningsvis en mycket god upplevelse där jag gärna hade gjort fler affärer tillsammans med Niklas. Läs mer
    2017-09-04 Niklas S svarar Albin T
    Oj tack Albin! Och tack för förtroendet, vet att du valde mellan flera olika mäklare. Lycka till med allt i Karlstad!

Mikael B gillar detta
  • Jonna P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Niklas är vi väldigt nöjda med, väldigt proffsig och kunnig, trevlig och vi är supernöjda med en smidig försäljning av vårt hus! Läs mer
    Mikael B gillar detta
  • Gabriel K skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket trevlig och kunnig. På ett lätt och bra sätt förklarade han innebörden av det man behövde veta Läs mer
    2017-09-03 Niklas S svarar Gabriel K
    Tack själv för ett bra samarbete!
    Mikael B gillar detta
  • Inga G skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har både köpt brf och sålt fastighet genom sv fast. Trevlig och engagerad mäklare. Bra service, snabba svar på våra frågor, hjälpt till med mer än vad vi förväntat, vinstuträkning skatt o dyl. Bra att komma överens med. Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Borlänge. Läs mer
    Mikael B gillar detta
  • Cassandra S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Niklas som hjälpte mig sälja min lägenhet i Borlänge var en grymt bra mäklare! Utan honom hade försäljningen aldrig blivit så pass bra som sen blev! Tio av tio möjliga ! Läs mer
  • Hans L skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren på Svensk Fastighetsförmedling bemötte oss som säljare på ett professionellt och trevligt sätt. Fotografen de anlitade var mycket duktig och tog riktigt bra bilder. Mäklaren skötte budgivningen med stor kunnighet och hanterade de problem som dök upp på ett mycket bra sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären och rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge. Läs mer
    Supernöjd med försäljningen....än så länge:) Läs mer
Mikael Björklund
Camilla Bergdahl