Niklas Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Niklas Sandberg

• Jennie P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-06-21

Sålt en bostadsrätt 3 rok
    Mäklaren infriande mina förväntningar både försäljningspris, fotografering, visning. Utfallet blev vad som sades från början.
    Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
    2018-06-21 Niklas S svarar Jennie P
    Tack Jennie😊 tacksam för ditt fina omdöme och vårt lyckade samarbete.
  • Christina S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-03-20

Trevlig och kunnig mäklare som gjorde allt för att hjälpa mig vid försäljningen av mitt hus. Återkopplade snabbt på mina mail.Försäljningen gick fort. Niklas vägde gott upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-20 Niklas S svarar Christina S
    Tack för dina fina ord Christina! Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet😊
  • Sofie A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-01-31

Tycker alltid Niklas levererar toppklass! Läs mer
    2018-01-31 Niklas S svarar Sofie A
    Men tack Sofie! Ett rent nöje att få hjälpa till för tredje gången😊 bra samarbete leder till bra slutresultat. Välkommen åter
    Niklas S gillar detta
  • Mats C skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-27

Var trevlig och kunnig, verkar sätta kunden i fokus. Gav oss en bra deal som alla var nöjda med. Läs mer
    2017-10-03 Niklas S svarar Mats C
    Tack Mats. Ni är välkomna till oss igen!
  • Carin B
    Carin B skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-12

Det har varit en mycket positiv upplevelse. Niklas har varit ärlig med vad vi kan förvänta oss och också ärlig i sin presentation mot potentiella köpare. Vi har haft en bra dialog och varit överens. Annonsen blev mycket bra. Resultatet blev väldigt bra också så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-09-12 Niklas S svarar Carin B
    Tack Carin för det fina omdömet😁
    Du är så välkommen tillbaka, kul att jag levde upp till era förväntningar

Mvh Niklas
  • Angelica T skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-09

Vi kunde inte vara mer nöjda! Supertrevlig och lättsam. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Angelica T
    Tack Angelica😁✅

Välkommen tillbaka 👍

Mvh Niklas
  • Sven W skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-06

Trevlig, glad, kunnig och seriös man med en stor portion humor.
    Nyttjar gärna honom i framtida uppdarg Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Sven W
    Hej Sven, det var verkligen kul att både prata och hjälpa er genom en av livets största affärer. Jätteglad att slutresultatet blev 🏆🥇

Ni är alltid välkomna tillbaka
  • Johanna H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-06

Väldigt nöjd med Niklas insats som mäklare. Toppbetyg!!! Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Johanna H
    Tack Johanna🙏👍 för det fina omdömet

Mvh Niklas
  • Kristina I skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-05

Vi fick ett possessivt och seriöst mottagande, kände att vi var på samma våglängd, därför kunde vi lita på mäklaren. Vi fick klart för oss vad vi som säljare skulle åtgärda innan försäljningen. Hittills är vi mycket nöjda. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Kristina I
    Tack Kristina för fina ord✅😁
    Din beskrivning av villan var magisk

• Ole S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2017-09-04

Varken engagemang eller detaljkunskab var på topp vid visningen. Budgivning och efterföljande pappersarbete gick emellertid smidigt och problemlöst. Läs mer
    2017-09-11 Niklas S svarar Ole S
    Hej Ole, vi vill alltid vara på tårna, pålästa och ge bästa möjliga service. Hoppas du vill ge oss chansen att visa just det

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund