Wilma Ekström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17
781 23 Borlänge — Visa karta

Vad tror Wilma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Wilma Ekström

• Joakim E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick hjälp av Wilma Ekström då vi sålde vår villa i Borlänge! Wilma visade på stort engagemang och gjorde försäljningen lättsam med sitt trevliga sätt! Trots att marknaden var lite sval när vi sålde, så jobbade Wilma på oförtrutet! Vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsbyrå i allmänhet & Wilma i synnerhet! Vi rekommenderar varmt och skulle inte tveka att anlita Wilma igen om det skulle bli aktuellt!!

// Jocke & Stina Läs mer
    2018-10-16 Wilma E svarar Joakim E
    Tack för era fina ord Jocke & Stina! Ja, vi fick jobba lite hårdare än vad vi förväntat oss från början. Men det blev ett gott slut. Nu hoppas jag ni kan koppla av och njuta i ert andra fina hus! =)
  • Tina J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda av bemötandet och den service vi fått av Wilma från Svensk fastighetsbyrå i Borlänge. Våra många frågor svarar Wilma på med stort tålamod och alltid med ett leende. Man känner sig omhändertagen och affären gick som en dans.
    Tack för hjälpen Läs mer
    2018-09-24 Wilma E svarar Tina J
    Kul och höra att ni är nöjda! Och vad skönt att det löste sig så bra med en så smidig försäljning. Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad . =) Tack för ett bra samarbete!
  • Torbjörn S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bra bemött av en ung mäklare som motsvarade mina förväntningar. Proffesionellt från början till slut. Mycket nöjd med mäklarens jobb och resultat. Läs mer
    2018-08-30 Wilma E svarar Torbjörn S
    Tack Thorbjörn för dina fina ord. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Staffan G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bostadsrätts lägenhet 1a
    Tydligt informativt och korrekt mycket vänligt Läs mer
    2018-09-04 Wilma E svarar Staffan G
    Tack för ditt omdöme Staffan! Och tack för ett bra samarbete som resulterade i en lyckad försäljning =)
Mikael Björklund
Camilla Bergdahl