Wilma Ekström
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Wilma Ekström

• Anita A
    Anita A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fantastisk bra!!!!! Bra bemötande och kontakt.Har haft en bra dialog. Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Anita A
    Vad glad jag blir av att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för din fina rekommendation Anita!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genom hela försäljningsprocessen av min fastighet har kommunikation och engagemang legat på en otroligt hög nivå. Jag upplever att vi har kunnat ha en öppen och rak dialog med snabb återkoppling och min mäklare har med stort engagemang arbetat för att sälja min fastighet.

Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Wilma Ekström och Svensk Fastighetsförmedling . Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Andreas R
    Tack för din rekommendation Andreas! Ibland blir inte processen riktigt som man tänkt sig och då är det viktigt att kunna ha en bra plan och bra dialog sinsemellan. Och där håller jag med dig helt om att vi kunnat ha en bra, öppen och rak dialog. Efter ett gott slut hoppas jag ni ska trivas bra i storstaden nu när du får bo där på heltid. Tack för ett bra samarbete =)
  • Pia L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en bostadsrätt / radhus Mycket bra bemötande av mäklaren. Snabb respons och flexibel.
    Känns som en trygg och bra affär Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Pia L
    Vad skönt att du kände att detta var en trygg och bra affär! Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer trivas toppenbra i ditt nya, fina radhus. Perfekt område för barnen och riktigt härlig utsikt mot älven under höst/vinterhalvåret!
  • Rune S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack snälla Wilma, för ett professionellt o duktigt bemötande, av försäljningen av bostaden på strandängsgatan, ett stort tack Wilma med en kram som tack för hjälpen.
    Mvh Rune Snickars Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Rune S
    Tack för dina fina ord Rune. Jag hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet sen när det blir dags!
  • Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt vår bostadsrätt. Vi kände oss väldigt bra bemött av mäklaren och vi tycker att hen levde upp till våra förväntningar. Gjorde ett bra intryck och verkar kunna sitt jobb. Alltså väldigt nöjd. Läs mer
    2018-10-31 Wilma E svarar Annette Christina B
    Tackar så mycket för eran rekommendation! Nu kan ni i lugn och ro börja packa ihop och flytta till er nya lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra i. =)
  • Joakim E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick hjälp av Wilma Ekström då vi sålde vår villa i Borlänge! Wilma visade på stort engagemang och gjorde försäljningen lättsam med sitt trevliga sätt! Trots att marknaden var lite sval när vi sålde, så jobbade Wilma på oförtrutet! Vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsbyrå i allmänhet & Wilma i synnerhet! Vi rekommenderar varmt och skulle inte tveka att anlita Wilma igen om det skulle bli aktuellt!!

// Jocke & Stina Läs mer
    2018-10-16 Wilma E svarar Joakim E
    Tack för era fina ord Jocke & Stina! Ja, vi fick jobba lite hårdare än vad vi förväntat oss från början. Men det blev ett gott slut. Nu hoppas jag ni kan koppla av och njuta i ert andra fina hus! =)
  • Tina J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda av bemötandet och den service vi fått av Wilma från Svensk fastighetsbyrå i Borlänge. Våra många frågor svarar Wilma på med stort tålamod och alltid med ett leende. Man känner sig omhändertagen och affären gick som en dans.
    Tack för hjälpen Läs mer
    2018-09-24 Wilma E svarar Tina J
    Kul och höra att ni är nöjda! Och vad skönt att det löste sig så bra med en så smidig försäljning. Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad . =) Tack för ett bra samarbete!
  • Jag har sålt en bostadsrätt, blev bra bemött av en ung mäklare som motsvarade mina förväntningar. Proffesionellt från början till slut. Mycket nöjd med mäklarens jobb och resultat. Läs mer
    2018-08-30 Wilma E svarar Torbjörn S
    Tack Thorbjörn för dina fina ord. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Staffan G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bostadsrätts lägenhet 1a
    Tydligt informativt och korrekt mycket vänligt Läs mer
    2018-09-04 Wilma E svarar Staffan G
    Tack för ditt omdöme Staffan! Och tack för ett bra samarbete som resulterade i en lyckad försäljning =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund