Wilma Ekström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 kunder tycker om Wilma Ekström

• Jonatan Mats Sebastian S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-30

Wilma är en tävlingsinriktad, trevlig och engagerad mäklare som genom hela processen återkopplat och visat stor passion för sitt yrke.

Hon har hela tiden sett till att jag som kund varit nöjd och stämt av med mig innan hon förmedlar information vidare till spekulanter.

Jag kände att jag blev väl bemött och Wilma har gjort ett super jobb! Läs mer
    2019-01-31 Wilma E svarar Jonatan Mats Sebastian S
    Vad glad jag blir över att du är nöjd! Och tack för din fina rekommendation. Ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! =)
  • Anders Emil L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-01-14

Wilma har under hela säljprocessen varit professionell och hjälpt till med allt och lite till rörande försäljningen.

Speciellt under hela förloppet när en oseriös budgivare väntade i två veckor för att sedan dra sig ur i sista sekund just innan kontraktet skulle skrivas. Hon super tydlig och höll hela tiden kontakt med mig och berättade vad som hände.

Kan varmt rekommendera Wilma. Läs mer
    2019-01-15 Wilma E svarar Anders Emil L
    Tack för dina fina ord Anders! Det blev inte riktigt som vi tänkt oss där, men jag är glad över att du kände att vi hade bra kommunikation under hela tiden. Och vi löste det på ett bra sätt till slut och hittade en bra köpare till lägenheten. Nu hoppas jag du kommer trivas lika bra i nya lägenheten. Tack för ett gott samarbete =)
  • Linda N skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-12-21

Smidig och snabb försäljning trots få spekulanter på lägenheten, detta resulterade ändå i vinst.

Mäklaren var trevlig och skötte kontakten via sms enligt önskemål. Även snabb på att svara på eventuella frågor en har. Läs mer
    2018-12-21 Wilma E svarar Linda N
    Vad bra att du känner att försäljningen gick snabbt och smidigt så som du ville. Och försäljningen slutade med ett väldigt bra resultat! Tack för din fina rekommendation och för ett bra samarbete =) Nu ser vi till att fortsätta jakten på ny bostad åt dig!
  • Anita A
    Anita A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-19

Fantastisk bra!!!!! Bra bemötande och kontakt.Har haft en bra dialog. Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Anita A
    Vad glad jag blir av att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för din fina rekommendation Anita!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-16

Genom hela försäljningsprocessen av min fastighet har kommunikation och engagemang legat på en otroligt hög nivå. Jag upplever att vi har kunnat ha en öppen och rak dialog med snabb återkoppling och min mäklare har med stort engagemang arbetat för att sälja min fastighet.

Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Wilma Ekström och Svensk Fastighetsförmedling . Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Andreas R
    Tack för din rekommendation Andreas! Ibland blir inte processen riktigt som man tänkt sig och då är det viktigt att kunna ha en bra plan och bra dialog sinsemellan. Och där håller jag med dig helt om att vi kunnat ha en bra, öppen och rak dialog. Efter ett gott slut hoppas jag ni ska trivas bra i storstaden nu när du får bo där på heltid. Tack för ett bra samarbete =)
  • Pia L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-03

Jag har köpt en bostadsrätt / radhus Mycket bra bemötande av mäklaren. Snabb respons och flexibel.
    Känns som en trygg och bra affär Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Pia L
    Vad skönt att du kände att detta var en trygg och bra affär! Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer trivas toppenbra i ditt nya, fina radhus. Perfekt område för barnen och riktigt härlig utsikt mot älven under höst/vinterhalvåret!
  • Rune S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-11-01

Tack snälla Wilma, för ett professionellt o duktigt bemötande, av försäljningen av bostaden på strandängsgatan, ett stort tack Wilma med en kram som tack för hjälpen.
    Mvh Rune Snickars Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Rune S
    Tack för dina fina ord Rune. Jag hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet sen när det blir dags!
  • Annette Christina B skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-30

Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt vår bostadsrätt. Vi kände oss väldigt bra bemött av mäklaren och vi tycker att hen levde upp till våra förväntningar. Gjorde ett bra intryck och verkar kunna sitt jobb. Alltså väldigt nöjd. Läs mer
    2018-10-31 Wilma E svarar Annette Christina B
    Tackar så mycket för eran rekommendation! Nu kan ni i lugn och ro börja packa ihop och flytta till er nya lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra i. =)
  • Joakim E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-10-13

Vi fick hjälp av Wilma Ekström då vi sålde vår villa i Borlänge! Wilma visade på stort engagemang och gjorde försäljningen lättsam med sitt trevliga sätt! Trots att marknaden var lite sval när vi sålde, så jobbade Wilma på oförtrutet! Vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsbyrå i allmänhet & Wilma i synnerhet! Vi rekommenderar varmt och skulle inte tveka att anlita Wilma igen om det skulle bli aktuellt!!

// Jocke & Stina Läs mer
    2018-10-16 Wilma E svarar Joakim E
    Tack för era fina ord Jocke & Stina! Ja, vi fick jobba lite hårdare än vad vi förväntat oss från början. Men det blev ett gott slut. Nu hoppas jag ni kan koppla av och njuta i ert andra fina hus! =)
  • Tina J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2018-09-19

Vi är mycket nöjda av bemötandet och den service vi fått av Wilma från Svensk fastighetsbyrå i Borlänge. Våra många frågor svarar Wilma på med stort tålamod och alltid med ett leende. Man känner sig omhändertagen och affären gick som en dans.
    Tack för hjälpen Läs mer
    2018-09-24 Wilma E svarar Tina J
    Kul och höra att ni är nöjda! Och vad skönt att det löste sig så bra med en så smidig försäljning. Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad . =) Tack för ett bra samarbete!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund