Wilma Ekström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 27 Läs vad Wilma Ekström

• Marcus Andreas Daniel G
    Marcus Andreas Daniel G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-07-14

Har sålt en lägenhet. Wilma är engagerad och lätt att få tag på. Det känns som att hon har kunden i fokus. Läs mer
  • Emma N skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-07-14

Wilma har bemött oss på ett väldigt trevligt sätt. Hon har varit påläst om huset vi köpt och kunnat besvara våra frågor snabbt och tydligt. Tack vare henne blev husköpet precis så roligt som det ska vara! Läs mer
  • Henrik L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-07-04

Mycket tillmötesgående, professionell och trevlig. Snabba och bra svar både via mail och telefon. Flexibel men ändå med integritet, bra! Läs mer
    2019-07-05 Wilma E svarar Henrik L
    Det var bra att vi båda hade möjlighet att vara flexibla den här gången, så ni hann med att komma och titta på huset själva. Ni är nu ägare till en riktig pärla med underbart läge. Hoppas ni kommer trivas där både sommar och vintertid. Tack för er rekommendation!
  • Glenn L
    Glenn L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-07-01

Wilma hjälpte oss att sälja vårt hus, hon har ett proffsigt och varmt bemötande, trots att hon har fler objekt att sköta så tog hon hand om vår försäljning på ett utmärkt sätt, hon ska ha högsta betyg 👍 Läs mer
    2019-07-02 Wilma E svarar Glenn L
    Tack så mycket för era fina ord och tack för ett bra samarbete! Ni kämpade på bra och fixade inför fotografering och visning på väldigt kort tid, imponerande. Med detta och köpare som passade så bra för huset blev det en väldigt lyckad affär!
  • Malin T skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-26

Vi sålde ett radhus med Wilmas hjälp! Superbra bemötande och snabb affär. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Malin T
    Tack för er rekommendation! Och vad roligt att ni är nöjda, hoppas ni trivs i er nya bostad =)
  • Claes E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-26

Vi har sålt en villa.Vi fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Wilma.Engagerad från dag ett och vi uppdaterades under hela processen.Förväntningarna uppfylldes med råge.
    Vi ger henne våra bästa rekommendationer.Tack för att det gick bättre och fortare än vi kunde tro.

Claes och Monica Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Claes E
    Vad kul att ni är nöjda! Och vad skönt att affären gick snabbt och smidigt, nu kan ni koppla av och invänta dagen då ni får nycklarna till nya lägenheten. Ni har ju nu god tid på er för att plocka och packa. Jag tackar så mycket för er rekommendation och ett bra samarbete!
  • Xiaoyun Z skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-19

- Jag har sålt min lägenhet på Norra Gyllegatan 16B.
    - Kommunikation med mäklaren var utmärkt.
    - Kommunikation, hjälp, förslag
    - Jag kommer rekommendera märklaren till alla som jag känner till :)! Läs mer
    2019-06-20 Wilma E svarar Xiaoyun Z
    Tack så mycket för din rekommendation! Vad skönt att det gick så pass snabbt och smidigt. Hoppas du trivs i din nya lägenhet i Stockholm. =)
  • Lena S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-05-30

- Jag har köpt en bostadsrätt.
    - Bemötandet från mäklaren har varit jättebra och jag har fått hjälp med allt som jag behövt hittills. Läs mer
    2019-05-31 Wilma E svarar Lena S
    Tack för din rekommendation Lena! Jag hjälper gärna till med det som behövs. Nu hoppas jag du kommer trivas i nya lägenheten. =)
  • 2019-05-27

Proffsigt och trevlig bemötande för vår försäljning. Löpande återkoppling. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar BARNCANCERFÖRENINGARNAS RIKSFÖR B
    Jag tackar så mycket för era ord och eran rekommendation. Det var full fart ända från dag ett med mycket folk på visning och även i budgivningen på Lamellgatan. Kul med en sådan positiv försäljning!
  • Anne-Marja M skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-05-26

Har köpt lägenhet. Blev vänligt bemött av mäklare. Det är dock bra om mäklaren går att få tag på under budgivning så att processen fortskrider och man vet vad som händer. Kan var bra med en standin vid budgivning.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda, med lite mer erfarenhet blir hon en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar Anne-Marja M
    Hej Anne-Marja, först och främst grattis till er nya lägenhet!
    Tack för eran återkoppling och vad kul att ni är nöjda med mig sammanfattningsvis som mäklare. Idag så sker alla våra budgivningar via sms i vårt system. Det är enkelt, tryggt och bekvämt för våra kunder jämfört med tidigare år när man skötte det per telefon. Då ni var 11st med i budgivningen på Lamellgatan så drog den ut lite på tiden. Från att budgivningen startade kl 10.00 på torsdagsmorgonen till att den var klar ca kl 19 på kvällen samma dag. Jag försökte vara tillgänglig under hela dagen och svarade på era frågor per telefonen samtidigt som jag också svarade på de övriga budgivarnas samtal och frågor. Dock så hade jag redan en inplanerad visning mellan 16.30 - 17.30 vilket gjorde att jag under den tiden tyvärr inte kunde svara på era samtal.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund