My Friman

My Friman

My Friman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

My Friman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. My Friman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.8. My Friman har haft 80 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 183 Läs vad My Friman

• köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-09-21 Verifierad kund
    My är en otroligt bra mäklare! Jag har aldrig träffat henne tidigare men det kändes rätt direkt. Otroligt kunnig, trevlig och proffsig i sitt sätt att sköta allt som vi har haft med henne att göra.
  • Per-Ake K
    • Forssa
    2022-09-10 Verifierad kund
    My visade ett starkt och genuint engagemang för sitt arbetsuppdrag! Vi är mycket nöjda med hur My utförde försäljningen och med det tålamod hon visade ! Och inte minst bemötandet mot oss !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gylletäppan
    2022-09-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppfattas kunnig och påläst, har arbetat aktivt med försäljningen på alla sätt.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Väldigt glatt och tryggt bemötande . Förväntningarna var att få lägenheten såld till rätt pris , jag är nöjd med utfallet och att den blev såld i dessa tider och att det gick fort och smidigt .

My är en lättsam och mycket trevlig person som man känner sig väl omhändertagen med .Som sagt så gick försäljningen väldigt smidigt till och jag kan verkligen rekommendera henne till andra köpare och säljare .

mvh

Anna-Lisa Nahlen
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag vill rekommendera My om man vill sälja sin lägenhet då hon var proffsig från första mötet tills att allt var klart med försäljningen. Hon lyckades motsvara mina förväntningar och mer där till.
  • sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gimsbärke
    2022-07-15 Verifierad kund
    Hon är oerhört hjälpsam och engagerar sig verkligen. En toppenbra mäklare!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och kunnig mäklare! Mycket engagerad och hängiven till försäljningen och till att uppfylla mina förväntningar med försäljningen. Från första kontakt med My gick allt otroligt smidigt och snabbt tills dess att bostaden var såld, rekommenderar verkligen att anlita My som mäklare!
    2022-07-03 Verifierad kund
    My är en genuint trevlig och ambitiös mäklare som tar sig tid för kunden har ett lugn som inger förtroende och löser eventuella frågetecken utan att tveka
    Jag blir väldigt glad över de orden, Jens! Så spännande att få se huset du ska flytta till och lika roligt att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! =) My Friman
    2022-07-01 Verifierad kund
    Otroligt duktig och hjälpsam mäklare!
    Tusen tack, Elias! Det var så roligt att få följa dig både genom försäljning och sedan genom köp av ny lägenhet. Hoppas katten din ska känna sig nöjd med att kunna kika på fåglarna i träden utanför! =) My Friman
    2022-06-23 Verifierad kund
    -Professionellt och ett trevligt bemötande!
    -Tydlig och snabb återkoppling!
    -Jag som köpare, denna gång, känner mig nöjd och trygg med affären!
    Tack!
    /Mvh Eva Karls Lennartsson
    Vad roligt Eva! Jag vet också att det kommer att bli superbra för er son därute i Romme. Lugnt och skönt! =) My Friman