My Friman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 112 Läs vad My Friman

• Patricia A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-06

5:a
    Borlänge
    My har på ett trevligt och proffsig sätt hjälpt oss i försäljningen av vår bostad. Hon har hela tiden varit behjälplig och lösningsfokuserad. Läs mer
  • Johan P köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-04

5:a
    Borlänge
    Smidig affär på alla sätt vid köp av bostadsrätt. Bra bemötande och som sagt smidig affär rakt igenom. Läs mer
  • Alicia B sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-26

Östermalm
    My är en fantastisk mäklare, vi jobbade tillsammans med henne i o m försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är väldigt lyhörd & omtänksam i sin yrkesroll. Läs mer
  • Ylva B köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-24

Borlänge
    Jag köpte en bostadsrätt. Det var min första bostadsaffär och My hjälpte mig igenom det på ett mycket pedagogisk sätt. Jag fick ett trevligt bemötande av henne i alla kontakter: innan, under och efter visningen. Jag har bara gott att säga om My som mäklare. Läs mer
  • Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-20

Centrum-Dagny
    Det finns inget att klaga på allting är som det ska skala 1 till 10 är det 10 Läs mer
    2020-05-22 My F svarar Bengt A
    Tack Bengt! =) Det tar jag åt mig av! Nu hoppas jag att du ska trivas i nya lägenheten. Du ska ju inte flytta så långt! ;)
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-04-03

Borlänge
    My sålde min lägenhet och jag har absolut inget att klaga på. Hon är proffsig och har gjort att jag känt mig trygg genom hela processen genom att gett bra information och varit tydlig. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad och svarat på mina frågor. Kan verkligen rekommendera My om du vill köpa eller sälja. (Köpte lägenheten av My för 3 år sedan) Läs mer
    2020-04-06 My F svarar Malin A
    Jaa, vilken pangförsäljning vi gjorde! =) I dessa tider när det är lite ostadigt dessutom. Nu kan ni gå vidare med husköpet och bara se fram emot att flytta in!
  • Kurt N köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-28

3:a
    Borlänge
    Har flerårig erfarenhet jag har alltid var nöjd me de tjänster som respektive mäklare utfört Läs mer
    2020-03-31 My F svarar Kurt N
    Tack för din rekommendation, Kurt! =)
  • Robin H
    Robin H sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-24

Borlänge
    Första gången jag säljer och är lite okunnig på ämnet. My hjälpte mig och uppfyllde mina förväntningar och förklarade ordagrant hur allt går till med försäljningen! Jag kände mig riktigt omhändertagen och i säkra händer. All heder till My! Läs mer
    2020-03-31 My F svarar Robin H
    Tack, Robin! Det var en ära att få hjälpa till med din fina lägenhet! =) Stort lycka till med plugget i Rättvik!
  • Engin M köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-16

Jag har köpt en lägenhet. Hon är bra och trevlig mäklare . Läs mer
    2020-03-23 My F svarar Engin M
    Tusen tack, Engin! Och vilken fin lägenhet du äntligen fick tag i, efter ett bra tags letande. Den som väntar på nåt gott! =)
  • Cornelis S köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-12

Ringen
    Jag köpte en bostadsrätt.

My hade ett väldigt bra bemötande och var väldigt trevlig.

My levde upp till mina förväntningar och lite till. Läs mer
    2020-03-23 My F svarar Cornelis S
    Jag blir jätteglad för din recension, Cornelis! =) Det var verkligen en snabb affär vi fick till där. Känns det rätt så känns det rätt! Och du kommer ju stortrivas i den stora ettan på Ringen. Det kändes liksom som DIN lägenhet! =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström