My Friman

My Friman

My Friman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

My Friman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. My Friman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 206 omdömen med ett betyg på 4.8. My Friman har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

206 omdömen om My Friman

Kurt N
Sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Gylle

Påläst, noggrann, effektiv, rak och tydlig.

Rolf S
Köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Bra bemötande. Svar på de frågor vi hade. Hon ordnade en extra visning utan problem när vi frågade henne.

Svar från My Friman

Tack, Rolf! Ja, det var den första visningen jag har haft där vi utförde en fotografering samtidigt, hihi =) Men det gick det med! Nu ser jag fram emot att hjälpa till att sälja ert hus!

Agneta F
Dagny

Superduktig snabb o väldigt driven hjälpte mig så otroligt mycket en så förstående mäklare

Svar från My Friman

Tusen tack, Agneta! =) Jag gjorde mitt allra bästa! Skönt att vi lyckades få igång en budgivning!

Elin G
Hagalund

Trevlig och lättillgänglig. Mycket smidigt vid bokning av visning, förmedling av bud mm. Vi är mycket nöjda med My!

Svar från My Friman

Många tack, Elin! =) Det var kul att hjälpa er att sy ihop affären. Även roligt att lägenheten aldrig ens låg på Hemnet, bara på vår hemsida. Det gäller att ha ögonen öppna! =)

Robin G
Hagalund

My är otroligt proffsig och kunnig och alltid tillgänglig och hjälpsam med alla frågor jag hade. Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja i Borlänge. Hon skötte allt väldigt smidigt och snabbt och blev väldigt nöjd med slutpriset som blev.

Svar från My Friman

Hej Robin! Jag tackar ödmjukast för de orden =) Jag önskar er stort lycka till på livets nya äventyr!

Tommy K
Sålde sin stuga med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Sångan

Professional och saklig jag kan rekommendera My

Svar från My Friman

Tack för de orden, Tommy! Stort lycka till nu med allt du tar dig för! =)

Emma S
Sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Övre Forssa

Tydlig och bra kommunikation genom hela processen och ett grymt bemötande och engagemang. Trots en svajig marknad och svårjobbat försäljningsläge krigade My till det yttersta för att se till att vår bostad blev såld. Kommer definitivt rekommendera My till alla som ska sälja eller köpa bostad i Borlänge! Tack My!

Svar från My Friman

En lite svajigare marknad gör sannerligen att vi pressas till vårt yttersta! Tack för ett mycket bra samarbete och jag är så GLAD att ni får flytta till ert nya, fina hus i Mockfjärd! =)

Emma S
Köpte sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Forssa

My var otroligt hjälpsam och proffissionell! Svarade på alla våra frågor och funderingar inför vårt första husköp samt guidade oss hela vägen genom processen. Vi som köpare kan varmt rekommendera My, vi är otroligt nöjda!

Svar från My Friman

Superkul att höra Emma! Det är inte varje dag man köper sitt första hus, och då är det extremt viktigt att få rätt råd och guidning. Så roligt att få sälja huset för andra gången, dessutom! Ni kommer att stortrivas i Forssa!

Lars L
Forssa

My Friman, bemötte en väldigt bra. Hon var alltid tillgänglig, hade man någon fråga så tog hon kontakt med en och förklarade situationen. Detta är vårt första köp av bostad och då har My vart till väldigt stor hjälp när hon var så tillgänglig hela tiden. Så det har känts väldigt tryggt och bra att det var just My som var mäklaren när man skulle köpa sin första bostad i livet.

Svar från My Friman

Så fint skrivet, Lars, och jag är jätteglad att ni känner så! =) Ni har verkligen fått tag på en fantastiskt fin lägenhet och säljarna är ju också så nöjda. Så det är helt underbart!

Monica E
Forssa

My förstod verkligen våra behov och hade ett fantastiskt engagemang och hade förmåga att få oss att känna oss hopp. Och hon står definitivt för det hon säger! En mer kompetent och effektiv mäklare får du leta efter. Hon är bäst!

Svar från My Friman

Tusen, tusen tack fina ni! Nu kan ni lämna den här affären bakom er och se fram emot ert nya fina hus =) Det har varit en ära att få vara med er en bit på resan!