My Friman
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 96 Läs vad My Friman

• Mattias E
    Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-12

Hagalund
    Är supernöjd med hur min försäljning gick till. Fick hjälp genom hela processen och My var alltid hjälpsam och framförallt ärlig genom det hela. Läs mer
  • Rose-marie G sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-11

Borlänge
    Sålt huset på Spelmansgatan, och det har fungerat bra med My Friman, lätt att prata med. Hoppas hon får sälja många fastigheter i framtiden o lycka till. Önskar Rose-MARIE. Läs mer
    2020-02-17 My F svarar Rose-marie G
    Tusen tack för din rekommendation, Rose-Marie! Vi fick till det till slut och nu kommer en ny familj att förvalta ert fina hus!
  • Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-01-30

Hagalund
    Sålt lägenheten privat och fick hjälp med en skrivning. Sköttes hur smidigt och snabbt som helst. Läs mer
    2020-01-30 My F svarar Daniel D
    Tusen tack, Daniel! =) Ja, det var snabba puckar! Grattis till en smidig affär för er båda!
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-29

Centrum-Dagny
    My är engagerad och kunnig och jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-11-29 My F svarar Emma S
    Tusen tack för de orden, Emma! =) Det var ett nöje att hjälpa er med trean på Vasagatan, vilken jag fortfarande tycker är den finaste lägenheten jag har varit inne i på Dagny!
  • Madelen P sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-27

Borlänge
    Fick ett bra intryck, My förstod vår situation och stöttade oss till en bra försäljning,. Läs mer
    2019-11-29 My F svarar Madelen P
    Så skönt att det blev en snabb och smidig försäljning på Visans väg! =) Med budgivning till och med!
  • Susanne F sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-13

sålt 2 villor och värdering m.m
    Proffsigt bemötande Läs mer
    2019-11-18 My F svarar Susanne F
    Tack Susanne! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med båda försäljningarna men också att få värdera ditt nya hus! =) Vi ses ju med all säkerhet fler gånger i framtiden!
  • Josephine H sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-05

Forssa
    Saknar en tydlig och rak kommunikation med vår mäklare. Luddiga svar och svår att få tag på. Vår mäklare levde inte upp till de förväntningar som vi hade. Av en mäklare förväntar jag mig raka och ärliga svar, inga glädjekalkyler som inte stämmer. Hellre så vill jag ha raka och realistiska svar om läget. Vid frågor rörande pengar i affären så vill jag bli uppringd så jag har en chans att få svar på mina frågor på en gång och inte bara ett sms. Läs mer
    2019-11-06 My F svarar Josephine H
    Hej Jospehine! Jag håller med om att det i början var väldigt svårt för att oss att få tag i varandra. Men efter nån vecka in i försäljningen så hade jag ju bara kontakt med din sambo och då upplever jag det som att vi hade en bra telefonkontakt, nästan dagligen. Tyvärr förstår jag inte alls vad du menar med glädjekalkyler, så jag slår en signal i eftermiddag så kan vi prata om det! =)
  • Marie W sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-10-21

Borlänge
    Jag är mycket tacksam och nöjd med My Frimans engagemang och professionella sätt att hjälpa mig att sälja mitt hus i Borlänge det hindrade inte att det skedde under semestertider. Stort tack till My och jag blev glad över hennes samtal ett tag efter försäljningen var färdig mvh Marie W Läs mer
    2019-10-21 My F svarar Marie W
    Ja, där fick vi till en fin budgivning trots att det var semestertider =) Stort lycka till på gården med alla hästar nu, Marie!
  • Anna-Karin U sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-10-17

Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med My som mäklare.
    Proffisig, snabb och noggrann. Läs mer
    2019-10-21 My F svarar Anna-Karin U
    Tusen tack, Anna-Karin! =) Fantastisk försäljning, en av de roligaste och mest spännande i år!
  • Helena E köpte sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-10-11

Har köpt bostad.
    Mäklaren var mycket trevlig, svarade på alla frågor jag hade innan köpet, och hörde av sig efteråt för att se hur det gått. Läs mer
    2019-10-16 My F svarar Helena E
    Vad roligt att du uppmärksammade att jag hörde av mig efteråt =) Jag vill ju såklart inte att någon ska känna att jag släpper dem direkt efter tillträdet. Skönt att höra också att allt hade gått bra!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund