My Friman

My Friman

My Friman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. My Friman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 115 omdömen sedan 2016-09-05. My Friman har haft 74 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

115 omdömen om My Friman

• Jag tyckte hon var jätteduktig och professionell. Jag blev försenad men blev mött vänligt och hon visade mig allt. Hon var mycket trevlig.
    Kenneth H
    Kenneth H köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-07-10
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Forssa Centrum
    2020-07-10
  • En mycket trevlig mäklare som är engagerad och kunnig. Vi fick ett gott intryck redan från första mötet.
    Annica H sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-27
    • 150.0 m²
    2020-06-27
  • Vi sålde vår villa i Borlänge i Juni 2020 med hjälp av My Friman. Under hela tiden ända från vår första kontakt har My varit mycket trevlig, flexibel, serviceinriktad och proffsig mot oss och hon har försett oss med viktig fortlöpande information under hela tiden. Våra högt ställda förväntningar på ett kompetent stöd under hela processen har faktiskt överträffats och vi kommer att kontakta My nästa gång vi har behov av samma stöd.
    Anne S sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-14
    • 128.0 m²
    2020-06-14
    Jag blir så GLAD över era fina ord, Anne! Och det är verkligen som jag sa tidigare, det här var en av årets absolut roligaste försäljningar! =) Stort lycka till i nya lägenheten nu, nu börjar ett nytt kapitel i livet!

My F

• My har på ett trevligt och proffsig sätt hjälpt oss i försäljningen av vår bostad. Hon har hela tiden varit behjälplig och lösningsfokuserad.
    Patricia A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-06
    • 5:a
    • 127.2 m²
    2020-06-06
    Tusen tack, dina ord värmer! =) Det blev ju en snabb och smidig affär, minst sagt! Över på några dagar =) Nu kan ni bara se fram emot en flytt till nya huset i Forssa. Det tog sin tid att hitta ett perfekt hus, men skam den som ger sig!

My F

• Smidig affär på alla sätt vid köp av bostadsrätt. Bra bemötande och som sagt smidig affär rakt igenom.
    Johan P köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-04
    • 5:a
    • 127.2 m²
    2020-06-04
    Härligt att ni känner er nöjda! Ni kommer att stortrivas i nya huset sen =)

My F

• My är en fantastisk mäklare, vi jobbade tillsammans med henne i o m försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är väldigt lyhörd & omtänksam i sin yrkesroll.
    Alicia B sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-05-26
    • 64.0 m²
    • Östermalm
    2020-05-26
    Det var en spännande försäljning som gav ett riktigt bra resultat! =) Och att ni fick tag på ett nytt hus i precis det området ni ville bo, jag blir så glad för er skull!! =)

My F

• Jag köpte en bostadsrätt. Det var min första bostadsaffär och My hjälpte mig igenom det på ett mycket pedagogisk sätt. Jag fick ett trevligt bemötande av henne i alla kontakter: innan, under och efter visningen. Jag har bara gott att säga om My som mäklare.
    Ylva B köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-05-24
    • 62.5 m²
    2020-05-24
    Tusen tack, Ylva! =) Det är alltid lite läskigt, men samtidigt spännande, att göra en bostadsaffär. Och speciellt sin första! Jag är glad att du kände att du fick ett bra bemötande, det är alltid mitt mål!

• Det finns inget att klaga på allting är som det ska skala 1 till 10 är det 10
    Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-05-20
    • 59.0 m²
    • Centrum-Dagny
    2020-05-20
    Tack Bengt! =) Det tar jag åt mig av! Nu hoppas jag att du ska trivas i nya lägenheten. Du ska ju inte flytta så långt! ;)

My F

• My sålde min lägenhet och jag har absolut inget att klaga på. Hon är proffsig och har gjort att jag känt mig trygg genom hela processen genom att gett bra information och varit tydlig. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad och svarat på mina frågor. Kan verkligen rekommendera My om du vill köpa eller sälja. (Köpte lägenheten av My för 3 år sedan)
    Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-04-03
    • 61.0 m²
    2020-04-03
    Jaa, vilken pangförsäljning vi gjorde! =) I dessa tider när det är lite ostadigt dessutom. Nu kan ni gå vidare med husköpet och bara se fram emot att flytta in!

My F

• Har flerårig erfarenhet jag har alltid var nöjd me de tjänster som respektive mäklare utfört
    Kurt N köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-03-28
    • 3:a
    • 76.5 m²
    2020-03-28
    Tack för din rekommendation, Kurt! =)