My Friman

My Friman

My Friman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

My Friman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. My Friman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.8. My Friman har haft 78 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 192 Läs vad My Friman

• sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Hytting
    2022-11-16 Verifierad kund
    Proffsigt första besök och jätteduktig mäklare. Engagerad och gav bra info under hela proceduren. Inte så lätt att sälja under den här tiden, men My lyckades med det. Vi är jättenöjda, hon är en riktig pärla. Mvh Sonny o Lena
  • köpte sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Forssa
    2022-11-15 Verifierad kund
    Det har varit bra rakt igenom :)
    Tusen tack Ann-Caroline! =) Ni var precis rätt köpare till det huset, för det kändes så himla bra för säljaren! My Friman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Östermalm
    2022-11-02 Verifierad kund
    Fint bemötande med en trevlig och kunnig mäklare som levde upp till våra förväntningar.
    Jag tackar för de orden, Kristina! =) My Friman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Östermalm
    2022-10-27 Verifierad kund
    En väldigt kunnig och professionell mäklare. Det var pirrigt i magen när vi skulle, för första gången, sälja vår lägenhet. My ledde oss genom hela processen på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda :)
    Härligt att höra, Vasile och Alexandra! Jag är så glad att det gick så snabbt och smidigt att hitta en bra köpare till er lägenhet. Stort lycka till i Bro nu, där har ju jag bott en gång i tiden så jag vet att ni kommer att trivas alldeles utmärkt! =) My Friman
    2022-10-21 Verifierad kund
    Engagerad och flexibel med ett gott bemötande
    Tusen tack, Mats! Vi körde ett par visningsrace ihop på lördagarna, tills du hittade den perfekta lägenheten för dig! Vi ses snart igen på tillträdet! =) My Friman
    • Forssa
    2022-10-21 Verifierad kund
    En toppen mäklare som kan sin sak.
    Så roligt har det varit att följa din resa från villa till lägenhet. Nu kommer ni få mer tid över till golf och andra aktiviteter och mindre tid kommer behöva läggas på underhåll och trädgårdsarbete. Perfekt! =) My Friman
    • Ringen
    2022-10-08 Verifierad kund
    Super duktig och hjälpsam ! Trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera My som mäklare 🌺 skrev 2022-10-08 singeln_ringen
    Supertack Lena! Jag är så glad att du är nöjd =) Nu blickar vi framåt mot nya mål! My Friman
    • Ringen/Forssa
    2022-09-28 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt och mäklaren gjorde ett väldigt bra jobb
    Tusen tack för de orden, Alexander! =) Jag är så glad för er skull som knep den finaste lägenheten på hela Ringen! Wow! Där kommer ni att trivas! My Friman
    2022-09-26 Verifierad kund
    Det märks verkligen att My har en brinnande passion för sitt arbete. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare. Rekommenderar varmt.
    Åh, vad glad jag blir! =) Jag tar åt mig av de orden. Ni kommer stortrivas i Gustafs och underbart att vi fick till en så fin försäljning av er lägenhet i en lite svalare marknad. Vi gjorde helt enkelt allting rätt från början till slut! My Friman
    2022-09-21 Verifierad kund
    My är en otroligt bra mäklare! Jag har aldrig träffat henne tidigare men det kändes rätt direkt. Otroligt kunnig, trevlig och proffsig i sitt sätt att sköta allt som vi har haft med henne att göra.
    SÅ härligt att läsa dina ord, Madde! =) Det har hittills varit ett sant nöje att sälja lägenheten till er och nu är det dags att ta tag i ditt hus också. Så roligt detta ska bli! My Friman