Viktor Sundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Viktor Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Viktor Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Sundberg har haft 2 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-02

Läs vad 4 Läs vad Viktor Sundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • Borlänge
    2021-02-15
    Hjälpsam och engagerad när jag nyligen köpte lägenhet. Allt gick väldigt fort och smidigt, från telefonkontakt till kontraktsskrivning!
    Tack Kristiina för din fina rekommendation. Lycka till med din nya bostad!

Viktor Sundberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • Borlänge
    2021-02-13
    Sålt en bostadsrätt, hade turen att träffa Victor på Svensk Fast Borlänge. En mycket trevlig och glad mäklare som va en bra stöttepelare genom våran affär. Rekommenderas verkligen!
    Tack för era fina ord Christopher och Emla och för att jag fick förtroendet att ta hand om er bostadsaffär. Stort lycka till nu med letandet efter drömboendet!

• 2:a
    • 54.5 m²
    • Kvarnsveden
    2021-02-06
    Lägenhet i en BRF i Kvarnsveden.
    Mäklaren har förmedlat lgh:en på ett bra sätt, tycker jag.
    Mina förväntningar var bl a att få köpa lgh:en, vilket också infriades.
    Mäklaren förmedlade köpet av lgh:en på ett tillfredsställande sätt, tycker jag.
    Bostadsaffären uppfyller de önskemål jag hade innan köpet.
    Tack Christina för din fina rekommendation. Lycka till med din nya bostad!

• 2:a
    • 54.5 m²
    • Kvarnsveden
    2021-02-05
    Sålt Bostadsrätt. Mycket bra bemötande av Viktor, förklarade bra hur försäljningen skulle fortlöpa. Förväntningarna överträffades. Jättebra information under hela budgivningen.
    Stort tack för era fina ord. Jättekul att få jobba och hjälpa till med försäljningen av er lägenheten.