Viktor Sundberg

Viktor Sundberg

Viktor Sundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Viktor Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Viktor Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Sundberg har haft 57 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 67 Läs vad Viktor Sundberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Hagalund
    2021-10-14
    Proffsig och supertrevlig, allt gick smidigt.
    Tack Patrik för ett bra samarbete och en fin Reco. Snabba ryck, nu är det bara flytten av grejen som återstår för er:) Viktor Sundberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-10-14
    Proffsig, raka svar och genuint intresserad av både köpare och säljare!
    Stort tack Johan för din fina Reco. Ni kommer trivas kanon! Viktor Sundberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-10-14
    Engagerad och trevlig. Gjorde sitt bästa för att sälja vårt hus.
    Tack så mycket Linus för ert förtroende. Så kul att det blev bra för er och stort lycka till med letandet av ny bostad. Viktor Sundberg
    • Åselby
    2021-10-14
    Bra bemötande och engagemang.Gjorde ett bra intryck..
    Tusen tack Stig för din rekommendation. Stort lycka till med er flytt! Viktor Sundberg
    • Idkerberget
    2021-10-13
    Mycket trevligt bemötande.
    Viktor återkom när han sa att han skullle återkomma.
    Mycket snabbt och proffsigt agerande rakt igenom hela processen av försäljningen.
    Tusen tack Helene för din fina rekommendation. Så kul att få jobba tillsammans och hjälp er i denna försäljning. Stort tack för ert förtroende. Viktor Sundberg
    • Idkerberget
    2021-10-11
    Trevligt och professionellt bemötande. Påläst och där Viktor inte visste svaret återkom han per telefon väldigt snabbt.
    En av de mest förtroendeingivande mäklare jag träffat.
    En personligt visning som passade oss perfekt!
    Tusen tack Elisabeth för din fina rekommendation! Jättekul att det blev så bra för dig, jag tror att du kommer stortrivas där! Viktor Sundberg
    • Enviken
    2021-10-08
    En jätte trevlig kanon kille 👍
    Tusen tack Johan för en fin Reco. Lycka till med flytten, skönt att komma tillbaka till rötterna😊👍 Viktor Sundberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Centrum
    2021-10-07
    Professionell men samtidigt personlig och lyhörd, vartefter vi blev mer bekanta. Hela processen, från visning till kontraktskrivning, fungerade smidigt och friktionsfritt. Vi är mycket nöjda.
    Tysen tack Göran för din fina Reco. Stort lycka till med försäljningen av ert hus! Viktor Sundberg
  • Vilja B
    2021-09-28
    Engagerad mäklare som visat ett stort intresse i att få lägenheten såld. Resultatet blev en snabb och smidig försäljning.
    Mina varmaste rekommendationer!
    Tusen tack Vilja för ert förtroende och för din fina reco. Kul att det löste sig så snabbt! Viktor Sundberg
    2021-09-27
    Har inget att klaga på,blev bra bemött
    Tusen tack Anna-Karin för din fina reco. Stort lycka till med din flytt. Viktor Sundberg