Wilma Ekström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Wilma Ekström har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Wilma Ekström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Wilma Ekström har haft 45 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 94 Läs vad Wilma Ekström

• 2020-10-02
    Köpt en lägenhet, vart bemött på ett väldigt bra sätt väldigt positivt, ja hon levde upp till alla förväntningar jag hade, väldigt bra mäklare
    Shawon K
    • 81.7 m²
    • Hagalund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2020-08-12
    Har sålt en fastighet i Kvarnsveden. Bemötandet har varit mycket bra. Vi kom bra överens under resans gång. Är helt nöjd med Wilmas insats. Detta var andra affären med Wilma på ett halvår ungefär. Det kändes tryggt med Wilma, kunnig och intresserad.
    Per-Åke W
    Per-Åke W
    • 112.0 m²
    • Borlänge
    sålde sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack för din rekommendation och dina ord Per-Åke! Vad glad jag blir över att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas du trivs bra i nya lägenheten och att du fortsatt kommer göra det. =)

• 2020-07-03
    Wilma va jättebra! Hjälpsam och trevlig. Vi köpte vår första bostadsrätt.
    Melul S
    • 76.0 m²
    • Hagalund
    Tack så mycket för dina ord. Och tack för rekommendationen!

• 2020-06-29
    Köpt en Bostadsrätt. Wilma är påläst angelägen att allt ska bli rätt. Vi blev mycket väl bemötta, en duktig mäklare, ta väl hand om henne ; )
    Jan J
    • 64.0 m²
    • Romme
    Tack för er rekommendation! Det känns bra att ni fått en positiv upplevelse av mig och att ni uppfattat att jag vill att det ska bli rätt för båda er parter. Det är det jag strävar efter i varje försäljning. Så tack så mycket för era ord. =)

• 2020-06-22
    Jag köpte ett hus där Wilma var mäklare. Wilma är professionell, kunnig och tillgänglig vilket har gjort att jag känt mig trygg köpet igenom. Hon är väldigt bra på att hålla en uppdaterad och vad nästa steg blir, även om det ibland inte finns någon ny info så uppdaterar hon en om det. Väldigt nöjd!
    Maria L
    • 100.0 m²
    • Övre Valsan
    köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack så mycket för dina fina ord. Vad glad jag blir över att du/ni är nöjda med mitt arbete. Och vad roligt för er att just ni fick köpa denna speciella och fantastiska fastighet med bäcken som rinner igenom ens egna mark och den fina badplatsen i närheten. Det dröjer inte länge innan det är dags för inflytt. =)

• 2020-05-27
    F.d. fritidshus inköptes. En mäklare som har mött upp på alla mina frågeställningar då detta är mitt första husköp. Jände mig lika osäker som en förstagångsmor. Jag fick bra förklaringar och mail med sådant jag ville veta. Kände ett stöd från Wilma... Kände mig säker på att jag fått det kött på bena jag behövde för att göra mitt livs klipp... Frågorna jag hade bollade hon med säljaren på ett snabbt och effektivt sätt. MYCKET NÖJD!!! På det hela på en skala mellan 1 och 10 ger jag 11
    Ann R
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Lennheden
    köpte sin stuga med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack för dina fina ord Ann, och det värmer att du är nöjd med mitt arbete! Huset var ju perfekt för er del med den stora trädgården, ska som sagt bli kul och se vad ni gör med trädgården. Tusen tack för din rekommendation! =)

• 2020-05-17
    köpt en villa, super-proffsig mäklare!
    Robin D
    • 119.0 m²
    • Forssa
    Tack för era ord och rekommendation! Detta huset passade er så bra. =)

• 2020-05-12
    Jag har köpt en lägenhet (bostadstätt). Det är väl beteende från bemöttande person av mäklare och varit hjälpsam. Jag är glad i alla fall på första köpt från ert.
    Mazin Mahdi Khudhair A
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Ringen/Forssa
    Tack för din rekommendation Mazin! Det blir en perfekt lägenhet för dig, nära till jobbet så du kan ta cykeln dit. Hoppas du kommer trivas bra där. =)

• 2020-05-09
    Vilma är världsbäst på att sälja vårdat hus!
    Lars C
    • 118.6 m²
    • Borlänge
    Tack för eran rekommendation! =)

• 2020-05-04
    Helt fantastisk! Vi sålde våran fastighet snabbt och smidigt tack vare hennes otroliga engagemang och professionalitet. Man känner sig prioriterad och hon gör det där lilla extra. Vi rekommenderar Wilma varmt med 5 av 5 i betyg!
    Jonathan M
    • 85.0 m²
    • Borlänge
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det gick snabbt och smidigt med bra köpare. Nu får ni som ni ville, uppleva sommaren i det nya huset. Tack för din rekommendation!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte