Wilma Ekström
Registrerad mäklare sedan 2018-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 92 Läs vad Wilma Ekström

• Melul S köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-07-03

3:a
    Hagalund
    Wilma va jättebra! Hjälpsam och trevlig. Vi köpte vår första bostadsrätt. Läs mer
    2020-07-03 Wilma E svarar Melul S
    Tack så mycket för dina ord. Och tack för rekommendationen!
  • Jan J köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-29

3:a
    Romme
    Köpt en Bostadsrätt. Wilma är påläst angelägen att allt ska bli rätt. Vi blev mycket väl bemötta, en duktig mäklare, ta väl hand om henne ; ) Läs mer
    2020-06-29 Wilma E svarar Jan J
    Tack för er rekommendation! Det känns bra att ni fått en positiv upplevelse av mig och att ni uppfattat att jag vill att det ska bli rätt för båda er parter. Det är det jag strävar efter i varje försäljning. Så tack så mycket för era ord. =)
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-22

Övre Valsan
    Jag köpte ett hus där Wilma var mäklare. Wilma är professionell, kunnig och tillgänglig vilket har gjort att jag känt mig trygg köpet igenom. Hon är väldigt bra på att hålla en uppdaterad och vad nästa steg blir, även om det ibland inte finns någon ny info så uppdaterar hon en om det. Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-06-29 Wilma E svarar Maria L
    Tack så mycket för dina fina ord. Vad glad jag blir över att du/ni är nöjda med mitt arbete. Och vad roligt för er att just ni fick köpa denna speciella och fantastiska fastighet med bäcken som rinner igenom ens egna mark och den fina badplatsen i närheten. Det dröjer inte länge innan det är dags för inflytt. =)
  • Ann R köpte sin stuga med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-27

2:a
    Lennheden
    F.d. fritidshus inköptes. En mäklare som har mött upp på alla mina frågeställningar då detta är mitt första husköp. Jände mig lika osäker som en förstagångsmor.
    Jag fick bra förklaringar och mail med sådant jag ville veta.
    Kände ett stöd från Wilma...
    Kände mig säker på att jag fått det kött på bena jag behövde för att göra mitt livs klipp...
    Frågorna jag hade bollade hon med säljaren på ett snabbt och effektivt sätt.
    MYCKET NÖJD!!!
    På det hela på en skala mellan 1 och 10 ger jag 11 Läs mer
    2020-05-28 Wilma E svarar Ann R
    Tack för dina fina ord Ann, och det värmer att du är nöjd med mitt arbete! Huset var ju perfekt för er del med den stora trädgården, ska som sagt bli kul och se vad ni gör med trädgården. Tusen tack för din rekommendation! =)
  • Robin D köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-17

Forssa
    köpt en villa, super-proffsig mäklare! Läs mer
    2020-05-18 Wilma E svarar Robin D
    Tack för era ord och rekommendation! Detta huset passade er så bra. =)
  • Mazin Mahdi Khudhair A köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-12

Ringen/Forssa
    Jag har köpt en lägenhet (bostadstätt). Det är väl beteende från bemöttande person av mäklare och varit hjälpsam. Jag är glad i alla fall på första köpt från ert. Läs mer
    2020-05-12 Wilma E svarar Mazin Mahdi Khudhair A
    Tack för din rekommendation Mazin! Det blir en perfekt lägenhet för dig, nära till jobbet så du kan ta cykeln dit. Hoppas du kommer trivas bra där. =)
  • Lars C sålde sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-09

Borlänge
    Vilma är världsbäst på att sälja vårdat hus! Läs mer
    2020-05-11 Wilma E svarar Lars C
    Tack för eran rekommendation! =)
  • Jonathan M köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-04

Borlänge
    Helt fantastisk! Vi sålde våran fastighet snabbt och smidigt tack vare hennes otroliga engagemang och professionalitet.
    Man känner sig prioriterad och hon gör det där lilla extra.
    Vi rekommenderar Wilma varmt med 5 av 5 i betyg! Läs mer
    2020-05-04 Wilma E svarar Jonathan M
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det gick snabbt och smidigt med bra köpare. Nu får ni som ni ville, uppleva sommaren i det nya huset. Tack för din rekommendation!
  • Caroline B köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-04

Borlänge
    Sålde huset innan visning och allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderar verkligen Wilma! Läs mer
    2020-05-04 Wilma E svarar Caroline B
    Tack så mycket för din rekommendation! Ja det gick väldigt snabbt från vårt första möte tills huset blev sålt. Skönt att det gick så smidigt och med så bra köpare. Nu kan ni fokusera på att fixa i ordning det sista med nya huset. =)
  • Emil V köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-04-14

2:a
    Hagalund
    Köpte lägenheten. Det gick väldigt bra, snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-04-14 Wilma E svarar Emil V
    Tack för din rekommendation Emil! Ja det gick väldigt snabbt från att vi pratade i telefonen första gången tills vi skrev kontrakt. Nu är det snart dags att flytta in denna toppenfina lägenhet som nu är eran. =)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström