Wilma Ekström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Wilma Ekström

• David L köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-30

Centrum-Dagny
    Mycket vänlig, kunnig och noggrann! Läs mer
    2020-03-30 Wilma E svarar David L
    Tack för er rekommendation! Nu får ni byta till lägenhetslivet, men det kommer bli toppen i denna superfina lägenhet! =)
  • Allan H köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-24

Hönsarvet
    Proffetionell, vänlig, kunnig och saklig. Mycket bra första upplevelse med mäklare. Läs mer
    2020-03-24 Wilma E svarar Allan H
    Tack för din rekommendation Allan! Vad bra att du upplevde första kontakten med mäklare på ett bra vis. Nu dröjer det inte länge innan det är dags att flytta in i ditt nya boende, och där kan du bo så länge du vill nu! =)
  • Elin E sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-09

Centrum-Dagny
    Jag har köpt en tvåa i föreningen Alrik.
    Mäklaren hade ett trevligt och bra bemötande både vid visning av lägenheten och kontraktsskrivning.
    Mäklaren var mycket tydlig så att inga missförstånd skulle ske.
    Jag känner mig mycket nöjd med min fastighetsaffär. Läs mer
    2020-03-09 Wilma E svarar Elin E
    Tack för din rekommendation! Vad bra att du är nöjd och att det gick så snabbt och smidigt. Bekvämt för dig att inte behöva flytta så långt nu. =)
  • Jonas B köpte sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-03

Köpt ett hus.
    Trevlig, påläst och korrekt bemötande. Läs mer
    2020-03-03 Wilma E svarar Jonas B
    Tack för din rekommendation Jonas. Detta huset passade er kanonbra, hoppas ni kommer trivas där lika bra som nuvarande ägare!
  • Björn S köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-18

Borlänge
    Trevlig och smidig mäklare vid köp av bostadsrätt Läs mer
    2020-02-19 Wilma E svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn. Ska bli spännande och se vad du kan göra med lägenheten!
  • Samer S sålde sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-15

Rämshyttan
    Sålt ett fritidshus som vi använde för permanent boende i Rämshyttan.
    Wilma är korrekt, ambitiös och vill göra det som är rätt. Hon behöver dock mer erfarenhet, i synnerhet i den svåra konsten att läsa av mänsklig natur och signaler. Läs mer
    2020-02-16 Wilma E svarar Samer S
    Tack för din rekommendation Samer. Vad bra att du uppfattat mig som ambitiös och korrekt, det är något jag vill vara i varje affär.
    Och tack så mycket för din feedback! Vi måste haft någon kommunikationsmiss då jag inte är helt med på i vilken/vilka situationer du upplevt att jag läst av er på fel vis. Jag slår dig en signal imorgon så får du gärna utveckla lite mer om när och vad det är som gjort att du upplevt mig på det viset. =)
  • Karin D köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-11

Östermalm
    Väldigt bra bemött av mäklaren och smidigt hanterande. Läs mer
    2020-02-11 Wilma E svarar Karin D
    Tack för er rekommendation! Ni har köpt en kanonfin lägenhet, jag hoppas verkligen ni kommer trivas där nu när ni kommer "hem" igen.
  • Caroline B sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-09

Hagalund
    Sålt min första lägenhet på 34 kvadrat och jag har bara positiva erfarenheter av Wilma. Hon får saker att hända och hon är tydlig och pålitlig. Läs mer
    2020-02-10 Wilma E svarar Caroline B
    Tack för dina ord Caroline! Vad glad jag blir av att du bara har positiva erfarenheter av mig. Det blev en väldigt bra lösning där köparen kunde flytta in snabbt, precis som du ville. =)
  • Robert S sålde sitt hus med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-06

Borlänge
    Bara positivt med köpet av lägenheten. Läs mer
    2020-02-07 Wilma E svarar Robert S
    Tack för din rekommendation Robert. Nu ska vi se till att upplevelsen med din försäljning blir lika positiv som vid köpet. =)
  • Frank B sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-04

Borlänge
    Wilma var jättebra.Väldigt omtänksam.rekomenderas. Läs mer
    2020-02-04 Wilma E svarar Frank B
    Tack för dina ord och din rekommendation Frank!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström