Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 245 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Professionell och otroligt duktig mäklare. Vi fick ett jättebra intryck och riktigt bra bemötande.
  • Abjar S
    Abjar S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett stort tack till Martin Berglind för ett fantastiskt jobb!

Jag rekommenderar Martin då med sin erfarenhet som mäklare med en extremt bra service och målinriktad person!

Jag rekommenderar Martin som Mäklare alla dagar i veckan.

Jag och familjen hälsar ett stort Tack!

Abjar Saliba
    2017-11-08 Martin B svarar Abjar S
    Vad glad jag blir för era varma ord!
    Jag vill även berömma ER då ni varit väldigt lätta att samarbeta med!
    Önskar all lycka till er😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det gick fort och bra vi blev uppdaterade hela tiden och är mycket nöjda.
    2017-11-10 Susanne E svarar Lennart A
    Hej Lennart,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er, vi ses snart igen.
  • Emil O
    Emil O skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Genomtrevlig och väldigt driven mäklare som lyckades över våra förväntningar vid försäljning av vår bostad. Rekommenderar Anders starkt!
  • Therese A
    Therese A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, gott bemötande av både köpare och säljare.
  • Sara L
    Sara L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle Endré är en klass för sig. Jag hittade henne 2014 genom att jag researchade på vilken mäklare som hade sålt för mest i fastighetshuset jag bodde i då. Jag skrev på papperna direkt på vårt möte pga. Hennes proffsiga utlägg. Hon slog rekord igen.

2015 hjälpte hon mig sälja min lägenhet i Rönninge centrum. Även där satt hon rekord.

2016 hjälpte hon mig sälja mitt hus med en ganska shysst vinst med tanke på att vi endast bodde i huset i 1 år. Hon hade med sig en fotograf och dem stylade hela huset utan att ta extra betalt.

Hon har även alltid hjälpt mig med avdrag när jag känt mig osäker.

Jag rekommenderar alla att anlita henne.

Hon är guld denna människa! 🌟🌟🌟
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Seriös mäklare med bra service, hjälpsam och håller vad han lovar.
    2017-10-23 Björn P svarar Joakim B
    Tack för din rekommendation! Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något i framtiden!
  • Aldi L
    Aldi L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon är rätt utbildad.rätt bra attityd
    2017-10-19 Susanne E svarar Aldi L
    Hej Aldi,
    Tack så mycket för din rekommendation! Lycka till i ditt nya boende!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Eftersom ett köp innebär mycket pengar var vi säkert extra knepiga med våra frågor och undranden. Michelle stödde oss bra och även vid sista mötet på tillträdesdagen kände vi oss trygga som köpare.
  • Monica L
    Monica L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt bemötande.
    Kom alltid tillbaka med snabba svar.
    Martin levde väl upp till våra förväntningar.
    2017-10-18 Martin B svarar Monica L
    Tack Monica för ditt fina betyg! Hör av dig om det är något ni funderar på. Allt gott😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Anders F
    Anders F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande.
    Michelle inger stort förtroende och man känner att man som säljare kan lita på att allt fungerar perfekt.
  • Emad G
    Emad G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har blivit väldigt bra bemötta. Mäklaren som var mycket trevlig samt kunnig i sitt yrke. Som kund har man känt sig väl "omhändertagen".
    2017-10-18 Martin B svarar Emad G
    Tack Emad för din positiva feedback. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    I början var hon väldig glad och trevligt men med tiden då våran lägenhet var svårsåld så vart hon grinig och tappade allt intresse. extremt dåligt på att svara I telefonen och känns väldigt oseriös.
    hon lyssnar inte alltid på våra önskemål som kund och så.

kort sagt totalt värdelös som mäklare !!
    2017-10-17 Susanne E svarar Joakim M
    Hej Joakim,
    Vad tråkigt att det känner så. Vad det gäller tillgängligheten så känns det konstigt att du har den upplevelsen, då jag vet att jag har prioriterat och svarat både sena kvällar och helger.
    Spekulanterna är de som sätter marknadsvärdet vid en given tidpunkt. Nu i efterhand har en större lägenhet sålts till ett lägre pris.
    Välkommen att höra av dig om du har några frågor.
  • Vanessa G
    Vanessa G skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders var bra men lite svår att få tag på emellanåt. Vi hade stora problem med energideklarationen som vi ändvände en leverantör som SF rekommenderade. När sedan fakturan kom var den 1000 sek högre an annonserat men vi orkade inte protestera efter allt strul.
    Detta gjorde att betyget blev lite sämre.
  • Mihajlo M
    Mihajlo M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bemötande alla på ett trevligt sätt, Alltid trevlig, har hög kunskap i sitt område. Inger lugn och trygghet.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Började bra men kändes som att hon tappade intresset för uppdraget ju längre det gick, vi upplevde även att hon inte riktigt uppfattade våra önskemål.
    Tror att vår bostadsförsäljning skulle gått smidigare och snabbare med en annan mäklare.
    2017-10-17 Susanne E svarar Sofia H
    Hej Sofia,
    Tack för din feedback. Det alltid är ni som säljare som bestämmer hur ni vill genomföra er försäljning. Tråkigt att du upplevde det så men du är välkommen att kontakta mig.
  • Emil Lennart Teodor B
    Emil Lennart Teodor B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra,bra bemötande,kompetent, bra information,mm
    2017-10-18 Björn P svarar Emil Lennart Teodor B
    Hej,
    Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.
  • JanOve F
    JanOve F skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete.
    Återkopplade hela tiden under försäljningen.
    2017-10-17 Susanne E svarar JanOve F
    Hej JanOve,
    Tack för din rekommendation och bra samarbete under försäljningen!
    Vi hörs snart angående deklarationen.
    Lycka till i din nya bostad!
  • Yunus T
    Yunus T skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har mycket positiv erfarenhet av Susanne Eriksson. Redan på visningen visade hon sig som en ytterst trevlig och professionell människa. Om man tar i åtanke att min svenska är långt ifrån perfekt, gjorde hon sitt bästa att jag ska förstå och hänga med vartenda liten detalj gällande köpet, kontraktet osv. Hon gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt och lätt som det bara går. Kontraktet som vi skrev med Susanne har jag visat till flera jurister som har sagt att den var sammansatt mycket korrekt. I framtiden ska jag absolut rekommendera henne till mina vänner och bekanta och även själv ska välja henne som mäklare. Eftersom hon är inte bara väldigt professionell i det hon gör utan även en mycket trevlig som person!
    2017-10-17 Susanne E svarar Yunus T
    Hej Yunus,
    Tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i din nya bostad. Du är välkommen och höra av dig om du vill ha hjälp med värdering mm.
    Ha en bra dag!
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte vår fastighet i början av sommaren 2016. Vi är inga erfarna husköpare men vet ändå tillräckligt för att kunna säga att han helt åsidosatte våra intressen som köpare. Den fastighet som vi köpte låg ute för strax under 3 milj. Den gick upp en hel miljon innan det var klart. Lockpris känns helt adekvat att använda då vi senare fick reda på att grannfastigheten gick för betydligt mer än det pris man gått ut med på detta hus. När vi till sist var de som lagt högst bud kom det som blev droppen. Martin konstaterade att om vi började "krångla" med att anlita en egen besiktningsman skulle det ju dra ut på tiden o menade då på att säljaren sannolikt skulle välja den andra budgivaren. En seriös mäklare skulle naturligtvis informerat säljaren att köparen har en egen både skyldighet o rättighet att besikta fastigheten. Den enda kontakten vi hade med Martin var i samband med budgivningen. Då det var semestertider var det andra på kontoret som var med då kontraktet skrevs på. Då känns det minst sagt som om han ville få undan detta köp innan semestern.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi fick ett mycket fint bemötande av mäklaren Michelle.
    Hon var lyhörd för situationen med min pappa som precis hade gått bort och huset som skulle röjas och säljas.
    Hon är mycket kunnig och professionell och lotsade oss igenom förberedelser, besiktning och försäljning och all dokumentation.
    Det var en utmärkt hantering från början till slut!
    Med vänlig hälsning Gunilla
  • Saber Ayoub A
    Saber Ayoub A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Han är en fantastisk och intelligent person och jag är glad för att jag köpte mitt hus från honom
    2017-10-15 Martin B svarar Saber Ayoub A
    Stort tack för dina snälla ord Saber. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Mirek S
    Mirek S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Konstig mäklare. Man undrar om han verkligen vill nå högsta priset vid budgivningen. Mäklaren ringer mig och frågar om mitt slutbud. Jag befinner mig på banken för att skriva under lånelöftet och jag ber om 30 min. Det får jag inte. Han meddelar mig att budgivningen är avslutat. För att göra historien kort, jag köpte detta objekt till slut trots att mäklaren var onåbar på telefon den kommande timme för att framföra mitt bud till säljaren. Även hans sekreterare hade svart att nå honom.
    Om jag säljer min lägenhet i framtiden vill jag få det högsta möjliga priset man kan få varför denna mäklare kommer inte att anlitas.
    2017-10-18 Martin B svarar Mirek S
    Hej Mirek!
    Tråkigt med lågt betyg av dig. Självklart vill jag alltid leverera den bästa lösningen till uppdragsgivaren vilket nödvändigtvis inte behöver innebära det högsta slutpriset.
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Dunhon T
    Dunhon T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag tycker att han är för stillsam och snäll. Jag fick sälja min 3a under genomsnitt pris.
    2017-10-18 Björn P svarar Dunhon T
    Hej Dunhon.
    Tråkigt att du känner så. Det är alltid marknaden som talar om vad de är beredda att betala och när din bostad var ute till försäljning så började marknaden lugna ner sig. Hör gärna av dig om du har några frågor.
  • Jacek Piotr S
    Jacek Piotr S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffesionellt och trevligt, allt gick smidigt.
  • Frida L
    Frida L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tyckte att Martin var toppen! Trevligt bemötande och kunde sin sak.
    2017-10-15 Martin B svarar Frida L
    Tack för för dina fina ord Frida😃. Hoppas ni trivs bra i Rönninge.
    Allt gott! Med vänlig hälsning, Martin
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det var ett trevligt bemötande av Martin
    2017-10-15 Martin B svarar Bjarne E
    Tack Bjarne😃. Hoppas ni har trivs bra i Tullinge! Med vänlig hälsning, Martin
  • Karl-esse H
    Karl-esse H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Professionell, bra lokalkännedom, trevligt bemötande och snabb hantering
    2017-10-15 Martin B svarar Karl-esse H
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Snällt av er att ge mig beröm också😊. Må gott!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Benny V
    Benny V skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne var trevlig och gav bra och saklig information.
    2017-10-17 Susanne E svarar Benny V
    Hej Benny,
    Tack för ditt svar. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad!
    Välkommen och höra av er om ni vill ha hjälp med deklarationen.
    Ha det så bra!
  • Michael A
    Michael A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig mäklare och bra bemötande. Köper en bostadsrätt och tackar Anders för ett strålande jobb.
  • Johan R
    Johan R skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min uppfattning om Susanne Eriksson är att hon är väldigt okunnig inom många delar. Då bostaden vi sålde var ett dödsbo efter min farmor så var det egentligen min pappa och farbror som var arvingar men då min pappa gick bort ca ett år tidigare så blev det jag och min bror som blev arvingar istället. Jag frågade mäklaren, Susanne vad som gällde i det läget, om dödsboet efter min pappa på något sätt behövde involveras i försäljningen. Hon sa då att så var fallet att min mamma som står som ansvarig för dödsboet efter vår pappa också måste skriva på alla papper, vilket var helt fel. Om hon inte vet vad som gäller så måste hon väl som mäklare kunna ta reda på detta. Det känns väldigt konstigt att hon tex ringer min mamma när hon låg hemma och var förkyld och vill att hon kommer till deras kontor i Tumba för att skriva på en fullmakt, det är inte ok. Det var även andra saker som inte stämmer av vad hon sa och gjorde, jag dubbelkollade såklart allt hon sa och gjorde då hon upplevdes som oseriös och okunnig. Att vi dock fortsatte genom hela affären med henne var att det var en väldigt tung period med dödsfall inom familjen mm. Men när jag ser tillbaka så hade jag absolut inte anlitat henne. Mvh Johan
    2017-10-17 Susanne E svarar Johan R
    Hej Johan,
    Jag beklagar sorgen efter dina anhöriga.
    Vad det gäller frågan om dödsbodelägare så var inte det utrett och registrerat när vi träffades i bostaden vilka som var dödsbodelägare.
    Välkommen att höra av dig om du har några frågor.
  • Mohanad K
    Mohanad K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig, bra bemötande och hjälpsam. Hon är kunnig mäklare och är lätt att ha och göra med. Jag är mycket nöjd och rekommmenderar henne varmt!
    2017-10-17 Susanne E svarar Mohanad K
    Hej Mohanad,
    Tack så mycket! Jag hoppas du trivs i din nya bostad. Du är välkommen och höra av dig om du har några frågor eller behöver hjälp.
  • Lena S
    Lena S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Den bästa mäklare som vi har haft. Engagerad, tillmötesgående, vänlig och hjälpsam.
  • Bo L
    Bo L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alla duktiga yrkesmän har mycket att göra!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är:

- Mycket engagerad.
    - Sakkunning.
    - Lätt att diskutera med

Jag kände honom delvis genom mitt tidigare inköp av samma objekt.

Det var i första hand honom jag ville anlita. Således bra att han var kvar på SF - som jag anlitat ett flertal gånger tidigare.
    2017-10-14 Martin B svarar Mikael B
    Stort tack för dina snälla ord Mikael!
    Allt är ömsesidigt - har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på SF😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Anna L
    Anna L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det vi minns är att han var mycket trevlig och kunde sitt jobb!
    2017-10-16 Martin B svarar Anna L
    Hej Anna!
    Jag blir glad att ni har ett bra minne av mig/oss på Svensk Fastighetsförmedling😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Emma B
    Emma B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde vårt hus i Tullinge i somras. Väldigt engagerad och kunnig. Lyhörd och driven. Rekomenderar Michelle varmt!
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, duktig o hjälpsam. Såg till att jag fick en duktig fotograf.
    2017-10-15 Martin B svarar Margareta S
    Tack för dina trevliga ord och för ett gott samarbete. Hoppas att allt är bra med dig😊. Med vänlig hälsning, Martin
  • Saleen-Jazrawi A
    Saleen-Jazrawi A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon var duktig trevlig och punktlig .
    Vi är supernöjda med henne, informativ och höll oss uppdaterade ganska omgående .
    Hon har varit tillgänglig hela tiden .
    Bara positivt ..!kan inte önska mer .
    Toppen ..
    2017-10-17 Susanne E svarar Saleen-Jazrawi A
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas du trivs i din nya bostad. Välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med något.
  • Agnieszka H
    Agnieszka H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En positiv upplevelse utan anmärkningar.
  • Inger E
    Inger E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En trevlig och kunnig mäklare , har inget att klaga på ..
  • Helena I
    Helena I skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är duktig,trevlig och kunnig. Affären sköttes på ett bra sätt.
    2017-10-13 Martin B svarar Helena I
    Tack för de varma fina orden Helena😊. Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Johan D
    Johan D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte bostad för första gången och det var mycket nytt att lära sig och mycket att hålla koll på. Michelle gjorde ett jättebra jobb för att upplysa mig om hur allt fungerar.
  • Håkan Gustav J
    Håkan Gustav J skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi var mycket nöjda med Björns jobb när vi sålde vårt fritidshus. Bra råd redan från första kontakten och till dess att försäljningen genomförts. Mao
    vi kan med gott samvete rekommendera denna mäklarfirma till dig som vill känna dig väl omhändertagen när du skall sälja din fastighet.
  • Eva L
    Eva L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett vänligt, kunnigt och mycket professionellt bemötande. Jag är mer än nöjd och resultatet blev över förväntan!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra på alla sätt och vis, supernöjda!!
    2017-10-13 Martin B svarar Daniel D
    Stort tack själv Daniel även om vägen mot mål var lite krokig ibland😊. Ni har varit en toppenkund både som köpare och säljare. Om RECO:n varit omvänd hade jag gett er fem 💥💥💥💥💥. Önskar dig och Petra all lycka!
  • Pia F
    Pia F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Enperson som är lätt att samarbeta med.
    2017-10-13 Martin B svarar Pia F
    Tack för berömmet Pia👍 Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Ola J
    Ola J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Oengagerad. Svarar inte när man ringer eller mailar.
    2017-10-13 Anders L svarar Ola J
    Hej Ola, vad tråkigt att du tycker så. Mitt uppdrag för ert köp av huset var bara att ta fram köpekontrakt i affären, så kallat skrivuppdrag. Detta då du och säljaren gjort upp allting innan, vilket gör att mitt uppdrag blir begränsat. Ring gärna om du har några frågor.
  • Sofie V
    Sofie V skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Otroligt hjälpsam och lätt att få tag på. Försäljningen kändes trygg rakt igenom och vi skulle inte tveka på att anlita henne igen. Helt klart den bästa mäklaren vi har mött. Och v har mött MÅNGA!!
    2017-10-17 Susanne E svarar Sofie V
    Hej Sofie,
    Tack för din fina rekommendation. Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er också! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Välkommen och höra av er om ni behöver hjälp med något. Om inte annat så hörs vi inför deklarationen.
  • Ann P
    Ann P skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne var mycket professionell och snabb i sitt agerande. Kommer absolut att rekommendera henne.
    2017-10-17 Susanne E svarar Ann P
    Hej Ann,
    Tack för din rekommendation. Det har varit jättetrevlig och hjälpa er!

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba