Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 338 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Angelo T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi blev bemötta på ett positivt o trevligt sätt och vi hade en ärlig mäklare som förklarade allt för oss noggrant på ett förståndet sätt. Det hjälpte oss att köpa på vår första dröm lägenhet. Läs mer
  • Kari P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt bemötande, proffsigt upplägg och kunnig. Hjälpte till att ta hand om försäljningen då jag var på semester med resultat som blev mer än jag hade förväntat mig. Tack för ett toppen bra jobb Susanne.

Kram
    Kari Läs mer
  • Carl-Gustav L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det var lite under marknadsvärde. Men jag godkände summan. Så det var acceptabelt bud. Läs mer
  • Johan F skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffesionell,saklig och enkel att diskuteta med Läs mer
  • Kenneth W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra och sakkunnigt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Kenneth W
    Tack Kenneth😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Evelina C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har köpt ett bostadsrättsradhus med hjälp av Martin Berglind på Svensk Fastighetsförmedling Tumba. Vi är jätte nöjda med vårt köp och är nöjda med det goda bemötandet från Martin genom hela processen från visning till påskrift. Vi skulle varmt rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Evelina C
    Tack Evelina för dina fina ord. Känns jättekul att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling😊. Hälsa familjen!
  • Rolf Gunnar R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt villa i Uttran.

Kunnig, proffsig och trevlig !!!

Infriade alla våra förväntningar !

M V H Kerstin o Rolf Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Rolf Gunnar R
    Tack för era värmande ord😊. Tycker vi tillsammans löste det här galant👌. Vi ses i Rönninge! Med vänlig hälsning, Martin
  • Jan-Axel Olof Viktor S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vid försäljningen av vårt radhus har den mäklare som hjälpt oss, Michelle Endre, bemött oss på ett mycket trevligt och hjälpsamt sätt, som också varit informativt och kunnigt. Själva försäljningen har skötts på ett imponerande skickligt sätt. Mäklarens arbetsinsats och villighet att svara på frågor har varit påtagligt större än vad vi förväntat oss. Vår erfarenhet av mäklarens insats vid försäljningen är alltså odelat positiv. Ett rent nöje! Läs mer
  • Nina J skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Är väldigt nöjd med Michelle på Svensk fastighetsförmedling Salem&Botkyrka.
    Fick henne rekommenderat.
    Hon är duktig, lyhörd, ödmjuk och väldigt positiv! Hon sålde min lägenhet, kan varmt rekommendera Michelle. Läs mer
  • Marwan Karim N skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders du är mycket bra mäklare du såldes min radhus jag kan säga du är proffs på alla sätt jag önskar dig försätta på din still och lycka till
    M V H
    Marwan Nano 👍👍👍👍👍👍🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧 Läs mer
  • Anette M
    Anette M skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    sålt fritidshus

mkt proffsig och trevlig. Läs mer
    2018-10-27 Susanne E svarar Anette M
    Hej Anette,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa dig, tack för gott samarbete!
    Susanne Eriksson
  • Nina J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är så nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka&Salem.
    Super proffsiga mäklare. Och lyhörda.
    Vi fick mycket bra information om huset, mäklaren tog sig tid att berätta om huset, dess skick och området, vilket vi uppskattade som köpare.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-26 Martin B svarar Nina J
    Stort tack för dina fina ord😊 och grattis till husköpet💥. Helt säker på att ni kommer trivas i Salem.
    Helgen kunde inte starta bättre än med denna trevliga läsning!

• mikaela å
    mikaela å skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt ett hus

Bemötandet var över förväntan
    Förväntningarna var inga men dom överraskade mig.

Lugn, säker, kompetent och trygg vet vad han håller på med
    Mycket nöjd 😀 Läs mer
  • Päivi Kyllikki K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Dessutom glad och mycket trevlig. Mina förväntningar överträffades genom en snabb affär och dessutom bra betalt. En mäklare att lita på och som jag med varmt hjärta verkligen rekommenderar. Tack Susanne! Läs mer
    2018-10-19 Susanne E svarar Päivi Kyllikki K
    Hej Päivi,
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    Trevlig helg!
  • Nyanhial C
    Nyanhial C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt ett radhus, jag upplevelse lätt och lätt trevlig bemötande med mäklaren samt fick snabba återkoppling. Läs mer
    2018-10-14 Martin B svarar Nyanhial C
    Tack själva och stort grattis till ert fina hus😃👍. Med vänlig hälsning, Martin
  • Johan F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt ett radhus och fick ett bra och professionellt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med helheten under försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-13 Martin B svarar Johan F
    Tack själv Johan😃. Mycket enkelt att samarbeta med er. Hoppas ni hittar en fin kåk snart...
  • Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är supernöjda med Kristian som skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt. En toppmäklare! Läs mer
  • Thérése E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av Michelle och vi är supernöjda med henne. Hon är trygg, kunnig, lyhörd och genuint mån om dig som både köpare och säljare.
    En fantastisk mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Kaisa N
    Kaisa N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle Endré är en fantastisk mäklare som verkligen går all in för uppgiften och visar fantastiska result. Jag rekommenderar henne till alla som letar mäklare. Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har köpt ett enplanskedjehus och sålt vår bostad med hjälp av Susanne Eriksson. Hon var och är mån om att vi skulle vara nöjda. Hon är alltid pigg o glad. Susanne levde verkligen upp till våra förväntningar. Tack Läs mer
    2018-10-05 Susanne E svarar Anneli L
    Hej Anneli,
    Tack för rekommendationen och tack själva för trevligt och gott samarbete! Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
    Susanne Eriksson
  • Barbro Kristina L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vänligt bemötande och professionell hjälp vid köp av bostadsrätt.
    Hittills är jag nöjd och ser fram mot slutförandet av affären. Läs mer
  • Karl Christer Patrick K skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt min borätt, och fått mycket bra och trevligt bemötande av min mäklare. Så jag tycker att det gått väldigt smidigt på ett positivt och bra sätt. Läs mer
  • Jonna H skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas var väldigt trevlig och proffesionell och levde upp till alla mina förväntningar när han hjälpte mig sälja min bostadsrättslägenhet. Han var även väldigt hjälpsam och lyhörd och svarade alltid på ev frågor som dök upp från min sida. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • John Sebastian S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders var en bra och hjälpsam mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt lgh
    Super trevlig och rolig har hjälpt oss med allt och gjort det hela lätt Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er med er försäljning.
  • Lisa S skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en villa och det ganska många vid visningen på söndagen men endast en familj på måndagen . Två familjer budade, önskat att det var fler...Mäklaren skötte allt bra och hon var tydlig . Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Lisa S
    Hej Lisa,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Johan J
    Johan J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag och min sambo har provat Martin både vid köp och försäljning av våran fina bostadsrätt i Vårsta.

Vi var mycket nöjda när vi köpte, men ännu mer överväldigade vid försäljningen! Vi tycker att Martin är en jordnära och genuin mäklare. Han lyssnade verkligen på våra tankar och mål, och arbetade därefter och lyckades med råge överträffa uppsatt mål.

Martin får högsta betyg, en mäklare av rang! Läs mer
    2018-10-13 Martin B svarar Johan J
    Wow vad kul med en så fina ord😀. Bättre omdömme kan man inte få👍
    Hoppas alla i familjen mår bra och att ni kommer trivs i ert nya hus!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Roland E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostaďsrätt och avser att sälja radhus med samma mäklare Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Roland E
    Tack för det fina omdömmet. Det här kommer bli perfekt för er👍.
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Kaisa K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    vi har sålt en villa ,mäklaren var väldens bästa, vi fick så mycket hjälp och framförallt stöd.vi fick en snabb affär och det betydde otroligt mycket för oss i och med att vi redan hade köpt ett nytt hu Läs mer
  • Anna Ellinor E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Blev proffsigt bemött. Mycket trevlig mäklare med kunskap och engagemang. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas har sålt vår villa i Uttran, Botkyrka. Trots att det har varit en tuff marknad för försäljning av fastigheter har Andreas gjort ett mycket bra jobb och sålt vårt objekt till förväntat pris. Jag rekommenderar Andreas starkt då han uppfyllt våra förväntningar och verkligen jobbat hårt för att vi som kunder ska bli nöjda. Andreas bemötande har varit behagligt och mycket trevligt under hela processen. Andreas har varit snabb i sin återkoppling och hela tiden hållit oss uppdaterade i händelseförloppet och hans arbetsprocess. Läs mer
  • Jonas Elias H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne levde upp till alla våra önskemål vid försäljningen av vårt hus. Hon är en mycket duktig och kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-30 Susanne E svarar Jonas Elias H
    Hej Jonas,
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och ni har verkligen förberett och ordnat så fint inför visningarna!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Grymt bemötande, Trevlig, Professionell och extremt kunnig.
    Om jag mot all förmodan skulle sälja i Området igen, så skulle jag utav tvekan välja Andreas.
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas. Läs mer
  • Eva M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en lägenhet. Har varit på flera visningar men denna gången var det inte bara lägenheten som tilltalade mig utan även det vänliga och proffsiga bemötandet av mäklaren.
    Vid försäljningen av min nuvarande bostad kommer jag att med störsts förtroende anlita samma mäklare. Läs mer
  • Jessica P skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde och köpte lägenhet av samma mäklare väldigt smidig och snabb affär :) vi ville sälja fort då vi behövde en större lägenhet då vi fått barn. Vår mäklare hjälpte oss över förväntan, super nöjda! Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte ett radhus i Tullinge av Andreas. Väldigt trevligt bemötande från start till avslut. Det märktes att detta inte var Andreas första försäljning utan att han varit med ett tag.
    Vi skulle rekommendera Andreas vid nästa försäljning eller köp.

/Daniel & Terese Läs mer
  • Britt-Marie L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt en bostadsrätt på Emanuel Birkes.väg 2.
    Vi har bara gott att säga om Michelle Endre. Proffsig, tillmötesgående och trevlig. Skulle direkt rekommendera henne om någon vill sälja.

Så nöjd! Britt-Marie Lundqvist Läs mer
  • Åke D
    Åke D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt bemötande.
    Snabb affär.
    Tjänstvillig Läs mer
  • Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Överträffade våra förväntningar genom att snabbt lokalisera en köpare och nå ett avslut! Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera Susanne som mäklare.
    /Andreas och Madelene Läs mer
    2018-07-10 Susanne E svarar Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej Andreas & Madelene,
    Tack så mycket för er rekommendation! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Susanne Eriksson
  • Peter N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har haft Martin som mäklare när vi varit köpare och nu även som säljare.
    Martin har levererat på ett oklanderligt sätt båda gångerna.
    Martin är kunnig, engagerad och professionell.
    Rekommenderar Martin varmt. Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Peter N
    Tack för dina fina ord Peter! Svänger förbi nya kåken på en kaffe när ni flyttat in😃👨‍💼 Med vänlig hälsning, Martin
  • Mats W
    Mats W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande, snabbt, smidigt och utan problem ordnades allt. Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
  • Dainis B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en lägenhet jag blev bemöt på ett bra sätt och ett trevligt sätt. A det jag sa nyss vill bli bemött på ett bra sätt. Min sammanfattning är att jag blev väldigt glad när jag mötte upp de. Läs mer
  • Marie M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    har köpt ett hus.
    Har blivit bra bemött. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Jörel M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle Endre hjälpte mig att sälja mitt radhus i Slagsta!
    Hon är så grymt trevlig, ärlig, ordningsam, trygg och kunnig!
    Kunnig om Botkyrka och i sitt yrkesutövande!
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Väljer du Michelle så kan jag lova att hon gör allt hon kan för att du ska få en lyckad husaffär!
    Hon är med genom allt, tipsar på förbättringar innan fotografering och visning, svarar vänligt på frågor och vill ditt bästa!!
    Tack för allt Michelle!! 🙏👌🏻 Läs mer
  • Sarina S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus.
    Mäklaren väldigt vänlig, professionell och kunnig
    Mina förväntningar var höga och mäklaren levde upp till dem
    Mycket bra upplevelse Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Sarina S
    Tack Sarina för dina fina ord! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet😊.
  • Pär E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Från första mötet och fram till försäljningen av vårt hus var vi mer än nöjda med Michelle. Vi valde att ta hjälp av henne då vi fick uppfattningen av att hon utöver att vara professionell hade ett väldigt ödmjukt och trevligt sätt. Tack för hjälpen, vi ger dig högsta betyg! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt en villa

Superproffsig, trevlig och kunnig.
    Vi fick verkligen känslan av att hon gjorde sitt bästa för både köpare och säljare. Vi ger våra allra högsta rekommendationer till Michelle för utomordentlig service. Läs mer
  • Henrik C skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en villa i Tumba.
    Jag stämde träff med 2 olika mäklare innan jag påbörjade försäljningen.
    Jag tyckte att Björn Petrén och Svensk Fastighetsförmedling kändes bra och kunniga.
    Jag har under hela processen fått fortlöpande information och varit uppdaterad på vad som händer, det har känts tryggt.
    Tack Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt vår avlidna pappas hus i Tumba. Vi träffade några olika mäklar men valet föll snabbt på Martin pga hans genuina intresse för huset, hans presentation av uppdraget och hans trevliga sätt. Martin har under hela säljprocessen varit oerhört proffsig, alltid tillgänglig, väldigt seriös och håller utlovade tidplaner.
    Jag kommer utan tvekan rekommendera honom om jag hör någon som ska sälja hus eller lägenhet.
    Martin får de allra bästa betygen av mig. Läs mer
    2018-06-01 Martin B svarar Margareta W
    Stort tack Margaretha för dina trevliga ord!
    Känns jättekul att ni är nöjda och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen😃.
    Ha en härlig helg och hälsa familjen!

Hälsningar Martin
  • Semih Ü
    Semih Ü skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mitt första bostadsköp! Andreas bemötte mig super, väl planerad och positivt inställd vilket gjorde att jag kunde vara avslappnad genom hela köpet, tack! Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba