Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 300 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Överträffade våra förväntningar genom att snabbt lokalisera en köpare och nå ett avslut! Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera Susanne som mäklare.
    /Andreas och Madelene Läs mer
    2018-07-10 Susanne E svarar Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej Andreas & Madelene,
    Tack så mycket för er rekommendation! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Susanne Eriksson
  • Peter N
    Peter N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har haft Martin som mäklare när vi varit köpare och nu även som säljare.
    Martin har levererat på ett oklanderligt sätt båda gångerna.
    Martin är kunnig, engagerad och professionell.
    Rekommenderar Martin varmt. Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande, snabbt, smidigt och utan problem ordnades allt. Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
  • Dainis B
    Dainis B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en lägenhet jag blev bemöt på ett bra sätt och ett trevligt sätt. A det jag sa nyss vill bli bemött på ett bra sätt. Min sammanfattning är att jag blev väldigt glad när jag mötte upp de. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    har köpt ett hus.
    Har blivit bra bemött. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Jörel M
    Jörel M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle Endre hjälpte mig att sälja mitt radhus i Slagsta!
    Hon är så grymt trevlig, ärlig, ordningsam, trygg och kunnig!
    Kunnig om Botkyrka och i sitt yrkesutövande!
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Väljer du Michelle så kan jag lova att hon gör allt hon kan för att du ska få en lyckad husaffär!
    Hon är med genom allt, tipsar på förbättringar innan fotografering och visning, svarar vänligt på frågor och vill ditt bästa!!
    Tack för allt Michelle!! 🙏👌🏻 Läs mer
  • Sarina S
    Sarina S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus.
    Mäklaren väldigt vänlig, professionell och kunnig
    Mina förväntningar var höga och mäklaren levde upp till dem
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Pär E
    Pär E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Från första mötet och fram till försäljningen av vårt hus var vi mer än nöjda med Michelle. Vi valde att ta hjälp av henne då vi fick uppfattningen av att hon utöver att vara professionell hade ett väldigt ödmjukt och trevligt sätt. Tack för hjälpen, vi ger dig högsta betyg! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt en villa

Superproffsig, trevlig och kunnig.
    Vi fick verkligen känslan av att hon gjorde sitt bästa för både köpare och säljare. Vi ger våra allra högsta rekommendationer till Michelle för utomordentlig service. Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en villa i Tumba.
    Jag stämde träff med 2 olika mäklare innan jag påbörjade försäljningen.
    Jag tyckte att Björn Petrén och Svensk Fastighetsförmedling kändes bra och kunniga.
    Jag har under hela processen fått fortlöpande information och varit uppdaterad på vad som händer, det har känts tryggt.
    Tack Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt vår avlidna pappas hus i Tumba. Vi träffade några olika mäklar men valet föll snabbt på Martin pga hans genuina intresse för huset, hans presentation av uppdraget och hans trevliga sätt. Martin har under hela säljprocessen varit oerhört proffsig, alltid tillgänglig, väldigt seriös och håller utlovade tidplaner.
    Jag kommer utan tvekan rekommendera honom om jag hör någon som ska sälja hus eller lägenhet.
    Martin får de allra bästa betygen av mig. Läs mer
    2018-06-01 Martin B svarar Margareta W
    Stort tack Margaretha för dina trevliga ord!
    Känns jättekul att ni är nöjda och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen😃.
    Ha en härlig helg och hälsa familjen!

Hälsningar Martin
  • Semih Ü
    Semih Ü skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mitt första bostadsköp! Andreas bemötte mig super, väl planerad och positivt inställd vilket gjorde att jag kunde vara avslappnad genom hela köpet, tack! Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min erfarenhet av Anders va att han va kreativ och väldigt aktiv i sitt uppdrag.
    Hjälpte till med styling av lägenheten och gav det lilla extra som jag tror va avgörande för min försäljning.
    Bra återkoppling inga frågetecken alls bra jobb.
    Mvh Peter Läs mer
  • Erkan K
    Erkan K skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En riktig bra mäklare på alla möjliga sätt..har. inlett redan en ny affär med honom och kommer definitvt samarbeta i framtiden också...rekommenderar varmt
    Nöjd kund Läs mer
  • Ann-Marie H
    Ann-Marie H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt en underbar lägenhet och Martin skötte allt i och omkring denna affär med beröm godkänt. Läs mer
    2018-05-09 Martin B svarar Ann-Marie H
    Tack Ann-Marie😃. Alltid kul med nöjda kunder. Den här lägenheten kommer passa er perfekt! Trevlig Helg😃. Hälsningar Martin
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har på rätt kort tid både köpt och sålt hus via Björn. Han står för ett lugn och är tydlig över processen och guidar dig tydligt både som köpare och säljare på ett föredömligt sätt trots en tuff marknad så är vi nöjda med den fina service Björn stått för.

Vill du ha en seriös mäklare som har realism och kunnande så är det utan tvekan Björn du skall kontakta. Läs mer
  • Muhsin A
    Muhsin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Martin Berglind, från vårt första möte fram till genomförd försäljning.
    Martin har varit tillmötesgående och hjälpsam under hela processen och skött sitt uppdrag professionellt, kan rekommendera honom varmt:)))))) Läs mer
  • Maija J
    Maija J skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt min villa och fick ett bra bemötande av Andreas redan vid första mötet. Han är saklig, lugn och har ett vänligt ödmjukt sätt att lyssna in mina åsikter. Mina förhoppningar var att få ett högt försäljnings pris. Det har verkligen blivit som jag önskade. Jag är helnöjd med planeringen och genomförandet av visningarna.Blev informerad och uppgraderad hela tiden tiden. Läs mer
  • skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har såld huset med Anders varmt rekommenderar honom Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders hjälpte oss sälja vårat hus. Han har gett oss ett professionellt och kunnigt bemötande. Anders har bra lokalkännedom och är enkel och trevlig att ha kontakt med och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Nani N
    Nani N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt ett rad hus i Tumba skäklingevägen 233.
    Jag blev bemött på ett vänligt och professional sätt.
    Mäklaren (Martin) är kunnig för sitt yrke , är ganska nöjd och tacksam.
    Mvh Nani Läs mer
    2018-05-09 Martin B svarar Nani N
    Tack Nani för dina varma ord! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad😊 Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Niklas Å
    Niklas Å skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett riktigt bra bemötande och professionellt genom hela vår process i jakten på ny bostad! Läs mer
    2018-04-22 Martin B svarar Niklas Å
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme du gav oss. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte en lägenhet via Michelle och fick bästa tänkbara service !
    Michelle hade en god kontakt med mig från början till slut, vilket kändes väldigt professionellt och tryggt. Läs mer
  • Harutyun S
    Harutyun S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte ett bostadsrätt. Andreas har varit jätte proffesionell och under hela processen har han varit tillgänglig. Jag är så nöjd med denna bostadsaffär.
    Tack Andreas! Läs mer
  • Radha Krishnan B
    Radha Krishnan B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle, hon är väldigt bra i att ge informationen. Hon är mycket professionell och vänlig. Jag skulle verkligen rekommendera henne till mina vänner som hon är en av de bästa fastighetsmäklare Läs mer
  • Barbro I
    Barbro I skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt min mors lägenhet; alltid ett glatt bemötande, och hon var tydlig med hur marknaden såg ut , när vi träffades första gången.
    Trots att det dragit ut på tiden pga olika saker, så är jag jätte nöjd. Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Barbro I
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation och gott samarbete! Det är alltid lika roligt och hjälpa till när man har engagerade säljare.
  • Niclas  G
    Niclas G skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick förtroende från första mötet som då var en värdering. Det slutade med att det självklara valet när vi sålde våran bostad var Sussane! Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Niclas G
    Hej Niclas,
    Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa er och sälja ert fina hus! Det är alltid lika trevligt när man har engagerade säljare! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt ett hus i Tullingegård. Dödsbo efter vår Pappa.

Andreas är tillgänglig, kunnig, trevlig och professionell. Vi blev mycket väl bemötta från första mötet.

Både svenskfastighetsförmedling och Andreas har levt upp till våra förväntningar.

Dock mycket tråkigt med budgivare (var kom hen ifrån??) som trissade upp pris och förväntningar. Det la lite sorti på hela upplevelsen. Läs mer
  • Natasa P
    Natasa P skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min sambo och jag har köpt vår första gemensama boendet. Vi är glada och nöjda med mäklaren som har hjälpt oss i processen. Han har varit väldigt aktiv, svarat på alla våra funderingar. Vi är även nöjda att han har varit väldigt effektiv i sitt arbete, svarat fort på alla våra meddelande/samtal. Samanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb och professionell handläggning. Läs mer
  • Annica N
    Annica N skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders har gedigen kunskap om den lokala marknaden och såg till att affären gick igenom på ett effektivt och lösningsinriktat sätt. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Enkel att göra med, kan sin grej. Sålt förvånansvärt snabbt med tanke på dagens marknad
    Rekommenderas Läs mer
  • Victor A
    Victor A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Väldigt tryggt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra med ett engagemang genom hela säljprocessen. Snabba återkopplingar. Läs mer
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Stressad mäklare som inte tar sig tid för sina kunder och lägger allt ansvar för missförstånd och brister i kommunikationen på kunden. Ger okunnigt intryck. Läs mer
  • Nina K
    Nina K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fantastiskt trevligt mäklare som arbetar proffsigt och trevligt.Tack Michelle. Läs mer
  • Pawel K
    Pawel K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är nöjd och hade en bra kommunikation från start.Michelle var trevlig, snäll och mycket hjälpsam. Hon har koll, har svar på allt - inga frågor känns dumma. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Oscar  W
    Oscar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vänligt bemötande och saklig. Tycker att jag fick ett professionellt bemötande och detta ledde till ett bra köp och smidig affär. Läs mer
  • Markus H
    Markus H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig och än av få trevliga och erfarna mäklare i Tullinge. Vi fick det vi kom överens om. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Usel försäljning, slarv och en mäklare som ljuger. Hon är okunnig och oförskämd när man ifrågasätter brister i hanteringen av försäljningen och fel hon gör när hon har glömt delar av sitt uppdrag. Hon kommer med bortförklaringar och lögner istället för att erkänna att hon glömt någonting. Man får i princip kolla allt själv. Skulle aldrig anlita denna mäklare. Läs mer
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna K
    Eftersom du inte är ägare till bostaden som såldes så kunde jag inte lämna ut uppgifter till dig, och det påpekade jag vid ett flertal tillfällen till dig. Du har aldrig varit min uppdragsgivare så jag har svårt att förstå ditt uttalande. Men du är välkommen och kontakta mig om du har ytterligare frågor.
    Susanne Eriksson
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Hej!
    Jag har inga frågor. Varför skulle jag ha det nu?
    Du skötte min sambos försäljning och jag var involverad och uppdaterad från början till slut då det påverkade även mig. Varken jag eller han har varit med om något så oproffessionellt som din hantering av försäljningen, vi har båda sålt och köpt flera bostäder. Jag vill varna andra så de inte anlitar dig för sina bostadsaffärer.
    Det är självklart enkelt om objektet säljer sig självt men så fort det kräver en ansträngning så fungerar det inte. Att ljuga inger inte förtroende.
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna,
    Tack för ditt svar.
    Som jag nämnde tidigare så har du aldrig varit min uppdragsgivare. Lycka till i framtiden.
    Susanna Eriksson
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Susanne, du vet mycket väl att det inte handlar om det, jag har blivit informerad om varje detalj i bostadsaffären eftersom det var min partner som sålde.
    Det tråkiga är att du fortfarande vägrar att erkänna fel som du begått och försöker gömma dig bakom bortförklaringar som att jag inte var din uppdragsgivare. Recensionen är till för framtida spekulanter.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christoffer Z
    Christoffer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra och trevligt bemötande, mycket nöjd över hur smidigt och bra allt har gått. Läs mer
  • Monika A
    Monika A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är otroligt nöjd med hur Susanne som mäklare hjälpte oss med att genomföra vår bostadsförsäljning. Hon är professionell, förtroendeingivande, seriös, kommunikativ, inlyssnande och mycket tillmötesgående. Hon har varit trygg och vi har genom hela processen kunnat bolla frågor med henne om stort som smått. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle var proffsig från start. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders är väldigt kunnig och vi kände oss verkligen trygga
    med Anders, det är så viktigt att man känner sig trygg när
    man ska köpa ett nytt boende.
    Jag kan med glädje rekommendera Anders till andra kunder. Läs mer
  • Rania M
    Rania M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb äffar, lätt att få kontakt med.
    Inget att anmärka. Läs mer
    2018-01-28 Martin B svarar Rania M
    Tack Rania! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Zanko D
    Zanko D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tydlig, serviceminded och trevlig!
    Köpet fick väldigt smidigt. Det kändes korrekt och han tog sin tid.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Zanko D
    Tack Zanko för dina varma ord😃Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Allt Gott!

Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Heidar A
    Heidar A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa mäklare Hjälpsam och trevlig Sålde huset på record tid tack Martin ! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Heidar A
    Tack för dina fina ord Heidar😊. Kul att få hjälpa er både när ni köpte huset och när ni nu sålde. Känns bra att ni är nöjda med mig/oss👍

Hälsningar Martin
  • Lena H
    Lena H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig, engagerad och realistisk mäklare som dessutom fick till en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Helene K
    Helene K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min första kontakt med Svensk Fastighetsförmedling tog jag redan hösten 2016. Faktisk blev det så för att ni samarbetar med Barncancerfonden. Då jag har ett barn som haft cancer gynnar vi gärna företag som gynnar fonden. Så träffade jag Martin och fick ett mycket gott intryck av honom och företaget. Erbjudandet kändes bra och nu skulle jag bara landa i beslut. Det tog nästan ett år till. Jag tog in offerter från Svensk Fastighetsförmedling och en konkurrent. Jag valde Martin i en offertprocess där hans konkurrent hade ett erbjudande som liknade det han givit mig. När jag med Martin tog upp de punkter där konkurrenten hade till synes bättre erbjudande kunde Martin punkt för punkt redogöra vad som var skillnaden med Svensk Fastighetsförmedlings erbjudande. Det tog udden av den andra offerten.

Valet av Martin var också mycket på grund av mitt första intryck som jag också fått bekräftat stämmer. Martin är seriös, punktlig och har en social kompetens som gör att jag som säljare känner mig trygg i att han kommer göra ett gott jobb i mötet med potentiella köpare.

Jag tycker att min dialog med Martin varit bra. När jag undrat över saker har jag fått tydliga svar, han har varit lätt att få tag i per telefon och mail och har återkommit om han inte varit anträffbar. Den dialog och det resonemang vi haft kring utgångspriser i ett nytt marknadsläge, besiktningsprotokoll osv har varit bra. Jag har känt mig förstådd i dialogen och mött i besluten även om Martin kunnat vägleda och råda mig i rätt riktning.

Jag har som kund känt att jag kan vila i att han gör det vi kommit överens om och jag har varit och är trygg i det.

Uppdraget är ännu ej klart. Köpehandlingar är upprättade men kvar är överlämning av hus, nycklar, handpenning, köpeskilling osv. Jag känner mig fullständigt lugn i att även det kommer fortlöpa som det gjort från allra första kontakten.

Jag har redan vidarebefordrat Martins kontaktuppgifter till vänner i Tumba som ska sälja sin bostad. Bättre betyg än så kan han knappast få.

Allt gott,
    Helene K Läs mer
    2018-01-13 Martin B svarar Helene K
    Stort tack Helene för alla dina varma ord om mig och Svensk Fastighetsförmedling😃.

Uppskattar verkligen att du tog dig tid att svara så utförligt. Det är just sådana recensioner man som blivande kund vill läsa och som kan vara avgörande vid val av mäklare.

Tycker det varit kanon att jobba tillsammans med dig och du har hela tiden litat till min erfarenhet och kompetens.

Nu har vi som sagt en bit kvar av samarbetet (även fast huset är sålt) men jag ska göra allt som står i min makt för att du ska vara nöjd i slutändan😊👍.

Allt Gott!

Med vänlig hälsning
    Martin
  • Andrzej J
    Andrzej J skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hej,

Jag tycker mycket om min mäklare. Hon vad professionell och konkret och mycket hjälp med allt..

Vi är mycket nöjda . Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba