Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 380 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• 2019-05-25

Ulf Göran R skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en stuga i Kagghamra, Grödinge.På grund av stramare regler vid köp så tog det ganska lång tid innan ett köp blev av men Andreas fixade det till slut.
    Andreas är lätt att ha att göra med så jag kan med gott samvete rekommendera honom.
    Jag hade hoppats på att få mera betalt men det vill man väl alltid.
    Läget på fastighetsmarknaden är som det är. Läs mer
  • 2019-05-23

Ann-Marie S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren har på ett korrekt och professionellt sätt skött den administrativa handläggningen. Hennes personliga engagemang och bemötande gör att jag med tillförsikt kommer att använda hennes tjänster när jag nu skall sälja min bostadsrättslägenhet Läs mer
  • Agneta D

2019-05-22

Agneta D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle har varit mycket proffsig, presenterade lägenheten bra, kunnig, har jobbat effektivt och hela tiden uppdateras oss om status i processen. Läs mer
  • 2019-05-21

Nikola M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Under året har jag haft en hel del kontakt med mäklare då jag både sålt, och senast köpt en bostad - av Martin. Där emellan har jag varit med i ett antal budgivningar. Martin är i särklass den bästa jag haft att göra med och hade en betydande roll i varför jag till slut valde att gå hela vägen med köpet. Jag kände mig trygg och informerad sedan första bemötandet under visningen och genom hela processen. Martin var en väldigt god och representativ person för säljaren samtidigt som han var genuint intresserad i att hjälpa mig få till köpet av min drömbostad. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Nikola M
    Jäklar vad glad jag blir att få höra det här fina orden om mig och så kul att hjälpa er i er med köp av er nya drömbostad💥😃👍. Såg verkligen hur glada ni var när ni gick iväg från kontoret - det är sånt som värmer i hjärtat! Extra kul för mig är att både ni som köpare och Doris och Micke som säljare gav maximala fem ☀️☀️☀️☀️☀️ i betyg😬👍
    Allt gott! Hälsningar Martin
  • 2019-05-20

Enez K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte en villa. Bemötande var superproffsig. Jag är mer än nöjd med helhetsupplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-20

Suham T skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En jätte bra bemötande ock bästa får klarning.
    Vi har köpt en villa i tumba . Läs mer
  • 2019-05-19

Rene L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick hjälp av Anders för att sälja vår villa i Tullinge. Vi hade en bra dialog och Anders var engagerad och erfaren. Läs mer
  • Doris J

2019-05-17

Doris J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde vårt hus och möttes av en trevlig, glad och engagerad mäklare. Han levde upp till förväntningarna och han kändes trygg och kunnig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Doris J
    Så kul att höra Doris😊. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er husförsäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya stad!
  • 2019-05-04

Vera H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon sålde vårt radhus i tumba. Försäljningen gick snabbt och lyckat tack vore Michelles kunnigheter och engagemang. Vi blev väl bemötta av henne. Huset såldes med succé, precis som vi hade förväntat oss. Tack så mycket Michelle! Läs mer
  • 2019-05-04

Abdelkarim E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostadsrätts hus.
    Mäklaren hade Bra bemötande svarade på alla frågor och hjälpas. Tydlig och pedagogisk.
    Hon höll mycket hög standar och överträffar mina förväntningar.
    Väldigt nöjd och glad köpare . Läs mer
  • 2019-05-04

Ingrid Elisabet L skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt radhus i Alby. Bra och trevligt bemötande av mäklaren. Proffsigt och bra jobbat av mäklaren. Gick fort och bra med försäljningen av vårt radhus. Kan rekommendera svensk fastighetsförmedling. i Tumba. Med vänlig hälsning. Läs mer
  • 2019-05-03

PETER H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa mäklaren, rekommenderas.
    Vi är mycket nöjda.
    Peter o Vera Hammar.
    Tumba Läs mer
  • 2019-05-03

Yilmaz K skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kunnig och engagerad mäklare rekomenderar starkt vänliga hälsningar. Läs mer
  • 2019-04-29

Maria J skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle sålde lägenheten i Tumba mars 2019 . Och det blev bra vissning och budgivning.
    Så vi är mycket positiva till resultatet och tycker att vi haft en bra dialog inför försäljningen med Michelle. Läs mer
  • 2019-04-26

Cecilia S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde min bostad, ett radhus och upplever kontakten enkel med Andreas. Återkopplade i tid och var vänlig och påläst. Lätt att ha o göra med.
    Snabb i sitt sätt att agera och affären blev smidig. Från första möte till såld bostad tog det 25 dagar vilket jag tycker är bra. Hade bra lösningar och vi bollade idéer.
    Hade inga egentliga förväntningar mer än att få min bostad såld till ett pris jag accepterade och så blev fallet. Glad att Andreas fick uppdraget.

Ger mina starka rekommendationer att anlita Andreas Bergström på Svensk Fastighetsförmedling.

/Cecilia Läs mer
  • Natalie E

2019-04-20

Natalie E skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi upplevde mäklaren Andreas trevlig och kunnig.
    Vi träffade honom första gången på visningen av lägenheten vi köpte. En 4a på 104,5kvm.
    Snabba svar vid frågor och hjälpsam.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Nina H

2019-04-17

Nina H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Engagerad, ärlig, kompetent, inte gåpåig eller så utan alldeles lagom med kontakt, frågor och återkoppling. Fin känsla för kundes behov och önskemål. Vi har verkligen känt oss trygga med Martin och rekommenderar varmt honom som mäklare.
    Nina & David Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Nina H
    Superkul att höra att ni är så nöjd med mig/oss på Svensk Fastighetsförmedling...(eller var det bara för att du vann 5 kg godis i vår Påsktävling...😂😉🐣🐥🥚
  • 2019-04-17

John L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-04-16

Anneli S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt vårt fritidsboende på ö.
    Bemötande var bra

Vi förväntade oss mycket goda kunskaper om objektet.
    Vilket levdes upp till i god grad. Läs mer
  • 2019-04-16

Joakim G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas har uppfyllt dom krav jag ställer på en mäklare. Dedikerad till sitt arbete och duktig på det. Andreas säljer även mitt nästa hus. Läs mer
  • Ulrika H

2019-04-14

Ulrika H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En trygg, kunnig och stabil mäklare som hjälpte oss att sälja vår enplansvilla.
    Kan varmt rekommendera Anders! Läs mer
  • 2019-04-11

Päivi Helena J skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte en lägenhet på bottenplan som jag känner mig nöjd med. Mäklaren var trevlig och kunnig. Han kunde övertyga mig att jag gör bra köp. M.V.H. Päivi Juhos Läs mer
  • Henrik S

2019-04-11

Henrik S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en villa och fick hjälp, stöd och support av världens bästa mäklare Michelle Endre med allt. Finns inget negativt att säga eller anmärka på. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-04-11

Oluyinka Adegboyega A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde lägenhet 86 kvadratmeter. Vi hade känt Michelle sedan 2016 när vi köpte lägenheten och hon var alltid hjälpsam när vi hade frågor om bostadsmarknaden allmänt. Våra förväntningar var enkla - kommunikation och positiva resultat. Vi fick allt vi ville ha! Läs mer
  • 2019-04-10

Sara N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi vart väldigt bra bemöt, från början o me glad leende.De kändes härligt och så va du väldigt lugn o inte på.
    Du såg när vi behövde hjälp annars lätt du oss gå runt o titta i våran takt de gillade vi mycke.Du va väldigt harmoni/lugn ska jag säga

Tack själv för allt.

Vi köpte den i Tullinge
    Flottiljvägen 167 i Riksten.

Mvh Sara Nilsson Läs mer
  • 2019-04-09

Maria A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är mycket lätt och förstående samt gör ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2019-04-06

Håkan L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt lägenhet i Salem. Mäklaren är positiv och saklig i sitt bemötande.
    Kan rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-06

Saga G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde min lägenhet i Salem och tack vare duktiga Michelle gick affären snabbt och bemötandet var förstklassigt .Tack Saga Läs mer
  • Kristina M

2019-04-06

Kristina M skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är väldigt tacksamma att det var just Danny Ishak som var den som hjälpte oss att sälja vårt hus i Broängen. Han var helt rätt för oss. Sten för sten plockade han ner från våra axlar och vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen. Danny är en kompetent, engagerad och målfokuserad fastighetsmäklare med full koll på läget. Alltid på gott humör alltid trevlig.
    Kristina och Mats Åsberg Läs mer
  • NEHREIN K

2019-04-05

NEHREIN K skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Danny Ishak är en väldigt hjälpsam och trygg mäklare. Det är smidigt att arbete tillsammans med honom då han verkligen är engagerad i sitt arbete. Därför anser vi att Danny är den bästa mäklaren och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-04-04

Oxana S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mäklare överträffade alla förväntningar. Hon var mycket uppmärksam, vänlig och professionell. Läs mer
  • 2019-03-28

Magnus Ö skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra proffsigt bemötande, enkel att samarbeta med. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Magnus Ö
    Tack själva Magnus för gott samarbete😃. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset! Med vänlig hälsning, Martin
  • 2019-03-27

Nezahat P skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Profosionell, pålitlig, lösningsorienterad, affärsmässigt lika behandling
    Jag skulle vant rekommendera och anlita igen,

Absolut den bästa!!! Läs mer
  • 2019-03-22

Lena B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt fritidshus i Grödinge. Fick förtroende för Andreas direkt. Han guidade oss igenom hela processen på ett proffsigt sätt. Samt, trots att han var hemma pga sjukdom så såg han till att rodda saker efter bästa förmåga. Kan varmt rekommendera honom. Mvh /Lena Borg Läs mer
  • 2019-03-17

Gonnie Monique Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Innan vi gick på visningen till kedjehuset, så ringde mäklaren några dagar innan att fråga om vi hade funderingar eller frågor om huset han kunde svara på eller förbereda att svara på under visningen. Det känndes som bra förberedd. Mäklaren svarade så snabbt som möjligt via telefon eller sms, det uppkattade vi. När budgivningen tog slut ringde han att uppdatera oss om situationen och informerade oss om följande steg. Han var tydlig i information han behövde att slutföra köpet och vad vi skulle göra. Vi fick även möjlighet att skriva kontraktet samma dag på (fredag)kvällstid. Läs mer
  • 2019-03-09

Greta H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en bostadsrätt 2 rum. 65m2
    Professionellt och vänligt bemötande
    Förväntade mig professionellt bemötande och fick det
    Allt har fungerat mycket bra, även köparen var nöjd. Läs mer
  • 2019-03-06

Ali A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett hus i Tullinge. Var på visning en gång och hon var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Hon återkopplar väldigt snabbt och förklarar allt lugnt och detlajerat, specillet för oss som köper för det första gången. Läs mer
  • 2019-03-06

Sebastian Å skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas är det självklara valet om du ska köpa eller sälja lägenhet i Tullinge.
    Genom ett lugnt och tryggt första möte signade jag Andreas.
    Andreas var grym under hela processen och satte upp rimliga förväntningar. jag fick min såld till ett pris över min förväntan.

Jag kan inget annat än rekommendera Andreas. Läs mer
  • 2019-03-05

Jesper A skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en bostadsrätt via Andreas, trevlig mäklare och hittade en bra lösning, väldigt flexibel. Tumme upp Läs mer
  • 2019-03-05

Hanna H skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en lägenhet. Trevlig mäklare som kunde sin sak! Läs mer
  • 2019-02-28

Joakim S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är supernöjd med Martin Berglind som sålde min lägenhet. Rekommenderar Martin och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Joakim S
    Tack för de fina orden Jocke!
    Vi krigade på bra tillsammans👍😃
  • Karl Fredrik S

2019-02-25

Karl Fredrik S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt lägenhet 3 rok i Vårsta efter min avlidne far. Redigt bemötande och professionell inställning. Bra återkoppling och löpande info. Läs mer
    2019-02-25 Martin B svarar Karl Fredrik S
    Tack Fredrik😃. Ha det gott så hörs
    vi närmare överlämnandet!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • 2019-02-24

Anna A skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en bostadsrätt. Är supernöjd med Andreas som mäklare. Han känns trovärdig och kunnig. Läs mer
  • Linn H

2019-02-22

Linn H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte bostad av Michelle Endre, och jag är mer än nöjd. Blev bemött sv bästa tänkbara och jag kände och känner mig trygg under hela processen. Kan verkligen starkt rekommendera henne och kommer troligtvis vända mig till henne i framtiden! Läs mer
  • Hampus S

2019-02-22

Hampus S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostadsrätt. 3rok på 65kvm.
    Väl bemött av mäklare. Väldigt trevlig och kunnig mäklare som var väl informerad om bostaden som såldes. Lugn och metodisk kontraktsskrivning med inslag av humor. Läs mer
    2019-02-22 Martin B svarar Hampus S
    Tack Hampus!
    Kul att ni känner er omhändertagna av oss.
    Kontraktskrivning ska vara roligt😃
    Nu får ni fira i helgen👍
  • 2019-02-21

Mats B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är mycket nöjd med Martin B. Proffsigt bemötande med hög servicenivå. Kan varmt rekommendera honom när du ska sälja din bostad! Läs mer
    2019-02-22 Martin B svarar Mats B
    Tack Mats för dina fina ord!
    Tycker vi tillsmamans löste det här galant😃. Ha en trevlig helg👍
  • 2019-02-17

Marie P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt en bostadsrätt.
    Martin har ett trevligt bemötande, är seriös, punktlig och har social kompetens. Försäljningen gick smidigt.
    Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2019-02-17 Martin B svarar Marie P
    Tack Marie för ditt fina omdöme om mig. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet😃
  • 2019-02-14

Sören K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Resultatet av affären blev över min förväntan och mäklaren levde upp till den.
    Min upplevelse hittills är än så länge, fastän affären inte är helt avslutad, mycket positiv. Läs mer
  • 2019-02-05

Anne Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en lägenhet
    Trevligt bemötande
    Bra förklaringar
    Känner mig nöjd Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling Tumba svarar Anne Elisabeth H
    Hej Anne,
    Tack för rekommendationen & vad roligt att du känner dig nöjd! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Med vänliga hälsningar
    Susanne Eriksson
  • Kjell Olov L

2019-02-02

Kjell Olov L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt ett radhus i Alby, Norsborg. Från första kontakt för snart ett år sedan har jag haft största förtroende för Anders Lindblad som mäklare. Jag har genom min yrkeskarriär träffat mycket folk och kunde tidigt konstatera att denna man kan sitt jobb. Han har arbetat seriöst med vårt projekt hela tiden och när det på slutet blev skarpt läge fick han verkligen visa sina färdigheter som mäklare. Det har han gjort bra och vi är mycket nöjda. Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba