Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 487 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• 2020-02-15

Jonas R skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tydlig och pedagogisk vid genomgång av handlingar. Trevlig utan överdriven ”säljarstil”. Läs mer
  • 2020-02-13

Maria Erika Kristina H skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde vårt kedjehus med Björns hjälp. Han var lyhörd för våra önskemål, hjälpsam och tydlig vilket gav ett tryggt intryck och gjorde oss lugna. Han förklarade steg för steg hur processen gick till. Han har hela tiden varit snabb med att uppdatera oss om läget och vad som händer. Även om allt gick väldigt snabbt har vi inte känt oss stressade under försäljningen.
    Han har behandlat både säljare och köpare med stor respekt.
    Vi kan varmt rekommendera Björn! Läs mer
    2020-02-14 Björn P svarar Maria Erika Kristina H
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • 2020-02-12

Linda L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jättebra och trevlig mäklare.
    Han hjälpte oss att sälja vårt radhus och det gick riktigt fort.
    Kan varmt rekommendera Björn. Läs mer
    2020-02-13 Björn P svarar Linda L
    Tack för din fina rekommendation! Lycka till med flytten!
  • 2020-02-05

Annica Marie-louise S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt radhus på Riksten.
    Anders agerar snabbt, proffsigt och kunnigt.
    Rekommenderar Anders till alla som ska sälja bostad.
    Det gick över förväntan fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-05

Tommy J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte radhus av Anders på svensk fastighetsförmedling i Tumba. Jag upplevde Anders som snabb och tillförlitlig i sitt agerande mot oss som köpare. Kommunikationen var tydlig och Anders som mäklare var mycket förtroendeingivande.
    Nu när vi själva ska sälja var svensk fastighetsförmedling i Tumba ett självklart val Läs mer
  • 2020-01-27

Magdalena G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    AB har var "agent" vi försäljning av min bf i Uttran. Jag flyttade in 2017, betalade 1, 770 tkr. Lgh såldes för 1, 995 tkr. Endast en budgivare.

AB har varit engagerad och tillmötesgående. Jag kan inte bedöma om utgången blivit bättre med en annan mäklare. Givetvis hade jag föredragit att inte göra en förlust. Läs mer
  • 2020-01-27

Elin Birgitta Olivia S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas hjälpte oss att sälja vårt hus. Han var väldigt lyhörd till hur vi ville ha försäljningen. Han låg alltid ett steg före och uppdaterade oss i processen hela tiden. Alltid tillgänglig och ett mycket bra bemötande. Vi var supernöjda med Andreas och skulle varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-01-24

Sara A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Björn har hjälpt mig sälja min bostad som varit något svårsåld. Ärlig mäklare som ser till kundens bästa! Läs mer
  • 2020-01-23

Roberto V skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    We are selling a borstadrätt. We are satisfied with the mäklare who has been professional and serious. Läs mer
  • 2020-01-23

Jessica S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte en lägenhet i Tullinge innan visning och blev väldigt bra bemöt av Andreas. Han var trevlig och visade mig det jag behövde veta om lägenheten när jag var där. Det har hittills fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2020-01-22

Ismail B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt villa. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-17

Cansel K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Väldigt trevlig och lätt att kommunicera med samt tillmötesgående. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-01-17

Serhan K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    köpt ett radhus.
    fick en väldigt bra bemötande från Michelle Endre.
    hon var väldigt tydligt som vi hade förväntat oss.
    allt var bra opch tydligt. Läs mer
  • 2020-01-13

Daniel M skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra, enkel och bekväm att ha och göra med. Läs mer
  • 2020-01-02

Shawki K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    smidig och professionellt samt kunnig Läs mer
  • Kristian P

2019-12-29

Kristian P skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tack vare Björn gick affären väldigt smidigt och vi fick bra betalt. Vi förberedde affären i god tid, fotade huset under sommaren och under hösten annonserade vi ut huset som en Läge+ bostad. Vi visade huset för några kunder och hittade en kund som var beredd att köpa huset för det vi ville ha. Under tiden vi annonserade ut huset tittade vi på bostadsrätter. Vi hittade en bostadsrätt och skrev kontrakt på en måndag och på fredag samma vecka skrev vi kontrakt på vårat hus med kunden som vi visade huset för ca 1,5 månad sedan. Tack Björn för grym service!! Läs mer
  • 2019-12-28

Athina Y skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde vår villa genom Björn.
    Proffsigt agerande. Lugn och förtroendeingivande, kunnig. Snabbt återkommande och lätt att få tag på. Goda råd givna. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-20

Howard M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle har varit jättetrevlig, effektiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-16

Ingemar Torbjörn G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har blivit bra bemötta och hon skötte vår försäljning av Mosshagestigen 150 bra. Hon var även mäklaren som sålde samma lägenhet 2011 till oss. Läs mer
  • 2019-12-15

Emelie H skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anlitade Andreas för att sälja vårt radhus i Tumba, och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi fick snabb och personlig kontakt med Andreas, som var mycket engagerad genom hela processen. Läs mer
  • 2019-12-07

Wisam A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt ett kedjehus , Anders var min mäklare. Han är jättetrevlig människa o hjälpsam. Duktig, tydlig och punktlig.
    Jag belevat bra bemöt av Anders . Läs mer
  • 2019-12-03

Ann-charlotte A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt och håller på att sälja.
    Michelle är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med. Lyhörd, bra på att förklara och är väldigt kompetent.
    Hon var mycket lätt att prata med i samband med vårt köp.
    När vi skulle välja mäklare till vår försäljning var hon ett givet val Läs mer
  • 2019-12-01

Veronica R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en lgh 2 rum i Tullinge .
    Mycket bra bemött, kunde inte önskat en bättre mäklare än Michelle.

Jag hade en mäklare som jag träffade förutom M...honom kände jag inte alls något förtroende för.

Hon är Lyhörd, ödmjuk och super trevlig tjej... Ville ha en mäklare som jag själv kunnat tänka mig att köpa en lgh genom..och valde därför M.

Mycket proffsig på ett naturligt sätt..

Tusen Tack för allt Michelle 😊 Läs mer
  • Cilla H

2019-11-29

Cilla H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lugn saklig tydlig och trygg. Jag har full tillit till honom. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt ett radhus, fick möjlighet till förhandsvisning. Fick bra information av mäklaren, blev bemött på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-11-16

Camilla Kristina L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas är en otroligt trevlig och social person/mäklare. Lätt att ha att göra med och lätt att komma i kontakt med. Han har en positiv attityd.

Vill dock ge några tips:
    Formulera bättre texter till försäljningsobjekten och ta bättre foton. Det som användes i objektbeskrivningen är i stort sett skrivet och taget av säljaren. Läs mer
  • 2019-11-13

Linda Maria F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde vårt hus och valet att ha Martin som mäklare var för oss självklart. Hade träffat honom på en visning och vi var överens om att honom skulle vi ha. Martin är fantastisk! Läs mer
  • 2019-11-11

Ingrid Å skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Smidigt, snabbt och bra jobbat av mäklaren. Såld innan visning. Läs mer
  • 2019-11-11

Kobin M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte en bostadsrätt i tullinge. Vi kontaktade mäklaren så fort vi sätt ”redolägenheten” för en privatvisning. Mäklaren var snabb på svar och mycket hjälpsam!

Skulle absolut rekomendera! Läs mer
  • 2019-11-11

Meli Y skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt bostad, duktig mäklare med leende i läpparna och som ger förtroende! Upplevde 10/10. Läs mer
  • 2019-11-10

Jessica S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en 71 kvm bostadsrätt i Uttran, Tumba.
    Mäklaren var väldigt trevlig och verkade ha koll på marknaden. Gav bra tips och beskrev på ett professionellt och vältänkt sätt vilka styrkor och svagheter lägenheten hade och vad vi skulle lyfta fram under visning. Läs mer
  • 2019-11-08

Karin S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En seriös, stabil, erfaren och pålitlig mäklare Läs mer
  • 2019-11-08

Natella I skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är super professionell, mänsklig och jordnära mäklare. Vi är så himla nöjda och tacksamma för all hjälp vi fått! Läs mer
  • 2019-11-08

Angelica J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande och är en nöjd köpare :) Läs mer
  • 2019-11-08

Ezvin Z skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Försäljningen genomfördes på ett väldigt proffsigt sätt, från början till slut.
    Trevligt och positivt bemötande. Läs mer
  • Viviana S

2019-11-03

Viviana S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en lägenhet i Tullinge, föreningen Flädern i HSB.
    Vi blev bemött MYCKET professionellt av Michelle.
    Vår förväntningar var att det skulle gå smidigt till samt att våra frågor blev besvarade. Vilket vi upplevde.
    Vid nästa affär etc kommer vi att kontakta Michelle! Läs mer
  • 2019-10-26

Robertino E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt radhus ,blev väldigt bra bemött trevligt och bra genom hela processen ! Tydlig och hjälpte verkligen till . Så kort och gott väldigt bra . Läs mer
  • 2019-10-25

Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Flexibel och professionell, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-22

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alltid tillmötesgående och hjälpsam. Exempelvis väldigt hjälpsam med att hänvisa till andra personer vid tillfällen han inte kunde besvara frågorna själv. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-22

Sven Lennart Vilhelm A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus,
    mycket fint och trevligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar tillfullo. Kan verkligen rekommendera denne mäklare. Proffsig mäklare som helhet från hela mäklarbyrån. Läs mer
    2019-10-24 Martin B svarar Sven Lennart Vilhelm A
    Kul att höra att ni är så nöjda med oss. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen😃. Allt gott!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Jennie F

2019-10-11

Jennie F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lindhovsvägen 4, Tumba

Michelle var fantastiskt hela vägen från att bostaden låg som "kommande objekt" till att jag köpte den. Hon höll mig hela tiden informerad hur läget låg och kändes trygg i sitt sätt.

Om jag skulle någongång i framtiden sälja mitt hus, kommer jag att kontakta Michelle direkt. Läs mer
  • 2019-10-09

Viktor N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi upplever att processen har fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-04

Iman A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi var sist med visningen, men mäklaren satt mer tid för oss och besvarade alla frågor!
    Han är trevlig, pålitlig och kunnig inom sitt område! Läs mer
    Björn P gillar detta
  • Erik F

2019-10-03

Erik F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett radhus genom Martin och kan gladeligen säga att hela processen har varit smidig, professionell och tydlig. Skulle jag köpa igen skulle jag gärna göra det genom Martin.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sofia B

2019-10-03

Sofia B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har just sålt min lägenhet i Tullinge. Martin har under hela säljprocessen visat på hög professionalitet som mäklare, kunskap om marknaden, tydlighet, noggrannhet och även varit en uppskattad rådgivare. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationener samt Svensk Fastighetsförmedling vilken han företräder. Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte min första bostadsrätt. Som köpare fick jag ett gott bemötande av mäklaren. Jag fick den information jag behövde och mina frågor fick snabba svar.

I sin helhet var upplevelsen bra och köpet smidigt! Läs mer
  • 2019-10-02

Richard P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra service, smidigt och trevligt! Läs mer
  • 2019-10-02

Mikael B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första kontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-01

Batool K skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har haft vårat hus till salu i ca 3 månader, huset blev inte sålt. Vi änligtat en annan bolag mäklare och det var Andreas det gick bara 2 veckor så var vårat hus sålt. Det var kanon jobbat Andreas. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders hjälpte till med försäljning av en bostadsrätt. Han var väldigt duktig och la ner mycket tid och engagemang på affären. Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra. Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba