Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Läs vad 132 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra kundbemötande, inger förtroende, bra säljteknik, påläst, personlig men på professionellt sött, jobbar för säljarens bästa
  • Sabina G
    Sabina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Som alltid väldigt kunnig, korrekt o ett mycket bra bemötande. Hon har sålt en fastighet åt mig tidigare för 15 år sedan, det var därför hon åter fick förtroendet!
    Kan inte bli bättre!
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är väldigt nöjd med hanteringen av min försäljning. Michelle gjorde ett väldigt bra jobb efteråt trots att hennes provision kanske inte blev riktigt vad hon hoppats på. Jag är mycket nöjd.
  • Lars E
    Lars E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Svensk fastighetsförmedling Tumba var helt underbara vid både köp av lgh samt försäljning av villan. Mäklaren Michelle Endre den bästa av dom alla. Jag rekommenderar dom varmt.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffesionell, kunnig och trevlig mäklare som vi är mycket nöjda med
  • Inga Anita E
    Inga Anita E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kunnig, korrekt, komplett...
    lugn, stabil, pedagogisk ...
    trevlig, social!
  • Per J
    Per J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra snabbt bemötande av Martin som jag personligen kontaktade då vår förste mäklare inte motsvarade våra förväntningar.
    Martin och vårt mål blev att få objektet sålt för 1.85Msek som ett likadant objekt gått för i närtid i samma brf dock med sämre läge än vårt. Trots dubbla visningar och privata visningar blir det endast ett bottenbud på 1.7Msek som vi efter mycket om och men accepterar fast vi efterfrågade mer. Vi var lite i tidsnöd.
    Att köparen var Martins gamla polare kändes också mindre bra då Martin inte kunde höja deras första bud och om det verkligen var det enda budet?
    Ingen personlig återkoppling om deklarationen 2014 för försäljningen av objektet.

Sammantaget tjänsterna: hemsida, utskick, telefonkontakt osv : Betyg 4
    Upplevelsen: Slutpris, förhandlingar, uppföljning osv: Betyg 2

Med vänlig hälsning, Per Johansson 0707889128
  • Johan L
    Johan L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket angenäm upplevelse att sälja bostad via Svensk Fastighetsförmedling. Kunnig personal och trevligt bemötande
  • Kim S
    Kim S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har inget gott att säga om företaget tack vare det fräcka och säkert också olagliga bemötande vi upplevde vid köpet av vårt hus. Hälsningar Kim Strömberg
  • Jan G
    Jan G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin Berglind är en mycket bra och trevlig mäklare.
  • Kuldip C
    Kuldip C skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra service. Duktiga mäklare som verkligen satsar För att möta kundens behov.
    Kuldip chopra.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Okunning om lägenheten, brföreningen mm. Sade saker som sen visade sig fel. Gissade? Länge sen så minns inga detaljer, exempel tyvärr. fick rätta senaste versioner direkt fr brfordförande. Inte vidarebef till säljaren vissa frågor/info fr köpare. Plump. Ibland väldigt svår att få kontakt med.
  • Yunjian X
    Yunjian X skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    This company has very nice services to their customers according to Michelle Endre's excellent job for us. Her high enthusiasm, rich knowledge of the apartment and the surrounding area, confidence on the sale business persuaded us to have her as our real estate agent. She did put a lot efforts on our apartment and made everything as good as she could. All the problems were resolved quickly and very well during the sale process. She even offered us free ad on the highlighted panel to compensate the reduction of exposure to customers caused by overlapping on hemnet, although it was the problem of hemnet and not her fault. She also helped us to finalize the tax report with great patience which I still appreciate very much. In a word, Michelle Endre did very good job for us from the start until the end of the whole business. This nice experience give me good impression on this company. I highly recommend this company as real estate agent!
  • Dödsboet efter Anita W
    Dödsboet efter Anita W skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra bemötande och snabb återkoppling
  • Kjell C
    Kjell C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är nöjda med ert bemötande, bara synd att inte "vår" mäklare var med slutförandet.
  • Krister T
    Krister T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mäklaruppdrag för försäljning av småhus.
    Säljaren ingav förtroende direkt och identifierade det som var värdefullt i vårt hus. Han gav dock en lite för hög förväntan om försäljningspriset.
  • Ninos L
    Ninos L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min erfarenhet av företaget var positiv. Jag fick den hjälp och återkoppling jag ville ha.
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag kan varmt rekommendera Michelle och Svenk Fastighetsförmedling.
    Proffsig kundkontakt, snabb handläggning och mycket vänligt bemötande!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket tillmötesgående personal.
  • Marlen R
    Marlen R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tycker att Svensk Fastighetsförmedling lever upp till den servicen som de utlovar. Mäklaren som vi anlitade är/var mycket kunnig och tillmötesgående. Bemötande var professionellt och "serviceminded".
    vi som kund är mycket nöjd med vårt val av mäklare.
  • Sari N
    Sari N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är toppen mäklare, kunnig och hjälpsam
  • Stefan Bilkei G
    Stefan Bilkei G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Eftersom min första lägenhet blev införskaffad via Svensk Fastighetsförmedling tyckte jag att det var självklart att fortsätta på samma väg. Den nuvarande kontakten med Svensk Fastighetsförmedling i TUMBA, är utan tvekan den bästa !!! Professionellt uppträdande och samtidigt ett trevligt bemötande gjorde min sista fastighetsaffär till en rolig och behaglig upplevelse. Samtidigt gick hela processen väldigt fort och genomförandet var så enkelt att jag kan rekommendera dem till alla som ska köpa eller sälja bostad ...

//István Gorzó von Bilkei
  • Britt Aina D
    Britt Aina D skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min första kontakt M.Englund hörde knappt av sig ,jag fick ringa upp
    honom.Sedan visade det sig att han skulle sluta.Skulle då få hjälp avb B.Petren vid vår första kontakt var han sjuk(kan ej hälpa detta)
    fick då träffa en ny ung man.Sedan vid kontraktsskrivning möttes jag
    ytterligenav en ny kontakt en kvinna(glömt namnet).Först när det skulle deklareras ringde B.Petren .Så jag tycker att vet var mycket
    rörigt.
    Britt Dahlström
  • Christina I
    Christina I skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vid köp av vår bostadsrätt märkte vi att att ni är ett TEAM med go o glada spratt.
    Michelle sticker ut med en underbar utstrålning och stark kund-
    känsla. Hennes goda kunskaper gör att man alltid blir nöjd med
    Michelle Endre och hennes kollegor.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick ett mycket trevligt och personligt bemötande. Men vid själva försäljningsdelen upplevde vi att mäklaren inte gjorde sitt yttersta för att hitta intressenter och få till en bra budgivning. Känslan blev lite att han stod på köparens sida och vi var inte nöjda när affären skulle avslutas.
  • Claudio S
    Claudio S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det är mycket att tänka på när man ska köpa en bostad.
    Jag och min fru är båda överens om att svensk fastighetsförmedlingen i tumba har gjort det hela till en enkel och trevlig process.
    Vi rekommenderar dem varmt och kan lätt tänkta oss att ringa till dem den dagen det är dags att sälja vår bostad.
  • Leif T
    Leif T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi blev anvisade en säljare av Björn. Säljaren var mycket effektiv, snabb på att ta fram broschyr, fotografering, kontaktade Anticimex samt att ha visningar. Däremot var han dålig på att informera om säljläget, typ antal besökare på visning, intresse hos de presumtiva köparna mm. Snabbheten kanske kom sig av att han skulle sluta på Svensk Fastighetsförmedling. I slutet av försäljningen avstyrde han två presumtiva köpare och menade att det var bättre med en säker köpare, som han snabbt fick ett avslut med. Någon dag senare slutade han vilket medförde att en annan person fick ta över och slutföra köpet.
    Vi känner att vi kanske hade fått ett bättre pris om han hade haft mer tid på sig......
    Björn tog sedan över efter säljaren som slutade. Vi upplever att även Björn var dålig på att informera.
    Själva avslutet, då nycklar och pengar bytte ägare, kändes bra.
    Tryggt och proffsigt. Även den hjälp med deklarationen jag fick var ok.
    snabb
  • Crister S
    Crister S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    För ett seriöst bemötande och proffsigt agerande genom hela säljprosessen ger jag Björn högsta betyg.
  • Georgios G
    Georgios G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick sälja min lägenhet till jättebra pris och jättefort. Fick hjälp med inkomstdeklarationen också. Mycket duktig och trevlig mäklare. Rekomenderar varmt.
  • Karl Magnus Alexander J
    Karl Magnus Alexander J skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Uppfattning är bara positiv och det bemötande vi fick av Björn
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Personlig o bra service. Lätt att nå o bra svar på frågor!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi anlitade Michelle Endre för försäljning av vårt radhus. Hon är professionell, tydlig och mycket trevlig. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet. Rekommenderar henne varmt!/Kristina
  • Maria H
    Maria H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi fick hjälp att sälja ett radhus av en jättebra försäljare Michelle Endre.. jag kan varmt rekommendera vidare
  • Marina Z
    Marina Z skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon är en jätte trevlig och vänlig person. Hennes hjälp till oss för att köpa en bostad var utmärkt! Vi trodde på henne och på det hon jobbade med. Väldigt bra gjort! Allt det bästa kan vi säga.
  • Peter H
    Peter H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra !

Trevligt o bra bemötande
    Kunnig.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra respons, och god kännedom om området.
  • Per M
    Per M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande både före och i samband med försäljning. Dessutom uppföljning efter försäljning vilket jag uppskattar.
  • Maria S
    Maria S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte villa genom Svensk Fastighetsförmedling. Upplevde inte att företaget levde upp till sitt åtagande. De missade bl a att anmäla köpet till fastighetsregistret, vilket de åtagit sig att göra. Var dessutom sena att återkoppla vid frågor.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra bemötande, trevligt och professionellt.
  • Björn K
    Björn K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    I samband med försäljning av min bostad har jag upplevt Martin som en inspirerande och effektiv mäklare med ett trevligt och smidigt sätt. Enda frågetecknet var att endast ha 30 minuter för söndagsvisningen. Men det löste sig så att jag på det hela taget är mycket nöjd ändå.
  • Karin S
    Karin S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick mycket bra service. Snabba svar på mina frågor. Professionellt bemötande. Är mer än nöjd med mäklaren Michelle Endre.
  • Marie Gador L
    Marie Gador L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett radhus genom företaget. Vi lade ett bra bud så vi slapp budgivningen. Allt flöt på som det borde vid ett bostadsköp. Känner att jag har varken överdrivet ris eller ros att ge. Men det är väl egentligen ett bra betyg.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande.Fick den informationen vi behövde.Fick även en extra visning enl önskemål.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin har hjälpt Gustav sälja sitt hus. Han har dessutom haft ett väldigt proffsigt + trevligt bemötande:)
  • Johnny Christian P
    Johnny Christian P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Är väldigt nöjd med Martins arbetsinsats allt har fungerat från dag 1 till försäljning !!
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kunniga och hjälpsamma. Trevligt bemötande.
  • Elsy F
    Elsy F skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling för att sälja en lägenhet. Försäljningen utfördes på ett proffesionellt och kompetent sätt. Bemötandet har varit utmärkt och hela försäljningsprocessen har utförts till full belåtenhet. Om jag behöver anlita en mäklare igen så står Svensk Fastighetsförmedling högst på listan.
  • Bo S
    Bo S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin B.är en mycket sympatisk och lättpratad person som är noggrann och effektiv som gör det han har lovat som tex.ringer upp vid tidpkt.han angivit.Under själva budgivningen fick jag kontinuerligt info via mejl och telefonsamtal.Jag har lagt ett nytt uppdrag till Martin,denna gång gäller det obebyggd tomt.Jag är med andra ord mycket nöjd med Martin och företaget i stort.Jag vill också nämna att den administrativa personalen på kontoret är mycket kunniga och hjälpsamma.Ett stort PLUSS till dom.
  • Marie A
    Marie A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffsiga och trevliga. Rekommenderar.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Björn Petrèn har på ett mycket positivt och seriöst sett hjälp mig med avvecklingen av mina två bostadsrätter.

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba