Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 393 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Bosse N

2019-08-19

Bosse N skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Smidigt och bra affär! Utmärkt bemötande, hjälpsam inställning, Björn fanns med som stöd och bollplank under hela resan. Rekommenderas i högsta grad! Läs mer
    2019-08-20 Björn P svarar Bosse N
    Tack för den fina rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Rebecca Ö

2019-07-29

Rebecca Ö skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag gav Danny på Svensk fastighetsförmedling i Tumba uppdraget att sälja min 1,5 rums lägenhet efter en vända med en annan mäklare och byrå som inte lyckades genomföra en försäljning. Danny tog sig an uppdraget och överträffade alla mina förväntningar! Jag var i behov av en intensiv, bestämd och målinriktad mäklare som hade klart för sig vilken strategi som behövdes och som ville få lägenheten såld så fort som möjligt, och också en mäklare som regelbundet återkopplade till mig om statusen på försäljningen - varje dag. Danny gjorde exakt detta och mycket mer. Danny är tydlig, extremt inkännande och otroligt kompetent på det han gör vilket avger ett tryggt och pålitligt intryck. På en månad såldes min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd!! Läs mer
  • 2019-07-11

David Pereira dos S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Utmärkt! Mycket bra kommunikation och råd! Läs mer
  • 2019-07-06

Sofie L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb affär, flexibel mäklare som ordnade ihop alla delar fort och smidigt! Läs mer
  • 2019-06-27

Amanda O skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde en bostadsrätt i Tullinge. Andreas arbete och engagemang har varit över våra förväntningar. Han är otroligt professionell, påläst och trygg i sin roll som mäklare. Andreas var lätt att nå, återkopplade ofta och tack vare hans lugn så kände även vi oss lugna och trygga genom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Andreas till alla som ska sälja en bostadsrätt! Läs mer
  • 2019-06-26

Sven-Olof V skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffsigt men ändå personligt bemötande. Bra dialog, hela tiden tydligt vad nästa steg i processen var. Läs mer
  • 2019-06-26

Mikael L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Duktig säljare med rätt attityd. Fick till en smidig affär där alla parter var jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-24

Adham T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hej jag tycker att andreas Bergström är en super mäklare och det borde alla mäklare ta honom som före bild en en gång stor tack för Andreas för det finna bemötande tack Läs mer
  • 2019-06-23

Salem A skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Väldigt nöjd med Dani som mäklare, alltid positiv och hjälpsam.
    Jag kan starkt rekommendera Dani få allt kändes väldigt bra och tryggt Läs mer
  • 2019-06-11

Linda Eva Marianne O skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är supernöjda! Danny är en mycket kunnig, professionell, engagerad, hjälpsam samt väldigt trevlig mäklare. Allt gick över förväntan.Rekommenderar starkt denna mäklare.

Linda Olofsson Läs mer
  • 2019-06-01

Magnus L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde vårt radhus och Martin var supertrevlig och lätt att ha att göra med. Han var snabb att svara på mail och telefon, både på vardagar och helger. Han gav oss bra råd och rekommendationer kring försäljningen och skötte allt på ett kompetent och effektivt sätt.
    Vi upplevde att Martin gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra som möjligt för oss som säljare men även för köparen. Vi är jättenöjda med hanteringen av försäljningen. Läs mer
    2019-06-18 Martin B svarar Magnus L
    Tack för förtroendet med att hjälpa er med försäljningen. Superkul att höra att ni var så nöjda med mig som mäklare:)
    Ha en skön sommar så syns vi på nejden...
    Hälsningar Martin
  • 2019-05-30

Elisabeth O skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har fått hjälp av Martin med att sälja vår bostadsrätt på Engelsbergsvägen 49 samt även med vårt köp av ett kedjehus på adressen: Uttringe gårds väg 1.

Vi har redan från första mötet fått ett trevligt bemötande från Martin. Det som främst symboliserar honom är: vänlig, trygg, tillitsfull, professionell och tydlig i sin kommunikation med oss i både tal och skrift.

Vi var rätt oroliga innan denna process, som i vårt fall först blev köp följt av en försäljning av vårt boende.
    Men det visade sig gå smidigt och snabbt och vi fick mer än vi kunnat hoppas på för vårt boende.

En lyckad försäljning och köp av vårt, förhoppningsvis drömboende.

Vi kommer rekommendera alla vi känner i Sverige att anlita Svensk fastighets förmedling eller i Stockholms området främst till Martin.

/ Med vänlig hälsning, hela familjen Oskarsson Läs mer
    2019-06-18 Martin B svarar Elisabeth O
    Hej Elisabeth med familj!
    Vad glad jag blir för era fina ord om mig som mäklare och även till oss som företag. Det har varit jättekul att hjälpa er med ert bostadsbyte. Måste även berömma er för bra samarbetsvilja. Hoppas ni kommer ha en skön sommar med mycket sol och bad:)
    Allt gott!
    Hälsingar Martin
  • 2019-05-29

Riadh C skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon har hanterat en både delikat och speciell situation på ett bra sätt, när hon bistått vid försäljning av en villa som till hälften ägs av ett konkursbo och till hälften av konkursgäldenärens maka. Läs mer
  • 2019-05-25

Ulf Göran R skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en stuga i Kagghamra, Grödinge.På grund av stramare regler vid köp så tog det ganska lång tid innan ett köp blev av men Andreas fixade det till slut.
    Andreas är lätt att ha att göra med så jag kan med gott samvete rekommendera honom.
    Jag hade hoppats på att få mera betalt men det vill man väl alltid.
    Läget på fastighetsmarknaden är som det är. Läs mer
  • 2019-05-23

Ann-Marie S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren har på ett korrekt och professionellt sätt skött den administrativa handläggningen. Hennes personliga engagemang och bemötande gör att jag med tillförsikt kommer att använda hennes tjänster när jag nu skall sälja min bostadsrättslägenhet Läs mer
  • Agneta D

2019-05-22

Agneta D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle har varit mycket proffsig, presenterade lägenheten bra, kunnig, har jobbat effektivt och hela tiden uppdateras oss om status i processen. Läs mer
  • 2019-05-21

Nikola M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Under året har jag haft en hel del kontakt med mäklare då jag både sålt, och senast köpt en bostad - av Martin. Där emellan har jag varit med i ett antal budgivningar. Martin är i särklass den bästa jag haft att göra med och hade en betydande roll i varför jag till slut valde att gå hela vägen med köpet. Jag kände mig trygg och informerad sedan första bemötandet under visningen och genom hela processen. Martin var en väldigt god och representativ person för säljaren samtidigt som han var genuint intresserad i att hjälpa mig få till köpet av min drömbostad. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Nikola M
    Jäklar vad glad jag blir att få höra det här fina orden om mig och så kul att hjälpa er i er med köp av er nya drömbostad???. Såg verkligen hur glada ni var när ni gick iväg från kontoret - det är sånt som värmer i hjärtat! Extra kul för mig är att både ni som köpare och Doris och Micke som säljare gav maximala fem ☀️☀️☀️☀️☀️ i betyg??
    Allt gott! Hälsningar Martin
  • 2019-05-20

Enez K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte en villa. Bemötande var superproffsig. Jag är mer än nöjd med helhetsupplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-20

Suham T skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En jätte bra bemötande ock bästa får klarning.
    Vi har köpt en villa i tumba . Läs mer
  • 2019-05-19

Rene L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick hjälp av Anders för att sälja vår villa i Tullinge. Vi hade en bra dialog och Anders var engagerad och erfaren. Läs mer
  • Doris J

2019-05-17

Doris J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde vårt hus och möttes av en trevlig, glad och engagerad mäklare. Han levde upp till förväntningarna och han kändes trygg och kunnig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Doris J
    Så kul att höra Doris?. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er husförsäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya stad!
    Hälsningar Martin
  • 2019-05-04

Vera H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon sålde vårt radhus i tumba. Försäljningen gick snabbt och lyckat tack vore Michelles kunnigheter och engagemang. Vi blev väl bemötta av henne. Huset såldes med succé, precis som vi hade förväntat oss. Tack så mycket Michelle! Läs mer
  • 2019-05-04

Abdelkarim E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostadsrätts hus.
    Mäklaren hade Bra bemötande svarade på alla frågor och hjälpas. Tydlig och pedagogisk.
    Hon höll mycket hög standar och överträffar mina förväntningar.
    Väldigt nöjd och glad köpare . Läs mer
  • 2019-05-04

Ingrid Elisabet L skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt radhus i Alby. Bra och trevligt bemötande av mäklaren. Proffsigt och bra jobbat av mäklaren. Gick fort och bra med försäljningen av vårt radhus. Kan rekommendera svensk fastighetsförmedling. i Tumba. Med vänlig hälsning. Läs mer
  • 2019-05-03

PETER H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa mäklaren, rekommenderas.
    Vi är mycket nöjda.
    Peter o Vera Hammar.
    Tumba Läs mer
  • 2019-05-03

Yilmaz K skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kunnig och engagerad mäklare rekomenderar starkt vänliga hälsningar. Läs mer
  • 2019-04-29

Maria J skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle sålde lägenheten i Tumba mars 2019 . Och det blev bra vissning och budgivning.
    Så vi är mycket positiva till resultatet och tycker att vi haft en bra dialog inför försäljningen med Michelle. Läs mer
  • 2019-04-26

Cecilia S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde min bostad, ett radhus och upplever kontakten enkel med Andreas. Återkopplade i tid och var vänlig och påläst. Lätt att ha o göra med.
    Snabb i sitt sätt att agera och affären blev smidig. Från första möte till såld bostad tog det 25 dagar vilket jag tycker är bra. Hade bra lösningar och vi bollade idéer.
    Hade inga egentliga förväntningar mer än att få min bostad såld till ett pris jag accepterade och så blev fallet. Glad att Andreas fick uppdraget.

Ger mina starka rekommendationer att anlita Andreas Bergström på Svensk Fastighetsförmedling.

/Cecilia Läs mer
  • Natalie E

2019-04-20

Natalie E skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi upplevde mäklaren Andreas trevlig och kunnig.
    Vi träffade honom första gången på visningen av lägenheten vi köpte. En 4a på 104,5kvm.
    Snabba svar vid frågor och hjälpsam.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Nina H

2019-04-17

Nina H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Engagerad, ärlig, kompetent, inte gåpåig eller så utan alldeles lagom med kontakt, frågor och återkoppling. Fin känsla för kundes behov och önskemål. Vi har verkligen känt oss trygga med Martin och rekommenderar varmt honom som mäklare.
    Nina & David Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Nina H
    Superkul att höra att ni är så nöjd med mig/oss på Svensk Fastighetsförmedling...(eller var det bara för att du vann 5 kg godis i vår Påsktävling...?????
  • 2019-04-17

John L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-04-16

Anneli S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt vårt fritidsboende på ö.
    Bemötande var bra

Vi förväntade oss mycket goda kunskaper om objektet.
    Vilket levdes upp till i god grad. Läs mer
  • 2019-04-16

Joakim G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas har uppfyllt dom krav jag ställer på en mäklare. Dedikerad till sitt arbete och duktig på det. Andreas säljer även mitt nästa hus. Läs mer
  • Ulrika H

2019-04-14

Ulrika H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En trygg, kunnig och stabil mäklare som hjälpte oss att sälja vår enplansvilla.
    Kan varmt rekommendera Anders! Läs mer
  • 2019-04-11

Päivi Helena J skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte en lägenhet på bottenplan som jag känner mig nöjd med. Mäklaren var trevlig och kunnig. Han kunde övertyga mig att jag gör bra köp. M.V.H. Päivi Juhos Läs mer
  • Henrik S

2019-04-11

Henrik S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en villa och fick hjälp, stöd och support av världens bästa mäklare Michelle Endre med allt. Finns inget negativt att säga eller anmärka på. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-04-11

Oluyinka Adegboyega A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde lägenhet 86 kvadratmeter. Vi hade känt Michelle sedan 2016 när vi köpte lägenheten och hon var alltid hjälpsam när vi hade frågor om bostadsmarknaden allmänt. Våra förväntningar var enkla - kommunikation och positiva resultat. Vi fick allt vi ville ha! Läs mer
  • 2019-04-10

Sara N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi vart väldigt bra bemöt, från början o me glad leende.De kändes härligt och så va du väldigt lugn o inte på.
    Du såg när vi behövde hjälp annars lätt du oss gå runt o titta i våran takt de gillade vi mycke.Du va väldigt harmoni/lugn ska jag säga

Tack själv för allt.

Vi köpte den i Tullinge
    Flottiljvägen 167 i Riksten.

Mvh Sara Nilsson Läs mer
  • 2019-04-09

Maria A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är mycket lätt och förstående samt gör ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2019-04-06

Håkan L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt lägenhet i Salem. Mäklaren är positiv och saklig i sitt bemötande.
    Kan rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-06

Saga G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde min lägenhet i Salem och tack vare duktiga Michelle gick affären snabbt och bemötandet var förstklassigt .Tack Saga Läs mer
  • Kristina M

2019-04-06

Kristina M skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är väldigt tacksamma att det var just Danny Ishak som var den som hjälpte oss att sälja vårt hus i Broängen. Han var helt rätt för oss. Sten för sten plockade han ner från våra axlar och vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen. Danny är en kompetent, engagerad och målfokuserad fastighetsmäklare med full koll på läget. Alltid på gott humör alltid trevlig.
    Kristina och Mats Åsberg Läs mer
  • NEHREIN K

2019-04-05

NEHREIN K skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Danny Ishak är en väldigt hjälpsam och trygg mäklare. Det är smidigt att arbete tillsammans med honom då han verkligen är engagerad i sitt arbete. Därför anser vi att Danny är den bästa mäklaren och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-04-04

Oxana S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mäklare överträffade alla förväntningar. Hon var mycket uppmärksam, vänlig och professionell. Läs mer
  • 2019-03-28

Magnus Ö skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra proffsigt bemötande, enkel att samarbeta med. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Magnus Ö
    Tack själva Magnus för gott samarbete?. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset! Med vänlig hälsning, Martin
  • 2019-03-27

Nezahat P skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Profosionell, pålitlig, lösningsorienterad, affärsmässigt lika behandling
    Jag skulle vant rekommendera och anlita igen,

Absolut den bästa!!! Läs mer
  • 2019-03-22

Lena B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt fritidshus i Grödinge. Fick förtroende för Andreas direkt. Han guidade oss igenom hela processen på ett proffsigt sätt. Samt, trots att han var hemma pga sjukdom så såg han till att rodda saker efter bästa förmåga. Kan varmt rekommendera honom. Mvh /Lena Borg Läs mer
  • 2019-03-17

Gonnie Monique Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Innan vi gick på visningen till kedjehuset, så ringde mäklaren några dagar innan att fråga om vi hade funderingar eller frågor om huset han kunde svara på eller förbereda att svara på under visningen. Det känndes som bra förberedd. Mäklaren svarade så snabbt som möjligt via telefon eller sms, det uppkattade vi. När budgivningen tog slut ringde han att uppdatera oss om situationen och informerade oss om följande steg. Han var tydlig i information han behövde att slutföra köpet och vad vi skulle göra. Vi fick även möjlighet att skriva kontraktet samma dag på (fredag)kvällstid. Läs mer
  • 2019-03-09

Greta H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en bostadsrätt 2 rum. 65m2
    Professionellt och vänligt bemötande
    Förväntade mig professionellt bemötande och fick det
    Allt har fungerat mycket bra, även köparen var nöjd. Läs mer
  • 2019-03-06

Ali A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett hus i Tullinge. Var på visning en gång och hon var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Hon återkopplar väldigt snabbt och förklarar allt lugnt och detlajerat, specillet för oss som köper för det första gången. Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba