Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 145 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Lotta F
    Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne är professionell och tar ett helhetsansvar för hela processen från ax till limpa. Jag kände också att Susanne hade förmågan att läsa av mig som kund och var lyhörd för mina önskemål. Engagemanget kvarstod under hela resan och jag kände mig alltid i trygga händer. Jag är nog en i grunden rätt krävande kund och känner ofta att servicen kunde ha varit bättre. Dock inte den här gången. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Susanne.
  • Hans H
    Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vår mäklare var kunnig, ambitiös och mkt trevlig. Skulle rekommendera Susanne till alla
  • Maud T
    Maud T skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick ett bra bemötande och bra service. Fick snabbt svar på mina frågor när jag mailade.
  • Eva A
    Eva A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick ett bra förtroende och bra bemötande av mäklaren
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är en oerhört proffsig mäklare, lågmäld men med solklar koll på alla bollar. Vi har fått svar på frågor under dygnets alla timmar, vilket har känts toppen då det varit tidskritiskt gentemot banken eller då vi befunnit oss i annan tidszon. Michelle är förekommande, tydlig, hjälpsam och personlig utan att tappa sin professionella touch. Hon har agerat/bistått utöver vad vi egentligen kunnat begära, och vi har känt fullt förtroende för henne hela vägen.
  • Delice B
    Delice B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det blev roligt att sälja! Ibland lite rörigt. Jag behövde inte vara närvarande alls. Vi skrattade en hel del och Martin fick ett bra bud från den förste som hörde av sig även innan annonsen gick ut på nätet. Det hela var verkligen smärtfritt och jag tror att priset blev det rätta.
    2017-06-28 Martin B svarar Delice B
    Tack Delice för ett gott samarbete!
    Alltid kul med glada positiva uppdragsgivare. Behöver ni hjälp med att hitta en lägenhet så hör av dig till mig.
    Ha det bra så hörs vi!

Med vänlig hälsning, Martin
  • JanOve F
    JanOve F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne var mycket bra bemötande och var professionell från början till slut. Hon var tydlig och återkopplade med information hela tiden så man kände sig trygg.
    Jag skulle varmt rekommendera henne!
  • Ragnar C
    Ragnar C skrev om Fadi Haddad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Topp mäklare, rekommenderas starkt till dom som vill sälja i Botkyrka.
    Trygg mäklare som har koll på det mesta, alltid tillgänglig.
  • Elinor A
    Elinor A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Alltid vänlig och motiverad. Då vi har bott utomlands under processen har Michelle alltid ställt upp och funnits till hands där det behövdes. Rekommenderas varmt.
  • Satu H
    Satu H skrev om Fadi Haddad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb smidig affär. Mäklaren var alltid anträffbar och om inte så visste man att han ringde upp.
    2017-05-15 Fadi T svarar Satu H
    De va med ett stort nöje att kunna få hjälpa er kring eran husförsäljningen.
    Bästa Jan & Satu, lycka till vart än ni hamnar.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är otroligt nöjda med vårt val av mäklare, allting fungerade perfekt!
    2017-03-15 Martin B svarar Mattias J
    Tack själv Mattias!

Det värmer mitt mäklarhjärta med de fina orden:).
    Hoppas ni trivs i er nya bostad!

Med vänlig hälsning, Martin
  • Gizella J
    Gizella J skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick utmärkt bemötande, tips, snabb återkoppling.
  • DB Karl-Esso H
    DB Karl-Esso H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi fick ett bra och professionellt bemötande. Försäljningen gick mycket smidigt.
    Slutpriset vid försäljningen motsvarade mycket väl våra förväntningar.
    2017-01-21 Martin B svarar DB Karl-Esso H
    Tack själva för gott samarbete och de vänliga orden😊

Hälsningar Martin
  • Anna B
    Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra kundbemötande, inger förtroende, bra säljteknik, påläst, personlig men på professionellt sött, jobbar för säljarens bästa
  • Sabina G
    Sabina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Som alltid väldigt kunnig, korrekt o ett mycket bra bemötande. Hon har sålt en fastighet åt mig tidigare för 15 år sedan, det var därför hon åter fick förtroendet!
    Kan inte bli bättre!
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är väldigt nöjd med hanteringen av min försäljning. Michelle gjorde ett väldigt bra jobb efteråt trots att hennes provision kanske inte blev riktigt vad hon hoppats på. Jag är mycket nöjd.
  • Lars E
    Lars E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Svensk fastighetsförmedling Tumba var helt underbara vid både köp av lgh samt försäljning av villan. Mäklaren Michelle Endre den bästa av dom alla. Jag rekommenderar dom varmt.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffesionell, kunnig och trevlig mäklare som vi är mycket nöjda med
  • Inga Anita E
    Inga Anita E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kunnig, korrekt, komplett...
    lugn, stabil, pedagogisk ...
    trevlig, social!
  • Per J
    Per J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra snabbt bemötande av Martin som jag personligen kontaktade då vår förste mäklare inte motsvarade våra förväntningar.
    Martin och vårt mål blev att få objektet sålt för 1.85Msek som ett likadant objekt gått för i närtid i samma brf dock med sämre läge än vårt. Trots dubbla visningar och privata visningar blir det endast ett bottenbud på 1.7Msek som vi efter mycket om och men accepterar fast vi efterfrågade mer. Vi var lite i tidsnöd.
    Att köparen var Martins gamla polare kändes också mindre bra då Martin inte kunde höja deras första bud och om det verkligen var det enda budet?
    Ingen personlig återkoppling om deklarationen 2014 för försäljningen av objektet.

Sammantaget tjänsterna: hemsida, utskick, telefonkontakt osv : Betyg 4
    Upplevelsen: Slutpris, förhandlingar, uppföljning osv: Betyg 2

Med vänlig hälsning, Per Johansson 0707889128
  • Johan L
    Johan L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket angenäm upplevelse att sälja bostad via Svensk Fastighetsförmedling. Kunnig personal och trevligt bemötande
  • Kim S
    Kim S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har inget gott att säga om företaget tack vare det fräcka och säkert också olagliga bemötande vi upplevde vid köpet av vårt hus. Hälsningar Kim Strömberg
  • Jan G
    Jan G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin Berglind är en mycket bra och trevlig mäklare.
  • Kuldip C
    Kuldip C skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra service. Duktiga mäklare som verkligen satsar För att möta kundens behov.
    Kuldip chopra.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Okunning om lägenheten, brföreningen mm. Sade saker som sen visade sig fel. Gissade? Länge sen så minns inga detaljer, exempel tyvärr. fick rätta senaste versioner direkt fr brfordförande. Inte vidarebef till säljaren vissa frågor/info fr köpare. Plump. Ibland väldigt svår att få kontakt med.
  • Yunjian X
    Yunjian X skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    This company has very nice services to their customers according to Michelle Endre's excellent job for us. Her high enthusiasm, rich knowledge of the apartment and the surrounding area, confidence on the sale business persuaded us to have her as our real estate agent. She did put a lot efforts on our apartment and made everything as good as she could. All the problems were resolved quickly and very well during the sale process. She even offered us free ad on the highlighted panel to compensate the reduction of exposure to customers caused by overlapping on hemnet, although it was the problem of hemnet and not her fault. She also helped us to finalize the tax report with great patience which I still appreciate very much. In a word, Michelle Endre did very good job for us from the start until the end of the whole business. This nice experience give me good impression on this company. I highly recommend this company as real estate agent!
  • Dödsboet efter Anita W
    Dödsboet efter Anita W skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra bemötande och snabb återkoppling
  • Kjell C
    Kjell C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är nöjda med ert bemötande, bara synd att inte "vår" mäklare var med slutförandet.
  • Krister T
    Krister T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mäklaruppdrag för försäljning av småhus.
    Säljaren ingav förtroende direkt och identifierade det som var värdefullt i vårt hus. Han gav dock en lite för hög förväntan om försäljningspriset.
  • Ninos L
    Ninos L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min erfarenhet av företaget var positiv. Jag fick den hjälp och återkoppling jag ville ha.
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag kan varmt rekommendera Michelle och Svenk Fastighetsförmedling.
    Proffsig kundkontakt, snabb handläggning och mycket vänligt bemötande!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket tillmötesgående personal.
  • Marlen R
    Marlen R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tycker att Svensk Fastighetsförmedling lever upp till den servicen som de utlovar. Mäklaren som vi anlitade är/var mycket kunnig och tillmötesgående. Bemötande var professionellt och "serviceminded".
    vi som kund är mycket nöjd med vårt val av mäklare.
  • Sari N
    Sari N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är toppen mäklare, kunnig och hjälpsam
  • Stefan Bilkei G
    Stefan Bilkei G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Eftersom min första lägenhet blev införskaffad via Svensk Fastighetsförmedling tyckte jag att det var självklart att fortsätta på samma väg. Den nuvarande kontakten med Svensk Fastighetsförmedling i TUMBA, är utan tvekan den bästa !!! Professionellt uppträdande och samtidigt ett trevligt bemötande gjorde min sista fastighetsaffär till en rolig och behaglig upplevelse. Samtidigt gick hela processen väldigt fort och genomförandet var så enkelt att jag kan rekommendera dem till alla som ska köpa eller sälja bostad ...

//István Gorzó von Bilkei
  • Britt Aina D
    Britt Aina D skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min första kontakt M.Englund hörde knappt av sig ,jag fick ringa upp
    honom.Sedan visade det sig att han skulle sluta.Skulle då få hjälp avb B.Petren vid vår första kontakt var han sjuk(kan ej hälpa detta)
    fick då träffa en ny ung man.Sedan vid kontraktsskrivning möttes jag
    ytterligenav en ny kontakt en kvinna(glömt namnet).Först när det skulle deklareras ringde B.Petren .Så jag tycker att vet var mycket
    rörigt.
    Britt Dahlström
  • Christina I
    Christina I skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vid köp av vår bostadsrätt märkte vi att att ni är ett TEAM med go o glada spratt.
    Michelle sticker ut med en underbar utstrålning och stark kund-
    känsla. Hennes goda kunskaper gör att man alltid blir nöjd med
    Michelle Endre och hennes kollegor.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick ett mycket trevligt och personligt bemötande. Men vid själva försäljningsdelen upplevde vi att mäklaren inte gjorde sitt yttersta för att hitta intressenter och få till en bra budgivning. Känslan blev lite att han stod på köparens sida och vi var inte nöjda när affären skulle avslutas.
  • Claudio S
    Claudio S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det är mycket att tänka på när man ska köpa en bostad.
    Jag och min fru är båda överens om att svensk fastighetsförmedlingen i tumba har gjort det hela till en enkel och trevlig process.
    Vi rekommenderar dem varmt och kan lätt tänkta oss att ringa till dem den dagen det är dags att sälja vår bostad.
  • Leif T
    Leif T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi blev anvisade en säljare av Björn. Säljaren var mycket effektiv, snabb på att ta fram broschyr, fotografering, kontaktade Anticimex samt att ha visningar. Däremot var han dålig på att informera om säljläget, typ antal besökare på visning, intresse hos de presumtiva köparna mm. Snabbheten kanske kom sig av att han skulle sluta på Svensk Fastighetsförmedling. I slutet av försäljningen avstyrde han två presumtiva köpare och menade att det var bättre med en säker köpare, som han snabbt fick ett avslut med. Någon dag senare slutade han vilket medförde att en annan person fick ta över och slutföra köpet.
    Vi känner att vi kanske hade fått ett bättre pris om han hade haft mer tid på sig......
    Björn tog sedan över efter säljaren som slutade. Vi upplever att även Björn var dålig på att informera.
    Själva avslutet, då nycklar och pengar bytte ägare, kändes bra.
    Tryggt och proffsigt. Även den hjälp med deklarationen jag fick var ok.
    snabb
  • Crister S
    Crister S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    För ett seriöst bemötande och proffsigt agerande genom hela säljprosessen ger jag Björn högsta betyg.
  • Georgios G
    Georgios G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag fick sälja min lägenhet till jättebra pris och jättefort. Fick hjälp med inkomstdeklarationen också. Mycket duktig och trevlig mäklare. Rekomenderar varmt.
  • Karl Magnus Alexander J
    Karl Magnus Alexander J skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Uppfattning är bara positiv och det bemötande vi fick av Björn
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Personlig o bra service. Lätt att nå o bra svar på frågor!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi anlitade Michelle Endre för försäljning av vårt radhus. Hon är professionell, tydlig och mycket trevlig. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet. Rekommenderar henne varmt!/Kristina
  • Maria H
    Maria H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi fick hjälp att sälja ett radhus av en jättebra försäljare Michelle Endre.. jag kan varmt rekommendera vidare
  • Marina Z
    Marina Z skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon är en jätte trevlig och vänlig person. Hennes hjälp till oss för att köpa en bostad var utmärkt! Vi trodde på henne och på det hon jobbade med. Väldigt bra gjort! Allt det bästa kan vi säga.
  • Peter H
    Peter H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra !

Trevligt o bra bemötande
    Kunnig.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra respons, och god kännedom om området.
  • Per M
    Per M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande både före och i samband med försäljning. Dessutom uppföljning efter försäljning vilket jag uppskattar.

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba