Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 467 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• 2019-12-07

Wisam A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt ett kedjehus , Anders var min mäklare. Han är jättetrevlig människa o hjälpsam. Duktig, tydlig och punktlig.
    Jag belevat bra bemöt av Anders . Läs mer
  • 2019-12-03

Ann-charlotte A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt och håller på att sälja.
    Michelle är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med. Lyhörd, bra på att förklara och är väldigt kompetent.
    Hon var mycket lätt att prata med i samband med vårt köp.
    När vi skulle välja mäklare till vår försäljning var hon ett givet val Läs mer
  • 2019-12-01

Veronica R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en lgh 2 rum i Tullinge .
    Mycket bra bemött, kunde inte önskat en bättre mäklare än Michelle.

Jag hade en mäklare som jag träffade förutom M...honom kände jag inte alls något förtroende för.

Hon är Lyhörd, ödmjuk och super trevlig tjej... Ville ha en mäklare som jag själv kunnat tänka mig att köpa en lgh genom..och valde därför M.

Mycket proffsig på ett naturligt sätt..

Tusen Tack för allt Michelle 😊 Läs mer
  • Cilla H

2019-11-29

Cilla H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lugn saklig tydlig och trygg. Jag har full tillit till honom. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har köpt ett radhus, fick möjlighet till förhandsvisning. Fick bra information av mäklaren, blev bemött på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-11-16

Camilla Kristina L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas är en otroligt trevlig och social person/mäklare. Lätt att ha att göra med och lätt att komma i kontakt med. Han har en positiv attityd.

Vill dock ge några tips:
    Formulera bättre texter till försäljningsobjekten och ta bättre foton. Det som användes i objektbeskrivningen är i stort sett skrivet och taget av säljaren. Läs mer
  • 2019-11-13

Linda Maria F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde vårt hus och valet att ha Martin som mäklare var för oss självklart. Hade träffat honom på en visning och vi var överens om att honom skulle vi ha. Martin är fantastisk! Läs mer
  • 2019-11-11

Ingrid Å skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Smidigt, snabbt och bra jobbat av mäklaren. Såld innan visning. Läs mer
  • 2019-11-11

Kobin M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte en bostadsrätt i tullinge. Vi kontaktade mäklaren så fort vi sätt ”redolägenheten” för en privatvisning. Mäklaren var snabb på svar och mycket hjälpsam!

Skulle absolut rekomendera! Läs mer
  • 2019-11-11

Meli Y skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt bostad, duktig mäklare med leende i läpparna och som ger förtroende! Upplevde 10/10. Läs mer
  • 2019-11-10

Jessica S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt en 71 kvm bostadsrätt i Uttran, Tumba.
    Mäklaren var väldigt trevlig och verkade ha koll på marknaden. Gav bra tips och beskrev på ett professionellt och vältänkt sätt vilka styrkor och svagheter lägenheten hade och vad vi skulle lyfta fram under visning. Läs mer
  • 2019-11-08

Karin S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En seriös, stabil, erfaren och pålitlig mäklare Läs mer
  • 2019-11-08

Natella I skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är super professionell, mänsklig och jordnära mäklare. Vi är så himla nöjda och tacksamma för all hjälp vi fått! Läs mer
  • 2019-11-08

Angelica J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande och är en nöjd köpare :) Läs mer
  • 2019-11-08

Ezvin Z skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Försäljningen genomfördes på ett väldigt proffsigt sätt, från början till slut.
    Trevligt och positivt bemötande. Läs mer
  • Viviana S

2019-11-03

Viviana S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en lägenhet i Tullinge, föreningen Flädern i HSB.
    Vi blev bemött MYCKET professionellt av Michelle.
    Vår förväntningar var att det skulle gå smidigt till samt att våra frågor blev besvarade. Vilket vi upplevde.
    Vid nästa affär etc kommer vi att kontakta Michelle! Läs mer
  • 2019-10-26

Robertino E skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt radhus ,blev väldigt bra bemött trevligt och bra genom hela processen ! Tydlig och hjälpte verkligen till . Så kort och gott väldigt bra . Läs mer
  • 2019-10-25

Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Flexibel och professionell, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-22

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alltid tillmötesgående och hjälpsam. Exempelvis väldigt hjälpsam med att hänvisa till andra personer vid tillfällen han inte kunde besvara frågorna själv. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-22

Sven Lennart Vilhelm A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus,
    mycket fint och trevligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar tillfullo. Kan verkligen rekommendera denne mäklare. Proffsig mäklare som helhet från hela mäklarbyrån. Läs mer
    2019-10-24 Martin B svarar Sven Lennart Vilhelm A
    Kul att höra att ni är så nöjda med oss. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen😃. Allt gott!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Jennie F

2019-10-11

Jennie F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lindhovsvägen 4, Tumba

Michelle var fantastiskt hela vägen från att bostaden låg som "kommande objekt" till att jag köpte den. Hon höll mig hela tiden informerad hur läget låg och kändes trygg i sitt sätt.

Om jag skulle någongång i framtiden sälja mitt hus, kommer jag att kontakta Michelle direkt. Läs mer
  • 2019-10-09

Viktor N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi upplever att processen har fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-04

Iman A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi var sist med visningen, men mäklaren satt mer tid för oss och besvarade alla frågor!
    Han är trevlig, pålitlig och kunnig inom sitt område! Läs mer
    Björn P gillar detta
  • Erik F

2019-10-03

Erik F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett radhus genom Martin och kan gladeligen säga att hela processen har varit smidig, professionell och tydlig. Skulle jag köpa igen skulle jag gärna göra det genom Martin.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sofia B

2019-10-03

Sofia B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har just sålt min lägenhet i Tullinge. Martin har under hela säljprocessen visat på hög professionalitet som mäklare, kunskap om marknaden, tydlighet, noggrannhet och även varit en uppskattad rådgivare. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationener samt Svensk Fastighetsförmedling vilken han företräder. Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte min första bostadsrätt. Som köpare fick jag ett gott bemötande av mäklaren. Jag fick den information jag behövde och mina frågor fick snabba svar.

I sin helhet var upplevelsen bra och köpet smidigt! Läs mer
  • 2019-10-02

Richard P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra service, smidigt och trevligt! Läs mer
  • 2019-10-02

Mikael B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första kontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-01

Batool K skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har haft vårat hus till salu i ca 3 månader, huset blev inte sålt. Vi änligtat en annan bolag mäklare och det var Andreas det gick bara 2 veckor så var vårat hus sålt. Det var kanon jobbat Andreas. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders hjälpte till med försäljning av en bostadsrätt. Han var väldigt duktig och la ner mycket tid och engagemang på affären. Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra. Läs mer
  • 2019-09-30

Rainer H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt rådhus/bostadsrätt. Väldigt engagerad, professionellt, smidigt och snabbt affär. Läs mer
  • Alexander D

2019-09-30

Alexander D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har både köpt hus av Martin, sålt lägenhet och hus via honom och gått på några visningar i övrigt som Martin haft på div hus.

Tycket det fungerat utmärkt. I båda fallen vid försäljning så gick allt smidigt, fick ut priser som jag ser som bland dem bästa på respektive adress sett till andra försäljningar.
    Vid visningar så var han påläst om objektet och kunde svara på frågor.
    Vid köp så gick även allt smidigt, han hade koll husets brister etc.
    Bra servicenivå med återkoppling vid köp/sälj. Läs mer
  • 2019-09-29

Carl skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemött av mäklare. Mån att samtliga inblandade parter skulle känna sig bekväma och affär avslutas på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-09-29

Ari S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lurar på säljaren en anticimexdoldafelförsäkring som inte gäller för någonting Läs mer
  • 2019-09-29

Barbro Inger Elisabet B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi tyckte att Michele skötte sig minst så bra som vi förväntat oss.
    Hon var lätt att få kontakt med och hade ett trevligt bemötande.
    Hon "stylade" tillsammans med oss på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-09-29

Bo G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mkt trevlig och hjälpsam mäklare som tog hand om hela försäljningen. Vi hade inte möjlighet att vara aktiva p.g.a det långa avståndet från vårt permanenta boende
    Med vänlig hälsning
    Gottling Läs mer
  • 2019-09-29

Karolin L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Supertrevlig mäklare. Kände verkligen förtroende för henne. Läs mer
  • 2019-09-29

Jennifer H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Allt gick mycket smidigt när jag och min syster sålde vår lägenhet genom Michelle. Då vi båda hade flyttat till annan ort kunde vi sköta nästan allt via mail och telefon. Läs mer
  • 2019-09-28

Carl S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en bostadsrätt (3:a). Affären gick smidigt. Mäklaren gjorde sitt jobb på ett bra sätt och jag har inga speciella synpunkter. Läs mer
  • 2019-09-28

Mats A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt villa för dödsbo på ett engagerat och bra sätt. Trots flera utmaningar och kullerbyttor tog Martin affären i hamn. Läs mer
  • 2019-09-28

Mats Olof A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Besiktning och värdering proffsigt gav sig tid att svara på frågor, kunnig.
    Vi sålde till dottern Miichelle ordnade alla papper mm. helt klanderfritt.
    Fick uppdateringar om prisförändringar.
    Svårt tänka mig någon som kunde gjort det bättre. En mjuk o mänsklig person. Läs mer
  • 2019-09-27

Charlotta E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hjälpsam, kunnig och professionell! Läs mer
  • 2019-09-27

Björn M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin fungerade utmärkt vid våran försäljning Läs mer
  • 2019-09-27

Yasmina D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Oseriöst och lamt agerat inför visning och under budgivning!
    Fick bla ingen information av mäklaren att det hade ringt förhandsintressenter. Hon hade själv beslutat (utan att ha informerat oss) och tackat nej till dessa och enbart hänvisat till huvudvisningen. Läs mer
  • 2019-09-27

Trifa M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt lägenhet och köpt radhus och köpt lägenhet.
    de är jätte duktiga på alla sätt och underlättar allt för köparen och säljaren.
    jag kommer försätta att ha kontakt med de för mina affärer.
    MVH
    Trifa Läs mer
  • 2019-09-26

Marie E skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt Brf radhus med sjöutsikt
    Snabbt
    Effektivt
    Lyhörd mäklare som hade stenkoll på värdet av objektet
    Påskrivet avtal och handpenning erlagt 1 dag efter budning. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-26

Inkeri I skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Saklig, kunnig, pålitlig, representativ, lätt att prata med positiv person Läs mer
  • Malin J

2019-09-26

Malin J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde både vår lägenhet o köpte hus med hjälp av Martin och vi är supernöjda med förväntningar o bemötande. Martin är lätt att prata med och ska vi nån gång sälja i framtiden så kommer vi att kontakta Martin igen! :) Läs mer
  • 2019-09-26

Jag sålde min bostad via Anders Lindblad han är väldigt kompetent och mycket bra med köparen. Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra. Läs mer
  • 2019-09-26

Linda R skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag sålde min lägenhet via svensk fastighetsförmedling och blev väl bemött av mäklaren, Anders Lindblad. Det märktes att han var påläst i området och han var kunnig om objektet som såldes. Riktigt nöjd!! Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba