Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 577 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• 2020-07-10

Ayman A skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Supertrevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2020-07-09

Björn S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Glad, trevlig och tillmötesgående.
    Vi har köpt en bostadsrätt av henne. Läs mer
  • 2020-07-05

Anna-marie Elisabeth C skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Försäljning av villa, byggd 1962, i Tullinge, Botkyrka kommun.
    Anders Lindblad har på ett förtjänstfullt sätt lotsat oss genom hela fastighetsafären. Hans vänliga framtoning och visade prov på erfarenheter och kunskap gav ett för oss gott resultat. Att kunna kontakta Anders Lindblad vid uppkomna frågor och funderingar har gett oss trygghet i denna vårt livs största affär.
    Vi är mycket nöjda med hans insatser och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2020-07-05

Jesper C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Gav ett bra bemötande och affären utfördes på ett professionellt och bra sätt Läs mer
  • 2020-06-28

Bengt Inge F skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Björn Petrén har hjälp oss sälja villa Genvägen 6b i Tullinge.

Kontraktet är nu gällande vilket vi är helt nöjda med.

Björn Petrén har jobbat med moderna hjälpmedel i form av annonsering på nätet och sociala medier för att nå marknadens alla intresserade. Trots coronapandemin har han lyckats bra.

Huset har fotograferats på profersonellt sätt både in och utvändigt.

Björn Petrén har ombesörjt prrofersonell besiktning av husets alla beståndsdelar så att köparen kan bedömma vad det är för hus han köper. Detta är något både köpare och säljare har nytta av.

Björn Petrén har visat villan för intresserade på ett fördömligt sätt. Han har förmedlat budgivingen under svåra förhållanden(coronapandemin) på ett sakligt och framgångsrikt sätt.

Kontraktet har skrivits och undertecknats på ett juridiskt förtroendefullt sätt.

Uppdraget att sälja vårt hus har hittills skötts på ett för oss tillfredsställande sätt av Björn Petren.

Vi ser med tillförsikt fram mot den dag då affären avslutas enligt kontraktet.

Bengt Frykfeldt säljare av villa Genvägen 6b Tullinge Läs mer
    stefan Engroos gillar detta
  • 2020-06-28

Ulrika W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Han var trevlig och kunnig. Jag kände mig trygg när jag skrev kontraktet. Vilket äe väldigt viktigt Läs mer
  • 2020-06-27

Pär-eric Samuel G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt ett radhus. Han har haft ett vänligt och korrekt bemötande och varit ihärdig i processen hela tiden. Ibland kort framhållning i aktiviteter, vissa saker skett utan att vi varit informerade tex utskick i närområdet om försäljningen.
    God kunskap, stor integritet,tydlighet när det gäller ansvar. Läs mer
  • 2020-06-26

HENRIK A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har både köpt hus och sålt brf-lägenhet via Martin Berglind. Tipptopp rakt igenom! Läs mer
  • 2020-06-22

Malin U skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte ett radhus i Salem. Svaren och tippsen vi fick från mäklarbyrån var mycket uppskattade. Martin är mycket trevlig, hjälpsam, och lätt att nå. Läs mer
  • 2020-06-17

Liselott F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Försäljning av bostadsrätt. Vi blev trevligt och proffisionellt bemötta. Michelle levde mer än väl upp till våra förväntningar och
    Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-06-17

Nicolai F skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hjelpsom og nøye megler. Satte stor pris på at han beskrev hva hver paragraf i kontrakten betydde i praksis og tok seg god tid. Läs mer
  • 2020-06-17

Kian K skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Inga konstigheter med Björn. Han är trevlig i kontakt och bemötande och är tillmötesgående utan att vara hetsig eller för "på", något jag upplever att många andra mäklare kan vara. Läs mer
  • SINAN A

2020-06-16

SINAN A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är jätteglada över att vi har turen att få hjälp av Michelle att hitta vår första bostadsrätt! Trevlig, positiv, jätteprofessionell, snabba svar och hjälpte oss med våra många frågor då vi är helt nya när det att köpa bostadsrätt.
    Bättre första köpupplevelse finns inte, tack Michelle för att du hjälpte oss hitta vår första bostadsrätt!
    Hälsningar,
    Sinan & Rawan Läs mer
  • Lena F

2020-06-15

Lena F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har fått hjälp av Michelle vid två tillfällen. Dels när jag köpte nuvarande bostadsrätt, och dels när jag nu säljer densamma. Michelle är en föredömlig representant för mäklarkåren, och mycket professionell. Jag är mycket nöjd! /Mvh Lena Forsberg Läs mer
  • Christoffer L

2020-06-15

Christoffer L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Effektiv, kortfattad, inget skitsnack : ) Läs mer
  • 2020-06-12

Annelie M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin har haft i uppdrag att sälja min lägenhet.
    Han är en personlig, engagerad mäklare som tar sitt uppdrag på allvar och har varit enkel att ha att göra med. Han har varit lyhörd och lyssnat och kommit med input, både avseende annonsering och i samband med försäljningen.
    Jag rekommenderar verkligen Martin som mäklare om du vill ha en mäklare som både ser till att du får ett bra pris och som gör att du känner dig sedd och inte bara som en kund i mängden Läs mer
  • 2020-06-11

Demetrio B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Purchase of a Villa in Salem/Ronninge Area. The broker, followed up with queries in a good and timely manner. Very polite and helpful explaining both in Swedish and in English when needed.

When it came to the paper work, the documentation was well explained and met my expectations. Läs mer
  • Christina P

2020-06-09

Christina P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt villa i Rönninge .blev mycket bra bemött, Martin lyssnade på våra önskemål, och vad vi hade för förväntningar. vi hade ingen brådska att sälja, och om vi inte fått den betalningen som vi ville ha, då hade huset fått stå till nästa år.......men Martin kämpade, plötligt så fick vi napp, och vi fick sälja vårt fina hus och flytta till Småland. vi kommer att ge Marrtin de allra bästa rekommendationer Läs mer
  • 2020-06-08

Alan E skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Daniel var mäklare för den bostadsrätt jag köpt för en vecka sen.
    Tillskillnad av många mäklare så var Daniel alltid tillgänglig och svarade på alla mina frågor och gav mig en trygghet inför affären. Det som gör Daniel unik är att han bryr sig om både köpare och säljare, därför rekommenderar för både säljare och köpare att anlita Daniel Bohman.

mvh Läs mer
  • 2020-06-05

Timothy K skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt vår bostadsrätt lgh på 93 kvm.

Daniel har varit super trevlig och otroligt professionell vid alla kontaktar

Överträffat våra förväntningar med råg, snabb ut med marknadsförings informationen, hjälp med home staging, mycket folk på 2 visningar. Effective hantering av budgivning med bra resultat.

En mycket trevlig upplevelse från början till slut Läs mer
  • 2020-06-05

Heidi T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jättetrevlig och tillmötesgående, rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-04

Peter H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin hjälpte oss att sälja villan i Rönninge. Vi är väldigt nöjda med den professionalism och det engagemang han visade.
    Kan inte annat än rekommendera starkt! Läs mer
  • 2020-06-03

Tamanna M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är en utmärkt mäklare. Han är mycket trevlig, vänlig och alltid tillgänglig, lätt att prata med. Läs mer
  • 2020-06-03

Joakim W skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde en bostadsrätt med Alexander. Bra bemött, snabb återkoppling, hjälpsam. Väldigt nöjd över valet av Alexander. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-02

Nikolina B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt ett hus med Martin som ansvarig mäklare. Ett proffesionellt bemötande med god kännedom av objekt och mån om båda köpare och säljare.

Rekommenderar Martins goda samarbete till andra Läs mer
  • 2020-06-02

Pär W skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb, tillgänglig, trevlig!!! Läs mer
  • 2020-06-01

Mats J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har sålt ett radhus.
    Blev korrekt och positivt bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-01

Ingrid G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde ett kedjehus i Rönninge och blev väl bemötta av Martin som kom med goda tips inför försäljningen.
    Vi fick svar på våra frågor och kände oss trygga med Martin som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-29

Manal A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har anlitat Martin Berglind vid flera tillfällen tidigare och nu senast i början av året vid försäljning av min bostad. Han har ett stort engagemang, mycket god områdeskännedom och har ett lyhört samt professionellt bemötande. Jag är mycket nöjd med Martin och hanteringen av min bostadsaffär som gick över förväntan. Han är en given mäklare vid eventuella framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-05-29

David P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jordnära, tydlig, proffsig, svarar snabbt! Läs mer
  • 2020-05-29

Theresé H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Martin som mäklare, han var toppen från början till slut. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-29

Alm E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hjälpsam och alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-05-27

Jill K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Rådfrågat inför försäljning av lägenhet i Salem.
    Önskade värdering, då hyresgäst var intresserad att köpa.
    Slutade med att vi gick ut till öppen försäljning med 2 visningar och budgivning.
    Upplevde gott bemötande både till mig som säljare och min hyresgäst samt de som tillslut köpte lägenheten. Läs mer
    2020-05-27 Martin B svarar Jill K
    Supertack för dina fina ord. Är alla parter nöjda så blir jag också nöjd😊. Lycka till med ditt nya boende!
  • 2020-05-26

Alexandra J skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en bostadsrätt i maj 2020 av Alexander. Mycket bra service och bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-26

Anethe C skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En tomt. Han har sköt sej utmärkt!
    Anethe Carlsson Läs mer
  • 2020-05-24

Fuad B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Enkel och trevlig att jobba med. Rek starkt Läs mer
  • 2020-05-23

Sara H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en villa och affären gick snabbt och smidigt från första kontakt. Toppenbra bemötande från mäklaren! Trevlig och saklig, har koll på det han gör. Läs mer
  • 2020-05-23

Gustav B skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alexander lyckades hitta en jättefin etta till mig i Uttran. Han både trevlig och ärlig. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-14

Sofie H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett hus i Tullinge. Trevligt bemötande, inte för "säljig" och alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • Rami A

2020-05-13

Rami A skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Väl bemött trevlig mäklare, hjälpsam Läs mer
  • 2020-05-13

Ricky A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra och snabb kontraktskrivning. Fick den hjälp som behövdes för att slutföra köpet.
    Bra visning där stort engagemang fanns och många frågor besvarades. Läs mer
  • 2020-05-13

MIKAEL A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Helt klart den bästa mäklare jag träffat !
    Ödmjukt intresserad av uppgiften samt ser positiva möjligheter i hela uppdraget. Rätt person på rätt plats.
    Positiv och trevlig som gör att man inte får någon som helst anledning att ringa någon annan när mäklare behövs nästa gång. Läs mer
  • 2020-05-09

Louise Ingrid M skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Frinsö 1 Grödinge ,sålt.
    Bra bemötande och social, proffsig. Läs mer
  • 2020-05-07

Niklas J skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Som köpare av en bostad har Michelle varit så hjälpsam hon kunnat utifrån de frågor och funderingar vi hitintills haft längs med vår resa.
    Trevlig och ärlig kommunikation. Läs mer
    stefan Engroos gillar detta
  • 2020-05-06

Camilla Y skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt lägenhet! Inlyssnande och ärlig mäklare :) Läs mer
  • 2020-05-06

Daniel G skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alexander visade stort engagemang i vår försäljning och alltid med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera denna duktiga mäklare till er som går i säljtankar! Läs mer
  • 2020-05-06

Daniel G skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Kan varmt rekommendera Anders som mäklare. Med engagemang och kunnighet genomförde han vår bostadsaffär på ett professionellt sätt! Läs mer
  • 2020-05-06

Mikaela G skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Husaffären gick snabbt och smidigt, precis som det ska vara! Vi upplevde Anders som professionell, lyhörd och kunnig. Kan varmt rekommendera honom. Stort tack! Läs mer
  • Harriet J

2020-05-04

Harriet J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde ett mindre hus. Anlitade tre olika mäklare för värdering. Anders var mkt inkännande och inte påflugen. Lyssnade vad jag hade att säga. Han kändes mkt kunnig och uppdaterade mig hela tiden. Läs mer
  • 2020-05-04

Lennart H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt vår villa i Tumba.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och omhändertagandet av oss som säljare.
    Vi tycker att han har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba