Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 455 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• 2019-10-22

Anna N skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Alltid tillmötesgående och hjälpsam. Exempelvis väldigt hjälpsam med att hänvisa till andra personer vid tillfällen han inte kunde besvara frågorna själv. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-22

Sven Lennart Vilhelm A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus,
    mycket fint och trevligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar tillfullo. Kan verkligen rekommendera denne mäklare. Proffsig mäklare som helhet från hela mäklarbyrån. Läs mer
  • Jennie F

2019-10-11

Jennie F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lindhovsvägen 4, Tumba

Michelle var fantastiskt hela vägen från att bostaden låg som "kommande objekt" till att jag köpte den. Hon höll mig hela tiden informerad hur läget låg och kändes trygg i sitt sätt.

Om jag skulle någongång i framtiden sälja mitt hus, kommer jag att kontakta Michelle direkt. Läs mer
  • 2019-10-09

Viktor N skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi upplever att processen har fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-04

Iman A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi var sist med visningen, men mäklaren satt mer tid för oss och besvarade alla frågor!
    Han är trevlig, pålitlig och kunnig inom sitt område! Läs mer
    Björn P gillar detta
  • Erik F

2019-10-03

Erik F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte ett radhus genom Martin och kan gladeligen säga att hela processen har varit smidig, professionell och tydlig. Skulle jag köpa igen skulle jag gärna göra det genom Martin.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sofia B

2019-10-03

Sofia B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har just sålt min lägenhet i Tullinge. Martin har under hela säljprocessen visat på hög professionalitet som mäklare, kunskap om marknaden, tydlighet, noggrannhet och även varit en uppskattad rådgivare. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationener samt Svensk Fastighetsförmedling vilken han företräder. Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte min första bostadsrätt. Som köpare fick jag ett gott bemötande av mäklaren. Jag fick den information jag behövde och mina frågor fick snabba svar.

I sin helhet var upplevelsen bra och köpet smidigt! Läs mer
  • 2019-10-02

Richard P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra service, smidigt och trevligt! Läs mer
  • 2019-10-02

Mikael B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första kontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-01

Batool K skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har haft vårat hus till salu i ca 3 månader, huset blev inte sålt. Vi änligtat en annan bolag mäklare och det var Andreas det gick bara 2 veckor så var vårat hus sålt. Det var kanon jobbat Andreas. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-09-30

KARIN S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders hjälpte till med försäljning av en bostadsrätt. Han var väldigt duktig och la ner mycket tid och engagemang på affären. Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra. Läs mer
  • 2019-09-30

Rainer H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt rådhus/bostadsrätt. Väldigt engagerad, professionellt, smidigt och snabbt affär. Läs mer
  • Alexander D

2019-09-30

Alexander D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har både köpt hus av Martin, sålt lägenhet och hus via honom och gått på några visningar i övrigt som Martin haft på div hus.

Tycket det fungerat utmärkt. I båda fallen vid försäljning så gick allt smidigt, fick ut priser som jag ser som bland dem bästa på respektive adress sett till andra försäljningar.
    Vid visningar så var han påläst om objektet och kunde svara på frågor.
    Vid köp så gick även allt smidigt, han hade koll husets brister etc.
    Bra servicenivå med återkoppling vid köp/sälj. Läs mer
  • 2019-09-29

Carl skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemött av mäklare. Mån att samtliga inblandade parter skulle känna sig bekväma och affär avslutas på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-09-29

Ari S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lurar på säljaren en anticimexdoldafelförsäkring som inte gäller för någonting Läs mer
  • 2019-09-29

Barbro Inger Elisabet B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi tyckte att Michele skötte sig minst så bra som vi förväntat oss.
    Hon var lätt att få kontakt med och hade ett trevligt bemötande.
    Hon "stylade" tillsammans med oss på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-09-29

Bo G skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mkt trevlig och hjälpsam mäklare som tog hand om hela försäljningen. Vi hade inte möjlighet att vara aktiva p.g.a det långa avståndet från vårt permanenta boende
    Med vänlig hälsning
    Gottling Läs mer
  • 2019-09-29

Karolin L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Supertrevlig mäklare. Kände verkligen förtroende för henne. Läs mer
  • 2019-09-29

Jennifer H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Allt gick mycket smidigt när jag och min syster sålde vår lägenhet genom Michelle. Då vi båda hade flyttat till annan ort kunde vi sköta nästan allt via mail och telefon. Läs mer
  • 2019-09-28

Carl S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpte en bostadsrätt (3:a). Affären gick smidigt. Mäklaren gjorde sitt jobb på ett bra sätt och jag har inga speciella synpunkter. Läs mer
  • 2019-09-28

Mats A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt villa för dödsbo på ett engagerat och bra sätt. Trots flera utmaningar och kullerbyttor tog Martin affären i hamn. Läs mer
  • 2019-09-28

Mats Olof A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Besiktning och värdering proffsigt gav sig tid att svara på frågor, kunnig.
    Vi sålde till dottern Miichelle ordnade alla papper mm. helt klanderfritt.
    Fick uppdateringar om prisförändringar.
    Svårt tänka mig någon som kunde gjort det bättre. En mjuk o mänsklig person. Läs mer
  • 2019-09-27

Charlotta E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hjälpsam, kunnig och professionell! Läs mer
  • 2019-09-27

Björn M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin fungerade utmärkt vid våran försäljning Läs mer
  • 2019-09-27

Yasmina D skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Oseriöst och lamt agerat inför visning och under budgivning!
    Fick bla ingen information av mäklaren att det hade ringt förhandsintressenter. Hon hade själv beslutat (utan att ha informerat oss) och tackat nej till dessa och enbart hänvisat till huvudvisningen. Läs mer
  • 2019-09-27

Trifa M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt lägenhet och köpt radhus och köpt lägenhet.
    de är jätte duktiga på alla sätt och underlättar allt för köparen och säljaren.
    jag kommer försätta att ha kontakt med de för mina affärer.
    MVH
    Trifa Läs mer
  • 2019-09-26

Marie E skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt Brf radhus med sjöutsikt
    Snabbt
    Effektivt
    Lyhörd mäklare som hade stenkoll på värdet av objektet
    Påskrivet avtal och handpenning erlagt 1 dag efter budning. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-26

Inkeri I skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Saklig, kunnig, pålitlig, representativ, lätt att prata med positiv person Läs mer
  • Malin J

2019-09-26

Malin J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi sålde både vår lägenhet o köpte hus med hjälp av Martin och vi är supernöjda med förväntningar o bemötande. Martin är lätt att prata med och ska vi nån gång sälja i framtiden så kommer vi att kontakta Martin igen! :) Läs mer
  • 2019-09-26

Karin S skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag sålde min bostad via Anders Lindblad han är väldigt kompetent och mycket bra med köparen. Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra. Läs mer
  • 2019-09-26

Linda R skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag sålde min lägenhet via svensk fastighetsförmedling och blev väl bemött av mäklaren, Anders Lindblad. Det märktes att han var påläst i området och han var kunnig om objektet som såldes. Riktigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-09-26

Carina L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tyvärr inte bra, dålig återkoppling Läs mer
  • 2019-09-26

Josephine S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Proffsig och kunnig. Väldigt bra och trevlig på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-09-25

Annica F skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mäklaren var kanon och mötte upp alla våra önskemål och behov vid köp av vårt landställe Läs mer
  • 2019-09-25

Evan Zeya S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte ett hus.
    Vi blev bemötta på ett väldigt ambitiöst och seriöst sätt. Vår upplevelse med mäklaren var över förväntan. Vi förväntade oss en som var ärlig och kunnig inom branschen och Andreas besitter de egenskaperna. Dessutom är han väldigt trevlig och vi är mer än nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-09-25

Kenneth W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålde ett radhus (bostadsrätt). Martin gav en bra helhetsbild av gången vid försäljning, reavinstfrågor m.m. Martin hade på förhand en bra uppfattning om troligt pris och intressenivån från marknaden. Bra råd vid visning fick vi också.

Martin var aktiv, höll fortlöpande kontakt med oss och gav oss aktuell information om presumtiva köpare och deras bud. Allt fungerade bra från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-25

Malin D skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Otroligt kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-25

Mirella T skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa Mäklaren som finns..Martin är en grym mäklare som verkligen engagera sig och var nåbar.. Läs mer
  • 2019-09-25

Patrick A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin Berglind sålde ett radhus till oss.
    Mkt bra mäklare, kompetent, seriös och fantastiskt trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-25

Björn G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Andreas skötte försäljningen av vårt fritidshus med stort arrangemang och visade en seriositet genom hela affären!
    Både köpare och säljare var mycket nöjda efter avslutad affär! Läs mer
  • 2019-09-25

Christina C skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har nyligen sålt en 2:a i Tumba och anlitade Svensk Fastighetsförmedling.
    Omdömet talar för sig själv.
    Mäklaren Andreas Bergström bemötte oss på ett fantastiskt sätt, med tydlighet, kunskap och engagemang på topp.
    Andreas är otroligt proffsig i sitt agerande på högsta nivå.
    Som kund är det tryggt att både veta och känna att mäklaren gjort mer än sitt yttersta i affären.

Alla borde få genomföra sina affärer med denna höga nivå vad gäller kvalitet och trygghet, där även våra förväntningar blev överträffade.

Vi kan starkt rekommendera Andreas som er mäklare.
    Fem stjärnor av fem.

Mvh/ Läs mer
  • 2019-09-24

Ishak Y skrev om Danny Ishak en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Pratsam, kunnig, och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-24

Agneta Kajsa-Lena E skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt via samma mäklare flera gånger! Trevlig och professionell! Läs mer
  • 2019-09-24

Alexandra K skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en borätt i Tullinge, bemötandet var helt ok. Hade något högre förväntning, p.g.r.a. det prisläget det pratades om innan försäljningen.
    Men det kanske är så när men säljer in sig hos kunden/säljaren. Läs mer
  • 2019-09-24

Dan Jean H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jättebra mäklare. Kunnig och korrekt.
    5 +++++ Läs mer
  • Karl-Erik E

2019-09-24

Karl-Erik E skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Professionell och kunnig mäklare som lyckades sälja vårt hus på en svår marknad. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2019-09-24 Björn P svarar Karl-Erik E
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni kommer få många fina år i ert nya hus! Vi hörs när det är dags för deklaration!
  • 2019-09-24

Tommy L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, informativ, snabbt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-24

Adam F skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostad vid gamla tullinge flygfält och Björn var med och hjälpte och förtydliga varje steg på vägen. Läs mer
  • Louiza E

2019-09-24

Louiza E skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Utmärkt bemötande vid köp av fastigheten i Näs. Mycket nöjd och tacksam för all tid och svar på frågor. Läs mer
    2019-09-24 Björn P svarar Louiza E
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni får njuta av många fina dagar på altanen!
    Louiza E gillar detta

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba