Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 278 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

• Niklas Å
    Niklas Å skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett riktigt bra bemötande och professionellt genom hela vår process i jakten på ny bostad! Läs mer
    2018-04-22 Martin B svarar Niklas Å
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme du gav oss. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte en lägenhet via Michelle och fick bästa tänkbara service !
    Michelle hade en god kontakt med mig från början till slut, vilket kändes väldigt professionellt och tryggt. Läs mer
  • Harutyun S
    Harutyun S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag köpte ett bostadsrätt. Andreas har varit jätte proffesionell och under hela processen har han varit tillgänglig. Jag är så nöjd med denna bostadsaffär.
    Tack Andreas! Läs mer
  • Radha Krishnan B
    Radha Krishnan B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle, hon är väldigt bra i att ge informationen. Hon är mycket professionell och vänlig. Jag skulle verkligen rekommendera henne till mina vänner som hon är en av de bästa fastighetsmäklare Läs mer
  • Barbro I
    Barbro I skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt min mors lägenhet; alltid ett glatt bemötande, och hon var tydlig med hur marknaden såg ut , när vi träffades första gången.
    Trots att det dragit ut på tiden pga olika saker, så är jag jätte nöjd. Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Barbro I
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation och gott samarbete! Det är alltid lika roligt och hjälpa till när man har engagerade säljare.
  • Niclas  G
    Niclas G skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick förtroende från första mötet som då var en värdering. Det slutade med att det självklara valet när vi sålde våran bostad var Sussane! Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Niclas G
    Hej Niclas,
    Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa er och sälja ert fina hus! Det är alltid lika trevligt när man har engagerade säljare! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt ett hus i Tullingegård. Dödsbo efter vår Pappa.

Andreas är tillgänglig, kunnig, trevlig och professionell. Vi blev mycket väl bemötta från första mötet.

Både svenskfastighetsförmedling och Andreas har levt upp till våra förväntningar.

Dock mycket tråkigt med budgivare (var kom hen ifrån??) som trissade upp pris och förväntningar. Det la lite sorti på hela upplevelsen. Läs mer
  • Natasa P
    Natasa P skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min sambo och jag har köpt vår första gemensama boendet. Vi är glada och nöjda med mäklaren som har hjälpt oss i processen. Han har varit väldigt aktiv, svarat på alla våra funderingar. Vi är även nöjda att han har varit väldigt effektiv i sitt arbete, svarat fort på alla våra meddelande/samtal. Samanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Annica N
    Annica N skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders har gedigen kunskap om den lokala marknaden och såg till att affären gick igenom på ett effektivt och lösningsinriktat sätt. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Enkel att göra med, kan sin grej. Sålt förvånansvärt snabbt med tanke på dagens marknad
    Rekommenderas Läs mer
  • Victor A
    Victor A skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Väldigt tryggt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra med ett engagemang genom hela säljprocessen. Snabba återkopplingar. Läs mer
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Stressad mäklare som inte tar sig tid för sina kunder och lägger allt ansvar för missförstånd och brister i kommunikationen på kunden. Ger okunnigt intryck. Läs mer
  • Nina K
    Nina K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fantastiskt trevligt mäklare som arbetar proffsigt och trevligt.Tack Michelle. Läs mer
  • Pawel K
    Pawel K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag är nöjd och hade en bra kommunikation från start.Michelle var trevlig, snäll och mycket hjälpsam. Hon har koll, har svar på allt - inga frågor känns dumma. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Oscar  W
    Oscar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vänligt bemötande och saklig. Tycker att jag fick ett professionellt bemötande och detta ledde till ett bra köp och smidig affär. Läs mer
  • Markus H
    Markus H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig och än av få trevliga och erfarna mäklare i Tullinge. Vi fick det vi kom överens om. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Usel försäljning, slarv och en mäklare som ljuger. Hon är okunnig och oförskämd när man ifrågasätter brister i hanteringen av försäljningen och fel hon gör när hon har glömt delar av sitt uppdrag. Hon kommer med bortförklaringar och lögner istället för att erkänna att hon glömt någonting. Man får i princip kolla allt själv. Skulle aldrig anlita denna mäklare. Läs mer
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna K
    Eftersom du inte är ägare till bostaden som såldes så kunde jag inte lämna ut uppgifter till dig, och det påpekade jag vid ett flertal tillfällen till dig. Du har aldrig varit min uppdragsgivare så jag har svårt att förstå ditt uttalande. Men du är välkommen och kontakta mig om du har ytterligare frågor.
    Med vänliga hälsningar
    Susanne Eriksson
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Hej!
    Jag har inga frågor. Varför skulle jag ha det nu?
    Du skötte min sambos försäljning och jag var involverad och uppdaterad från början till slut då det påverkade även mig. Varken jag eller han har varit med om något så oproffessionellt som din hantering av försäljningen, vi har båda sålt och köpt flera bostäder. Jag vill varna andra så de inte anlitar dig för sina bostadsaffärer.
    Det är självklart enkelt om objektet säljer sig självt men så fort det kräver en ansträngning så fungerar det inte. Att ljuga inger inte förtroende.
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna,
    Tack för ditt svar.
    Som jag nämnde tidigare så har du aldrig varit min uppdragsgivare. Lycka till i framtiden.
    Med vänliga hälsningar
    Susanna Eriksson
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Susanne, du vet mycket väl att det inte handlar om det, jag har blivit informerad om varje detalj i bostadsaffären eftersom det var min partner som sålde.
    Det tråkiga är att du fortfarande vägrar att erkänna fel som du begått och försöker gömma dig bakom bortförklaringar som att jag inte var din uppdragsgivare. Recensionen är till för framtida spekulanter.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christoffer Z
    Christoffer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra och trevligt bemötande, mycket nöjd över hur smidigt och bra allt har gått. Läs mer
  • Monika A
    Monika A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är otroligt nöjd med hur Susanne som mäklare hjälpte oss med att genomföra vår bostadsförsäljning. Hon är professionell, förtroendeingivande, seriös, kommunikativ, inlyssnande och mycket tillmötesgående. Hon har varit trygg och vi har genom hela processen kunnat bolla frågor med henne om stort som smått. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle var proffsig från start. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders är väldigt kunnig och vi kände oss verkligen trygga
    med Anders, det är så viktigt att man känner sig trygg när
    man ska köpa ett nytt boende.
    Jag kan med glädje rekommendera Anders till andra kunder. Läs mer
  • Rania M
    Rania M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb äffar, lätt att få kontakt med.
    Inget att anmärka. Läs mer
    2018-01-28 Martin B svarar Rania M
    Tack Rania! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Zanko D
    Zanko D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tydlig, serviceminded och trevlig!
    Köpet fick väldigt smidigt. Det kändes korrekt och han tog sin tid.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Zanko D
    Tack Zanko för dina varma ord😃Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Allt Gott!

Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Heidar A
    Heidar A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa mäklare Hjälpsam och trevlig Sålde huset på record tid tack Martin ! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Heidar A
    Tack för dina fina ord Heidar😊. Kul att få hjälpa er både när ni köpte huset och när ni nu sålde. Känns bra att ni är nöjda med mig/oss👍

Hälsningar Martin
  • Lena H
    Lena H skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig, engagerad och realistisk mäklare som dessutom fick till en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Helene K
    Helene K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min första kontakt med Svensk Fastighetsförmedling tog jag redan hösten 2016. Faktisk blev det så för att ni samarbetar med Barncancerfonden. Då jag har ett barn som haft cancer gynnar vi gärna företag som gynnar fonden. Så träffade jag Martin och fick ett mycket gott intryck av honom och företaget. Erbjudandet kändes bra och nu skulle jag bara landa i beslut. Det tog nästan ett år till. Jag tog in offerter från Svensk Fastighetsförmedling och en konkurrent. Jag valde Martin i en offertprocess där hans konkurrent hade ett erbjudande som liknade det han givit mig. När jag med Martin tog upp de punkter där konkurrenten hade till synes bättre erbjudande kunde Martin punkt för punkt redogöra vad som var skillnaden med Svensk Fastighetsförmedlings erbjudande. Det tog udden av den andra offerten.

Valet av Martin var också mycket på grund av mitt första intryck som jag också fått bekräftat stämmer. Martin är seriös, punktlig och har en social kompetens som gör att jag som säljare känner mig trygg i att han kommer göra ett gott jobb i mötet med potentiella köpare.

Jag tycker att min dialog med Martin varit bra. När jag undrat över saker har jag fått tydliga svar, han har varit lätt att få tag i per telefon och mail och har återkommit om han inte varit anträffbar. Den dialog och det resonemang vi haft kring utgångspriser i ett nytt marknadsläge, besiktningsprotokoll osv har varit bra. Jag har känt mig förstådd i dialogen och mött i besluten även om Martin kunnat vägleda och råda mig i rätt riktning.

Jag har som kund känt att jag kan vila i att han gör det vi kommit överens om och jag har varit och är trygg i det.

Uppdraget är ännu ej klart. Köpehandlingar är upprättade men kvar är överlämning av hus, nycklar, handpenning, köpeskilling osv. Jag känner mig fullständigt lugn i att även det kommer fortlöpa som det gjort från allra första kontakten.

Jag har redan vidarebefordrat Martins kontaktuppgifter till vänner i Tumba som ska sälja sin bostad. Bättre betyg än så kan han knappast få.

Allt gott,
    Helene K Läs mer
    2018-01-13 Martin B svarar Helene K
    Stort tack Helene för alla dina varma ord om mig och Svensk Fastighetsförmedling😃.

Uppskattar verkligen att du tog dig tid att svara så utförligt. Det är just sådana recensioner man som blivande kund vill läsa och som kan vara avgörande vid val av mäklare.

Tycker det varit kanon att jobba tillsammans med dig och du har hela tiden litat till min erfarenhet och kompetens.

Nu har vi som sagt en bit kvar av samarbetet (även fast huset är sålt) men jag ska göra allt som står i min makt för att du ska vara nöjd i slutändan😊👍.

Allt Gott!

Med vänlig hälsning
    Martin
  • Andrzej J
    Andrzej J skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hej,

Jag tycker mycket om min mäklare. Hon vad professionell och konkret och mycket hjälp med allt..

Vi är mycket nöjda . Läs mer
  • Josefina Lovisa P
    Josefina Lovisa P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Allt var bara toppen med Martin. Jobbade väldigt seriöst och vi var riktigt nöjda under hela vägen från start tills dess vi sålde.

Vi kan rekommendera Martin starkt till alla som ska sälja eller för den delen även köpa något. Läs mer
    2017-12-24 Martin B svarar Josefina Lovisa P
    Tack för de varma orden Josefina och Tommie. Bästa julklappen...😃🎅🏼👍. Ha en trevlig kväll!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Helena Cecilia Ö
    Helena Cecilia Ö skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vill tacka dig Martin för ett snabbt och professionellt bemötande i min första bostadsaffär. Tack för all hjälp! /Cecilia Läs mer
    2017-12-20 Martin B svarar Helena Cecilia Ö
    Tack för dina varma Cecilia! Passar på att önska God Jul och Gott Nytt år:) Mvh Martin
  • Tove A
    Tove A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle är proffsig, trevlig och lätt att ha och göra med. Jag kunde inte vara nöjdare med försäljningen av min bostadsrätt, rekommenderar verkligen att kontakta henne om ni ska sälja! Läs mer
  • Hansen V
    Hansen V skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En erfaren och kunnig mäklare. Gav ett tryckt intryck och jag fick en bra känsla. Han gav mig goda råd och tips till försäljningen. Jag har också köpt en lägenhet av honom. Båda affärerna gick bra och smidigt👍 Läs mer
  • Pierre B
    Pierre B skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett proffsigt bemötande från den första sekund vi sågs👍🏽
    Alla mäklare borde jobba som du Michelle 😊👌🏽 Läs mer
  • Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Professionell och otroligt duktig mäklare. Vi fick ett jättebra intryck och riktigt bra bemötande. Läs mer
  • Abjar S
    Abjar S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett stort tack till Martin Berglind för ett fantastiskt jobb!

Jag rekommenderar Martin då med sin erfarenhet som mäklare med en extremt bra service och målinriktad person!

Jag rekommenderar Martin som Mäklare alla dagar i veckan.

Jag och familjen hälsar ett stort Tack!

Abjar Saliba Läs mer
    2017-11-08 Martin B svarar Abjar S
    Vad glad jag blir för era varma ord!
    Jag vill även berömma ER då ni varit väldigt lätta att samarbeta med!
    Önskar all lycka till er😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det gick fort och bra vi blev uppdaterade hela tiden och är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-10 Susanne E svarar Lennart A
    Hej Lennart,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er, vi ses snart igen.
  • Emil O
    Emil O skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Genomtrevlig och väldigt driven mäklare som lyckades över våra förväntningar vid försäljning av vår bostad. Rekommenderar Anders starkt! Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, gott bemötande av både köpare och säljare. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Michelle Endré är en klass för sig. Jag hittade henne 2014 genom att jag researchade på vilken mäklare som hade sålt för mest i fastighetshuset jag bodde i då. Jag skrev på papperna direkt på vårt möte pga. Hennes proffsiga utlägg. Hon slog rekord igen.

2015 hjälpte hon mig sälja min lägenhet i Rönninge centrum. Även där satt hon rekord.

2016 hjälpte hon mig sälja mitt hus med en ganska shysst vinst med tanke på att vi endast bodde i huset i 1 år. Hon hade med sig en fotograf och dem stylade hela huset utan att ta extra betalt.

Hon har även alltid hjälpt mig med avdrag när jag känt mig osäker.

Jag rekommenderar alla att anlita henne.

Hon är guld denna människa! 🌟🌟🌟 Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Seriös mäklare med bra service, hjälpsam och håller vad han lovar. Läs mer
    2017-10-23 Björn P svarar Joakim B
    Tack för din rekommendation! Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något i framtiden!
  • Aldi L
    Aldi L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon är rätt utbildad.rätt bra attityd Läs mer
    2017-10-19 Susanne E svarar Aldi L
    Hej Aldi,
    Tack så mycket för din rekommendation! Lycka till i ditt nya boende!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Eftersom ett köp innebär mycket pengar var vi säkert extra knepiga med våra frågor och undranden. Michelle stödde oss bra och även vid sista mötet på tillträdesdagen kände vi oss trygga som köpare. Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt bemötande.
    Kom alltid tillbaka med snabba svar.
    Martin levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-18 Martin B svarar Monica L
    Tack Monica för ditt fina betyg! Hör av dig om det är något ni funderar på. Allt gott😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Anders F
    Anders F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande.
    Michelle inger stort förtroende och man känner att man som säljare kan lita på att allt fungerar perfekt. Läs mer
  • Emad G
    Emad G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har blivit väldigt bra bemötta. Mäklaren som var mycket trevlig samt kunnig i sitt yrke. Som kund har man känt sig väl "omhändertagen". Läs mer
    2017-10-18 Martin B svarar Emad G
    Tack Emad för din positiva feedback. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    I början var hon väldig glad och trevligt men med tiden då våran lägenhet var svårsåld så vart hon grinig och tappade allt intresse. extremt dåligt på att svara I telefonen och känns väldigt oseriös.
    hon lyssnar inte alltid på våra önskemål som kund och så.

kort sagt totalt värdelös som mäklare !! Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Joakim M
    Hej Joakim,
    Vad tråkigt att det känner så. Vad det gäller tillgängligheten så känns det konstigt att du har den upplevelsen, då jag vet att jag har prioriterat och svarat både sena kvällar och helger.
    Spekulanterna är de som sätter marknadsvärdet vid en given tidpunkt. Nu i efterhand har en större lägenhet sålts till ett lägre pris.
    Välkommen att höra av dig om du har några frågor.
    Anna K gillar detta
  • Vanessa G
    Vanessa G skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Anders var bra men lite svår att få tag på emellanåt. Vi hade stora problem med energideklarationen som vi ändvände en leverantör som SF rekommenderade. När sedan fakturan kom var den 1000 sek högre an annonserat men vi orkade inte protestera efter allt strul.
    Detta gjorde att betyget blev lite sämre. Läs mer
  • Mihajlo M
    Mihajlo M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bemötande alla på ett trevligt sätt, Alltid trevlig, har hög kunskap i sitt område. Inger lugn och trygghet. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Började bra men kändes som att hon tappade intresset för uppdraget ju längre det gick, vi upplevde även att hon inte riktigt uppfattade våra önskemål.
    Tror att vår bostadsförsäljning skulle gått smidigare och snabbare med en annan mäklare. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Sofia H
    Hej Sofia,
    Tack för din feedback. Det alltid är ni som säljare som bestämmer hur ni vill genomföra er försäljning. Tråkigt att du upplevde det så men du är välkommen att kontakta mig.
  • Emil Lennart Teodor B
    Emil Lennart Teodor B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra,bra bemötande,kompetent, bra information,mm Läs mer
    2017-10-18 Björn P svarar Emil Lennart Teodor B
    Hej,
    Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba