Alexander Lindeberg
Registrerad mäklare sedan 2020-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Alexander Lindeberg

• Joakim W sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-03

2:a
    Tumba
    Sålde en bostadsrätt med Alexander. Bra bemött, snabb återkoppling, hjälpsam. Väldigt nöjd över valet av Alexander. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Alexandra J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-26

Grödinge
    Köpte en bostadsrätt i maj 2020 av Alexander. Mycket bra service och bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Gustav B köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-23

Botkyrka
    Alexander lyckades hitta en jättefin etta till mig i Uttran. Han både trevlig och ärlig. Mycket nöjd! Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Camilla Y köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-06

Tullinge Trädgårdsstad
    Sålt lägenhet! Inlyssnande och ärlig mäklare :) Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-06

3:a
    Tullinge
    Alexander visade stort engagemang i vår försäljning och alltid med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera denna duktiga mäklare till er som går i säljtankar! Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Mikaela G sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-01

3:a
    Tullinge
    Alexander hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Tullinge. Vi kan starkt rekommendera honom. Han är noggrann, punktlig och återkopplar alltid som avtalat med 100 % kundfokus till såväl säljare som köpare. Skulle vi sälja igen finns inga tvivel om vem vi skulle välja att anlita! Stort tack! Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-25

Tullinge Trädgårdsstad
    Alexander hjälpte oss att sälja vår bostad och hjälpte samtidigt oss med inköp av vår nya bostad trots att den förmedlades av en annan mäklare för att underlätta för oss.
    Trevlig, tillgänglig, flexibel, ärlig och kunnig upplevde vi honom.
    Vi rekommenderar honom starkt om man vill ha en serviceinriktad, pålitlig och proffsig mäklare. Läs mer
  • Stina S
    Stina S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-21

Tullinge
    Jag har sålt en bostadsrätt. Alexander har alltid ett bra bemötande, han är kunnig och är alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom! 😊 Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Elsie F sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-10

2:a
    Nackdala
    Snabbt, bra, trevligt uppträdande och med fokus på en bra affär för mig och Svensk Fast.

Affären var en bostadsrätt till försäljning. Läs mer
    Alexander L gillar detta
  • Fieruz G köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-07

Gamla Tullingeberg
    Vi köpte lägenhet av honom,Han är trevligt som person.Jag fick allt information från honom förut jag hade inte kunskap på den. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre