Anders Lindblad
Registrerad mäklare sedan 2008-07-15
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 67 Läs vad Anders Lindblad

• Anna-marie Elisabeth C sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-07-05

TULLINGE
    Försäljning av villa, byggd 1962, i Tullinge, Botkyrka kommun.
    Anders Lindblad har på ett förtjänstfullt sätt lotsat oss genom hela fastighetsafären. Hans vänliga framtoning och visade prov på erfarenheter och kunskap gav ett för oss gott resultat. Att kunna kontakta Anders Lindblad vid uppkomna frågor och funderingar har gett oss trygghet i denna vårt livs största affär.
    Vi är mycket nöjda med hans insatser och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-15

Effektiv, kortfattad, inget skitsnack : ) Läs mer
  • Pär W sålde sin stuga med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-02

2:a
    Södertälje
    Snabb, tillgänglig, trevlig!!! Läs mer
  • Sara H köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-23

UTTRAN
    Köpte en villa och affären gick snabbt och smidigt från första kontakt. Toppenbra bemötande från mäklaren! Trevlig och saklig, har koll på det han gör. Läs mer
  • Ricky A köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-13

TULLINGE
    Bra och snabb kontraktskrivning. Fick den hjälp som behövdes för att slutföra köpet.
    Bra visning där stort engagemang fanns och många frågor besvarades. Läs mer
  • Daniel G köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-06

Tullinge
    Kan varmt rekommendera Anders som mäklare. Med engagemang och kunnighet genomförde han vår bostadsaffär på ett professionellt sätt! Läs mer
  • Mikaela G köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-06

Tullinge
    Husaffären gick snabbt och smidigt, precis som det ska vara! Vi upplevde Anders som professionell, lyhörd och kunnig. Kan varmt rekommendera honom. Stort tack! Läs mer
  • Harriet J
    Harriet J sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-04

Grödinge
    Sålde ett mindre hus. Anlitade tre olika mäklare för värdering. Anders var mkt inkännande och inte påflugen. Lyssnade vad jag hade att säga. Han kändes mkt kunnig och uppdaterade mig hela tiden. Läs mer
  • Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-04

Tumba
    Vi har sålt vår villa i Tumba.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och omhändertagandet av oss som säljare.
    Vi tycker att han har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Joel W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-29

4:a
    Uttran
    Mycket trevlig person. Bra bemötande och kunnig mäklare, kan rekommendera till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre