Anders Lindblad
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 53 Läs vad Anders Lindblad

• Noreen Z köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-27

Norsborg
    Väldigt trevligt person med god bemötande och tydligt info Läs mer
  • Shaimai K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-18

Segersjö
    Erfaren och pålitlig mäklare. Läs mer
  • Siri H köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-12

Tullinge Skog
    Engagerad, personlig och bra områdeskännedom Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-11

Tullinge Skog
    Vi har sålt en villa i Tullinge. Vi fick ett mycket trevligt bemötande
    av mäklaren Anders Lindblad. Vi ville att mäklaren skulle kunna förmedla fördelarna med just vårt hus och det tycker vi att han lyckades med väldigt bra eftersom vi fick 9% ökning av utgångspris. Mäklaren var intresserad av att visa vårt hus med extra VIP visningar. Den ordinarie visningen behövdes inte genomföras då var huset redan sålt. Läs mer
  • Torbjörn N sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-02-28

Uttran
    Sålt
    På bästa sätt
    Levde upp till mina förväntningar
    Toppen Läs mer
  • Annica Marie-louise S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-02-05

Sålt radhus på Riksten.
    Anders agerar snabbt, proffsigt och kunnigt.
    Rekommenderar Anders till alla som ska sälja bostad.
    Det gick över förväntan fort och smidigt. Läs mer
  • Tommy J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-02-05

Tullinge
    Köpte radhus av Anders på svensk fastighetsförmedling i Tumba. Jag upplevde Anders som snabb och tillförlitlig i sitt agerande mot oss som köpare. Kommunikationen var tydlig och Anders som mäklare var mycket förtroendeingivande.
    Nu när vi själva ska sälja var svensk fastighetsförmedling i Tumba ett självklart val Läs mer
  • Wisam A köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-07

Tullinge
    Jag har köpt ett kedjehus , Anders var min mäklare. Han är jättetrevlig människa o hjälpsam. Duktig, tydlig och punktlig.
    Jag belevat bra bemöt av Anders . Läs mer
  • Anna J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-22

Tumba
    Jag har köpt ett radhus, fick möjlighet till förhandsvisning. Fick bra information av mäklaren, blev bemött på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Meli Y sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-11

Hallunda
    Sålt bostad, duktig mäklare med leende i läpparna och som ger förtroende! Upplevde 10/10. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre