Andreas Bergström
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 69 Läs vad Andreas Bergström

• Ayman A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-07-10

Tullinge
    Supertrevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Nicolai F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-17

2:a
    Uttran
    Hjelpsom og nøye megler. Satte stor pris på at han beskrev hva hver paragraf i kontrakten betydde i praksis og tok seg god tid. Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Heidi T köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-05

Uttran
    Jättetrevlig och tillmötesgående, rekommenderas Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Anethe C köpte en tomt med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-26

Näs
    En tomt. Han har sköt sej utmärkt!
    Anethe Carlsson Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Fuad B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-24

Enkel och trevlig att jobba med. Rek starkt Läs mer
  • Rami A
    Rami A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-13

Tumba
    Väl bemött trevlig mäklare, hjälpsam Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Louise Ingrid M sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-09

Grödinge
    Frinsö 1 Grödinge ,sålt.
    Bra bemötande och social, proffsig. Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Nemi B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-01

Grödinge
    Andreas är tydlig, snabb på att svara, ärlig !
    Känns tryggt att köpa via honom
    Jag har köpt villa i Grödinge Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Maikel B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-24

Tumba
    Jag sålde mitt hus med Andreas, innan var jag extremt osäker på hur det skulle vara möjligt att sälja till det pris som jag önskade få. Då ingen annan mäklare trodde det skulle gå.

Det viktiga för mig var att Andreas trodde på det och gav mig verktyg till att tro på det själv.

Huset såldes dagen efter första visningen till ett pris jag bara kunnat drömma om.

Är tacksam än idag för Andreas hjälp och hur strukturerat han väglett mig genom affären från start till mål.

Du är en stjärna Andreas, lycka till att hjälpa andra människor att uppnå sina förväntningar. Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Roshan Vaid Padam C sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-19

2:a
    Tullinge
    I wanted to sell off my apartment in Tullinge and contacted Svensk Fastighetsförmedling and Andreas Bergström was the agent. Right from our first meeting I felt that I am with right person, he was confident about getting a good buyer. I was a little skeptical if I could sell the apartment because of the ongoing Corona situation but he delivered what he said and I got around what I expected. I do not know much of Swedish and rules and regulations of Sweden, he helped me translate all the important stuff and with all the paper work. I am really impressed by his commitment towards his work and his service. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre