Andreas Bergström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 15 kunder tycker om Andreas Bergström

• Marika T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-01-19

Mäklaren har hjälpt oss att köpa ett fristående hus. Bemötandet var jättebra, han tog sig gott om tid för att förklara hur saker och ting går till. Han tog sig allltid tid för oss, och hörde av sig såsom överenskommet. En positiv upplevelse! Läs mer
  • Angelo T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-12-12

Vi blev bemötta på ett positivt o trevligt sätt och vi hade en ärlig mäklare som förklarade allt för oss noggrant på ett förståndet sätt. Det hjälpte oss att köpa på vår första dröm lägenhet. Läs mer
  • mikaela å
    mikaela å skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-10-20

Sålt ett hus

Bemötandet var över förväntan
    Förväntningarna var inga men dom överraskade mig.

Lugn, säker, kompetent och trygg vet vad han håller på med
    Mycket nöjd 😀 Läs mer
  • Barbro Kristina L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-09-26

Vänligt bemötande och professionell hjälp vid köp av bostadsrätt.
    Hittills är jag nöjd och ser fram mot slutförandet av affären. Läs mer
  • Jonna H skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-09-20

Andreas var väldigt trevlig och proffesionell och levde upp till alla mina förväntningar när han hjälpte mig sälja min bostadsrättslägenhet. Han var även väldigt hjälpsam och lyhörd och svarade alltid på ev frågor som dök upp från min sida. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-08-31

Andreas har sålt vår villa i Uttran, Botkyrka. Trots att det har varit en tuff marknad för försäljning av fastigheter har Andreas gjort ett mycket bra jobb och sålt vårt objekt till förväntat pris. Jag rekommenderar Andreas starkt då han uppfyllt våra förväntningar och verkligen jobbat hårt för att vi som kunder ska bli nöjda. Andreas bemötande har varit behagligt och mycket trevligt under hela processen. Andreas har varit snabb i sin återkoppling och hela tiden hållit oss uppdaterade i händelseförloppet och hans arbetsprocess. Läs mer
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-08-24

Grymt bemötande, Trevlig, Professionell och extremt kunnig.
    Om jag mot all förmodan skulle sälja i Området igen, så skulle jag utav tvekan välja Andreas.
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-07-21

Vi köpte ett radhus i Tullinge av Andreas. Väldigt trevligt bemötande från start till avslut. Det märktes att detta inte var Andreas första försäljning utan att han varit med ett tag.
    Vi skulle rekommendera Andreas vid nästa försäljning eller köp.

/Daniel & Terese Läs mer
  • Dainis B skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-06-27

Jag har köpt en lägenhet jag blev bemöt på ett bra sätt och ett trevligt sätt. A det jag sa nyss vill bli bemött på ett bra sätt. Min sammanfattning är att jag blev väldigt glad när jag mötte upp de. Läs mer
  • Semih Ü
    Semih Ü skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-05-30

Mitt första bostadsköp! Andreas bemötte mig super, väl planerad och positivt inställd vilket gjorde att jag kunde vara avslappnad genom hela köpet, tack! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre