Björn Petrén
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får möjligheten att hjälpa andra människor i deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad och målinriktad person som alltid strävar efter den tryggaste affären som ger bäst betalt.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker om hus med charm! Antingen vitputsade villor med plåttak eller faluröda 30-tals hus med enkupigt tegel.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar golf, cyklar och umgås med familjen! Läs mer

Läs vad 64 kunder tycker om Björn Petrén

• Henrik C skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-06-07

Jag har sålt en villa i Tumba.
    Jag stämde träff med 2 olika mäklare innan jag påbörjade försäljningen.
    Jag tyckte att Björn Petrén och Svensk Fastighetsförmedling kändes bra och kunniga.
    Jag har under hela processen fått fortlöpande information och varit uppdaterad på vad som händer, det har känts tryggt.
    Tack Läs mer
  • Stefan A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-05-08

Vi har på rätt kort tid både köpt och sålt hus via Björn. Han står för ett lugn och är tydlig över processen och guidar dig tydligt både som köpare och säljare på ett föredömligt sätt trots en tuff marknad så är vi nöjda med den fina service Björn stått för.

Vill du ha en seriös mäklare som har realism och kunnande så är det utan tvekan Björn du skall kontakta. Läs mer
  • Joakim B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-23

Seriös mäklare med bra service, hjälpsam och håller vad han lovar. Läs mer
    2017-10-23 Björn P svarar Joakim B
    Tack för din rekommendation! Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något i framtiden!
  • Emil Lennart Teodor B skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-15

Mycket bra,bra bemötande,kompetent, bra information,mm Läs mer
    2017-10-18 Björn P svarar Emil Lennart Teodor B
    Hej,
    Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.
  • Dunhon T skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-15

Jag tycker att han är för stillsam och snäll. Jag fick sälja min 3a under genomsnitt pris. Läs mer
    2017-10-18 Björn P svarar Dunhon T
    Hej Dunhon.
    Tråkigt att du känner så. Det är alltid marknaden som talar om vad de är beredda att betala och när din bostad var ute till försäljning så började marknaden lugna ner sig. Hör gärna av dig om du har några frågor.
  • Lena S skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-14

Den bästa mäklare som vi har haft. Engagerad, tillmötesgående, vänlig och hjälpsam. Läs mer
  • Bo L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-14

Alla duktiga yrkesmän har mycket att göra! Läs mer
  • Håkan Gustav J skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-13

Vi var mycket nöjda med Björns jobb när vi sålde vårt fritidshus. Bra råd redan från första kontakten och till dess att försäljningen genomförts. Mao
    vi kan med gott samvete rekommendera denna mäklarfirma till dig som vill känna dig väl omhändertagen när du skall sälja din fastighet. Läs mer
  • Eva L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-13

Ett vänligt, kunnigt och mycket professionellt bemötande. Jag är mer än nöjd och resultatet blev över förväntan! Läs mer
  • Per-gunnar A
    Per-gunnar A skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2017-10-12

Björn har på ett absolut föredömligt sätt genomfört försäljningen av vårt fritidshus. Han har varit snabb, tydlig och väldigt trevlig! Läs mer
    2017-10-13 Björn P svarar Per-gunnar A
    Tackar för de fina orden! Hör av dig om jag kan hjälpa med något annat PG!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre