Martin Berglind
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 141 Läs vad Martin Berglind

• Ulrika W köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-28

3:a
    Rönninge Centrum
    Han var trevlig och kunnig. Jag kände mig trygg när jag skrev kontraktet. Vilket äe väldigt viktigt Läs mer
  • Pär-eric Samuel G sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-27

Norsborg
    Vi har sålt ett radhus. Han har haft ett vänligt och korrekt bemötande och varit ihärdig i processen hela tiden. Ibland kort framhållning i aktiviteter, vissa saker skett utan att vi varit informerade tex utskick i närområdet om försäljningen.
    God kunskap, stor integritet,tydlighet när det gäller ansvar. Läs mer
  • Malin U köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-22

Salem
    Vi köpte ett radhus i Salem. Svaren och tippsen vi fick från mäklarbyrån var mycket uppskattade. Martin är mycket trevlig, hjälpsam, och lätt att nå. Läs mer
  • Annelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-12

3:a
    Salem Söderby
    Martin har haft i uppdrag att sälja min lägenhet.
    Han är en personlig, engagerad mäklare som tar sitt uppdrag på allvar och har varit enkel att ha att göra med. Han har varit lyhörd och lyssnat och kommit med input, både avseende annonsering och i samband med försäljningen.
    Jag rekommenderar verkligen Martin som mäklare om du vill ha en mäklare som både ser till att du får ett bra pris och som gör att du känner dig sedd och inte bara som en kund i mängden Läs mer
  • Demetrio B köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-11

Rönninge
    Purchase of a Villa in Salem/Ronninge Area. The broker, followed up with queries in a good and timely manner. Very polite and helpful explaining both in Swedish and in English when needed.

When it came to the paper work, the documentation was well explained and met my expectations. Läs mer
  • Christina P
    Christina P sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-09

Rönninge
    Sålt villa i Rönninge .blev mycket bra bemött, Martin lyssnade på våra önskemål, och vad vi hade för förväntningar. vi hade ingen brådska att sälja, och om vi inte fått den betalningen som vi ville ha, då hade huset fått stå till nästa år.......men Martin kämpade, plötligt så fick vi napp, och vi fick sälja vårt fina hus och flytta till Småland. vi kommer att ge Marrtin de allra bästa rekommendationer Läs mer
  • Peter H sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-04

Rönninge-Uttringe
    Martin hjälpte oss att sälja villan i Rönninge. Vi är väldigt nöjda med den professionalism och det engagemang han visade.
    Kan inte annat än rekommendera starkt! Läs mer
  • Tamanna M sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-03

Salem
    Martin är en utmärkt mäklare. Han är mycket trevlig, vänlig och alltid tillgänglig, lätt att prata med. Läs mer
  • Nikolina B köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-02

Toredal
    Köpt ett hus med Martin som ansvarig mäklare. Ett proffesionellt bemötande med god kännedom av objekt och mån om båda köpare och säljare.

Rekommenderar Martins goda samarbete till andra Läs mer
  • Mats J sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-01

Salem
    Jag har sålt ett radhus.
    Blev korrekt och positivt bemött av mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre