Martin Berglind
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 124 Läs vad Martin Berglind

• Jean-philippe A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-13

Tumba Centrum
    Professionell och korrekt, kunnig inom området och koll på marknaden Läs mer
  • Manal A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-11

Har vid flera tillfällen tidigare anlitat Martin Berglind och nu senast vi försäljning av min bostad. Alltid vänlig, tydlig, lyhörd, engagerad och professionell i sitt bemötande. Rekommenderar varmt Martin Berglind och Svensk fastighetsförmedling Botkyrka/Salem Läs mer
  • Shawki K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-01-02

Tumba
    smidig och professionellt samt kunnig Läs mer
  • Cilla H
    Cilla H köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-29

Rönninge-Nytorp
    Lugn saklig tydlig och trygg. Jag har full tillit till honom. Läs mer
  • Linda Maria F sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-13

Tumba
    Vi sålde vårt hus och valet att ha Martin som mäklare var för oss självklart. Hade träffat honom på en visning och vi var överens om att honom skulle vi ha. Martin är fantastisk! Läs mer
  • Ingrid Å sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-11

Nackdala
    Smidigt, snabbt och bra jobbat av mäklaren. Såld innan visning. Läs mer
  • Sven Lennart Vilhelm A sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-22

Sålt kedjehus,
    mycket fint och trevligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar tillfullo. Kan verkligen rekommendera denne mäklare. Proffsig mäklare som helhet från hela mäklarbyrån. Läs mer
    2019-10-24 Martin B svarar Sven Lennart Vilhelm A
    Kul att höra att ni är så nöjda med oss. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen😃. Allt gott!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Erik F
    Erik F köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-03

Salem
    Köpte ett radhus genom Martin och kan gladeligen säga att hela processen har varit smidig, professionell och tydlig. Skulle jag köpa igen skulle jag gärna göra det genom Martin.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-03

Botkyrka
    Jag har just sålt min lägenhet i Tullinge. Martin har under hela säljprocessen visat på hög professionalitet som mäklare, kunskap om marknaden, tydlighet, noggrannhet och även varit en uppskattad rådgivare. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationener samt Svensk Fastighetsförmedling vilken han företräder. Läs mer
  • Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-02

Salem
    Jag köpte min första bostadsrätt. Som köpare fick jag ett gott bemötande av mäklaren. Jag fick den information jag behövde och mina frågor fick snabba svar.

I sin helhet var upplevelsen bra och köpet smidigt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre