Martin Berglind
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 90 kunder tycker om Martin Berglind

• Marie P skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-02-17

Har sålt en bostadsrätt.
    Martin har ett trevligt bemötande, är seriös, punktlig och har social kompetens. Försäljningen gick smidigt.
    Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2019-02-17 Martin B svarar Marie P
    Tack Marie för ditt fina omdöme om mig. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet😃
    Hälsningar Martin
  • Sören K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-02-14

Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Resultatet av affären blev över min förväntan och mäklaren levde upp till den.
    Min upplevelse hittills är än så länge, fastän affären inte är helt avslutad, mycket positiv. Läs mer
  • Ulla Marianne C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-01-24

Vi har haft kontakt med Martin sedan 2015, lite mer på allvar, och även tidigare. Hans känselspröt fungerade antagligen bra eftersom han kontaktade oss igen nu när vi blivit mer mogna för beslut. Vi sålde nu ett kedjehus byggt 1973 i Slagsta, ca 120 m2 och friköpt tomt. Är nu ute efter en bostad i Salem/Rönninge. Missade tyvärr en möjlighet till enplashus för att vi inte visste om vi vågade köpa. Vågade inte lita på att vi skulle få tillräckligt för vårt hus. Med facit i hand hade det fungerat. Nu hoppas vi att Martin inte glömmer oss utan hjälper oss att hitta boende. Vi är nöjda med Martin som ordnade med lång inflyttningstid. Läs mer
  • Volkan Ö
    Volkan Ö skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-01-19

Sålde en villa i Tullinge, affären avslutades före visning. Mäklaren Martin Berglind var fast besluten att sälja och vilket han gjorde också. Det gick enkelt och snabbt..
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-21 Martin B svarar Volkan Ö
    Tack för gott samarbete och era fina ord. Trägen vinner😉👍 Med vänlig hälsning, Martin
  • Kenneth W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-11-24

Bra och sakkunnigt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Kenneth W
    Tack Kenneth😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Evelina C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-11-23

Vi har köpt ett bostadsrättsradhus med hjälp av Martin Berglind på Svensk Fastighetsförmedling Tumba. Vi är jätte nöjda med vårt köp och är nöjda med det goda bemötandet från Martin genom hela processen från visning till påskrift. Vi skulle varmt rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Evelina C
    Tack Evelina för dina fina ord. Känns jättekul att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling😊. Hälsa familjen!
  • Rolf Gunnar R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-11-23

Sålt villa i Uttran.

Kunnig, proffsig och trevlig !!!

Infriade alla våra förväntningar !

M V H Kerstin o Rolf Läs mer
    2018-11-24 Martin B svarar Rolf Gunnar R
    Tack för era värmande ord😊. Tycker vi tillsammans löste det här galant👌. Vi ses i Rönninge! Med vänlig hälsning, Martin
  • Nina J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-10-26

Vi är så nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka&Salem.
    Super proffsiga mäklare. Och lyhörda.
    Vi fick mycket bra information om huset, mäklaren tog sig tid att berätta om huset, dess skick och området, vilket vi uppskattade som köpare.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-26 Martin B svarar Nina J
    Stort tack för dina fina ord😊 och grattis till husköpet💥. Helt säker på att ni kommer trivas i Salem.
    Helgen kunde inte starta bättre än med denna trevliga läsning!

Med vänlig hälsning, Martin
  • Nyanhial C
    Nyanhial C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-10-14

Har köpt ett radhus, jag upplevelse lätt och lätt trevlig bemötande med mäklaren samt fick snabba återkoppling. Läs mer
    2018-10-14 Martin B svarar Nyanhial C
    Tack själva och stort grattis till ert fina hus😃👍. Med vänlig hälsning, Martin
  • Johan F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2018-10-12

Vi har sålt ett radhus och fick ett bra och professionellt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med helheten under försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-13 Martin B svarar Johan F
    Tack själv Johan😃. Mycket enkelt att samarbeta med er. Hoppas ni hittar en fin kåk snart...
    Med vänlig hälsning, Martin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem