Martin Berglind
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 101 Läs vad Martin Berglind

• Magnus L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-06-01

Vi sålde vårt radhus och Martin var supertrevlig och lätt att ha att göra med. Han var snabb att svara på mail och telefon, både på vardagar och helger. Han gav oss bra råd och rekommendationer kring försäljningen och skötte allt på ett kompetent och effektivt sätt.
    Vi upplevde att Martin gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra som möjligt för oss som säljare men även för köparen. Vi är jättenöjda med hanteringen av försäljningen. Läs mer
    2019-06-18 Martin B svarar Magnus L
    Tack för förtroendet med att hjälpa er med försäljningen. Superkul att höra att ni var så nöjda med mig som mäklare:)
    Ha en skön sommar så syns vi på nejden...
    Hälsningar Martin
  • Elisabeth O skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-05-30

Vi har fått hjälp av Martin med att sälja vår bostadsrätt på Engelsbergsvägen 49 samt även med vårt köp av ett kedjehus på adressen: Uttringe gårds väg 1.

Vi har redan från första mötet fått ett trevligt bemötande från Martin. Det som främst symboliserar honom är: vänlig, trygg, tillitsfull, professionell och tydlig i sin kommunikation med oss i både tal och skrift.

Vi var rätt oroliga innan denna process, som i vårt fall först blev köp följt av en försäljning av vårt boende.
    Men det visade sig gå smidigt och snabbt och vi fick mer än vi kunnat hoppas på för vårt boende.

En lyckad försäljning och köp av vårt, förhoppningsvis drömboende.

Vi kommer rekommendera alla vi känner i Sverige att anlita Svensk fastighets förmedling eller i Stockholms området främst till Martin.

/ Med vänlig hälsning, hela familjen Oskarsson Läs mer
    2019-06-18 Martin B svarar Elisabeth O
    Hej Elisabeth med familj!
    Vad glad jag blir för era fina ord om mig som mäklare och även till oss som företag. Det har varit jättekul att hjälpa er med ert bostadsbyte. Måste även berömma er för bra samarbetsvilja. Hoppas ni kommer ha en skön sommar med mycket sol och bad:)
    Allt gott!
    Hälsingar Martin
  • Nikola M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-05-21

Under året har jag haft en hel del kontakt med mäklare då jag både sålt, och senast köpt en bostad - av Martin. Där emellan har jag varit med i ett antal budgivningar. Martin är i särklass den bästa jag haft att göra med och hade en betydande roll i varför jag till slut valde att gå hela vägen med köpet. Jag kände mig trygg och informerad sedan första bemötandet under visningen och genom hela processen. Martin var en väldigt god och representativ person för säljaren samtidigt som han var genuint intresserad i att hjälpa mig få till köpet av min drömbostad. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Nikola M
    Jäklar vad glad jag blir att få höra det här fina orden om mig och så kul att hjälpa er i er med köp av er nya drömbostad???. Såg verkligen hur glada ni var när ni gick iväg från kontoret - det är sånt som värmer i hjärtat! Extra kul för mig är att både ni som köpare och Doris och Micke som säljare gav maximala fem ☀️☀️☀️☀️☀️ i betyg??
    Allt gott! Hälsningar Martin
  • Doris J
    Doris J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-05-17

Sålde vårt hus och möttes av en trevlig, glad och engagerad mäklare. Han levde upp till förväntningarna och han kändes trygg och kunnig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-21 Martin B svarar Doris J
    Så kul att höra Doris?. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er husförsäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya stad!
  • Nina H
    Nina H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-04-17

Engagerad, ärlig, kompetent, inte gåpåig eller så utan alldeles lagom med kontakt, frågor och återkoppling. Fin känsla för kundes behov och önskemål. Vi har verkligen känt oss trygga med Martin och rekommenderar varmt honom som mäklare.
    Nina & David Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Nina H
    Superkul att höra att ni är så nöjd med mig/oss på Svensk Fastighetsförmedling...(eller var det bara för att du vann 5 kg godis i vår Påsktävling...?????
  • Magnus Ö skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-03-28

Bra proffsigt bemötande, enkel att samarbeta med. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Magnus Ö
    Tack själva Magnus för gott samarbete?. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset! Med vänlig hälsning, Martin
  • Gonnie Monique Johanna H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-03-17

Innan vi gick på visningen till kedjehuset, så ringde mäklaren några dagar innan att fråga om vi hade funderingar eller frågor om huset han kunde svara på eller förbereda att svara på under visningen. Det känndes som bra förberedd. Mäklaren svarade så snabbt som möjligt via telefon eller sms, det uppkattade vi. När budgivningen tog slut ringde han att uppdatera oss om situationen och informerade oss om följande steg. Han var tydlig i information han behövde att slutföra köpet och vad vi skulle göra. Vi fick även möjlighet att skriva kontraktet samma dag på (fredag)kvällstid. Läs mer
  • Joakim S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-02-28

Jag är supernöjd med Martin Berglind som sålde min lägenhet. Rekommenderar Martin och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar Joakim S
    Tack för de fina orden Jocke!
    Vi krigade på bra tillsammans??
  • Karl Fredrik S
    Karl Fredrik S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-02-25

Sålt lägenhet 3 rok i Vårsta efter min avlidne far. Redigt bemötande och professionell inställning. Bra återkoppling och löpande info. Läs mer
    2019-02-25 Martin B svarar Karl Fredrik S
    Tack Fredrik?. Ha det gott så hörs
    vi närmare överlämnandet!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-02-22

Köpt bostadsrätt. 3rok på 65kvm.
    Väl bemött av mäklare. Väldigt trevlig och kunnig mäklare som var väl informerad om bostaden som såldes. Lugn och metodisk kontraktsskrivning med inslag av humor. Läs mer
    2019-02-22 Martin B svarar Hampus S
    Tack Hampus!
    Kul att ni känner er omhändertagna av oss.
    Kontraktskrivning ska vara roligt?
    Nu får ni fira i helgen?

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre