Martin Berglind
en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Gröndalsvägen 2
147 01 Tumba — Visa karta

Vad tror Martin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 82 kunder tycker om Martin Berglind

• Nyanhial C
    Nyanhial C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt ett radhus, jag upplevelse lätt och lätt trevlig bemötande med mäklaren samt fick snabba återkoppling. Läs mer
    2018-10-14 Martin B svarar Nyanhial C
    Tack själva och stort grattis till ert fina hus😃👍. Med vänlig hälsning, Martin
  • Johan F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt ett radhus och fick ett bra och professionellt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med helheten under försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-10-13 Martin B svarar Johan F
    Tack själv Johan😃. Mycket enkelt att samarbeta med er. Hoppas ni hittar en fin kåk snart...
  • Johan J
    Johan J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag och min sambo har provat Martin både vid köp och försäljning av våran fina bostadsrätt i Vårsta.

Vi var mycket nöjda när vi köpte, men ännu mer överväldigade vid försäljningen! Vi tycker att Martin är en jordnära och genuin mäklare. Han lyssnade verkligen på våra tankar och mål, och arbetade därefter och lyckades med råge överträffa uppsatt mål.

Martin får högsta betyg, en mäklare av rang! Läs mer
    2018-10-13 Martin B svarar Johan J
    Wow vad kul med en så fina ord😀. Bättre omdömme kan man inte få👍
    Hoppas alla i familjen mår bra och att ni kommer trivs i ert nya hus!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Roland E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Köpt bostaďsrätt och avser att sälja radhus med samma mäklare Läs mer
  • Peter N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har haft Martin som mäklare när vi varit köpare och nu även som säljare.
    Martin har levererat på ett oklanderligt sätt båda gångerna.
    Martin är kunnig, engagerad och professionell.
    Rekommenderar Martin varmt. Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande, snabbt, smidigt och utan problem ordnades allt. Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
  • Sarina S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt kedjehus.
    Mäklaren väldigt vänlig, professionell och kunnig
    Mina förväntningar var höga och mäklaren levde upp till dem
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har sålt vår avlidna pappas hus i Tumba. Vi träffade några olika mäklar men valet föll snabbt på Martin pga hans genuina intresse för huset, hans presentation av uppdraget och hans trevliga sätt. Martin har under hela säljprocessen varit oerhört proffsig, alltid tillgänglig, väldigt seriös och håller utlovade tidplaner.
    Jag kommer utan tvekan rekommendera honom om jag hör någon som ska sälja hus eller lägenhet.
    Martin får de allra bästa betygen av mig. Läs mer
    2018-06-01 Martin B svarar Margareta W
    Stort tack Margaretha för dina trevliga ord!
    Känns jättekul att ni är nöjda och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen😃.
    Ha en härlig helg och hälsa familjen!

Hälsningar Martin
  • Ann-Marie H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt en underbar lägenhet och Martin skötte allt i och omkring denna affär med beröm godkänt. Läs mer
    2018-05-09 Martin B svarar Ann-Marie H
    Tack Ann-Marie😃. Alltid kul med nöjda kunder. Den här lägenheten kommer passa er perfekt! Trevlig Helg😃. Hälsningar Martin
  • Nani N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har köpt ett rad hus i Tumba skäklingevägen 233.
    Jag blev bemött på ett vänligt och professional sätt.
    Mäklaren (Martin) är kunnig för sitt yrke , är ganska nöjd och tacksam.
    Mvh Nani Läs mer
    2018-05-09 Martin B svarar Nani N
    Tack Nani för dina varma ord! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad😊 Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Niklas Å skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett riktigt bra bemötande och professionellt genom hela vår process i jakten på ny bostad! Läs mer
    2018-04-22 Martin B svarar Niklas Å
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme du gav oss. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Veronica N skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Stressad mäklare som inte tar sig tid för sina kunder och lägger allt ansvar för missförstånd och brister i kommunikationen på kunden. Ger okunnigt intryck. Läs mer
  • Rania M skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Snabb äffar, lätt att få kontakt med.
    Inget att anmärka. Läs mer
    2018-01-28 Martin B svarar Rania M
    Tack Rania! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten😃. Med vänlig hälsning, Martin
  • Zanko D
    Zanko D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tydlig, serviceminded och trevlig!
    Köpet fick väldigt smidigt. Det kändes korrekt och han tog sin tid.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Zanko D
    Tack Zanko för dina varma ord😃Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Allt Gott!

Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Heidar A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bästa mäklare Hjälpsam och trevlig Sålde huset på record tid tack Martin ! Läs mer
    2018-01-19 Martin B svarar Heidar A
    Tack för dina fina ord Heidar😊. Kul att få hjälpa er både när ni köpte huset och när ni nu sålde. Känns bra att ni är nöjda med mig/oss👍

Hälsningar Martin
  • Helene K skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min första kontakt med Svensk Fastighetsförmedling tog jag redan hösten 2016. Faktisk blev det så för att ni samarbetar med Barncancerfonden. Då jag har ett barn som haft cancer gynnar vi gärna företag som gynnar fonden. Så träffade jag Martin och fick ett mycket gott intryck av honom och företaget. Erbjudandet kändes bra och nu skulle jag bara landa i beslut. Det tog nästan ett år till. Jag tog in offerter från Svensk Fastighetsförmedling och en konkurrent. Jag valde Martin i en offertprocess där hans konkurrent hade ett erbjudande som liknade det han givit mig. När jag med Martin tog upp de punkter där konkurrenten hade till synes bättre erbjudande kunde Martin punkt för punkt redogöra vad som var skillnaden med Svensk Fastighetsförmedlings erbjudande. Det tog udden av den andra offerten.

Valet av Martin var också mycket på grund av mitt första intryck som jag också fått bekräftat stämmer. Martin är seriös, punktlig och har en social kompetens som gör att jag som säljare känner mig trygg i att han kommer göra ett gott jobb i mötet med potentiella köpare.

Jag tycker att min dialog med Martin varit bra. När jag undrat över saker har jag fått tydliga svar, han har varit lätt att få tag i per telefon och mail och har återkommit om han inte varit anträffbar. Den dialog och det resonemang vi haft kring utgångspriser i ett nytt marknadsläge, besiktningsprotokoll osv har varit bra. Jag har känt mig förstådd i dialogen och mött i besluten även om Martin kunnat vägleda och råda mig i rätt riktning.

Jag har som kund känt att jag kan vila i att han gör det vi kommit överens om och jag har varit och är trygg i det.

Uppdraget är ännu ej klart. Köpehandlingar är upprättade men kvar är överlämning av hus, nycklar, handpenning, köpeskilling osv. Jag känner mig fullständigt lugn i att även det kommer fortlöpa som det gjort från allra första kontakten.

Jag har redan vidarebefordrat Martins kontaktuppgifter till vänner i Tumba som ska sälja sin bostad. Bättre betyg än så kan han knappast få.

Allt gott,
    Helene K Läs mer
    2018-01-13 Martin B svarar Helene K
    Stort tack Helene för alla dina varma ord om mig och Svensk Fastighetsförmedling😃.

Uppskattar verkligen att du tog dig tid att svara så utförligt. Det är just sådana recensioner man som blivande kund vill läsa och som kan vara avgörande vid val av mäklare.

Tycker det varit kanon att jobba tillsammans med dig och du har hela tiden litat till min erfarenhet och kompetens.

Nu har vi som sagt en bit kvar av samarbetet (även fast huset är sålt) men jag ska göra allt som står i min makt för att du ska vara nöjd i slutändan😊👍.

Allt Gott!

Med vänlig hälsning
    Martin
  • Josefina Lovisa P
    Allt var bara toppen med Martin. Jobbade väldigt seriöst och vi var riktigt nöjda under hela vägen från start tills dess vi sålde.

Vi kan rekommendera Martin starkt till alla som ska sälja eller för den delen även köpa något. Läs mer
    2017-12-24 Martin B svarar Josefina Lovisa P
    Tack för de varma orden Josefina och Tommie. Bästa julklappen...😃🎅🏼👍. Ha en trevlig kväll!
    Med vänlig hälsning, Martin
  • Vill tacka dig Martin för ett snabbt och professionellt bemötande i min första bostadsaffär. Tack för all hjälp! /Cecilia Läs mer
    2017-12-20 Martin B svarar Helena Cecilia Ö
    Tack för dina varma Cecilia! Passar på att önska God Jul och Gott Nytt år:) Mvh Martin
  • Abjar S
    Abjar S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Ett stort tack till Martin Berglind för ett fantastiskt jobb!

Jag rekommenderar Martin då med sin erfarenhet som mäklare med en extremt bra service och målinriktad person!

Jag rekommenderar Martin som Mäklare alla dagar i veckan.

Jag och familjen hälsar ett stort Tack!

Abjar Saliba Läs mer
    2017-11-08 Martin B svarar Abjar S
    Vad glad jag blir för era varma ord!
    Jag vill även berömma ER då ni varit väldigt lätta att samarbeta med!
    Önskar all lycka till er😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Therese A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, gott bemötande av både köpare och säljare. Läs mer
  • Monica L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt bemötande.
    Kom alltid tillbaka med snabba svar.
    Martin levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-18 Martin B svarar Monica L
    Tack Monica för ditt fina betyg! Hör av dig om det är något ni funderar på. Allt gott😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Emad G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har blivit väldigt bra bemötta. Mäklaren som var mycket trevlig samt kunnig i sitt yrke. Som kund har man känt sig väl "omhändertagen". Läs mer
    2017-10-18 Martin B svarar Emad G
    Tack Emad för din positiva feedback. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Catarina A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi köpte vår fastighet i början av sommaren 2016. Vi är inga erfarna husköpare men vet ändå tillräckligt för att kunna säga att han helt åsidosatte våra intressen som köpare. Den fastighet som vi köpte låg ute för strax under 3 milj. Den gick upp en hel miljon innan det var klart. Lockpris känns helt adekvat att använda då vi senare fick reda på att grannfastigheten gick för betydligt mer än det pris man gått ut med på detta hus. När vi till sist var de som lagt högst bud kom det som blev droppen. Martin konstaterade att om vi började "krångla" med att anlita en egen besiktningsman skulle det ju dra ut på tiden o menade då på att säljaren sannolikt skulle välja den andra budgivaren. En seriös mäklare skulle naturligtvis informerat säljaren att köparen har en egen både skyldighet o rättighet att besikta fastigheten. Den enda kontakten vi hade med Martin var i samband med budgivningen. Då det var semestertider var det andra på kontoret som var med då kontraktet skrevs på. Då känns det minst sagt som om han ville få undan detta köp innan semestern. Läs mer
  • Han är en fantastisk och intelligent person och jag är glad för att jag köpte mitt hus från honom Läs mer
    2017-10-15 Martin B svarar Saber Ayoub A
    Stort tack för dina snälla ord Saber. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem😊 Med vänlig hälsning, Martin
  • Mirek S
    Mirek S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Konstig mäklare. Man undrar om han verkligen vill nå högsta priset vid budgivningen. Mäklaren ringer mig och frågar om mitt slutbud. Jag befinner mig på banken för att skriva under lånelöftet och jag ber om 30 min. Det får jag inte. Han meddelar mig att budgivningen är avslutat. För att göra historien kort, jag köpte detta objekt till slut trots att mäklaren var onåbar på telefon den kommande timme för att framföra mitt bud till säljaren. Även hans sekreterare hade svart att nå honom.
    Om jag säljer min lägenhet i framtiden vill jag få det högsta möjliga priset man kan få varför denna mäklare kommer inte att anlitas. Läs mer
    2017-10-18 Martin B svarar Mirek S
    Hej Mirek!
    Tråkigt med lågt betyg av dig. Självklart vill jag alltid leverera den bästa lösningen till uppdragsgivaren vilket nödvändigtvis inte behöver innebära det högsta slutpriset.
  • Proffesionellt och trevligt, allt gick smidigt. Läs mer
  • Frida L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Tyckte att Martin var toppen! Trevligt bemötande och kunde sin sak. Läs mer
    2017-10-15 Martin B svarar Frida L
    Tack för för dina fina ord Frida😃. Hoppas ni trivs bra i Rönninge.
    Allt gott! Med vänlig hälsning, Martin
  • Bjarne E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det var ett trevligt bemötande av Martin Läs mer
    2017-10-15 Martin B svarar Bjarne E
    Tack Bjarne😃. Hoppas ni har trivs bra i Tullinge! Med vänlig hälsning, Martin
  • Karl-esse H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Professionell, bra lokalkännedom, trevligt bemötande och snabb hantering Läs mer
    2017-10-15 Martin B svarar Karl-esse H
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Snällt av er att ge mig beröm också😊. Må gott!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är:

- Mycket engagerad.
    - Sakkunning.
    - Lätt att diskutera med

Jag kände honom delvis genom mitt tidigare inköp av samma objekt.

Det var i första hand honom jag ville anlita. Således bra att han var kvar på SF - som jag anlitat ett flertal gånger tidigare. Läs mer
    2017-10-14 Martin B svarar Mikael B
    Stort tack för dina snälla ord Mikael!
    Allt är ömsesidigt - har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig. Du är alltid välkommen tillbaka till oss på SF😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Anna L skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det vi minns är att han var mycket trevlig och kunde sitt jobb! Läs mer
    2017-10-16 Martin B svarar Anna L
    Hej Anna!
    Jag blir glad att ni har ett bra minne av mig/oss på Svensk Fastighetsförmedling😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Margareta S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevlig, duktig o hjälpsam. Såg till att jag fick en duktig fotograf. Läs mer
    2017-10-15 Martin B svarar Margareta S
    Tack för dina trevliga ord och för ett gott samarbete. Hoppas att allt är bra med dig😊. Med vänlig hälsning, Martin
  • Agnieszka H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En positiv upplevelse utan anmärkningar. Läs mer
  • Inger E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    En trevlig och kunnig mäklare , har inget att klaga på .. Läs mer
  • Helena I
    Helena I skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin är duktig,trevlig och kunnig. Affären sköttes på ett bra sätt. Läs mer
    2017-10-13 Martin B svarar Helena I
    Tack för de varma fina orden Helena😊. Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Daniel D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra på alla sätt och vis, supernöjda!! Läs mer
    2017-10-13 Martin B svarar Daniel D
    Stort tack själv Daniel även om vägen mot mål var lite krokig ibland😊. Ni har varit en toppenkund både som köpare och säljare. Om RECO:n varit omvänd hade jag gett er fem 💥💥💥💥💥. Önskar dig och Petra all lycka!
  • Pia F skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Enperson som är lätt att samarbeta med. Läs mer
    2017-10-13 Martin B svarar Pia F
    Tack för berömmet Pia👍 Med vänlig hälsning, Martin Berglind Svensk Fastighetsförmedling
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    glad ,positiv, tillmötesgående. Bra kontakt mellan köpare och säljare, driftig. Vi var mycket nöjda. Läs mer
  • Lars S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Trevligt och sakligt bemötande. Förtroendegivande. Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Lars S
    Tack så mycket Lars för dina varma ord😊 // Martin
  • Mattias Q skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Informativ under visning, skötte sig väl fram tills budgivningen var klar och kontrakt var skrivet.

Sen fick vi inte tag på honom alls. Knappt heller den assistent som hänvisades till.

Detta ordnade upp sig mot slutet men blev stressigt då vi hade problem med handpenningslån från banken som riskerade att betalas ut sent. Eftersom vi var tvungna att betala inom en viss tid var vi oroliga och det blev värre då vi inte fick tag på någon på svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Mattias Q
    Hej Mattias!

Tack för feedbacken. Förstår att ni kände er stressade om ni hade svårt att få tag på mig och vår assistent. Där får vi bättra oss😊. Reco är ju till för rekommendationer men även ett sätt där vi kan få reda på våra svagheter.
    Hoppas ändå att ni nu trivs i lägenheten😃.

Med vänlig hälsning, Martin
  • Hannu A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Martin gav ett bra intryck direkt så man kände sig trygg från början till slut. Genomgången av hur allt gick till var mycket bra och frågor på vägen besvarades direkt. Martin hade väldigt bra koll på området och allt gick smidigt och snabbt.
    Kan lätt rekommendera att använda honom som mäklare. Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Hannu A
    Tack för de vänliga orden Hannu. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning, Martin
  • Birgitta G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi fick ett proffsigt, engagerat och lagom personligt bemötande. Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Birgitta G
    Stort tack för rekommendationen Birgitta. Alltid roligt med nöjda kunder😃Hälsa Thomas så gott och hoppas ni trivs i er nya lägenhet! Martin
  • Det var inget krångel utan allt var tydligt och klart. Som köpare är det dock väldigt svårt att gilla mäklare...

Svensk fastighetsförmedling skriver väldigt mkt om undersökningsplikt och besiktning som en väldigt viktig grej som man ska göra. Men när man vunnit budgivning och vill få tid att göra detta - eller skriva en klasul om detta - ja då helt plötsligt säger mäklaren att detta är inte alls säljaren intresserad av - utan kanske hellre vill sälja till ngn annan ifall man ska vara "krånglig".
    Nä, bu - hjälp även köparen att få möjlighet att följa rekommendationer ni själva ger! Läs mer
  • Anders R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket lät ha med att göra.
    Allt gick smärtfritt. Läs mer
    2017-10-13 Martin B svarar Anders R
    Roligt att höra att ni är nöjda med mig/oss. Ha det gott! Med vänlig hälsning, Martin
  • Anna B skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Lyssnande, driven, engagerad, kunskap inom sitt område, förtroendegivande Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Anna B
    Tack för rekommendationen Anna😃👍
  • Fernando S skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Very good experience, it would be great to deal with him in the future Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Fernando S
    Thanks Fernando. Finally the house is yours😊. Have a nice day! Best regards Martin
  • Cilla D skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Har sålt bra med hjälp av Martin och tycker han varit en mycket bra samarbetspartner Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Cilla D
    Tack för dina trevliga ord Cilla! Hoppas att allt är bra med dig och familjen😃Med vänlig hälsning, Martin
  • Mikael A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jättenöjda med allt från innan försäljningen tilll efter, sålde även rekord i området mer kan man kräva Läs mer
    2017-10-12 Martin B svarar Mikael A
    Tack Micke! Roligt att få hjälpa er😃
  • Leif E skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jäkligt trevlig och enkel att ha att göra med! Återkommer snabbt med svar på frågor Läs mer
    2017-10-13 Martin B svarar Leif E
    Tack själv Leffe! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad😃 Med vänlig hälsning, Martin
  • Lars H
    Lars H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket bra bemötande, trevlig, ärlig och tillmötesgående. Läs mer
Michelle Endre
Martin Berglind