Michelle Endre
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 149 Läs vad Michelle Endre

• Elin W köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-05

Tullinge Gård
    Köpte en villa för första genom Michelle. Kände mig trygg genom hela affären tack vare henne. Hon är en mycket trevlig och professionell mäklare, allt jag kunde önska mig i denna stora affär. Läs mer
  • Cansel K köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-01-17

Rönninge
    Väldigt trevlig och lätt att kommunicera med samt tillmötesgående. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Serhan K köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-01-17

köpt ett radhus.
    fick en väldigt bra bemötande från Michelle Endre.
    hon var väldigt tydligt som vi hade förväntat oss.
    allt var bra opch tydligt. Läs mer
  • Howard M köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-20

Rönninge
    Michelle har varit jättetrevlig, effektiv och hjälpsam. Läs mer
  • Ingemar Torbjörn G sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-16

Rönninge
    Vi har blivit bra bemötta och hon skötte vår försäljning av Mosshagestigen 150 bra. Hon var även mäklaren som sålde samma lägenhet 2011 till oss. Läs mer
  • Ann-charlotte A sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-03

Rönninge
    Har köpt och håller på att sälja.
    Michelle är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med. Lyhörd, bra på att förklara och är väldigt kompetent.
    Hon var mycket lätt att prata med i samband med vårt köp.
    När vi skulle välja mäklare till vår försäljning var hon ett givet val Läs mer
  • Veronica R sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-01

Tullingeberg - Östra
    Sålt en lgh 2 rum i Tullinge .
    Mycket bra bemött, kunde inte önskat en bättre mäklare än Michelle.

Jag hade en mäklare som jag träffade förutom M...honom kände jag inte alls något förtroende för.

Hon är Lyhörd, ödmjuk och super trevlig tjej... Ville ha en mäklare som jag själv kunnat tänka mig att köpa en lgh genom..och valde därför M.

Mycket proffsig på ett naturligt sätt..

Tusen Tack för allt Michelle 😊 Läs mer
  • Kobin M köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-11

Tullinge Trädgårdsstad
    Vi köpte en bostadsrätt i tullinge. Vi kontaktade mäklaren så fort vi sätt ”redolägenheten” för en privatvisning. Mäklaren var snabb på svar och mycket hjälpsam!

Skulle absolut rekomendera! Läs mer
  • Natella I sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-08

Tumba
    Michelle är super professionell, mänsklig och jordnära mäklare. Vi är så himla nöjda och tacksamma för all hjälp vi fått! Läs mer
  • Viviana S
    Viviana S köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-03

Tullingeberg - Östra
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en lägenhet i Tullinge, föreningen Flädern i HSB.
    Vi blev bemött MYCKET professionellt av Michelle.
    Vår förväntningar var att det skulle gå smidigt till samt att våra frågor blev besvarade. Vilket vi upplevde.
    Vid nästa affär etc kommer vi att kontakta Michelle! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre