Michelle Endre
Registrerad mäklare sedan 2009-04-24
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 158 Läs vad Michelle Endre

• Björn S köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-07-09

Tullinge
    Glad, trevlig och tillmötesgående.
    Vi har köpt en bostadsrätt av henne. Läs mer
  • Liselott F sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-17

Tullingeberg
    Försäljning av bostadsrätt. Vi blev trevligt och proffisionellt bemötta. Michelle levde mer än väl upp till våra förväntningar och
    Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
  • SINAN A
    SINAN A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-16

Vi är jätteglada över att vi har turen att få hjälp av Michelle att hitta vår första bostadsrätt! Trevlig, positiv, jätteprofessionell, snabba svar och hjälpte oss med våra många frågor då vi är helt nya när det att köpa bostadsrätt.
    Bättre första köpupplevelse finns inte, tack Michelle för att du hjälpte oss hitta vår första bostadsrätt!
    Hälsningar,
    Sinan & Rawan Läs mer
  • Lena F
    Lena F sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-06-15

Tumba
    Har fått hjälp av Michelle vid två tillfällen. Dels när jag köpte nuvarande bostadsrätt, och dels när jag nu säljer densamma. Michelle är en föredömlig representant för mäklarkåren, och mycket professionell. Jag är mycket nöjd! /Mvh Lena Forsberg Läs mer
  • Sofie H köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-14

TULLINGE
    Köpte ett hus i Tullinge. Trevligt bemötande, inte för "säljig" och alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • MIKAEL A skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-13

Helt klart den bästa mäklare jag träffat !
    Ödmjukt intresserad av uppgiften samt ser positiva möjligheter i hela uppdraget. Rätt person på rätt plats.
    Positiv och trevlig som gör att man inte får någon som helst anledning att ringa någon annan när mäklare behövs nästa gång. Läs mer
  • Niklas J köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-05-07

TULLINGE
    Som köpare av en bostad har Michelle varit så hjälpsam hon kunnat utifrån de frågor och funderingar vi hitintills haft längs med vår resa.
    Trevlig och ärlig kommunikation. Läs mer
    stefan Engroos gillar detta
  • Josef D köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-18

Tullingeberg
    Väldigt trevlig och hjälpsam, gjorde mitt första lägenhetsköp smidigare än jag trodde att det skulle vara. Läs mer
  • TOMMY R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-04-17

Fantastiskt duktig mäklare som var lyhörd och engagerad i vår försäljning. Vi kände oss trygga med henne genom hela försäljningsprocessen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Elin W köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2020-03-05

Tullinge Gård
    Köpte en villa för första genom Michelle. Kände mig trygg genom hela affären tack vare henne. Hon är en mycket trevlig och professionell mäklare, allt jag kunde önska mig i denna stora affär. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre