Michelle Endre
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 154 Läs vad Michelle Endre

• Ann-charlotte A sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-03

Rönninge
    Har köpt och håller på att sälja.
    Michelle är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med. Lyhörd, bra på att förklara och är väldigt kompetent.
    Hon var mycket lätt att prata med i samband med vårt köp.
    När vi skulle välja mäklare till vår försäljning var hon ett givet val Läs mer
  • Veronica R sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-12-01

Tullingeberg - Östra
    Sålt en lgh 2 rum i Tullinge .
    Mycket bra bemött, kunde inte önskat en bättre mäklare än Michelle.

Jag hade en mäklare som jag träffade förutom M...honom kände jag inte alls något förtroende för.

Hon är Lyhörd, ödmjuk och super trevlig tjej... Ville ha en mäklare som jag själv kunnat tänka mig att köpa en lgh genom..och valde därför M.

Mycket proffsig på ett naturligt sätt..

Tusen Tack för allt Michelle 😊 Läs mer
  • Kobin M köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-11

Tullinge Trädgårdsstad
    Vi köpte en bostadsrätt i tullinge. Vi kontaktade mäklaren så fort vi sätt ”redolägenheten” för en privatvisning. Mäklaren var snabb på svar och mycket hjälpsam!

Skulle absolut rekomendera! Läs mer
  • Natella I sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-08

Tumba
    Michelle är super professionell, mänsklig och jordnära mäklare. Vi är så himla nöjda och tacksamma för all hjälp vi fått! Läs mer
  • Viviana S
    Viviana S köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-11-03

Tullingeberg - Östra
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en lägenhet i Tullinge, föreningen Flädern i HSB.
    Vi blev bemött MYCKET professionellt av Michelle.
    Vår förväntningar var att det skulle gå smidigt till samt att våra frågor blev besvarade. Vilket vi upplevde.
    Vid nästa affär etc kommer vi att kontakta Michelle! Läs mer
  • Robertino E köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-26

Grödinge
    Köpt radhus ,blev väldigt bra bemött trevligt och bra genom hela processen ! Tydlig och hjälpte verkligen till . Så kort och gott väldigt bra . Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-11

Lindhovsvägen 4, Tumba

Michelle var fantastiskt hela vägen från att bostaden låg som "kommande objekt" till att jag köpte den. Hon höll mig hela tiden informerad hur läget låg och kändes trygg i sitt sätt.

Om jag skulle någongång i framtiden sälja mitt hus, kommer jag att kontakta Michelle direkt. Läs mer
  • Viktor N köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-09

Botkyrka
    Vi upplever att processen har fungerade bra. Läs mer
  • Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-10-02

Botkyrka
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första kontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • Rainer H sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

2019-09-30

Botkyrka
    Sålt rådhus/bostadsrätt. Väldigt engagerad, professionellt, smidigt och snabbt affär. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre