Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara med kunden under en otroligt viktig affär i livet. Det är det absolut roligaste!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger ner mycket tid och engagemang för att du som kund ska få bäst betalt och känna dig trygg under hela bostadsaffären. Jag är en driven, målmedveten och glad mäklare som alltid strävar efter att göra ett bra jobb. När är en kund kommer tillbaka eller rekommenderar mig vidare är mitt mål nått.

Vad gör du helst på fritiden?
Då tillbringar jag tid med min familj, mina vänner och min häst. Läs mer

Läs vad 29 kunder tycker om Susanne Eriksson

• Det var lite under marknadsvärde. Men jag godkände summan. Så det var acceptabelt bud. Läs mer
  • Anette M
    sålt fritidshus

mkt proffsig och trevlig. Läs mer
    2018-10-27 Susanne E svarar Anette M
    Hej Anette,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa dig, tack för gott samarbete!
    Susanne Eriksson
  • Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Dessutom glad och mycket trevlig. Mina förväntningar överträffades genom en snabb affär och dessutom bra betalt. En mäklare att lita på och som jag med varmt hjärta verkligen rekommenderar. Tack Susanne! Läs mer
    2018-10-19 Susanne E svarar Päivi Kyllikki K
    Hej Päivi,
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    Trevlig helg!
  • Anneli L
    Vi har köpt ett enplanskedjehus och sålt vår bostad med hjälp av Susanne Eriksson. Hon var och är mån om att vi skulle vara nöjda. Hon är alltid pigg o glad. Susanne levde verkligen upp till våra förväntningar. Tack Läs mer
    2018-10-05 Susanne E svarar Anneli L
    Hej Anneli,
    Tack för rekommendationen och tack själva för trevligt och gott samarbete! Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
  • Mikael S
    Sålt lgh
    Super trevlig och rolig har hjälpt oss med allt och gjort det hela lätt Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er med er försäljning.
  • Sålt en villa och det ganska många vid visningen på söndagen men endast en familj på måndagen . Två familjer budade, önskat att det var fler...Mäklaren skötte allt bra och hon var tydlig . Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Lisa S
    Hej Lisa,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Susanne levde upp till alla våra önskemål vid försäljningen av vårt hus. Hon är en mycket duktig och kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-30 Susanne E svarar Jonas Elias H
    Hej Jonas,
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och ni har verkligen förberett och ordnat så fint inför visningarna!
    Susanne Eriksson
  • Överträffade våra förväntningar genom att snabbt lokalisera en köpare och nå ett avslut! Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera Susanne som mäklare.
    /Andreas och Madelene Läs mer
    2018-07-10 Susanne E svarar Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej Andreas & Madelene,
    Tack så mycket för er rekommendation! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Susanne Eriksson
  • Sålt min mors lägenhet; alltid ett glatt bemötande, och hon var tydlig med hur marknaden såg ut , när vi träffades första gången.
    Trots att det dragit ut på tiden pga olika saker, så är jag jätte nöjd. Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Barbro I
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation och gott samarbete! Det är alltid lika roligt och hjälpa till när man har engagerade säljare.
  • Fick förtroende från första mötet som då var en värdering. Det slutade med att det självklara valet när vi sålde våran bostad var Sussane! Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Niclas G
    Hej Niclas,
    Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa er och sälja ert fina hus! Det är alltid lika trevligt när man har engagerade säljare! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Michelle Endre