en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara med kunden under en otroligt viktig affär i livet. Det är det absolut roligaste!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger ner mycket tid och engagemang för att du som kund ska få bäst betalt och känna dig trygg under hela bostadsaffären. Jag är en driven, målmedveten och glad mäklare som alltid strävar efter att göra ett bra jobb. När är en kund kommer tillbaka eller rekommenderar mig vidare är mitt mål nått.

Vad gör du helst på fritiden?
Då tillbringar jag tid med min familj, mina vänner och min häst.
Gröndalsvägen 2
147 01 Tumba — Visa karta

Vad tror Susanne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Susanne Eriksson

• Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Dessutom glad och mycket trevlig. Mina förväntningar överträffades genom en snabb affär och dessutom bra betalt. En mäklare att lita på och som jag med varmt hjärta verkligen rekommenderar. Tack Susanne! Läs mer
    2018-10-19 Susanne E svarar Päivi Kyllikki K
    Hej Päivi,
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    Trevlig helg!
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi har köpt ett enplanskedjehus och sålt vår bostad med hjälp av Susanne Eriksson. Hon var och är mån om att vi skulle vara nöjda. Hon är alltid pigg o glad. Susanne levde verkligen upp till våra förväntningar. Tack Läs mer
    2018-10-05 Susanne E svarar Anneli L
    Hej Anneli,
    Tack för rekommendationen och tack själva för trevligt och gott samarbete! Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
    Susanne Eriksson
  • Mikael S skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt lgh
    Super trevlig och rolig har hjälpt oss med allt och gjort det hela lätt Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er med er försäljning.
  • Lisa S skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt en villa och det ganska många vid visningen på söndagen men endast en familj på måndagen . Två familjer budade, önskat att det var fler...Mäklaren skötte allt bra och hon var tydlig . Läs mer
    2018-09-10 Susanne E svarar Lisa S
    Hej Lisa,
    Tack för rekommendationen! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Jonas Elias H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne levde upp till alla våra önskemål vid försäljningen av vårt hus. Hon är en mycket duktig och kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-30 Susanne E svarar Jonas Elias H
    Hej Jonas,
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit jättetrevligt och hjälpa er och ni har verkligen förberett och ordnat så fint inför visningarna!
    Susanne Eriksson
  • Överträffade våra förväntningar genom att snabbt lokalisera en köpare och nå ett avslut! Vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommendera Susanne som mäklare.
    /Andreas och Madelene Läs mer
    2018-07-10 Susanne E svarar Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej Andreas & Madelene,
    Tack så mycket för er rekommendation! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Susanne Eriksson
  • Barbro I skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Sålt min mors lägenhet; alltid ett glatt bemötande, och hon var tydlig med hur marknaden såg ut , när vi träffades första gången.
    Trots att det dragit ut på tiden pga olika saker, så är jag jätte nöjd. Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Barbro I
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation och gott samarbete! Det är alltid lika roligt och hjälpa till när man har engagerade säljare.
  • Niclas G skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Fick förtroende från första mötet som då var en värdering. Det slutade med att det självklara valet när vi sålde våran bostad var Sussane! Läs mer
    2018-04-06 Susanne E svarar Niclas G
    Hej Niclas,
    Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa er och sälja ert fina hus! Det är alltid lika trevligt när man har engagerade säljare! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Anna K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Usel försäljning, slarv och en mäklare som ljuger. Hon är okunnig och oförskämd när man ifrågasätter brister i hanteringen av försäljningen och fel hon gör när hon har glömt delar av sitt uppdrag. Hon kommer med bortförklaringar och lögner istället för att erkänna att hon glömt någonting. Man får i princip kolla allt själv. Skulle aldrig anlita denna mäklare. Läs mer
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna K
    Eftersom du inte är ägare till bostaden som såldes så kunde jag inte lämna ut uppgifter till dig, och det påpekade jag vid ett flertal tillfällen till dig. Du har aldrig varit min uppdragsgivare så jag har svårt att förstå ditt uttalande. Men du är välkommen och kontakta mig om du har ytterligare frågor.
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Hej!
    Jag har inga frågor. Varför skulle jag ha det nu?
    Du skötte min sambos försäljning och jag var involverad och uppdaterad från början till slut då det påverkade även mig. Varken jag eller han har varit med om något så oproffessionellt som din hantering av försäljningen, vi har båda sålt och köpt flera bostäder. Jag vill varna andra så de inte anlitar dig för sina bostadsaffärer.
    Det är självklart enkelt om objektet säljer sig självt men så fort det kräver en ansträngning så fungerar det inte. Att ljuga inger inte förtroende.
    2018-02-27 Susanne E svarar Anna K
    Hej Anna,
    Tack för ditt svar.
    Som jag nämnde tidigare så har du aldrig varit min uppdragsgivare. Lycka till i framtiden.
    Susanna Eriksson
    2018-02-27 Anna K svarar Susanne E
    Susanne, du vet mycket väl att det inte handlar om det, jag har blivit informerad om varje detalj i bostadsaffären eftersom det var min partner som sålde.
    Det tråkiga är att du fortfarande vägrar att erkänna fel som du begått och försöker gömma dig bakom bortförklaringar som att jag inte var din uppdragsgivare. Recensionen är till för framtida spekulanter.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Monika A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vi är otroligt nöjd med hur Susanne som mäklare hjälpte oss med att genomföra vår bostadsförsäljning. Hon är professionell, förtroendeingivande, seriös, kommunikativ, inlyssnande och mycket tillmötesgående. Hon har varit trygg och vi har genom hela processen kunnat bolla frågor med henne om stort som smått. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Andrzej J skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hej,

Jag tycker mycket om min mäklare. Hon vad professionell och konkret och mycket hjälp med allt..

Vi är mycket nöjda . Läs mer
  • Lennart A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Det gick fort och bra vi blev uppdaterade hela tiden och är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-10 Susanne E svarar Lennart A
    Hej Lennart,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er, vi ses snart igen.
  • Aldi L skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Hon är rätt utbildad.rätt bra attityd Läs mer
    2017-10-19 Susanne E svarar Aldi L
    Hej Aldi,
    Tack så mycket för din rekommendation! Lycka till i ditt nya boende!
  • Joakim M skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    I början var hon väldig glad och trevligt men med tiden då våran lägenhet var svårsåld så vart hon grinig och tappade allt intresse. extremt dåligt på att svara I telefonen och känns väldigt oseriös.
    hon lyssnar inte alltid på våra önskemål som kund och så.

kort sagt totalt värdelös som mäklare !! Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Joakim M
    Hej Joakim,
    Vad tråkigt att det känner så. Vad det gäller tillgängligheten så känns det konstigt att du har den upplevelsen, då jag vet att jag har prioriterat och svarat både sena kvällar och helger.
    Spekulanterna är de som sätter marknadsvärdet vid en given tidpunkt. Nu i efterhand har en större lägenhet sålts till ett lägre pris.
    Välkommen att höra av dig om du har några frågor.
    Anna K gillar detta
  • Sofia H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Började bra men kändes som att hon tappade intresset för uppdraget ju längre det gick, vi upplevde även att hon inte riktigt uppfattade våra önskemål.
    Tror att vår bostadsförsäljning skulle gått smidigare och snabbare med en annan mäklare. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Sofia H
    Hej Sofia,
    Tack för din feedback. Det alltid är ni som säljare som bestämmer hur ni vill genomföra er försäljning. Tråkigt att du upplevde det så men du är välkommen att kontakta mig.
  • JanOve F
    JanOve F skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete.
    Återkopplade hela tiden under försäljningen. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar JanOve F
    Hej JanOve,
    Tack för din rekommendation och bra samarbete under försäljningen!
    Vi hörs snart angående deklarationen.
    Lycka till i din nya bostad!
  • Yunus T
    Yunus T skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Jag har mycket positiv erfarenhet av Susanne Eriksson. Redan på visningen visade hon sig som en ytterst trevlig och professionell människa. Om man tar i åtanke att min svenska är långt ifrån perfekt, gjorde hon sitt bästa att jag ska förstå och hänga med vartenda liten detalj gällande köpet, kontraktet osv. Hon gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt och lätt som det bara går. Kontraktet som vi skrev med Susanne har jag visat till flera jurister som har sagt att den var sammansatt mycket korrekt. I framtiden ska jag absolut rekommendera henne till mina vänner och bekanta och även själv ska välja henne som mäklare. Eftersom hon är inte bara väldigt professionell i det hon gör utan även en mycket trevlig som person! Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Yunus T
    Hej Yunus,
    Tack för din rekommendation! Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i din nya bostad. Du är välkommen och höra av dig om du vill ha hjälp med värdering mm.
    Ha en bra dag!
  • Benny V skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne var trevlig och gav bra och saklig information. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Benny V
    Hej Benny,
    Tack för ditt svar. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad!
    Välkommen och höra av er om ni vill ha hjälp med deklarationen.
    Ha det så bra!
  • Johan R skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Min uppfattning om Susanne Eriksson är att hon är väldigt okunnig inom många delar. Då bostaden vi sålde var ett dödsbo efter min farmor så var det egentligen min pappa och farbror som var arvingar men då min pappa gick bort ca ett år tidigare så blev det jag och min bror som blev arvingar istället. Jag frågade mäklaren, Susanne vad som gällde i det läget, om dödsboet efter min pappa på något sätt behövde involveras i försäljningen. Hon sa då att så var fallet att min mamma som står som ansvarig för dödsboet efter vår pappa också måste skriva på alla papper, vilket var helt fel. Om hon inte vet vad som gäller så måste hon väl som mäklare kunna ta reda på detta. Det känns väldigt konstigt att hon tex ringer min mamma när hon låg hemma och var förkyld och vill att hon kommer till deras kontor i Tumba för att skriva på en fullmakt, det är inte ok. Det var även andra saker som inte stämmer av vad hon sa och gjorde, jag dubbelkollade såklart allt hon sa och gjorde då hon upplevdes som oseriös och okunnig. Att vi dock fortsatte genom hela affären med henne var att det var en väldigt tung period med dödsfall inom familjen mm. Men när jag ser tillbaka så hade jag absolut inte anlitat henne. Mvh Johan Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Johan R
    Hej Johan,
    Jag beklagar sorgen efter dina anhöriga.
    Vad det gäller frågan om dödsbodelägare så var inte det utrett och registrerat när vi träffades i bostaden vilka som var dödsbodelägare.
    Välkommen att höra av dig om du har några frågor.
    Anna K gillar detta
  • Mohanad K skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig, bra bemötande och hjälpsam. Hon är kunnig mäklare och är lätt att ha och göra med. Jag är mycket nöjd och rekommmenderar henne varmt! Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Mohanad K
    Hej Mohanad,
    Tack så mycket! Jag hoppas du trivs i din nya bostad. Du är välkommen och höra av dig om du har några frågor eller behöver hjälp.
  • Saleen-Jazrawi A
    Hon var duktig trevlig och punktlig .
    Vi är supernöjda med henne, informativ och höll oss uppdaterade ganska omgående .
    Hon har varit tillgänglig hela tiden .
    Bara positivt ..!kan inte önska mer .
    Toppen .. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Saleen-Jazrawi A
    Hej,
    Tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas du trivs i din nya bostad. Välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med något.
  • Sofie V skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Otroligt hjälpsam och lätt att få tag på. Försäljningen kändes trygg rakt igenom och vi skulle inte tveka på att anlita henne igen. Helt klart den bästa mäklaren vi har mött. Och v har mött MÅNGA!! Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Sofie V
    Hej Sofie,
    Tack för din fina rekommendation. Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er också! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Välkommen och höra av er om ni behöver hjälp med något. Om inte annat så hörs vi inför deklarationen.
  • Ann P skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne var mycket professionell och snabb i sitt agerande. Kommer absolut att rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Ann P
    Hej Ann,
    Tack för din rekommendation. Det har varit jättetrevlig och hjälpa er!
  • Fantastiskt bemötande, professionellt och ändå personligt. Alltid tillgänglig och "snabba puckar" vilket ledde till ett snabbt avslut av affären. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Kristina Ingegärd L
    Hej Kristina,
    Tack så mycket för rekommendationen. Jättetrevligt och samarbeta med dig också!
    Ha det så bra!
  • Eva A
    Eva A skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vänligt bemötande, lätt att samarbeta med, svarar alltid i telefon en toppen mäklare. Läs mer
    2017-10-17 Susanne E svarar Eva A
    Hej Eva,
    Tack för din rekommendation! Det har varit jättetrevligt och samarbeta med er. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
    Välkommen att höra av er om ni vill ha hjälp med deklarationen.
  • Lotta F skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Susanne är professionell och tar ett helhetsansvar för hela processen från ax till limpa. Jag kände också att Susanne hade förmågan att läsa av mig som kund och var lyhörd för mina önskemål. Engagemanget kvarstod under hela resan och jag kände mig alltid i trygga händer. Jag är nog en i grunden rätt krävande kund och känner ofta att servicen kunde ha varit bättre. Dock inte den här gången. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Susanne. Läs mer
  • Hans H skrev om Susanne Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka & Salem
    Vår mäklare var kunnig, ambitiös och mkt trevlig. Skulle rekommendera Susanne till alla Läs mer
Michelle Endre
Martin Berglind