Malin Klebe

Malin Klebe

Malin Klebe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Malin Klebe har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Malin Klebe har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Klebe har haft 12 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-03

Läs vad 17 Läs vad Malin Klebe

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • 3:a
    • 69.0 m²
    2021-04-05
    Köpt lgh på Dukvägen 39.
    Upplevelse av bemötande med stort hjärta utan avkall på den professionella integriteten. FIck goda förklaringar utan att bli "skriven på näsan", och hjälp i varje steg.
    Mycket god upplevelse.
    • Traneberg
    2021-03-22
    Väldigt professionell och trevlig bemötande vid köp av bostad.
    En mäklare som ser och bemöter alla kunder välkomnande, genuint och stöttande genom hela processen. Malin märker de unika hos oss som kunder och behåller den bemötandet genom hela köpet. Hon har en glädje spridande energi som lyfte vårt köp upplevelse till något helt oförglömligt. Tack! Definitivt 10/5!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Traneberg
    2021-03-22
    Malin rekommenderas varmt om du går i försäljningstankar!
    • 60.0 m²
    2021-03-18
    Malin är mycket professionell mäklare och tar hänsyn till både säljare och köparens önskemål. Mycket glad och trevlig person. Alltid tillgängligt. Vi är mycket nöjda med henne :-)
    • 47.0 m²
    • Abrahamsberg/Åkeslund
    2021-03-15
    Så nöjd med Malin när jag sålde min 2:a i Abrahamsberg!
    Hon överträffade mina förväntningar!
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Norra Ängby
    2021-03-13
    Vi har haft hjälp av Malin och sälja lägenhet. Det var många turer kring försäljningen men Malins energi och inställning att se möjligheter hjälpte oss att gå i mål med en lycka försäljning.
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Norra Ängby
    2021-03-13
    Malin jobbade på även fast lägenheten inte blev såld på en gång, med obruten energi. Alltid glad och positiv. Bra på att kommunicera och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda!
    • 42.0 m²
    • Bromma
    2021-03-04
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bromma.

Jag tycker Malin gjorde ett grymt jobb på alla sätt. Hon höll mig ständigt informerad och uppdaterad om läget, har bra koll på marknaden, bra erfarenhet, en härligt positiv inställning och ett grymt driv. Hon lyssnade på mig och vad jag ville.

Hon höll ytterligare visningar då det krävdes utan några konstigheter och gjorde det alltid med ett leende på läpparna.

Det var enkelt och roligt att arbeta med Malin och jag är riktigt nöjd med henne som mäklare, rekommenderar start till andra!
    • 1.5:a
    2021-03-04
    Malin har under försäljningen av min brf konsekvent varit tillgänglig, engagerad och mycket trevlig att samarbeta med. Kan inte annat än rekommendera Malin!
  • Jessica Q
    • 1.5:a
    2021-03-02
    Köpte lägenhet av Malin i Bromma och jag hade en väldigt bra upplevelse från start. Mycket informativ, personlig och lyhörd till mina behov som köpare. Kändes som jag var i väldigt trygga händer! Stort tack för hjälpen Malin! :)