Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma! Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden. 85 års erfarenhet...

580 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Johan G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Äppelviken

Otroligt sympatisk och kunnig mäklare. Fantastisk service och mycket smidig process. Kan varmt rekommendera! Stort tack Anton!!

First-Name L
Riksby

Anton är en duktig och erfaren mäklaren. Jag är jättenöjd att har tagit kontakt med honom för att sälja min lgh. Tusen tack!!!

Mikael I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Lippich en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Traneberg

Otrolig bra service och guidning genom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera att samarbeta med Christian.

Svar från Christian Lippich

Hej Vill tacka dig för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Mvh Christian

Jessica I
Traneberg

Vi är mycket nöjda med Christians arbete i försäljningen med vår lägenhet.

Karl Fredrik Isidor M
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Anton Bjärkenrud gav redan vid vårt första möte ett mycket bra intryck. Han svävade aldrig iväg med fantasipriser etc, utan har från första början varit realistisk och jordnära. Denna husförsäljning har, utan jämförelse, varit den bästa affären i mitt liv. Med winwin-känsla för alla inblandade parter. Stort tack, Anton!

Rebecka H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma Kyrka

Anton var mäklare i mitt bostadsköp. Han är trevlig, lätt att ha att göra med och tydlig. Jag är väldigt nöjd!

Henrik S
Johannesfred

Anton har varit väldigt professionell genom hela processen kring försäljning av lägenheten. Vi uppskattar hur tillgänglig och kommunikativ han varit, samt rådgivande längs vägen. Kan varmt rekommendera att anlita Anton.

Emelie J
Johannesfred

Anton har från start varit superproffsig och behjälplig. Vi känner oss väldigt nöjda och trygga med Anton som mäklare!

Karl Gustaf Stig T
Bromma

Duktig mäklare engagerad och driven bra med köpare och säljare

Jonas L
Abrahamsberg

Trevlig, kunnig, påläst. Gav ett mycket bra första intryck. Skött affären på ett mycket proffsigt sätt.

Åke P
Ålsten

Kunnig, inlyssnande, starkt driv...och vet hur man får till en rätt affär.

Måns J

Bra. Hjälpsam. No problem.!!!!!!!!!!!👍

Ann-charlotte B
Ålsten

Mycket nöjd med hela processen och med utfallet!

Katarina T
Traneberg

Min erfarenhet av Anton är mycket god. Han har hanterat allt, från start till mål på ett professionellt och vänligt sätt. Anton utstrålar trygghet och lugn, kunskap och klokskap. Allt har gått smidigt. Toppbetyg!

Jan-Didric T
Traneberg

Anton är exceptionellt proffsig och håller helt vad han lovar! Vi intervjuade tre mäklare under våren 2023. Alla hade goda betyg men vi upplevde att Anton kunde området, priserna och förstod oss bäst av de tre. Vi gjorde styling och annons klar i god tid, hösten 2023, eftersom vi ännu inte hittat nya boendet. Han genomförde en mycket smidig förberedelseprocess inklusive flera rekommendationer på vad vi borde åtgärda innan försäljningen och vad som inte var viktigt ur köparens perspektiv. Han var tydlig med svårigheten...

Frida L
Riksby

Snabba svar och finns där genom hela köpet med ett gott bemötande och en personlig kontakt. Vi är jättenöjda!

Zeinab M
Brommaplan

Anton was incredibly helpful; he patiently explained everything in a clear and understandable manner.

Saeid B
Brommaplan

Great experience with Anton! He help us a lot during the whole process and patiently explained everything to us as first time home buyers!

Josefine H
Ålsten

10/10! Vi kan varmt rekommendera Anton!

Viktor J
Ålsten

Otroligt kunnig och erfaren mäklare vilket skapar en trygghet som köpare. 10/10 för Anton!

Alexander T
Ålsten

Snabb smidig affär. Super trevlig och kunnig mäklare. Kommer garanterat använda mig av Anton i framtiden.

Hampus S
Brommaplan

Väldigt tillmötesgående, tydlig och bra lyssnare! Sätter sig ej på en hög häst. Men känner sig bekräftad genom Antons hjälp!🙏

Eva N
Smedslätten

Mycket tillmötesgående, tillgänglig och närvarande. Stressade inte fram beslut men var mycket engagerad och positiv.

Linnea S
Brommaplan

Grymt bra, trevlig och trygg!

Annika L
Åkeshov

Verkar seriös och håller vad han lovar.

Pelle S
Åkeslund

Jag köpte av Antons kollega och sålde tillsammans med Anton. Anton är kunnig inom sitt område och helt klart en skicklig mäklare. Framförallt så är han empatisk, ärlig och vänlig. Vilket jag verkligen satt pris på under en tämligen lång och nervös försäljningsprocess på en osäker marknad. Varma rekommendationer.

Magnus Å
Riksby

Proffsigt och trevligt bemötande, smidig bostadsförsäljning, kan enbart rekommendera Anton.

Amanda W
Abrahamsberg

Trevligt bemötande och tillgänglig för frågor!

Marie E
Riksby

Det har känts väldigt tryggt att ha Anton som mäklare. Kunnig, engagerad och alltid lätt att få tag på. Kan verkligen rekommendera honom.

Helena S
Beckomberga

Super trevlig, svarade snabbt och höll mig uppdaterad. Även väldigt duktig på att hjälpa mig hitta andra tjänster som behövdes under resan så som styling och tömning av lägenheten. Jag skulle definitivt rekommendera Anton

Jimmy M
Bromma Kyrka

Fantastisk service och genuint intresserad av oss som köpare. Vänlig flexibel och trygg

Amelie H
Smedslätten

Anton är professionell, påläst om objektet och ej påstridig för att framtvinga en affär.

Emilia R
Abrahamsberg

Anton är bäst, trevlig, proffsig, snabb, hjälpsam och löser allt! En KLIPPA

Magnus T

Anton Bjärkenrud är väldigt duktig på sitt yrke, 5 av 5

Margit M
Bällsta

Trevligt bemötande. Svarar eller ringer snabbt upp när man vill tala med mäklaren. Skaffar bra kontakt med köparen. Anton är en trevlig person som lyssnar på vad säljaren önskar.

Christian S
Brommaplan

Väldigt trevlig och professionell mäklare. Har alltid tid att prata och följer upp bra med potentiella köpare. Löste sig bra med försäljningen

Karolina L
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bällsta

Väldigt engagerad och förtroendeingivande. Stor kunskap, noggrann med att informera, tar sig tid. Vi rekommenderar verkligen Anton!

Anna U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Lippich en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Äppelviken

En trevlig, bra och smidig mäklare

Svar från Christian Lippich

Hej Anna. Vill tacka dig för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Mvh Christian

Klas Erik K
Bromma

trevlig och saklig /kunnig på sitt jobb tyvärr har inte affären gått i lås ännu men i väntan på att kunden ska fullgöra sina plikter så har jag bara goda erfarenheter av honom .mvh c.klingberg

Klas Erik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Ett Trevligt och proffsigt bemötande av christian mycket bra uppföljning och tät kontakt ang vår försäljning betyg mvg tycker vi och tackar för hjälpen mvh c.k.

Joakim Mikael Fredrik G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Abrahamsberg/Åkeslund

Vi har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Malin och kan bara rekommenderar andra att anlita henne med. Förutom att hon är väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen så skulle jag säga att hennes ärliga stil är det som utmärker sig främst jämfört med andra och något vi verkligen uppskattar!

Britt-Marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Hoppades o trodde att Anders hade stor erfarenhet o kunnighet om Bromma. Jag blev över förväntan nöjd. Anders var lyhörd, o lyssnade på min mamma o såg till att hon fick relevant information. Hon fick träffa köparna o de kom till hennes nuvarande bostad där hon fick skriva under.

Katarina S
Johannesfred

Mycket bra. Anton är en trevlig och som bemöter en på ett bra sätt. Jag hoppades att det skulle vara en bättre mäklare än de mäklare jag tidigare har träffat det senaste året, och det var han! Vid köpet gick Anton igenom materialet och förklarade så som man gör. Vi fick mycket och bra dokumentation. Anton är en mäklare som jag kan rekommendera.

Berit Y
Stora Mossen

Vänlig,god mottagare av vår information, snabb med mobilkommunikation.

Niklas H
Ulvsunda

Svarar snabbt på frågor. Hjälper till att förmedla våra förhandsvisning till säljaren och underlättar en snabb kommunikatio

Susanna H
Ulvsunda

Löste ett krångligt upplägg snabbt och smidigt. Mycket tillmötesgående.

Christina P
Smedslätten

Trevlig å engagerad och tillmötesgående!

David S
Smedslätten

Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Anton skötte allt väldigt proffsigt och la ner mer jobb och energi än vi hade räknat med.

Anna S
Smedslätten

Duktig, trevlig, hårt arbetande person med ett bra kontaktnät som ständigt uppdateras. Allt man kan önska av en mäklare!

Leif P
Smedslätten

Trevligt och sakligt bemötande. Väl förberedd.