Alla kategorier Mäklare Skåne Bromölla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl.

Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning för att få ut det mesta av din försäljning. Letar du bostad har vi koll på vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och kan hjälpa dig leta efter just ditt framtida hem.

Välkommen in till vår BoButik i Bromölla för ett förutsättningslöst samtal om din bostadssituation!

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• 2019-08-15

Bengt O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är nöjda med mäklaren och allt material runt själva försälningen. Kan rekommendera dem till andra Läs mer
    2019-08-15 Hansi R svarar Bengt O
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-07-13

Bo S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har inget att klaga på allting har gått snabbt och smidigt.Hansi
    har varit tillgänglig under hela processen och skött det jättebra
    Vi rekommendar gärna Hansi som mäklare. Läs mer
    2019-07-13 Hansi R svarar Bo S
  • 2019-06-20

Jörgen H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har köpt en villa av Hansi o nu säljer vi den o lät han få uppdraget . Vi tyckte att kemin stämde bra o att han e en reko kille . Så det var ett självklart val. Och vi kommer att rekommendera han om det är någon som vi känner o e på g Läs mer
    2019-06-20 Hansi R svarar Jörgen H
  • Eva-lena S

2019-05-27

Eva-lena S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt hus & skrivet kontrakt allt har känts tryggt & bra! Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Eva-lena S
  • 2019-05-27

Max M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ger ett bra intryck, snabb och korrekt service. Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Max M
  • 2019-05-23

Robert L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och informativt bemötande. Rekommenderas!! Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Robert L
  • 2019-05-19

Björn H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålde vårat hus på bruksgatan i Bromölla. Och det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Björn H
  • Iréne S

2019-05-18

Iréne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt villa och valet av mäklare avgjordes genom att vi tyckte att utgångsbudet mäklaren gav var realistiskt samt att han gav intryck av att han verkligen ville sälja vår villa. Bemötandet var korrekt o sakligt med en stor erfarenhet som han gärna delade med sig av. Snabb affär blev det och vi kände att han gjort vad han kunnat och var ärlig att han inte trodde på att gå vidare. Nöjdas kunder o förhoppningsvis köpare! Kanske visning skulle varit på en lördag direkt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Iréne S
  • 2019-05-14

Ola P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarstuga.
    Bra service.
    Utgångspriset gick över 200 000 kr ändå ville inte säljaren sälja huset tycker att mäklaren ska informera säljaren Innan prislappen säts på stugan
    . Läs mer
    2019-05-14 Hansi R svarar Ola P
    Hej Ola, ibland så blir det inte som man vill och önskar. Det blev bra till slut och förhoppningsvis är båda mycket nöjda med affären. Alltid roligt att få vara delaktig i den största affären i livet. Jag önskar er stor lycka till med ert fritidshus!
  • 2019-05-07

Tommy P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt bostad.
    Blev bra bemött.
    Ett väldigt proffsigt jobb, över våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-07 Hansi R svarar Tommy P
  • Maritha H

2019-04-25

Maritha H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Min mors fastighet i Norje.
    har blivit alldeles utmärkt bra bemött av Hansi Robertsson.
    Mina förväntningar genomfördes på det bästa sätt som var möjligt.

Hansi Robertsson är den bästa mäklare som jag har varit i kontakt med. Han arbetar för kundens bästa hela tiden. Läs mer
    2019-04-25 Hansi R svarar Maritha H
  • Noemi S

2019-04-23

Noemi S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Det blev en snabb och smidig försäljning av vår villa, precis som vi ville ha det.
    Hansi rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Noemi S
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-23

Martin F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Behövde sälja omg och Hansi tog åt sig och fixade allt på kort tid. SNABBT ENKELT OCH BRA
    Från fotografitillfället fram till klart på hemnet så tog det bara 1dag. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Martin F
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-18

Karl Kristofer S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra munläder med snabbt agerande! Läs mer
    2019-04-18 Hansi R svarar Karl Kristofer S
    Tack Karl Kristofer S! Det tolkar jag som positivt!
  • 2019-04-17

Karin N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har köpt en villa och fått bra bemötande. Hade önskat mäklaren varit mer insatt i objektet angående renovering och utrustning. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Karin N
    Hej, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-04-09

Raija S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    bostadsrätt som först värderades med noggrannhet, Vänligt bemött, bra genomgång av ärendet. Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Raija S
  • 2019-03-31

Måns H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jättebra bemötande redan på visningen av lägenheten. Hade svar på alla frågor och mån om personerna som var där. Jättebra! Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Måns H
  • 2019-03-28

Alf S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Försäljning av 2 st fastigheter
    Mycket proffsig mäklare
    Bara posetivt om Hansi Robertsson Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Alf S
  • Marcus Å

2019-02-18

Marcus Å skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Förtroende ingivande
    Löste allt utan problem med att sälja mitt hus

All heder åt Hansi Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Marcus Å
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa till med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-01-16

Anders T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Kunnigt, proffsigt, effektivt och en snabb försäljning. Kunde inte varit bättre! Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anders T
  • 2018-11-22

Birgitta J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt bostadsrätt.
    Skickligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mäklaren visade på god yrkesskicklighet och lotsade oss genom hela förloppet.
    Nöjd med både pris och försäljningen. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Birgitta J
  • 2018-09-24

Adam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt villa.
    Trevligt bemötande. Ingav stort förtroende. Läs mer
  • 2018-09-21

Christina E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt villa och sålt vår villa genom Hansi. Är mycket nöjda. Väldigt proffsig Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Christina E
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med båda bostadsaffärerna! Bästa hälsningar Hansi
  • 2018-09-21

Patric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Har både köpt och anlitat som mäklare, mycket proffsig och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-09-04

Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vi har sålt en enplansvilla.
    Han var MYCKET trevlig! Varmhjärtad o väldigt kunnig. Vi fick bra information o hade en bra dialog.
    Kan verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
    2018-09-04 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda N
    Tack så mycket
    Det är ett nöje att få hjälpa till
  • 2018-08-31

Geeta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Försäljning av bostad

En person som vill börja med helhetsuppfattning.

Att sälja bostad med ett rimligt pris: Han förklarade verkligheten, marknaden och gav ständigt information om marknadspriser.

Vänlig och väl bemötande, snabba responsen, sätta upp rätt marknadspris så det inte skrämmer köpare.

Stort tack Läs mer
    2018-09-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Geeta H
    Tack Geeta har varit ett nöje aj hjälpa till
    All lycka framöver
    Lasse
  • 2018-08-29

Albin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Villa
    Mycket bra
    Ja
    Proffsigt och lättillgängligt bemötande Läs mer
  • 2018-08-29

Helen Ingalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt en bostad
    Blev bra bemött👌 Läs mer
  • 2018-08-23

Anette M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag anlitade Hansi för att sälja mitt hus på landet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och försäljningen överträffade mina förväntningar med råge. Hansi inger förtroende och jag känner mig fullständigt trygg som säljare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anette M
  • 2018-08-22

Susanne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus. Hansi skötte detta exemplariskt. Utmärkt👍 Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Susanne S
  • 2018-05-27

Magnus N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En proffsig försäljning av vårt fritidshus. Snabb hantering och en budgivning som slutade långt över förväntan. Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson på Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg. Läs mer
    2018-05-27 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus N
    Hej Magnus! Tusen tack för fina vitsord. Men jag måste också säga att det har varit hur roligt som helst att göra affär med Lena och dig och dina bröder! Tusen tack för förtroendet att sälja ert fina fritidshus! Bästa hälsningar Hansi
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-04-23

Lena L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sölvesborg.Jag blev bemöt på ett utmärkt sätt !Mäklaren Hansi Robertsson bemöte oss på ett hänsynsfullt och respektfull sätt.Mina förväntningar var att få hjälp med hur man på bästa sätt säljer en bostad och vad man måste göra juridiskt!Hansi Robertsson var kunnig och kunde vägleda oss på bästa sätt !Nu är försäljning klar och jag vill tacka dig Hansi för ett trevligt bemötande!

Vänliga Hälsningar Lena Lennartsson Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Lena L
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Mirsad H

2018-04-06

Mirsad H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har varit kund hos Hansi Robertsson både som köpare och som säljare. Första gång köpte vi huset via honom och vi var riktigt, riktigt nöjda med han. Hans professionell bemötande och kunskap var avgörande faktor vid urval av mäklare som skulle sälja vårt hus förra månad.
    Som säljare, kan jag säga att jag upplevt honom som toppen fastighetsmäklare med mycket kunskap och känslor för affärer.
    Jag kände mig väldigt trygg när jag anlitade honom och affären gick mycket smidig både för mig och för köpare.
    Kan varmt rekommendera honom, eftersom han gör det bästa en mäklare kan göra ifrån sig.
    Tack Hansi!
    Mirsad Hrnjic
    Sölvesborg Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Mirsad H
  • 2018-03-01

Karin B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är mycket nöjda med hur Hansi har skött försäljningen av vår villa. Alltid positiv och uppmuntrande. Läs mer
    2018-03-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin B
  • 2018-02-13

Inga N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi utför en proffsig försäljning snabbt och enkelt tack.👍👍 Läs mer
    2018-02-13 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga N
  • 2018-02-01

Jonny H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är helnöjda med vår första lägenhetsaffär med Hansi vid rodret. Vi tycker att vi fått ett vänligt bemötande och sakliga svar på våra frågor. Läs mer
    2018-02-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonny H

Charlotte T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vänligt bemötande.
    Tillmötesgående.
    Trovärdig.
    Levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2018-01-13

Leif Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    . Vänligt och trevligt bemötande
    - Förmåga att lyssna på kunden
    - Väl förberedd och påläst
    - Kunning
    - Snabb med att rapportera resultatet
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Nöjd kund. Läs mer
  • 2017-11-13

Charlott O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Trevligt bemötande, tog med sig eventuella frågor man hade till bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Kim H gillar detta
  • 2016-10-11

Dina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Min upplevelse var att Kim förklarade på ett professionellt sätt vad som det skulle innebära att sälja mitt hus med korttagning och visningar. hur vi skulle gå tillväga och tidsplanen för hela projektet, kostnader från mäklarfirman o s v. Under budgivningen och kontakten han hade med eventuella spekulanter upplevde jag att jag fick bra feedback om läget. Jag är supernöjd med Kim som mäklare när jag sålde mitt hus. Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Dina G
    Tack för de varma orden Dina! Det var ett rent nöje!
  • Simonetta M

2016-09-05

Simonetta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Kanonbra och trevlig mäklare👍🏼rekommenderas! Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Simonetta M
    Tack för rekommendationen Simonetta! Kul med beröm!

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla