Alla kategorier Mäklare Skåne Bromölla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl.

Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning för att få ut det mesta av din försäljning. Letar du bostad har vi koll på vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och kan hjälpa dig leta efter just ditt framtida hem.

Välkommen in till vår BoButik i Bromölla för ett förutsättningslöst samtal om din bostadssituation!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• Charlott O
    Charlott O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Trevligt bemötande, tog med sig eventuella frågor man hade till bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Kim H gillar detta
  • Dina G
    Dina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Min upplevelse var att Kim förklarade på ett professionellt sätt vad som det skulle innebära att sälja mitt hus med korttagning och visningar. hur vi skulle gå tillväga och tidsplanen för hela projektet, kostnader från mäklarfirman o s v. Under budgivningen och kontakten han hade med eventuella spekulanter upplevde jag att jag fick bra feedback om läget. Jag är supernöjd med Kim som mäklare när jag sålde mitt hus. Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Dina G
    Tack för de varma orden Dina! Det var ett rent nöje!
  • Simonetta M
    Simonetta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Kanonbra och trevlig mäklare👍🏼rekommenderas! Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Simonetta M
    Tack för rekommendationen Simonetta! Kul med beröm!

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla