Alla kategorier Mäklare Skåne Bromölla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl.

Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning för att få ut det mesta av din försäljning. Letar du bostad har vi koll på vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och kan hjälpa dig leta efter just ditt framtida hem.

Välkommen in till vår BoButik i Bromölla för ett förutsättningslöst samtal om din bostadssituation!

Läs vad 30 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• Åsa Camilla T skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra bemötande bra tillgänglighet och väldigt servic inriktad Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa Camilla T
    Tusen tack Camilla för de fina orden! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
    Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • Amir V skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus ,mycket bra bemötande allt gick smidigt så länge .Ingeting att klaga på😀 Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Amir V
    Tack så mycket för ert omdöme! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • Adam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt villa.
    Trevligt bemötande. Ingav stort förtroende. Läs mer
  • Christina E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt villa och sålt vår villa genom Hansi. Är mycket nöjda. Väldigt proffsig Läs mer
  • Patric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Har både köpt och anlitat som mäklare, mycket proffsig och rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vi har sålt en enplansvilla.
    Han var MYCKET trevlig! Varmhjärtad o väldigt kunnig. Vi fick bra information o hade en bra dialog.
    Kan verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
    2018-09-04 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda N
    Tack så mycket
    Det är ett nöje att få hjälpa till
  • Geeta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Försäljning av bostad

En person som vill börja med helhetsuppfattning.

Att sälja bostad med ett rimligt pris: Han förklarade verkligheten, marknaden och gav ständigt information om marknadspriser.

Vänlig och väl bemötande, snabba responsen, sätta upp rätt marknadspris så det inte skrämmer köpare.

Stort tack Läs mer
    2018-09-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Geeta H
    Tack Geeta har varit ett nöje aj hjälpa till
    All lycka framöver
    Lasse
  • Albin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Villa
    Mycket bra
    Ja
    Proffsigt och lättillgängligt bemötande Läs mer
  • Helen Ingalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt en bostad
    Blev bra bemött👌 Läs mer
  • Anette M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag anlitade Hansi för att sälja mitt hus på landet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och försäljningen överträffade mina förväntningar med råge. Hansi inger förtroende och jag känner mig fullständigt trygg som säljare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
  • Susanne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus. Hansi skötte detta exemplariskt. Utmärkt👍 Läs mer
  • Arne G skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt fritidshus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna var att få bostaden såld under säsongen till begärt pris.
    Bra kommunikation under tiden ang bl.a. Intressenter. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne G
    Tusen tack för de fina orden! Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • Suzie L skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt en mysig stuga i Ryedal. Vi har upplevt vår mäklare som väldigt väldigt ärlig, gav bra svar på alla våra frågor och kunnig i sitt jobb.
    Vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar och skötte all pappers exercis mycket bra. Hon gjorde det väldigt lätt för oss att få vår drömstuga! Läs mer
    2018-08-02 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Suzie L
    Tusen tusen tack för de fina orden och all lycka till i er nya stuga!
  • Martina  J
    Martina J skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet! Min mäklare Tilda Larsson har presterat till max ända från start, helt över mina förväntningar. *** Bra bemötande, seriöst, ansvarsfullt och personligt. ***

Min mäklare har alltid varit kontaktbar, vilket har underlättat hela processen av min försäljning. Jag kommer fortsätta att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling eftersom jag har erfarenhet av att både sålt och köpt bostad via företaget.

Jag önskar Tilda all lycka till i branschen! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En mäklare som man kan lita på ock mycke trevlig ock förklara allt bra ock hon ger inte upp i första tag mina förväntnigar.var att hon skulle sälja min lägenhet till den1-6 ock det gjorde hon är en mäklare som man måste rekommenderar till andra som ska sälja hon får högsta betyg av mig. Läs mer
    2018-06-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Tusen tack för de fina orden Lars! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • Magnus N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En proffsig försäljning av vårt fritidshus. Snabb hantering och en budgivning som slutade långt över förväntan. Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson på Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg. Läs mer
    2018-05-27 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus N
    Hej Magnus! Tusen tack för fina vitsord. Men jag måste också säga att det har varit hur roligt som helst att göra affär med Lena och dig och dina bröder! Tusen tack för förtroendet att sälja ert fina fritidshus! Bästa hälsningar Hansi
  • Åsa B skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Blivit bra bemött. Skött allt smidigt.sålt en bostad I Nogersund.
    Trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa B
    Tusen tack Åsa för de fina orden! Med vänlig hälsning Tilda Larsson.
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Lena L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sölvesborg.Jag blev bemöt på ett utmärkt sätt !Mäklaren Hansi Robertsson bemöte oss på ett hänsynsfullt och respektfull sätt.Mina förväntningar var att få hjälp med hur man på bästa sätt säljer en bostad och vad man måste göra juridiskt!Hansi Robertsson var kunnig och kunde vägleda oss på bästa sätt !Nu är försäljning klar och jag vill tacka dig Hansi för ett trevligt bemötande!

Vänliga Hälsningar Lena Lennartsson Läs mer
  • Mirsad H
    Mirsad H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har varit kund hos Hansi Robertsson både som köpare och som säljare. Första gång köpte vi huset via honom och vi var riktigt, riktigt nöjda med han. Hans professionell bemötande och kunskap var avgörande faktor vid urval av mäklare som skulle sälja vårt hus förra månad.
    Som säljare, kan jag säga att jag upplevt honom som toppen fastighetsmäklare med mycket kunskap och känslor för affärer.
    Jag kände mig väldigt trygg när jag anlitade honom och affären gick mycket smidig både för mig och för köpare.
    Kan varmt rekommendera honom, eftersom han gör det bästa en mäklare kan göra ifrån sig.
    Tack Hansi!
    Mirsad Hrnjic
    Sölvesborg Läs mer
  • Karin B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är mycket nöjda med hur Hansi har skött försäljningen av vår villa. Alltid positiv och uppmuntrande. Läs mer
    2018-03-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin B
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Inga N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi utför en proffsig försäljning snabbt och enkelt tack.👍👍 Läs mer
    2018-02-13 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga N
  • Jonny H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är helnöjda med vår första lägenhetsaffär med Hansi vid rodret. Vi tycker att vi fått ett vänligt bemötande och sakliga svar på våra frågor. Läs mer
    2018-02-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonny H
    Tusen tack för fint betyg! Bästa hälsningar Hansi
  • Chris J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Snabb och smidig försäljning och mäklare. Rekomenderas Läs mer
  • Charlotte T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vänligt bemötande.
    Tillmötesgående.
    Trovärdig.
    Levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Leif Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    . Vänligt och trevligt bemötande
    - Förmåga att lyssna på kunden
    - Väl förberedd och påläst
    - Kunning
    - Snabb med att rapportera resultatet
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Nöjd kund. Läs mer
  • Stefan K skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har fått ett mycket professionellt och engagerat bemötande från Tilda Larsson.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Tomas K skrev om Tilda Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi tog kontakt med tre mäklarfirmor och Tilda Larsson var den som gav klart bäst intryck, hon har genom hela processen agerat mycket Professionellt. Läs mer
  • Charlott O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Trevligt bemötande, tog med sig eventuella frågor man hade till bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Kim H gillar detta
  • Dina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Min upplevelse var att Kim förklarade på ett professionellt sätt vad som det skulle innebära att sälja mitt hus med korttagning och visningar. hur vi skulle gå tillväga och tidsplanen för hela projektet, kostnader från mäklarfirman o s v. Under budgivningen och kontakten han hade med eventuella spekulanter upplevde jag att jag fick bra feedback om läget. Jag är supernöjd med Kim som mäklare när jag sålde mitt hus. Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Dina G
    Tack för de varma orden Dina! Det var ett rent nöje!
  • Simonetta M
    Simonetta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Kanonbra och trevlig mäklare👍🏼rekommenderas! Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Simonetta M
    Tack för rekommendationen Simonetta! Kul med beröm!

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla