Alla kategorier Mäklare Skåne Bromölla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl.

Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning för att få ut det mesta av din försäljning. Letar du bostad har vi koll på vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och kan hjälpa dig leta efter just ditt framtida hem.

Välkommen in till vår BoButik i Bromölla för ett förutsättningslöst samtal om din bostadssituation!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• Martina  J
    Martina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet! Min mäklare Tilda Larsson har presterat till max ända från start, helt över mina förväntningar. *** Bra bemötande, seriöst, ansvarsfullt och personligt. ***

Min mäklare har alltid varit kontaktbar, vilket har underlättat hela processen av min försäljning. Jag kommer fortsätta att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling eftersom jag har erfarenhet av att både sålt och köpt bostad via företaget.

Jag önskar Tilda all lycka till i branschen! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    En mäklare som man kan lita på ock mycke trevlig ock förklara allt bra ock hon ger inte upp i första tag mina förväntnigar.var att hon skulle sälja min lägenhet till den1-6 ock det gjorde hon är en mäklare som man måste rekommenderar till andra som ska sälja hon får högsta betyg av mig. Läs mer
    2018-06-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Tusen tack för de fina orden Lars! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • Chris J
    Chris J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Snabb och smidig försäljning och mäklare. Rekomenderas Läs mer
  • Charlotte T
    Charlotte T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vänligt bemötande.
    Tillmötesgående.
    Trovärdig.
    Levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Leif Erik O
    Leif Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    . Vänligt och trevligt bemötande
    - Förmåga att lyssna på kunden
    - Väl förberedd och påläst
    - Kunning
    - Snabb med att rapportera resultatet
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Nöjd kund. Läs mer
  • Charlott O
    Charlott O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Trevligt bemötande, tog med sig eventuella frågor man hade till bostadsrättsföreningen. Läs mer
    Kim H gillar detta
  • Dina G
    Dina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Min upplevelse var att Kim förklarade på ett professionellt sätt vad som det skulle innebära att sälja mitt hus med korttagning och visningar. hur vi skulle gå tillväga och tidsplanen för hela projektet, kostnader från mäklarfirman o s v. Under budgivningen och kontakten han hade med eventuella spekulanter upplevde jag att jag fick bra feedback om läget. Jag är supernöjd med Kim som mäklare när jag sålde mitt hus. Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Dina G
    Tack för de varma orden Dina! Det var ett rent nöje!
  • Simonetta M
    Simonetta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Kanonbra och trevlig mäklare👍🏼rekommenderas! Läs mer
    2016-10-11 Kim H svarar Simonetta M
    Tack för rekommendationen Simonetta! Kul med beröm!

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla