Nellie Johansson

Nellie Johansson

Nellie Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Nellie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Nellie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.6. Nellie Johansson har haft 7 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-02

Läs vad 9 Läs vad Nellie Johansson

• köpte sin stuga med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • 46.0 m²
    • Pukavik
    2020-11-16
    Nellie Johansson har varit fantastisk under hela denna fastighetsaffären. Jag köpte en sommarstuga och trots att jag hade jättemycket strul men att inte själv vara I landet vid tidpunkten för köpet löste hon alla hinder. Hon är positiv, kunnig, lätt att samarbeta med och jag upplever att säljaren har samma bild av henne som mig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • 75.0 m²
    • Pukavik
    2020-10-23
    Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit helt fantastisk hela vägen. Förklarade tydligt och bra hur allt går till. Väldigt stort tålamod med en tjatig kund :) Jag tycker helt klart att Nellie levde upp till förväntningarna. Jag vände mig til fler innan men mitt val var Nellie och det ångrar jag inte.
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Näsum
    2020-10-10
    Sålt en bostas/stuga i Näsum. God service og rådgivning. Et rigtigt godt resultat. Nellie får mine bedste anbefalinger.
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Näsum
    2020-10-08
    Äldre fritidshus med vissa fuktproblem och dåligt fungerande vatten och avloppssystem.
    Mäklaren berättade öppet om problemen och hade varit i kontakt med kommunen och fått deras synpunkter på vissa delar. När vi kom till någon fråga som hon inte kunde/hade kollat så sa hon detta istället för att hitta på något.
    Totalt sett ingav hon mycket stort förtroende.
    • Ryedal
    2020-09-21
    Vi har fått hjälp av Nellie att sälja vår lilla stuga. Allt har skötts via telefon och mail då vi inte bor på orten och det har gått mycket bra. Vi har fått all information vi har behövt för att gå vidare i processen och Nellie har hållit oss uppdaterade hela vägen från visningarna och budgivningen fram till påskriften av försäljningen av vår stuga.
    • Ryedal
    2020-09-20
    Trevlig mäklare! Kunnig och servicenämnden. Vi är nöjda då hon lyssnade in och återkom när hon lovade. Bra och nära kontakt.
    2020-09-15
    Trevlig tillmötesgående. Tar reda på fakta.
    Ny i yrket kommer att bli riktigt bra med lite erfarenhet.
    2020-09-09
    Sålt en sommarstuga.
    Alltid positiv och inlyssnande.
    Mina förväntningar uppfyllda. Snabbt genomförd affär.
    Sammanfattningsvis har allt fungerat. Nelly har potential att bli en duktig mäklare.
  • Magnus P
    2020-09-07
    Detta var Nellie:s första egna uppdrag, vilket hon klarade galant med en skön humor, ärlig taktik och ett proffesionellt beteende. Lycka till i framtiden, du är redan en grymt bra fastighetsmäklare.