Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• Emanuel W
    Emanuel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har vid flera tillfällen hört av oss specifikt till Johan Palmblad eftersom vi alltid uppskattat hans snabba svar vid rådgivning och utmärkt utfört mäklararbete både när vi köpte (så vi fick reda på Johan första gången) och sedan under hittills två försäljningar. Johan är rak och tydlig och det är egenskaper vi uppskattar. Han håller en hög nivå på professionalitet och service oavsett frågor.
  • Hans v
    Hans v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket positiv!
    Johanna P var professionell och lätt arbeta med.
    Drivande och tydlig, men också öppen och lyhörd för kundens önskemål.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb försäljning och bra information från mäklaren. God service!
  • Monica R
    Monica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fantastiskt att sälja den viktigaste investeringen jag någonsin gjort och mäklaren har skött allt med bravur!!Kommer anlita honom framöver om det blir aktuellt och jag kommer rekommendera honom till alla som behöver en!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra mäklare som alltid tog sig tid
  • Annika K
    Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kändes proffsig och visste vad han snackade om. Trodde på lägenheten och var lätt att nå.
  • Anders N
    Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Smidigt och problemfritt utfört arbete av Jens. Mäklaruppdraget utfördes exemplariskt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar naturligtvis andra som går i säljtankar att anlita Jens.

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd