Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• Veronica S
    Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johanna var proffsig, mycket kunnig och trevlig!
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hon är duktig och jag fick väldig bra bemötande. Hon satsar mycket på sitt jobb och jobbar otrolig många timmar med sina uppdrag, även på obekväma tider. Hon verkar vara lite nybörjare , men blir säkert bättre och bättre med tiden.
  • Ulla-Britta A
    Ulla-Britta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Hej !
    Vilken himla tur jag hade , när jag klev in på kontoret i Mörby ,och frågade hur man gör när man vill sälja sitt hus och där träffade Johan P .Har fått hjälp med allt . Dessutom sålt huset till högt pris och till en mycket trevlig familj !
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt sympatisk mäklare; kunnig, erfaren, hjälpsam, seriös och trevlig. Problemlösare! Kan varmt rekommendera honom.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande och väl genomförd försäljning av fastigheten
  • Lennart Ö
    Lennart Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mäklaren skött min försäljning på ett bra och professionellt sätt. Rekommenderas.
  • Carl D
    Carl D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johanna är en genuint duktig mäklare . Hon är väldigt professionell och driven. Jag upplevde en trygghet genom hela affären med goda resultat samt att hon överträffade mitt förväntade slutpris.

Jag kan varmt rekommendera Johanna . / Carl Mörbydalen
  • Brf Mörbybacken 1 G
    Brf Mörbybacken 1 G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mkt proffsigt arbete. Helnöjd
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, kunnig och profssigt bemötande av Johanna. Hon levde upp tillm in förvntan av hur en fastighetsmäklare sköta affären.
  • Emanuel W
    Emanuel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har vid flera tillfällen hört av oss specifikt till Johan Palmblad eftersom vi alltid uppskattat hans snabba svar vid rådgivning och utmärkt utfört mäklararbete både när vi köpte (så vi fick reda på Johan första gången) och sedan under hittills två försäljningar. Johan är rak och tydlig och det är egenskaper vi uppskattar. Han håller en hög nivå på professionalitet och service oavsett frågor.
  • Maria E
    Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jens Isaksson är en mycket bra mäklare.
    Känner ett stort förtroende för honom samt att han alltid har varit tillgänglig i denna försäljning med frågor mm.
    En riktig bra lokal mäklare i Danderyd.
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jätte nöjd med hela processen! Proffsigt och seriöst arbete, kändes verkligen som Johan ville alla all parter skulle bli så nöjda som möjligt! Jag kan varmt rekommendera Svensk Fast. Och Johan som mäklare!
    Hälsningar Ellen
  • Hans v
    Hans v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket positiv!
    Johanna P var professionell och lätt arbeta med.
    Drivande och tydlig, men också öppen och lyhörd för kundens önskemål.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb försäljning och bra information från mäklaren. God service!
  • Monica R
    Monica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fantastiskt att sälja den viktigaste investeringen jag någonsin gjort och mäklaren har skött allt med bravur!!Kommer anlita honom framöver om det blir aktuellt och jag kommer rekommendera honom till alla som behöver en!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra mäklare som alltid tog sig tid
  • Annika K
    Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kändes proffsig och visste vad han snackade om. Trodde på lägenheten och var lätt att nå.
  • Anders N
    Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Smidigt och problemfritt utfört arbete av Jens. Mäklaruppdraget utfördes exemplariskt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar naturligtvis andra som går i säljtankar att anlita Jens.

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd