Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan Ekenstam på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm sålde vår lgh på ett mycket proffsigt sätt. Han höll utlovade löften, vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände i försäljningsprocessen och han utförde tjänster utöver vad jag förväntar mig av en mäklare. Utan Johans medverkan hade inte lgh blivit klar för försäljning på utsatt datum. Jag rekommenderar varmt Johan Ekenstam och jag kommer definitivt anlita honom igen om vi ska sälja vår bostad.
  • Hans v
    Hans v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket positiv!
    Johanna P var professionell och lätt arbeta med.
    Drivande och tydlig, men också öppen och lyhörd för kundens önskemål.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb försäljning och bra information från mäklaren. God service!
  • Monica R
    Monica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fantastiskt att sälja den viktigaste investeringen jag någonsin gjort och mäklaren har skött allt med bravur!!Kommer anlita honom framöver om det blir aktuellt och jag kommer rekommendera honom till alla som behöver en!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra mäklare som alltid tog sig tid
  • Annika K
    Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Kändes proffsig och visste vad han snackade om. Trodde på lägenheten och var lätt att nå.
  • Anders N
    Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Smidigt och problemfritt utfört arbete av Jens. Mäklaruppdraget utfördes exemplariskt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar naturligtvis andra som går i säljtankar att anlita Jens.

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd